Öztürk te spreken over werk Farioli: 'Wat ik bij Ajax zie, is ontwikkeling'

door Jesse ter Haar 79

Bron Voetbal International

Öztürk te spreken over werk Farioli: 'Wat ik bij Ajax zie, is ontwikkeling'

door Jesse ter Haar 79

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Süleyman Öztürk, journalist van Voetbal International, is te spreken over de ontwikkeling die de spelers van Ajax momenteel doormaken. Er klinken verschillende geluiden over het werk en de presentatie van hoofdtrainer Francesco Farioli, maar Öztürk ziet dat het team van Ajax langzaam maar zeker stappen zet.

'Het is een vrij jonge trainer, die graag praat. Als iemand een vraag stelt en het valt binnen zijn kennisgebied, dan legt hij graag uit hoe dingen zitten', merkt de analist op. 'Je hebt te maken met een eigenzinnige trainer en een intelligente man, die je aankijkt en antwoord geeft op je vraag. Hij legt de zaken uit, alleen gebruikt daar heel veel woorden voor. Dan moet je het er tussen de regels door een beetje uit filteren om het echt te begrijpen. Ze zeggen dat hij niks zegt, maar ik vind juist dat hij heel veel zegt.'

Bovendien ziet Öztürk een voordeel in het feit dat Farioli iemand is die van buitenaf komt en Ajax niet al jarenlang van binnenuit kent. 'Hij kijkt naar Dies Janse en denkt: goh, leuk. Die kan ik als linksback gebruiken. En hij kijkt naar iemand (Youri Baas, red.) die bij NEC linksbuiten heeft gespeeld en denkt: die ga ik centraal in de verdediging zetten, want hij heeft een goede inspeelpass. Hij heeft een onafhankelijke kijk en dat zie je bij dit Ajax terug. Sutalo is de club al uit geschreven en hij kijkt ernaar en kan er iets mee. Wat ik op dit moment bij Ajax zie, is ontwikkeling.'

Donderdagavond heeft Farioli voor het eerst de beschikking over Steven Bergwijn. De aanvaller maakt deel uit van de wedstrijdselectie, maar Öztürk verwacht hem niet meer in de basis van Ajax. 'De transferperiode loopt nog en ik denk dat Farioli ook weet: ik kan Bergwijn wel in de basis laten beginnen, maar die is er over een week niet meer. Farioli weet natuurlijk precies hoe het zit. Misschien gaat Bergwijn geen minuut meer in de basis staan.'

Ajax - Panathinaikos

Weet Ajax donderdag ten faveure van Panathinaikos door te stoten naar de play-offs van de Europa League, dan zijn de Amsterdammers de komende maanden zeker van Europees voetbal. Öztürk verwacht weinig problemen tegen de Grieken. 'Ze hebben een leuke selectie samengesteld waarmee je in Griekenland eerste of tweede kan worden en in Europa een verrassing kunt veroorzaken, maar Ajax moet als team en als club thuis van Panathinaikos winnen. Anders is het gewoon crisis.'

Bestel het nieuwe derde shirt van Ajax in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

pietvanvliet +4436

Öztürk is erg vriendelijk, maar prijst de dag al een beetje voor het avond is.

Farioli is een jonge trainer met veel ideeën. Laten we vooral bijdragen aan zijn succes voordat we hem op een voetstuk zetten waar hij alleen maar vanaf kan vallen. Dat heeft voor niemand zin.

17-08-2024 15:45

Hersenspinsel +8278

"Öztürk verwacht weinig problemen tegen de Grieken ...., anders is het gewoon crisis "
Dus ????
Werk aan de winkel maar wel heel erg lekker dat we weer verder zIjn.

16-08-2024 09:51

Web +178830

Ik ben ontzettend blij met Farioli
Maar echt getest is hij nog niet
Ach en er zijn altijd dingen waar ik van denk
Bv Kaplan heeft nog niet eens kans gekregen

En Mensverk is beter dan Henderson, dus hij is te beïnvloeden

Zolang je blijft winnen heb je gelijk

15-08-2024 18:20

AjaciedNB +134

Ik vind Henderson wel sterk onder druk, in ieder geval in de opbouw. Weet wanneer die 'm een keer moet raken en wanneer hij open kan draaien.
Die geslepenheid is op dit moment wel wenselijk. Mannsverk komt nog wel aan zijn minuten dit seizoen.
Hij moet wel gewoon de aanvoerdersband aan blijven houden tijdens de wedstrijd. Hij is als grote jongen binnengehaald.

16-08-2024 14:51

linksbinnen +8210

Juist de onafhankelijke kijk van Farioli is wat Ajax helpt. Al die vooringenomenheid van mensen rond Ajax kunnen we niet gebruiken.

15-08-2024 17:54

YugoVik +33330

We zijn bezig om van Johan Cruijf stadion een fort te bouwen in plaats van een tempel op dit moment.. 🤭.. Mja dat mag ook wel als we al die tegengoals zagen afgelopen seizoen..

15-08-2024 17:08

Ferd +38603

voor een tempel heb je een goede fundering nodig, anders stort het ding in. Farioli is bezig met een stevige fundering.

17-08-2024 09:28

Jariiii +22267

Prima0 teksten.

15-08-2024 16:54

Tommyshelby +129808

VI is een verademing tussen al die ‘journalistieke’ cafepraat. Ook die Lentin oid stelt prima vragen op de persco’s de laatste tijd.

15-08-2024 16:39

Simpelishetmoeilijkst +25382

Suley heeft er kijk op, en ziet wat wij ook zien. Verfrissend, en toch heel wat anders dan de dagelijkse onzin van FEBO Mikey van De Televaag.

15-08-2024 16:21

JanBiesbos +29271

Hij deed wel zeer denegrerend en populistisch in de podcast over farioli dat hij mbappe eerst 6 weken op de bank zou zetten bij Ajax .

15-08-2024 15:18

Evil-phantoom +923

Panathinaikos won eerder al eens in Amsterdam, maar Ahax kon dat toen uit recht zetten. Dat kan nu niet meer.

15-08-2024 15:18

Montana +801

Gisteren zei van Basten bij Ziggo nog dat de lat bij Ajax altijd hoog moet liggen en dat men niet te snel tevreden moet zijn. Dat is niet 'des Ajax'. Mensen zijn niet tevreden met waar Ajax nu staat. We zijn tevreden met de ontwikkeling. En het is leuk om het hoogste te ambiëren maar daar kom je, vooral dit Ajax, niet in 1 stap. Dus ontwikkeling gepaard met resultaat is een mooie eerste grote stap.

Ik ben blij dat ik nauwelijks de analyses/talkshows op TV kijk. Ik ben veel blijer met de voetbalcontent online.

15-08-2024 15:14

Simpelishetmoeilijkst +25382

Ver weg vsn Nederland wonende zie ik de televisie programma’s nirt, dus heb ik geluk.

15-08-2024 16:23

Ferd +38603

IPTV nemen, dan kan je het allemaal volgen. In jouw tijdzone is het nog wel te doen, voor mij is dat lastiger

17-08-2024 09:29

Simpelishetmoeilijkst +25382

Dank, maar ik denk niets te missen van al die kletskoppen op de yNederlandse televisie.

17-08-2024 12:53

Koscar +5415

De enige voetbaljournalisten (/analisten) die weten waar ze het over hebben zijn de jongens van VI, zo blijkt maar weer eens rondom alles over Farioli.

15-08-2024 15:03

Nr.10 +111573

Uitstekend dat AS eens wat doet over zo’n stukje van Öztürk, in plaats een Verweij of Sneijder.
Niemand hoeft het met Oztürk eens te zijn van mij, maar je kan niet zeggen dat de man niet weet waar hij over praat.

15-08-2024 14:52

Simpelishetmoeilijkst +25382

Nr.10, goed gezegd!

15-08-2024 16:24

P.Russo +6375

Eindelijk een normale analist/journalist over de huidige stand van zaken bij Ajax. Erg fijn om te lezen.

15-08-2024 14:33

Elayais +5085

Bergwijn zal sowieso geen basis staan vanavond want hij is nog lang niet fit genoeg voor de basis. We hebben al gezien dat Farioli heel erg bezig is met het opbouwen van de fitheid van de spelers. Dus een basisplaats staat helemaal los van de transfermarkt, Bergwijn is nog wat weken verwijderd van een basisplaats puur op basis van fitheid en ja, met de transfermarkt heb je dan een goede kans dat die er tegen die tijd niet meer is.

15-08-2024 14:14

EuforischeRealist +15629

Jammer dat hij met z’n laatste zin een poging doet om al het zinnige wat hij daarvoor zegt te niet te doen.

Wel fijn dat er nog journalisten bestaan die verder kijken dan hun neus lang is

15-08-2024 14:14

sebastiaan1900 +5369

Öztürk is een verademing binnen de sportjournalistiek. Zoals trouwens wel meer van VI.

15-08-2024 14:10

lexy88 +8830

Ik vind Goodijk een prima clubwatcher. En Freek Jansen vond ik ook altijd voldoende objectief. En Pieter Zwart is meer dan prima, echt heel goed.

Maar van de oudere garde vind ik Simon Zwartkruis, Martijn Krabbendam en met name Marco Timmer echt heel matig. Subjectief, ouderwets, narrow-minded en vooringenomen. Je ziet echt een tweedeling in de redactie.

15-08-2024 14:59

sebastiaan1900 +5369

Ja. Simon en Marco zijn echt niveau regionaal krantje.

15-08-2024 16:03

EdwinvanderSar +4387

Freek Jansen mag dan objectief overkomen, als journalist is het kwalitatief verschrikkelijk armoedig en VI-onwaardig in vergelijking met de jongere garde zoals Zwart, Planting, Suley etc.

Freek Jansen schrijft alleen maar samenvattinkjes van trainingskampen (lees snoepreisjes) in het buitenland, waarvan de helft van het artikel gaat over het neerzetten van een ‘sfeer’. Begint een artikel met iets als dit, dan weet je dat het weer een onzinstuk wordt van Freek ‘Open Deur’ Jansen:

“Sneller. Meelopen! Kort!”. De stem van een vorsende Erik ten Hag schalt over het dauwige trainingsveld dat zich als een groen biljartlaken schakeert tussen de besneeuwde Oostenrijkse bergtoppen. Langs het veld staat een handjevol lokale senioren keuvelend en met een broodje bockwurst de verrichtingen van Tadic, Blind en de andere in het karakteristieke bergdorp neergestreken Ajax-sterren te beschouwen. De regio, die traditioneel voornamelijk hardwerkende mijnwerkersgezinnen huisvest en alleen in de winter kortstondig wordt opgeschrikt door luidruchtige wintersporttoeristen die de lokale tavernes tijdelijk transformeren tot een Tirolisch bier- en Flügelparadijs waar zelfs Paul Gascoigne het einde van de avond niet zou halen, laaft zich aan de aanwezigheid van de Ajax-selectie die….”

Freek ‘Open Deur’ Jansen moet zijn journalistieke vergunning ontnomen worden wegens het misbruiken van de drukpers voor het verspreiden van gebakken lucht. Sterker nog: ik pleit ervoor de man in het gevang te gooien.

15-08-2024 16:54

shota99 +1082

Farioli maakt zeker een goede indruk maar zullen we een paar maandjes wachten met oordelen? Dit zijn nog de wittebroodsweken, dan is alles leuk en goed. Laten we zien hoe hij zich staande houdt als de resultaten tegenvallen.

15-08-2024 14:01

mvdk +44319 moderator

Nou bij Steijn heb ik geen wittebroodsweken gezien, alleen Ibizavlaggetjes.

15-08-2024 14:07

shota99 +1082

Steijn werd in het prille begin ook als zeer verfrissend gezien. Ook hier. Alles valt en staat met resultaten en als die uitblijven wordt het voor elke trainer lastig.

15-08-2024 14:12

Jelluhafca +3470

Steijn werd door niemand als verfrissend gezien..dat wist iedereen dat dit een bizar slechte keus was vooraf!

15-08-2024 14:52

mvdk +44319 moderator

Nou in Ibiza waren ze anders wel erg blij met hem. En hij ook met zichzelf. In zn Ado-string met een zak vol Ajaxgeld op het strand.

15-08-2024 14:54

ProperFootball +14699

@Jelluhafca Niet helemaal. Ik heb hier bij zijn aanstelling destijds ook allerlei positieve reacties gelezen in de trant van, eindelijk hebben we weer eens een Ajax trainer die goed over komt, goed uit zijn woorden komt, goed kan communiceren, etc. Mislintat idem. Deels ook door de latere grote criticasters hier, overigens.

15-08-2024 15:12

Rymesyt +8140

Volgens mij echt niet in dezelfde mate; ook omdat wat jij aangeeft Steijn eigenlijk vanaf dag 1 slechte resultaten heeft gehad. Er was hier vrij vlot paniek omdat de oefencampagne dramatisch verliep en zodra de competitie begon speelde de ruzie op met Steijn vs Mislintat.

Maar volledig eens dat het uiteindelijk volledig staat met de resultaten. Als de resultaten straks slecht zijn wordt Farioli neergezet als een soort voetbalprofessor zoals Schmidt en is het allemaal ruk.

15-08-2024 15:43

Ferd +38603

hij had mooie uitspraken over fitheid, en gaf een geweldig interview in het begin. Dat gaf een beetje hoop. Helaas waren het loze woorden.

17-08-2024 09:31

mvdk +44319 moderator

Farioli is inderdaad nog maar 35 jaar. Ik denk dat hij over 10 jaar op een hele ander niveau clubs zit. Veel trainers zijn veel ouder als ze doorbreken en Farioli heeft nu al een paar aardige clubs op zijn naam staan. Als het hem lukt om Ajax terug aan de Europese subtop te brengen zal hij bij elke Europese topclub in de schijnwerpers staan.

15-08-2024 14:00

lexy88 +8830

Nou ik denk dat hij daar al binnen 3-4 jaar zit. Hij zal na Ajax inderdaad een club in de top gaan trainen. Maar laten we daar vooral nog even niet aan denken :-)

15-08-2024 15:01

Simpelishetmoeilijkst +25382

Mocht hij het waarmaken bij ons, snrl zijn contract verlengen met 2 jaar.

15-08-2024 16:26

GAjax31 +16259

Goede analyse, maar zijn er serieus mensen die beweren dat Farioli niets zegt?

15-08-2024 13:56

Aram +18185

Klasse!
Gewoon zelf kijken en nadenken. Ozturk is de Farioli onder de analisten!

edit: Valt ook op dat veel van de analisten, mastodonten en belangenbehartigers, gewoon niet het vermogen hebben om Farioli te volgen. Dat is best schokkend. Anderzijds, het is misschien maar beter als ze niet alles meteen snappen.

15-08-2024 13:38

Ans B +20005

Wat ook uitmaakt is dat misschien wel de meerderheid van de analisten zich simpelweg helemaal niet verdiept in de materie. Sommigen doen zelfs totaal geen 'huiswerk'.

Dat kun je zowel henzelf als de omroepen aanrekenen. Laatstgenoemden zijn meer geïnteresseerd in kijkcijfers dan in inhoud, en kijkcijfers bij voetbal-praatprogramma's worden weer voor het merendeel bepaald door gezelligheid, 'humor' en onderbuik-uitspraken.
Bij de NOS heb je dan nog een idioot als sportbaas die zichzelf als 'analist' neerzet in een voetbalpraatprogramma, terwijl men o zo bang is om dingen te 'ingewikkeld' te maken. Niets lijkt zo erg als Jan met de Pet die het niet meer begrijpt en afhaakt.

15-08-2024 15:18

Aram +18185

En dan te bedenken dat daar vroeger Jan en Youri Mulder zaten...

Maar los daarvan is er ook een vooringenomenheid, nababbelen en vasthouden aan achterhaalde standpunten. "Weghorst is een goede spits". "Fitz is te licht". "Taylor is een dragende speler". "Sutalo kan er niks van". "Speler X heeft een slechte m,entaliteit", "Er mist ervaring", "Het ligt allemaal aan die Duitser". "Brobbey is een slechte spits want hij mist teveel kansen", "De selectie is van niveau Excelsior". Enz.

15-08-2024 15:40

Ans B +20005

O, absoluut waar! Ik erger me daar altijd groen en geel aan. De kortzichtigheid ook, het ouwe jongens krentenbrood gehalte... (waar komt deze uitdrukking trouwens vandáán? Zo raar klinkt het).😁

16-08-2024 00:43

Godenzoon24 +15391

Helemaal eens. Behalve met dat laatste. Dan gaat hij weer even te snel. Het is namelijk nog helemal geen vanzelfsprekendheid dat Ajax van die Grieken wint!

15-08-2024 13:32

ProperFootball +14699

Maar het zou wel 'moeten', zo niet dan is het hier, en op de club, en in de bestuurskamer, al snel weer 'crisis'.
Dus volgens mij zegt ie niet veel raars. Hij zou zijn woorden misschien wat zorgvuldiger kunnen wegen.

15-08-2024 15:14

Godenzoon24 +15391

"Öztürk verwacht weinig problemen tegen de Grieken. 'Ze hebben een leuke selectie samengesteld waarmee je in Griekenland eerste of tweede kan worden en in Europa een verrassing kunt veroorzaken, maar Ajax moet als team en als club thuis van Panathinaikos winnen" hier zet hij duidelijk de Grieken weg als prima ploeg. Desondanks verwacht hij geen problemen. Van een selectie die vorig jaar 5e werd???? Waarvan hij zelf zegt dat ze in opbouw zijn. Dat is toch wel weer iets te snel te hogen verwachtingen hebben!

15-08-2024 15:58

Myriad +7130

Suley zegt altijd wel genuanceerde dingen. Hij heeft helemaal gelijk. Farioli praat veel en tussen de regels door is er wel veel informatie uit op te halen.

Daarnaast is het heel fijn dat hij met een neutrale blik naar de selectie heeft gekeken. Laat iedereen zich maar bewijzen en dan maken we daar iets moois van. Ik houd daar wel van.

15-08-2024 13:27

ajaxminimax +5484

Wat een verademing om een keer een journalist realistisch over dit Ajax te horen praten. Enige waar ik het niet mee eens ben, om direct over een crisis te gaan beginnen wanneer het vanavond ongehoopt misgaat. Ook dan moet je niet in paniek raken, en gewoon doorgaan op de weg die je bent ingeslagen. Het zal met vallen en opstaan gaan.

15-08-2024 13:12

4-3-3 +3515

Precies. Sportief is het natuurlijk jammer, maar het financiële verschil tussen EL en CoL is niet heel groot. Belangrijkste is dat Ajax progressie laat zien en dat de spelers weer fitter worden.

15-08-2024 13:19

Luie +1215

Bijna verrassend dat er een annalist is die het wel snapt.

15-08-2024 13:08

Oxxer +164925 moderator

De metamorfose van een paar spelers is geweldig, de gammele verdediging begint een fundament te worden, ik schat in onder Farioli had Ajax het afgelopen seizoen meegedaan om de bovenste plekken.

15-08-2024 13:02

sebastiaan1900 +5369

PSV wel kampioen. Toch? Wellicht wel derde.

15-08-2024 14:11

FysioPat020 +26119

Suley heeft er dan ook verstand van itt Raffie, Sneijder en Van Basten.

15-08-2024 12:54

Oxxer +164925 moderator

@FysioPat020

Er zitten nog steeds teveel conservatievelingen in en rondom Ajax, dat is op termijn een garantie op weer een onderlinge strijd.

Ik beeld mij in wat gebeurt er in het post Farioli tijdperk, weer nationaliteit boven kwaliteit?

15-08-2024 13:18

FysioPat020 +26119

En de reden dat we in deze puinhoop zitten.
Btw, the pundits in UK zitten al klaar met het mes tussen de tanden wat Matthijs betreft ( Scholes, Ferdinand, Keane)

15-08-2024 13:20

Oxxer +164925 moderator

Buiten Ajax heb ik weinig voetbal gezien, ga het weer oppakken.

Wat zeggen Scholes, Keane en Rio over de Ligt?

15-08-2024 13:22

FysioPat020 +26119

https://youtube.com/shorts/1lAkazm7IW4?si=jcXRfIwwiM6Ks6lj

15-08-2024 13:27

TeringHenkie +28644

Haha die hebben niks geen vertrouwen!

15-08-2024 13:30

Oxxer +164925 moderator

@FysioPat

Beetje jammer dat Scholes niet in overweging neemt dat Tuchel liever de nieuwe Atouba opstelde dan de Ligt.

15-08-2024 13:34

FysioPat020 +26119

Upamafcano 😂

15-08-2024 13:37

Ferd +38603

of wellicht nationaliteit en kwaliteit met iemand als Vos

17-08-2024 09:32

Oxxer +164925 moderator

Vos is nog nooit ergens hoofdtrainer geweest, op basis waarvan zou Vos kwaliteit hebben? Laat hem eerst zelfstandig een club doen.

Ik zie Ajax er weer voor aan iemand te nemen die in plat Amsterdams interviews geeft waardoor fans denken het is the next best thing. Dat laatste niet gericht naar jou maar in het algemeen.

17-08-2024 09:38

gi0vanni +7327

Hij zegt hier heel veel zinnige dingen maar dat Bergwijn niet meer basis zal staan slaat natuurlijk nergens op. Zolang de clubs niet het juiste bedrag op tafel leggen en Bergwijn weer fit wordt zie ik geen enkele reden waarom spelers als Sutalo en Baas of zelfs Forbs in de basis mogen starten om het te laten zien maar Bergwijn geen enkele kans zou krijgen. Bergwijn verkopen is goed voor de kas maar achter Godts heb je niet heel veel bruikbare vleugels. Dus dan moet er ook wat voor in de plek komen. Er zijn 3 spelers voor ongeveer 27 mil verkocht. Als ze Rulli voor 4 en Bergwijn voor 25 mil verkopen zitten we op rond de 56 mil aan inkomsten dus dan zouden we ongeveer 22, 4 mil aan spelers kunnen uitgeven. Maar dan moet er dus ook op het salarishuis gelet worden. Eigenlijk zou het beter zijn als ze een minimaal 30 mil van de inkomsten in het salarishuis te storten. En dan eventueel een goede speler van rond de 15 a 20 mil te halen. Of twee goedekopere spelers maar de vervanging moet van het gewenste niveau zijn. Als dat niet beschikbaar is niets kopen en in de winterstop verder kijken.

15-08-2024 13:22

leeke +10411

Onzin,ook.die hebben er verstand van,alleen zijn dat Ajacieden. Die kijken ool naar Ajax als supporter,en Ja die zien dat het nog geen Ajax voetbal is,dat sprankelend voetbal. Maar als annalist weten ze echt wel dat Ajax van ver moet komen,en dat het al beter is dan vorig seizoen

15-08-2024 13:27

FysioPat020 +26119

Dat ziet toch iedere blinde ook. Alleen voor dat soort onzin krijgen ze dik betaald.

15-08-2024 13:29

leeke +10411

Tja zou ik ook wel willen,1 uurtje lullen voor een paar ton.

15-08-2024 13:31

wijzijndebeste123 +165298

Suley heeft doorgaans goede teksten. Net als Pieter Zwart. Toevallig zijn dit geen oud-voetballers met allerlei belangen (dwz het promoten van Ajax-DNA en afgeven op buitenstaanders om vriendjes aan een goedbetaald baantje te helpen).

15-08-2024 12:53

FysioPat020 +26119

Aan het voorbeeld van Zwart en Suley dat 0 ervaring als speler of trainer niks zegt of je een goede trainer of analist wordt.
Cruciale inschattingsfout door de afgelopen jaren ervan uit te gaan dat ex-spelers ook maar een greintje verstand van voetbal hebben.

15-08-2024 13:03

Lazell +17005

Oud spelers of trainers hebben vaak wel een streepje voor. Ze hebben meestercoaches meegemaakt, de sfeer in de kleedkamer, weten hoe je technisch aanvalt, verdedigt, etc. Maar ze stoppen met zichzelf te ontwikkelen zodra ze analist worden en doen alles op hun gedateerde ervaring.

Van Basten en Gullit doen er nieteens moeilijk over om dat te zeggen en aan te geven dat ze spelers, teams, coaches en speelstijlen niet kennen die ze moeten analyseren. Maar vraag ze om een schot, een dribbel of pass te beoordelen, dan komen Suley en Zwart niet in de buurt van deze grootheden. Misschien omdat ze zo veel geld hebben, vinden ze het niet waard om al die moeite te stoppen voor die paar duizend euro. Maar dan moet je imo de baan gewoon weigeren.

15-08-2024 15:44

jorn_de_smet +1793

Gvd de eerste analyticus die oplet en er blanco in durft te gaan

15-08-2024 12:50

BrianBribbey +226

Feyenoord huurt ff een mega talent van Brighton

15-08-2024 12:49

AFCACruijff14 +162533

Mega talent nog wel.

15-08-2024 12:51

AjaxPositivo +6962

Is toch wel een aardige speler. Maar ergens wel nice dat ze daar weer niet aan waarde-opbouw doen. En hij net als Minteh straks gewoon vertrekt zonder dat die club er rijk van wordt

15-08-2024 12:57

Patrick020 +22485

Het is wel een speler die beter is in een 4-3-3 en het liefst vanaf links komt, daar hebben ze al meerdere spelers. Ben benieuwd.

15-08-2024 13:01

xerr +2516

Misschien niet op het gebied van transfer som. Maar zolang ze CL halen met behulp van deze spelers. Dan hebben de gehuurde spelers toch een aanzienlijke bijdragen geleverd aan "rijk" worden van de club?

15-08-2024 13:04

AjaxPositivo +6962

Ja uiteraard. Daarom zou ik het niet erg vinden als Ajax ook zo'n toptalent huurt voor op 10 of op rechtsback bijv (en dan Rensch verkopen).
Maar je zou denken dat feyenoord zeker als Gimenez/geertruida/hancko/bijlow nog gaan wel wat geld te besteden heeft na transfer Wieffer. Hopelijk zijn ze dan ook nog weer wat zwakker en zijn nederlagen tegen feyenoord weer verleden tijd.

15-08-2024 19:40

Oxxer +164925 moderator

Klopt dit is idd een supertalent, Feyenoord wordt Olympisch kampioen en gaat de Commonwealth Games winnen.

15-08-2024 12:58

GinoAFCA +14963

Valt wel mee

15-08-2024 13:01

emieltjuhh +18043

En lang niet fit

15-08-2024 13:07
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.