Transferperiode januari 2025

door Ajax Showtime 10

Plaats reactie

tom_de_kroon +223

Kroes begind zolangzamehand steeds meer op die duitser te lijken en doet gewoon wat hij wil en duld geen advies van andere binnen het team. Zoveel geld als die duitser verkwanseld heeft krijg Kroes niet voor elkaar maar Zoals hij nu bezig is krijgen we weer 2 de hands spelers waar je nuks aan heb. Dan kan hij net zo goed het belofte team eerste team maken.

26-01-2025 22:54

Henkjanklaas +20673

Buitenkansjes en huren met optie koop die insteek mogen we verwachten van Kroes. Dit ruikt nu naar ‘indekken’ wat hij doet.
CL behalen is absolute noodzaak anders loop je weer een paar jaar achter de feiten aan.

18-12-2024 00:14

edwardvanvliet +236

- Jesper Karlsson (LW);
- Joaquín Lavega (LW) -> Contract loopt af deze winter (31 dec. 2024); **
- Raúl Moro (LW);
- Antoñito Cordero (LW);
- Alen Halilovic (CAM/RW);

** UPDATE: Te laat.. al transfervrij naar Fluminense verkast...

16-12-2024 09:46

RickyAFCA +1897

Eriksen zou ik graag willen zien.

15-12-2024 22:17

Jeroen90 +1617

Miliano Jonathans. Kost geen drol en lijkt me een flinke vooruitgang t.o.v. Rasmussen en Banel.

06-12-2024 15:50

BartVeenstra +142 admin

Gaat idd weg bij Vitesse, maar lijkt nu vooral te kunnen kiezen tussen FC Twente en FC Utrecht, lees ik.

06-12-2024 16:00

Jeroen90 +1617

Ja ik lees het ook, ik begrijp er dus helemaal niets van dat wij niet in dat rijtje worden genoemd. Het gaat in de transfer windows weleens over 'buitenkansjes', nou hier heb je er eentje.

06-12-2024 16:48

PH2BOT +40527

Koopjes' en 'Buitenkansjes' liggen niet bepaald voor het oprapen maar ook in de kleredivisie lopen genoeg spelers rond die ons sterker maken. Bij Fc Utrecht lopen 3 gehuurde spelers in de aanval die bij ons allesbehalve zouden misstaan op de bank èn direct inzetbaar( Caithline, Ohio en Miguel Rodriques). Ze zijn alledrie sneller, technischer en behendiger dan onze Brobbey. Dus Brobbey zien te verkopen voor 25M zou meteen al heel wat mogelijk maken. Werder Bremen wil nog steeds graag Akpom overnemen dus doen want kassa. Beide spelers leveren Ajax 1 veel te weinig punten op...en punten is nu precies het enige wat we dit seizoen nodig hebben om die 2e plek eind seizoen te pakken.

Faberski zou ik per direct bij het 1e halen...je kunt hem altijd wel 20min voluit laten spelen. Dat zal die jongen goed doen i.p.v. dat gekloot met JA in de onderste contreien van de KKD onder een coach die niemand beter maakt.

Waar we nu ècht vanaf moeten zijn Wijndal, Hlynsson, Rasmussen, Banel en Kaplan. Bij JA is er feitelijk nog geen enkele speler klaar gestoomd om op de eigen positie 20 minuten mee te draaien in Ajax 1 indien dat noodzakelijk wordt geacht. Het gat tussen Ajax 1 en JA is immens...en dan zul je dus kwaliteit moeten inkopen/ huren die wèl direct inzetbaar zijn. Zoals gezegd...in de kleredivisie lopen best nog wat niet al te dure spelers rond die bij ons helemaal niet zouden misstaan op dit moment.

Dus Kroes....gaan we nog wat actie ondernemen i.p.v. continu te lopen roeptoeteren dat er geen geld is......verkoop dan wat!!

08-12-2024 02:52

Simpelishetmoeilijkst +25391

PH2BOT,
In het meeste met je eens, maar ik zou Brsnco ook graag verkocht zien worden. Redtbhet niet bij Ajax.

08-12-2024 20:45

B2tob4 +12084

PH2BOT
Helemaal mee eens. Kroes: veel bombarie, weinig tot niets klaargemaakt tot nu toe.
Wat vooral bij Ajax ontbreekt is scorend vermogen. Tis tocht te gek dat zodra Godts weer mee doet, er voorin weer mogelijkheden ontstaan. Boek Brobbey kan inmiddels ook wel dicht. Voorspelbare acties met nul rendement. Hoelang moeten fans dit geklooi voorin nog aanzien, voordat “de scouting” met echte aanwinsten komt. Nogmaals, elders kunnen clubs wel gasten inhuren die presteren, zelfs dat lijkt Kroes niet te lukken..!
Als het Ajax dit seizoen niet lukt om 2e in de ED te worden, heeft deze TD simpel gefaald.

10-12-2024 13:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.