Ajax laat Ünüvar op huurbasis naar Trabzonspor vertrekken

door Bart Veenstra 110

Ajax laat Ünüvar op huurbasis naar Trabzonspor vertrekken

door Bart Veenstra 110

Laatst geüpdatet

Ajax heeft dinsdagmiddag bevestigd dat Naci Ünüvar voor de rest van het seizoen op huurbasis bij Trabzonspor speelt. Op Ajax.nl valt te lezen dat de verhuur per direct is en een looptijd heeft tot en met 30 juni 2023.

Ünüvar verlengde eerder deze zomer nog zijn contract bij Ajax tot de zomer van 2026. In de voorbereiding hoopte hij op een serieuze kans bij het eerste elftal, maar het talent heeft te maken met veel concurrentie op zijn positie. Zodoende biedt een verhuur aan Trabzonspor mogelijk meer perspectief op speeltijd op het hoogste niveau.

Bij Ajax moet Ünüvar op de tien-positie concurreren met onder meer Dusan Tadić, Steven Berghuis, Davy Klaassen en Mohammed Kudus. Op de linksbuitenpositie, waar Ünüvar in de jeugd en namens Jong Ajax geregeld speelde, heeft hij onder meer Steven Bergwijn en nogmaals Tadić voor zich.

Samenspelen met Denswil bij Trabzonspor

Bij Trabzonspor kan Ünüvar mogelijk meer minuten maken op het hoogste niveau. Trabzonspor werd vorig seizoen kampioen van Turkije, maar liep in de play-offs een Champions League-ticket mis toen over twee duels werd verloren van FC Kopenhagen. Zodoende speelt Trabzonspor dit seizoen in de Europa League. Bij Trabzonspor komt Ünüvar te spelen met oud-Ajacied Stefano Denswil. Beide spelers zijn overigens goed bevriend met elkaar.

Ünüvar, geboren op 13 juni 2003 in Zaandam, doorliep van 2011 de jeugdopleiding van Ajax en geldt al jarenlang als één van de grootste talenten. Op 22 januari 2020 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal van Ajax. In het bekerduel met SV Spakenburg (7-0) was hij direct trefzeker. In totaal kwam hij tot nu toe drie keer officieel in actie voor Ajax 1. Voor Jong Ajax speelde hij 73 keer, waarvoor hij 24 keer scoorde.

Bestel het nieuwe derde Ajax-tenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

Daanafcak +3045

Benieuwd naar hoe dit uitpakt

30-08-2022 21:03

Dirk +7044

Vind dit eigenlijk een schande dat de beste talent uit de zo gerenommeerde Ajaxschool geen kans krijgt in 1 . Ik denk dat het bestuur niet goed weet welke kant men op moet. Ze willen aansluiten bij de Europese top en misschien was die stap dichterbij dan we denken, maar dan ga je NIET 5a6 basis spelers verkopen. Ajax moet elk jaar wel iemand laten gaan voor veel geld maar 6....! OM dan vervolgens veel spelers aan te trekken om het niveau op orde te houden, maar eigen jeugd telt plots minder mee, Tayler uitgezonderd. Straks krijgen we weer Brobby toestanden en is iedereen weer verbaast van de keuzes van sommige jongens. Nu er plots veel geld is koopt men maar raak,gelukkig was dat er ten tijde van Rafael Van De Vaart niet,zo stond hij op zijn 17 in 1 en schitterde emet nog andere jonge jongen,en we waren weer vetrokken voor een mooie periode. Ik hoop echt dat onze jeugd niet het kind van de rekening word. Ik hoop dat alle aankopen slagen en dat we weer een mooi en succesvol jaar krijgen, maat Alfred vergeet de toekomst niet .

30-08-2022 20:37

Telamon +9192

@Dirk

Eens. En Taylor niet per se uitgezonderd, die kreeg alleen door meerdere blessures eindelijk de kans, en pakt die gelukkig dusdanig goed, dat men niet meer om hem heen kon.

Jeugd wordt genegeerd, er heerst koopziekte, en het eerst speelt heel anders dan de jeugd. Zo leid je bijvoorbeeld heel veel goede 6-en op, die nooit worden gebruikt, omdat men in het eerste met een breker speelt, en heel ander spel speelt. Dat overigens ook niet des Ajax is.

Er is alweer een tweede revolutie nodig.

31-08-2022 12:59

Amp +37997

Prima voor naci. Ff weg van de druk in Amsterdam, weg van de druk die hij zichzelf op legt om per se snel in de arena te moeten staan, en weg van een selectie waar hij eerst 6 man voor moet laten en de oude garde ten koste van talent moet spelen. Hopelijk doet een nieuwe omgeving hem goed. Ik vind dit soort verhuur beter dan aan een sparta etc. Je speelt daar heel ander voetbal en traint dagelijks op veel lager niveau. Komt nu te trainen op iig europa league niveau. Red je t bij sparta niet, ben je klaar. Red je t bij een trabzonspor niet, kan je altijd nog naar clubs van kaliber sparta of fortuna tegenwoordig

30-08-2022 20:35

Ajax The Best +16639

Heel zonde. Ben een groot fan van hem en zou hem het liefst veel in 1 zien. Maar als dat somehow nog niet kan dan is hem in Jong zien spelen of bij een andere Eredivisie club toch veel fijner voor de fans.
Voor Naci zou ik ook wedstrijden van andere clubs volgen, maar de Turkse competitie...

30-08-2022 19:51

Bjorn +12726

Succes daar gozer.

30-08-2022 18:34

Denswillegeon7 +1547

Ik weet het niet hoor trabzon heeft 3 nummer 10s

30-08-2022 18:11

diamanti +3194

Lekker ploppen

30-08-2022 17:38

Joodhannus73 +3579

Had hem verhuurd aan FC Twente. Jans was perfect geweest. En dan kan Ajax hem veel makkelijker en beter volgen. En wij ook. Bovendien is het fijn als hij voor Oranje kiest. Nu verdwijnt hij van de radar en kan het hierna alle kanten op. Bovendien denk ik dat hij weinig minuten krijgt bij de Turkse landskampioen. En als dat wel gebeurt, zullen ze er alles aan doen om hem volgend jaar te kopen. Iedereen op hem inpraten daar, familie gek maken, etc. Dan wil hij zelf ook weg. Gaat hij ook ‘staken’. Anthony heeft daar het precedent voor geschapen…

30-08-2022 17:37

Sambavleugels +18743

Maar waar had ie gespeeld? Twente speelt met een lopende 10. Vlap basis, Steijn reserve. Op links hebben ze die Tzolis gehaald. Het seizoen is nog jong, maar Salah Eddine speelt daar ook niet he.

30-08-2022 20:13

kampioenenjood +5074

Je vraagt je toch af hoeveel speeltijd hij dan zal krijgen bij de Turks kampioen. Laten we hopen op veel en we zullen volgend jaar in de voorbereiding weten of dit een goede zet was of niet.

30-08-2022 17:21

Schip +23589

Vind het moeilijk om voor te stellen dat iemand na een gang naar de Turkse competitie nog terug zou keren om hier voor een basisplaats te gaan. Zeker met de huidige koophysterie, waarbij ieder vertrek kennelijk per se moet worden opgevuld met een nieuwe aankoop.

30-08-2022 16:45

Adam24 +39224

Ik vind een verhuur echt prima maar had liever gezien dat het op de Nederlandse velden zou zijn. Anderzijds speelt hij nu bij een EL deelnemer. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen en ik hoop dat hij volgend seizoen sterker terugkomt.

30-08-2022 16:43

MarcelvTol1971 +15451

Ik heb altijd genoten alsje deze jongen ballen buitenkantje voet ziet geven, en helemaal als je naast het veld staat op de Toekomst. Zo jammer dat deze jongen de kans niet krijgt, maar hij kreeg de kans niet van ten Hag maar hij krijgt hem ook niet van Schreuder. Dan zal ie toch wel wat missen vrees ik.
Succes in Turkije en hoop echt dat we hem ooit nog mogen en kunnen bewonderen in het mooiste shirt.

30-08-2022 16:37

Asociaal +2805

Gemengde gedachten hierover. Blij dat hij min of meer verlost is in een uitzichtloze situatie. Daar heeft ie waarschijnlijk toch meer kans op spelen. Maar naar Turkije verhuren, zie ik het zomaar gebeuren dat hij uit beeld raakt

30-08-2022 16:29

AjaxSoCal +2042

Wij als fans zijn altijd super teleurgesteld wanneer een 16 jarig toptalent van Ajax naar een buitenlandse club gaat. Deze jongen bleef Ajax trouw maar heeft nooit echt de kans gehad in Ajax 1. Geen goed signaal naar de jeugdafdeling vind ik. Hij had wat mij betreft al wat invalbeurtjes in de eredivisie verdient. Zelfs spelers als Magallan krijgen minuten, waarom Naci niet?

30-08-2022 16:29

WantAmsterdam +116219

Al had ik een debuut laatst seizoen na zijn goeie prestaties in jong leuk gevonden, ik vond hem in de voorbereiding echt helemaal niet overtuigen, op de eerste wedstrijd tegen amateurs na.

30-08-2022 16:46

AjaxSoCal +2042

Naci heeft helaas de hooggespannen verwachtingen vooralsnog niet kunnen waarmaken. Tegelijkertijd heeft hij ook niet echt een kans gekregen.

Dit soort spelers moet je voor de leeuwen gooien, mochten ze teleurstellen dan kun je ze altijd alsnog verhuren. Je geeft in ieder geval een signaal af aan andere jeugdspelers dat je bij Ajax een kans krijgt ondanks de aanwezigheid van al die gevestigde namen.

30-08-2022 17:01

WantAmsterdam +116219

Eens dat hij een debuut en hier en daar en kwartiertje verdient had, maar voor het grote werk is hij overduidelijk nog niet klaar. In de Champions League wordt hij gewoon omver geblazen, dat niveau en tempo is (nu nog) veel te hoog voor hem.
Het is moeilijk, verhuur van het type Naci is vaak geen succes, maar hij moet uiteraard meer spelen (op hoog) niveau dan alleen hier en daar een kwartiertje tegen matige Eredivisie ploegen.

30-08-2022 17:38

AjaxSoCal +2042

Hoop dat hij veel minuten gaat maken in Turkije en dat hij volgend jaar terugkomt als een volwaardige selectie speler. Ik denk echter ook dat Ajax hem bewust in Turkije laat spelen in de hoop ze hem aan een Turkse club kunnen verkopen mocht hij zich niet verder ontwikkelen.

30-08-2022 18:52

TeringHenkie +28643

Eeuwig zonde dat hij naar Turkije gaat. Hoop dat Ajax hem wel in het vizier houd. Ik had liever gehad dat hij naar een club als Twente was gegaan.

30-08-2022 16:18

daansonafca +2223

Iemand die veel Turks voetbal kijkt ? En iemand een idee of die daar in de basis gaat spelen?

30-08-2022 16:08

behangdelul +32841

Ziggo heeft de TV-rechten van het Turkse voetbal gekocht dus binnenkort wel op TV hoop ik

30-08-2022 16:24

Ajaxadam1 +31670

Einde Ajax carriere denk ik.

30-08-2022 16:08

Capocapo +12001

Net bijgetekend?

30-08-2022 16:15

S.Ajacied +5212

Ik verwacht niet zoveel van Naci in de toekomst. Ik weet hij is pas 19 jaar en zijn statistieken van vorig seizoen spreken voor zich, maar het zijn nu eenmaal feiten, dat als je zo’n lengte en body hebt, je exceptionele kwaliteiten moet hebben wil je slagen. Het ontbreekt hem aan pure snelheid (voor een flankspeler) en fysiek wordt hij ook afgetroefd op het hoogste niveau.

Voetballend kan hij zeker mee met het eerste, maar op de andere gebieden nog veel stappen te maken. Ik laat me graag verrassen, succes daar.

30-08-2022 15:58

Koekie87 +21012

Hij zou eens advies moeten vragen aan een Ziyech die fysiek ook niet supersterk is en ook de absolute snelheid mist maar toch ook wel aardig op de flank kan spelen.

30-08-2022 16:09

Sjonnie +18814

Yes, ook ik ook m'n twijfels en wel precies om dezelfde redenen.
Maar Naci moet es goed naar Insigne kijken hoe die zich staande heeft weten te houden in de "grote en behaarde mannen" competitie.
Insigne (1,63/59kg) heeft het gered en is qua lichaamsbouw vergelijkbaar aan Naci en wat, hij is zelfs nog kleiner.

Maar Insigne heeft een voordeel: hij kan de sprintjes van >15 m wel aan, daar waar Naci het meestal af moet leggen. En dat is wel een groot voordeel en zou wel eens het verschil kunnen zijn.

30-08-2022 16:13

S.Ajacied +5212

Precies, Insigne is veel explosiever.

30-08-2022 16:32

Sjonnie +18814

Z'n broertje Emre daarentegen ... we moeten het nog zien maar hij is i.i.g. zeker geen onderdeur en van wat ik heb gezien zit daar ook snelheid in.
En hij beschikt over dezelfde technische bagage als broerlief.

Ya never know, maar volgens mij heeft Emre een grotere kans van slagen bij Ajax dan z'n oudere broer.

30-08-2022 18:13

WantAmsterdam +116219

Het is niet per se zijn lengte, maar vooral dat hij gewoon enige explosiviteit, versnelling en (zoals je zegt) snelheid mist. Als je zo weinig op de waag brengt als Naci moet je uit de duels blijven, maar Naci is sloom en traag, dus lukt hem dat meestal niet voldoende.

30-08-2022 16:51

mokum007 +6523

Ik hoop dat hij een basisplaats verdient of veel speelmin,

30-08-2022 15:47

Masz +3731

Naci succes in Turkije.
Unuvar in de Europa League en Daramy in de Champions Leuage. Ik hoop dat ze allebij zullen uit blinken bij hun tijdelijke werkgevers.

30-08-2022 15:45

De3mos +12082

Ik vraag me af, gaat hij daar voor een basisplaats in aanmerking komen? Hoe goed zijn zijn concurrenten?

30-08-2022 15:42

S.Ajacied +5212

Heeft Trezeguet voor hem staan. Ken hem niet zo heel goed, is 27 jaar oud, dus in de bloei van z’n carrière. Verder geen bijzondere speler, maar wel een prima concurrent.

30-08-2022 16:45

Jariking +5445

Had m toch graag eens aan het werk gezien alvorens te verhuren. En dan bedoel ik niet tegen Spakenburg.

30-08-2022 15:41

Web +178830

Eddine word ook uitgeleend naar een club die een goede linksback heeft Small
Die had ik zelfs boven Wijndal zitten
Nu moet hij daar ook banken
Gelukkig kan Small ook goed in het centrum spelen, komt het misschien nog goed?

Daar moet je als club en speler toch weten?

30-08-2022 15:41

Jariking +5445

Speelde Smal niet ineens onverwacht een wereldpartij?1 wedstrijd en alles is weer anders. Zie Bergwijn in januari.

30-08-2022 15:43

Web +178830

Die speelde vorig jaar ook al goed
Lang er uit gewest met een blessure
Volgens mij heeft Ajax hem ook eens in beeld gehad?

30-08-2022 15:46

Krullen +8061

Ik vind concurrentie op zich niet verkeerd. Je wilt aantonen dat je op Eredivisie niveau mee kan, laat maar zien dat je hoort te spelen dan. Een speler van Ajax moet overal in de Eredivisie basis staan natuurlijk.

Snap wel dat het niet zo werkt i.v.m. huur t.o.v. eigen spelers, maar als een club iemand van Ajax huurt neem ik aan dat ze erop vooruit willen gaan. Uiteindelijk speelt de beste dan.

30-08-2022 15:53

TeringHenkie +28643

Ik vrees dat Gravenberch voorlopig niet doorbreekt in Munchen. Zoals Gravenberch het laatste seizoen speelde, komt hij in Munchen niet aan de bak. Daar voetballen wel wat beteren op het middenveld.

30-08-2022 16:20

Jeugd +24909

Hopelijk krijgt hij speeltijd en blijft hij heel.

30-08-2022 15:36

Eriksen10 +4805

Lekker ploppen met Stefano!

30-08-2022 15:32

Nr.10 +111573

Hoop dat er een beetje gekeken is of hij daar speeltijd gaat krijgen, hoewel dat natuurlijk ook gewoon af gaat hangen van wat hij daar laat zien. Turkse competitie is wel een niveau tussen KKD en Eredivisie, en dat is misschien goed voor hem, zeker omdat hij daar dan bij een van de betere teams zit. Met een beetje geluk speelt hij zelfs wat Europa League. Ben benieuwd.

30-08-2022 15:30

Masz +3731

Er was in Nederland niets geschikts dus proberen ze het in het buitenland. Spelers krijgen ook gele kaarten en blessure. Als hij zijn kans grijpt speelt hij gewoon.
Sowieso een hele mooie ervaring voor Naci.

30-08-2022 15:49

Robbie en de Kock +11240

Ünüvar, geboren op 13 juni 2013 in Zaandam.

Altijd al gezegd, hij is een uitzonderlijk talent!
Wordt op negenjarige leeftijd al verhuurd aan het eerste van Trapzonspor!!

30-08-2022 15:25

Bassey +8231

Prima club prima competitie. Wordt hij een grote jongen van.
Beter dan linkerrijtje eredivisie

30-08-2022 15:19

Opperhoofd +12712

Prima competitie ? Is momenteel vergelijkbaar met de Tsjechische of Israëlische comp.

30-08-2022 15:33

Eurysaces +29550

De Nederlandse competitie stelt zonder Ajax natuurlijk ook maar weinig voor. Natuurlijk beter dan de Turkse, maar ik geloof niet dat de verschillen onder de top 5 onderling veel verschillen. Daarnaast is de EL natuurlijk een mooie competitie voor Unuvar.

30-08-2022 16:17

marceldenb +2307

En toch wel druk vanaf de tribunes daar. Grote verwachtingspatronen. Hij gaat daar moeten leren knokken om in de basis te staan en wedstrijden te winnen. Is bij een Vitesse of Groningen toch minder.

Het zou me wel verbazen als hij het gaat redden als huurspeler en hier volgend jaar basis komt te staan. Maar fingers crossed.

30-08-2022 16:52

Opperhoofd +12712

Meen je dat serieus ?
Feyenoord en psv worden met gemak kampioen daar.
Moet je voor de grap eens Europese uitslagen van Turkse clubs bekijken.

30-08-2022 16:58

VoorAltijdNummer14 +25464

Ajax zou hem natuurlijk nooit naar Turkije laten gaan als Trabzon geen goed plan zou schetsen en er geen terughaaloptie is opgenomen, indien de Turken zich niet aan de afspraak houden!

Uit het oog, maar nog lang geen sprake van uit het hart. Zet hem op Naci!

Een prachtige club om je te ontwikkelen als 'volwassen' prof. Hopelijk keer je volgend jaar met een hoop mooie goals en assists achter je naam terug! Sommige concurrenten worden er immers niet jonger op.

Give em hell!!!

30-08-2022 15:19

Prutser +2933

Terughaaloptie? Hij is verhuurd, voor zover ik lees zonder koopoptie. Dus hij komt dan einde seizoen gewoon terug.

30-08-2022 15:41

VoorAltijdNummer14 +25464

Een verhurende club kan een terughaalclausule laten vastleggen. Indien de hurende club zich niet aan afspraken houdt, kan de speler daar weggehaald worden. Dit gebeurt meestal bij de huur van talenten.

Het is minder gebruikelijk bij een huur met een optie tot koop.

30-08-2022 15:44

Prutser +2933

Oh je bedoeld tussentijds als hij geen minuten maakt. Hoop ook dat ze dat gedaan hebben ja.

30-08-2022 16:07

MrPink +82010

Jammer maar wel begrijpelijk. Succes daar.

Wel knap voor iemand van 9 jaar. ;)

30-08-2022 15:18

Flaco +19583

Mooie oplossing maar ik vraag me.toch af of dit soort talenten niet de dupe worden van de financiële mogelijkheden die we nu hebben. De Toekomst heeft er mede voor gezorgd dat we de mogelijkheden hebben om veel topspelers aan te trekken, maar dat mag niet tot gevolg hebben dat onze eigen talenten geen kansen meer krijgen. Ik blijf hier gemengde gevoelens aan overhouden.

30-08-2022 15:17

Harrier Du Bois +39052

Goede stap, nog niet klaar voor Ajax 1, ook Hansen zou moeten rondkijken voor een club op redelijk niveau, dat KKD jaren achter elkaar is desastreus, de competitie is zo zwak, daar kan je in korte tijd beter worden, als het te lang duurt sta je stil en dat is acteruitgang.

30-08-2022 15:17

FidoDido +4132

Mooi voor Naci!
Hopen op genoeg speeltijd en daarbij een sterke ontwikkeling doormaken. Volgend jaar vlammen voor Ajax 1!

30-08-2022 15:16

Tommyshelby +129807

Erg jammer. Hopelijk pakt het goed uit.

30-08-2022 15:13

Nick14 +25889

Een subtopper in Nederland was toch beter geweest.

30-08-2022 15:13

Web +178830

Wat wil hij zelf?

30-08-2022 15:13

Nick14 +25889

Geen idee, heb hem al een tijd niet meer gesproken.

30-08-2022 15:15

WantAmsterdam +116219

Verweij heeft gezegd dat hij niet naar degradatiekandidaten in Nederland wilde, is de vraag hoe serieus subtoppers zijn geweest. Het lijkt alsof Naci graag naar Trabzonspor wilde, maatje Denswil is daar en als speler met Turkse roots is hij geprikkeld om bij de kampioen van Turkije spelen.

Maar uit Ajax zicht heeft Nick gelijk imo, zeker niet het beste adres.

30-08-2022 15:22

Prutser +2933

"Ünüvar, geboren op 13 juni 2013 in Zaandam, doorliep van 2011 de jeugdopleiding van Ajax".

Hij is zo goed dat hij al voor zijn geboorte in de jeugdopleiding liep.

@redactie, even aanpassen denk ik 😉

30-08-2022 15:12

AjaxAdam1900 +3676

Wat een prutsers

30-08-2022 15:15

Sjonnie +18814

Aahh, was een typo ...
Ze bedoelen: geboren op 13 juni 2011 in Zaandam, doorliep van 2013 lalala
Da's beter toch?

Oh, wacht es ff ....

30-08-2022 15:19

eenAjaxfan +20409

Jammer, maar hoop dat hij er wat van leert en dat ie sterker terugkomt.

30-08-2022 15:12

Frank410 +611

Mooie tussenstap voor hem. Hopen dat hij een basisplek kan bemachtigen daar en door kan groeien om uiteindelijk bij ons te kunnen schitteren.

30-08-2022 15:12

036AFCA97 +146682

Ik denk niet dat Naci het nog gaat redden bij Ajax.

30-08-2022 15:12

Steeph +3867

Jammer, ik had meer van Naci verwacht. De ervaring leert dat een verhuur eigenlijk vrijwel nooit tot een grote speler leidt.

30-08-2022 15:09

YRGI +32977

Wat moet 'ie dan? Op de bank gaan zitten als 6e keuze?

30-08-2022 15:10

leeke +10411

Je kan meer van hem verwachten,maar een trainer maakt de keuze.Bij Ajax hebben ze liever dure jongens op de bank ipv jeugd

30-08-2022 15:10

Web +178830

Blind, Ronald de Boer, Verthongen

30-08-2022 15:11

WantAmsterdam +116219

De boer werd niet verhuurd maar verkocht.

30-08-2022 15:23

Web +178830

Maar dat maakt in deze toch niets uit
Hij was nog niet goed genoeg

30-08-2022 15:35

Artemio +32205

Dat zijn 3 namen in een tijdsbestek van 30 jaar. Noem ook even de namen die het niet gered hebben.

30-08-2022 15:35

WantAmsterdam +116219

Dat maakt veel uit, als je een speler koopt ga je veel eerder in hem investeren. Als een huurspeler niet gelijk en meerwaarde is beland die gewoon op de bank of tribune want je hebt er als hurende club niks aan.

30-08-2022 17:41

eenAjaxfan +20409

Ronald de Boer en Vertongen even vergeten? Of was dat voor jou tijd? 😉

30-08-2022 15:11

Steeph +3867

Zelfs dusdanig in mijn tijd dat ik weet dat Ronald echt geen grote speler was, hij deed leuk mee.

Maar goed, ik zeg ook niet nooit, maar vrijwel nooit. Als we alle spelers op een rijtje gaan zetten die verhuurd zijn en uiteindelijk echt doorbraken zijn dat er heel weinig.

30-08-2022 15:17

WantAmsterdam +116219

Nog eens, Ronald de boer werd verkocht.

30-08-2022 15:24

eenAjaxfan +20409

@WantAmsterdam, in 1991 werd De Boer aan Twente verhuurd.

30-08-2022 15:41

Breuk +25356

Toen al problemen met boeren.

30-08-2022 15:47

WantAmsterdam +116219

Nog eens, Ronald de boer werd VERKOCHT en later terug gekocht door Ajax.

30-08-2022 17:42

Turbo +42146

Apart. Je verliest zo'n jongen op deze manier volledig uit het oog. Heb mn twijfels.

30-08-2022 15:09

Ajaxplan +528

Wij als fans misschien, technische staf gaat toch gewoon wedstrijden kijken als die meedoet…

30-08-2022 15:50

Rodsje +14846

Hopelijk wordt hij daar een man!

30-08-2022 15:08

Broodjebal44 +5727

Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, hopelijk goed voor zijn ontwikkeling en volgend jaar strijden op het veld in een Ajax shirtje.

30-08-2022 15:07

Dennish +3507

Succes Naci en hopelijk volgend jaar kans op basis.

30-08-2022 15:06

WantAmsterdam +116219

Ik heb mijn twijfels bij deze keuze, maar laat me graag verrassen.
Anyway, zet’m op Naci.

30-08-2022 15:06

Web +178830

Misschien juist wel goed
Andere omgeving

30-08-2022 15:10

WantAmsterdam +116219

Ik verwacht niet dat hij veel gaat spelen eerlijk gezegd.

30-08-2022 15:11

Web +178830

Dan heeft Ajax weer het huiswerk niet goed gedaan
Eddine ook al niet met Small

30-08-2022 15:12

WantAmsterdam +116219

Juist,
Maar het zijn ook de spelers zelf die verkeerde keuzes maken…

30-08-2022 15:18

Jeffsajax +1895

Goede zaak! Succes

30-08-2022 15:05

Delaney +14848

Alweer? 😜
Nu maar hopen dat hij sterker terugkomt, hij heeft namelijk de potentie om de nieuwe topspeler van Ajax 1 te worden.

30-08-2022 15:05

AFCA-Driebergen +22292

Nou inderdaad. Ik dacht dat dit allang zo was. Maar blijkbaar nu pas officieel.

30-08-2022 15:09

leeke +10411

Niet zolang Ajax blijft kopen,en dure spers verkiest op de bank ipv eigen jeugd

30-08-2022 15:11

Delaney +14848

Deels mee eens, maar er is ook niet echt een jeugdspeler waarvan ik denk dat hij op korte termijn van waarde kan zijn voor Ajax 1.

30-08-2022 15:23

Koningtoto +60663

Maak ze gek Naci

30-08-2022 15:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.