Naar verluidt: 'Everton heeft ruim 28 miljoen euro over voor Ziyech'

door Wessel Kroon 101

Bron AS

Naar verluidt: 'Everton heeft ruim 28 miljoen euro over voor Ziyech'

door Wessel Kroon 101

Bron AS

Laatst geüpdatet

De transfermarkt is inmiddels weer geopend en dat betekent dat de geruchten over Ajacieden en oud-Ajacieden toenemen. In Naar Verluidt lees je de laatste transfergeruchten rondom oud-Ajacieden, maar denk eraan: neem het soms met een korreltje zout!

Woensdag 25 januari

'Everton heeft ruim 28 miljoen euro over voor Ziyech'

Hakim Ziyech staat volgens Sky Sports hoog op het lijstje van Everton, zo meldt het medium woensdag. De middenvelder annex aanvaller van Chelsea zou in Liverpool de opvolger moeten worden van Anthony Gordon, die nadrukkelijk in de belangstelling zou staan van Newcastle United. Eerder greep Everton mis bij Arnaut Danjuma, die zijn carrière besloot te vervolgen bij Tottenham Hotspur. Everton zou naar verluidt 25 miljoen pond, omgerekend zo'n 28,3 miljoen euro over hebben voor de Marokaans international, maar een officieel bod is er vooralsnog niet.

Dinsdag 24 januari

'Gravenberch mag deze winter niet vertrekken bij Bayern'

Ryan Gravenberch mag Bayern München deze winter niet verlaten. Dat meldt Sky Deutschland-journalist Florian Plettenberg dinsdag. Gravenberch komt bij zijn nieuwe club amper aan spelen toe, maar desondanks geniet hij het vertrouwen van de clubleiding. Een vertrek op huurbasis naar het geïnteresseerde Liverpool of elke andere club is niet aan de orde. Tot nu toe kwam Gravenberch tot slechts 177 minuten in de Bundesliga.

Lees meer over:
Plaats reactie

trodat4030 +97185

Het ideale scenario:
-Regeer rechtsback tot einde seizoen, Rensch kan zich focussen op een centrale positie.
-Sanchez backup Regeer tot einde seizoen, daarna kan Sanchez de etalage in.
-Regeer krijgt in de zomer een serieuze concurrent voor rechtsback, de beste speelt.
-Uit de jeugd heb je in 2024 hopelijk 1 van de omvormprojecten in Jong/jeugd (Sarfo in Jong, vd Pavert in o18, Sambo in o17) paraat om bij 1 te komen die de concurrentie met de aankoop van aankomende zomer aan kan gaan, Regeer kan zich vervolgens focussen op het middenveld waar hij de meeste potentie heeft.

Zo ben je serieus en gefocust op de toekomst bezig, heb je een plan en doe je niet maar wat, wat nu wel het geval lijkt.. Op deze manier los je op korte termijn een probleem op en ook op langere termijn. Regeer houdt zo gewoon uitzicht om uiteindelijk door te breken als middenvelder, maar hoeft niet te 'wachten' tot daar een plekje vacant komt, je hoeft hem niet te verhuren of in Jong te laten ronddwalen tot het moment eindelijk daar is.

28-01-2023 11:29

trodat4030 +97185

En zo kan je voor veel meer posities plannen maken......

28-01-2023 11:33

NeeI +108014

Heitinga kan de kleedkamer (en de supporters) voor zich winnen als hij direct laat zien schijt te hebben aan de gevestigde orde.

28-01-2023 11:26

Ajax95Duivendrecht +24173

Please John, stel hem op morgen... Alles beter dan Sánchez of Rensch.

28-01-2023 11:16

Ajaxafc1986 +1002

Regeer moet gewoon een kans krijgen als Rb

28-01-2023 11:05

AJAXPOWER +1859

Hakim erbij, 1 of 2 goede verdedigers, nieuwe coach, poppetjes op de juiste plek, kan je gewoon nog 2e worden. Moet er wel wat gebeuren, gister gelukkig stap 1.

27-01-2023 16:26

Bramble1988 +9325

Als gebeurd wat jij zegt, moet je nog steeds 1e worden. Dit elftal kan en moet sowieso 2e worden

28-01-2023 11:12

Balgevoel +31008

Nieuw in de bioscoop: Hakim bij Everton, de nieuwste horrorfilm, waarbij mensen zich kotsend, over elkaar heen kruipend en krijsend een weg naar buiten proberen te banen. Nee, Hakim, doe dit jezelf, en het hart van de voetballiefhebber, niet aan.

27-01-2023 10:29

donkerblauw +2877

Niet doen, Hakim ! Slangenkuil daar.

26-01-2023 18:35

3sterren +20205

De gevraagde afkoopsom zal vandaag de dag niet het allergrootste struikelblok zijn, afgaande op de geldsmijterij van de afgelopen transferwindow.

Maar zijn salaris zal denk ik wel problemen geven.
Zeker nu de hoog noodzakelijke deelname aan de lucratieve CL op losse schroeven is komen te staan door het gegoochel van kneus A. Schreuder ...

26-01-2023 12:48

ajax4perez +9565

Ziyech die afgetakeld in de PL is eeuwig zonde.
Ajax haal hem terug!

Gravenberch die de bak veel ziet… Tsjah die kan het niveau gewoon niet aan. Was nog lang niet klaar bij Ajax.

26-01-2023 11:43

AjaxFinest +3469

Ajax waar blijven we?.

26-01-2023 05:26

Ajaxfan31183 +16391

28 miljoen , waar komen dan die bedragen vandaan zoals begin van het seizoen dat als ajax hem wil kopen dat hij 40+ moet kosten.

25-01-2023 22:16

ProperFootball +14699

25 miljoen transfersom + het salaris gedurende de contractduur, dan ga je al aardig naar die 40 miljoen.

25-01-2023 23:33

AjaxHoorn +32989

Everton, gadverdamme.

25-01-2023 22:16

Nr.10 +111573

Ziyech moet niet naar een middenmoter in de PL gaan, dat wordt geen succes. Kom lekker naar Ajax jongen.

25-01-2023 22:06

MrIvez +3516

Middenmotor? Degradatie kandidaat bedoel je

25-01-2023 22:19

Nr.10 +111573

Staan nu wat laag, maar afgelopen tien jaar tussen plek 6 en 16 geëindigd, dus ja, middenmoter is de juiste term.

25-01-2023 22:26

MrIvez +3516

Dat is waar, ik zag ze afgelopen weekend spelen tegen west ham (zat in het stadion) en het was niet best. Zie ze zo degraderen

25-01-2023 23:22

Ferd +38603

afgelopen seizoen net aan degradatie ontkomen

26-01-2023 03:23

Bruno04 +15832

Godver wat zou ik Ziyech graag zien bij ons

25-01-2023 21:23

Jarenfan1 +8

Duidelijk ajax wil hem niet.
Eerder 25 miljoen voor Bassie,wat een beleid.
Herken mijn ajax niet meer.

25-01-2023 20:30

Oxxer +164925 moderator

Geen user Antony 32 die had al 236 geeist dat Ajax moet halen.

25-01-2023 20:27

Ajaxbrl +13882

ZIYECH HALEN GVD

25-01-2023 20:19

1991 +7787

En wel NU!

25-01-2023 20:20

036AFCA97 +146682

https://www.vi.nl/nieuws/psv-richt-pijlen-op-sulemana-eerste-bod-van-tafel-geveegd

Ik weet niet of jullie het er hier al over hadden gehad, maar ik voorspelde dit een week geleden al. Zou het echt zonde vinden als dit PSV lukt. Gewoon een toptalent, ondanks dat hij niet slaagt bij Stade Rennes.

25-01-2023 20:03

mokumnorth82 +2362

Lukt ze nooit, kunnen hem niet betalen.

25-01-2023 20:29

CruijffLegend +4976

Zouden we wel heerlijke vleugels hebben met Sulemana en Conceicao. Snelheid, diepgang, techniek, bravoure, binnendoor en buitenom. Wel precies wat we nodig hebben. Ben wel klaar met de hangende middenvelders en types Tadic die hun man zelden voorbij komen.

25-01-2023 20:30

Matzet +5421

Houd toch op over Sulemana. Die zit het hele seizoen de bank van Rennes warm te houden. En die club geeft talenten echt wel een kans (Doku). Wij hebben onze eigen Sulemana die luistert naar de naam Daramy.

28-01-2023 12:01

CruijffLegend +4976

Poor man's Sulemana ;)

28-01-2023 15:12

MV3 +2669

Ja man lekker degradatievoetbal met een nieuwe manager. Dan zou ik nog liever een winston doen en mn centen beuren op de tribune

25-01-2023 19:53

Siemjo +7918

Voor 28 miljoen had Ajax hem ook kunnen halen, als je 30 miljoen betaald voor Bergwijn en ruim 20 voor Bassey. Dan hebben we het niet eens over Ocampos wat ze daar voor wilde betalen

25-01-2023 19:19

CruijffLegend +4976

Voor de uitgegeven 100 miljoen had er sowieso een hele leuke selectie kunnen staan.

25-01-2023 20:44

Tikkiebreed +462

Als je 25 voor Ocampos kan neerleggen, moet je Ziyech zeker voor 28 halen!

25-01-2023 19:16

eenAjaxfan +20409

Zijn salaris zal ook niet mis zijn.
En ik kan me voorstellen dat hij (nog) niet terug wil naar NL

25-01-2023 19:29

4Ever14 +6636

Afgelopen zomer wou hij terug komen mits ze hem kochten dus ik denk niet dat de competitie voor hem een reden is om niet terug te komen.

25-01-2023 20:41

eenAjaxfan +20409

Ken je hem? Of heb je dit uit de media?
Waarom zou hij perse willen dat Ajax hem kocht?

25-01-2023 21:29

AlexIbarra +19328

Alleen konden we geen 25 miljoen neerleggen voor Ocampos en kennelijk ook geen 20.

25-01-2023 21:30

LukaLitmanen +82280

Everton altijd een sneue en lachwekkende club. Altijd in de schaduw van Liverpool.

Beetje het Tottenham van Liverpool

25-01-2023 19:11

Henkjanklaas +20673

Er zit zo ontzettend veel geld in Engeland en idem bij een PSG bij Bayern en in de top van Spanje zelfs met vele miljoenen schulden dat ze gewoon een hele zwik spelers halen tegen enorme bedragen en zetten er vervolgens gewoon een hele rij op de bank of tribune. Keuze zat en ze kopen alles op.
Valt niet tegenaan te concurreren door welke Ned. club dan ook.
Ook een Ajax kan alleen door slim te handelen een tijdje in de subtop meedoen maar je ziet meteen bij een zeer slecht beleid op de transfermarkt dat onze club meteen met een sneltreinvaart in het ravijn dondert.

25-01-2023 18:34

MichelBoerebach +29286

Vind je 't dat het slecht met ons gaat? (-;

25-01-2023 18:35

Joko +5063

Simpel op te lossen door de bonden
Max 25selectie spelers en Max 3 aan en verkopen per jaar.

26-01-2023 09:45

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25451

Lekker tegen degradatie ballen Ziyech zakt steeds dieper het moeras in

25-01-2023 18:27

IRBaboon +6852

Tja, wat maakt het nog uit als je zoveel centen verdient.

25-01-2023 18:34

MichelBoerebach +29286

Welk moeras? Heb je zijn bankrekening bekeken? Prima moeras!

25-01-2023 18:34

Bassey +8231

Wie zegt dat hij naar Everton wil

25-01-2023 18:55

Ajax4proud +10912

Hij kan eventueel altijd nog naar het oosten, zie maar hoeveel een rijke sjeik daar voorover heeft. "Wel even het handje vast houden" of volgens tbag misschien z'n broekzak. Achjah dat moet je er maar voor over hebben voor een heleboel centen extra waar je kleinkinderen nog op kan teren.

25-01-2023 19:07

Ajax27 +19237

Tjah Gravenberch, wat had ie zelf gedacht? Vele jonkies denken veel te snel aan een hoge stap naar de top. En dan zien ze redelijk recent jongens als Frenkie en de Ligt die stap maken en denken ze weer... zie je wel, het kan zeker.

Maar die 2 zijn echt van de buitencategorie. De absolute buitencategorie, wereldtop. En zelfs die wereldtoppers hebben moeite om bij de absolute top te presteren. De Ligt heeft moeite gehad bij Juve maar wist op een gegeven moment zijn plek te veroveren. Toch heeft dit wereldtalent weinig van het WK meegemaakt omdat de coach een apart systeem probeerde. En bij Bayern moest ie zich ook even aanpassen. Frenkie stond het begin van dit jaar ter discussie. Een enorme salarispost... maar bewees ie zich wel genoeg? Ook die heeft zich heel erg knap terug geknokt en het is zelfs onbespreekbaar dat ie nu gaat. Super knap, maar ook super moeilijk.

De meeste grote talenten van Ajax slagen echter een paar niveautjes lager. En als ze dat hoge niveau menen aan te tikken, dan zit menig speler op de bank.

Realistischer is dus om vooral de weg van de tussenstappen te maken. Zoals in het verleden van Dijk en Wijnaldum dit hebben gedaan. Of kijk naar onze Suarez. Via Groningen naar Ajax, daarna Liverpool wat toen nog lang niet zo'n sterke Europese ploeg was als nu en toen pas naar de echte top in Barcelona. Een geweldig pad.

Maar geduld is iets wat de jongere generatie niet heeft. Wat is er nu schandalig aan om bijvoorbeeld eerst een paar jaar bij Lyon te rijpen, of in de bundesliga naar Wolfsburg, of in Engeland naar Southampton gaan. Als je daar een veel grotere kans hebt om wekelijks te spelen, dan ben je wekelijks zichtbaar in nog steeds een 10x, 20x, 100x zo grote competitie dan de Eredivisie.

Iedereen zei het al van tevoren en nu ziet ie het zelf. Snel verhuren, spelen spelen spelen... das het belangrijkste.

25-01-2023 15:44

JordyAjacied +19378

Viel vandaag erg sterk in.

24-01-2023 23:18

Mundus +1241

Nooit een topper gevonden.

24-01-2023 21:23

AlexIbarra +19328

Ik zal me wel niet populair maken maar op zijn leeftijd bij een club als Bayern 2 jaar investeren is helemaal niet gek.

Als hij dat zelf mentaal aan kan en in zijn derde seizoen wel basis bij Bayern staat als 22-jarige, vind ik dat een mooie carriere.
Zeker 15 miljoen rijker en nog 10 goede jaren voor de boeg bij een top-5 club in Europa.

Ik zeg niet dat het hem lukt btw maar veel van die 'Haha, kijk hem eens de boel verkloten' verhalen vind ik wat voorbarig.
Hij had hier al meters gemaakt (zit zelfs bij de Club van 100) dus het is geen Taylor, Eiting of Sierhuis die 'moet spelen' om inhoud te kweken.

En als je naar het huidige Ajax kijkt, mist hij hier ook niet veel.

24-01-2023 19:04

kngbolo +575

Ik misgun hem niets maar het traject wat je schetst had hij ook bij Ajax kunnen volgen en dan in de basis cl wedstrijden spelen.

24-01-2023 19:27

ajax2004v2 +2041

En dan had hij waarschijnlijk een wk gespeeld

24-01-2023 19:41

AlexIbarra +19328

Klopt, ik had ook liever gezien dat hij voor dat plaatje koos.
Maar 6 potten CL spelen of een heel seizoen bij Bayern op een hoger niveau werken is wel een verschil qua uitdaging.
Daar gaan ze voor CL winst, wij gaan voor CL-overwintering.

Hij koos voor de miljoenen en een jaar 'meelopen' bij Bayern. Timber bleef hier en speelde een mooi WK, zoals ajax2004v2 ook aangeeft. vGaal nam nu Taylor mee ipv Ryan, die zal ook een voorbeeld hebben willen stellen.

Toch vind ik de echte topclubs iets anders dan Spurs, Leipzig of Roma. Als Bayern zeg maar 1 vd 3 topclubs is waar Ryan het liefst zou spelen, moet hij dan op zijn 20e zeggen: "Kom volgend jaar maar terug voor 70 mln ipv 20, dan verleng ik en kan ik nog ff rijpen hier?"
Ik hoop van wel, maar ik heb makkelijk lullen. :)

Daarnaast voelt Ryan zich misschien niet het type om nu sterkhouder bij Ajax te zijn, en past nog een paar jaar als 'talent' op hoger niveau hem beter. Hij was met alles vroeg (debuut, selectielid, basisplaats) maar toch nog niet echt uitgeleerd imo.
Hier zou hij vooral aan leiderschap werken, daar ligt het niveau technisch / tactisch ook echt wat hoger.
Dus ik schrijf Gravenberch qua ontwikkeling zeker niet af.

Ik hoop op meer De Ligt scenarios (al schijnt wijlen Mino daar ongeveer net zoveel mee te hebben verdiend als wij) en minder Ryan trajecten. Maar dit lijkt me toch beter voor de club dan de Mazraoui-route (contract uitdienen) en zeker dan een Brobbey-scenario.

25-01-2023 05:37

diamanti +3194

Mensen hier zien hem graag falen bij Bayern. Geef die jongen eens een beetje de tijd, alsof het realistisch is dat hij Kimmich na een half jaar uit de basis zou spelen.

24-01-2023 20:54

Caparzo +4256

Het ding is, nu in zijn fase 2 seizoenen niet spelen/ontwikkelen en het is bijna 100% zeker exit voor een top 10 van de Europese clubs, laat staat de grootste topclubs (1-5). Dan moet je het doen met de Europese subtop. Er zijn dan simpelweg op 10 middenvelden veel betere spelers beschikbaar. 2 seizoenen stilstand is dodelijk, club 10-20 is dan normaliter het maximale. En dat zou al razend knap zijn, zoveel voorbeelden inmiddels..

24-01-2023 22:44

Ferd +38603

Ik zie hem ook een basisplaats veroveren bij Bayern, ik twijfel niet aan z'n kwaliteit

25-01-2023 03:56

jjdd +3403

Met "viel auf den Bank" bedoelden ze niet alleen de bankrekening.

24-01-2023 18:28

AjaxSoCal +2042

Verdient geloof ik 10 mil per jaar. Als hij bij Ajax was gebleven had hij nu in het Ajax van Schreuder moeten voetballen en dus nu minimaal de helft minder waard geweest.

Alvarez kon afgelopen zomer voor 50 mil naar Chelsea, hij bleef en is nu 5 maanden later nog niet de helft waard. Zelfde verhaal voor Timber, Brobbey, Bergwijn, Tadic, Rensch etc.. transferwaarde is flink gedaald.

24-01-2023 18:06

nightgoat +31293

Als Gravenberch heel erg z'n best doet maakt hij volgend seizoen vast wel kans op speeltijd, in de 2. Bundesliga bij VfB Panzerfaust.

24-01-2023 17:54

Dolblij +45551

Je zou bijna zeggen dat De Nederlandsche Bank is verhuisd naar München.

24-01-2023 17:47

Henkjanklaas +20673

Als al die ex Ajacieden die nu hoofdzakelijk banken waren gebleven hadden we al lang de CL een keertje gewonnen. Voetbal maakt treurig zeker daar een paar clubs alles opkopen en het maakt ze blijkbaar geen moer uit dat de meeste spelers op de bank of tribune belanden.

24-01-2023 17:16

kngbolo +575

Nou, met schreuder? Denk t niet

24-01-2023 19:30

Henkjanklaas +20673

Iedereen met de selectie die tenhag had word je kampioen. Als jij en ik samen trainer zouden zijn ook trouwens.

24-01-2023 19:46

Mikee +6409

Maar hij is wel rijk.

24-01-2023 16:47

Intec2.0 +12437

Goede keuze geweest zoals voorspeld was bij Ajax nog niet eens constant. Zelfs ondermaats.

24-01-2023 16:27

MarkP +21770

Bankvulling is hij bij bayern, soort kapok voor kussens. Wel vrij dure kapok. Vrees dat hij dezelfde weg als donny gaat bewandelen, vette bankrekening maar in de vergetelheid geraakt, geen wk of ek meer. Probleem bij deze gasten is dat ze niet op de lange termijn denken mede door hun zaakwaarnemers. Allemaal korte termijn beslissingen.

24-01-2023 16:06

Web +178830

Zou hij echt gedacht hebben dat hij daar aan spelen toe komt, met deze geweldig middenvelders?
Heel naïef, maar het geld is goed
En hij zij ook nog dat hij van Ajax een hele mooie aanbieding kreeg
Moet je op die leeftijd al die stap maken dan?
Doodzonde, want hij zal er niet beter op worden

24-01-2023 15:50

Barra +5529

Die andere jonge Duitse middenvelder die overkwam speelt wel veel, maar die is idd ook echt een paar klassen beter.

24-01-2023 16:55

ShiekTakTiek +6001

Bedoel je Musiala toevallig? Die speelde daar al en komt uit de jeugd van Chelsea, in 2018 overgekomen voor een schamele 200.000. Nu een geschatte transferwaarde van 100 miljoen en pas 19 jaar.

25-01-2023 02:11

Barra +5529

Die bedoel ik idd, dacht dat die pas afgelopen jaar was overgekomen. Is wel echt een mega talent, viel met het WK ook echt op.

25-01-2023 07:53

FelixGassenlicht +8985

Terughalen voor 25 miljoen😂

24-01-2023 15:33

Breuk +25356

Zo weinig? Ajax wil graag veel meer bij inschieten.

24-01-2023 15:46

Sportvolgert +40738

Tja paar miljoen tekengeld, 50 miljoen salaris in 5 jaar. 20 jaar jong. Het valt allemaal niet mee hoor.

24-01-2023 15:32

TeringHenkie +28644

Denk dat Sontje Hansen de volgende is die zijn hand overspeeld.

24-01-2023 15:22

tdecler +3322

Die krijgt toch helemaal geen kans in het 1e?! Geef hem groot gelijk.

24-01-2023 15:33

Intec2.0 +12437

Bewijst ook dat hij geen kansen verdient. Eerst maar is constant bij jong Ajax worden.

24-01-2023 16:28

tdecler +3322

Ik zie jong Ajax niet zo vaak voetballen, maar ik kan mij voorstellen dat als je zolang in jong moet voetballen zonder een kans te krijgen, terwijl ik vaak lees dat ie het wel naar behoren doet, dat je motivatie wel een beetje opraakt. En dan wel een keer bij een andere club in de Eredivisie wilt proberen. Wilde voor dit seizoen al verhuurd worden, maar dat mocht niet omdat ie nodig was en vervolgens wordt ie niet gebruikt.

Ik vind het echt wanbeleid.

24-01-2023 16:39

Ferd +38603

Als je zolang in Jong speelt, iedereen om je heen krijgt wel kansen om mee te trainen en soms in te vallen, zou dat dan niet aan jezelf kunnen liggen?

25-01-2023 03:58

tdecler +3322

Ik denk beide een beetje. Je moet ook maar net een trainer hebben die het wel aandurft.

En Ten Hag stond daar ook niet echt bekend om, alleen als hij echt niet anders kon. En Schreuder al helemaal niet.

25-01-2023 08:16

Erik20 +7418

Je kan het inderdaad niet vergelijken met Hansen. Gravenberch was basisspeler bij Ajax 1, Hansen zit nooit bij de selectie.

24-01-2023 15:51

AjaxSoCal +2042

Ben het met je eens hoor dat je het niet kan vergelijken maar als Hansen had bijgetekend had hij ongetwijfeld nu bij de selectie gezeten. Omdat hij einde seizoen uit zijn contract loopt zit hij nu zelfs op de bank bij Jong. Ajax heeft geleerd van het verleden en wil een nieuw Brobbey scenario voorkomen.

24-01-2023 17:57

peterVKV +6469

goeie les voor anderen

24-01-2023 15:19

LukaLitmanen +82280

Ryan Gravenberch was vorig seizoen bij Ajax al vaak een van de mindere spelers in veel wedstrijden, dus waarom hij dan dacht dat hij voor BM klaar was..

24-01-2023 15:17

Tommyshelby +129808

Maar gelukkig heeft Bayern een goed plan.
Slimme jongen.

24-01-2023 15:12

wendoo9 +8125

En een goedgevulde beurs.

24-01-2023 15:35

BaasBaas +8410

Tja 8-10m salaris per jaar zeg maar eens nee.

24-01-2023 19:18

Eurysaces +29550

De haast die sommige spelers hebben, is gewoon doodzonde, ook voor het Nederlandse voetbal. Gravenberch had een WK kunnen spelen naast Frenkie als hij niet zo'n haast had.

Dat het los staat van leeftijd laat ook Donny zien, die had bij Ajax ook nog een stap te gaan. Net als Ryan hadden die Ajax op sleeptouw moeten nemen, die ontwikkeling hebben ze overgeslagen en maakt dat ze niet klaar zijn voor een niveau hoger.

Aan de andere kant, met Schreuder hebben ze wel een hele nare ervaring ontlopen..

24-01-2023 15:11

TeringHenkie +28644

Ik hoor sommigen hier nog hard roepen...Ryan heeft hele verstandige ouders en gaat geen gekke dingen doen!

24-01-2023 15:11

Qifesh +24917

zou je een bod van bayern skippen?

24-01-2023 15:16

TeringHenkie +28644

Op dat moment wel. Maar ik ben dan iets slimmer en weet wat er op het middenveld bij BM loopt...ik weinig kans had.

Bij Ajax werd hij ook wel miljonair. Nu heeft hij het WK gemist, en het EK kan hij ook zo vergeten. Dat is wel het podium waar grote voetballers staan. Hij dus niet, hij ontbreekt.
Komt dus tekort voor het grote werk.

24-01-2023 15:20

Qifesh +24917

Dat hij een Wk mist komt door incompetentie, een ryan had er best wel kunnen staan denk ik. Je kunt slim zijn maar je kunt er niet omheen dat je na 1 jaar bayern net zoveel verdient als je hele carriere bijmekaar: 9 miljoen! de Tering! ik zou het wel weten

24-01-2023 15:23

TeringHenkie +28644

Ja, dus financiële belangen zijn voor hem hoger dan sportieve ambities. Dan moet hij ook niet gaan janken nu.

Een speler die het hele seizoen bijna niet heeft gespeeld gaat nooit mee naar een WK. Totaal geen wedstrijdritme ect.

24-01-2023 15:27

Qifesh +24917

"Een speler die het hele seizoen bijna niet heeft gespeeld gaat nooit mee naar een WK. Totaal geen wedstrijdritme ect."

depay

ik hoor m niet janken. Sportieve ambities zijn ook prima als je naar bayern wilt om te gaan concurreren met betere spelers. Je kunt over een pr jaar of wat pas zeggen of het de juiste keuze was. Ryan kan zich op de trainingen van bayern ook wel ontwikkelen want daar doen ze echt wel wat met doorontwikkeling van topspelers.

24-01-2023 15:34

TeringHenkie +28644

"Ryan Gravenberch maakt zich grote zorgen over zijn situatie bij Bayern München. Volgens BILD heeft het management zelfs al een gesprek gevoerd met de club omtrent diens toekomst."

Uit de krant van Okt/November. Ryan komt daar niet om te trainen, hij wil spelen en komt niet aan bod. Dus maakt hij zich ernstige zorgen.

24-01-2023 15:44

ShiekTakTiek +6001

Klopt heel verstandig door te kiezen voor financiële zekerheid. 1,5/2 miljoen bij Ajax of 10 miljoen bij Bayern en na 5 jaar 50miljoen erbij en pas 25, wereld aan zn voeten. Slim.

25-01-2023 02:13

PeterLarsson +13328

Weer een les voor de toekomst voor de nieuwe talenten van morgen pas weggaan naar een absolute topclub als je een bepalende speler bent bij Ajax. Liefst ook met een flinke transfersom zodat je weet dat de nieuwe club het ook echt in je ziet zitten en je niet als goedkoop gokje wordt aangetrokken.

24-01-2023 15:09

DanTheMan +559

Op nog vroegere leeftijd gaan.

24-01-2023 15:08

Schip +23589

Told you so.

En niet alleen een gebrek aan speeltijd en dat dit hem het WK zou kosten, maar ook dat hij bij Ajax CL gespeeld zou hebben, waarbij hij zich echt op de 6 rol had kunnen concentreren. Dan zou hij een hele bijzondere speler kunnen worden, omdat hij bij Ajax daar zijn beste wedstrijden speelde. Niet als kleurloze pendelaar op een AM positie, maar als nieuwe Rijkaard op 6.

24-01-2023 15:06

tdecler +3322

Gevalletje eigen schuld, dikke bult.

24-01-2023 15:00

AFCA-Driebergen +22292

Tja Ryan, ik kan geen medelijden hebben. Je vond zelf blijkbaar al dat je klaar was. Maar dat was je echt nog niet. Minstens 1 goed seizoen draaien en de man zijn is het minste wat je moet hebben gedaan om bij een topclub in het buitenland te kunnen slagen. En als ze je niet voor Frenkie of de Ligt achtige bedragen halen, word je al niet perse gezien als basisspeler. Helaas.

24-01-2023 14:57
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.