Tegenslag voor Taylor: 'Hij komt nu met een litteken terug bij zijn club'

door Timo Suur 69

Bron Algemeen Dagblad

Tegenslag voor Taylor: 'Hij komt nu met een litteken terug bij zijn club'

door Timo Suur 69

Bron Algemeen Dagblad

Laatst geüpdatet

Jan van Halst en Foppe de Haan denken dat Kenneth Taylor goed geholpen moet worden door Ajax, zo zeggen zij in gesprek met het Algemeen Dagblad. De middenvelder mocht in de basis starten bij het verlies van Oranje tegen Frankrijk (4-0) en werd na een halfuur al geslachtofferd door bondscoach Ronald Koeman.

'Die jongen komt nu met een litteken terug bij zijn club', zo begint Van Halst. Hij denkt dat Taylor hier de komende weken nog last van kan hebben bij zijn club. 'Bij Ajax zal die zorg de komende weken dan ook echt aanwezig moeten zijn om die jongen hier zo snel mogelijk van op te laten krabbelen. Ja. Het blijft topsport', zo vervolgt hij. De Haan is ook van mening dat de steun van Ajax belangrijk is voor Taylor. 'Duidelijk is wel dat zo’n jongen nu eelt op zijn ziel heeft. Dat moet je met elkaar wegpoetsen zodat hij weer belangrijk wordt voor club en land', zo zegt hij.

De voormalig succescoach van Jong Oranje en sc Heerenveen heeft nog alle vertrouwen in Taylor. 'Hij kan echt wel goed voetballen. Niet voor niets heeft iedere trainer vertrouwen in hem.' De Haan ziet dat de middenvelder van Ajax dit nu pas voor de eerste keer meemaakt in zijn carrière. 'Hij krijgt voor het eerst met échte weerstand te maken. Als je 28 bent, heb je dat al meegemaakt. Je ziet het bij Virgil van Dijk, die na een blessure nog worstelt. Dat hoort bij het leven van een topsporter.'

'Er komt door sociale media zoveel op je af'

De Haan vindt dat Taylor nu zelf initiatief moet gaan nemen bij Ajax om dit allemaal te verwerken. 'Door bijvoorbeeld met de trainer van Ajax meteen dingen op een rijtje te zetten', zo stelt hij. De club heeft hier ook een belangrijke taak in. 'Daarin is het belangrijkst dat je Taylor niet laat zwemmen. Dat is de taak van de hele club.' Aanvoerder Dusan Tadić speelt hier een belangrijke rol in, zo denkt De Haan. 'Als hij de rol van captain goed speelt, gaat ie ook met hem zitten.' Tot slot heeft hij ook nog een tip voor Taylor. 'Er komt door sociale media zoveel op je af. Dus als ik Taylor was, zou ik de telefoon ook een paar dagen op slot gooien.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Saudara +7065

Kenneth Taylor, een voetballer van pas 20 jaar en nu al afgebrand door het Nederlandse volk. In de jeugd zeer talentvol en nu moeite om zijn belofte in te lossen. Durfde geen nee te zeggen tegen een basisplaats bij het NL Elftal. Je zag het al bij het zingen van het Volkslied, de onzekerheid straalde er van af. Misschien kunnen we hem de tijd geven om te herstellen en zijn talent te herontdekken. Hij kan echt wel voetballen. Als hij deze tegenslagen te boven komt, dan belooft het nog wat te worden 🤞🏾.

30-03-2023 21:09

rsvh88 +5491

Mensen zien eindelijk wat wij al een tijdje zagen.....

30-03-2023 09:05

redfella +1327

Dat litteken had hij bij de club al eppo

30-03-2023 03:54

Professor +11201

Lees hier meerdere malen dat Taylor een lapzwans is en niet alles geeft. Dat denk ik niet hij geeft wel alles maar net zoals meerdere Ajax spelers kunnen ze het niet opbrengen om 110% te gaan. Zit mentaal in de koppies en zit helaas ook wel in het Ajax dna.

29-03-2023 22:18

Professor +11201

Geduld hebben en neem de Ligt als voorbeeld. Die kwam ook niet echt ongeschonden terug van een oranje avontuur.

29-03-2023 22:15

AlexIbarra +19328

Typische media hype om dan over 4 weken weer De Miraculeuze Comeback te gaan roepen na 1 goals + 1 assist in de ED.
Alsof dit de eerste zaadpot was van Taylor dit seizoen.

Ik heb in Taylor nooit een toptalent a la Eriksen gezien en vind het ook niet zo opmerkelijk dat hij niet de sterren van de hemel speelt. Vaak moet hij een soort eenmansmiddenveld zijn bij Ajax of Oranje, met Alvarez, Bassey of De Roon bij zich, en een Klaassen 25 meter ervoor.
Daarnaast speelt hij bijna alles, veel meer belasting dan hij gewend is.

Maar dit zijn de stappen die hij moet zetten om van Jong Ajax naar CL / WK niveau te komen. Het gaat (bij 99% vd spelers) niet vanzelf.
Gravenberch vind ik talentvoller maar was ook zelden indrukwekkend in deze rol, toen nog met betere voetballers om zich heen.

Taylor is een prima meevoetballer maar er zit momenteel niet veel voetbal in het team om aan 'mee' te doen. En hij is nog niet ver genoeg om zelf de kar te trekken op voetballend, mentaal of fysiek gebied.
Als hij goed begeleid wordt, zelf keihard zijn best blijft doen en aan genoeg speeltijd toekomt, zie ik in hem over 2-3 jaar nog steeds een volwassen middenvelder voor Ajax en Oranje.

29-03-2023 21:22

Siemjo +7918

Hij moet eens gaan leveren en heeft geen tijd om zijn wonden te lijken.

29-03-2023 20:04

Nummer 9 +1205

Hoop eigenlijk dat tie helemaal niet terug komt ..

29-03-2023 18:49

Kuningast +5087

Ik heb sinds dat dansje van Taylor tegen den bosch al het idee dat hij hulp nodig heeft.

29-03-2023 18:09

Thor +4042

Omdat hij als 20 jarige een achterlijk dansje doet?

Ziyech en Promes gedroegen zich op hun 28e nog als kleuters na goals tegen kut clubs.

29-03-2023 22:49

Dolblij +45550

Als Taylor niet zelf zijn gezicht afpoetst en "wel GVD, en nu gaan we er tegenaan en alles en iedereen een poepie laten ruiken" tegen zichzelf zegt, kan Ajax wel om hem heen gaan staan maar gaat dat niet helpen. Taylor moet zelf de knop omzetten, keihard aan de slag en spatjes achterwege laten.

29-03-2023 16:58

eenAjaxfan +20409

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Hij is niet zielig na die wedstrijd tegen Frankrijk. Hij zou nu bij zichzelf te raden moeten gaan wat er nog moet verbeteren om zich de volgende keer tegen Frankrijk wel staande te houden.
Ik krijg vaak het idee dat die jongen denkt dat hij de top al heeft bereikt.
Maar hij is pas halverwege. Nu het moeilijk wordt gaat het er om dat hij een knop omzet en doorschakeld.
Dan gaan we nog veel plezier aan hem beleven.
Maar dat moet bij hèm vandaan komen, niet bij anderen.

30-03-2023 07:31

Dolblij +45550

Precies. De mensen bij Ajax kunnen Taylor laten zien waar de knoppen zitten. De enige echter die aan de knoppen kan draaien is Taylor zelf. Tegenslag is helemaal niet erg, als je er maar van leert en jezelf opricht.

30-03-2023 08:19

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25451

Plijstertje op plakken

29-03-2023 16:57

TheSpecialOne +8934

Huilie, huilie doen. Daar wordt hij juist niet sterker van hoor. Hoeveel zal Taylor nu per jaar bij Ajax vangen? Vijftien keer modaal?! Ga werken voor je geld Taylor! Daar word je alleen maar sterker van.

29-03-2023 16:27

De-King +20590

Ga eens werken voor je geld. Wat voor loze kreten zijn dat dan.

29-03-2023 18:30

Babangida83 +23960

Waarom vind jij dat Taylor niet keihard werkt?

29-03-2023 20:09

Thor +4042

Hahaha en dat durft de grote verdediger van Brobbey te zeggen.
De clown die kritiek kreeg van Ten Hag, Schreuder en Heitinga vanwege z'n inzet.
De meneer die inmiddels na 2,5 jaar nóg altijd na 20 minuten voetballen loopt te hijgen als een paard.

Wat ben je toch ook aandoenlijk hypocriet.

29-03-2023 22:21

TheSpecialOne +8934

Taylor doet gewoon niet wat van hem verwacht wordt. Hij mist het overzicht om snel te passen, verliest daardoor de bal op gevaarlijke plekken van het veld en is fysiek te zwak om zich staande te houden op het middenveld.
Hij moet de gym induiken, trainen op explosiviteit, handelingssnelheid en zijn eigen spel voortdurend analyseren om zijn tactisch inzicht te vergroten. Dat bedoel ik met werken voor je geld!

29-03-2023 23:51

Krullen +8061

Kijken naar de Ligt. Zijn debuut was nog veel erger. Zegt niks, maar lijkt me inderdaad iets voor Johnny om met hem te bespreken. Hart onder riem steken, maar wel meer eisen.

29-03-2023 15:24

barry1988 +24076

Dit kan inderdaad een litteken zijn maar het kan ook als motivatie dienen. De bal ligt nu bij Taylor hij moet nu mentaliteit tonen en dit omzetten in iets positiefs.

29-03-2023 14:57

JordyAjacied +19377

Ik kan moeilijk zeggen dat dit door Taylor komt, Koeman is gewoon een eikel, een speler die niet in vorm is, tegen het ijzersterke Frankrijk laten spelen, hij kan nog niet eens mee tegen Union Berlin en Feyenoord, maar niet Wieffer opstellen (die volgens vele wel in vorm is) want die wil je niet beschadigen, Wieffer laten spelen tegen Gribraltar, hij was geweldig…. DUHHH, Taylor had dat ook nog wel gekund. Je bent gewoon een hele matige coach als je dat niet inziet, of je hebt er andere morele redenen bij, geen idee. Koeman sowieso out.

29-03-2023 14:53

afcas +3811

Heb zelf niet gekeken beide wedstrijden, maar iedereen die ik sprak die wel gekeken heeft zeiden allemaal "als koeman consequent was had hij wieffer er ook na een half uur af gehaald tegen Gibraltar." werd wel gezegd dat hij er later beter in kwam, maar ja als de 1 daar de tijd niet voor krijgt en de ander wel doe je iets fout als coach.

29-03-2023 17:08

TheSpecialOne +8934

@JordyAjacied Dus ik kan uit je betoog opmaken dat ook jij Taylor niet goed genoeg vindt voor topvoetbal? Daar ben ik het wel mee eens. Bij een ploeg in de KKD zou hij inderdaad niet misstaan.

30-03-2023 18:38

JordyAjacied +19377

Klopt kan niet mee op dit moment, manier van behandelen van Koeman is walgelijk.

30-03-2023 20:46

TooGoodToBeTrue +1943

Nou iedereen heeft zijn mening gegeven over Taylor. Boeit voor de rest niemand wat deze analisten ervan vinden. Terug tot de orde van de dag en dat is het aanstellen van een TD.

29-03-2023 14:33

MarkP +21770

Is ted troost nog actief?

29-03-2023 14:20

Redrum +96281

Taylor komt gebroken terug en Mats Wieffer komt terug als de grote superster na stoïcijns 180 balletjes breed te hebben gespeeld op totaal ongedekte medespelers. Het kan soms raar lopen in de voetbalwereld.

29-03-2023 14:03

Juichtoon +32767

Taylor heeft hopelijk geleerd dat hij in alles beter moet worden. Nu maar hopen dat hij bij zn eerstvolgende succesmoment niet weer met zn vinger voor zn mond staat ..

29-03-2023 14:14

Babangida83 +23960

Moet wel zeggen dat hij geen ongelijk heeft als je de onzin leest die allemaal voorbij komt over die jongen.

29-03-2023 20:11

Tommyshelby +129806

Dat laatste is heel belangrijk. En een heel onderschat aspect. Dat moet Taylor absoluut nog leren.

29-03-2023 13:59

RSAB +1156

Tegenslag voor Taylor: “hij heeft een spiegel voorgehouden gekregen”

29-03-2023 13:24

Di Vedaci +1765

Lesje nederigheid is goed voor deze jongen. Brengt ook helemaal niks bij ons maar heeft wel een verkeerde attitude.

29-03-2023 12:14

Ajax1114 +19393

Helemaal mee eens en daarom gaat hij hopelijk de komende weken even banken en einde van het seizoen in de verkoop. Het gaat hem echt niet worden met deze jongen.

29-03-2023 12:45

Adam24 +39224

Ik snap nooit waarom mensen zo overdrijven over spelers (zowel positief als negatief. Taylor heeft in 24 wedstrijden 7 goals en 3 assists gegeven in zijn eerste seizoen in het 1e (afgezien van de laatste paar weken van vorig seizoen). Dat zijn voor een centrale middenvelder aardige cijfers. Zeker voor een jochie van 20. Noem dat maar “brengt helemaal niks”.

29-03-2023 15:38

ratje +3515

Ach, houden jullie je maar bezig met hartman, die zonder hulp uit Zeist eigenhandig de klassier zou hebben verpest voor zijn ploeg.

Zonder Taylor zou NL ook niet hebben gewonnen van Frankrijk, want NL is hedendaags gewoon erg matig.

29-03-2023 11:54

behangdelul +32841

Of het is precies het kopje man-the-fuck-up wat ie nodig heeft.

29-03-2023 11:47

Sjonnie +18814

Gewoon 1 grote reality check voor Taylor!
De status van A-international Oranje kan voorlopig in de kast. Zelfs bij Jong Oranje zou hij het nog moeilijk krijgen.

29-03-2023 11:41

LukaLitmanen +82280

Ik vind Taylor betere speler dan Klaassen..

Al vind ik zijn onverschilligheid en arrogantie buitengewoon ongepast en irritant.

29-03-2023 11:34

RijkdeGooier +2883

Taylor is geen Ajax materiaal. Leuk spelertje voor FC Twente of Vitesse

29-03-2023 11:05

Adam24 +39224

Taylor heeft zoveel techniek, is tweebenig en heeft daarnaast voldoende inzicht en scorend vermogen. Hij is echter enorm flegmatiek, iets wat veel jeugdspelers bij Ajax hebben. Mits hij de goede begeleiding krijgt en zelf de knop omzet kan hij echt van grote waarde zijn voor Ajax (en misschien voor het Nederlands elftal).

29-03-2023 11:00

Berghuis +14390

Taylor loopt over t veld met een hoop branie maar gaat z'n beetje ieder duel uit de weg. Ja dan ben je geen Ajax speler natuurlijk... Treurig voor hem en Ajax. Bij een FC Twente of Heerenveen zie ik hem best wel slagen en een leuke transfer naar t buitenland maken, maar hij komt in alles gewoon te kort voor de middenmoot in Europa. Je gaat bij een buitenlandse transfer toch echt naar rechterrijtje Spanje of Italië kijken.

29-03-2023 10:14

Balgevoel +30996

Aan die techniek heb je weinig als je niet uit de duels kunt blijven door weg te draaien of slimmer te lopen. Aan z'n tweebenigheid en traptechniek heb je ook weinig als-ie het niet ziet. Bijvoorbeeld Carel Eiting: die heeft heel veel niet, maar een paar dingen wél en die compenseert gebreken met een paar hele goed ontwikkelde talenten, waaronder slimheid. Ik twijfel of Taylor echt beter gaat worden nog.

29-03-2023 11:04

TheSpecialOne +8934

Op het hoogste niveau is alleen technisch begaafd zijn niet meer genoeg. Daar is een ijzersterke mentaliteit(conditie), snelheid en slimheid vereist. Alleen zo kan je je onderscheiden en jezelf staande houden.
Taylor heeft een wake up call gekregen en hopelijk gaat hij daar iets mee doen. Dit geldt overigens voor bijna het hele Nederlandse Elftal.

29-03-2023 16:35

Balgevoel +30996

Precies. Moet Wieffer of Kokcu ook maar zien tegen de Fransen. We hebben - als land én club - een probleem.

29-03-2023 18:20

TweeBenig2 +16361

Aan tweebenig heb je altijd iets.

29-03-2023 21:34

Balgevoel +30996

Zeker, het loopt een stuk beter.

30-03-2023 08:39

ptjebel +2262

Taylor.... wil wel maar kan niet.
Brobby ...kan wel maar wil niet.
En daar zit Ajax dan mee opgescheept.

29-03-2023 10:05

Sampaoli +39325

Serieus zware periode voor Taylor. Dat macho gedrag komt juist voort uit onzekerheid omdat er veel kritiek is. Vanuit supporters, media en nu komen daar ook de simpele zielen bij die nooit voetbal kijken tenzij Oranje speelt. Dat laatste is op het conto van Koeman, is altijd een overschatte trainer geweest.

Taylor moet in de luwte gaan groeien naar onbetwiste basisspeler bij Ajax. Geef hem de tijd, jongen is nog altijd maar 20. De alom geroemde Reijnders is 4 jaar ouder, Kokcu 1,5 jaar, Wieffer 3 jaar en Zerrouki 4 jaar. Niet elke speler staat er meteen als tiener, kijk bijvoorbeeld welke ontwikkeling Kokcu heeft doorgemaakt afgelopen jaar. Ajax (en de supporters) moet(en) mijn inziens meer geduld hebben.

29-03-2023 09:25

VoorAltijdNummer14 +25464

Amen!

Taylor is gewoon een jongen met flinke potentie. Het is dan wel geen Frenkie, maar zeker iemand die een goede basisspeler van het niveau Donny kan worden.

Hij wordt nu enorm aangepakt op zijn uitstraling. Zo gaat het natuurlijk altijd in ons 'nuchtere kikkerlandje' wanneer een jonge jongen een gezonde portie branie heeft. Meteen worden kwaliteiten dan enorm gebagatelliseerd en de feiten genegeerd.

Dit seizoen:
- Taylor in 35 wedstrijden 8 goals en 4 assists
- Klaassen in 36 wedstrijden 8 goals en 3 assists

Met de kanttekening dat Kenneth, met zijn pas 20 jaar, zijn eerste seizoen in Ajax 1 draait op 6 en 8 en de 30 jarige Klaassen zo'n beetje in de spits loopt. Dat zijn gewoon uitstekende cijfers voor iemand van die leeftijd.

29-03-2023 09:58

IndoorNinja +1856

Ik ben het eens met jou en Sampaoli, maar laten we wel wezen dat een "gezonde portie branie" echt alleen opgaat wanneer je het goed doet. Anders is op het zijn zachtst gezegd gewoon misplaatst. Ik ben daarom ook van mening dat deze reality check erg goed voor hem gaat zijn.

29-03-2023 13:51

VoorAltijdNummer14 +25464

Daar heb je wel gelijk in. Ik wilde vooral even zeggen dat het inherent is aan kleinzielig Nederland om de jongens die zich uitspreken of een tikkeltje bijdehand zijn, met de grond gelijk te maken zodra het even niet loopt.

Taylor had toen 'ie vorig jaar in de ploeg kwam en begin dit seizoen ook dezelfde 'maniertjes' en hoge dunk van zichzelf, maar toen viel het men niet zozeer op.

En dan zijn er dus ook nog gradaties in met betrekking tot het misplaatst zijn van eventuele branie. Taylor heeft tenminste nog oké cijfers en zeker wat goede wedstrijden gespeeld. Wijndal daarentegen heeft nog niet eens 5 goede wedstrijden gespeeld en zegt/doet de raarste dingen.

29-03-2023 14:49

Babangida83 +23960

Om ons daarna te beklagen dat we geen spelers met branie meer hebben...

29-03-2023 20:22

Lazell +17005

Aan de bal is het prima. Goede passing, fatsoenlijk schot, en behendig aan de bal. Zonder bal heeft hij in het laatste deel van het veld nog wel aardige loopacties. Maar over de rest van het veld, vooral als de tegenstander wat beter is, loopt hij er een beetje als een kip zonder kop bij. Verdedigd als een slappe zak, weet niet hoe hij moet lopen, mist de echte slimmigheid, etc. Daar valt nog veel winst te behalen.

Prima speler voor tegen 12 clubs uit de Eredivisie. Maar moet zijn topniveau omhoog krikken.

30-03-2023 08:35

DankzijCruijff +48731

Hear, hear. Zowaar een zinvolle reactie over Taylor temidden alle bizarre opportunisten en zeikerds hier.

29-03-2023 23:31

TontoKarnaggel +42547

Heb de interlands niet gezien en ben absoluut geen fan van Taylor maar gezien de commentaren van de laatste dagen heeft Kenneth blijkbaar eigenhandig de 4 goals van frankrijk in eigen doel geschoten? En hebben de andere 15 internationals een heerlijk potje gespeeld tegen frankrijk en vervolgens een ware voetbalshow afgeleverd tegen gibraltarië? Begrijp ik nu goed dat we zonder Taylor nu met 6 punten en een doelsaldo van plus 14 bovenaan in de poule hadden gestaan? Of gingen er misschien nog wel een paar andere kleine dingetjes mis?

29-03-2023 09:04

paulis +10333

Dan moet je juist deel van het Ajax publiek hebben, die trappen zo'n jongen nog verder de put in door hem uit te gaan fluiten of te juichen als hij gewisseld wordt.🤮

29-03-2023 09:02

Schip +23589

Dit wordt inderdaad onderschat, maar Taylor lijkt me weerbaar genoeg om dit even te verwerken en sterker terug te komen. Vond het onverantwoord van Koeman om een speler uit vorm op een andere positie dan waar hij eerder goed heeft gespeeld in een uitwedstrijd tegen een toptegenstander te zetten, maar doet Koetje dan niet...dan is hij weer een lafbek volgens velen.

Vlaar heeft heel lang in zijn kop gezeten met zijn debuut tegen die Italiaanse kopsterke spits. Die zagen we pas jaren later weer in oranje dacht ik. De Ligt maakte ook een grote fout, maar die gozer is van onverwoestbaar staal. Zelden een speler gezien die zo goed om kan gaan met fouten en kritiek.

Mag ook wel eens over zijn met dat afbranden hier van eigen jeugd. Dat het niet goed genoeg is, moet gezegd worden, maar dat Taylor dan gelijk ongeschikt is of i.d. is onzin. Taylor moet deze fase gebruiken om de knop om te zetten en een grotere drive te kweken. Alles geven op het veld en niet dat lichtzinnige zomeravondspel.

En Ouaali mag zich aanrekenen dat veel te veel van dat soort spelers doorkomen: Brobbey, Gravenberch etc. Misschien zit het niet in de speelwijze van de jeugd, maar ga maar iets ontwikkelen waardoor spelers leren dat een hogere intensiteit nodig is en er meer gevochten moet worden, zonder dat de basis van techniek en positiespel verdwijnt.

Het ouderwetse straatvoetbal erin. Kijk maar hoe Spaanse en Portugese jeugdteams spelen. Met techniek, maar wel om te winnen en niet zo lauw.

29-03-2023 08:43

Altijdindestraat +40282

Pleister erop en op de bank herstellen voorlopig.

29-03-2023 08:42

musicradio +3893

nog een paar slechte wedstrijden en die koeman is weer vertrokken

29-03-2023 08:23

JanBiesbos +29270

Tob of topsport? vraag het me af of die lui zich net zo in het zweet werken als onze schaatsers en hardloopsters en ook zo leven, herstellen goed eten en rust

29-03-2023 08:19

slumpf +4583

Schaatsen en hardlopen zijn geen contactsporten. Ik gok dat de gemiddelde schaatser of hardloper minder schoppen en beuken krijgt. Of ze moeten op hun bek gaan.
Reken maar dat als je niet keihard traint je het zelfs bij Excelsior niet redt

29-03-2023 10:54

Amp +37996

“Niet voor niets heeft iedere trainer vertrouwen in hem”. Bij ten hag mocht ie opdraven toen zo een beetje alle aanvallers en fatsoenlijke aanvullende middenvelders op apegapen stonden. Onder heitinga en schreuder schippert hij tussen bank en basis. Hij zal best kunnen voetballen, maar heeft vooral behoefte aan een harde hand en een spiegel…

29-03-2023 08:15

Ajaxfan31183 +16391

Mag ik even lachen, dat de mannen denken dat hij hier nog weken last van kan hebben, dan hebben ze vanaf de winterstop geen wedstrijd van hem meer gezien .

29-03-2023 07:42

KingOfTheMatch +7086

Bij terugkomst direct op de bank zetten. Even terug met beide beentjes op aarde en strijden voor je plekkie Kenneth

29-03-2023 07:40

AlmightyAjax +5872

Deze jongen heeft niks bij Ajax te zoeken. Heb hem nog nooit een pot zien spelen dat ik acheraf dacht van nou daar zit wat in... Zelfs van Rensch heb ik goede wedstrijden gezien bijvoorbeeld. Het is een slappe hap.

29-03-2023 07:33

Ajax The Best +16639

Dat hij eind vorig seizoen in de basis kwam speelde hij echt goed. Was veelal de beste van het veld, of in die tijd de minst slechte.
Dit seizoen speelt hij inderdaad zeer matig. Hij heeft het potentieel wel, maar het komt er niet uit. Hij zal eerst zijn vorm terug moeten vinden. Wij kunnen het ons niet permitteren dat hij dat in de basis doet.

29-03-2023 08:28

cantharel +3527

Die wedstrijden heb ik dan zeker gemist.

29-03-2023 09:02

josajacied +3547

Lesje nederigheid is voor Taylor wel goed.
Dat hij moet terugsprinten na balverlies alsof zijn leven er van afhangt mag die op social media wel 10.000x lezen

29-03-2023 07:28
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.