Ihattaren debuteert tegen NAC Breda in wedstrijdselectie Jong Ajax

door BadembaBarrie 99

Bron Ajax Showtime

Ihattaren debuteert tegen NAC Breda in wedstrijdselectie Jong Ajax

door BadembaBarrie 99

Bron Ajax Showtime

Laatst geüpdatet

Mohamed Ihattaren staat voor zijn officiële debuut voor Jong Ajax. De middenvelder annex aanvaller zit vrijdagavond namelijk bij de wedstrijdselectie van de Amsterdamse beloften voor het uitduel met NAC Breda. Het kan voor Ihattaren zijn eerste professionele wedstrijd in bijna een jaar tijd worden.

Het talent maakte voor het laatst minuten in de wedstrijd PSV – FC Groningen op 24 april 2021, toen nog in dienst van de Eindhovenaren. Een blessure en de breed uitgemeten situaties bij PSV en later Juventus en Sampdoria zorgden er in het vervolg voor dat Ihattaren niet meer aan spelen toekwam.

Ihattaren trainde een periode individueel met Gerald Vanenburg om eind januari vervolgens een contract te tekenen in Amsterdam. Ajax huurt hem tot en met 31 december 2022 en heeft daarbij een optie tot koop bedongen. Het talent sloot na ondertekening van zijn contract aan bij Jong Ajax om daar weer wedstrijdfit te worden en hoopt zich via de ploeg van John Heitinga in de kijker te spelen bij het eerste elftal.

Moment van Jong Ajax-debuut lijkt aangebroken

Vanaf eind januari werkte Ihattaren op De Toekomst in zoveel mogelijk rust en stilte toe naar zijn officiële terugkeer. Toen Erik ten Hag half maart aangaf dat de creatieveling nog niet in staat was om op Eredivisie- en Champions League-niveau te rennen, werd dit door velen geïnterpreteerd als een teken dat die terugkeer nog ver weg was. Enkele weken later lijkt het moment dat Ihattaren voor het eerst in het wit-rood-wit te bewonderen valt echter toch aangebroken.

Bademba Barrie (Twitter: @Bademba__Barrie | E-mail: B.Barrie@Ajaxshowtime.com)

Lees meer over:
Plaats reactie

Joko +5063

Speelt jong ajax in het oranje?

02-04-2022 14:18

Kaatje +4830

Gefeliciteerd Mo met deze 1e mijlpaal van je nieuwe start. Het zal een bijzonder gevoel geweest zijn om vanavond 'in het echt' je vorderingen te laten zien, Want reken maar dat al die media daar volop mee bezig zijn. Laat je daar niet door beïnvloeden. Blijf geloven in jezelf en de begeleiding van onze mooie club Ajax. Op naar de volgende fase en toewerken naar meer minuten. Fijn je weer op het veld te hebben gezien. Succes !

01-04-2022 23:24

THE36CHAMBERSWU +1548

Heel raar, laatst was Ten Hag nog vrij negatief over Mo, zou die dan toch kei hard getraind hebben?

01-04-2022 16:52

Blazehaze +2845

Kkd of eredivise en CL is wel een ander niveautje hoor.. wij gaan met paar vrienden voor de grap wel is naar helmond, nou kan je vertellen dat wij op goeie dag ook mee kunnen

01-04-2022 17:03

THE36CHAMBERSWU +1548

Poeh, dan blijf k wel centraal achter hangen met mijn conditie. Nee maar aan Ten Hag's reactie leek het alsof hij dr nog lang niet klaar voor was omdat hij nog niet kon sprinten op gewenst niveau maar goed, ben blij dat hij er bij zit.

01-04-2022 17:11

AlexIbarra +19329

TH zei letterlijk 'op CL of ED niveau' bij het verhaal over rennen.
Tussen voor het eerst bij de selectie zitten van Jong en 90 minuten meedoen in Ajax 1 zit nog wel een flink verschil.

Het zou me meevallen als hij dit seizoen nog 2x 90 minuten speelt in Jong.
Ik denk nu opbouwen richting de voorbereiding, maar ik ken de feiten niet.

01-04-2022 17:41

gusanito +5448

Dat was volgens mij echt om hem nog wat extra te prikkelen. Een week daarvoor liet Mike Verweij al weten dat ze heel tevreden waren over hoe Mo zich gedraagt en ontwikkelt.

01-04-2022 17:21

THE36CHAMBERSWU +1548

K zal vanavond ff streampje proberen te vinden, ben benieuwd. Hoop dat hij minimaal half uur mag spelen.

01-04-2022 17:25

Sunny +9567

Doe dan even een linke boodschap hier

01-04-2022 17:29

mvdk +44319 moderator

Streams mogen niet op de website geplaatst worden. Daar krijgen we problemen mee.

01-04-2022 18:02

Libero +19210

Met wie, de rechthebbenden die het zelf niet uitzenden? Zal wel loslopen hoor, maar ik snap de voorzichtigheid.

01-04-2022 18:40

mvdk +44319 moderator

Het is wat het is.

01-04-2022 19:02

THE36CHAMBERSWU +1548

Komt goed man, ik heb daar al eens een ban voor gekregen, vind het hier te leuk voor een perm ban.

01-04-2022 19:50

Joko +5063

Zijn er geen oficiele beelden dan?
Of mag dat ook niet. Illegale streams begrijp ik dat dat niet mag.

02-04-2022 14:20

Musica Merlo +8216

Als Mo Ihataren nog over voldoende wilskracht beschikt om er het beste van te maken gaat hij zeker slagen. Met zijn buitengewone techniek en goede conditie slaagt hij. Enige andere belangrijke voorwaarde hij moet zich prettig voelen in het team en zich kunnen aanpassen aan de tacktiek van de trainer. Ik geloof er in dat hij zijn uiterste best gaat doen.

01-04-2022 16:29

Leo8604 +2068

Ik hoop zo dat Mo er weer helemaal bovenop komt. Vooral voor hemzelf. Hij heeft een moeilijke tijd achter de rug. Een geweldig talent alleen moet het er nog wel uitkomen. Dat hopen we met z'n allen en een dikke vinger naar Eindhoven.

01-04-2022 16:25

behangdelul +32841

Is het raar dat ik hier een soort zin in heb? Het debuut van Ihattaren?

Daarnaast zal Fox het waarschijnlijk toch niet uitzenden...

01-04-2022 15:56

Prutser +2933

Fox sowieso niet, maar ESPN ook niet. Toch maar weer een streampje vinden.

01-04-2022 16:00

gusanito +5448

Is er geen schakelprogramma?

01-04-2022 17:21

Prutser +2933

Jawel, maar daar zie je over de hele show maar 5 minuten Jong Ajax. Kun je beter een illegaal streampje zoeken.

01-04-2022 19:20

3sterren +20205

Absoluut niet raar. Hij komt immers nu uit voor Ajax, dus is het heel normaal dat we naar zijn debuut uitkijken. Ik sluit me in ieder geval bij jou aan …

01-04-2022 16:10

AFCA1961 +3302

Hopelijk is dit geen flauwe 1 April grap.....

01-04-2022 15:55

Cello +52979 moderator

Vind dat het Ajax goed gelukt is om Ihattaren vrijwel geheel uit de openbaarheid te houden, zodat ie in alle rust aan zijn fysieke herstel kon en kan werken.

Dat sommigen denken, dat ie vanavond wellicht het gehele duel op de bank zal zitten....ach, dat zou kunnen natuurlijk. Maar als Heitinga dezelfde regels hanteert als Ten Hag, dat wanneer iemand op de bank zit hij in principe klaar is om te kunnen spelen, betekent het toch echt wel dat zijn fysieke herstel ver gevorderd is.

Dat zet ook de uitspraak van Ten Hag, zo'n 2 a 3 weken geleden in een ander daglicht. Alhoewel....?. Misschien had ie geen zin om erover te praten en kapte hij de vraag af door zijn statement. Hij had het over rennen op ED of CL niveau. Vanavond is het KKD niveau. Al met al is het wel een teken dat het de goede kant op gaat met Ihattaren. Zou het dan misschien toch nog gaan gebeuren dit jaar?. Mo Ihattaren die debuteert in Ajax-1?.

01-04-2022 15:30

Dirk.v +15248

Mo debuteert op 1 april. Dat zou pas een goede grap zijn.
Maar wat zou het prachtig zijn als hij een glimp van zijn klasse kan laten zien.

01-04-2022 15:09

Ozymandias +159568

"Beugelsdijk en Meijers aandeelhouder in illegaal gokbedrijf"

Nou dat wordt onderzoek doen naar matchfixing in Nederland...

01-04-2022 14:54

Saanchez +3117

Ik denk dat we hierover na vandaag maar barweinig meer zullen horen. Is natuurijk ook lang niet zo erg als een schwalbe van Antony ofzo, DAAR moet wekenlang over gesproken worden!

01-04-2022 15:04

Blazehaze +2845

Verkeerde topic..

01-04-2022 17:04

Ozymandias +159568

Shhht, niet te hard zeggen, straks hoord de topic politie je...

01-04-2022 17:06

Blazehaze +2845

Hoord.. lol

01-04-2022 17:07

Ozymandias +159568

Shhht, niet te hard zeggen, straks hoort de spellingspolitie je...

01-04-2022 17:22

mvdk +44319 moderator

We kunnen het alleen lezen 😊😜

01-04-2022 18:04

Msc +14160

Haha Jordy clasie

01-04-2022 14:42

MankeNeliss +9814

Nou ik ga ervoor zitten. Deze jongen heeft iets speciaals. Als het talent er weer uit komt en dat hoop ik van harte voor die jongen en voor de liefhebbers.

01-04-2022 14:23

ÁlvaroRecoba +13695

Ik kijk hier oprecht naar uit. Zou weer eens geweldig Ajax-nieuws zijn, dat hij ineens z'n magie blijkt terug te hebben. Ik reken er niet op, haha, maar het zóu kunnen...

01-04-2022 14:22

Musica Merlo +8216

Techniek verlies je niet, conditie wel.

01-04-2022 16:21

ÁlvaroRecoba +13695

Laten we het hopen, dat het puur een kwestie van optrainen is -- maar mentaal/emotioneel is het ook wel een dip geweest, heb ik het idee, en er zijn meer dan genoeg grote talenten die dat helaas niet te boven zijn gekomen.

01-04-2022 16:50

Red Devil +3604

Wat een narigheid is dat zeg.
Hij is het niet waard om het mooie Ajaxshirt te mogen dragen.

01-04-2022 14:02

Ozymandias +159568

Wat een onzin.

01-04-2022 14:13

ÁlvaroRecoba +13695

Alsjeblieft, zeg...

01-04-2022 14:19

Henk de Vries +11137

Als ie er nog steeds uitziet als een dikke rollade niet nee...

01-04-2022 14:37

PH2BOT +40523

Wij hadden Mido

01-04-2022 14:49

Musica Merlo +8216

Dat is pas echt slecht van de technische staf van destijds om Mido te laten spelen. Elke leek kan zien dat hij veel te veel weegt om 90 minuten te laten spelen zelfs 45 minuten was teveel.

01-04-2022 16:23

Qifesh +24917

Machlas

02-04-2022 02:45

Eurysaces +29550

1 van de grootste talenten van het land, misschien wel de grootste van zijn lichting, hoort met net 20 jaar niet in het Ajax shirt?

01-04-2022 14:48

PH2BOT +40523

Jij dan wèl Red?

01-04-2022 14:48

komopajax777 +13319

Dit is nou echt nonsens.Dat hij heel veel talent heeft staat buiten kijf.Dus hopelijk komt dat er ook uit bij Ajax.

01-04-2022 14:59

Harrier Du Bois +39053

Als espn dit niet uitzend dan lopen ze veel kijkers mis. Of het is 1 april gedoe.

01-04-2022 13:56

ÁlvaroRecoba +13695

En terwijl ze wel filmen voor de samenvatting! Laat gewoon een livestreampje meelopen op de website, zo moeilijk kan het toch niet zijn, zou je denken?

01-04-2022 14:20

Harrier Du Bois +39053

Tja, het kan allemaal heel simpel, ze hebben meerdere zenders achter een betaalmuur die dan herhalingen laten zien van zelfs baseball en wat dan ook, de kijkcijfers zijn echt slecht voor die zenders.. gebruik het voor een wedstrijd die niet op ESPN 1 of 2 worden uitgezonden en ze gooien iets minder geld weg, denk ik dan. Of idd, gewoon op de website, ze halen het zelf namelijk ook van het web af uiteindelijk

01-04-2022 16:30

GvanAchteren +871

Dat is te toevallig, op 1 april.

01-04-2022 13:30

DonAdam +2360

Yup, net als dat er twee dagen geleden werd aangekondigd dat er sneeuw zou liggen op 1 april in Amsterdam. Heel toevallig.

Overigens is het net zo toevallig dat Jong Ajax wéér niet wordt uitgezonden op ESPN. Doodziek, want ik ben heel benieuwd wat hij gaat laten zien vanavond; 90 minuten op de bank zitten is ook wat laten zien;)

01-04-2022 13:50

Soccerskins v2 +43474

Hahaha 90 minuten op de bank zitten is in dit geval ook wat laten zien ja. Niemand weet namelijk precies hoe hij ervoor staat op dit moment.

01-04-2022 13:56

DonAdam +2360

Ik had direct het idee dat we, gezien zijn fysieke gesteldheid, Ihatarren op zijn vroegst volgend seizoen pas in Ajax 1 zouden kunnen bewonderen. En alleen als hij er vol voor gaat.

Ook tieners komen in de topsport niet ongestraft weg met een jaar lang een macdonalds hamburgerdieet. Ik ben al zeer tevreden dat hij nu al bij Jong zit, dat toont karakter.

01-04-2022 14:11

PH2BOT +40523

Je verwijst naar de bevrijding van Den Briel door de geuzen neem ik aan Gvan Achterom ?

01-04-2022 14:02

Ozhan +1532

AjaxShowtime, als dit een 1 april grap is hé.....

01-04-2022 13:29

afcsjonnie426 +3983

Hoop dat onze nieuwe trainer de jeugd veel meer gaat inpassen.
schandalig dat haggie dat niet inziet.

01-04-2022 13:17

Jeugd +24909

Nieuwe trainer? Heb je nieuws?
Bovendien....ten Hag zal de 1e zijn die een speler opstelt die de kans op winst groter maakt. Die is echt niet gek.
Ik zie bij Jong werkelijk niemand rondlopen die overduidelijk iets gaat toevoegen boven de basis.
Ik zie wel liever talenten dan Labyats, Klaibers etc, dat voegt echt niks toe.

01-04-2022 13:48

afcsjonnie426 +3983

Wordt ook tijd voor een frisse wind in mokum gabber.
denk wel dat t klaar is met haggie

01-04-2022 21:43

PH2BOT +40523

Haggie is zo goed als pleite.

01-04-2022 14:02

DonAdam +2360

Frank de Boer's selectie werd onder zijn reet verkocht en kon niet anders dan eigen jeugd opstellen, met het gevolg dat hij - ondanks de fenomale prestaties en de 4 titels met dat wrakhout - nu zelfs onder Ajacieden een slechte naam heeft omdat het voetbal steeds slechter werd, omdat die eigen jeugd in sommige gevallen gewoonweg niet goed genoeg was. Beton voetbal werd het genoemd, simpelweg omdat bij die spelers de basistechniek ontbrak. Tja, van een trekschuit kan ook de beste trainer geen speedboot maken.

Zeven seizoenen later ligt het niveau van de selectie letterlijk 2 niveaus hoger en staat Ajax met ingang van komend seizoen in de Europese top 10, is het weer niet goed omdat er niet elk seizoen 3-4 jeugdspelers doorbreken. Terwijl het niveau van Timber en Gravenberch wonderbaarlijk is. Je wil gewoon iets wat niet kan en het is niet toevallig dat dit soort ondoordacht sentiment opduikt wanneer er een reeks slechte resultaten zijn behaald.

Naci Unuvar is bijvoorbeeld een leuk, talentvol spellertje, maar hij voetbalt nog als een pupil dus hij is momenteel op zijn plek in de KKD.

Overigens is het overal zo dat jeugdspelers vaak pas doorbreken als de beoogde basisspelers tegenvaller of geblesseerd raken. Dat heeft voornamelijk te maken met het feit dat vrijwel alleen ervaren spelers wekelijks een constant niveau halen en een hoofdtrainer gewoonweg moet winnen. Alleen absolute topspelers vermorzelen hun concurrenten op zeer jeugdige leeftijd.

01-04-2022 14:02

Msc +14160

Denk dat mo meedoet omdat er zoveel blessure bij het eerste zijn

01-04-2022 13:00

Jeugd +24909

Ben zeer benieuwd of hij kan rennen.

01-04-2022 12:54

frenkiedejong53 +9792

ik vreet een bezem als die jongen bij ons een succes wordt

01-04-2022 12:52

Jeugd +24909

Alles begint met rennen

01-04-2022 13:03

PH2BOT +40523

...en dan vooral achteruit rennen de laatste tijd.

01-04-2022 14:04

Eurysaces +29550

Hoop niet dat dit de 1 april grap van de dag is..

01-04-2022 12:49

Jehtoch +35

Iemand streamsite voor vanavond? (Gratis)

01-04-2022 12:47

Altijdindestraat +40283

Volgens mij moet het te zien zijn op VIPROW, als je door de irritante popups kom, maar het werkt altijd wel.

01-04-2022 13:01

wim_wenderson +1412

Stream2watch.com

01-04-2022 13:22

Ajacied11 +379

Manners . NL
Alles vd hele wereld op te vinden inclusief formule 1 altijd. Is echt top

01-04-2022 13:44

Ozymandias +159568

Als we de bekenwedstrijden tegen de amateurs (die op een of zelfs twee niveau lager dan Jong Ajax spelen en dus geen kwalitatieve prikkel aan de ontwikkeling van de talenten geven) niet meerekenen heeft Ten Hag (als ik het goed heb opgezocht) dit seizoen maar VIJF MINUTEN aan speeltijd gegeven aan Jong Ajacieden (één invalbeurt van Van Axel Dongen tegen FC Utrecht).

01-04-2022 12:39

BennieBlind +2318

Dan beschouw je Taylor niet als Jong Ajax speler neem ik aan?

01-04-2022 12:42

Ozymandias +159568

Inderdaad, mede omdat Ajax dit zelf ook niet doet. Trouwens zou het er met de maar 160 minuten van Taylor bij opgeteld niet veel beter op worden. Schandalig hoe weinig speeltijd Taylor heeft gekregen voor iemand die zogenaamd aan is gesloten bij het eerste.

01-04-2022 12:42

afcas +3811

Dat is dus gewoon ajax onwaardig...

01-04-2022 12:48

caspervans +5351

Ongelofelijk maar waar, slechte zaak dit. Als er nou gewoon weinig talent\kwaliteit rond loop; oké, maar veel jongens met genoeg potentie! Ik vraag me oprecht even af nu, welke jongens zijn er echt onder Ten Hag vanuit Jong doorgegroeid naar basis? Dat zijn er niet bijzonder veel imo.

01-04-2022 13:06

Ricoteb +53174

Schandalig. Vooral omdat jonge spelers die nog écht moeten doorbreken als Taylor, Rensch en Daramy ook amper minuten krijgen. Maar als Brobbey er niet is, word wel te pas en te onpas Danilo speeltijd gegund. Qua selectie beleid vind ik Ten Hag te zwak voor een topclub, bij Man Utd zou dat wel echt een probleem worden.

01-04-2022 13:14

PH2BOT +40523

Qua wedstrijdcoaching is onze eigenste Rikkert anders ook al jaren een drama wanneer er resultaat gevraagd wordt.

01-04-2022 14:06

Ozymandias +159568

Ik vind Ten Hag heel goed in het voorbereiden van zijn team op basis van de tactiek van de tegenstander maar heel slecht in het tijdens de wedstrijd aanpassingen maken op basis van de tactiek van de tegenstander.

01-04-2022 14:07

Ricoteb +53174

Bij Ten Hag heb ik het idee dat hij hetzelfde probleem heeft al Guardiola. Tactisch sterk maar als het fout loopt zitten ze vast in hun eigen hoofd. Daarom kan hij tijdens een wedstrijd vaak het niet goed omzetten. Voor mijn gevoel draait Ajax ook altijd goed na een interland periode, omdat Ten Hag dan tijd en afstand had om te reflecteren op de dingen die fout gingen in de tijd daarvoor. Daarom vond ik de interlandbreak deze keer ook niet zo erg.

01-04-2022 14:25

Ajaxadam1 +31670

De selectie zit te vol. Nico, Klaassen, Labyad krijgen eerder minuten dan ASE, Taylor, Unuvar, AvAD, Regeer etc. Dat vind ik jammer, maar ergens begrijpelijk.

Dan heb je ook Schuurs en Rensch die bij t eerste horen die minuten moeten maken boven de huidige jong spelers.

01-04-2022 16:46

Mokum2018 +2115

surprise us

01-04-2022 12:33

AFCA-1983 +17750

Wel roda jong utrech maar geen nac jong ajax… bizarre kutzendsr

01-04-2022 12:31

Dolblij +45552

Dat hij zijn kunsten maar mag vertonen.

01-04-2022 12:13

NeeI +108015

Leuk! Ben benieuwd. Hopelijk maakt hij wat minuten.

Is de wedstrijd oor de verandering nu wél live op ESPN te zien, of moeten we wederom in de weer met creditcards enzo?

01-04-2022 11:41

Ozymandias +159568

Iemand schreef hier op AS dat het niet wordt uitgezonden.

01-04-2022 12:07

NeeI +108015

Oh, verrassend...

Kut zender.

01-04-2022 12:26

Grouster +1355

let's go, hopelijk is dit een start voor een veelbelovende periode bij Ajax!

01-04-2022 11:33

Montana +801

Goed uit de wind gehouden door Ajax. Verwachtingen ook laag gehouden, laat hem maar lekker in de luwte groeien.

Maar aan de andere kant. Hij mag vanavond ook scoren en z'n shirt uit doen en z'n sixpack/Brobbey spieren showen aan de wereld.

01-04-2022 11:33

RN +14719

Ben heel benieuwd hoe hij er lichamelijk uitziet

01-04-2022 11:28

MaximilianRosse +9197

Hier ga ik vanavond eens lekker voor zitten. Go Mo!

01-04-2022 11:27

Jeffsajax +1895

Ik hoop van harte voor Mo dat de bus op de terugweg even door de McDrive kan rijden!

01-04-2022 11:23

Stoffel +18571

Maar weer opzoek naar een illegale stream want dat graf ESPN zendt alleen weer dat schakelprogramma uit…om gek van te worden.

01-04-2022 11:12

EuforischeRealist +15630

Hij valt in en maakt er 3, dan moeten ze het wel laten zien ;-)

01-04-2022 11:34

wim_wenderson +1412

Stream2watch.com (geen garantie)

01-04-2022 13:27

DeWijsneus +25796

Goed bezig Mo! Zet 'm op. Volgend seizoen lekker bazen in Ajax 1.

01-04-2022 11:11

fc Barcelona_ke +19255

Als maar geen 1 april grap is

01-04-2022 11:09

AFCAMSTERDAM +2900

Ze zochten iemand die de bank goed kan warm houden. Zal vast lukken met iemand met 15 kilo overgewicht 👍🏻

01-04-2022 11:06

Ozymandias +159568

Tja, degene die zei dat hij 15 kilo te zwaar was waren "de bronnen" van Jan-Joost van Gangelen.

01-04-2022 11:08

Eurysaces +29550

Denk dat het er toch niet heel veel naast zal zitten.

01-04-2022 12:52

Libero +19210

Mwa, die bronnen zagen het misschien gewoon met hun eigen ogen, adhv die foto met dat groene trainingspak en papieren tasje en die foto in het OS dacht ik ook 15kg. Ook op die zoomfoto op de Toekomst had hij nog echt een bolle kop en da's niet heel lang geleden.

01-04-2022 15:00

Ozymandias +159568

Die foto met dat groene trainingspak en papieren tasje wat het Twitter account die dat plaatste (RaatjeFC) er zelf af heeft gehaald omdat het een oude foto was?

"Ook op die zoomfoto op de Toekomst had hij nog echt een bolle kop en da's niet heel lang geleden."

Zoals je op deze foto kan zien heeft Ihattaren al een hele bolle kop lang voordat hij 15 kilo te zwaar is: https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/artikel/5193026/dikke-ihattaren-reageert-gevat-op-instagram

01-04-2022 15:07

Libero +19210

Oké wist niet dat dat een oude foto was, maar die in het OS was dat niet en op die op de Toekomst had ie echt wel een bollere kop dan op de foto die jij deelt.
Maar jij vond hem niet15kg te zwaar lijken, ik wel. Laten we er geen halszaak van maken en hopen dat het nu iig niet het geval is.

01-04-2022 16:00

Wouter.H +11163

Zouden ze dit nu bewust doen ivm de naderende overgang van Gravenbergh? Zodat we zien dat er al een vervanger is? Wel tof dat hij zo ver is om minuten te gaan maken. Ik vermoed in de 70e minuut ongeveer invallen.

01-04-2022 10:50

Indy073 +8967

De vervanger is er al, is een andere mo, onze kudus! Verwacht ihattaren 2e keus achter antony als ze berghuis op het middenveld willen laten en geen aankoop doen.

01-04-2022 11:05

Wouter.H +11163

Ik ben ook pro-mo (Kudus) op het middenveld. Kudi is een tovenaar.

01-04-2022 11:25

Mitch021 +2082

Alsnog vrij snel, hopelijk tekenend voor zijn motivatie bij ons. Heel veel succes!

01-04-2022 10:47

Hollister +12626

Hoe staat het dan met Delgado ?

01-04-2022 10:44

Indy073 +8967

Hopelijk mag die keertje basis spelen. Heeft mij zeer positief verrast in die paar minuten. Op het eerste ogenblik lijkt het iemand die weinig aanpassings tijd nodig heeft ook al is die van de bergen in zuid amerika ineens naar de sneeuw in amsterdam gegaan.

01-04-2022 10:48

Ozymandias +159568

Inderdaad, het waren natuurlijk maar korte invalbeurten (de eerste officieel maar één minuut omdat ze extra tijd niet meetellen) maar daarin maakte hij zo'n beetje de beste indruk die een aankoop in zo'n korte periode kan maken. Ik vond vooral het feit dat hij direct heel actief in het combinatievoetbal was (in 13 officiele minuten kwam Delgado negen keer vaker aan de bal dan Klaassen in het eerste gemiddeld per 90 minuten aan de bal komt) erg hoopgevend.

01-04-2022 10:52

Indy073 +8967

Ik heb hem ook geen een keer de bal zien verspelen ( kan ook aan mijn geheugen liggen) , idd veel balcontacten, actief aanjagen, aanbieden en inzakken. Overigens ook vrij snel en heel staat heel stevig op zijn benen, kon het duel goed aangaan. Volgens mij heb ik zelfs nog een paar lange passjes gezien die aankwamen en een schot dat net naast ging. Ik ben echt reuze benieuwd wat deze exotische verassing uit de hoge hoed kan brengen in 90 minuten.

01-04-2022 10:58

BakkalBijter +11708

Die statistiek met Klaassen is wel schrijnend.. hoe doet Berghuis het dan bijvoorbeeld qua balcontacten? En Gravenberch?

01-04-2022 12:36

Soccerskins v2 +43474

Berghuis en Gravenberch zitten gemiddeld rond de 60/70 balcontacten per wedstrijd. Bij Klaassen is 30 al veel.

01-04-2022 13:40

milanoajaxpiet +646

1 april om de telegraaf ff flink te kakken te zetten

01-04-2022 10:40

Juichtoon +32767

Ja een keer goed nieuws ..

01-04-2022 10:39

Stamhoofd +11548

Ben heel benieuwd!

01-04-2022 10:37

SR83 +1765

----------------Haller-------------------
Tadic---------------------Antony
----Ihattaren------Berghuis-
-----------------Blind---------------------
Wijndal Licha Timber Rensch

01-04-2022 10:32

BakkalBijter +11708

Nou ik teken ervoor hoor.

01-04-2022 12:36

Amsterdam90 +8277

Een middenveld met Blind Berghuis en Ihattaren? Drie linkspoten zonder loopvermogen en verdedigende kwaliteiten. Als je met Ihattaren en Berghuis op 1 middenveld wilt gaan spelen dan heb je een topper op 6 nodig die snel en verdedigend sterk is en dat is Blind niet. Ik zou Timber op 6 zetten en een nieuwe goeie CV halen aangezien die makkelijker zijn te vinden dan een 6 die goed kan voetballen en verdedigen.

01-04-2022 13:32

Robbie en de Kock +11242

Hopelijk geen 1 april grap....

01-04-2022 10:31

Nr.10 +111573

Mooi, dan ga ik toch even kijken vanavond denk ik.

01-04-2022 10:27

IboAFCA +16250

Ff shirtje halen dan

01-04-2022 10:27

WZAWZDB14 +4620

Ben benieuwd

01-04-2022 10:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.