'Klaassen is geen jongen die stampij maakt als hij op de bank terechtkomt'

door Jesse ter Haar 100

Bron Ziggo Sport

'Klaassen is geen jongen die stampij maakt als hij op de bank terechtkomt'

door Jesse ter Haar 100

Bron Ziggo Sport

Laatst geüpdatet

Ronald de Boer gelooft dat Davy Klaassen van waarde kan zijn voor het huidige Ajax, zo vertelt hij bij Ziggo Sport. De analist ziet geen 'verschilmaker' in de middenvelder, maar denkt dat de oud-Ajacied - die op het punt staat terug te keren bij de club - goed mee kan in het huidige teamspel van Ajax.

Bestel het nieuwe derde shirt van Ajax in de Ajaxshop!

'Ik kan het me voorstellen', reageert De Boer op de naderende terugkeer van Klaassen bij Ajax. 'Davy is een bekende. Hij heeft meegetraind en waarschijnlijk heeft hij toch een goede indruk achtergelaten. Davy Klaassen kennende, is hij geen jongen die stampij maakt als hij op de bank terechtkomt. Hij gaat gewoon zijn stinkende best doen. En natuurlijk is hij topsporter en wil hij zo veel mogelijk minuten maken.'

'Ik denk dat de trainer hem een eerlijke kans gaat geven, maar hij weet waarschijnlijk ook dat hij eerst even tweede viool gaat spelen', gaat de oud-speler van onder meer Ajax en FC Barcelona verder. 'Het is wel een type dat nooit door de ondergrens gaat. Hij heeft een bepaalde stabiliteit in zijn spel. Hij zal geen drie of vier spelen. Dat soort type spelers heb je als ploeg nodig.'

Waar Klaassen volgens De Boer vorig seizoen geen belangrijke rol had kunnen spelen bij Ajax, ziet hij dat nu anders. 'Wat ik bij Davy altijd heb gemerkt, is dat je aan hem een hele goede hebt wanneer de ploeg er goed in zit. Vorig jaar denk ik dat je weinig aan Davy Klaassen zou hebben gehad, want hij is ook geen verschilmaker.'

'Hij is echt een teamspeler', gaat de voormalig Ajacied verder. Om die reden vindt hij Klaassen goed bij het huidige Ajax passen. 'Er wordt bij Ajax nu als team gespeeld. Iedereen werkt keihard. Dat kun je van Davy altijd zeggen. Ik denk dat Farioli hem daarvoor bij de ploeg neemt.'

Speeltijd bij Inter

Vorig seizoen was de oud-international van Oranje contractspeler van Inter. Bij de regerend landskampioen van Italië kwam hij echter maar amper aan de bak. Wat dat zegt? 'Dat gaan we zien. Hij heeft vaak genoeg laten zien dat hij bij Ajax van waarde kan zijn. Bij Daley Blind hebben we dat ook gezien. Het terugkeren en dan de sterren van de hemel spelen. Hij was bij Manchester United misschien niet goed genoeg, maar nu is hij bij Girona wel weer goed genoeg. Voor de Nederlandse competitie is Davy Klaassen een hele goede speler om in je ploeg te hebben.'

Lees meer over:
Plaats reactie

RSM +3917

Wat moet je NU met een speler tot eind seizoen? Was het een topper geweest dan kon ik me voorstellen dat je een topper voor een seizoen huurt/koopt maar een speler met mankementen aantrekken en als een topper beschouwen en dan tot einde seizoen kopen waar gaat dit allemaal over bij Ajax hebben ze een paar ton of een paar miljoen te veel? Ik weet er wel raad mee bij diverse stichtingen. Het is een aardige kerel maar daar is alles ook mee gezegd

16-09-2024 23:32

Balgevoel +30817

Een 'gat' in je selectie opvangen nu Mannsverk en Berghuis geblesseerd zijn?

17-09-2024 17:33

Hebbendiekip +4725

Echt serieus man, hoe is het mogelijk dat die oud voetballers maar gewoon wat kunnen roepen in de ruimte en als “experts” worden neergezet. Als klap op de vuurpijl krijgen ze er ook nog eens lekker voor betaald, bizar is het.

16-09-2024 22:24

WantAmsterdam +115960

Haha, juist die speler die gaat klagen als hij niet speelt.

16-09-2024 12:44

LukaLitmanen +81935

Heb hieronder 4 artikelen geplaatst in één seizoen waar hjj publiekelijk in media liep te zeuren over speeltijd.

Ronald lult uit zn nek

16-09-2024 13:16

Flaco +19583

Zijn bijnaam was niet voor niks Davy Klaagsen.

16-09-2024 15:31

WantAmsterdam +115960

Bedankt LukaL. Moet ik het niet opzoeken.

16-09-2024 16:36

Spielmacher +10682

Zou Davy op rechtsback proberen ipv juffertje Rensch.

16-09-2024 11:29

WantAmsterdam +115960

100 keer liever Rensch op 10 dan Klaassen op RB.

16-09-2024 12:45

Flaco +19583

Als er iemand een juffertje is , dan is dat wel Klaassen. Die verliest echt al zijn duels.

16-09-2024 15:30

WantAmsterdam +115960

Niet zo respectloos graag. Dat kun je over een Rensch zeggen maar niet over een jongen uit onze opleiding zoals Klaassen!

16-09-2024 17:09

JohnDylan +21784

Rensch maakt positionele fouten waardoor zijn directe tegenstander te vaak gevaarlijk wordt maar een juffertje is hij niet:

2023/24
Total duels won 3.6 (60%)
Ground duels won 2.8 (62%)
Aerial duels won 0.8 (53%)

2022/23
Total duels won 4.2 (62%)
Ground duels won 3.4 (62%)
Aerial duels won 0.8 (59%)

2021/22
Total duels won 1.9 (55%)
Ground duels won 1.6 (58%)
Aerial duels won 0.4 (47%)

Klaassen is dat juist wel:

2022/23
Total duels won 2.0 (47%)
Ground duels won 1.4 (44%)
Aerial duels won 0.6 (54%)

2021/22
Total duels won 3.3 (45%)
Ground duels won 2.3 (46%)
Aerial duels won 1.0 (42%)

16-09-2024 17:30

Hebbendiekip +4725

Als hij deze lijn doorzet is die over 3 jaar wereldtop 😁

16-09-2024 22:25

FransHoek +8957

Klaassen zou in principe een toevoeging als reserve zijn als je afscheid had genomen van Tahirovic en vd Boomen. Die lopen ook nog steeds rond en het is nu overvol op het middenveld met statische werkers ipv technische spelers.

16-09-2024 11:14

023Haarlem +3247

Zal mij niet verbazen als Klaassen bij WK selectie van 2026 zit

16-09-2024 09:50

HendrikAjax +16830

Mij wel. Hij zou dan boven spelers als Koopmeiners en Reijnders geselecteerd moeten worden. Dat zie ik niet gebeuren.

16-09-2024 11:11

Piet Henk Kippenhof +2710

1 van de weinige spelers waarbij je 3 artikels per jaar krijgt met dat hij meer speeltijd zou willen

Maar zoals altijd beschermt de media hem. Nooit een kritische noot over Klaassen

16-09-2024 08:11

Enoh25 +1804

Ach ja, deze man is altijd welkom. Geeft altijd 100%. Maak er wat van Dave!

15-09-2024 23:39

Tizo +1828

Die Arno Vermeulen is zo anti Ajax, wat een zielige kaaskop!

15-09-2024 23:35

Gewoon Gijs +18319

Ook dat nog. Treurige transfer

15-09-2024 22:37

Laudrup10 +17048

Haha hij heeft letterlijk stampij gemaakt in het verleden. Hij stampte het kamertje van de trainer binnen en eiste een gesprek. En zeurde in de media over zijn reserverol. Dat terwijl hij elke week de minste speler was.

15-09-2024 22:34

Flaco +19583

Dat doet hij dus wel. Hij stapt zo naar zijn vriendjes van de Telegraaf om te zeuren dat hij in de basis hoort.

15-09-2024 22:20

Indy2 +15254

Gaat iedereen nu zeggen dat Klaassen stampij maakt als ie op de bank komt? Ik heb dat bericht nu al 100 keer gelezen.

15-09-2024 22:08

FissaDeGekste +3368

Was dan ook niet zo'n handige opmerking van RdB.

16-09-2024 10:26

WantAmsterdam +115960

Tja. Gebaseerd op het verleden klopt dat ook gewoon toch?

16-09-2024 12:46

FysioPat020 +25603

Klaassen durfde bij Inter geen stampij te maken wanneer hij op de bank zat. Daar hadden ze hem helemaal doormidden geschopt. Denk maar niet dat hij dit ook bij Ajax voor de derde keer niet durft.
Weghorst én Deef = troubleshooter.

15-09-2024 22:04

TheRiviera +5476

De situatie bij Inter was ook volkomen anders. Niet alleen is de concurrentie groter maar ligt het niveau ook veel hoger. Elke speler maakt altijd een afweging tussen zichzelf en zijn concurrenten. Dat Klaassen er niet blij mee was dat hij bij Ajax op de bank zat komt omdat omdat hij de concurrentie niet beter beschouwd.

We zien nu hetzelfde met Ramaj en Pasveer. Ondanks dat Ramaj het accepteert dat hij 2de keeper is heeft hij aangegeven niet er mee eens te zijn en dat zal deels komen omdat hij zichzelf gelijkwaardig of beter acht dan Pasveer.

Daarnaast moeten we ook begrijpen dat Klaassen zichzelf door en door Ajacied voelt. Op de bank zitten bij de club waar je van houd is lastiger dan op de bank zitten bij een club zoals Inter.

15-09-2024 22:17

gi0vanni +7123

Klaassen moet een spiegel cadeau krijgen en Ajax mag gaan uitleggen waarom ze niet 3e willen worden.

16-09-2024 02:26

TheRiviera +5476

Of jij moet tegen Farioli gaan uitleggen waarom je geen vertrouwen hebt in zijn keuzes.

16-09-2024 03:18

Myriad +7031

Er zijn al veel te veel van dat soort spelers in de selectie.

Ik wil de nieuwe Gravenberch, niet de oude Klaassen.

15-09-2024 21:41

TheRiviera +5476

De nieuwe Gravenberch kost ook 10x meer dan de oude Klaassen.

15-09-2024 22:17

gi0vanni +7123

Geen probleem dus, 10x niks is best betaalbaar. 😉

16-09-2024 02:27

JariJari +15072

Speelt Davy gratis dan?! Kijk! Topgozer! 😅

16-09-2024 15:25

Broodjebal44 +5727

Ben ik met je eens maar het duurt ff om dat op te leiden. Geef het ff een jaartje en dan komt er vast weer wat mooi talent door.

15-09-2024 23:14

Jww +2276

Als hij nu uit ongeloof maar niet zijn haren uit zijn hoofd trekt als hij niet speelt..

Edit: Ik zie overigens een aantal supporters binnenkort met een kale coupe wanneer hij wel speelt..

15-09-2024 21:35

gebakkenperen +3097

Welkom thuis Klaassen💪

15-09-2024 21:33

LukaLitmanen +81935

Slecht geheugen heb je;

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/klaassen-niet-blij-met-reserverol-tegen-sc-heerenveen-maar-de-trainer-bepaalt

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/klaassen-wil-graag-meer-spelen-voor-ajax-met-zijn-argumenten-ben-ik-het-niet-eens

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/klaassen-sprak-met-van-gaal-over-reserverol-als-je-niet-speelt-is-het-irritant

15-09-2024 21:08

Laudrup10 +17048

Haha wat een onzin praat die De Boer toch🤣

15-09-2024 22:35

info +21

Welkom thuis Davy. Trek je niets aan van die betweters en doe gewoon je ding. Ajax zal er dit seizoen beter van worden. Een echte Ajacied komt altijd terug op het nest. Laten we dat koesteren inplaats van de voetballer bij voorbaat af te branden. (Trouwens: “geruchten” zijn geen waarheden…)

15-09-2024 22:56

WantAmsterdam +115960

Haha, je hebt niks te zeggen over het geklaag van hem in de media?

16-09-2024 16:38

info +21

Nee ik wordt een beetje moe van het klaag over deze ras ajacied door mensen die zich Ajax supporter noemen. Afbranden is blijkbaar makkelijker dan Accepteren? Steun je club en steun de spelers.

30-09-2024 19:25

trodat4030 +96403

Die komen elkaar morgen tegen op hun werk, hadden we ook maar enige illusie gehad dat Ronald ook maar 1 lettertje kritiek zou hebben?

15-09-2024 21:00

Oxxer +163804 moderator

RdB zegt maar wat , hij heeft het over Klaassen van een paar jaar terug die nuttig was met beslissende goals, die speler is hij allang niet meer.

15-09-2024 21:00

Wieno +9234

Oke, dit is het officiële bewijs dat botox je brein aantast...

15-09-2024 20:55

Professor +11122

Ronald verkoopt eigenlijk altijd onzin ook nu weer.
Klaassen maakt altijd stampij als hij op de bank zit.
Kan er nog niet over uit we hebben Klaassen een contract gegeven hoe is het mogelijk.
En ja ik ben supporter van Ajax maar daarom maak ik me juist zo kwaad.

15-09-2024 20:51

JantjeBeton +2965

Ik sta er precies hetzelfde in Professor, ben het volledig met je eens en deel je sentimenten!

16-09-2024 07:43

LukaLitmanen +81935

Pardon???

Ik kan zo 5 artikelen opnoemen dat hij ging janken

15-09-2024 20:49

josajacied +3536

Ergens lijkt het me ook een voordeel dat hij niet Europees speelt.
Als er dan niemand gemotiveerd is voor Zwolle uit op een zondag dan is Davy er in elk geval als de kippen bij om het op scherp te zetten.

15-09-2024 20:48

TeringHenkie +28260

Klaassen was het laatste jaar bij Ajax ook al een heel naar mannetje op de bank!

Klaassen is juist degene die wel stampij maakt en negatief is wanneer hij niet speelt! Hopelijk zet Henderson hem op zijn plek

15-09-2024 20:48

Kryptonite +76738

Echte ajacieden zijn groot geworden met spelers als Cruijff, Van Basten, Sneijder, Van der Vaart en meer recentelijk Frenkie. Waag het niet om mij "geen echte ajacied" te noemen omdat ik draufganger Davy Klaassen niet voor een derde keer(!) bij ons wil zien ballen. Ik zie 100 keer liever spelers als Fitz Jim en Taylor (op wie ik erg kritisch was in het verleden) op zijn positie. Niet alles gaat goed bij laatstgenoemden, maar ze spelen op z'n minst op de Ajax manier. Die 1-0 mogen ze in hun hol steken als daartegenover staat dat er gapende gaten op het middenveld ontstaan en de spits steeds in de weg wordt gelopen.

15-09-2024 20:46

WantAmsterdam +115960

Fitz Jim en Taylor zijn geen echte Ajacieden zoals Klaassen. Tuurlijk ze hebben allebei in onze jeugd gespeeld (Taylor zelfs langer dan Klaassen, en Fitz is een Amsterdammer) en komen kwa type veel dichter in de buurt van een Akax voetballer zoals die die je opnoemt, maar voor bepaalde redenen, die ik op dit moment nog niet helemaal begrijp hebben die niet dezelfde status als Ajacied als een Klaassen die heeft. Misschien moeten ze vaker roepen hoe zeer ze van Ajax houden. Ik weet het niet. Want over deze twee mag je dan weer heel respectloos zijn, ze als wijfen of juffertjes afdoen, zeggen dat ze er niks van kunnen en dat ze niveau Zwolle zijn, zelfde met Rensch (die ook veel meer een Ajax voetballer is dan Klaassen). Over deze jonge spelers hoor ik geregeld de meest extreme dingen, ook van sommige die nu over respect voor Deef janken. Maar dat is blijkbaar allemaal prima.
Sommige echte Ajacieden zijn blijkbaar echter dan andere. Klaassen en Schip zijn zo echte Ajacieden dat de lat voor ze zo laag ligt dat er zelfs een schildpad eroverheen kan. Terwijl voor andere Ajacieden, zoals veel jongere talenten uit onze jeugd, die lat juist enorm hoog ligt.
Het is fascinerend, echt.

16-09-2024 16:51

wim_wenderson +1412

Het was onze Grootmeester die zich met klaassen bemoeide toen hij op jongere leeftijd lang geblesseerd was en ook zijn talent onderkende! Helaas gaat het direkt kaatsen van hem vreemd genoeg vaak fout, maarcdan al die opening treffers, ik kijk er naar uit!

15-09-2024 20:36

trodat4030 +96403

Dat zijn ook geen kaatsen, dat zijn mislukte aannames.

15-09-2024 21:04

DouweVanPelane +281

Hahaha, scherp !!

16-09-2024 12:02

AFCACruijff14 +160973

In elk Klaassen-topic dezelfde mensen, dezelfde meningen. Waaronder van mezelf. Het begint te vermoeien.

Zou fijn zijn als we met zijn allen Ajax en de spelers gaan steunen en de komende boeiende maanden met elke 3 dagen een wedstrijd. Zal je ook Klaassen bij nodig hebben.

15-09-2024 20:35

AINIESTA +44428

We hebben Klaassen Jr al. En Akpom en Weghorst die dezelfde rol van balletjeswachter kunnen vervullen. Klaassen is helemaal niet nodig.

15-09-2024 21:10

Laudrup10 +17048

Er is een grens wat een Ajax supporter aan kan. De manier hoe kroes met onze prachtige club omgaat is vreselijk. Klaassen is nu echt de druppel. De norm voor Ajax aankopen moet zijn dat ze een meer dan goeie techniek hebben. Deze norm is verschoven naar hard werken en mentaliteit. Sportief dramatische keuzes. Onze selectie is totaal uit balans (nog ergen dan onder Mislintat). Financieel dramatische keuzes. Jonge talentvolle spelers worden voor een fooitje weggedaan en daarvoor worden matige oude en dure spelers voor teruggehaald. De manier om Ajax weer financieel sterk te kunnen maken is jeugd de.kans geven of talentvolle spelers te halen die doorverkocht kunnen worden. Financieel gaan we op deze manier juist kapot met het beleid (bezuinigen) van onze topper (Kroes).

15-09-2024 22:43

tijssenajax +13919

"De norm voor Ajax aankopen moet zijn dat ze een meer dan goeie techniek hebben." Juist.

16-09-2024 10:07

JohnDylan +21784

Klaassen is juist wel iemand die stampij maakt als hij vindt dat hij te weinig speeltijd krijgt.

15-09-2024 20:28

Danielson +50165

Nu echt niet (meer).

15-09-2024 20:32

JohnDylan +21784

Op basis waarvan?

15-09-2024 20:33

7172AFCA7395 +10271

Er zal hem toch te verstaan gegeven zijn dat hij niet voor de basis gehaald is.

15-09-2024 20:53

Danielson +50165

Lijkt mij vrij duidelijk. Z'n rol zal een geheel andere worden.

15-09-2024 21:38

JohnDylan +21784

Dat was zijn rol vorige keer ook al en daar nam hij geen genoegen mee.

15-09-2024 21:42

Danielson +50165

Toen ie van Werder kwam, was hij in beginsel basisspeler; nu niet meer.

16-09-2024 10:38

WantAmsterdam +115960

Dat weet je nog niet eens, we hebben nog geen wedstrijd met Klaassen gehad.

16-09-2024 16:56

ProperFootball +14493

Het 'nodig hebben' is een beetje een loos argument. Een slag in de lucht.

Ik las her en der (voor de komst van Klaassen) al geregeld het luchtfietsargument "we zullen iedere speler nodig hebben".

Alleen, dat had de trainer, de directeur of de supporter óók gezegd als Bergwijn niet op de laatste dag vertrokken was maar gewoon bij Ajax gebleven. Voel je hem aankomen?

Dus, hebben we Bergwijn nou echt nodig? Of alleen als hij er toevallig nog is?
En, hebben we Klaassen echt nodig? Of alleen omdat hij er toevallig weer is?

15-09-2024 20:46

Aram +17844

Ik stel voor dat we 11 dure oude spelers aantrekken die slechter zijn dan onze jonge spelers en dat die dan het voorbeeld gaan zijn voor onze jongelingen met hun Ervaring, Karakter en Grinta. Voor elke positie graag zo’n overbodige speler; behalve een linksbuiten en rechtsbuiten.

15-09-2024 20:28

wijzijndebeste123 +163070

Alex, ben jij dat?

15-09-2024 20:31

Bassey +8187

Kijk maar naar til en de wit je hebt zo’n figuur nodig die blijft gaan en altijd op de goede plek staat.
Iemand die de verdediging kapot loopt.
Hij zal nooit een hoger dan een zeven halen en nooit lager dan een 5,5

15-09-2024 20:24

AINIESTA +44428

Elke keer als Klaassen niet scoort komt hij niet hoger uit dan een 3. En wie was onze Klaassen in 2018/2019?

15-09-2024 21:12

WantAmsterdam +115960

Ik zou hem juist vaak een cijfer rond de 2-3 geven, zeker als je niet scoort. Zelfs als die scoor is het voor mij niet meer dan een 5 normaal.

16-09-2024 17:11

AFCAMM +11335

Ach, Klaassen was nooit mijn droomkandidaat (in deze periode). Maar hij is volgens mij geen dissonant in een team, hij is ervaren en weet wat er bij Ajax verwacht wordt en volgens mij past hij ook wel in Farioli’s stijl.

We gaan het zien. Of het nu wel of niet een succes wordt, laten we deze echte Ajacied gewoon steunen.

15-09-2024 20:19

Indy2 +15254

OK jongens, jullie hebben gelijk hoor. Het is allemaal kut. Klaassen is waardeloos. Iedereen en alles is waardeloos. Het wordt helemaal niets dit jaar. We eindigen in het rechterrijtje.

15-09-2024 20:13

WantAmsterdam +115960

Dat laatste hebben we niet gezegd. Ook niet iedereen is waardeloos. Wel realistisch blijven. Kroes en Klaassen zijn waardeloos. Niet iedereen.

16-09-2024 16:59

Bky +56344

What the fuck.

15-09-2024 20:05

wijzijndebeste123 +163070

Klaassen maakt juist direct stampij. Overschat zichzelf enorm.

15-09-2024 20:05

Prometheus +1004

Maar…maar…maar…hij werkt zo hard!

15-09-2024 20:12

wijzijndebeste123 +163070

Hij is bloedfanatiek lees ik ook veel 😂

15-09-2024 20:14

Artemio +31731

Dit is schandalig wzb123. Wat er nu gaande is niet te rechtvaardigen.
De club gaat zo naar de klote. Talenten verkopen en ouwe meuk terughalen.
Bij Feyenoord ging dit fout en zij merkten de gevolgen. Jaren in de anonimiteit spelen.

15-09-2024 20:15

wijzijndebeste123 +163070

Yep. T echte vermaak zolang Kroes TD is komt van de Kroes believers die zich id meest kromme bochten blijven wringen om al zijn grenzeloze gepruts goed te praten.

15-09-2024 20:19

Artemio +31731

Ja een enkeling van die discipelen zal het toegeven, maar het merendeel zal zich steevast verdedigend/ontkennend opstellen.

15-09-2024 20:23

WantAmsterdam +115960

Het is bizar dat ze van alle functies die ze hem konden geven of extra voor hem konden creëren, hem de meest belangrijke geven. Een functie waar hij geen enkele relevante ervaring voor heeft.
Geef hem dan een nietszeggend pseudo functie, gewoon iemand ondersteunen ofzo, en zoek een echte TD. Na twee (eigenlijk drie) TD fiasco’s nemen we weer gewoon iemand zonder enkele ervaring/CV op dat vlak? Had dan gewoon iemand als Vivell genomen.

16-09-2024 17:03

LukaLitmanen +81935

Heb hierboven even wat artikelen gedeeld dat hij ging zeiken in zijn laatste seizoen

15-09-2024 21:09

wijzijndebeste123 +163070

Echt vreselijk dat onze grote vrees is uitgekomen.

15-09-2024 21:11

Superscoorder +3710 editor-in-chief

En het ergste is nog dat we het allemaal ver van tevoren aan zagen komen en juist de Kroesfans ons er van verzekerden dat dit niet zou gebeuren...

15-09-2024 23:52

JantjeBeton +2965

Waarvoor dank, fijn om dit even zwart op wit in een rijtje te hebben staan! :-)

16-09-2024 08:01

Amp +37468

Gaat geen stampij maken? Haha. Dat verhaal ging ook altijd over donny vd beek. Zodra deze gasten twee keer moeten banken gaan de appjes en telefoontjes naar buiten hoor

15-09-2024 20:04

afca1985 +21173

Heeft 2 jaar op het bankie gezeten, maar is opeens goed genoeg voor Ajax omdat ie altijd zo hard werkt😭

15-09-2024 20:01

Kryptonite +76738

https://www.gelderlander.nl/voetbal/davy-klaassen-gefrustreerd-door-reserverol-bij-ajax-ik-word-er-niet-vrolijk-van~a764e23d/

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/9403/klaassen-had-het-lastig-met-reserverol-ik-dacht-jezus-zet-me-er-gewoon-in.html

https://www.vi.nl/nieuws/onbegrip-over-transfer-klaassen-voelde-zich-te-goed-voor-de-bank

15-09-2024 20:01

Tommyshelby +128441

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/klaassen-wil-graag-meer-spelen-voor-ajax-met-zijn-argumenten-ben-ik-het-niet-eens

(En dit was de 3e of 4e keer in korte tijd, zie de comments)

15-09-2024 20:07

LukaLitmanen +81935

Een vd weinige dingen die Schreuder goed deed, was Klaassen banken

15-09-2024 20:50

Tommyshelby +128441

Steijn ook, en Mislintat liet hem gaan. Allemaal goede keuzes en teniet gedaan door Cowboy Kroes.

15-09-2024 21:19

WantAmsterdam +115960

Ligt het aan mij of is dit allemaal gewoon respectloos naar je trainer en medespelers? Dingen als „Jezus zet me er gewoon in“ of „wat moet ik nog meer doen?“, dat zeg je toch niet tegen de media?
Bedoel, het is uiteraard duidelijk waarom hij dat deed, druk uitoefenen op de trainer en Ajax. Maar eigenlijk gewoon wangedrag.

16-09-2024 17:06

NeeI +107625

Is dat zo? Voorheen klaagde hij namelijk steevast in de media over een plek op de bank.

15-09-2024 20:01

Bergkam +4653

Blijkbaar blonk hij (nog) met kop en schouders boven Jong uit op de trainingen en zag Farioli een welkome versterking in hem. Een voorbeeld als prof voor de aankomende jeugd. Prima toch.

15-09-2024 19:59

Tommyshelby +128441

Hahaha, hij klaagt meerdere keren per seizoen in de media dat ie te weinig speeltijd krijgt.

15-09-2024 19:58

Dave +5840

Mister 1-0 maak het waar Davy

15-09-2024 19:54

JantjeBeton +2965

Haha, troll! :-P

16-09-2024 08:03

AFCA-Driebergen +22062

Davy Klaassen olé olé olé! ⚪️❤️⚪️

15-09-2024 19:54
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.