El Ghazi vroeg Bosz 'nog meer vriendjes op te stellen'

door Bart Veenstra 91

El Ghazi vroeg Bosz 'nog meer vriendjes op te stellen'

door Bart Veenstra 91

Laatst geüpdatet

In De Telegraaf valt maandagochtend een reconstructie te lezen over de woordenwisseling die Ajax-trainer Peter Bosz tijdens de vrijdagtraining had met Anwar El Ghazi. De buitenspeler zal maandag in gesprek gaan met de clubleiding van de Amsterdammers.

'Er vielen krachttermen en er zouden zelfs ploeggenoten van El Ghazi tussen hem en de trainer hebben moeten komen', schrijft de krant. 'Vooropgesteld, El Ghazi diende zich te gedragen en Bosz had alle recht de speler, die hem toebeet "nog meer vriendjes (dan Bertrand Traoré, red.) op te stellen", naar binnen te sturen. Maar toch is de vraag gerechtvaardigd of wat meer people management niet op zijn plaats was geweest.'

Het ochtendblad schrijft verder dat het niet tactisch van Bosz was om al vóór de training aan El Ghazi te vertellen dat hij niet bij de wedstrijdselectie zou zitten. Verder was 'het ook niet handig om Traoré direct aan de rechterkant te posteren, nadat hij in de spits faalde en zijn meerdere moest erkennen in Kasper Dolberg. Handiger was geweest El Ghazi te vervangen door Traoré als eerstgenoemde had gefaald.'

Nieuw in de AS Webshop: JC Combi!

Lees meer over:
Plaats reactie

MichelAngelo66 +22284

Niet handig om Traore rechts op te stellen?

Misschien was het handiger geweest als El Ghazi wat beter had gespeeld het afgelopen jaar. Dan had Bosz geen reden gehad om Traore rechts op te stellen. El Ghazi is een dwaas met een oliedomme Davids actie. je hoeft van mij echt niet constant in het gelid te lopen, maar als je zo bijdehand wil zijn dan moet je dat eerst op het veld verdienen.

31-10-2016 22:51

Marcoryn +0

Tijd voor wat positieve ontwikkelingen. Spel oogt niet fraai, ontevreden bankzitters, slecht gevulde Arena, gezeur met Tete, weinig sfeer in de Arena.
Gelukkig halen we wel de punten binnen, maar het loopt nog wat stroef. Ik vind persoonlijk dat El Ghazi gelijk heeft en Bosz er (net als de Boer deed) wat lievelingetjes op na houdt. Ik vraag me af of het binnenkort gaat lopen met deze trainer, ben er bang voor,mar de tijd zal het leren.

31-10-2016 20:39

Freddy Al +11

El Ghazi heeft op basis van wat hij heeft laten zien weinig recht van spreken. Toch denk ik dat er voor Bosz ook een wijze les in zit; communicatie met ontevreden spelers is niet makkelijk en vergt misschien meer takt dan dat hij gebruikt heeft.
Ook het geluid van vriendjes opstellen moet hij ontkrachten om zijn geloofwaardigheid niet in de waagschaal te stellen.
Ik lees nergens over wie El Ghazi het had toen hij het over de vriendjes van Bosz had ,noch wat de context daarvan was.
Helaas wordt er weer het nodige gespeculeerd en dat doet de situatie geen goed.

31-10-2016 17:35

Mr-MZ +2

Ik denk dat wij niet teveel moeten praten hierover, aangezien niemand van ons erbij was. Ik hoop dat ze als 2 mannen elkaar aankijken en het bespreken zodat we klaar zijn met de gossip.

31-10-2016 17:00

Cello +52979 moderator

In aanvulling op mijn reaktie van 16:28.

Stukken in de media, ookal zijn het maar column's en daarmee de mening van de schrijver, helpen dan ook niet. Erger nog....wanneer de spelers die het betreft, er naar luisteren dan wakkert het idd onrust aan!.
Daarbij spelen de media vaak een bedenkelijke rol, immers ontevreden spelers heb je altijd èn wanneer je dan die spelers, ookal spelen zij ook niet goed, gaat bestoken met argumenten als dat het zo oneerlijk is....ja dan ios dat hetzelfde als dat je een vlammetje houdt bij een vat buskruit. Hoef je niet lang op een explosie te wachten. Zeker niet met de toch al niet bijster slimme spelers van de laatste jaren....waarbij verstandig nadenken toch al een probleem is onder normale omstandigheden.

31-10-2016 16:36

Cello +52979 moderator

Ik denk, vooropgesteld dat bovenstaande klopt en het zich zo heeft afgespeeld, dat het einde oefening Anwar El Ghazi is.

Mensen, zoals hieronder te lezen valt, die het ook nog eens gaan vergoeilijken en het begrijpen dat El Ghazi zo reageert.....ik ben bang dat die er dan ook niets van begrijpen.

Wanneer je het niet eens bent met beslissingen van de coach dan stap je het kantoor binnen van die coach en bespreek je het daar. Niet op het veld.
Dat El Ghazi zich op dit moment onterecht gepasseerd voelt, daarmee onterecht behandeld voelt, dat kan natuurlijk, zeker wanneer je het puur en alleen vergelijkt met prestatie's tijdens de wedstrijden. Dan zie je uiteindelijk bij beiden, zowel Al Ghazi als Traore, weinig tot geen rendement. Wat Traore op die momenten dan vóór heeft op El Ghazi is, dat Traore dan niet doelloos stil blijft staan en dan nog ten minste werkt. El Ghazi verandert als het niet wil lukken veelal in een statische, niet meer bewegende speler.
En verder....wat alweer moeilijker te beoordelen is voor de gemiddelde supporter, weten we niet hoe of El Ghazi de trainingen benadert tov een Traore. Want... zoals we allemaal weten, moet je het óók op de trainingen laten zien, dat jij - en niet een ander - die basisplaats verdient. En zo zou ik me kunnen voorstellen, dat een Traore op de training zich beter manifesteert dan El Ghazi.

En als je dan, zoals nu het geval lijkt te zijn, de authoriteit van je coach bekritiseert ten overstaan van de hele groep dan kan zo'n coach, wil ie de grip op zijn ploeg niet verliezen, niets anders dan je hard aanpakken en je zelfs als voorbeeld te stellen.
Doet ie dat niet.... dan hebben anderen straks ook een excuus en willen dan ook zij hun zin doordrammen. Dat kan niet, dan heb je binnen no time anarchy en heb je een crisis van grote omvang en kan je dit seizoen afschrijven nòg voordat het halverwege is.

Dus vermoed ik, dat gezien de toch al moordende cocurrentie (naast El Ghazi en Traore heb je ook nog Cerny voor de rechtervleugel), dat Anwar's kansen wel zo'n beetje verkeken zijn onder Peter Bosz. Jammer, want deze jongen heeft wel degelijk kwaliteiten, ookal komen ze er de laatste maanden niet uit.

Belangrijkste is dat de rust blijft.....want anders kunnen wij als supporters nu alwel fluiten naar een mogelijk kampioenschap in mei 2017.

31-10-2016 16:28

skillsz +0

Allebei niet geweldig AJAX heeft de oplossing in huis. Cerny op rechts opstellen of anders Sinkgraven als hij terug is van zijn blessure..

31-10-2016 15:20

pimp +493

Is het geen optie om Traore linksbuiten te zetten en El Ghazi rechtsbuiten? Younes doet het ook niet geweldig.

31-10-2016 15:02

RusselWestbrook +21

Waarom moet el Ghazi er zo nodig in? Omdat ie nu pissig is? Laat al bijna een jaar niets meer zien.

31-10-2016 15:58

ram +7283

Ik begrijp de negatieve comments richting El Ghazi niet. Volgens mij is er werkelijk niemand die het zo ziet als ik:

Zijn reactie is in mijn ogen best begrijpelijk. Het heeft weinig met beschaving te maken. Volgens mij is El Ghazi namelijk een goeie, beschaafde jongen. Ik ken ook mensen die redelijk hoog spelen en een keer zo zijn uitgevallen richting een trainer. Dat moet gewoon kunnen, vind ik.

In het geval van El Ghazi snap ik het heel goed. Traore werd gehaald als spits en flopt daar. Hij werd meteen op de rechterflank gezet en flopt daar ook. En toch mag hij wél blijven staan. El Ghazi was aan het begin van het seizoen misschien niet top maar kan zich ook niet in vorm 'werken' op trainingen en bij korte invalbeurtjes. Traore krijgt alle vertrouwen terwijl dat een huurling is. Dat het een vriendje van Bosz is - heeft Anwar natuurlijk een punt - werkt niet in het voordeel van Bosz/Traore. Dit sloopt het vertrouwen van El Ghazi én zijn carrière. Mag je dan boos zijn? Kom op zeg! Niets mis mee.

Voor mij is het vrij simpel. Een huurling is er voor een korte periode en heeft voor Ajax geen transferwaarde. Hij moet er dus direct staan! Sta je er niet: direct wegwezen. Waarom zou je in godsnaam Traore alle kansen geven ten kosten van El Ghazi en Cerny?
Traore was een leuk idee maar staat er nóg niet. El Ghazi en Cerny kunnen het alleen maar beter doen in zijn plaats.

Als Bosz/Ajax écht ballen hebben geven ze in gesprek met El Ghazi aan dat hij gelijk heeft, zetten ze Traore op de bank tot de winterstop en sturen ze hem in de winter terug. El Ghazi en Cerny mogen het dan uitvechten.

PS. Ik denk dat El Ghazi, naast Traore, ook een beetje doelt op Veltman en Klaassen. Het is natuurlijk ook bizar dat die twee het hele jaar dramatisch spelen en mogen blijven staan ten kosten van Bazoer en Tete.

31-10-2016 14:39

BDW +0

Je hebt gelijk alleen zou ik Traore niet terug sturen.. Hij heeft heel veel talent dat heeft hij bij Chelsea en Vitesse laten zien dus je kan hem er altijd bijhouden toch? Kost alleen wat salaris maarja..

31-10-2016 14:46

ram +7283

Eens: geweldige speler/talent. Maar wat heb je aan talent bij een huurling? Niets toch? Je huurt toch iemand om hem kort én direct in te zetten?

Als we hem voor drie jaar gehuurd hadden, zeg ik: okay, geef hem nog maar wat tijd/vertrouwen. Maar we zitten nu ruim op 1/3e van het seizoen... straks loopt hij na een mislukt jaar weg naar Chelsea en zitten wij met een verneukte El Ghazi en Cerny.

Ik vind echt dat een huurling er direct moet staan. Zo'n winterstop is wat mij betreft ideaal. Voldaan? Prima, dan blijf je. Te weinig laten zien? Jammer: terug.
Doe mij dan maar onze eigen jongens in de basis en op de bank.

31-10-2016 14:57

BDW +0

Ja.. Klopt alleen voor de bank is het misschien een bruikbare speler al moet dit niet ten kosten gaan van El Ghazi en Cerny.. En wie weet gaat het over een aantal weken wel ineens draaien en is ie een van de betere (buitenspelers) van de ED laten we daar op hopen

31-10-2016 15:04

ram +7283

Ja, wie weet. Maar dan heb je er nog maar even plezier van. Ik zou die gok niet nemen. Ook niet met Krul trouwens; Onana doet het prima dus ook Krul zou ik zonder pardon terugsturen.

31-10-2016 15:30

RusselWestbrook +21

Wat heeft el Ghazi in godsnaam laten zien wat dit verhaal verantwoord? El Ghazi was twee jaar geleden een leuke voetballer met potentie, maar vorig jaar heeft ie, na een geweldige start, helemaal niets meer laten zien en hij ging dit jaar op precies dezelfde voet verder.

Daarnaast doet Traore het helemaal niet zo slecht als jij beweert. Je doet net alsof ie werkelijk waar geen pepernoot raakt, maar hij laat elke wedstrijd dingen zien waar el Ghazi alleen maar van kan dromen. En ondanks dat Traore een dartele voetballer is die het liefst de hele tijd trucjes doet loopt ie ook nog constant achter zijn man aan als Ajax de bal niet heeft. Wil het bij el Ghazi ook nog wel eens aan schorten.

Cerny zou eventueel mogen zeuren, el Ghazi moet zich gewoon stil houden. 45 minuten lang in de tang gehouden door de linksback van Kozakken Boys. Pff.

31-10-2016 15:56

ram +7283

Ik vind Traore gewoon niet veel soeps. Zeker van een huurling verwacht ik dat hij duidelijk beter is dan El Ghazi en Cerny. Ik vind niet dat hij dat is.
En ik zeg ook niet dat El Ghazi een basisplaats mag claimen. Maar een plek op de bank vind ik echter niet te veel gevraagd in deze situatie.

Daarbij vind ik het veel te makkelijk om El Ghazi (of bijvoorbeeld Bazoer) aan te vallen op één wedstrijd of een invalbeurt. Hij heeft geen enkel vertrouwen en geen wedstrijdritme, dan is het zelfs tegen Kozakken Boys lastig.
Met vertrouwen en wat ritme denk ik gewoon niet dat hij minder is dan Traore. Ik denk dat hij meer had laten zien als hij het hele jaar gespeeld had. En zelfs als hij ietsje minder zou zijn: best. Hij is namelijk 'van ons'.

31-10-2016 16:09

jackwolf +4

Wat een domoor zeg. Maar ja hij kan er ook natuurlijk ook niks aan doen . Slechte jeugd en foute vrienden.
Voordeel voor Anwar is wel dat hij wellicht ook een platen contract kan krijgen als stem van zijn generatie. Komt het misschien toch nog goed met !

31-10-2016 14:26

BDW +0

Kansloos..... Weet jij wie z'n vrienden zijn en hoe z'n jeugd is geweest? Nee. Dus zeg dan gewoon niks

31-10-2016 14:48

Maxwell5 +4

Vrij kansloze opmerking van El Ghazi. Was nou het geval geweest dat ie de pannen van het dak speelde, dan had ie ondanks dat het ronduit onbeschoft is wat ie riep nog recht van spreken. Zoals iemand anders hier al eerder aangaf El Ghazi toont gewoon aan dat ie het nog lang niet helemaal begrijpt. Niet gek gezien zijn leeftijd, wel wrang gezien het beeld van een ietwat nederig en beschaafde jongen dat ie altijd creëerde.

31-10-2016 14:13

afcas +3811

heeft denk ik ook te maken met het ophemelen van supporters en media. men doet nog wel eens lacherig over het mentale aspect en mental coaches enzo, maar als je nooit leert om te gaan met die aandacht, maar ook zoals dit geval tegenslagen kun je daar nogal slecht op reageren zoals el ghazi bewijst. dat nederige en beschaafde wat hij liet zien is gewoon pure mediatraiining. er is vrijwel geen speler die zich normaal hetzelfde gedraagd als voor de camera tijdens een interview...

31-10-2016 14:32

Ferd +38603

Toch zou ik El Ghazi zelf de kans geven als vaste vervanger van Youness. Iedere wedstrijd 30 minuten vanaf links, naar binnen trekken en schieten met z'n sterke rechter. Ondersteunt door Ziyech en Sinkgraven gaat hij kansen krijgen, scoren en weer zelfvertrouwen kweken. Cerny dan als vaste vervanger van Traore en iedereen tevreden.

31-10-2016 13:46

mickey2602 +4793

Behalve El Ghazi want die heeft al aangegeven niet op links te willen spelen...

31-10-2016 18:22

SundayOliseh +2054

Totaal geen zelfreflectie deze man. Niets presteren en maar mekkeren. Weg ermee.
Is wel iemand die het ergens anders opeens heel goed kan gaan doen. Jammer dan.

31-10-2016 13:22

nightgoat +31292

Het zelfinzicht is weer eens ver te zoeken, behalve als het hem zelf goed uitkomt, natuurlijk.

31-10-2016 12:59

FrankDeB +0

En dan speel je heel slecht, word je terecht niet opgesteld, en wat doe je? Je gaat lopen zeuren. Dit zijn Eindhovense taferelen, daar hebben ze ook periodes gehad dat er zo'n beetje iedere week bonje was.

El Ghazi ziet hopelijk wel in dat hij nu echt zijn laatste kans heeft verpest, en dat hij zich beter kan opmaken voor vertrek in de winter. Beter voor hem, beter voor Ajax.

31-10-2016 12:55

DJMokum +15

Misschien als hij zelf een stuk beter gaat presteren, dat Bosz ook zijn vriendje wordt ;-)

31-10-2016 12:30

wendoo9 +8125

We hebben het nu over speler of spelers die matig presteren, maar ik vind heel Ajax de laatste wedstrijden matig presteren buiten Sanchez en Onana. Ziyech buiten zijn goal was ook een drama , Davy klaassen het zelfde en zo kunnen we maar door gaan. Hoop dat er vlug een kentering in komt anders zie ik het somber in zitten !!

31-10-2016 12:23

voorland +1

Peter allemaal aanpakken die zogenaamde profvoetballers bij Ajax zonder mentaliteit en misplaatste arrogantie.

31-10-2016 12:22

blava +2

Gezien de reacties is een open zenuw geraakt. Feit is dat Bosz nog niet echt progressie heeft gemaakt met het spel van Ajax en profiteert van de individuele kwaliteiten van Ziyech, Dolberg en Sanchez.
Sommige spelers worden beschermt dat is zeker. De manier waarop Schone de elfmeter nam kan echt niet. Als El Ghazi op die manier een strafschop zou nemen zou hij publiekelijk veroordeeld worden. Nu wordt er een beetje lacherig over gedaan.

31-10-2016 12:21

Eduard +3

....people management om El Ghazi niet te laten vervangen door Traore, om niet al voor de training te zeggen dat El Ghazi niet bij de wedstrijdselectie zat........

Al dat zoeken naar triviale dingen die er echt niets toe doen. El Ghazi zit niet goed in z n vel en hij speelt ook niet goed. De frustratie heeft ie naar buiten laten komen. Niets menselijks is ons vreemd. We kunnnen daar ook allemaal waardeoordelen aan hangen van niet professioneel enzo maar dat lost ook niets op

El Ghazi moet een keuze maken Kan hij en wil hij (tussen nu en het einde van het jaar) vechten voor een terugkeer in de basis bij Ajax een Of heeft ie gewoon niet het geduld of de ..wens ... of ziet hij niet dat hij op dit moment niet goed genoeg is en wil hij zich niet bij de situatie neerleggen..... Allemaal aan hem en hij moet het eerlijk afwegen Het is zijn voetbal leven.

Ajax moet zich afvragen wat z nog echt in hem zien. En dan klare wijn schenken voor zover dat nog niet is gebeurd. Dit gesprek moet de zaak ophelderen linksom of rechtsom.

Dus dit gesprek is de basis voor vertrek of nog blijven tot de zomer en dan weer in gesprek.

Mijn gevoel, maar ik be geen expert is dat Ajax in de winterstop sowieso een buitenspeler moet halen. Een van een hoog kaliber(Dailey soort van) die er meteen kan staan. Het voetbal op de flanken is niet goed genoeg geweest. Traore en Youness kunnen het echt wel maar spelen vlgs mij (ver) beneden hun kunnen. Met Cerney liefst op rechts (als alternatief) geloof ik toch, zou ik voor een vleugelaanvaller op links gaan.

31-10-2016 12:21

Voetbal1900 +1

Geen aandacht aan die El Ghazi geven, hij kan gewoon niet beter. Je kan een mindere periode hebben, maar als prof kan je nog wel diep gaan lopen, of normale passes geven, en zeker zo af en toe een mannetje passeren. Maar als je tegen Kozakken Boys niks klaar speelt, dan moet je gewoon op zoek gaan naar een andere club. Zal vast een aardige jongen zijn, maar hij kan gewoon het niveau van Ajax 1 niet aan. Als je El Ghazi aan de bal ziet, heb ik althans elke keer het gevoel wanneer hij de bal gaat verspelen of een risicoloze bal terug gaat geven. Kortom je hebt gewoon niks aan El Ghazi.

31-10-2016 12:19

ajax4ever01 +13

El Ghazi, je moet je voeten laten spreken en je gewoon je mond houden

31-10-2016 12:10

Sergevanw +0

Iemand selectie van jong? Nouri en cerny wel of niet?

31-10-2016 12:06

IamLegend +2

waardeloze trainer. word met de dag steeds meer zichtbaar...

31-10-2016 12:01

RusselWestbrook +21

Jij bent waardeloos en helaas weten we dat al maanden.

31-10-2016 12:03

Henning +0

Vervelend hè, een andere mening.

31-10-2016 12:13

blava +2

Ja dat mag niet op deze site. Kritiek op Bosz is not done.

31-10-2016 12:23

Ferd +38603

Een onderbouwde mening niet, nietszeggend gebrul daarentegen wel

31-10-2016 12:50

RusselWestbrook +21

Nou dat scheelt mij weer een reactie. Dankje.

31-10-2016 13:11

ajax4ever01 +13

Kijk naar jezelf

31-10-2016 12:40

talent020 +7

Heerlijk onderbouwd ook... Omdat hij niet met El Ghazi door 1 deur kan? Kan me nog wel een trainer voor de geest halen die met Kishna tegen hetzelfde probleem aanliep. Ook een matige trainer is dat he?

31-10-2016 12:42

nightgoat +31292

Gelukkig hebben we u nog, groot licht, om ons door de duisternis te leiden.
Neem nu maar weer een koekje.

31-10-2016 12:49

BennJii020 +2

waardeloze supporter, als j t supporter kan noemen

31-10-2016 13:11

IamLegend +2

hoezo? waar baseer je dat op

31-10-2016 14:17

RusselWestbrook +21

Wat neemt de Telegraaf weer opzichtig stelling. Dat er nog mensen zijn die dat een serieuze krant vinden is mij echt een raadsel.

31-10-2016 11:53

Schillo +2

Kishna 2.0. Lekker laten vertrekken in de winter... Doorselecteren!

31-10-2016 11:43

Tunit13 +1

Gewoon aan Antalyaspor ofzo verkopen in de winterstop, samen met Gudelj.
Cerny heeft toekomst, El Ghazi niet.

31-10-2016 11:36

Redrum +96275

Gaat niet meer goed komen met el Ghazi bij Ajax. Hij zit al maanden in een negatieve spiraal en hij kan hier niet uitkomen. Het wordt alleen maar erger en nu is het zelfs volledig geëscaleerd. Weer gaat een groot talent ten onder aan zijn eigen instelling.

31-10-2016 11:30

Ajacied1989 +350

Als El Ghazi dit heeft gezegd geeft het toch aan dat het in zijn hoofd niet helemaal goed zit. In plaats van te accepteren dat hij (momenteel) niet goed genoeg is, wijt hij het aan vriendjespolitiek dat hij niet speelt. Als je de linksback van Kozakken Boys niet eens een lastige avond kunt bezorgen heb je je maar even gedeisd te houden.

31-10-2016 11:25

luiszwaaris +0

Tja die jongen zegt wat hij denkt, daar zijn er niet veel van

31-10-2016 11:24

RusselWestbrook +21

Hoe is dat een pluspunt als je domme dingen denkt?

31-10-2016 11:54

luiszwaaris +0

Je ziet nergens staan dat het een pluspunt is sjoerd

31-10-2016 11:55

RusselWestbrook +21

Wat bedoel je anders dan met je comment?

31-10-2016 11:59

Semmier +625

Ik geef El Ghazi gelijk, die Traore bakt er niks van en mag blijven staan...

31-10-2016 11:11

godezonensuper +1

Cerny hoort te klagen, niet el ghazi.
El ghazi is een statische buitenspeler die denkt dat diepte maken zonder bal strafbaar is. En verder worden de wedstrijden van Traore tegen Zwolle en Luik wel erg makkelijk vergeten.

31-10-2016 11:20

JohnDylan +22665

Traoré doet het nog steeds stukken beter dan El Ghazi het doet.

31-10-2016 11:27

JPC40 +3

Ghazi heeft 100% gelijk, dit is toch ook wat er gebeurd een derde rangs spits mag blijven staan, en Ghazi moet toe kijken die die gast de boel verkloot.
Ghazi doet het op Amsterdams style je waffel open trekken en zeggen waar het op staat.

31-10-2016 11:05

godezonensuper +1

Op basis waarvan moet el ghazi dan spelen?
Cerny voegt veel meer toe.

31-10-2016 11:08

JPC40 +3

op basis van verkoop op langer termijn, en reputatie om goeie spelers af te leveren, .... en ja ik weet het dat dit al niet zo daverend is.... maar daar zal wel aangewerkt moeten worden, wil je net als Milik voor goed bedrag kunnen verkopen, anders lopen die jongens gratis weg, net als Boilesen.

31-10-2016 12:14

Raoul14 +3092

Je mag het denken, je hebt een beetje gelijk ook, maar mag het natuurlijk nooit zeggen. Maar het kan er uit flappen en dan moeten die 2 er wel als kerels uit zien te komen.

31-10-2016 11:00

godezonensuper +1

El ghazi mag helemaal niks zeggen, statische lantaarnpaal. De enige die mag klagen over Traore is Cerny.

31-10-2016 10:59

afca95 +1309

Als hij nou de sterren vd hemel speelde.. Voor de rest moet ie zn waffel houden want Ajax betaald hem en niet andersom

31-10-2016 10:59

Adam24 +39223

Wat ontzettend dom van El Ghazi. Dit zijn dingen die echt niet kunnen en ik denk ook dat Bosz hem voorlopig buiten de selectie houdt. Vooral omdat er nog 3 a 4 andere op de bank zitten die meer recht van spreken hebben dan El Ghazi. Want El Ghazi speelt al bijna een seizoen erg slecht. Probeer je het een keer netjes te doen als trainer om hem van te voren al te waarschuwen, krijg je dit.

31-10-2016 10:54

AFCA54 +0

Gewoon bek opentrekken zo doen we dat in Mokum niks mis mee +1 Anwar

31-10-2016 10:52

RaynoFischer +18

Ja je arrogante bek open trekken terwijl je eigenlijk in de spiegel moet kijken en zelf ook eens moet gaan presteren, met die instelling kom je er wel .....

31-10-2016 11:08

talent020 +7

Weet niet uit welk gedeelte van Mokum jij komt, maar bij ons trekken we onze muil pas open nadat we in de spiegel hebben gekeken,

Op dit moment komt hij de back van Kozakken
Boys niet eens voorbij, Zelfs Cerny begint hem al te passeren in de pikorde

31-10-2016 11:24

altijdwelwat +7

Ik ben geen fan van de voetballer El Ghazi , maar kan zijn opmerking wel waarderen. Eindelijk een speler met ballen die zegt wat hij vind, of hij recht van spreken heeft laat ik in het midden. Het getuigt in ieder geval van lef , en dat is tegenwoordig bijna een zeldzaamheid met al die ideale schoonzonen zonder persoonlijkheid.

31-10-2016 10:45

RaynoFischer +18

In Anwar's geval is dit nu gewoon misplaatste arrogantie.

31-10-2016 10:55

RuffRhythim +24837

Dit lijkt mij gewoon klaar nu hoor.

Tenzij meneer Ghazi gewoon verder zijn klep dichthoudt, zijn excuses aanbiedt en eindelijk eens gaat doen waarvoor wij supporters een aanzienlijk deel van zijn zeer riante salaris betalen: namelijk fatsoenlijk voetballen en elke dag mogen prijzen dat je zo bevoorrecht bent om voor Ajax te mogen spelen.

31-10-2016 10:44

4xbestevaneurop +0

Traore werd als spits gehaald maar scoorde niet. Hoeveel minuten speelde hij goed op rechtsbuiten? Is hij al eens uit de basis gegooid door zijn zwakke spel? Wordt dat een keertje tijd na bijna 3 maanden?
Haal je een ''kanon'' van Chelsea voor de spitspositie, en blijkt er een jonge Deen na een paar weken al beter te zijn... Sta je ook voor lul als je als mannetje bij Ajax komt vanuit Engeland..

31-10-2016 10:32

3sterren +20205

Natuurlijk moeten mensen, dus ook voetballers hun mening kunnen geven.
Dat is wezenlijk iets anders dan een super kinderachtige opmerking de ether in slingeren.
Beter was geweest als hij zijn voeten zou laten schreeuwen.

Een dwazhi actie...

31-10-2016 10:27

M.Olsen +3

Jezus

Handiger had geweest om eerst el gazhi op te stellen?

Op basis van wat?

31-10-2016 10:21

Leviathan +168

Vind dat je best je mening moet kunnen geven, maar zoiets zeggen is niet je mening geven.. Gewoon dommer dan dom

31-10-2016 10:10

dennalafca +0

Tsja geef Ghazi is ongelijk..

31-10-2016 10:09

dennalafca +0

Tsja geef Ghazi is ongelijk..

31-10-2016 10:09

dennalafca +0

Tsja geef Ghazi is ongelijk..

31-10-2016 10:09

RaynoFischer +18

Ongelijk en hij moet eens in de spiegel kijken.

31-10-2016 10:17

Ajax412 +1326

Precies, een beetje inzet tegen 010 en een amateur voorbij dribbelen in de beker is toch niet teveel gevraagd? El Ghazi moet eens beginnen met "mondje dicht en werken voor je centen". De frustratie kan ik begrijpen, maar laat je voeten dan spreken.

31-10-2016 10:19

aarong +0

Als de beste jonge de sterren van de hemel speelde stond hij gewoon wekelijks in de basis hoor, hebben jullie het gezien tegen bv. Kozakken boys recent? Hij moet niet zo klagen, maar juist zijn schouders eronder zetten en tot die tijd zijn verlies nemen. Goddank dat Bosz zgn. geen "peoplemanager" is, maar deze blaaskaak die bij de kleinste tegenslag gaat rebelleren terecht uit de selectie zet.

31-10-2016 10:08

jaripettersson +9531

El Ghazi wordt volgens mij terecht gepasseerd. Traoré is dan wel rommelig, maar is een goeie voetballer met zelfvertrouwen, en verdedigt mee. Lijkt mij in het systeem wat Bosz wil spelen nuttig (als we een rechtsback hadden die op kon komen) Precies andersom is het probleem op links, waar wel een back speelt die op kan komen, maar een linksbuiten die niet mee verdedigt. Volgens mij hebben beide flanken problemen om het Bosz systeem te spelen, waardoor bijna iedereen uit vorm is. (Tete, Dijks, Ghazi, Younes, Veltman krijgen het systeem maar deels of niet onder de knie. Alleen Traore en Sinkgraven lijken voor hun huidige rol gemaakt.)

31-10-2016 10:08

oudzuid2 +7294

ondanks dat Traore momenteel niet uitblinkt aan de rechterkant laat ie daar meer zien dan El Ghazi.

buiten dat mag Bosz wel wat meer rouleren vind ik. Dolberg/Cassiera, Traore/El Ghazi, Younes/Cerny. met name Cassiera krijgt veel te weinig minuten wat mij betreft

31-10-2016 09:54

JohnDylan +22665

Hiermee is El Ghazi niet alleen disrespectvol tegenover Bosz maar ook tegenover zijn teamgenoot Traoré. Natuurlijk klopt het dat Traoré niet geweldig speelt maar als hij aan de bal komt ga ik toch wat beter opletten terwijl als El Ghazi aan de bal komt ik het een goed moment vind om even een biertje te pakken aangezien ik toch precies kan voorspellen wat er gaat gebeuren. Namelijk een mislukte actie uit stilstand waar zelfs de minste linksbacks geen moeite mee hebben.

Als ik Vd Sar, Overmars en Bosz was zou ik El Ghazi vragen zelf een straf voor hem te verzinnen. Ik denk namelijk dat ze veel kunnen leren van het soort straf wat El Ghazi zichzelf dan oplegd.

31-10-2016 09:49
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.