'Bergwijn heeft aangegeven dat hij Ajax op zich wel ziet zitten'

door Melle Goekoop 49

Bron De Telegraaf

'Bergwijn heeft aangegeven dat hij Ajax op zich wel ziet zitten'

door Melle Goekoop 49

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Steven Bergwijn ziet een overstap van Tottenham Hotspur naar Ajax zitten, zo meldt Mike Verweij. De Ajax-watcher van De Telegraaf geeft in de Kick-Off podcast aan dat Ajax zich gemeld heeft bij het management van de buitenspeler en dat Spurs zich vervolgens bij Ajax heeft gemeld om polshoogte te nemen.

'Die interesse (van Ajax, red.) is al weken bekend bij het management van Bergwijn', vertelt Verweij. 'Ajax zal zich nooit de afgang op de hals halen dat ze een speler willen hebben, maar dat die speler vervolgens zegt: “Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik wil helemaal niet naar Ajax.” Er wordt dus altijd eerst gepolst bij het management. Bergwijn heeft aangegeven dat hij Ajax op zich wel ziet zitten. Vervolgens moet je een keer naar Spurs toe.'

Dat ging volgens de clubwatcher ditmaal anders, want Spurs benaderde Ajax. 'Nu kwam de vraag van Spurs of de interesse van Ajax serieus was en daar is bevestigend op gereageerd door Ajax. Daarbij moet wel gezegd worden dat Spurs heeft aangegeven dat ze tot de winter zo een druk programma hebben dat ze nu niet gaan beslissen (over Bergwijn, red.) en zij dat pas in een later stadium gaan doen. '

Van der Vaart

Rafael van der Vaart raadde afgelopen week Ajax af om Bergwijn aan te trekken, maar Verweij vindt de kritiek van de oud-middenvelder ondoordacht. 'Dat vind ik gigantisch slap van Van der Vaart. Iedereen weet dat Haller naar de Afrika-cup gaat. Als het niet lukt om Brobbey te halen, gaat Tadic in de spits spelen en kan Bergwijn op linksbuiten staan. Als Bergwijn dan goede wedstrijden speelt, krijgt hij echt genoeg speeltijd tot aan het einde van het seizoen. Ik ben het met Van der Vaart eens dat hij niet direct Tadic eruit gaat spelen, maar Bergwijn heeft het voordeel dat hij op meerdere posities kan spelen', aldus Verweij.

Verwacht jij een doelpuntrijke avond in de Keuken Kampioendivisie? Zet dan nu in!

Lees meer over:
Plaats reactie

Gonzalez75 +5889

Nou, ik zie het dus niet zitten, maar ja wie ben ik he.

12-12-2021 11:25

Henkjanklaas +20673

Op zich wel ziet zitten …. Daar druipt het enthousiasme niet bepaald van af zeg. Waar gaat hij spelen. Wordt druk op de bank zo

11-12-2021 21:11

michaellaudrup +4660

De bank word steeds groter en Daramy dan?

11-12-2021 18:40

fc Barcelona_ke +19255

misschien zijn ze nog niet tevreden over hem. anders hadden ze nooit over Bergwijn beginnen!
Daramy is goede speler, maar is nog niet klaar voor basisspeler van Ajax worden.
ik zie Bergwijn ook graag komen, maar qua aanvallende bezet wordt alleen maar groter, ook al vertrekt Neres uit Amsterdam.
Antony Haller en Tadic gaan ze niet zomaar uit de basiself voor bergwijn!
eerst maand kunnen we met bergwijn goed gebruiken en daarna wordt lastig gepuzzeld door ten hag! Berghuis nr 10, klaassen ook

11-12-2021 23:00

Ajax '69 +3857

Haller Africa Cup?

13-12-2021 23:20

Ajacio (de echt +311

Heel mooi, alleen jammer dat Mike Verweij het zegt
Dan word het een stuk minder geloofwaardig

11-12-2021 15:43

AlexIbarra +19330

Ik heb niet zoveel met Bergwijn maar ik ben vooral benieuwd op welke level er interesse is.
Als Bergwijn er niet op achteruit wil gaan, wordt hij hier grootverdiener. Als Spurs er niet teveel op wil verliezen, zit je al rond ons transferrecord. Daarmee kweek je meteen het verwachtingspatroon dat die jongen voor de basis komt. Vervolgens teleurstelling als dat niet lukt, enz.
Lijkt me allemaal niks.

Als Bergwijn mentaal zo sterk is dat hij vol gas geeft om 4e of 5e aanvaller te zijn en een stapje terug doet qua salaris, én Spurs heel graag van hem af wil, vind ik het wel een optie.
Maar zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat we voor 20 miljoen inc. salaris 3,5 jaar over een redelijk gemotiveerde Bergwijn kunnen beschikken, spring ik nog geen gat in de lucht.

Maar ze zullen in de scouting vast een beter zicht op zijn kwaliteiten hebben dan ik.
Als de interesse tenminste echt is, en niet vooral bladvulling van de Telegraaf.

11-12-2021 15:15

OntlastendeMiddenvelder +1987

Flinke stap omhoog voor Bergwijn. Natuurlijk ziet hij dat zitten.

11-12-2021 15:13

Mikee +6409

Hij ziet zichzelf wel zitten bij Ajax. Logisch.

11-12-2021 14:34

Bals +3779

Was V D Vaart ook niet degene die Heiko Westermann bij AJAX in de schijnwerpers zette? Raffie was een topvoetballer, maar als TD adviseur zie ik het 'm niet doen.

11-12-2021 11:49

LouisVonGoal +2919

Mag bergwijn CL spelen in 8ste finale voor ons?

11-12-2021 11:48

Ajax4ever86 +3967

Tuurlijk heeft Bergwijn aangegeven dat hij Ajax wel ziet zitten. Kruipend zou die Pisvee kneus nog hier naar toe komen.
Snap werkelijk niet dat Overmars ons dit wil aandoen. Domme draver die niet eens een lantaarnpaal voorbij komt 1 op 1. Tja kan hard rennen, maar ja dat kan Churendy Martina ook.

11-12-2021 11:15

Nick14 +25889

Bergwijn is geen domme draver.
In vorm is het gewoon een prima moderne buitenspeler met combinerend vermogen, overzicht en een fijne dribbel.
Hij is per definitie een veel betere voetballer dan Promes die hier op AS 1,5 jaar opgehemeld werd (op basis van wat intikkers)

En als je wilt klagen over het feit dat hij een psv'er werd dan moet je bij dorpsgek Orlando Trustfull zijn.

11-12-2021 12:31

Ajax4ever86 +3967

Wie praat hier over Promes?? Heb hem ook nooit opgehemeld, dus weet echt niet waarom je ineens over Promes praat.

Daarnaast is Bergwijn gewoon een domme draver waar je totaal niks aan hebt als tegenstanders zich ingraven.
Begin je ook ineens over Trustfull, wat interesseert Trustfull iemand nou.
Maar het blijft voor de rest een feit dat Bergwijn gewoon een smerige Pisvee-er is die meerdere keren grote mond over ons had. Dan moet je ook eeuwig wegblijven. Niet omdat je nu ziet dat we Europese top zijn dat je nu ineens kruipend naar ons toe wil komen. Opzouten met die kneus!!

11-12-2021 12:40

Ozymandias +159568

Bergwijn is een goede dribbelaar in de kleine ruimte. Dat je niet aan hem hebt tegen verdedigende teams klopt volgens mij dus niet.

11-12-2021 12:42

Ajax4ever86 +3967

@Ozymandias We zullen het ondervinden. Want het lijkt er inmiddels op dat we niet aan deze wanstaltige aankoop of huur zullen ontkomen.

11-12-2021 12:57

Henkjanklaas +20673

Maar gaat hij spelen en voor wie. Qua karakter een timide jongen met niet al te veel uitstraling…snelle speler met behoorlijk wat techniek…

11-12-2021 21:14

Aspers73 +3243

Hoe kunnen we dit stoppen?

11-12-2021 10:50

Maik +423

Beginnen ze weer over die Africa Cup. Dat zijn drie potjes Eredivisie, die je prima met bijv Neres kunt spelen. Daar halen ze echt geen speler voor.

Als opvolger voor Tadic (33) misschien geen gek idee.

11-12-2021 10:48

BakkalBijter +11709

opvolger Tadic moet Daramy voorstellen lijkt me. Voor begin seizoen 23/24

11-12-2021 12:47

Wamberto +2968

Voor dat maandje dat je Haller mist, kun je ook Dost huren. Prima pinchhitter voor de periode daarna en niet al te duur, lijkt me.

11-12-2021 10:46

Oxxer +164955 moderator

Als het om goedkoop huren gaat, waarom geen Sigthorsson, Sanogo of Robert Mühren?

11-12-2021 10:53

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25452

het is maar hoe je een speler gebruikt Tadic en Blind komen ook veel beter tot hun recht bij Ajax dan waar zij eerst voetbalde. Ik zie het met Bergwijn ook die kant op gaan is echt een Ajax speler

11-12-2021 10:26

edalm +4960

Niet doen. We redden dat maandje wel

11-12-2021 10:24

Snellejapie +11401

Het is echt weggegooid geld. Bovendien er komt geen enkele andere club voor die gozer. Dat is al een teken aan de wand.

11-12-2021 09:35

AjaxDaniel +14558

Eerste kan je over discussiëren. Over het tweede ben ik het niet eens. Voor Tadic en Blind stonden de clubs ook niet in de rij. Belangrijkste is dat een speler bij Ajax past.

11-12-2021 10:03

Snellejapie +11401

Nou zo heel veel valt er eigenlijk niet te discussiëren. Er klopt werkelijk waar niet heel veel van wat je zegt. Om te beginnen Bergwijn heeft een hele andere leeftijd (24) dan toen Blind (28) en Tadic (30) naar Ajax gingen.

Daarbij had Blind bijvoorbeeld al 140 wedstrijden voor United gespeeld en diverse prijzen gewonnen. Bergwijn kan daar niet eens aan tippen. Voor Tadic lag er tijdens zijn overgang naar Ajax een bod van 25 miljoen euro van een andere club (zie voetbalprimeur) waardoor Southampton eigenlijk niet wilde meewerken. Maar Dusan wilde koste wat kost naar Ajax. Dat heb ik Bergwijn nog niet horen doen of zeggen.

Beetje appels en peren vergelijken zo.

11-12-2021 21:35

noppenkoning +41541

Nog een geflopte Premier League speler die bij ons gaat vlammen.

11-12-2021 08:09

mvdk +44319 moderator

Maar de Premier League is dan ook echt van een absurd niveau en het voetbal is heel anders. Ik denk dat hij in Spanje of Frankrijk beter tot zijn recht zou komen.

11-12-2021 09:22

Juichtoon +32770

Ajax is ook van een absurd niveau hoor....:-).
We hadden zelfs 2 jaar terug 2x kunnen winnen van Chelsea. Thuis werd de 1-0 van Promes onterecht afgekeurd. Uit kwamen we 1-4 voor na een uur.

11-12-2021 09:28

mvdk +44319 moderator

Ja, maar wij spelen 26 simpele wedstrijden in de eredivisie. De overige wedstrijden verprutsen we zelf of spelen we tegen PSV, Feyenoord, AZ. En die winnen we dan vaak ook nog.

Ajax hoeft zich alleen in de CL en tegen PSV vol in te spannen. Owja, en FC Utrecht. Die lijken wel drugs te gebruiken tegen Ajax.

11-12-2021 15:30

RayJordaan +6862

Tadic was ook niet denderend in de Engeland.

11-12-2021 11:29

mvdk +44319 moderator

Klopt. Als was hij wel de beste bij Southampton en die hebben het onder Koeman heel aardig gedaan. Spurs is van een ander niveau, dus daar haal je moeilijker aan.

11-12-2021 15:32

Kingoffdatoilet +17273

Bergwijn gaat hier ook weinig spelen.

11-12-2021 02:50

Lagasj +2905

Bergwijn i.pv. Alvarez, Martinez naar middenveld, Blind op zijn plaats en Tagliafico op links.

11-12-2021 01:19

InOvermarswetrust +3003

Nee, nee, nee en ja

11-12-2021 01:41

Carrerdecasp +8167

Wie moet er dan nog uit voor Bergwijn?
Want Martinez staat op plek Alvarez en Nico komt erin, zeg je. Nog ff het magneetbord erbij pakken 😉

11-12-2021 06:44

Op_een_oude_slof +4359

Dat snap ik, Ajax speelt CL en zijn door...🤣

11-12-2021 00:44

vandenhaas4 +15120

Het lijkt me onlogisch en niet slim om Bergwijn ter vervanging van Haller te halen, dan moet je weer gaan schuiven namelijk.

Op de vleugels heb je Tadic, Antony, Neres en Daramy. Dan heb je nog de jeugd.

En tot slot kun je ook met Berghuis gaan schuiven.

10-12-2021 23:45

Nr.10 +111573

Beetje laat, maar ok, sommigen hebben wat langer nodig om tot inzicht te komen. Wat mij betreft is hij welkom, potentie heeft hij wel.

10-12-2021 23:41

Bowie +2382

Niet doen. Je zet Neres een paar wedstrijden op links en je hebt een prima vervanger voorin. Jeugd erachter en opgelost.
Voor een maand zonder Europees voetbal ga je toch niet Bergwijn halen. Als Ajax zijnde moet je het prima een maand kunnen redden zonder spits, anders haal je een vaste back-up want met een dergelijke deal laat je alleen maar zien dat je selectie blijkbaar niet op orde is.

10-12-2021 23:37

Verloren Godenzoon +5042

Direct halen indien mogelijk. Bergwijn was laatst bij Oranje met afstand de beste. Voor iemand die vaak wordt verweten dat hij "niet goed genoeg is in de kleine ruimte" vond ik toch dat ik hem kon betrappen op een verdomd fijne balbehandeling. Ik dacht dat die jongen stil had gestaan in zijn ontwikkeling, maar volgens mij valt dat reuze mee.

Hij is in elk geval absoluut beter dan de Neres van de afgelopen 1.5 jaar en over Danilo ga ik niet eens beginnen. Multi-inzetbaar, waarschijnlijk niet al te duur in verhouding tot zijn potentie en voldoende restwaarde. Ervan uitgaande dat Neres en/of Danilo vertrekt in de winter/zomer, versterk je zo wederom de breedte van de selectie en dus zou het een uitstekende zet zijn.

Mensen die dat niet kunnen inzien en maar blijven refereren aan een uitspraak die hij ooit deed om als nobody in London wat Spurs-fans te pleasen, tja. (Grow up.)

10-12-2021 23:24

Kingoffdatoilet +17273

Neres is in mijn ogen wel gewoon veel beter dan Bergwijn, Danilo kan niet met Bergwijn worden vergeleken want Bergwijn is een buitenspeler en Danilo een pure spits.

11-12-2021 02:52

4xEC1 +7756

Je kan veel beter zijn in het geval van Neres, als het er al bijna 2 jaar niet uitkomt heb je er ook niks aan. En Danilo laat het vooralsnog niet zien, dus als spits heb je er ook weinig aan. Geen garantie dat Bergwijn het gaat laten zien bij Ajax maar denk dat de kans daarop groter is dan dat Neres en Danilo ineens gaan vlammen.

11-12-2021 13:57

FTS95 +16117

Uitstekend verwoord, niks aan toe te voegen, behalve dat hij ook zomaar basisklant zou kunnen worden ipv breedte aankoop

11-12-2021 07:11

Rasmussen +25823

Klaassen is bij Oranje ook vaak de beste. Bij Ajax nooit.

11-12-2021 07:18

Jariiii +22269

Op zich wel ziet zitten? Bergwijn zou zijn handen mogen dichtknijpen met een stap naar Ajax.
Ik hoop dat het niet doorgaat. Is geen slechte speler, voor de breedte best een aanwinst, maar te duur en te weinig een speler met een Ajax-hart.

10-12-2021 22:48

thelordjoshua +10641

opsoute met die klapmogool, niet nog zon halve gare met zon idiote celebration. Vooral na die uitspraak als Amsterdammer dat ie is moet ie lekker daarblijven

10-12-2021 22:37

trooop +3885

Zou een flinke kwaliteitsimpuls zijn, ervan uitgaande dat mijn favoriet neres bij ons niet meer op z'n oude niveau komt. Mentaal en fysiek is bergwijn van premier league-niveau, hij schiet, sprint en duelleert twee keer harder dan we hier gewend zijn. Precies zoals ten hag het graag wil. En wat veel tegenstanders van zijn komst zich volgens mij niet realiseren is dat hij ook technisch dik in orde is.

Het enige waar ik bang voor ben is dat ten hag hem zodra haller weer terug is uit afrika niet meer uit de basis wil halen, en we weer tot mislukken gedoemde experimenten gaan krijgen met bergwijn op 10 oid. Terwijl berghuis vanaf die plek imo de spil van het elftal is. Maar dat zien we dan wel weer. Wat mij betreft is hij meer dan welkom.

10-12-2021 22:22

Afcatobias +113

100% doen. Volgend jaar Rechtsbuiten voor Antony en als haller weg is kan hij op de plek van Tadic. Nu gebruik maken van het momentum in de CL, dus Brobbey en Bergwijn halen. Neres gaat weg, Danillo ook, Antony uiteindelijk ook, Tagliafico, Mazraoui en misschien nog meer. Nu beginnen met bouwen aan een nieuw team, wat kan knallen in de CL. Ten slotte zou ik ook Eriksen laten komen en hem alle tijd geven om fit te worden. Als het lukt is het mooi en als die niet meer speelt heb je hem de kans gegeven.

10-12-2021 22:16

Amp +38000

Maar wat ziet ie op zich zitten? Neem aan niet om te banken, dus dan zal er wel wat moeten zijn besproken. Of zn gevoel bij spurs moet wel heul dramatisch zijn nu

10-12-2021 22:04

thajax +7423

Nee bedankt. Bergwijn, blijf maar in Londen of laat psv je huren

10-12-2021 22:02

MNJ7 +8721

Ik zou hem toch wel willen zien bij ons. Tadic wordt ouder en Haller en Antony worden misschien wel verkocht in de zomer (helaas) Neres zal ook waarschijnlijk verkoht worden en Berghuis moet je gewoon lekker op 10 laten.

10-12-2021 21:53

Redrum +96282

Kijk alleen al die foto boven dit artikel. Die sullige uitstraling met dat foute porno-snorretje en dat vierkante lichaam. Lekker ver weg blijven bij Ajax. Hij heeft zijn kans gehad jaren geleden.

10-12-2021 21:49

AFCA-Driebergen +22293

Om zijn uitspraak maar niet eens te vergeten toen hij net bij Spurs zat. 'ik heb gejuicht toen Spurs won van Ajax'. Dat is voor mij de grootste reden om zo iemand niet te halen. Voetballen kan hij verder nog wel.

11-12-2021 09:49

koenos1 +7968

Welcome back

10-12-2021 21:47

RJB1979 +25963

Lazer op.

10-12-2021 21:43

JOHANisGOD +18498

Goed argument.
Bedankt!

10-12-2021 21:59

RN +14719

Waar moet deze jongen gaan spelen? Op welke positie

10-12-2021 21:30

JOHANisGOD +18498

Kan overal voorin spelen.

10-12-2021 21:48

HallelujahAmsterdam +10641

Spurs vraagt aan AJAX of ze serieus geïnteresseerd , en als AJAX zegt dat ze serieus zijn , zegt Spurs : we kijken wel wat we doen ....
Beetje raar dat je vraagt of iemand nog wel interesse heeft en of dat serieus is en dat je dan nog doet alsof je alle kaarten in je handen hebt.
Ik hoef Bergwijn niet perse , eigenlijk helemaal niet. Zie liever een spits komen , een echte specialist , die Haller ten alle tijden kan vervangen : tijdens de Afrika Cup of na het zomerse transfer window.

10-12-2021 21:25

AFCA-1983 +17750

Erik ten Hag gaat zijn status gewoon verzilveren na dit seizoen"

bron: De Telegraaf

Erik ten Hag vertrekt na het seizoen bij Ajax, denkt Mike Verweij. Volgens de Ajax-watcher van De Telegraaf denkt dat de interesse van buitenlandse topclubs snel toe gaat nemen.
"Ik heb Ten Hag gevraagd of de rode loper uit lag om bij te tekenen en daar kwam zo'n ontwijkend antwoord op. Het was van 'nee, ik lig nog anderhalf jaar was, het geeft rust, het is wel prettig en nee, er was nog geen behoefte om ook over contractverlenging te praten'", zegt Verweij in de podcast van De Telegraaf.

Verweij denkt dan ook dat Ten Hag gaat vertrekken. "Erik ten Hag gaat zijn status gewoon verzilveren na dit seizoen en ik zou het ook heel gek vinden als hij dat niet doet. Als je hier nog tien jaar kunt zitten met Overmars, dan kun je wel acht keer kampioen worden. Je kunt je onsterfelijk maken in Amsterdam."

10-12-2021 21:20

grensjager +704

falentein driessen als bron. .

10-12-2021 22:10

ST +23096

Overbodige speler. Als Tadic in de spits moet omdat Haller in Afrika zit dan kun je prima met Antony op links spelen en Berghuis op rechts of andersom. Ajax kan beter gaan voor een backup centrum spits die het niet erg vindt om af en toe op de bank te zitten. Vervanger voor Danilo. Want buitenspelers hebben we genoeg. Daarnaast vind ik dat ze voor Xavi Simons moeten gaan. Dit omdat ik vind dat we op 10 te weinig toptalent hebben rondlopen.

10-12-2021 21:17

markos3 +153

Oprotten! Hij was toch helemaal voor Tottenham?!

10-12-2021 21:04

JOHANisGOD +18498

Doe niet zo kinderachtig knul.

10-12-2021 21:49

markos3 +153

Ik wil gewoon spelers zien die graag voor Ajax willen spelen. Los daarvan vind ik hem niet goed genoeg voor ons en erg overschat.

10-12-2021 22:25

4xEC1 +7756

Ik denk dat hij met zijn uitspraken over Ajax en zijn gejuich voor de Spurs, nog steeds gefrustreerd is dat hij ooit weggestuurd is bij Ajax, zijn jeugdliefde. Reken maar dat hij er nu trots op is dat Ajax interesse in hem heeft!

10-12-2021 23:25

Mokum31 +6177

Dat dacht ik ook.
Gewoon prima speler

10-12-2021 21:04

JOHANisGOD +18498

Je bent welkom.

Terug naar huis.

10-12-2021 20:46

wijzijndebeste123 +165329

zie veel liever een lichtvoetige buitenspeler komen dan zo n powerhouse.

10-12-2021 20:42

Juan62 +46447

Dus als Brobbey of Bergwijn niet komt is er zo wie zo geen versterking voor Ajax mogelijk?
Onder de kop tunnelvisie TG

10-12-2021 20:42

Pinky +3195

Ja, hij wel.

10-12-2021 20:36

hakimziyech +18246

Op zich? Je mag blij zijn dat Marc je zo graag wil hebben! Zijn clubje zit tegen uitschakeling in de carnaval league, terwijl wij foutloos zijn in de echte CL. Ken je plek Stevie.

10-12-2021 20:15

Ajaxhartt +10760

Carnaval league 😂

10-12-2021 20:30

Koningtoto +60663

Ja, of je vergeet zijn salaris even. Hij zal toch een stap terug moeten doen.

10-12-2021 20:52

fc Barcelona_ke +19255

Als bergwijn komt, zal hij wel een pikorde boven daramy. Ten hag blijkt niet echt tevreden over hem. Vandaan speel ie nu bij jong ajax. Als daramy niet echt zich ontwikkelen, begrijp ik wel waarom ajax em wil hebben (alleen bij vertrek van neres)

10-12-2021 20:13

Brian.L +641

Je ziet soms dat spelers echt talent hebben en te weinig kans krijgen, daramy is er zo een, geef hem meer tijd daar zit meer in, dat gevoel heb je niet bij Schuurs of Taylor. Bij de komst van bergwijn wordt het lastig, maar ja, neres gaat...

10-12-2021 21:37

BennieBlind +2318

Martial wil weg bij United, het liefst nog deze winter. Ervan uitgaande dat het bij beide spelers om een huurperiode gaat, zou ik persoonlijk Martial een interessantere optie dan Bergwijn vinden.

10-12-2021 20:08

Ozymandias +159568

Martial verdient 13 miljoen pond per seizoen. Zelfs een huurperiode zal Ajax niet kunnen betalen.

10-12-2021 20:10

BennieBlind +2318

Ja had al zo'n idee dat hij wat meer zou verdienen dan Bergwijn, maar had niet verwacht dat het zoveel zou zijn. Dan is het inderdaad geen realistische optie, al zie ik hem die 13M niet zo snel ergens anders wel krijgen.

10-12-2021 20:12

Ozymandias +159568

Ik wist het ook niet, ik zocht het op omdat ik het een goed idee van je vond en even wilde kijken hoeveel dat ongeveer zou kosten. Absurd hoeveel spelers bij Europese topclubs verdienen.

10-12-2021 20:13

Jariking +5445

Maar wel 15 miljoen weggooien voor Daramy? Liever Martial een half jaar voor dat geld.

10-12-2021 20:48

slumpf +4583

Weggooien? Jij hebt hem al afgeschreven?

10-12-2021 20:54

pietvanvliet +4438

Ik zie 'm bij tottenham ook regelmatig zitten.

10-12-2021 20:05

Ardoe +578

Zullen we t gewoon maar niet doen?

10-12-2021 20:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.