'Lang mag vertrekken van Club Brugge: oud-Ajacied hoopt op AC Milan'

door Bas Velzel 52

Bron Het Nieuwsblad

'Lang mag vertrekken van Club Brugge: oud-Ajacied hoopt op AC Milan'

door Bas Velzel 52

Bron Het Nieuwsblad

Laatst geüpdatet

Noa Lang mag na dit seizoen vertrekken bij Club Brugge. Zijn huidige werkgever gunt hem de transfer die hij zo graag wil gaan maken. De oud-speler van Ajax zou zelf graag naar AC Milan overstappen, maar de overstap is nog niet concreet.

Dat meldt Het Nieuwsblad. Lang heeft de garanties van Club Brugge gekregen dat aan het einde van dit seizoen de club mee gaat werken aan een transfer. Volgens de aanvaller is AC Milan een mooie bestemming om zijn carrière te vervolgen, maar er is nog niets concreet. De Italianen zijn wel al even geïnteresseerd in de verdiensten van Lang.

Vorig seizoen kon Lang al vertrekken naar onder meer Leeds United, maar die transfer ging toen niet door. De aanvaller had een groot aandeel in de landstitel en dat zorgde voor veel interesse. Dit seizoen speelt de oud-Ajacied wat minder goed, maar de interesse in zijn kunsten zijn er op het moment nog altijd.

AC Milan

Noa Lang is niet de enige oud-Ajacied die interesse geniet van AC Milan. De Italiaanse club is ook bezig om Lille OSC-verdediger Sven Botman binnen te halen. Of beide oud-Ajacieden volgend seizoen op het veld in het San Siro staan moet nog wel blijken.

Lees meer over:
Plaats reactie

Altijdindestraat +40283

Helaas is in het voetbal is je mentale gesteldheid net zo belangrijk als je voetbal technisch talent. Of je moet zo goed zijn ala Maradona of Zlatan, maar dat waren uitzonderingen op die regel.

16-05-2022 12:06

Oxxer +164925 moderator

Jammer dat Noa Lang niet meer bij Ajax speelt, hij is een erg goede voetballer. Ik beoordeel hem als voetballer en niet op hoe hij praat en wat hij buiten het veld doet. Geloof dat andere bezoekers op AS dat wel laten meewegen in de beoordeling van Noa Lang.

15-05-2022 17:48

Minsc +1520

Ik niet, vond het altijd maar een matige speler. Deed af en toe wel iets goed maar in het algemeen te weinig.

15-05-2022 22:08

Oxxer +164925 moderator

Ik zie dat heel anders, in de jeugd heeft Noa Lang laten zien veel potentie te hebben.

16-05-2022 11:08

Tommyshelby +129809

Lang is wel serieus gegroeid deze twee jaar. Hij wil zelf ooit terugkeren. Wellicht als ie mislukt of niet slaagt in het buitenland. Ik heb nog steeds een beetje een zwak voor hem als voetballer. Moet wel wat volwassener worden in zijn koppie eerst.

14-05-2022 22:45

Altijdindestraat +40283

Ain’t happening ja als die tegen de 40 aanloopt misschien

16-05-2022 12:07

Allesreiniger +3361

Ojee... ik zie een twijfelachtig buitenkansje voor ajax met schreuder. Kan ie mooi concurreren met tadic en bergwijn😂

14-05-2022 22:27

Sluk +2593

Houden ze van chronische boos op iedereen mensen bij AC Milan?

14-05-2022 22:01

3sterren +20205

Het voordeel is dat zij nog minder dan wij verstaan van wat hij allemaal uitkraamt ...

14-05-2022 22:39

louis60 +11472

Kan ie lang wachten.

14-05-2022 21:14

Ajacied1981 +17412

Veel succes. Vergeet je tissues niet

14-05-2022 19:00

Dolblij +45552

Moet hij zeker doen, lekker naar AC Milan. De Materazzi's van deze wereld zetten hem wel op z'n plek. Wellicht de beste therapie voor een over het paard getilde puber die wel heel goed kan ballen.

14-05-2022 18:46

Ajaxadam1 +31670

Had op 10 moeten spelen ipv Berghuis

14-05-2022 17:25

Drukwerk1968 +7112

Serieus? Jij wilde geen cl voetbal halen dan?

14-05-2022 17:29

Ajaxadam1 +31670

Steven heeft ons CL voetbal gebracht?? Noa was man of the match in de wedstrijd tegen PSG waar Messi, Neymar en Mbappe op t veld stonden. Dus of hij het CL niveau aankan...

14-05-2022 17:37

Drukwerk1968 +7112

Scorebordjournalistiek. 1 wedstrijd. Daarnaast de mentaliteit die topsport onwaardig is.

14-05-2022 17:53

Jeugd +24909

Lang was een pain in the ass en werrd uitgekotst door onze aanvoerder. Gellof dat ten Hag hem ook heel slecht kon pruimen. Was alleen maar een onrustoker geweest in de groep. Alle aandacht naar Noa als hij weer een een onvolwassen bui heeft. Nee dank je.
Jongen kan best goed ballen maar is zeker geen topper op het niveau dat Ajax nastreeft.
Laat Noa nou gewoon volwasswn worden en zich netjes gedragen dan kan deze jongen bij een subropper prima zijn geld verdienen.

14-05-2022 19:02

Ajaxadam1 +31670

Ja Ten Hag kon m slecht pruimen. Maar dat vind ik vooral vreemd van Ten Hag. Hij kon het namelijk wel heel goed vinden met een crimineel die Promes heet en beschermde hem zelfs na keihard bewijs. Dan heb ik liever een pubertje als Noa, waar je wat psychologen op gooit dan een crimineel die bijna een moord op zn geweten heeft. Speelden ook nog eens op dezelfde positie....

Er speelde ook iemand die zn aannemer in mekaar timmerdr op een positie die Lang kan bespelen.

Maar goed Noa bleek wel een lastige jongen en die 2 niet. Duidelijk.

14-05-2022 19:23

Jeugd +24909

Dat heeft werkelijk niks met elkaar te maken. Het gaat om het gedrag in de groep. Niet alleen ten Hag maar ook de aanvoerder kotste hem uit.
Dat Promes een crimineel blijkt te zijn was destijds niet relevant (indien al überhaupt bekend) voor zijn gedrag in de groep.

14-05-2022 20:09

3sterren +20205

@Jeugd
Lang was lange tijd onze eigen Ihatarren. Heeft inmiddels ook al het licht gezien, dankzij het geduld en het vertrouwen van zijn trainers bij onze buren ...

14-05-2022 22:44

Yeshyeshyall +11000

Was toch wel een leuke speler altijd. Type waarvoor je naar het stadion komt, wisselvallig maar bij vlagen wel echt een hele leuke speler vond ik altijd.

14-05-2022 16:53

Berghuis +14390

Kwam gewoon duidelijk te kort voor het niveau Ajax.. Zo zie je maar dat de niveaus verschillen tussen Ajax - Brugge en de Eredivisie - Pro League gewoon vrij groot zijn. Lang was zéér waarschijnlijk bij ons geen basis speler geworden, speelde z'n beste wedstrijd tegen Twente, waar gewoon alles lukte. Z'n wedstrijd heeft elke speler wel is. Vooral op het vlak van mentaliteit was het nooit wat geworden

14-05-2022 17:13

Jeugd +24909

Precies, leuke speler. Heb je niks aan dus op topniveau.

14-05-2022 20:18

grensjager +704

Ik hoop dat Ten Hag mij belt om mee te gaan naar United... .
Gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren

14-05-2022 16:24

Artemio +32206

Ac Milan gaat eerder voor Ziyech/Mahrez dan voor Noa Lang.

14-05-2022 16:00

Artemio +32206

Ac Milan staat op het punt te worden overgenomen door Investcorp(investeringsgroep uit Bahrein). Wanneer dat gebeurt dan komt er geld vrij om te investeren. Kans is groot dat zij een topper willen op de flanken naast Rafaël Leao en dat is Noa Lang niet.

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/8147/ac-milan-kijkt-naar-vleugelspeler-van-city-als-eerste-aankoop-na-overname.html

14-05-2022 17:20

roodwit007 +14213

Ik denk dat noah bij Ajax wel kan terug keren die wordt hier snel op zijn plaats gezet ergens maak dit talent totaal geen kans

14-05-2022 14:44

Altijdindestraat +40283

Dosis veel voetbaltalent kan niet samen gaan met een slechte instelling dat blijkt maar weer eens.

14-05-2022 13:40

Spelverdeler +4658

Hij past wel echt in italiaanse competitie, mits hij zich als een prof weet op te stellen.

14-05-2022 13:38

AFCACruijff14 +162533

Hij past daar voor geen ene meter. Hij is een frivole speler die lekker zijn ding wil doen, terwijl ze daar in strakke systemen spelen. En hij heeft niet de discipline die bijna elke Serie A speler wel heeft.

14-05-2022 14:09

Spelverdeler +4658

Wil alleen zeggen dat hij een type Mertens kan zijn mits hij gedisclipineerd zijn taken uitvoert. De potentie heeft hij zeker, maar de slimheid..

14-05-2022 16:26

frenkiedejong53 +9792

Hij heeft veel teveel lef en branie.
Als prof hoef je niet over te lopen van intelligentie, maar hij is oliedom. Daarom heeft ie ook totaal geen zelfreflectie en zelfkritiek. Heeft schijt aan iedereen en alles, zo redt je het niet. Niet halen!
Zit daar in Belgie lekker op zn plaats, heeft bij ons niks meer te zoeken.

14-05-2022 13:33

Jeugd +24909

Nu maar hopen dat Schreuder niet zo dom is om een poging te wagen hem mee te nemen naar Ajax.

14-05-2022 13:22

Libero +19210

Doe dan de Ketelaere maar. Helaas is die veel te duur...

14-05-2022 14:40

Jeugd +24909

Zou daar nooit veel voor betalen. Die moet het ook nog maar bewijzen op een hoger niveau. Vindt zijn handingssnelheid onvoldoende.

14-05-2022 17:01

Libero +19210

Ja, dat bewijzen op hoger niveau geldt ook voor Braziliaanse talenten die op hun 16e al door Real gescout en voor 45 mio gekocht worden. Maar al of niet terecht geldt de Ketelaere wel als dé Belgische 10 van de toekomst en dan wordt uiteraard gauw aan de Bruyne gedacht. Afijn, momenteel 30 mio op TM, ver van de werkelijke transfersommen zitten ze er doorgaans niet naast. Brugge zal in ieder geval zeker niet veel minder verlangen.
Nogmaals: veel te duur.

14-05-2022 17:20

MarcelvTol1971 +15451

Als Noa Lang in Italie hetzelfde gedrag vertoond als bij Club Brugge dan voorspel ik dat ie een keer een vreselijke doodschop krijgt.
Ik ben altijd groot fan geweest in de tijd dat ie bij Ajax onder 19 speelde.
Hij maakte toen samen met Kluivert de hele buitenkant gek.
Wisselde samen vaak van kant, was echt een genot om naar te kijken.
Maar zoals Kieft het vaak mooi kan verwoorden : als iedereen om je heen de hele dag loopt te roepen dat je geweldig bent dan komt er een moment dat je erin gaat geloven.
In dat gedrag is Lang volledig doorgeslagen.
Dat praten daar erger ik me nog niet eens aan, maar die hele arrogante houding en dat gedrag.
Snap ook niet dat van Gaal hem toch weer oproept, had wel verwacht dat Louis er na een keer wel klaar mee zou zijn.

14-05-2022 12:38

Ajax27 +19237

Ik denk dat dit soort spelers juist in een topcompetitie tot bloei komen. In België moest ie vorig seizoen echt zijn best doen want niemand kende hem. Dan zie je hoe goed hij kan zijn. Dit jaar gaat het m te gemakkelijk, dan zet ie zichzelf ook minder in en heb je niet de mensen om hem heen die m dan op zijn plaats zetten.

Als hij bij Milan zou komen en Zlatan en Giroud zitten er nog steeds, dan piept ie vanzelf wel minder. En dan ga je de echte sterke Noa pas zien denk ik waarvan we in het NL elftal ook nog lang plezier kunnen heb en.

14-05-2022 15:49

Stoffel +18571

Z’n schoenen zijn waarschijnlijk al in Milaan aangezien hij er zo ver naast loopt.

14-05-2022 12:20

onnodriessen +1146

Zo Lang hij maar niet terugkomt.

14-05-2022 12:18

pietvanvliet +4436

Van mij mag ie, graag zelfs, zolang ik er maar geen vertrouwen in hoef te hebben dat ie slaagt.

Laat 'm maar een dik contract tekenen in Milaan zodat ie voor de rest van z'n leven binnen is. Veel verder naast zijn schoenen kan ie toch niet meer lopen. Hup Noa!

14-05-2022 12:08

DeHeerVanDeMeer +25201

Prima, mooie transfer naar AC MiLang en wat doorverkoop percentages naar ons Ajax..

14-05-2022 12:04

Caparzo +4256

Had onze dickpic-apper een doorverkooppercentage bedongen? Vast wel zou ik zeggen?

14-05-2022 11:52

fc Barcelona_ke +19255

Als Lang echt heel graag naar AC Milan vertrekt, kan Club Bruggen zijn vraagprijs (30 mln) vergeten.
ik zie AC Milan niet verder dan 15, 18 mln uitgeven!

14-05-2022 11:48

AFCACruijff14 +162533

Noa Lang is ook geen 30 miljoen waard. Speelt in een matige competitie, beleeft een zwak seizoen, is Europees niet opvallend geweest. Als Brugge daar 18m voor krijgt mogen ze heel tevreden zijn.

Noa moet gaan beseffen dat hij aan een teamsport doet. Die vervelende maniertjes, dat misplaatste vedette gedrag, dat recalcitrante gedoe, hij bereikt er niks mee. Van Gaal haalde hem bij Oranje, hij moest invallen als rechtsbuiten en ging na een paar minuten op links spelen. Daarna nauwelijks nog minuten gemaakt onder Louis. Ik mis hem niet bij Ajax, ook al kon hij best voetballen.

14-05-2022 11:55

WantAmsterdam +116219

Was we, geweldig tegen PSG, al was dat maar een wedstrijd.

14-05-2022 19:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.