Vink mist gretigheid bij Traoré: 'Mensen verwachten enorm veel van je'

door Bart Veenstra 93

Bron ESPN

Vink mist gretigheid bij Traoré: 'Mensen verwachten enorm veel van je'

door Bart Veenstra 93

Bron ESPN

Marciano Vink denkt dat Bertrand Traoré eigenlijk nog niet klaar is om te spelen voor Ajax. Dat vertelt de analist van ESPN, die kritisch is op de aanvaller uit Burkina Faso, na afloop van het gewonnen duel van Ajax met sc Heerenveen (1-0).

Bestel het nieuwe derde shirt van Ajax in de Ajaxshop!

In die wedstrijd was Traoré invaller. Na een klein uur kwam de van Villarreal overgekomen aanvaller in het veld voor Chuba Akpom. Traoré speelde een periode als spits, waarna hij naar de rechterkant verhuisde toen Brian Brobbey ook inviel. 'Ajax zal hem als buitenkansje hebben gezien, maar hij oogt niet fit', zegt Vink.

De analist van ESPN denkt dat Traoré eigenlijk nog niet fit genoeg is om te spelen voor Ajax. 'Ik denk dat hij nog een lange weg te gaan heeft. In hoeverre de jaren (Traoré is 28, red.) gaan tellen, weet ik ook niet. Maar ik vind hem niet fris ogen.'

Vink mist gretigheid bij Traoré

Tijdens zijn invalbeurt had Traoré enkele keren de ruimte om tot een grote kans voor Ajax of zelfs doelpunt te komen. De aanvaller treuzelde echter te veel en te lang, waardoor de aanvallen van Ajax vaak op niets uitliepen. 'Neem een beslissing!', zegt Vink dan ook. De analist noemt de invalbeurt van Traoré eigenlijk 'dramatisch'. 'Ik mis gretigheid bij hem. Mensen verwachten enorm veel van je, maar ik heb het gevoel dat hij nog niet fit en scherp is. Bescherm hem dan, anders is Ajax hem over drie weken kwijt met een spierblessure.'

Traoré is bezig aan zijn tweede periode bij Ajax. Eerder speelde hij in het seizoen 2016/17 op huurbasis in Amsterdam. Nu kwam hij transfervrij over van Villarreal. In het uitduel met FK Vojvodina maakte Traoré zijn officiële rentree en direct was hij met een doelpunt belangrijk. Tegen Panathinaikos en sc Heerenveen viel hij in, maar wist hij niet te scoren of een assist te leveren.

Lees meer over:
Plaats reactie

PH2BOT +40518

Traoré moet nog even in betere conditie geraken dan komt het vanzelf goed. Vink was zelf anders nooit 'gretig' in zijn tijd bij Ajax. Hij was meer een wegduiker zodra er gebikkeld moest worden. Véél meer een PSV'r dan een Ajacied. Zelfde geldt trouwens voor Kieft.

14-08-2024 22:12

3sterren +20205

“In hoeverre de jaren (Traoré is 28, red.) gaan tellen, weet ik ook niet.“

“28 Jaar is een goede leeftijd om een speler te kopen. Het is de beste leeftijd voor een voetballer. Tegenwoordig zijn spelers op de top van hun kunnen als ze rond de 32 zijn.

Dat komt omdat ze dan volwassen zijn. Niet alleen als speler, maar ook als man.“

Wie gaat vink DIT vertellen ? ...

14-08-2024 17:58

DiAngelo +2410

Traoré is wellicht niet topfit maar hij was zeker wel gretig, hij straalt dat anders uit dan wat Vink gewend is. Met 30 graden waren er wel meer die geen volle sprints aangingen, neem bv Brobbey en Berghuis. Wat wel tegen valt is dat hij na meer dan 10 jaar profvoetbal hij op rechtsbuiten altijd naar binnen kapt en passeert. Dat maakt m te voorspelbaar. Hij loopt enkel met zn rechterbeen. Dat hij en geen enkele trainer daar iets aan gedaan heeft is echt n raadsel.

13-08-2024 19:20

Wouter.H +11163

Zozo men heeft de meningen alweer klaar hoor.

13-08-2024 08:19

Dirk +7044

Ik ben geen fan van spelers terug halen , of het moest Mathijs of Frenkie zijn . Zelfs Zyech zou ik nu niet terug halen . Zij die terug komen bieden altijd minder dan dat ze vetrokken , zie Traore, is nu op een leeftijd voor topprestaties, maar ook bij Villareal kon hij net niet waarmaken, anders laten ze hem toch niet gaan..
Dus TH , zoek leuke , degelijke spelers met de potentie om ons team per direct beter te maken .

12-08-2024 23:35

AlexIbarra +19328

Traore is een speler die een stukje individuele kwaliteit en vooral ook dreiging brengt. Hij was zeer betaalbaar.

Als je kijkt wat hij bracht in die kwartiertjes die hij erin kwam in de Europese wedstrijden (gisteren dan niet) doet hij het prima.
Hij is nog niet topfit, dat was bekend. Verder vind ik het meer een 'buitenkansje', waarbij hij toevallig al eerder voor ons heeft gespeeld. Is imo iets anders dan voor veel geld Donny of Hakim terughalen en dromen over de oude gloriedagen. Daar was ik ook geen voorstander van.

Traore is gewoon de Ihattaren van 2024. Leuk als het wat wordt, zo niet dan kost het ook niet veel. Het is aan Farioli om te beoordelen wanneer Traore de vorm heeft om zo moeiteloos langs tegenstanders te glijden of wanneer hij 'het' ff niet heeft.

Met Berghuis voor de passing, Traore en Godts voor de dribbel, Forbs voor de snelheid / diepte zonder bal, vind ik de vleugels best redelijk bezet eigenlijk. Ze hebben allemaal beperkingen maar zeker ook kwaliteiten.
Akpom stelt centraal nog wat teleur dit seizoen (doet wel heel veel vuil werk) dus het zou fijn zijn als Brobbey er snel staat. Die kreeg gisteren in 20 minuten alleen al van Forbs 3 goede ballen maar deed er 3x helemaal niks mee. Hopelijk is hij met een week of twee weer in vorm.

En dan hebben we onze recordaankoop nog.

13-08-2024 12:55

jordy888 +3161

Hoe kan hij niet fit zijn?

Afgelopen half jaar toch 11 wedstrijden bij Villareal gespeeld?

12-08-2024 22:39

Myriad +7130

Traoré is totaal niet fit. Hij staat er bij gebrek aan beter.

Je zag het aan die eerste kans die hij miste, die had hij rustig naar achter kunnen afleggen, maar hij was te druk met zichzelf, de bal en de hitte. Misschien beter om voorlopig toch maar Hlynsson of Rasmussen daar neer te zetten.

Dat schetst meteen het grootste probleem deze transferzomer. Op rechtsbuiten hebben we weinig opties.

12-08-2024 19:25

edalm +4960

Nog niet wedstrijd fit.

12-08-2024 18:53

SpursAjax +6714

Traore geweldige speler maar heeft weinig pit in zijn lijf. Als het niet loopt lijkt het hem niets te intresseren. Maar als hij zijn dag heeft is het een geweldige speler! Ik hoop dat het kwartje vaker goed bij hem valt!

12-08-2024 18:21

Hans Verhagen +14147

Ik vond hem juist te gretig en daardoor miste hij het overzicht. Heel erg opzoek naar een doelpunt voor zichzelf.

12-08-2024 16:06

Ajax1969 +4166

Hij leek wel ziek te zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat Farioli hem dan laat spelen. Of last van de hitte, maar bij een Afrikaan is dat ook weer wat minder voorstelbaar.

12-08-2024 15:54

LukaLitmanen +82277

Was echt een weerzinwekkende invalbeurt...

Kan echt niet

12-08-2024 15:35

Noam +4122

Het lijkt Traore allemaal weinig te schelen. Haalt gewoon zijn schouders op ipv enige emotie tonen na de zoveelste mislukte actie in de afgelopen wedstrijd. Jammer. Ik hoop dat hij wat aan zijn drive/gretigheid gaat doen.

12-08-2024 15:17

Gouda +2058

Alleen bovenstaande foto bewijst al het tegendeel. Echter ben ik het met je eens dat hij vermoeid oogde. Het tegenovergestelde zag ik bij zijn 1e invalbeurt.

12-08-2024 18:20

YugoVik +33330

Traore heeft nog wel meer dan een maand nodig om echt fit te worden, het zag er niet uit gisteren..

12-08-2024 14:28

Amp +37996

Zou goed zijn om deze maand nog wat oefenmatches in te plannen, zodat de minder fitte spelers en spelers die weinig tot niet spelen wel aan ritme te helpen de dag nádat het eerste heeft gespeeld. Anders duurt t nog wel meer dan een maand voor bepaalde spelers 100% fit zijn

12-08-2024 14:07

linksbuiten14 +565

Gewoon een offday. Het leek echt alsof hij een black-out kreeg bij de 3 tegen 2 situatie. Donderdag gewoon weer als vanouds vlammen Bertje?

12-08-2024 13:35

YugoVik +33330

Ik noem al na 10 minuten moe zijn geen black-out

12-08-2024 14:28

gi0vanni +7325

Spelers die terug komen van blessures, vakantie of een tijd niet hebben gespeeld zijn niet wedstrijdfit nee.
Het zou beter zijn als ze pas een artikel zouden maken als ze een speler vinden die maar twee weken nodig heeft om helemaal wedstrijdfit te zijn.

12-08-2024 13:34

Standby +10122

Farioli zegt zelf tijdens een interview dat hij geobsedeerd is met fitheid, dus ik kan mij niet voorstellen dat Traore niet fit is. Het is eerder een offday of hij mist wedstrijdritme, maar dan kun je eigenlijk beter eerst een paar wedstrijden bij Jong Ajax spelen. Zoals Kaplan dat nu gaat doen.

12-08-2024 12:42

JJFajax +3560

Traore is 28, hoe wil die mee doen in jong Ajax. Jong is Max tot 23 jaar

12-08-2024 12:46

Standby +10122

Om een of andere reden is dat mij ontgaan. Mijn fout!

12-08-2024 12:49

leeke +10411

O jij denkt dat iedere speler met jong mee kan doen

12-08-2024 13:10

Standby +10122

Lees mijn reactie hierboven;)

12-08-2024 19:04

MichelBoerebach +29286

Of hij is gewoon niet zo goed. Dat kan ook.

12-08-2024 14:08

Standby +10122

Klopt.

Ik heb ook 0 verwachtingen van hem. Ik had hem ook niet aangetrokken, gezien zijn prestaties de afgelopen jaren. Maar nu hij hier speelt geef ik hem net als de andere spelers wel een kans. Onder Farioli krijgt hij in ieder geval een fijnere start dan de aankopen van vorig jaar.

12-08-2024 19:06

MichelBoerebach +29286

Ik kan me ook vele slappe wedstrijden van hem herinneren in zijn eerste periode. Het is een beetje een 'hit or miss' speler.

12-08-2024 19:32

jerryisthename +31977

Deze jongen mist gewoon nog fitheid en scherpte.
Moet je opletten over een tijdje hoeveel we aan hem gaan hebben met zijn ervaring, techniek, snelheid, multi-inzetbaarheid in de aanval, goals en drive! 👊🏼

12-08-2024 12:39

Ajax1983XXX +9

Beetje vergelijkbaar met Bergwijn. Die loopt in mijn ogen vaak ook ongeïnspireerd rond en wil nog wel eens wat proberen als hij de bal in de voeten krijgt. Als Farioli deze 2 heren toch eens wat meer kan kneden dat er meer passie en inzet komt, dan heb je voor eredivisie begrippen een prima voorhoede

12-08-2024 22:31

willem1958 +8861

Traore had na twee behoorlijke invalbeurten gisteren een offday, vooral het moment dat hij die bal krijgt en Heerenveen nog met weinig man achterin staat had ie het prima kunnen uitspelen maar treuzelde op een onbegrijpelijke manier.

12-08-2024 12:38

ajax4perez +9565

Mag hij ook even wennen?

Je zag duidelijk toen Brobbey erin kwam dat die 2 elkaar beter maken.
Met Forbs ernaast (dan wel een goede 10) heb je een goede voorhoede

12-08-2024 12:37

Amp +37996

Wennen is prima, maar als je als een zandzak gaat lopen en met een voorsprong van 15 meter ofzo per meter nog langzamer gaat lopen, dan heeft dat niet veel met wennen te maken

12-08-2024 14:04

ajax4perez +9565

K weet precies over welke actie je het hebt.. daar had hij anders moeten beslissen.
De pass op brobbey was te makkelijk en hij koos ervoor om te gaan driven.

Wel het verschil tussen belangrijk en wedstrijdje op slot gooien tot billen knijpen

12-08-2024 21:31

Dapperestrijders81 +2111

Waan van de dag. 2 keer goed ingevallen. Liep nu ff niet lekker. Kan gebeuren

12-08-2024 12:32

Louis.K +2133

Amper gespeeld , domme vink

12-08-2024 12:05

Cruijffthebest +13448

Er moet echt een rechtsbuiten bij komen ala Neres/Antony, die kan invallen en klaargestoomd kan worden achter Traore!

12-08-2024 11:44

FysioPat020 +26114

Een rechtsbuiten van dit kaliber is wel beter dan Traoré is......

12-08-2024 12:05

Elayais +5085

Kunnen alle analisten en journalisten even samen gaan zitten en besluiten wat ze willen?

De kranten zeiken omdat er veel spelers werden vervangen omdat er op de fitheid gelet wordt, sommige wouden zelfs Traore in de basis, en andere zeiken dat spelers in bescherming genomen moeten worden omdat ze nog niet fit zijn .. welke is het nou?

12-08-2024 11:32

ProfessorX +19827

In deze heeft Vink gelijk en daarom is het noodzaak een goed alternatief te hebben die daar kan spelen

12-08-2024 11:29

Louis.K +2133

onzin . lang niet gespeeld , wacht maar tot hij fit is
verdiep je eerst

12-08-2024 12:07

ProfessorX +19827

dat doe ik ook en ik zie het ook .
Ik verdiep me als een van de weinige hier en ik lees en reageer op Vink met mijn eigen mening , maar ik brand Traore niet af ik zie dat hij nog tijd nodig en heeft achterstand in training vergeet niet die man zich wel geeft in alles wat hij kan en soms kan dat niet .

12-08-2024 12:14

Louis.K +2133

Dat bedoel ik. Je rechtse is sportief.

12-08-2024 12:34

ProfessorX +19827

Dus het gaat om het verhaal wat Vink zegt en als je goed leest wat hij zegt heeft die gelijk.

12-08-2024 12:47

3sterren +20205

“wat hij zegt heeft die gelijk“
Behalve dan met “In hoeverre de jaren (Traoré is 28, red.) gaan tellen“.
Dat is kul, type flauwe ...

14-08-2024 18:09

ProfessorX +19827

jawel en ik had inderdaad dat erbij moeten vermelden en moeten zeggen deels gelijk en deels niet

15-08-2024 14:53

komopajax777 +13319

Die Vink met zijn "de jaren gaan tellen".Traore is pas 28 en zit in de bloei van zijn carrière.

12-08-2024 11:18

Babangida83 +23959

Die gaat volgende wedstrijd nog geen 3 kwartier spelen. Maar deze wedstrijd heeft hij nu gehad. Donderdag zal hij fitter zijn.

Helaas wil de Telegraaf dat hij vanaf het begin speelt. Dus we zullen hem toch in 4 dagen helemaal fit moeten krijgen. Bummer.

12-08-2024 11:14

ajax4ever001 +18651

Vink praat zoals vele analisten lekker makkelijk vanaf een luie stoel maar heeft duidelijk bog niet goed geluisterd dat Traoré nog niet op 100% fitheid zit. Al die analisten zouden eens een training moeten bezoeken van Ajax dan zien ze onder ogen eens hoe hard die jongens aan hun fitheid maar dat doen ze niet.

12-08-2024 11:02

AFCACruijff14 +162531

Sjees. Die jongen is nog niet topfit en valt een keer slecht in en meteen gelul over zijn leeftijd en of hij het nog wel kan. Ongelofelijk. Domme sensatiezoekers.

12-08-2024 11:01

noppenkoning +41540

Ja als hij elke week zou presteren dan zou hij bij Barca spelen met zijn techniek. Het is helaas een grillige speler die net te kort komt voor Europese sub top. Hopen voor ons dat hij op de juiste momenten vlamt, in de toppers en Europees.

12-08-2024 11:00

Chalana1984 +4689

Traoré is niet fit en ook als hij fit is een alles of niets voetballer: òf geniaal òf gepruts. Ben wel blij met hem want als hij de bal heeft heb je tenminste de kans dat er iets gebeurt (of niet).

12-08-2024 10:57

XXXFCA +2689

Precies dat, Traoré speelde gisteren zoals hij de eerste keer bij Ajax ook geregeld speelde. Al ben ik zeker benieuwd of Farioli daar met fitheid en coaching meer uit gaat weten te halen. Hoe dan ook is hij best balvast (als hij zich niet doodloopt) en kan hij uit zelfs onmogelijke situaties iets creëren.

12-08-2024 12:22

Dusbaba +15434

Ik weet ook niet wat het was. Tegen de Grieken vond ik hem juist weer wel heel goed invallen.

12-08-2024 10:53

ProfessorX +19827

misschien wilde hij teveel omdat hij voor eigen publiek mocht spelen

12-08-2024 11:31

dp92 +11273

'Bescherm hem dan, anders is Ajax hem over drie weken kwijt met een spierblessure.'

Dit is toch precies wat ze aan het doen zijn?

12-08-2024 10:40

Hamstelaar +15140

Traore had even een off day en waarschijnlijk net zoals iedereen heel warm. Het zijn geen robots. In de vorige wedstrijden viel hij goed in.

12-08-2024 10:37

xstaniox +15202

Traoré komt uit Burkina Faso, ligt praktisch rond de evenaar.

Als er iemand is die met de hitte om zou moeten kunnen gaan, is hij het wel

12-08-2024 14:06

OuweDibbes +11995

Vink moet met zijn kakkerlak vriendjes van ESPN altijd wat te zeiken hebben over Ajax. Je ziet gewoon dat Traore conditie en wedstrijd ritme mist. Na een rush van 10 meter mist hij gewoon kracht en conditie om het af te ronden. Overzicht was sowieso niet zijn beste punt.

12-08-2024 10:37

Rob1976 +9541

Traoré was gister echt een drama: slechte conditie, traag in het hoofd en in zijn benen. Absoluut nog niet speelklaar.

12-08-2024 10:26

FysioPat020 +26114

'Ik mis gretigheid bij hem'
'Neem hem dan tegen zichzelf in bescherming '

Iets klopt hier niet.

12-08-2024 10:26

Hebbendiekip +4830

Lullen om het lullen, komt louter onzin uit die strotjes bij ESPN, NOS kan er ook wat van trouwens. Jansen zat gisteren weer aan tafel zijn analyse te geven. Hij vond het een kwelling om te kijken(had graag weggezapt) het tempo was te laag, maar vervolgens vond hij Heerenveen toch wel erg leuk spelen. Voor Ajax had hij uiteraard eigenlijk geen goed woord over.

12-08-2024 11:05

Lazell +17005

Ala hij niet fit genoeg is om gretig te zijn tijdens de invalbeurt, neem hem dan tegen zichzelf in bescherming. Denk dat je hem zo moet lezen.

13-08-2024 23:34

Jeugd +24909

Ok je moet dus een half uur voetballen en je loopt na 1 kort half gas sprintje te hijgen als een paard.
Wat zag Traore er slecht uit zeg.
Ik begrijp dat echt niet. Wat heeft die gast gedaan de afgelopen weken?
Ik vind het onprofessioneel en ook raar van de staf. Zet hem dan niet in.
Je kunt iemand met een intervalprogramma toch vrij snel fit krijgen?

12-08-2024 10:24

komopajax777 +13319

Misschien was hij overtraind door de trainingen bij Ajax.Hij moet nog opgetraind worden en dan ineens twee keer per dag.En het was erg warm.

12-08-2024 11:26

Jeugd +24909

We hebben hebben het over een voetbal professional hè.
Niet buurman Kees die na een half jaar weer eens gaat trimmen.
Je hoeft toch ook niet van juni tot augustus op je rug te liggen. Als ik een maand lang op fysile fitheid ga trainen en ik was al sporter dan kun je toch in hemelsnaam wel een half uur interval aan?
Ik vind het van de zotte

12-08-2024 11:41

Babangida83 +23959

Het hangt er wel een beetje vanaf wat zijn startpunt is. En hij is ook vrij explosief in zijn acties. Gewoon meehuppelen en passen is heel iets anders dan de snelle passeeractie, waarbij je hele zware impulsen van je spieren vraagt, kort na elkaar. Dan verzuur je veel en veel sneller. Helemaal als je er een kleine dribbel aan toevoegt c.q. versnelling. Brobbey's startpunt ligt duidelijk hoger.

12-08-2024 11:46

Jeugd +24909

Hij liep te hijgen als een paard en was niet vooruit te branden. Hij heeft niet eens een la ge sprint gemaakt, alleen een twijfelachtige versnelling
Je startpunt kan als topsporter toch niet nul zijn als je weet dat je seizoen gaat starten half begin juli

12-08-2024 11:52

Babangida83 +23959

Volgens mij zijn er twee verklaringen mogelijk. Óf hij is gisteren nacht tot 6:00 uitgegaan. Óf hij is op een lager startpunt binnengekomen (waarom is dan de vraag). Daarbij komt dat hij het meer dan wie ook van een explosieve dribbel moet hebben. Dat is echt iets anders dan enkel sprinten. Daar krijgen jij en ik direct kramp van als we op dat niveau 1 actie maken, met de trainingsarbeid in de benen die hij in de benen heeft. In Vojvodina oogde hij veel fitter, bijvoorbeeld. Van hem wordt ook nog gevraagd de hele tijd druk te zetten.

Een derde mogelijke verklaring zou kunnen zijn 'hartproblemen'. Een vierde het feit dat hij de wedstrijd bij Panathinaikos niet goed heeft verteerd met de 35 graden van toen en de 30 graden van gisteren er even inhakten, samen met een bepaalde nervositeit.

Eventueel ook nog het feit dat alle training tot nu wat zwaar begint te worden voor hem. Dat betekent dat hij conditie krijgt, alleen niet heel wedstrijdfit was. Ik denk dat dit het verschil was gisteren. Hij moet even herstellen van alle arbeid van de afgelopen weken. Én hij is dus op een (iets) lager startpunt binnengekomen. Dus een combinatie van startpunt, fysieke belasting, temperatuur en misschien een beetje nervositeit van de Arena.

12-08-2024 14:08

S.Ajacied +5212

Hopelijk tegen Feyenoord inmiddels op het gewenste conditionele niveau. Tegen NAC en Fortuna kunnen we het ons nog veroorloven dat hij nog niet op volle oorlogsterkte is, net zoals Brobbey. Hopelijk zijn zij over 2 weken gewoon klaar voor een basisplaats.

12-08-2024 10:15

Tadic020 +1905

Hij moet meer speeltijd krijgen

12-08-2024 09:52

Sies +4521

Begrijp niks van dit artikel...die gast heeft net 2 keer 10 min gespeeld..

12-08-2024 09:51

Altijdindestraat +40281

Alsof dit een verrassing is, zo was hij ook in 16/17.
Af en toe geniaal of ontzettend nonchalant in de afronding.

12-08-2024 09:50

Jeugd +24909

Het gaat om zijn fysieke gesteldheid. Dit heeft niks met gretigheid te maken. Nonchalant zal hij altijd blijven maar je kunt toch verdomme wel zorgen dat je in shape bent voor een half uur als je een transfer gaat maken naar een topclub en een dik salaris gaat opstrijken.
Het sloeg nergens op.

12-08-2024 10:27

komopajax777 +13319

Het gaat om wedstrijdfitheid!

12-08-2024 11:27

Moooo +3988

Traore is altijd zo grillig geweest, speelt hij tegen Panathinaikos scoort hij met een omhaal en een subtiele stift.
Tegen NAC zou hij wel weer niks kunnen zijn en komt hij zijn man niet voorbij.

Het is zaak om hem top fit te krijgen en te hopen dat er altijd een speler met exceptionele kwaliteiten opstaat..

Berghuis, Brobbey, Godts, Bergwijn of een diepgaande bal op Forbs en met zijn snelheid de wedstrijd kilt.

12-08-2024 09:50

Yaeron +6381

Slowmo Traoré. Soms briljant. Soms... irritant!

12-08-2024 09:49

Piet Henk Kippenhof +2726

Dit is gewoon Traore, hoor.
Af en toe een heerlijke actie, maar ook heel veel slechte keuzes en domme dingen.
Dat krijg je gewoon met Traore

12-08-2024 09:48

Dolblij +45548

Traore rende soms heen en weer alsof hij lood in de schoenen had, en verprutste natuurlijk op zeer knullige manier een mooie actie die begon bij Gaaei. Denk echter wel dat Farioli hieruit zijn conclusies heeft getrokken en Bertje nog wat extra conditietraining voorschrijft.

12-08-2024 09:47

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25451

Vink als je 28 bent moet je op je top zijn en dat duurt dan nog 3 jaar. Daarna worden spelers minder.

Als reactie op " de jaren gaan tellen "

12-08-2024 09:45

Marcw1972 +16784

Haha inderdaad. Vink doet net of Traore al 36 is.

12-08-2024 09:51

AFCA-Driebergen +22292

Wat viel hij gister slecht in zeg. Zonde. Ik had gehoopt na die wissel voor Akpom dat we erop vooruit gingen, maar hij was echt niet best gisteren.

12-08-2024 09:34

komopajax777 +13319

Hij had wel een mooie slalom.Traoré moet nog wedstrijdfit worden.

12-08-2024 11:29

AFCA-Driebergen +22292

Ja dat zal, maar dit is niet zijn eerste wedstrijd. Hij heeft al eerder minuten gemaakt. Toen kon hij wel wat met een bal. Het was gewoon een hele slechte invalbeurt. Een heel verschil met zijn eerdere minuten.

12-08-2024 11:37

Nr.10 +111573

Traoré was altijd al een grillige speler.

12-08-2024 09:28
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.