Van 't Schip over blessure Van den Boomen: 'Hopen dat vocht in zijn knie snel verdwijnt'

door NielsOpdam 151

Bron Persconferentie

Van 't Schip over blessure Van den Boomen: 'Hopen dat vocht in zijn knie snel verdwijnt'

door NielsOpdam 151

Bron Persconferentie

Laatst geüpdatet

John van 't Schip weet nog niet wanneer hij weer over Branco van den Boomen kan beschikken, zo vertelt de trainer van Ajax op de persconferentie na Almere City - Ajax (2-2). De middenvelder is momenteel geblesseerd en voor de oefenmeester is het nog niet duidelijk wanneer Van den Boomen terugkeert.

'Het is te hopen dat het vocht in zijn knie heel snel verdwijnt', vertelt Van 't Schip over de blessure van de Ajacied. Als het vocht in zijn knie verdwijnt, kan er gekeken worden naar de belasting. 'Als blijkt dat het weer volloopt, dan zullen ze misschien beslissen dat hij geopereerd moet worden, maar dat is nu nog niet aan de orde. Eerst gaan we even kijken hoe dat op een andere manier kan, dat het vocht eruit gaat en dat hij dan weer kan optrainen.'

'Als blijkt dat dat lastig wordt, dan is één van de mogelijkheden dat hij geopereerd wordt, maar op dit moment is dat nog niet ter sprake', vervolgt de trainer van Ajax zijn verhaal over Van den Boomen. Van 't Schip sluit tegelijkertijd niet uit dat de ervaren middenvelder over twee weken in de basisopstelling begint tegen Vitesse. 'Als blijkt dat het heel snel gaat, want hij heeft het wel vaker gehad, dan zou het wel kunnen. Maar als dat niet het geval is en hij krijgt nog een terugslag, dan is er misschien iets anders aan de hand.'

Van 't Schip gaat niet op vakantie: 'Zij moeten gewoon trainen'

In de komende periode mist de oefenmeester veel spelers bij Ajax, omdat zij uitvliegen voor de interlandperiode. Van 't Schip kan in Amsterdam over slechts vier spelers uit de A-selectie beschikken, maar dat betekent niet dat de trainer op vakantie gaat. 'We vullen het aan met jongens van Jong Ajax of O18. De jongens die blijven, moeten wel wat doen. Het is niet zo dat zij een week of tien dagen niks doen, dus zij moeten trainen. Er zal een groep worden gemaakt, waarmee evengoed op een goede manier getraind kan worden.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Ajax34 +3982

Zonder Branco is de creativiteit op het middenveld wel heel erg matig. In de winter moet er toch echt een creatieve middenvelder bij komen.

14-11-2023 12:42

Nr.10 +110907

‘… maar dat betekent niet dat de trainer op vakantie gaat.’

😂😂😂
Dit is ineens een reële optie geworden sinds meesterbrein Steijn.

13-11-2023 19:26

marcel112 +819

Waarom wordt vd boomen nu hier aangevallen? Richt je frustratie op Bergwijn, Berghuis, Brobbey, Taylor, tahirovic etc etc. Bergwijn en huis waren eruit en meteen werd het beter. Brobbey , ja 2 assist maar totaal niet kritisch op zichzelf. 2-1 voor in blessuretijd EN de kans om 3 tegen 1 te creëren, maar niet afspelen EN nog gepikeerd reageren.... Laffe hond. Wees schuldbewust en niet zo dom reageren omdat je nu wel een keer 2x bij een goal betrokken bent. Foei. Dat is gewoon je taak he!!!

13-11-2023 11:37

cantharel +3522

Brobby geeft Tahirovic de schuld maar juist hij is schuldig aan de penalty want als hij niet iemand uit wil gaan spelen en de bal verliest maar gewoon de diepte zoekt waar een speler liep had Ajax gewoon gewonnen.Daarna liet Taylor zich uitspelen dus in mindere mate was hij ook schuldig. Dus Brobby gewoon je mond houden of zeggen dat het kwam door jouw onbenulligheid.

13-11-2023 16:31

Suavimani +11859

Maar dat is een beetje het probleem met Brobbey, dat ziet hij zelf niet. Het is een gouden gozer, maar niet bijster intelligent. Vraag me daarom ook ernstig af of dat hem niet gigantisch in de weg zit om een goede spits te kunnen worden.

13-11-2023 17:36

Merrick +6739

Je moet je frustatie op geen enkele Ajax speler richten maar ze juist steunen, zelfs als ze ondermaats presteren.

14-11-2023 19:46

marcel112 +819

nou... hoe lang moet je blijven klappen als een bepaalde speler loopt te wandelen? Snap dat je in een slechte flow kan zitten, maar als je het snot voor je ogen werkt helpt dat wel met de acceptatie lijkt me, en kan niet zeggen dat iedereen dat doet he

15-11-2023 13:27

Web +178830

Onze hoop is Branco van der Boomen die drie jaar geleden geen kans had om in het Ajax van Ten Hag te spelen
Wat ben je als club enorm ver weggezakt
En hij was nog transfervrij

13-11-2023 10:22

Sjaakvaak +26578

Wat lul je hier krom Web. Hoe kom je erbij dat hij drie jaar geleden geen kans had in het Ajax van Ten Hag? Tuurlijk is het geen Frenkie maar hij is wel een zeer waardevolle speler. Kan met zijn traptechniek zo uitgroeien tot een nieuwe Schöne.

13-11-2023 10:56

Web +178830

Niet een speler zou in dat team in de basis staan
Zelfs het laatste seizoen van Ten Hag niet
Ja is hij de beste
Was Schone dit ook?

13-11-2023 11:26

Web +178830

Onana- Ramaj
Tadic - Bergwijn
Haller - Brobbey
Antony -Berghuis
Alvarez- Boomen
Kudus- Forbs
Sutalo- Timber
Tagliafigo- Sosa

13-11-2023 11:35

VoorAltijdNummer14 +25322

Wat wil je precies zeggen met dit lijstje Web?

Tijdlijntechnisch kan je toch niet spreken van 1 op 1 vervangers?

Als je zo zou redeneren zijn Sosa en Berghuis al niet de vervangers van Nico en Antony.

13-11-2023 11:38

Hersenspinsel +7993

@Web Lijstje
Dan twijfel ik alleen bij Alvarez- Boomen.
Branco is een betere voetballer met een drive naar voren maar defensief kwetsbaarder.

13-11-2023 11:46

JoeBlow +8156

Een van de sterren van dat Ajax was Ziyech, waarin Overmars nooit geïnteresseerd was totdat hij een paar potjes ging verliezen.

Het kan verkeren. Spelers kunnen zich ontwikkelen. Trainers kunnen iemand over het hoofd zien.

Wees gewoon blij dat hij terug bij Ajax is want we kunnen hem nu goed gebruiken.

13-11-2023 16:11

afct +8919

Zelf snap ik eigenlijk niet waarom Branco niet vanaf dag 1 basis speler en aanvoerder is. Voorbereiding was hij een van de betere en een van de leiders.

13-11-2023 10:01

JoeBlow +8156

Hij is geen aanvoerder omdat hij geen onbetwiste basisspeler is in alle wedstrijden en scenario’s. Verder ben ik het met je eens dat hij eigenlijk alles heeft voor die rol.

Op dit moment zouden alleen Hato of Sutalo betere kandidaten zijn, maar beiden niet ideaal. Hato te jong, Sutalo spreekt (nog) niet voldoende Engels en ik weet ook nog niet of zijn persoonlijkheid ideaal is voor deze rol. Dat zal volgend jaar anders zijn, denk ik.

13-11-2023 16:15

Lazell +16973

Heeft in de voorbereiding alles gespeeld met Tahirovic. Toen werd het Steijn wat heet onder de voeten en heeft hij elke wedstrijd een andere opstelling geprobeerd. Volgens mij hebben alleen Bergwijn, Brobbey en Hato zo goed als alles gespeeld.

14-11-2023 16:19

Schippersson +2475

Dat klinkt voor mij gewoon als einde seizoen.

13-11-2023 09:45

Bobje99 +7038

Erg dubbel dit. Hoe kan het toch zijn dat we met zijn alle zo afhankelijk zijn geworden van een speler als Van den Boomen.

13-11-2023 09:43

JoeBlow +8156

Tja, ik begrijp ook niet waarom we mensen met de nickname Bobje99 op AS laten, maar ja - sommige dingen zijn blijkbaar zoals ze zijn.

13-11-2023 16:18

Bobje99 +7038

Oké JoeBlow.

13-11-2023 19:00

NeeI +107618

Hoezo zou je trainen als je ook lekker met je reet op Ibiza kan liggen? Losers.

13-11-2023 08:55

CruijffiaansNouriaans +4425

Vocht. Dat komt vaak door beschadiging, zal dus ook weer terug komen. Als dit dezelfde knie is als bij Willem 2 dan kan het wel eens oud littekenweefsel zijn. Dat betekend een kijkoperatie, vocht en weefsel eruit. Weekje of 4/6 ernaast. Mooi klusje voor de winterstop.

13-11-2023 08:26

brullie +7031

Ik had ook niet anders verwacht. En volgens mij worden er altijd wel oefen potjes gespeeld met de wisselspelers tegen andere clubs dus niet echt nieuw dat er wordt doorgetraind.

13-11-2023 07:05

Lazell +16973

Zulke weken zijn óók vrij waardevol. Jonge gasten krijgen de kans zich te laten zien en te wennen aan het niveau. Goed voor de doorstroming.

14-11-2023 16:21

karlhof +4700

Die is rest van het seizoen uitgeschakeld. De medische staf van Ajax blinkt niet uit in het fit krijgen van spelers.

13-11-2023 05:51

Aurelius1 +19697

Van den Boomen moet verkocht worden. Is geen Ajax speler, gaat het nooit redden bij Ajax. Je kunt binnen 20 minuten zien of een speler goed genoeg is, daar heb je geen tig wedstrijden voor nodig. Het hele elftal moet verkocht worden, want er is er niet één van het niveau kudus, tadic, haller, etc. Onder leiding van van praag en van gaal ligt Ajax compleet te slapen. Van Gaal heeft z'n vriendjes van 't schip, beukema en blind binnengehaald, maar het gaat maar om één ding: welke spelers staan er op het veld? Nu is er weer een nobody als TD, en die mag dan de belangrijkste beslissingen gaan nemen, waardoor je weer achter de feiten aan gaat lopen.

13-11-2023 00:12

Mijnclub33x +9769

van 't Schip is een te aardige jongen, maar daar win je geen oorlogen mee. Dat wordt een Heitinga-tje.

Heb respect voor Pastoor hoe hij met mindere goden en budget en 2x promotie met eerdere ploegen een elftal kan neerzetten. Dat zullen velen gek vinden dat ik dit zeg maar hij zou met dit Ajax materiaal nog een team weten te smeden en bij de top5.

13-11-2023 03:14

Gouda +2030

Oja jij hebt liever een Steijn-tje...

13-11-2023 07:57

Aurelius1 +19697

Haha ja... het riedeltje 'die en die trainer zou met deze groep...' wordt er elke keer weer ingezet. Iedere trainer is zo goed als z'n materiaal, en zowel schreuder, steijn, heitinga, maduro, van 't schip als pastoor zou op dezelfde positie hebben gestaan. Ze zouden allemaal min of meer hetzelfde doen, dezelfde spelers hebben opgesteld, en na afloop de persconferentie volbraken met clichés en open deuren.

13-11-2023 08:07

AjaxDeBesteClub +18786

Ik ben het niet met je eens Mijnclub33x, Heitinga had het beter gedaan dan Van het Schip. Ik denk dat je Maduro (en Vos) beter kan vergelijken met Heitinga. Van het Schip lijkt wat mij betreft meer op Schreuder dan op Heitinga. Hij heeft 4 wedstrijden gedaan en ik kan al 10-15 onbegrijpelijke keuzes en wissels opnoemen. Niet voor niks dat hij overal is mislukt als trainer. Behalve misschien in Australië maar het voetbal daar kan je niet serieus nemen.

13-11-2023 14:34

AjaxDeBesteClub +18786

Aurelius Ajax heeft toch beter materiaal dan AZ en Twente? Dan zouden die trainers ons in elk geval naar plek 3 moeten kunnen brengen.

13-11-2023 14:35

Heldhaftig +11425

Wat zeg jij nou weer? Van den Boomen is letterlijk de enige middenvelder die wij hebben die het verschil maakt. Je merkt als hij speelt dat het beter loopt.

13-11-2023 09:41

Aurelius1 +19697

Hij is veel te traag. Dat ie twee wedstrijden redelijk heeft gespeeld zegt niks. Hij komt tekort voor het Ajax niveau.

13-11-2023 09:50

Heldhaftig +11425

Schöne was ook traag, zegt helemaal niks over of je een Ajax voetballer bent of niet. In ieder geval kan hij wél een bal vooruit spelen , die vervolgens ook nog eens aan komt. Daarnaast helpt hij daadwerkelijk met opbouwen, inplaats van dat verstoppertje spelen. Dat kan je op dit moment van geen één andere middenvelder zeggen.

13-11-2023 10:49

Sjaakvaak +26578

Heldhaftig, Aurelius1 is een oppertrol. Loopt hier alleen maar rond om bloed te zuigen.

13-11-2023 10:58

Aurelius1 +19697

@Heldhaftig: jawel, maar het is echt allemaal niet goed genoeg voor Ajax. Je moet inzetten op topspelers nu, als we afhankelijk worden van van den Boomen zijn we nog verder van huis.

13-11-2023 11:06

Heldhaftig +11425

Thanks Sjaak, had geen idee. Je zou er maar plezier uit halen zeg.

13-11-2023 11:08

jo1 +4584

Mee eens we zijn afgezakt naar niveau vd Boomen. Die gast heeft het goed voor met AJax, maar wordt er nu niet wild van met een goede steekpass

13-11-2023 11:42

JoeBlow +8156

Weer een lekker slokkie azijn bij het ontbijt, Aurelius?

Iedereen heeft wel eens een slechte dag, maar ELKE dag zeiken en zeuren is toch best een kunst.

13-11-2023 16:20

LukaLitmanen +81896

Wat heb ik een hekel aan die interland periodes.

12-11-2023 23:36

Lazell +16973

Ik normaal ook, maar op dit moment kan ik Ajax wel een weekje of 2 missen.

14-11-2023 16:23

Henkje Netherlands +10195

Wie gaan we verkopen en kopen om er toch nog een beetje een fatsoenlijk elftal van te maken? Ik maak me grote zorgen over de rest van het seizoen en volgend seizoen als we op deze manier doorgaan. Het is allemaal te triest voor woorden wat er in het veld staat.

12-11-2023 23:23

Cello +52796 moderator

@Henkje Netherlands

Ik ga mn hoofd er nog niet over breken als supporter zijnde. Wat is het(?), nog 8 weken tot de transferwindow open gaat?. Heb geen zin om dan 8 weken lang te speculeren over wie wel en wie niet aan te kopen. Nog los van wie beschikbaar is en beter nog zou willen komen. Al hoop ik wel dat men nu reeds achter de schermen al wel bezig is natuurlijk.
Het zorgen maken over dit seizoen, dat heb ik al gehad....in de periode van 5 keer op rij verlies in de ED. Dat het moeilijk wordt om hoog te eindigen, laat staan ons te kwalificeren voor Europees voetbal volgend seizoen, daar heb ik me helaas al bij neer gelegd. Wat belangrijk is dat is dat men gaande dit seizoen alvast een soort van basis kan leggen voor volgend seizoen....dat we beter beslagen ten ijs komen èn dan weer wèl mee kunnen doen en kunnen vechten om kampioen te worden.
En ja....je hebt gelijk, dat het te triest voor woorden is mbt wat er in het veld staat. We zullen er helaas nog wel even mee moeten dealen voorlopig. In de winterstop zie ik wel versterkingen komen, maar dan nog zullen we aan het grootste deel van dezxe selectie nog wel ff vastzitten, jammer genoeg.

12-11-2023 23:39

AjaxDeBesteClub +18786

Het hele elftal is al gekocht. Elke positie is dubbel of driedubbel bezet. Ik zou niemand verkopen en een hele goede rechtsbuiten proberen te halen. Misschien Bernadeschi.

13-11-2023 14:44

Lazell +16973

Op dit moment loopt vooral het middenveld niet. Hoewel Hlynsson het verdienstelijk doet, is hij met Taylor veel te mager op het controlerende stuk. Daar moet kwaliteit komen, maar dan schrijf je Tahirovic en Mannsverk af en zet je Vos een plekje terug.

Beide backs vind ik eigenlijk ook niet goed genoeg. De rest is wel redelijk ingevuld.

14-11-2023 16:26

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25289

We hebben zat spelers we kunnen er altijd 11 opstellen. Sterkte Branco tot in april.

12-11-2023 22:57

RuffRhythim +24837

Gaat dus vervelend lang duren die knie van Branco vrees ik....

12-11-2023 22:54

Soccerskins v2 +43196

“Er zal een groep worden gemaakt, waarmee evengoed op een goede manier getraind kan worden”

Onmogelijk volgens Steijn. Tijdens de transferperiode kan je alleen maar naar Ibiza gaan.

12-11-2023 22:24

Aurelius1 +19697

Het gaat fantastisch sinds Steijn weg is.

13-11-2023 01:18

Rockanje23 +36940

Maar 5 tegendoelpunten in 4 wedstrijden. John spijkert de boel aardig dicht 😂

13-11-2023 06:13

Rymesyt +7851

Het gaat inderdaad beter. Cijfermatig kan John de komende 6 wedstrijden verliezen en dan heeft hij nog steeds meer punten gepakt per wedstrijd dan Steijn. Daarnaast heeft Ajax gemiddeld per wedstrijd veel meer schoten op doel en minder tegen, ook als je Feyenoord en Az niet meeneemt (omdat Schip geen tegenstanders van dat kaliber heeft gehad). Fantastisch zal het nooit gaan met deze selectie, daar ontbeert een enorm stuk kwaliteit voor. Maar het gaat wel minder slecht.

13-11-2023 07:17

Aurelius1 +19697

Uhmmm... Maduro tel je dan maar niet mee lol.

13-11-2023 13:04

Betuwe85 +20428

Hopelijk valt het mee voor Branco wel raar dat je door een keuring komt als je dit zo vaak hebt

12-11-2023 22:11

SteviePienaar078 +3795

Schokkend om te lezen dat er nog mensen zonder ad block het internet durven te trotseren.

12-11-2023 22:11

PetrusKeizer +10739

Schip, ze kunnen hier lullen wat ze willen . Jij bent en blijft de man. Kanjer. Wat er ook verder gebeurt.

12-11-2023 22:04

Dolblij +44838

Je hoeft geen Einsteijn te zijn om te zien dat doortrainen beter is dan zonnen op Ibiza.

12-11-2023 22:01

pookie020 +3894

Huh trainen we tijdens de interland periode?? Maurice, let je op?

12-11-2023 21:59

Oxxer +163797 moderator

Steijn had meteen na het eindsignaal een Uber gebeld voor de rit naar Schiphol.

12-11-2023 21:59

S_020 +4104

Na de intelandperiode staan Mannsverk en Kaplan op.

12-11-2023 21:55

Lazell +16973

Pff, dat zou me een partij welkom zijn zeg. Heb je meteen 3 goede verdedigers en extra kwaliteit controlerend op het middenveld. Maar niemand heeft enig idee of dat haalbaar is voor die 2.

14-11-2023 16:29

4bier +31367

Het is wachten op filmpjes van 15 seconden welke je moet bekijken om een artikel op Ajaxshowtime.com te kunnen lezen.

12-11-2023 21:52

Aurelius1 +19697

De belangrijkste zaak waar men zich mee moet bezighouden, het aanstellen van een zwaargewicht als TD die de juiste spelers haalt en 80% van het elftal verkoopt, wordt niet gedaan. Typisch de voetballerij. Men houdt zich bezig met randzaken - de RVC, trainers, zelfs assistent-trainers die de pilonnen leggen - maar de allerbelangrijkste functie, die van TD, wordt aan een nobody gegeven. En de ellende herhaalt zich opnieuw.

12-11-2023 21:46

pookie020 +3894

Kroes, daar is het wachten op. Je maakt natuurlijk wel een goed punt..

12-11-2023 22:00

Aurelius1 +19697

Je kunt niet wachten op Kroes. Je moet nu al de contacten leggen met zaakwaarnemers, spelers, etc. Ook aan de verkoopkant. Timing is ontzettend belangrijk bij transfers. Straks moet je alles weer in een time window van twee maanden squeezen in de zomer, waardoor je weer overhaast te werk moet gaan. Je zou denken dat men dit begrijpt aan de top bij Ajax, maar het beleid wordt puur op onderbuik gevoerd, en de focus ligt weer op het trainerschap, wat een compleet doodlopende weg is.

12-11-2023 22:04

jollie18 +9849

Hoop dat hij snel terug is hij word enorm gemist

12-11-2023 21:36

Marcw1972 +16464

Apart dit. Voor de wedstrijd van vandaag was hij een twijfelgeval en nu is het niet duidelijk wanneer hij terugkeert?

12-11-2023 21:35

Haarlemmer +20531

Wtf. Reclames tussen de reacties door? Irritant AS

12-11-2023 21:32

ajaxwestland09 +28905

gaan ze ook nog een oefenwedstrijd inplannen deed steijn en zijn staf ook niet!

12-11-2023 21:29

Tommyshelby +128427

Huh? Een trainer die in NL blijft en gaat trainen met achtergebleven spelers? Bestaan die nog?

12-11-2023 21:08

Aurelius1 +19697

Enorm opzichtige poging van van 't schip om de publieke opinie te bespelen en het contrast met Steijn uit te vergroten. Hij zit al twee weken lang niks anders te doen dan de onderbuik van supporters te bespelen, en ik vind het daardoor een steeds engere man worden.

13-11-2023 01:20

PetrusKeizer +10739

Volgens mij doet hij zn werk.

13-11-2023 06:28

Slang3 +45700

Is voor anderen het typen van een reactie ook met veel lag, op telefoon via safari

12-11-2023 21:05

Henkje Netherlands +10195

Ja zelfde hier

12-11-2023 21:08

Tommyshelby +128427

Yup, dacht dat het aan m'n internet lag.

12-11-2023 21:09

IboAFCA +16172

Ik hoop echt dat Mannsverk een soort Alvarez 2.0 is, daarmee los je al een boel problemen op

12-11-2023 21:01

ajaxwestland09 +28905

tja afwachten maar ze hadden eigenlijk voor Alvarez een ervaren speler moeten halen

12-11-2023 21:03

Raydo +1517

Aan een ervaren speler hangt ook een prijskaartje (salaris), terwijl Mislintat de opdracht had om de kosten te drukken. Het is of/of.

12-11-2023 23:23

MalleEppie +15101

Heb persoonlijk wel veel vertrouwen in die jongen, kan echt wel wat en past in principe ook goed bij ons spel.

12-11-2023 21:03

JD84 +2090

Waarom is die er meteen zolang uit?? Ook weer wat gescheurd ofzo?? Die fitheid van die boys tegenwoordig...

12-11-2023 23:20

Lazell +16973

Ik ook. Als Branco terugkomt en Sutalo die steeds meer aan de leidersrol gaat wennen, heb je opeens leiderschap en opbouw van achteruit. Spelers die de restverdediging kunnen organiseren en met Sutalo en Hato 2 snelle spelers die goed met ruimte in de rug kunnen spelen.

Misschien geen populaire mening, maar met Bergwijn, Brobbey, Berghuis, Mikautadze en Forbs zit je kwalitatief prima op 10 en in de aanval. Dan alleen nog 2 goede backs en je hebt de selectie compleet. Maargoed, dan moet Mannsverk wel goed uit de verf gaan komen...

14-11-2023 16:37

Therealist2021 +2696

Ben ik de enige die Brobbey een onbeschofte gek vindt? Die interviewer van nos heeft toch gewoon gelijk dat hij onnodig bal verliest lijdt in een 3 tegen 2 situatie.

Als je vroeger zo opstelde en de bal verspeelde kreeg je een tik op je hoofd.

12-11-2023 20:55

Raymond.V +2711

Kan je nagaan wat een goede selectie we hebben er blijven er maar 4 thuis. De rest is geselecteerd. Hoe dan…..

12-11-2023 20:36

Babangida83 +23819

Geselecteerd voor Georgië en Jong Oranje...

12-11-2023 21:33

Ajax14AMS +25205

Omdat ze bij vage teams als Noorwegen, Oekraine, Georgie, jeugdteams of voor op de bank bij NL geselecteerd worden.

12-11-2023 21:35

Raymond.V +2711

Het was ook een beetje sarcastisch 😉

13-11-2023 16:50

Mikki02 +2319

Ibiza Maus krijgt achteraf nog even een gratis lesje professionaliteit

12-11-2023 20:30

ck69 +13050

Ibiza Maus geeft ze een lesje snel geld verdienen

12-11-2023 21:45

Ajax The Best +16420

Dus die tickets naar Ibiza blijven ongebruikt? Wat een verspilling.

12-11-2023 20:27

JohanCruijf +2959

We misten hem vandaag enorm!

12-11-2023 20:25

Rockanje23 +36940

Hoe het ook afloopt met John, Pierre zal nooit van hem kunnen zeggen dat hij een luie trainer is 😁

12-11-2023 20:20

ajaxwestland09 +28905

Misschien Donny van de beek terug halen ?

12-11-2023 20:12

Rockanje23 +36940

Ajax moet eerst en vooral een zes en een cv halen.

12-11-2023 20:19

ajaxwestland09 +28905

Je hebt al 2 6en in je selectie

12-11-2023 20:21

Rockanje23 +36940

Tahirovic en Vos zijn niet goed genoeg en Branco is geen zes en bovendien geblesseerd.

12-11-2023 20:24

ajaxwestland09 +28905

Je vergeet mansverk eigenlijk 3

12-11-2023 20:30

ajaxwestland09 +28905

Vos is nog lang niet klaar voor ajax 1

12-11-2023 20:32

Rockanje23 +36940

Ook geblesseerd en hoe goed of slecht hij is weet niemand. Daar kan je dus niet op bouwen.

12-11-2023 20:54

Slang3 +45700

en middenvelder, zelden fit, duur en volledig afhankelijk van anderen is precies wat we nodig hebben!

12-11-2023 20:20

jjlncua33 +403

Van de Beek zie ik echt wel boven deze selectie uitsteken.

12-11-2023 20:38

Slang3 +45700

de van de beek van 5 jaar geleden ja, de wereld gaat helaas voor hem verder. En voor ons ook

12-11-2023 20:53

mvdk +43634 moderator

Er zijn komende zomer overigens best veel spelers transfervrij! Ik zat even te kijken op transfermarkt.

https://www.transfermarkt.nl/transfers/endendevertraege/statistik?plus=0&jahr=2024&ausrichtung=alle&spielerposition_id=alle&altersklasse=alle&land_id=0&yt0=tonen

12-11-2023 20:09

ajaxwestland09 +28905

Klopt er moet ervaring bij een leider die mis je echt in dit ajax

12-11-2023 20:10

debetweter +10061

Een leider kan je niet zomaar halen. Tadic en De Ligt zijn daarvoor de enigste opties. Heel misschien kan je Tadic overtuigen, De Ligt gaat niet lukken.

12-11-2023 20:19

ajaxwestland09 +28905

Kan je wel halen

12-11-2023 20:22

DatKanNiet +2125

Gaan we weer eeuwig een tekortkomende Leider opstellen als je Tadic gaat halen, daar schiet je natuurlijk niks mee op. De Ligt heeft alleen maar te verliezen als hij nu komt. Beide onhaalbare spelers in deze, waarvan eerst genoemd zelfs niet wenselijk is.

12-11-2023 20:48

YRGI +32897

Mbappe lijkt me goede vervanger voor de naar Saudi Arabië vertrekkende Bergwijn.

12-11-2023 20:10

mvdk +43634 moderator

Even een jaartje bij jong.

Maare:
Becker
Eric Dier
Yerri Mina
Bertrand Traore
Nicolas Pepe
Antony Martial
Felipe Andersom
Koke
Andre Gomez
De Roon
Modric
Allemaal transfervrij... pik er 2 uit.

12-11-2023 20:26

Berven +277

Te duur voor Ajax.

12-11-2023 20:26

mvdk +43634 moderator

Welnee joh. Het wordt pas te duur als we de CL jaarlijks gaan missen, want dan zak je heel snel weg. Ajax heeft echt wel geld en deze jongens kosten geen transfersom. Alleen tekengeld en salaris, maar dan heb je wel kwaliteit. Kwaliteit komt niet voor een dubbeltje.

12-11-2023 20:39

jjlncua33 +403

Modric was al een keer dichtbij. Lekker naast Van den Boomen laten staan en achter zich twee landgenoten

12-11-2023 20:40

Ajax14AMS +25205

Al deze spelers moet je, op Modric na (die nooit gaat komen), niet eens willen.

12-11-2023 21:37

RuffRhythim +24837

Als breedte aankoop zeker welkom....

12-11-2023 22:42

RuffRhythim +24837

MdvK, dat deze spelers transfervrij zijn betekent nog niet dat ze naar Ajax kunnen komen in een competitie waar ze minstens driekwart van hun salaris moeten inleveren....
Spelers uit dit soort competities komen simpelweg niet naar NL.

12-11-2023 22:44

ck69 +13050

Er wil er alleen geen 1 naar ons komen als wij niet eens Confetti league halen

12-11-2023 20:36

mvdk +43634 moderator

Moeten we de club maar opdoeken dan? Als Ajax met een goed plan komt dan zijn er echt wel spelers die willen komen hoor. Als we maar betalen. Een PSV haalt Gotze en Lozano terwijl zij al jaren minder te besteden hebben. Wij gooien alleen geld weg aan middelmaat. Gewoon beter een paar echte kwaliteitsspelers halen en daar je jeugd omheen zetten.

12-11-2023 20:41

Indy2 +15254

"Wij gooien alleen geld weg aan middelmaat. "
Inderdaad: Bergwijn, Brobbey en Berghuis.

12-11-2023 20:50

ck69 +13050

Als je met een goed plan komt speel je pas op z'n vroegst 2025 weer Europees, dat schrikt behoorlijk af lijkt me zo.

12-11-2023 21:34

Ajax14AMS +25205

Brobbey doet het goed. Mikautade, Sosa, Avila, Akpom, Gaaei, Tahirovic toevoegen aan je lijstje.

12-11-2023 21:38

ck69 +13050

Brobbey speelde vandaag z'n beste wedstrijd, los van die 100% kans en z'n fout bij de 2-2. Verder mist hij teveel grote kansen om te zeggen dat hij het goed doet.

12-11-2023 21:41

Ajax14AMS +25205

Dat is altijd als je aan het begin van het seizoen kijkt he...

Veel verlengen pas in het laatste jaar.

12-11-2023 21:36

RN +14719

Die ligt er dus maanden uit..

12-11-2023 20:05

ajaxwestland09 +28905

De enige middenvelder die wel alles geeft , geeft toch te denken!

12-11-2023 20:01

7172AFCA7395 +10269

Heel bijzonder. BvdB werd in het begin nauwelijks gebruikt,
en is nu opeens de verlosser kennelijk. Bij die trainers is er toch
echt serieus iets mis.

12-11-2023 19:59

ajaciedje90 +59705

Er is echt een huizenhoog verschil nog tussen de verlosser zijn of gewoon een belangrijke speler die het spel soepeler laat lopen. Je moet wel blind zijn als je niet inziet dat Branco een belangrijkere speler is zowel in de opbouw als het creeren van kansen. Kinderachtig om gewoon normale meningen ineens heel erg uit te gaan vergroten alsof er gedaan wordt dat Branco de verlosser is, helemaal niemand zegt dat namelijk.

12-11-2023 20:01

7172AFCA7395 +10269

Dus die Steijn was aardig blind volgens jou...
En dat is een trainer die hier het hoogste diploma heeft heh...

12-11-2023 20:07

ajaciedje90 +59705

Nee Steijn was een groot visionair. Vandaar dat hij geen punten wist te behalen.

12-11-2023 20:08

7172AFCA7395 +10269

Cynisch duimpje van mij...

12-11-2023 20:10

YRGI +32897

Sowieso was dat vreemd want Branco was de beste speler van Steijn in de voorbereiding.

12-11-2023 20:11

ajaciedje90 +59705

Cynisch duimpje of niet je mag hem op een plek stoppen waar het daglicht niet schijnt.

12-11-2023 20:12

FrancescosRavioli +15098

In de politiek hebben ze ook allemaal een Msc. Gaat ze goed af!

Er is een verschil tussen bevoegd en bekwaam.

14-11-2023 09:43

ajaxwestland09 +28905

Geeft te denken dat hij dit hoopt omdat hij ook genoeg gezien heeft dat het middenveld niet klopt

12-11-2023 19:58

ajaciedje90 +59705

Zonde om te horen dat bij Branco vocht in zijn knie zit. Hopelijk kan het zonder operatie afgedaan worden anders zal hij heel lang uit de running zijn denk ik.

12-11-2023 19:57

ajaxwestland09 +28905

Die ga je echt node missen!!

12-11-2023 20:02

Simpelishetmoeilijkst +25096

Een enorme overwinning, onze trainer gaat niet naar Ibiza.

12-11-2023 19:57

freak31 +5676

Wel een mooie steek onderwater aan het adres van Steijn...auw!

12-11-2023 19:56

YRGI +32897

Leuk dat AS de titel aanpast voor de clicks.

12-11-2023 19:54

YRGI +32897

Hebben 'm echt nodig. Zonder hem is het middenveld niets.

12-11-2023 19:52

Rockanje23 +36940

Met hem ook niet, maar dat ligt niet aan Branco

12-11-2023 20:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.