Ajax en Huntelaar uit elkaar: 'Zou mooi zijn als hij op enig moment kan terugkeren'

door Jesse ter Haar 191

Bron Ajax.nl

Ajax en Huntelaar uit elkaar: 'Zou mooi zijn als hij op enig moment kan terugkeren'

door Jesse ter Haar 191

Bron Ajax.nl

Laatst geüpdatet

Ajax en Klaas-Jan Huntelaar hebben het contract van laatstgenoemde bij de club beëindigd, zo is te lezen op Ajax.nl. De verbintenis van de oud-speler liep nog tot medio 2026, maar de gezondheid van Huntelaar laat nog altijd niet toe om weer aan de slag te gaan in Amsterdam.

Bestel nu het jubileumshirt van Ajax ter ere van het 125-jarige bestaan!

De oud-international van het Nederlands elftal was in dienst binnen de technische organisatie van Ajax. Hij kwam in dienst op 13 maart 2022 en vertrekt dus zo'n drie jaar later weer. In het seizoen 2022/2023 was Huntelaar in samenwerking met Gerry Hamstra nog verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid van Ajax 1, maar daar kwam na de komst van Sven Mislintat verandering in.

De bestuurder had geen stem meer in het technische beleid van Ajax 1 en ging zich bezighouden met Jong Ajax en jeugdcontracten. Daarnaast hield hij zich bezig met 'de dagelijkse gang van zaken' van de club. De voormalig topspits verscheen in die hoedanigheid eens op het veld van de Johan Cruijff ArenA om als clubman afscheid te nemen van Jurriën Timber, die naar Arsenal vertrok.

Op 20 oktober 2023 legde Huntelaar zijn taken bij Ajax plots neer, toen bekend werd dat hij kampte met een burn-out. Sindsdien kwam er zelden concrete informatie over zijn toestand naar buiten, al schemerde hier en daar al wel door dat de oud-Ajacied niet snel terug zou keren in zijn functie bij de club. Inmiddels is dus duidelijk dat Ajax en Huntelaar in onderling overleg hebben besloten het dienstverband te beëindigen.

Kroes denkt aan gezondheid Huntelaar

Alex Kroes, vandaag de dag als technisch directeur verantwoordelijk voor de technische zaken van Ajax, reageert op het officiële vertrek van Huntelaar. De bestuurder had het overduidelijk graag anders gezien, maar weet dat de persoonlijke situatie van de voormalig aanvalsleider aan het einde van de dag het belangrijkst is. 'Klaas-Jan is een echte Ajacied, het zou mooi zijn als hij op enig moment weer bij onze club kan terugkeren. Maar zijn gezondheid staat voorop. Wij bedanken hem voor de werkzaamheden die hij hier heeft verricht en wensen hem sterkte en succes met zijn verdere herstel.'

In zijn tijd als medewerker binnen de technische organisatie van Ajax heeft Huntelaar onder andere invloed gehad op de komst van Mika Godts, zo gaf de Belgische buitenspeler onlangs aan. 'Hij heeft mij bij Genk benaderd en we hebben altijd goed contact gehouden', aldus de huidige Ajacied. 'Klaas-Jan heeft ook meegedacht over de wijze waarop ik bij Ajax gebracht kon worden. Dat is in grote lijnen uitgekomen; via Jong Ajax naar de selectie.'

Tekst gaat verder onder de foto.

Ajax en Huntelaar uit elkaar: 'Zou mooi zijn als hij op enig moment kan terugkeren'
Als echte Ajacied heeft Klaas-Jan Huntelaar in verschillende rollen veel voor Ajax betekend.

Brian Brobbey, met wie Huntelaar als speler zelfs nog samenwerkte bij Ajax, liet eveneens weten veel aan hem te hebben gehad. Huntelaar fungeerde als rolmodel voor de fysiek sterke aanvaller van de club. 'Hij was mijn mentor bij Ajax. Ik heb veel van hem geleerd. We keken altijd beelden terug na een wedstrijd. Dan zei hij wat ik goed deed en wat ik moest verbeteren. Ik heb zeker veel aan hem te danken.'

Carrière Huntelaar

Dat de spelers van Ajax makkelijk dingen aannamen van Huntelaar, kwam niet geheel uit de lucht vallen. Als speler kende hij zelf een glansrijke carrière, die hem langs Ajax, maar ook clubs als Real Madrid en AC Milan bracht. In het shirt van de recordkampioen van Nederland kwam Huntelaar - verdeeld over twee periodes - tot een totaal van 257 wedstrijden, waarin hij 158 doelpunten wist te maken voor de club en ook nog eens 43 assists wist te leveren. De samenwerking tussen Ajax en Huntelaar is nu (voorlopig) ten einde.

Lees meer over:
Plaats reactie

Marco.S34 +16

KJH is en blijft een echte Ajacied!
Beterschap kerel! ❌❌❌

02:23

Tinus +10256

Verdrietig allemaal. Ik hoop dat KJ weer snel hersteld is. Clubjongens als hij kun je niet genoeg hebben bij Ajax.

00:16

NatteKrant +1752

Types zoals Huntelaar, met hart voor de club en kwaliteit, aarden niet in een organisatie zoals Ajax nu is ingericht. Worden politieke spelletjes gespeeld, en besluiten genomen waar je als Huntelaar nooit achter kan staan. Dat gaat vreten aan hem. Het is beter voor hem dat hij afstand houdt. Heel sneu.

14-03-2025 23:05

-Wes- +2816

Huh? Huntelaar was al niet meer actief toen de huidige organisatie werd opgetuigd, dus ik denk dat je conclusie niet klopt.

14-03-2025 23:26

Orangesoul +5979

Ajax is toch allang Ajax niet meer.. Het DNA van de club is weggeven aan machtbeluste mensen met als hoogte/dieptepunt Sven Mislintat! Volgend seizoen de talenten die nu meetrainen en wedstrijden meepikken de kans geven en Ajax weer laten voetballen waar t bekend om is.. De jeugd de kans geven! Er loopt aardig wat talent rond in deze nieuwe lichting!

14-03-2025 23:33

Tinus +10256

Sneu is het zeker. Verder zijn het allemaal aannames die je doet.

00:14

myway25 +2439

Ik hoop dat hij snel beter wordt. Dat is het aller belangrijkste. Verder hoop ik dat hij terugkomt in de staf als spitsen trainer.

14-03-2025 23:00

Dapperestrijders +4537

Ik hoor nog die Italiaanse commentator toen KJ scoorde: "GOALLLL JanKleas Huntelaaaaaaaaarrrrrr"

00:35

Cee.E +111

Als de dag van gisteren herinner ik me dat ik hem zag spelen bij Heerenveen. Ik dacht meteen: "Die moeten we hebben"... En ik kreeg gelijk.
En weer denk ik: "Die moeten we hebben".
Zorg goed voor jezelf, laat je niet gek maken, en hopelijk krijg ik weer gelijk.

14-03-2025 22:34

Spielmacher +10677

Heel erg jammer, hij had ontzettend veel voor onze club kunnen betekenen en hij had een prachtige baan/carriere gehad. Dit is geen afscheid maar een tot ziens!

14-03-2025 22:19

Gaza +4353

KJ, jij bent voor altijd een van mijn helden! 🫶

14-03-2025 22:12

Sjakio +2362

Van iemand van wie je houdt en die ziek is, neem je geen afscheid. Die koop je niet af. Daar zorg je voor, heel goed en heel lang.

14-03-2025 21:44

-Wes- +2816

Weet jij hoe de situatie is gegaan? Misschien is dit de wens van Huntelaar? Misschien wilde hij niet meer de druk voelen om snel weer terug te keren

14-03-2025 23:27

Mung +1334

Niet de verkeerde plek, wel het foute moment. Het ga je goed KJ. Voor altijd een van ons❤️

14-03-2025 21:08

TJHooker +3917

Voor mij is dit de spits die ik het meest actief gevolgd heb. Bizar goede spits, schoot in zijn top tijd echt alles tussen de palen. Een echte pure spits. Ik ben altijd groot fan geweest. In Oranje heeft hij onvoldoende kans gehad, was een betere afmaker dan Van Persie.

14-03-2025 21:06

layanx +5610

Logisch dat hij een burnout heeft gehad met zo'n zieke cultuur binnen Ajax

14-03-2025 21:03

WeirdAJAX +12069

Wat ongelofelijk kut voor Klaas Jan dat hij nog niet hersteld is. Hoop dat het herstel alsnog geheel komt en hij ooit bij ons terug komt 🙏🏼.

14-03-2025 20:40

Starring +4668

The Hunter veel beterschap en ongetwijfeld kom je sterker terug!

14-03-2025 20:35

TweeBenig2 +16030

Slechts een paar woorden: Sterkte kerel!

14-03-2025 20:31

EuforischeRealist +15504

Enorm klote voor Klaas-Jan zelf, hopelijk herstelt hij goed en zien we hem weer terug

14-03-2025 20:28

cabenb +1603

Beterschap Klaas-Jan!

Voor mij blijf je een echte Ajacied!

⭐️⭐️⭐️

14-03-2025 20:23

Sjaakie +5776

Dat hij maar weer 'de oude' mag worden. Dat is het enige wat telt.

14-03-2025 20:15

JariJari +15046

Heel jammer, hij is voor zover ik het ervaren heb iig, echt een topgozer.

14-03-2025 20:12

nuff-said +1640

Ik Denk dat ie gwn niet blij was met de rol die hij had of niet wist dat er zoveel bij kwam kijken. Miss is ie nog verweten van bepaalde dingen dat ie dacht van weet je wat...ik meld mij ziek. Heeft Lekker thuis kunnen zitten cashen en dacht krijg de pleuris allemaal. Ik geef em groot gelijk als ie voelt dat ie genaaid is

14-03-2025 20:11

alwaysinmyheart +1138

Denk jij?? Wel eens?

14-03-2025 20:52

nuff-said +1640

Ja. Waarom? Ik Ben gwn een sceptisch persoon. Maar tuurlijk kan et ook zijn dat ie echt een burnout heeft

14-03-2025 21:16

DMDTagz +3246

Wow, jij kan diagnoses stellen bij iemand die je niet kent. Knap.

14-03-2025 23:45

VichoWazig +3442

Dus omdat je aan zn gezondheid denkt, zorg je dat hij zonder salaris mag uitzieken? Vind het een vreemd verhaal vanuit Ajax.

14-03-2025 19:44

Rode1998 +31

Waar lees je zonder salaris??
Daarnaast heeft huntelaar hier ook een stem in, ze kunnen niet eenzijdig het contract ontbinden

14-03-2025 19:58

PH2BOT +39916

Ligt er mede aan wat er precies in het contract is afgesproken.

14-03-2025 20:09

nuff-said +1640

Dat is normaal. Als je meer als een jaar ziek bent Dan wordt je arbeids ongeschikt verklaard. Geloof ik Dan he. Het ziet er niet uit dat ie binnen bepaalde tijd nog beter gaat worden

14-03-2025 20:01

JariJari +15046

Is dit echt alleen door de stressvolle situatie bij Ajax zoals altijd in de media geimpliceerd is?

Of is hij gewoon, (deels) ongerelateerd, ziek geworden?

14-03-2025 20:10

WeirdAJAX +12069

Joh. Na 2 jaar ziekte word je afgekeurd. Niet rare dingen roepen.

14-03-2025 20:41

Armatof +305

Ik dacht dat KJ the Hunter al een tijdje weg was!!

14-03-2025 19:43

afcas +3753

Met een burn out thuis zitten betekent niet dat je contract gelijk verscheurd is.

14-03-2025 19:43

Robertini +38950

Ik dacht eigenlijk ook dat z'n contract afgelopen zomer afliep en stilzwijgend niet verlengd was.

14-03-2025 19:52

VeniVidiVici +84

Altijd een zwak voor Huntelaar gehad.

Fenomenale statistieken voor ons aller Ajax.

Hopelijk gaat het weer goed met Klaas-Jan.

14-03-2025 19:37

Robertini +38950

Was niet per se een Ajax spits, maar man oh man wat was hij goed. Zal me m'n eerste wedstrijd in de Arena altijd herinneren, in de blessuretijd een prachtige omhaal van KJH, waardoor het verlengen werd.

14-03-2025 19:53

PH2BOT +39916

🖐🏻😖....De Hunt is ook stevig in het pak genaaid door die incompetente bestuursbende en RvC bij onze club...was een èchte Ajacied...en net zo genaaid als Marcel Keizer na drama Nouri.

Topspits voor ons geweest...iets van 157 goals in 253 wedstrijden. Moet je nu eens voor komen bij Ajax 1.......

14-03-2025 19:36

The Future +5513

Behalve dan dat Keizer er echt te weinig van bakte. Dan vlieg je er gewoon terecht uit.

14-03-2025 20:28

JohnDylan +21755

28 punten met een doelsaldo van 40 voor en 11 tegen en overwinningen tegen PSV (3-0), Feyenoord (1-4) en AZ (1-2) in de laatste 11 wedstrijden in de Eredivisie van Ajax onder Keizer. Over een geheel seizoen van 34 punten zouden zulke gemiddelden leiden tot 87 punten met een doelsaldo van 124 - 30.

De gemiddelden van Ten Hag in de rest van dat seizoen waren minder: 2.38 punten per wedstrijd met een doelsaldo van 35 - 16 in de laatste 16 wedstrijden. Over een geheel seizoen zou dat leiden tot 81 punten met een doelsaldo van 74 - 34.

Ten Hag kreeg direct de beschikking kreeg over Tagliafico terwijl Keizer het met Dijks als linksback moest doen.

Keizer had Ajax in relatief korte tijd na het drama met Nouri weer geheel op de rails gekregen met attractief voetbal en een opbouwspel wat het seizoen daarna van enorm belang was in het succes in de Champions League. Keizer werd geheel onterecht ontslagen en werd het slachtoffer van de machtsstrijd tussen Overmars en Bergkamp.

14-03-2025 22:16

Spielmacher +10677

Ik begrijp dat gedweep met Marcel Keizer hier ook nooit zo goed. Is elders ook overal snel ontslagen.

14-03-2025 22:22

The Future +5513

En was al zwaar onterecht aangesteld. Alleen omdat hij met een bizarre lichting talenten/spelers kampioen werd met Jong haha. Daarvoor ook een kut carrière gehad. Hij was eigenlijk al ongeschikt voor Jong toen.

14-03-2025 22:39

Silentskill +2858

Ik gun KJ het allerbeste. Heel vervelend dat het zo slecht met hem gaat.
Komende wedstrijd een sfeeractie voor hem ?!?!

14-03-2025 19:21

Clubliefde34 +6065

Zodra ie gezond weer terug kan komen.. ideaal als spitsentrainer. 3x per week tijdens en na de training een halfuur met de spitsen aan de gang gaan.

14-03-2025 19:16

nuff-said +1640

Dat je een goede spits bent geweest maakt je niet persee een goede spitsen trainer

14-03-2025 20:04

The Future +5513

Elk wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer.

14-03-2025 20:28

Daminem +392

Als er één Ajacied is die ik graag eens in het echt zou willen ontmoeten dan zou het Klaas Jan zijn. Wat een fenomeen was dat op het veld. Ik vergeet nooit hoe hij van zich afbeet richting Van Persie bij Oranje. Hopelijk krijgt hij zondag een mooi eerbetoon van de supporters in het stadion.

14-03-2025 18:53

Baltovenaar +757

Klaas-Jan blijft een held, en ook een nuchtere en intelligente gast. Deze job was alleen teveel buiten zijn comfortzone en had hij beter in begeleid moeten worden. Hopelijk zien we hem nog eens terug.

Off: die k*t filmpjes voordat je de app op kan duren steeds langer, en zijn niet om aan te gluren. Irritant man!

14-03-2025 18:49

Robertini +38950

Ik open de website alleen maar op brave, nooit last van ads, is een aanrader.

14-03-2025 19:29

Praagout +1255

Beterschap topper!

14-03-2025 18:41

Harrier Du Bois +38549

Hopelijk komt hij er weer bovenop, tijd zal het leren. Echte Ajacied, heeft ons veel gegeven, hopelijk sluit dat boek niet voorgoed. Het zal allemaal wel een keer op tafel komen te liggen, het hoe en wat, voor nu sterkte gewenst.

14-03-2025 18:33

LukaLitmanen +81888

Lijkt me ernstiger dan burn -out, anders ben je niet 1,5 jaar ziek?

Ernstige depressies of zware lichamelijke klachten?

14-03-2025 18:29

Kingoffdatoilet +17093

Van een burn-out kun je ook gewoon heel erg lang last hebben hoor

14-03-2025 19:14

Robertini +38950

Burnout kan echt heel lang duren, m'n schoonbroer heeft er last van gehad.

14-03-2025 19:55

TeringHenkie +28225

Je hele printerest staat vol met Hunte.

Maar ook met lekkere wijven!!

14-03-2025 18:06

JanMolby +1411

2 jaar is lang, er zal heel wat nodig zijn om t roer om te gooien. Hij heeft altijd de indruk gewekt een heel sociaal mens te zijn, hopelijk is hij dat niet kwijt. Ik vraag me wel af of Ajax een traject voor hem had uitgezet, en wat de rol vd Arbo is geweest.

14-03-2025 18:05

linksbinnen +8060

Triest dat zo'n jonge vent er zo slecht aan toe is. Veel sterkte en beterschap gewenst en doe of laat de dingen waar je je al dan niet goed bij voelt.

14-03-2025 17:55

Hans Verhagen +14049

Kan hij niet met Brobbey aan de slag als zijn gezondheid het toe zal laten.

14-03-2025 17:52

komopajax777 +13141

Heel erg jammer maar zijn gezondheid staat voorop inderdaad.Hopelijk keert The Hunter ooit terug bij Ajax.Echte Ajacieden zijn altijd welkom!

14-03-2025 17:50

AjaxAmsterdamnn +4196

M'n all-time favoriete Ajax speler. Ben zelf gaan voetballen door Huntelaar toen ik 8 ofzo was, altijd hem na doen als spits zijnde. Hoop dat ie snel beter wordt.

14-03-2025 17:43

Suavimani +11850

Haha, ik las je eerste zin en dacht: die zal nog niet zo oud zijn dan 😋

Mooi hoe elke generatie zijn eigen helden heeft 😃

14-03-2025 17:47

AjaxAmsterdamnn +4196

In dit geval is het ook gewoon hoe Huntelaar invloed heeft gehad op mezelf in mn jeugd waardoor ik 'm extra waardeer. Sneijder en vd Vaart speelde ook toen ik begon met kijken, maar daar heb ik bijv echt een stuk minder mee.

14-03-2025 17:52

Suavimani +11850

Je bent niet de enige 😉

14-03-2025 17:54

Suavimani +11850

Tsja, na 2 jaar ziektewet wordt over het algemeen de arbeidsovereenkomst beëindigd wanneer er geen zicht is op terugkeer binnen afzienbare periode.

Laten we hopen dat Huntelaar zich op den duur goed genoeg voelt om weer aan de slag te kunnen. Dan zal hij bij Ajax weer van harte welkom zijn lijkt me. Maar dan wel in een minder stressvolle / veeleisende rol. Dat is niet voor iedereen weggelegd en dat is zeker geen schande.

EDIT: Heb het even nagezocht, maar hij zit sinds oktober 2023 thuis. Nog geen 2 jaar dus. Dan zal er wellicht nog aanvullende problematiek zijn of hebben ze in goed overleg besloten dat dit voor nu de beste oplossing is.

14-03-2025 17:42

Kingoffdatoilet +17093

Dit lijkt mij gewoon in goed overleg gedaan te zijn. Kan ook dat hij zelf aan heeft gegeven niet zo snel terug te kunnen keren in de voetbalwereld met alle daarbij komende druk.

14-03-2025 19:17

TeringHenkie +28225

"Tsja, na 2 jaar ziektewet wordt over het algemeen de arbeidsovereenkomst beëindigd wanneer er geen zicht is op terugkeer binnen afzienbare periode."

Je kunt ook wanneer er geen verbeteringen aan komt een vervroegde afkering aanvragen bij het UWV. Trust me...Ik weet dat!!

14-03-2025 19:32

Godenzoon24 +15266

Jammer zeg. Mooie persoonlijkheid. Beterschap!

14-03-2025 17:42

JFCK +146

De knop doorhakken dat je niet terugkeert op de werkplek waar je dit hebt opgelopen kan ook al zo'n bevrijding zijn, al zou je wel willen terugkeren.

14-03-2025 17:40

ArnoAjax +1663

Van harte beterschap en ik hoop dat je ooit weer bij j Ajax terugkeert!

14-03-2025 17:39

jerryisthename +31655

Wat heeft hij dan precies...?!
Speelt er meer ofzo? Dit kan niet alleen een burn-out zijn imo.
Ken mensen die dit hebben gehad ,maar dat was na max. een jaar wel weer weg, bij sommigen na een half jaar al.
Natuurlijk stond hij onder héél hoge druk bij de grootste club van NL in die moeilijke, grote boze voetbalwereld. Dus ja, wie ben ik?

Ik hoop dat het gauw beter gaat iig met onze ouwe held!
En dat hij gauw weer terugkeert om onze jonge en wellicht iets oudere gasten beter te maken.

Sterkte en beterschap, KJ! 👊🏽 🤍❤️🤍

14-03-2025 17:35

Bjorn +12230

Ja, speelt meer. O.a. opname bij instelling.

14-03-2025 17:40

Delaney +14670

Dit is volgens mij nooit bevestigd, dus wie weet of dat klopt of niet.

14-03-2025 18:13

Suavimani +11850

Het ligt er een beetje aan in hoeverre hij zaken een plek heeft kunnen geven. Als dat nog steeds een moeizaam proces is, dan wordt terugkeren - hoe graag men dat van beide kanten ook zou willen - een lastig verhaal. En dat zou ook niet in het belang van Huntelaar zijn.

Hopelijk geeft het hem - nu hij helemaal los is van Ajax - de rust die hij nodig heeft om echt helemaal te herstellen. Zou zomaar kunnen dat hij helemaal klaar is met de voetballerij. Zo niet, dan staat de deur bij Ajax altijd open lijkt mij.

14-03-2025 17:45

jerryisthename +31655

Ik snap je punt, maar hij heeft toch geen PTSS?
Als je PTSS hebt na ervaringen in Afghanistan of als politieagent of een andere hulpverlener, dan snap ik het. Dat kan jaren duren, voordat je ermee om kunt gaan, na de nodige hulp. Dit snap ik niet, hoor...heel apart.
Als hij gewoon geen zin meer heeft of een bepaalde angst heeft ontwikkeld om in de voetballerij terug te keren, dan stopt hij toch definitief? Hij heeft geld zat iig.
Hoeft niet meer te werken iig.

14-03-2025 17:52

Suavimani +11850

Wellicht is de burnout niet het enige dat speelt. Psychologische kwesties kunnen soms meervoudig en complex zijn. En je kunt niet overal tegelijk aan werken. Het is lastig om er steekhoudende uitspraken over te doen, aangezien we de situatie niet kennen en het (logischerwijs) ook niet met ons gedeeld wordt. Dan wordt het al snel speculeren. Het enige wat we kunnen aannemen, is dat deze beslissing niet zomaar genomen is en zo zijn redenen zal hebben.

14-03-2025 17:57

DankzijCruijff +48639

Jerry kent alleen een mensen die het max een jaar hebben gehad, dus iemand die het langer dan een jaar heeft kan geen burn-out hebben want dan krijgt jerry error.

Wat laat je toch weer zien wat voor beperkte cognitieve vaardigheden je bezit, jerry😂 not surprised.

14-03-2025 23:29

jerryisthename +31655

Hahaha, ach gossie...heb je hem ook weer, hoor! 😂
Grappig man, DankzijCruijff. Ik lach me kapot.

Verander eens je profielnaam, want je doet onze allergrootste held geen eer aan, man.
Je lult alleen maar onzin, joh. Kneusje.
Elke keer maar weer irritant en denigrerend lopen doen tegen mij (en anderen hier).
En als ik terug bijt, lopen janken...my goodness.
Niets beters te doen in je trieste leventje?

Cognitieve vaardigheden lijken bij jou juist nogal beperkt aanwezig. In ieder geval in mindere mate dan bij mij. Dat is wel duidelijk.
Of vind jij jezelf slimmer dan ik?! Haha.
Nerd-alert! 🚨

Volgens mij ben jij typisch zo'n enorm linkse woke loser, die mensen die anders denken en/of zijn of stemmen meteen 'dom rechts' noemt. Klopt, hè?!
Juist, dacht ik al.

Beter verander jij je naam in DankzijSchimmelpenninck. 😉
Rechtvaardigt meer jouw karakter en hoe jij naar anderen doet.

00:00

DankzijCruijff +48639

Mijn hemel, wat een lawine aan domheid weer. Hoe meer je typt, hoe dommer je overkomt.

00:21

jerryisthename +31655

Doe nou niet zo wijs, want je denkt dat je 'slim' bent, maar dat ben je helemaal níet, joh.

Heb je weleens een IQ-test gedaan?
Zoja, wat was je score toen?
Ben ik oprecht benieuwd naar!

Even terugkomend op jouw 'aanval' op mij:
'Volgens onderzoek van ArboNed duurt een burn-out gemiddeld 8 maanden.'

Zomaar van internet gehaald. 😉
Nu jij weer...
Mijn ervaringen komen aardig overeen met de werkelijkheid, vind je niet?

Wie is er hier nu dom dan...?
Dat je een nerd bent, wil nog niet persé zeggen dat je heel slim bent, hè?! 🤣

Nerd-alert! 🚨

00:26

WantAmsterdam +115917

Het beste KJ, je blijft een held. Niks gaat boven gezondheid.

14-03-2025 17:32

MarkP +21515

Beterschap gewenst kj huntelaar,alleen ik zie hem niet meer terugkeren, is niet zijn wereldje.

14-03-2025 17:31

afct +8918

Beterschap klaas. Zou mooi zijn als hij over een tijdje wanneer hij er klaar voor is. Als uithangbord of spitsen trainer of iets dergelijks terug kan keren.

14-03-2025 17:28

gerry1950 +108

Slappe hap dit. Deze jongen is ziek. Normaal laat een bedrijf dit voorlopig zo. Hoewel misschien in goed overleg, breng je dit niet in de openbaarheid. Ajax is Ajax niet meer. Heel jammer.

14-03-2025 17:28

Odysseus +14237

Ik ken geen bedrijf waar een medewerker aanblijft die langer dan 2 jaar 100% ziek is. Geeneen.

14-03-2025 17:30

Ajax2024 +2076

Er is gewoon een conflict & burnout. Ajax is Ajax niet meer.

14-03-2025 17:40

Suavimani +11850

Jij weet meer? Educate us please.

14-03-2025 17:48

MidMid +5666

De fans zijn de fans niet meer. Heel jammer.

14-03-2025 17:56

Spaansie +57

Klaas-jan is een echte ajacied. Ik hoop dat hij volledig herstelt en op ten duur weer terugkeert bij Ajax in welke functie dan ook. Beter dan die dwerg Sneijder die alleen maar kritiek geeft aan de zijlijn Heel makelijk.

14-03-2025 17:24

OpaHooligan +3522

Twee jaar burn out, is dat normaal? Lijkt mij erg lang.

14-03-2025 17:27

sebasvdv +566

Burnout kan ook weer andere dingen triggeren, denk aan angsten, paniekaanvallen, depressie, etc. Geen idee natuurlijk hoe dat bij Klaas-Jan zit, maar hoop dat hij waar dan ook snel vanaf komt.

14-03-2025 17:37

AFCACruijff14 +160781

Super triest hoe het met hem gaat, wens hem alle beterschap en geluk toe. En hopelijk in de toekomst weer een rentree bij Ajax want die jongen hoort bij onze club.

Hij is een van die spelers waar ik echt fan van was en ben. Als persoon, als topspeler, als Ajacied.

14-03-2025 17:23

DeHeerVanDeMeer +25164

Laten we hopen dat hij weer de oude word in eerste plaats. en dat hij terugkeert en een passend baantje bij Ajax krijgt, Klaas is een echte Ajacied en een eeuwige legende.

14-03-2025 17:13
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.