Huntelaar kampt met burn-out en legt taken bij Ajax voorlopig neer

door Jesse ter Haar 387

Bron Voetbal International

Huntelaar kampt met burn-out en legt taken bij Ajax voorlopig neer

door Jesse ter Haar 387

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Klaas-Jan Huntelaar is voorlopig afwezig bij Ajax, zo schrijft Voetbal International vrijdagmiddag. De voormalig speler van de club kampt met een burn-out en zodoende heeft hij zich - zo bevestigt een woordvoerder van Ajax - ziekgemeld.

Hoe snel de technisch manager van de Amsterdammers weer aan de slag kan gaan, is vooralsnog niet te zeggen. Wat zeker lijkt, is dat hij in de komende periode niet beschikbaar zal zijn voor de club. Op die manier valt na het ontslag van Sven Mislintat - zij het tijdelijk - opnieuw een deel van de technische leiding weg.

Huntelaar heeft in de afgelopen tijd een veelbewogen tijd bij Ajax meegemaakt. Vorig seizoen was hij in samenwerking met Gerry Hamstra nog verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid van Ajax 1, maar de komst van Mislintat bracht daar verandering in. De Duitser betrok hem niet langer bij het transferbeleid van het eerste elftal en langzaam maar zeker werd hij richting Jong Ajax geduwd. Daar kwam met de tijd zijn focus op te liggen.

In het beleid van de afgelopen transferperiode had Huntelaar dan ook geen enkele stem. Hij hield zich bezig met Jong Ajax en jeugdcontracten en bleef dat ook na het ontslag van Mislintat grotendeels doen. Wel kreeg hij een iets breder takenpakket en hield hij zich meer bezig met 'de dagelijkse gang van zaken' van Ajax. Zo was hij recent aan het woord tijdens het afscheid van Jurriën Timber in de Johan Cruijff ArenA.

Contractverlenging Huntelaar

Afgelopen juni verlengde Huntelaar zijn contract bij Ajax nog. Eerder liep zijn verbintenis tot medio 2023 en dat werd opgeschoven naar medio 2027. De voormalig topspits maakt sinds maart 2022 onderdeel uit van het technisch management van Ajax. Bij zijn contractverlenging werd direct meer bekend over zijn takenpakket. Hij moet zich richten op de doorstroom van de jeugd naar Jong Ajax en Ajax 1 en daarnaast is hij verantwoordelijk voor de contracten van Jong Ajax en de Ajax-jeugd.

Lees meer over:
Plaats reactie

Georginho14 +1294

Een soort van Non Actief gezet worden. Misschien verandert er toch veel meer dan lief is.

21-10-2023 21:08

Ferd +38308

ziek thuis zitten is wat anders dan op non-actief gezet worden.

23-10-2023 10:05

Georginho14 +1294

Het gaat eraan komen.

23-10-2023 13:23

Ferd +38308

nee hoor. Kroes wilde Huntelaar juist meer verantwoordelijkheid geven volgens de geruchten

25-10-2023 04:20

Georginho14 +1294

Oke mijn gevoel zegt Klaas komt niet meer terug.

25-10-2023 12:33

Ferd +38308

dat zal dan z'n eigen keuze zijn, niet die van Ajax

26-10-2023 06:07

Georginho14 +1294

Beetje gedwongen denk ik toch.

26-10-2023 08:40

Ferd +38308

en ik denk van niet, aangezien Ajax hem juist meer verantwoordelijkheden wil geven.

26-10-2023 10:28

Georginho14 +1294

Ik hoop het willen niet weer een echte Ajacied kwijtraken Ferd, alleen vind het te opvallend allemaal wat gebeurd.

26-10-2023 11:46

Noam +4075

Ik zou ook een burn out krijgen met zon trainer aan het roer. SteijnOut!!

21-10-2023 14:24

FrancescosRavioli +15098

Sterkte Baas Jan. Je verdient beter dan dit.

21-10-2023 13:53

Mokum31 +6112

Onderslaaf van Mislintat
Beterschap KJH topper… kijk wat vaker op je abn app
Helaas heeft heel ajax een burn out

21-10-2023 13:50

Kingoffdatoilet +17100

Lekker rust nemen. Dan kun je er straks met een bak ervaring en nieuwe kracht weet bijkomen.

21-10-2023 11:05

Bals +3762

Sterkte KJH! Maar de contracten van Sten Kremers, Tom de Graaff, Diyae-Eddine Jermoumi, Mateja Milovanovic, Oualid Agougil, Stanis Idumbo Muzambo, Gabriël Misehouy, Ar'jany Martha, Yoram Boerhout, Alvaro Henry en Rico Speksnijder zijn aflopend. De opties van Raphaël Boakye Sarfo, Mohammed Rida Chahid en
Nassef Chourak zijn ook aflopend. Er zullen nu veel clubs in dit vacuum duiken!

21-10-2023 10:59

MPAjax +8374

Dacht dat het niet zo moeilijk lijkt om een paar contracten op te waarderen en rond te lopen op de Toekomst maar niets is minder waar blijkbaar.

21-10-2023 11:04

Myriad +7024

Welke daarvan zijn potentiële eerste elftal spelers? Alleen Misehouy en Jermoumi zou ik met mijn beperkte kennis zeggen, maar wellicht en hopelijk vergis ik me daarin.

21-10-2023 11:48

FrancescosRavioli +15098

Dat maakt niet veel uit in de meeste gevallen, want de meesten zijn totaal geen Ajax niveau.
Van de namen die je noemt zie ik het alleen als een must om Jermouni, Idumbo en Misehouy te verlengen. Er zitten vast wel wat twijfelgevallen tussen overigens. Maar geen toptalenten.

21-10-2023 13:54

MickS +6231

been there done that... Heel veel sterkte Hunter!

21-10-2023 10:55

Simpelishetmoeilijkst +25096

Hopelijk gaat het snel beter met KJH, want ik beschouw hem als een groot talent voor de toekomst vsn onze club.

21-10-2023 09:20

PaulEast +7816

Overmars een beschadigde hart, van de Sar een hersenbloeding en Huntelaar een burn-out. Het is ongezond werken bij Ajax.

21-10-2023 08:56

Myriad +7024

De druk is hoog en als je, door omstandigheden, geen controle hebt over zaken waar je wel op af wordt gerekend dan is dat heel slecht voor je gezondheid.

Daarom zeggen alle trainers dat ze alleen maar bezig zijn met de dingen waar ze wél invloed op hebben. Dat is een overlevingsstrategie.

Maar dat ook echt kunnen vereist een olifanten huid.

21-10-2023 11:51

Hans Verhagen +14052

Als je om iets geeft en keihard werkt en je ergert je kapot aan mensen die alleen maar mooipraten en verder alles kapot maken waar jij om geeft, dan krijg je een burnout.

21-10-2023 08:17

RSM +3916

Als je heel goed je best doet en er probeert iets van te maken alleen verkeerde spelers hebt gehaald en nu ziet dat het nog meer verergerd is, dan krijg je een burnout.

21-10-2023 09:34

babanightshift +8927

Groot respect voor Huntelaar! Maar eerlijk is eerlijk, als dergelijke bestuurlijke chaos zich voordoet, dan kan je je juist profileren/opwerpen als beleidsmaker

21-10-2023 03:04

Belnaarhuis +4936

Beleidsmaker? Op wie doel je dan? In zijn rol zit je veel meer in de uitvoering naar mijn idee. Buiten dat hij volgens mij geen ervaring hier mee heeft.

21-10-2023 06:56

JoeBlow +8156

Op zich wel raar dat dit zo publiekelijk wordt gedeeld. “Ajax bevestigt dit” - lijkt me toch dat op basis van wetgeving, informatie over iemands gezondheid uitermate privé en vertrouwelijk is.

21-10-2023 01:52

layanx +5610

Ik heb gehoord in de wandelgangen dat Klaas-Jan echt ontevreden is over de huidige situatie bij Ajax omtrent de Trainer.

En ook is hij erg ontevreden hoe Sven is weg gewerkt, hij voelt zich zelf in een wespennest.

Dit gaat rond bij de business members, en veel hiervan zijn bevriend met spelers.

Btw ; Berghuis en Bergwijn zijn ook echt klaar met Steijn.

21-10-2023 00:31

afct +8919

Zelfde verhaal bij schreuder toen. De spelers trekken hem niet en dan ga je ook geen wedstrijden meer winnen. Ze gaan wederom te lang door met de trainer

21-10-2023 07:29

Craain +4953

Ik zelf ben helemaal klaar met Berghuis en Bergwijn. Ze moeten ook harder werken voor het team.

Huntelaar is sinds het vertrek van Overmars samen met vd Sar overal betrokken bij de transfer. Gary Hamstra is hier "slachtoffer" van. Zo waren Huntelaar en Vd Sar erg voor de komst van Schreuder en zetten alles in het werk om naar zijn zin te krijgen. Huntelaar had het gezellig met Matthias Kaltenbach, net als Mislintat. Omdat Huntelaar vloeiend Duits spreekt.

Het valt mij op dat alle personen met Ajax DNA worden "beschermd". Denk aan Vd Sar, Huntelaar, Bergkamp, Heitinga.

Gary Hamstra, Maurits Hendriks krijgen de schuld...

Ajax met DNA zijn het gevaar voor Ajax! Kan ik je echt zeggen hoor... Het belangrijkste is de kwaliteit en niet Ajax DNA.

21-10-2023 09:22

MPAjax +8374

Ajax DNA 🧬 is een code die wordt vanaf jeugd erin wordt gebracht. Hard trainen, top vaardigheden en perfecte prestaties. Alleen heb het idee dat de beste jeugd voor het eerste elftal weg gaat en ons uiteindelijk de kop kost. Dat zie je want we verliezen door oa Quinten Timber bij Feyenoord, Dani de Wit bij AZ, Unuvar bij Twente en Noa Lang bij PSV. De dravers, de lastige jongetjes, de net niet en de huurlingen zijn nu dus onze angstgegners geworden.

21-10-2023 11:01

Craain +4953

Ajax kan niet altijd alle jeugdspelers kans geven. Ajax moet presteren. Vroeger kan je makkelijker kans geven maar dat is nu niet het geval. Het voetbal is anders.

Wel belangrijk is dat je de juiste trainer aantrekt. Niet alleen op basis van Ajax DNA.

Welke trainer met Ajax DNA is als trainer succes bij Ajax? Geen enkele... Frank de Boer nou ja maar wat een slaapverwekkende voetbal was het, geen enkele spelers werd beter onder hem, Europese wedstrijden geen succes.

Ajax DNA is onzin.

21-10-2023 11:16

MPAjax +8374

Steijn werd hier een rat genoemd en dat is ook wel gebleken en dat heeft een weerslag op het team zo blijkt. Abnormaal slecht, weer een karakterloze friendly fire coach die mag blijven zinken in z’n eigen moeras want na Schreuder zitten we weer met een nietsnut opgescheept

21-10-2023 10:58

Georginho14 +1294

Altijd al gezegt die gasten willen niet voetballen onder die Maurice.

21-10-2023 21:21

Diana KLaverweide +1761

Sterkte Klaas. Vervelend

20-10-2023 23:41

Henk de Vries +11119

Kan me niet voorstellen dat je een burn-out krijgt van dit baantje. Moet meer aan de hand zijn, soort van pre-ontslag.. Of privé sores, andere ellende...

20-10-2023 23:35

ajaxminimax +5365

Dit baantje? Ga jij het doen dan.. denk dat je dan niet meer praat over een baantje. Het is een gigantische chaos binnen Ajax en Huntelaar is nu de enige in dienst met een technische functie.. zal nu niet graag in zijn schoenen staan.

21-10-2023 01:32

Artemio +31675

Dit gaat wel snel zo. Dit seizoen wordt de slechtste uit de hele clubhistorie. Zoveel onkunde en negativiteit in alle lagen van de club.
Het is ongelooflijk.

20-10-2023 23:28

EricV83 +2031

Off; vraag me echt af waarom hier op AS reclames zoals van die roze dames pantoffels voorbij komen. Dacht dat ze tegenwoordig zo goed zijn met doelgroep reclames. Minimaal 95% hier is een kerel. Geloof nou niet dat er iemand hier meteen roze pantoffels gaat bestellen

20-10-2023 23:16

twynestar +28201

Advertentieruimte wordt live geveild, op basis van jouw gebruikersprofiel. Minder RuPaul googlen dus voor jou.

Mijn advertenties zijn allemaal voor penis enlargement oil en vegan vaseline

20-10-2023 23:36

Henk de Vries +11119

Jammer dat je zo'n kleintje hebt twynestar, lijkt me vervelend. Sterkte!

20-10-2023 23:38

twynestar +28201

Je weet ook best hoe het voelt Henk. Je bent hier onder Ajacieden, hoeft je niet groot te houden ;)

21-10-2023 11:45

PH2BOT +39987

Hier zit natuurlijk wel wat meer achter ...dat lijkt me overduidelijk.

20-10-2023 23:08

El22salvador +614

Beterschap Klaas Jan.

20-10-2023 22:56

Babangida83 +23819

Dat sommigen hier kennelijk denken dat een burn out betekent dat Huntelaar hard werken niet gewend is. Bizar... En we leven in 2023... Dan heb je echt geen excuus meer voor zoveel onwetendheid.

20-10-2023 22:48

AFCACruijff14 +160831

Ik hoop dat er een nieuwe TD komt die Klaas gewoon als rechterhand gebruikt in de functie. Paar jaar meelopen en het stokje dan aan hem overdragen. Klaas doet het prima (denk ik gezien de contractverlengingen) bij de jeugd maar met zijn kennis en wereldwijde uitstraling zie ik hem liever bij Ajax 1. Hij is ook best wel door een achterbaan gegaan sinds Overmars hem begin 2022 bij Ajax weer haalde. Kan me ook goed voorstellen dat hij er echt buikpijn van heeft hoe Ajax er nu voor staat.

20-10-2023 22:43

wijzijndebeste123 +163057

Ik heb ergens het gevoel dat er meer aan de hand is dan alleen een burn-out. Zou best met de terugkeer van Danny Blind in de RvC te maken kunnen hebben bijvoorbeeld. Of met het feit dat Van het Schip aan het technisch management is toegevoegd.

20-10-2023 22:55

AFCACruijff14 +160831

Danny en Klaas hebben toch goed samengewerkt in het verleden?

We kunnen speculeren, maar ik geloof voor nu oprecht dat het een burnout is. Denk dat hij de afgelopen 1,5 jaar gewoon opgebrand is doordat hij elke dag in negativiteit heeft moeten doorbrengen. 4 trainers, 2 TD's, 1 AD + 1 interim en ga zo door. Het is nooit rustig geweest.

20-10-2023 22:57

wijzijndebeste123 +163057

In het verdere verleden wel. Maar Huntelaar koos partij voor Schreuder en Van der Sar bij het conflict met zoon Daley. Daley heeft meermaals zijn beklag gedaan over hoe hij behandeld is door Ajax (lees Van der Sar, Huntelaar, Schreuder). Dat conflict is wel degelijk de reden geweest dan Danny niet terugkeerde in de RvC. Immers was de officiële reden dat hij zijn handen wilde vrij hebben maar nu keert hij opeens zomaar terug. Tevens heeft Danny zich meermaals zeer kritisch uitgelaten over het werk van H2.

20-10-2023 22:59

AFCACruijff14 +160831

Ah zo. Nou ja, ik hoop dat dat meevalt. Huntelaar heeft meer toekomst bij Ajax dan zestiger Blind. Huntelaar was rondom Daley zijn vertrek geen officiële TD, maar geen idee wat hij wel dan deed.

20-10-2023 23:00

wijzijndebeste123 +163057

Ik zie ook liever Huntelaar id organisatie dan Blind in de RvC. Maar t zou gewoon allebei moeten kunnen. Denk echter niet dat Huntelaar nog terugkeert. Laten we hopen dat ik mis zit.

20-10-2023 23:01

Robocop5 +2065

Gelukkig zijn de meeste reacties hieronder positief richting Klaas-Jan. Stapte in als een rookie op een moment dat de club al behoorlijk stuurloos was. Koos niet de gemakkelijke weg en pakte zijn verantwoordelijkheid, ook al ging vorige zomer veel niet goed. Was aardig bezig met de jeugd de laatste tijd. Van mijn kant respect voor deze Ajacied!

Maar ook het aantal zure reacties richting Huntelaar verbaast mij. Zijn dat echte fans? Bijzonder...

20-10-2023 22:40

AFCACruijff14 +160831

Ach, een deel van AS zie ik nauwelijks als Ajacied. Die schijnen er genoegen uit te halen alles en iedereen binnen Ajax af te zeiken. Als je echt Huntelaar weg wil hebben ben je voor mij iemand die onze club kan missen als fan. Kwam binnen als stagiair en toen ontplofte kort erna de club en die brand vlamt nu nog. Doodzonde, duo Overmars-Huntelaar voor de komende jaren was geweldig geweest.

20-10-2023 22:45

ajaxminimax +5365

Juist! Ik lees reacties, dan denk ik echt hoe simpel kan je zijn. Iedereen onderschat wat het kan doen wanneer het zo'n chaos is binnen je werkomgeving.

21-10-2023 01:39

Robertini +38975

Jammer dit, hij deed toch de jeugd contracten? Dat ging best goed volgens mij.

Sterkte, ik hoop dat hij er bovenop komt.

20-10-2023 22:36

EricV83 +2031

Begin zo langzamerhand ook een burnout te krijgen van Ajax. Dan valt die teringzooi op m'n werk met al die losers misschien nog wel mee

20-10-2023 22:14

Jarikoning +7201

Jezus wat een softie. Niet uit te leggen aan mensen die midden in een oorlog zitten.

20-10-2023 22:04

3*stars*3 +23352

Wow, wat een fucking bullshit vergelijking…

On-topic, Sterkte Klaas en hoe kut het momenteel gaat binnen de club, zijn eigen gezondheid staat op 1.

20-10-2023 22:19

debetweter +10061

Wat een onzin. Oorlog en burnout hebben totaal heen verband met elkaar.

20-10-2023 22:21

afcsja +2451

Misplaatst sarcasme, beetje sneu eigenlijk

21-10-2023 00:18

Mv9494 +16610

kneusje

21-10-2023 05:08

Babangida83 +23819

Shit, daar gaat ons belangrijkste stukje Ajax-DNA. Onder zijn leiding heeft Jong Ajax echt hele goede stappen gemaakt, vind ik. Op individueel niveau. En de meesten zijn ook overtuigd van Vos als trainer.
Hopen dat hij snel weer fit is.

20-10-2023 21:48

EricV83 +2031

Belangrijkste stukje Ajax DNA??

20-10-2023 21:51

rotynl +300

Sterkte Hunter.

20-10-2023 21:37

jerryisthename +31669

Sterkte, Klaas! 🤍♥️🤍

20-10-2023 21:34

Ajaxtrouw +6331

Pffff, nooit zijn aanstelling begrepen trouwens.

20-10-2023 21:28

Myriad +7024

De situatie bij Ajax is hier ongetwijfeld debet aan. Maar de doorstroming van de jeugd gaat fantastisch en de jeugd contracten worden tijdig verlengd. Klaas Jan doet het goed.

20-10-2023 21:28

FlyingDutchMan +17310

Kan er ook nog wel bij, zolang iemand nog maar aan het contract van Misehouy denkt..

20-10-2023 21:27

Momo +16233

Hij is ook echt een millennial...

Sterkte

20-10-2023 21:23

Pizzapunt20 +9963

Aldus de boomer

Sterkte

20-10-2023 21:28

Momo +16233

Ik ben zelf ook een millennial ik ken mijn generatie

20-10-2023 21:51

EricV83 +2031

Onnozel zeg dit bericht

20-10-2023 21:43

EricV83 +2031

Ja, Zooo 2000 nog wat . Vul het zelf maar in

20-10-2023 21:47

Lapzwans +1518

Heb je ooit een burnout gehad? Zo nee, dan is deze comment nog lozer dan ie al overkwam 😅

21-10-2023 04:04

Sjaakie +5778

Wanneer is die gifbeker nou eens leeg?

20-10-2023 21:18

Sander31 +7682

Huntelaar was onderdeel van de gifbeker met hamstra

20-10-2023 21:28

Sjaakie +5778

Stellige uitspraak Sander31. Weet niet hoe prominent zijn rol was, maar tot het tegendeel bewezen is vind ik Huntelaar nog steeds een aanwinst.

20-10-2023 21:44

3*stars*3 +23352

Vraag mij ook telkens af wanneer het nou eens klaar is met alle negatieve nieuwtjes vanuit onze club.
Het is gewoon vermoeiend om keer op keer weer negativiteit te lezen.
En dan tel ik de resultaten op het veld niet mee.

Maar laten we het met een halfvolle glas bekijken, na regen komt zonneschijn.

20-10-2023 22:22

debetweter +10061

Huntelaar kwam met veel vertrouwen, maar het takenpakket bleek erg hoog gegrepen. In relatie met hard werken, er voor willen blijven gaan en de slechte resultaten en media aandacht is een "label" burnout helemaal niet gek. Heel vervelend voor hem.

Sterkte Hunter

20-10-2023 22:24

EricV83 +2031

Sterkte Klaas Jan. Ja dat is even wat anders dan je leventje als voetbalprof. Kan me voorstellen dat als je dit niet gewend bent zoals velen hier wel op AS, die al jaren elke dag onder druk moeten presteren, je eraan onderdoor gaat. Welkom in het echte leven

20-10-2023 21:04

debetweter +10061

Wat een zuurpruim.

20-10-2023 22:25

YC11 +1102

Het is inderdaad geen makkie om als expert op AS alles het beste te weten.

20-10-2023 22:28

Manov +8581

Neem de nodige rust maar Legend.

20-10-2023 21:04

Jari83 +621

Met al die centen wat hij verdiend heeft kan ie toch wel rentenieren? Stop lekker en geniet van je leven

20-10-2023 20:55

Sprinter +2427

Dat hij dat niet doet zegt toch veel over KJH.

Ik kan me nog herinneren dat hij als speler een zomer op vakantie was wezen vissen in Scandinavië. Wel met z’n nieuwe Mercedes G-klasse. Z’n ploeggenoten gingen naar Miami en Dubai.

21-10-2023 07:55

WZAWZDB14 +4620

Sterkte Klaas Jan!

20-10-2023 20:53

NipeB +15786

Het is gewoon een doodzieke stuurloze club helaas. De zoveelste die vertrekt of ziek wordt en anders word je ontslagen. Dat gaat als Kroes begint nog met 10% gebeuren. We komen er voorlopig echt niet bovenop. Ik wens Huntelaar beterschap. Een echte burn-out is erg vervelend. Van der Sar ging ook niet voor niets met een enorme burn-out weg en Overmars kreeg een zware hartaanval. Dat zegt genoeg over het werkklimaat in Amsterdam.

20-10-2023 20:45

Dinges +249

Mensen met een burn out, zijn in hun valkuil van betrokkenheid en passie gevallen. Hieruit blijkt eens te meer dat Klaas Jan een echte Ajacied is. Sterkte man.

20-10-2023 20:44

Bassey +8186

Hij zit thuis ook met een zware verbouwing aan z’n huis & drukke baan.
Kinderen die in de puberteit zijn
Alle teringzooi komt op z’n schouders.
Gelukkig heeft hij echt een hele fijne vrouw en topper die veel regelt.
De komende 6 maanden zal hij er wel uit liggen

20-10-2023 20:35

EricV83 +2031

Jeeh ook nog puberende kinderen en ook nog een verbouwing aan zijn villa en een drukke baan! Begint bijna te lijken op het echte leven. Behalve die villa dan

20-10-2023 21:23

Belnaarhuis +4936

Wat maakt dat nou uit? Burn out klachten kan je ook krijgen als je geld hebt, gek he. Hoop dat hij zichzelf leert kennen en de tijd neemt te herstellen.

20-10-2023 21:35

EricV83 +2031

Geen reet. In het dagelijkse leven krijg je niet de tijd om een half jaar te herstellen. Dan lig je eruit bij je werkgever

20-10-2023 21:41

Bassey +8186

Dus als je een groot huis hebt mag je niet klagen…

20-10-2023 21:56

Bassey +8186

Lekker makkelijk lullen

20-10-2023 21:57

EricV83 +2031

Dat zeg ik toch niet

20-10-2023 22:01

Lunsdale +6291

Nee hoor Eric.

21-10-2023 00:45

MrGreen +1715

Uhm, nee. Daar heb je de ziektewet voor. Ga je met begeleiding werken aan herstel en terugkeer. Je hebt daar zelfs 2 jaar de tijd voor.
Maar dit is niet je enige domme reactie hier op dit onderwerp

21-10-2023 09:01

Spielmacher +10681

Kom op Hunter!

20-10-2023 20:11

AlexLitmanen10 +14361

Dat is klote voor onze Hunter

Sterkte Klaas-Jan.

20-10-2023 19:59

kelvin_de_jong +1251

Sterkte KJH!
Leek me een redelijk eenvoudig baantje, een beetje rommelen met die jeugdcontracten maar dat kolere eind rijden elke keer vanuit de Achterhoek is wel een karwei met ook nog een druk gezin thuis.

20-10-2023 19:55

AFCACruijff14 +160831

Een beetje rommelen met jeugdcontracten.

Meer niet.

Really?

20-10-2023 20:49

Chesterson93 +3307

Ik ben vaak benieuwd of mensen denken dat er bij voetbalclubs geen echte banen bestaan.

20-10-2023 22:05

Ajaxadam1 +31667

Sterkte Klaas-Jan. Natuurlijk totaal geen prettige werkomgeving voor een onervaren man die dit nog allemaal moet leren. Zal die sterker uitkomen.

20-10-2023 19:33

cabenb +1603

Niets is wat het lijkt!

⭐️⭐️⭐️

20-10-2023 19:33

jaripettersson +9434

Zo is het precies! Ja, of juist niet dus... wat bedoel je nou??

20-10-2023 19:41

cabenb +1603

Dat er waarschijnlijk meer achter zit. Medewerkers melden zich vaak ziek, wanneer er een conflict is met de werkgever. Ik kan me niet echt voorstellen dat Huntelaar, met alles wat hij als voetballer heeft meegemaakt, de druk niet zou aankunnen.

21-10-2023 02:36

afca1985 +21161

En wie gaat nu de contracten verlengen van bv Misehouy en Speksnijder en de rest?

20-10-2023 19:29

jaripettersson +9434

Misschien kan mikautadze dat soort taken op zich gaan nemen

20-10-2023 19:43

afca1985 +21161

Ja precies ja, of Akpom die hebben alle 2 toch weinig te doen deze dagen.

20-10-2023 20:08

Nr.10 +110907

Ja joh, dit kan er ook nog wel bij.

20-10-2023 19:27

Chadd +7759

Gewoon ff naar Ibiza met Steijn, die kent daar de weg.
Of anders lekker surfen met die malle Duitser.

Komp goe

20-10-2023 19:22

Josey Wales +11633

Een paar weekjes Ibiza zal je goed doen ,Klaas.

20-10-2023 19:21

Belnaarhuis +4936

Hier kan je ontzettend lang over doen om die energiebalans weer te resetten. Meest gemaakte fout is na een paar weken rust weer te beginnen zonder iets aan de stressoren te doen.

20-10-2023 19:59

WeirdAJAX +12088

Onervaren en leerbehoefte. Dan het vak moeten leren zonder ervaren begeleider. Als je dan ook nog clubman bent en de boel zo mis ziet gaan op technisch vlak, waar je bij betrokken bent en je medeverantwoordelijk voor voelt...

Sterkte Hunter, je komt sterker terug!

20-10-2023 19:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.