Endt maakt zich zorgen om Huntelaar: 'Ik vind het echt afschuwelijk'

door Jesse ter Haar 204

Bron Rejaxie

Endt maakt zich zorgen om Huntelaar: 'Ik vind het echt afschuwelijk'

door Jesse ter Haar 204

Bron Rejaxie

Laatst geüpdatet

David Endt maakt zich zorgen om Klaas-Jan Huntelaar, zo vertelt hij in de podcast Rejaxie. De voormalig speler en bestuurder van Ajax zit thuis met een burn-out en kampt daar al enige tijd mee. Endt, op zijn beurt voormalig teammanager van Ajax, vraagt zich af hoe de vork in de steel zit.

'Ik maak me altijd een beetje zorgen om hem, omdat hij nog niet klaar is om terug te komen', deelt hij. 'Dan denk ik: wat is er gebeurd en hoe diep hebben die toestanden rondom Mislintat hem geraakt? Ik denk dat Klaas-Jan zeer te goeder trouw is. Misschien is hij een beetje een speelbal geweest van de situatie op dat moment. Dat heeft hem geweldig aangegrepen, anders duurt het niet zolang. Laat hem gewoon gelukkig zijn. Dat kun je niet zijn wanneer je met een burn-out worstelt. Dat vind ik echt afschuwelijk.'

De twee kennen elkaar goed uit hun gezamenlijke tijd bij Ajax. Endt was onder de indruk van de mentaliteit van Huntelaar en kon het goed met hem vinden. 'Hij kwam bij Ajax en we hadden meteen een geweldige band met elkaar. We zaten naast elkaar in de bus. In het begin vertelde ik hem over Ruud Geels en dat soort spelers. Hij was hongerig naar die informatie en wilde alles weten. We hadden het ook over de valken die we konden spotten onderweg. We werden echt een beetje maatjes.'

Tekst gaat verder onder de foto.

Endt maakt zich zorgen om Huntelaar: 'Ik vind het echt afschuwelijk'
David Endt als teammanager van Ajax in interactie met John Heitinga en Klaas-Jan Huntelaar.

Vandaag de dag is het managen van spelers nog altijd een belangrijk onderdeel van de dagelijkse gang van zaken. Vorig seizoen lieten Anton Gaaei en Chuba Akpom weten dat er te weinig naar ze was omgekeken en dat stuit Endt. 'Ik vind dat onbegrijpelijk. Er is een traject afgelegd, waarin we heel bewust hebben gekozen voor begeleiding van spelers. Er is zelfs een boekwerk, wij noemden dat het Ajax-kompas. Misschien is dat verdwenen, maar ik kan me dat niet voorstellen. Ik vraag me af of het beleidsmatig is of dat het erosie van een bepaald onderwerp is.'

'Fitz-Jim heeft het juiste sporthart'

Binnen het Ajax van vandaag de dag heeft de voormalig teammanager één speler naar wie hij met het meeste plezier kijkt. 'Een speler van wie ik het geweldig vind dat hij aan het doorbreken is en die ik al een jaar of vijf, zes ken, dat is Kian Fitz-Jim', zo vertelt hij. 'Als je hem ziet in zijn bescheidenheid, maar ook in zijn gretigheid, dan denk ik: daar zit het juiste sporthart in. Hij is mijn hoop bij Ajax. Hij is mijn sublimatie van de jonge Ajacied, waarvan ik hoop dat er nog meer komen.'

Tot slot krijgt Endt de vraag of hij een terugkeer als teammanager bij Ajax voor zich zou zien. 'Je hebt wensgedachtes en realiteit', luidt zijn eerste reactie. 'De realiteit is dat ik dat op deze leeftijd niet meer ga doen. Ik zou het wel in een soort overkoepelende, adviserende rol willen doen. Dat je je expertise kunt meenemen en rust kunt aanbrengen. Raak niet te snel in paniek en gebruik wijsheid in je gedachtegang.'

Lees meer over:
Plaats reactie

DeStreek85 +685

Endt had nooit weggestuurd mogen worden. Nu zitten we opgescheept met een derderangs ex tennisser als teammanager, dat is echt geen gezicht. Past totaal niet bij een club als Ajax

03-01-2025 20:23

Suavimani +11859

Weet het nooit zo met Endt. Roept bij mij toch altijd een beetje weerstand op. Waarschijnlijk is het een hele aardige vent. Ze liepen niet voor niks met hem weg. En hij heeft in ieder geval nog geprobeerd de jaarboeken traditie voort te zetten. But something about him rubs me the wrong way. Zet zichzelf veel te veel op de voorgrond, waardoor hij soms gewoon niet oprecht over komt. Hoop echt dat dat slechts een nietszeggend gevoel is.

02-01-2025 22:23

Ferd +38308

David is een aardige kerel, altijd bereid om je te helpen. Maar hij is ook wel vol van zichzelf

03-01-2025 06:01

Ajax '69 +3830

Als teammanager dien je dienend te zijn aan het team, het ging op een gegeven moment denk ik toch echt iets te veel over wat Endt overal van vond en vind. Kan me voorstellen dat dit intern ging irriteren.

03-01-2025 06:31

jerryisthename +31669

Ik denk dat je gevoel goed is, want dat hebben velen, ook ik.
Ik denk dat Ferd en '69 hem heel goed beschrijven. 😉

03-01-2025 10:47

BillSplate +9679

Ik heb de ESPN documentaire over onze jeugd niet gezien van laatst, maar ik las dat Huntelaar wel een aantal keer in beeld was en dat het wel ging om recente beelden.

Heb dit niet geverifieerd mede omdat ik de documentaire nog niet bekeken heb, maar iemand die kan bevestigen of hij erin zit en ook kan bevestigen of het lijkt alsof het om beelden van dit seizoen gaat?

02-01-2025 22:16

ST +23060

Dat waren geen recente beelden

02-01-2025 22:47

Joodhannus73 +3579

Ook Endt weet het niet. Gevaarlijk om te speculeren. Misschien is het een dikke middelvinger naar het bestuur van Ajax. Of is hij echt ziek. Niemand die het echt weet hier. Maar dat het bestuur kil en hard is, datvis overduidelijk. Sar en Overmars en daarna de RvC, hebben er een puinzooi van gemaakt én zijn heel erg slecht met mensen omgegaan. Bogarde, Tahamata, Witsche en Heitinga zijn allemaal bij het grofvuil gezet. Daarvoor Bergkamp en Jonk. En ook de archivaris en Endt zelf. Dit is ook een punt willen maken van hem. We weten het. Hij had dit eerder moeten aankaarten. Laat de frisse wind maar zaken recht zetten. Logo is al terug, nu wat clubiconen...

02-01-2025 22:13

VluggeJaapie +2044

Vergeet Reiziger niet.... dat vind ik toch wel het ernstiger van hun allemaal

03-01-2025 07:30

020Dario020 +2068

Ik ken hem niet persoonlijk maar ik ken wel iemand die hem af en toe spreekt en dit is geen middelvinger naar het bestuur toe. Hij heeft echt met een flinke burn-out te maken.

03-01-2025 09:37

Akpom +604

Mochten we bij Ajax een jongen en echte Ajacied als KJH kwijtraken zou ik dat in en intriest vinden.. Dan moet de club zich echt afvragen waar ze de laatste jaren mee bezig zijn geweest. Gelukkig is er een frisse wind aan het waaien door de club en komt hopelijk KJH snel terug. Endt vind ilk persoonlijk teveell met zichzelf bezig ondanks dat het een aardige man lijkt

03-01-2025 11:17

Broodjeaap020 +6120

Pff waar blijven die aankopen nou.

02-01-2025 21:44

PH2BOT +39986

Het Ajax management sucks nog steeds. En die hele AVA kliek met al die verschillende 'ons kent ons' plucheplakker groepjes vnl bestaand uit met zichzelf ingenomen zakenmannetjes die vanuit hun maatschappelijke positie allemaal ook haantje de voorste willen spelen bij AFC Ajax.. De èchte grote schoonmaak moet helaas nog steeds beginnen.

02-01-2025 21:40

ajaxcied4life +26020

ALV-kliek?

02-01-2025 22:09

PH2BOT +39986

Foutje bedankt

03-01-2025 02:05

AFCACruijff14 +160831

Noem ze eens?

Het is voor sommigen echt nooit goed. Nieuw bestuur, nieuwe rvc, nieuwe bestuursraad, nieuwe trainer, nieuwe staf.

Wie wil je nu nog vervangen?

02-01-2025 22:46

kingisreal +695

De koffiejuf misschien nog, maar veel meer zal niet lukken denk

02-01-2025 23:57

Squadron11 +2395

Jannie krijg je niet zomaar weg!

03-01-2025 00:33

Ajax '69 +3830

@PH2BOT Ik ben het best vaak met je eens. Maar dit lijkt me een beetje populistisch gewauwel. Ik denk eerder dat ze tegenwoordig helaas hemel en aarde moeten bewegen om zichzelf respecterende, succesvolle zakenmensen zo ver te krijgen om zich nog door de Ajax gehaktmolen te willen laten vermalen. De mensen die het wel aandurven om de club te helpen worden door mensen als jij meteen negatief weggezet. Zo help je je club toch ook niet echt lekker vooruit.

03-01-2025 06:37

Berkov81 +1532

Eens, Ajax lijkt soms net de politiek...

03-01-2025 21:54

Arie Vink +4855

Niet aankomen, David. Laat ‘m.

02-01-2025 21:17

pietvanvliet +4413

Eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg dat we niks over Hunter horen. Laat 'm eerst maar herstellen.

Nergens voor nodig om 'm er door de zoveelste ijdeltuit aan de haren bijgesleept te laten worden.

Een overkoepelende, adviserende rol om rust aan te brengen bij de teammanagers. Tuurlijk. Mag zeker ook best op consultancybasis?

Kom nou toch. Laat ze lekker ATPI bellen om te leren hoe je tickets boekt.

02-01-2025 20:46

VeniVidiVici +84

Klaas-Jan Huntelaar is ook een icoon.

Jong Oranje: 18 goals / 24 interlands
Oranje: 42 goals / 76 interlands

Ajax 1e periode: 80 goals / 104 wedstrijden
Ajax 2e periode: 45 goals / 85 wedstrijden

In zijn 2e periode, zal ik die goal uit in Groningen nooit vergeten. Ik was erbij en die 0-1 was belangrijk. Verder zeker niet zijn mooiste doelpunt.

Zijn gezondheid is het belangrijkst. Laten we hopen dat hij ooit weer terug keert bij Ajax. Ik ben iig trots dat hij voor ons heeft gespeeld.

02-01-2025 20:26

gerdehaas2207 +77

Waarom horen we zo weinig over Klaasjan. Hij is net zo’n icoon als Blind Klaassen en ga zo maar door. Kkaasjan zat in een traject en werd gebombardeerd tot plaatsvervangend TD terwijl hij daar nog lang niet klaar voor was. Bovendien stond hij aan de zijde van een omhoog gevallen amateur uit Heerenveen . Vervolgens kreeg hij overal de schuld van na het vertrek van Misluktat en heeft de leiding van Ajax hem ongelooflijk laten zakken . Nu horen we niets meer. Ik vind dat de supporters zich hard moeten maken voor de snelle terugkeer van onze ‘’ Hunter’’ Als je een burn-out hebt en niemand besteedt meer aandacht aan je, word je niet beter

02-01-2025 19:29

AFCACruijff14 +160831

Waar heb jij het over? Snelle terugkeer? Je weet helemaal niet hoe het met hem gaat.

02-01-2025 20:56

PH2BOT +39986

Zijn eerste zin is natuurlijk de crux. En dat heeft ook alles te maken met het geklungel binnen het clubmanagement waar de competentie al vele jaren achtereen niet bepaald van afstraalt. Het is tenslotte niet voor niets zo'n giga kolerebende bij AFC Ajax- Amsterdam. En Geelen kan het in z'n eentje ook niet redden...zeker niet met zo'n blaaskaak Kroes aan zijn zijde.

02-01-2025 21:45

ptjebel +2243

Tegen beter weten in hoop ik dat er een zooitje spelers verkocht wordt.
Of je de puinhoop Klaas Jan kan aanrekenen weet ik niet.
Hij was er wel bij en zag twee beren broodjes smeren.
Ik hoop dat Huntelaar snel weer beter is want Ajax kan een spitsentrainer goed gebruiken in deze donkere dagen na kerst.

02-01-2025 18:47

RuudKroket +827

Het gaat net een beetje beter met de club en dan komen dit soort parasieten weer tevoorschijn.
Er komt niks dan rancuneuze narigheid uit dit wijf.

02-01-2025 18:41

PH2BOT +39986

Heb je ' t over jezelf gap?

02-01-2025 21:47

RuudKroket +827

Nee over je vriendin.

03-01-2025 09:24

Artemio +31675

Worden er nog spelers verkocht deze periode?

02-01-2025 18:28

Tommyshelby +128427

OT: Ajax is weer in training. Mannsverk en Avila aanwezig vandaag. Officieel 0 blessures nu bij het eerste.

https://www.youtube.com/watch?v=SlpRaKTmuCk

02-01-2025 18:02

Kryptonite +76738

Persoonlijk nog altijd hoge verwachtingen van Mannsverk, jij?

02-01-2025 18:35

Tommyshelby +128427

Niet echt hoog. Maar wel een degelijke en bruikbare selectiespeler.

02-01-2025 18:36

AFCACruijff14 +160831

Het positieve is dat je dan Tahirovic en vd Boomen tenminste kunt lozen.

02-01-2025 20:56

Breuk +25029

Ben erg benieuwd naar Avila.

02-01-2025 19:23

Lullo +6051

Hoe staat het ervoor met Amo?

02-01-2025 19:33

Squadron11 +2395

Hoe is het met Gooijer?

03-01-2025 00:35

JanMolby +1424

Ik snap niet zo waarom dit bericht weer n rondje azijn bij sommigen triggert. Ik vind David Endt nou niet echt n egotripper, hij babbelt graag maar als elftalleider was hij imho gewoon OK. En rasAjacied oude stempel.

02-01-2025 17:34

mvdk +43634 moderator

Stelletje zure zitten ertussen.

02-01-2025 18:08

SundayOliseh +2054

Helemaal mee eens, is echt een goeie kerel. Denk dat de jongere generatie amper weet wie hij is.

02-01-2025 18:23

Odin2710 +2038

Dat dus. Dat is het probleem hier ook. Los van het feit dat het ook een hoop successupporters zijn die ws nog nooit in de Arena zijn gewest... altijd maar zure reacties en niks is goed

02-01-2025 19:14

Kryptonite +76738

Omdat David de belichaming is van het woordje rancune en verder ook een beetje ongefundeerde dingen roept. Men is er een beetje klaar mee, en terecht.

02-01-2025 18:37

mvdk +43634 moderator

Maar dat doet 95% hier. Ik soms ook, achteraf gezien. Soms zeggen we dingen uit een bepaalde emotie en dan denk je achter: oh, ja...

02-01-2025 19:48

PH2BOT +39986

De ' men' waarover jij hier spreekt Krypt ..wie zijn dat dan eigenlijk wel ? Stelletje pubers waarschijnlijk want daar zit AS overvol mee....die weten niet eens dat David Endt ook 1e elftalspeler is geweest en heel veel hart voor zijn club heeft.

02-01-2025 21:51

EinSteijn +4760

100% mee eens. Mag altijd graag naar Endt luisteren, vind dat hij geweldig kan vertellen (ook over z'n andere grote liefde Inter). Ik zag hem altijd een beetje als het geweten van Ajax en als je na zoveel jaren trouwe dienst wordt afgeserveerd als hem dan begrijp ik de rancune wel die sommigen Endt verwijten.

02-01-2025 18:55

5ccjfywp6n +57

Veel teveel speculatie van meneer Endt. Burnout kan echt even duren. Een jaar burnout valt nog relatief mee, ik ken mensen die al 4 jaar thuis zitten. Klaas heeft de financiele middelen om er nu tijd uit te stappen en die moet hij lekker nemen.

Ik kan het weten zit zelf nu ook al een jaar thuis.

02-01-2025 17:29

Hebbendiekip +4722

Tja heb je altijd, mensen die maar even op de medische stoel gaan zitten zonder daadwerkelijk medische kennis. Niet te zwaar aan tillen zou ik zeggen.

02-01-2025 17:38

Mocrodammerr +22965

Volgens Roddelpraat is er meer met hem aan de hand.

Maar goed, die 2 kneuzen neem ik weinig tot niet serieus

02-01-2025 16:37

MickS +6231

Zoals? Oprechte vraag, de roddels zijn compleet langs mij heen gegaan?

02-01-2025 17:35

Mocrodammerr +22965

Als ik me niet vergis zou kjh in een afkickkliniek zitten

03-01-2025 20:39

Mauro34 +12820

Ik zag hem laatst voorbij komen in een ESPN doc over de scouting van Ajax. Volgens mij waren dat geen hele oude beelden, dus dat zou betekenen dat hij af en toe wel gewoon op De Toekomst is.

02-01-2025 16:28

Francesco +5407

Dit interview bevestigd voor mij maar weer waarom ik van David Endt hou.
Die man werd maatjes met vele spelers. Spelers liepen met hem weg.

Ik hoop dat dit ook gebeurd nu met Jan Siemerink...................................
hoop.....

02-01-2025 16:26

Ajax27 +19086

Dat was gewoon wat z'n functie inhield. Maatjes worden met spelers, een arm om de schouder.

02-01-2025 17:35

JohnDylan +21782

Ik hoop dat Huntelaar in de zomer terugkeert naar Ajax in een rol als specialisten trainer die met spitsen als Brobbey, Rijkhoff, Konadu, Vink, Ünüvar en Teuwsen aan de slag gaat. Dat lijkt me een stressloze rol en dus ideaal voor iemand die terugkeert van een burn out. Dan kan hij zelf bij de club aangeven wanneer hij weer toe is aan iets anders.

02-01-2025 16:05

TeringHenkie +28242

Is het een burn out of een conflict?

02-01-2025 16:09

JohnDylan +21782

Het lijkt me sterk dat Huntelaar de wereld zou laten geloven dat hij een burn out heeft als dat niet het geval is.

02-01-2025 16:10

FrancescosRavioli +15098

Met wie moet hij nog een conflict hebben? Iedereen uit die periode is weg

02-01-2025 18:29

BillSplate +9679

Geruchten gaan dat Danny Blind het Huntelaar niet in dank heeft afgenomen dat Daley niet door Huntelaar beschermd is. Dat Huntelaar niet meer moeite heeft gedaan om het huwelijk te lijmen.

02-01-2025 22:14

eenAjaxfan +20265

Zo'n gerucht gaat makkelijk de wereld in.
Feit is dat niemand precies weet hoe het zit.
Behalve de betrokkenen zelf.
En die houden de kaken op elkaar.
Alles wat er dusnover gezegd wordt is gissen, daar heb je weinig aan.

03-01-2025 08:29

Sprinter +2427

Altijd een zwak voor KJH gehad. Nuchter, absolute winnaar en een echte afmaker.

Kan me in zijn tweede periode nog de vakantiefoto’s van onze spelers herinneren. Miami, Dubai noem het allemaal maar op. Ging Klaas-Jan in z’n G-klasse samen met z’n broer naar Scandinavië om te vissen.

Wel heel benieuwd wat hij onder de leden heeft. Duurt nu wel erg lang. Hij is hier regelmatig neergesabeld maar vooralsnog weet niemand wat hij goed of fout heeft gedaan. Ik weet nog wel dat hij bij de presentatie van Godts aanwezig was.

02-01-2025 15:49

VeniVidiVici +84

Eens. Ook altijd een zwak voor hem gehad. Nuchter inderdaad, maar zeker niet op veld. Uit het juiste hout gesneden.

02-01-2025 20:30

jeffrey_van_der_sluis +30336

Misschien is een technische/bestuurlijke functie niet hetgeen wat weggelegd is voor Klaas-Jan. Ik hoop dat hij weer (snel) gezond terugkeert bij Ajax, in een voor hem gepaste rol.

Misschien lekker beginnen met spitsentrainingen, dat zie ik hem wel doen.

02-01-2025 15:38

FrancescosRavioli +15098

Hij is als stagiair compleet voor de bus geflikkerd. Je moet echt een sociopaat zijn als dat niks met je zou doen als je dat overkomt.

02-01-2025 18:31

TheSpecialOne +8825

Dat komt ervan als je totaal onervaren mensen zulke belangrijke functies in je organisatie geeft. Huntelaar is een ''winnaar'' en wil altijd het beste maar had (nog) niet de tools om optimaal te presteren. Volgens mij heeft die zelf opgelegde druk hem de das omgedaan.

03-01-2025 02:47

FrancescosRavioli +15098

Mwa zelf opgelegd. Ik denk dwt hij het makkelijkste slachtoffer was.

Hamstra was natuurlijk op den duur ook weg en toen kwam alles op Klaas aan, zonder enig fatsoenlijke inwerk procedure. De bobos hebben het compleet op z'n beloop laten gaan.

03-01-2025 16:12

JaapStam +136561

Klaas Jan-Huntelaar zit in de crisisopvang van Warnsveld.

02-01-2025 15:08

kampioen2010 +1902

Niet te veel roddelpraat kijken Jaap

02-01-2025 15:12

JaapStam +136561

Dus je neemt iemand met de gouden tip niet serieus? Ik ben trouwens geen RP volger, maar heb het via anderen gehoord.

02-01-2025 15:13

kampioen2010 +1902

Zij verzinnen veel onzin zonder enkele nuance om te scoren, dus je weet nooit of hun “bron” echt is

02-01-2025 17:13

FrancescosRavioli +15098

Het voegt niks toe om dit soort dingen te bevestigen. Waar of niet .

Ik hoop vooral dat Baas Jan zichzelf kan worden en weer mee kan doen in de maatschappij. Als dat hier niet meer lukt maar wel ergens anders is dat maar zo. Wens en gun hem het beste.

02-01-2025 18:32

Sigarenboer +96

Meen je dit? Namelijk geen onderwerp voor geintjes

02-01-2025 16:28

Kale +1172

Als je David hoort, krijg je altijd het gevoel dat hij zo ongeveer de belangrijkste Ajacied ooit is geweest.

02-01-2025 15:08

Francesco +5407

wat een nare opmerking.....

Heeft David dat verdiend? Ik vind van niet.

Die man is een echte Ajax man.

02-01-2025 16:28

Jaridebeste1 +6650

Even los van wat je van Endt vindt, maar het is toch een heel bijzondere situatie mbt Klaas-Jan? Je hoort of ziet hem helemaal niet. Zo stil rondom hem, dat is echt wel heftig en triest voor hem vind ik. Heb me al vaak afgevraagd hoe het toch met hem is en waarom het zooo stil blijft.

02-01-2025 14:41

Francesco +5407

Ik vind David Endt een geweldige gozer.

02-01-2025 16:28

insectenverdelg +23374

Het enige wat er bijzonder qan is dat wij niet de in en outs weren. KJH heeft er blijkbaar ( nog geen behoefte aan om dat met de wereld te delen en Ajsx mag dat niet eens. Het idee dat wij altijd alles Oz moeten weten en er recht op hebben is een hele aparte.

Verder hoop 8k dat het goed / beter gaat met Klaas wn dat hij snel weer iets mag betekenen voor ons aller Ajax. Al is het maar afwerken met Brob.

02-01-2025 16:38

Jaridebeste1 +6650

Ik zeg ook nergens dat ik de ins en outs wil weten, dat gaat mij niets aan. Het enige wat ik zeg is dat het al lang (ca. anderhalf jaar) echt heel stil is rondom hem en dat vind ik wel bijzonder.

02-01-2025 21:09

Bram +2041

Laatst kwam huntelaar wel weer voor in een documentaire over de jeugd van Ajax. Dus doet volgens mij doet hij weer wat werkzaamheden voor ajax. Houden hem gewoon nog uit de wind

02-01-2025 14:14

afct +8919

Heb dat niet gezien. Zijn dat recente beelden ? Dat zou wel fijn zijn als hij toch weer eens op de club komt.

02-01-2025 14:38

JanTa +15823

Ben bang dat het oude beelden zijn. Nergen heb ik kunnen lezen dat KJH zijn werkzaamheden heeft hervat.

02-01-2025 14:51

Mauro34 +12820

Ik typte net hetzelfde. Heb jouw reactie niet gezien.

@JanTa. Volgens mij waren dit geen hele oude beelden.

02-01-2025 16:29

Knalpot +3606

Was van april 2023 na een stage van Skaarud nog van voor zn burn-out

02-01-2025 16:52

DrFootball +15141

Dat was de docu scouten voor De Toekomst. Hij kwam even binnenlopen bij Skaarud die toen nog overtuigd moest worden om voor Ajax te kiezen.

02-01-2025 15:28

Steffenhagen +37732

Aardige man die Endt, daar niet van. Maar : het zich voortdurend opwerpen als het geweten van Ajax misstaat . Hij bezit niet het morele kompas van de club en zo gedraagt hij zich wel .

02-01-2025 14:05

CDX +3139

Hij zit mooi te zeiken over de opvang van spelers, maar onder zijn bewind kwijnde bijvoorbeeld een Zlatan bijna weg in een flat in Diemen. Hij moet niet doen alsof hij het allemaal zo geweldig deed.

02-01-2025 14:18

FCDuivendrecht +5466

Geen fan van David Endt. Aandachtszieke vent.

02-01-2025 13:52

CDX +3139

Ach, die man zit in een podcast, in een podcast hoor je te praten!

02-01-2025 14:09

AjaxYahudi +3008

Laatst zag ik op Facebook toevallig een comment van hem onder een foto van oud spelers van Ajax op een random pagina, die man verveelt zich waarschijnlijk heel erg en wil zich de hele dag uiten over Ajax en de voetbalgeschiedenis. Die man zou een geweldige aanwinst zijn voor het Ajax museum om zo nu en dan wat rondleidingen te begeleiden.

02-01-2025 14:17

Koekie87 +20966

Dat gedoe met Huntelaar en Hamstra begon al ten tijden van Edwin v.d. Sar die het wel een goed idee vond om na het vetrek van Overmars twee broekies als een soort veredelde stagaires zonder enige tekenbevoegheid maar ook ervaring daarin het aan en verkoopbeleid te laten doen. Toch wel weer bijzonder dat Endt het alleen maar weer over de periode Mislintat heeft zoals zovele maar dat men constant Edwin in bescherming neemt door de fouten die hij heeft gemaakt al voordat Mislintat ook maar enigszins in beeld kwam niet te benoemen.

02-01-2025 13:38

LOCAmpos +10396

Precies Sar wilde zelf de zeggenschap over transfers en dat kon met die twee stagiaires die waarschijnlijk wel het meeste werk konden doen

02-01-2025 14:17

Babangida83 +23819

Mislintat en Kroes hebben ook geen tekenbevoegdheid, ter verduidelijking.

02-01-2025 14:29

JanTa +15823

Hamstra is aangesteld als assistent door Overmars die klaagde over de hoge werkdruk en KJH kwam om zich bezig te gaan houden met jeugdcontracten meer niet. Toen Marc vertrok klapte de hele technische organisatie als een kaartenhuis inelkaar. Pas toen kwam aan het ligt hoe zwak de RvC was en wie heeft deze aangesteld..., niet van der Sar.

02-01-2025 14:58

Mattie +890

Sommigen vragen zich af waarom Endt niet even met Huntelaar belt, "als ze zulke goede vrienden zijn". Het zou mij niet verbazen als ze gewoon contact hebben en de teksten van Endt weloverwogen zijn. David Endt struikelt niet plotseling over een interview en floept dit er per ongeluk uit.

02-01-2025 13:31

JanMolby +1424

Juist. Wat jij zegt ligt in elk geval veel meer voor de hand

02-01-2025 15:11

AFCA127 +466

Ik ben wel een beetje David Endt- moe aan het worden.
Die man wil graag overal een mening en gevoel over uitspreken en dan het liefst op een zo filosofische manier.

Als ik moet plassen zeg ik: Ik ga plassen of, als ik in de kroeg ben, ik ga ff pissen.

Bij David moet het denk ik zo gaan:
"Ik ga mijn lichaamssappen de vrije loop laten in de serene rust en ja, haast mystieke omgeving van het toilet.
Het moment dat ik doorspoel, onder de gedimde led-verlichting heeft iets magisch"

02-01-2025 13:19

Mattie +890

Je ziet in de titel al dat het om David Endt gaat. Je kan er ook voor kiezen om niet op het artikel te klikken. Dat heb je wel gedaan en je neemt zelfs de moeite om op het artikel te reageren. Zo moe ben je nou ook weer niet.

02-01-2025 13:33

AFCA127 +466

Ik schreef toch ook ‘een beetje moe’ ? Niet gelezen?
Ik hoopte in het artikel iets over de situatie rondom KJH te weten te komen.
Het werd me halverwege pas duidelijk dat het (wederom) om een stuk gaat waarbij er niets nieuws word geschreven en Endt vooral ook weer even wil laten weten dat het in zijn tijd allemaal veel beter was.

Maar goed, het spijt me dat ik heb gereageerd. Als ik vooraf had geweten dat het je dwars zou zitten had ik het niet gedaan.
Ik beloof dat ik volgende keer met je zal overleggen of mijn mening bij de jouwe aansluit alvorens ik iets plaats. Goed?

02-01-2025 13:52

Mattie +890

Oké! Ik zie je bericht wel verschijnen als je weer van plan bent te reageren. Pas ondertussen maar op dat je niet te moe wordt.

02-01-2025 14:52

Francesco +5407

AFCA127@
waarom zo negatief over David? Die man is echte Ajax man.
Ik begrijp die negativiteit niet. Gun hem zijn eigen stijl.

02-01-2025 16:30

Ajax23071973 +510

Pfff. mag de beste man gewoon zijn zorgen uitdrukken? Gelukkig hebben we altijd weer een paar wijsneuzen die de aanval kiezen. Je had dit artikel ook over kunnen slaan.

02-01-2025 13:38

AFCA127 +466

Zeker mag hij zijn zorgen uitdrukken. Ik mijn mening toch ook? Je had mijn reactie ook over kunnen slaan en laten zijn wat het is: een mening van een ander.

02-01-2025 13:54

f*ck010 +650

Die filosofische omschrijving is meer van toepassing op rukken gap.

02-01-2025 13:50

JesperOdeTovenaar +1211

@AFCA Hahahaha 😂. Spot on!

02-01-2025 14:31

Rowo +211

Dus Endt mag zijn mening niet geven maar jij wel.

02-01-2025 14:32

frank1954 +199

Dan roep we waren maatjes.en dan gaan we.een.s flink in de schijnwerpers.zetten Weer zo.een die te weinig aandacht heeft Man ga.lekker vissen

02-01-2025 12:41

Ajaxhartt +10707

Respect voor KJH.
Maar zeker ook voor Endt.

02-01-2025 12:29

Henkiemestkever +1057

KlaasJan is een echte Ajacied, beetje respect voor hem graag‼️

02-01-2025 12:12

gi0vanni +7123

Respect voor Huntelaar. Ja dat is er waarschijnlijk wel voor zijn prestaties als speler en als mens. Heeft zich altijd ingezet, geleefd als een prof, nooit lopen klagen als hij op de bank zat en kwam over als een sociaal persoon waar je als je normaal doet nooit een probleem mee zou krijgen. Hij was niet eens een heel goede voetballer maar rond en in de 16 was hij extreem dodelijk in de afronding.
Ondanks dat hij dus niet eens een echt type Ajax spits was heeft hij zich hier in de geschiedenis boeken geschoten als een topspits. Heeft een mooie loopbaan gehad met namen als Ajax, Real Madrid en Milan ertussen kan hij tevreden terugkijken.

Als td was hij natuurlijk geen succes, de combinatie H2 was een drama. Maar dat is meer de fout van Ajax die geen ervaren td hadden aangesteld om Overmars te vervangen. Laat Huntelaar lekker spitsen trainen (O.a. Brobbey) of stel hem aan als scout om spitsen te zoeken.
Daar zal hij een veel beter zicht op hebben.

02-01-2025 12:38

DankzijCruijff +48641

Dat hij "als TD natuurlijk geen succes was", is totale bullshit. Ten eerste was hij helemaal geen TD en ten tweede heeft hij in een historisch idiote chaos moeten bivakkeren als een "technisch manager", waarvan men zich nog steeds afvraagt wat die rol precies inhield. Nogal voorbarig dus om te stellen dat hij maar beter spitsen kan geen trainen oid. Kom op, zeg.

02-01-2025 13:21

Hersenspinsel +7993

"Hij was in de 16 was extreem dodelijk in de afronding. Ondanks dat hij dus niet eens een echt type Ajax spits was ..."
Wat is dat toch over Ajax spitsen?
Een spits scoort toch gewoon in de 16?
Of is een Ajaxspits een veredelde verdediger of middenvelder die ook wel eens een doelpunt maakt.
Vreemd.

02-01-2025 14:01

gi0vanni +7123

Dan zou ik toch maar eens even nazoeken wat Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar deden (H2) bij Ajax. In ieder geval niet koekjes bakken.
Je kan met gemak foto's vinden waar de aankoop met H2 op de foto staat. Google: Hamstra Huntelaar
Dus niet zo moeilijk om terug te vinden dat ze het aankopen van spelers deden en dat was zeer slecht. Namen als Lenderink en van der Sar worden ook genoemd in het betrokken zijn bij de transfers.
Lenderink en Huntelaar schoven alles af op Hamstra die vertrok. Maar hij was zeker niet de enige die transfers regelden.
De ellende kwam ook deels door de top die te veel spelers tegelijk lieten vertrekken.

02-01-2025 18:03

gi0vanni +7123

Bij Ajax willen ze mooi aanvallend voetbal dus vandaar dat ze het liefst een spits hebben die naast een doelpunt kan maken dus ook kan mee voetballen en assists kan verzorgen.
Een pak weg van Basten of Kluivert was dus meer een Ajax spits als Huntelaar en Bergkamp en Cruijff konden ook meer dan alleen scoren.

Geef netjes aan dat Huntelaar als een niet type Ajax spits zichzelf in de geschiedenisboeken heeft geschoten en dus zeer gewaardeerd is.
En daarnaast een topprof met een voorbeeldige instelling met een goede persoonlijkheid.

Dus waarom je met veredelde verdediger of middenvelder aankomt weet ik niet.
Huntelaar heeft het prima gedaan maar zal nooit op 1 staan in de Ajax geschiedenis. En dat is niet erg, hij deed waar hij goed in was en hij deed dat fantastisch maar was dus beperkt.

02-01-2025 18:15

AFCACruijff14 +160831

Ow en nog iets, David Endt.

Ik word echt al minstens 10 jaar heel erg moe van die prekende praatjesmaker.

Laat Ajax eens los man, ieder geval in de media. Ga genieten als normale supporter.

02-01-2025 12:12

Mattie +890

Van mij mag hij lekker doorgaan.

02-01-2025 13:36

Rowo +211

En wanneer laat jij Ajax los?

02-01-2025 14:34

Aabd +443

Van je “maatjes” moet je het hebben. Vast heel fijn voor Huntelaar dat Endt zijn burn-out in de media oprakelt

02-01-2025 12:11

Sjaakie +5778

Vraag me ook regelmatig af hoe het nu met De Hunter is. Gouwe vent, met veel potentie. Hopelijk verliezen ze hem niet uit het oog. Kan nog veel voor ons betekenen.

02-01-2025 12:10

Aabd +443

Zou mooi zijn, verdient waardering dat hij daadwerkelijk terugkwam bij Ajax. Hoeveel voetballers zeggen dat te zullen doen en maken het niet waar

02-01-2025 12:13

AFCACruijff14 +160831

Ik snap niet zo goed dat Endt gaat speculeren in de media als je een vriend van Klaas-Jan bent.
Bel hem of nog beter, bezoek hem met een mooie bos bloemen en een fruitschaal.

Het zal vast niet goed met KJH gaan en dat is triest. Die jongen is er ook maar als soort stagiair ingerold drie jaar geleden en kreeg door het vertrek van Overmars die hem jaren in zou werken plots verantwoordelijkheden die hij nooit had moeten krijgen. Al lag de verantwoording uiteraard bij Hamstra.

Ik heb een paar van die spelers die ooit bij Ajax hebben gespeeld waar ik echt emoties bij voel. Daar is Huntelaar er absoluut een van. Zijn heerlijk nuchtere houding, zijn drang om altijd maar meer te scoren, zijn liefde voor Ajax; gewoon ontzettend mooi. Fijn mens. Zijn omhaal tegen Roda in de halve finale beker, zijn beslissende goals in de bekerfinale tegen PSV, de omhaal in Almelo, zijn winnende in 2019 in Groningen, zijn vele treffers in de Kuip. Allemaal mooie herinneringen. Ook nog even de penalty tegen Mexico erbij als bonus.

Hoop dat hij weer snel de oude is en wat bij Ajax gaat doen, zijn club.

02-01-2025 12:09

FissaDeGekste +3368

Ach, dankzij David Endt heb ik ooit Huntelaar in het spelershome mogen ontmoeten en met de 'gevallen' schaal in mijn handen mogen staan.
Voor mij kan hij dan ook niet meer stuk!

En dat hij een beetje in de leegte zwamt.. het hoort bij deze tijd zullen we maar zeggen.

02-01-2025 12:01

Kryptonite +76738

Haha ja tuurlijk David. De burn out heeft te maken met Mislintat en niet met iemand anders binnen de organisatie op wiens teentjes jij liever niet trapt. Zo doorzichtig dit.

02-01-2025 11:59

Oxxer +163797 moderator

Heb hier regelmatig reacties gelezen waarin gezegd wordt de burn-out van KJH komt door een conflict met Danny Blind die KJH verwijten maakt over het conflict Schreuder vs Daley Blind.

02-01-2025 12:03

AFCACruijff14 +160831

Het kan ook gewoon met niemand te maken hebben. Niet met Blind, niet met Mislintat maar met privédingen of gewoon met niks. Als er echt iets was dan had een Telegraaf het allang eens benoemd denk ik.

02-01-2025 12:10

Kryptonite +76738

Tenzij dat niet strookt met de belangen van de Telegraaf natuurlijk.

02-01-2025 12:16

Lavie +2259

Volgens mij is er ook meer sprake van een conflict i.p.v. een burn-out. Wat vindt Menno ervan? Waarom heeft hij het nog niet opgelost?

02-01-2025 12:22

Oxxer +163797 moderator

@Lavie

Waarom nog niet opgelost door Menno, heel goed punt.

02-01-2025 12:26

Johannummer14 +98

Omdat Menno geen dokter of psycholoog is. Huntelaar schijnt totaal zichzelf niet te zijn. Het is wel degelijk een burn-out.

02-01-2025 13:12

Jayq +3339

"Huntelaar schijnt totaal zichzelf niet te zijn. "

Waar baseer je die uitspraak op?

02-01-2025 14:12

Robertini +38975

Jeetje, dat hij er nog steeds mee worstelt is wel erg. Hoop dat hij daarin wel begeleid wordt, maar vraag me af wat Ajax nog doet, staat hij nog bij Ajax onder contract?

Laten we hopen dat hij er bovenop komt en een minder stressvolle functie kan invullen.

02-01-2025 11:59

Raydo +1517

Contract liep tot 2024, dus nee.

02-01-2025 13:18

Robertini +38975

Dat moet dan toch nog steeds wel opgezegd worden? Zou best kunnen dat Ajax dat niet gedaan heeft vanwege de situatie.

02-01-2025 13:52

Red Devil +3604

Laten we hopen dat hij er weer snel bovenop komt.
Zou mooi zijn als hij spitsentrainer zou worden bij de Ajaxjeugd.

02-01-2025 11:55

Oxxer +163797 moderator

Ik zou David Endt voordragen voor een overkoepelende, adviserende rol in het Ajax museum, zijn rol is uitgespeeld, niet meer van deze tijd, Ajax gaat een nieuwe fase in daar hoort David Endt niet bij. Sven heeft schade aangericht, de burnout van KJH hoort daar niet bij.

02-01-2025 11:55

Injotef +154

Iemand die een Ajaxhart heeft, jarenlang bij Ajax heeft gewerkt in verschillende functies, goeie connecties heeft met veel oud-Ajacieden en mooie verhalen kan vertellen over onze geschiedenis zou heel goed passen bij dit Ajax. Dit Ajax wil zijn geschiedenis koppelen aan de toekomst, zie de terugkomst van het oude logo.

Het kan zijn dat je goed contact hebt met KJH maar grote kans dat je met weinig informatie veel te stellig bent. Dat laatste zou erg zwak zijn.

02-01-2025 12:34

Oxxer +163797 moderator

Wat voor rol heeft David Endt volgens jou in de toekomst van Ajax?

02-01-2025 12:38

Injotef +154

Ik weet niet hoe hij er mentaal en fysiek bijloopt tegenwoordig maar iemand met zijn kwaliteiten kan het netwerk van oud-Ajacieden opbouwen en onderhouden, voor wat voor reden dan ook. Bijvoorbeeld voor scouting, door beroemde oud spelers uit bepaalde landen kennis te laten maken met grote talenten uit diezelfde landen om ze lekker te maken voor Ajax. Zo kan Maxwell worden ingeschakeld voor een Braziliaans talent. Maar ook het optrommelen van Oud-Ajacieden voor Ajaxdagen en legendswedstrijden. Naast dat netwerk kan hij ook documentaires en verhalen maken over bijzondere en vergeten Ajax gebeurtenissen om jonge generaties in binnen en buitenland te laten voelen wat Ajax is.

Niets groots maar hij heeft wel bijzonder netwerk, kennis en kunde.

02-01-2025 12:53

Oxxer +163797 moderator

David Endt heeft het digitale tijdperk gemist, is niet 2024 proof, Maxwell werkt tegenwoordig voor de UEFA en heeft ambities als spelersmakelaar. Jij wilt iemand erbij houden, een functie creëren, enkel en alleen omdat hij lang bij de club zat. Ajax dacht hetzelfde want hij werkt niet meer voor de club.

02-01-2025 13:07

Injotef +154

Jij legt woorden in mijn mond. Ik zeg niet dat hij per se een rol moet krijgen zoals jij wel zegt dat hij per se geen rol moet krijgen. Ik vind dat hij unieke menselijke kwaliteiten heeft die gebruikt kunnen worden om de geschiedenis en de toekomst van Ajax bij elkaar te brengen. Als hij überhaupt een rol zou gaan krijgen zal hij dan inderdaad wel ondersteunt moeten (zoals zoveel mensen samenwerken in een organisatie) worden aangezien hij van de oude media generatie is. Daarnaast was Maxwell een voorbeeld, maar dat heb ik misschien niet duidelijk genoeg voor je aangegeven. Maar we zijn het niet eens (wat helemaal prima is) en het is ook helemaal niet relevant dus laten we het maar stoppen. Ik reageerde omdat ik het allemaal zo stellig en persoonlijk vond.

Niet 2024 proof.. heb jij ook een houdbaarheidsdatum?

02-01-2025 13:19

Oxxer +163797 moderator

@Injotef

Als jij een normale reactie wilt geven op medemoderator doe dat dan ipv op mij, zou niet weten wat ik te maken heb met zijn mening,

Jouw laatste zin ''heb jij ook een houdbaarheidsdatum? valt daar niet onder en vind ik op de man spelen, niet meer doen.

02-01-2025 13:29

Injotef +154

Naar mijn idee reageer ik toch ook op jouw reacties? Ik druk telkens op het pijltje onder jouw bericht voor ik antwoord.

Hoe bedoel je ‘valt daar niet onder’? En ik ben verbaasd dat jij vind dat ik op de man speel met een vraag over houdbaarheidsdatum terwijl jij de gene bent die een houdbaarheidsdatum prikt op David End. Voor de duidelijkheid is het verschil tussen jouw en mijn opmerking dat ik dus benieuwd ben naar jouw mening over jouw eigen houdbaarheidsdatum en jij stelling neemt dat iemand een houdbaarheidsdatum heeft.

Ik heb dus het idee dat jij zelf vooral niet te persoonlijk moet doen naar David End, en dat was ook precies de reden dat ik in eerste instantie op jouw reactie heb gereageerd en ik nu alweer 60 minuten van mijn leven kwijt ben aan dit gedoe haha.

02-01-2025 13:48

Oxxer +163797 moderator

Jij schrijft medemoderator.

Tip: Er zijn genoeg andere reacties op David Endt waar jij op kan reageren.

02-01-2025 13:54

Oxxer +163797 moderator

@Injotef

Ik heb een mening die afwijkt op die van jou, deal with, ga mij niet vertellen wat ik wel en niet moet doen volgens jouw handboek van moderators. Het was net een goed moment om te stoppen ipv daarvan ga jij doordrammen, gewoon niet doen.

02-01-2025 14:13

Sportvolgert +40197

Afschuwelijk lijkt me wel wat zwaar hoor. Gast is multi miljonair en kan juist makkelijk de keuze maken om lekker te stoppen als het te zwaar word. Heeft een mooi gezin, mooie vrouw en veel geld. Heftig allemaal.

02-01-2025 11:53

Robertini +38975

Er zijn genoeg voorbeelden van rijke mensen die aan mentale problemen ten onder gaan. Geld garandeert geen geluk.

02-01-2025 12:03

Sportvolgert +40197

Klopt zeker. Wens kjh ook het beste hoor. Alleen zulke bewoordingen als afschuwelijk komen me wat gechargeerd over als je weet wat er allemaal gaande is in de wereld.

02-01-2025 12:06

Robertini +38975

Dat soort relativisme helpt niet echt. Elk huisje heeft z'n kruisje.

02-01-2025 13:54

Muddy +2429

Het is niet alsof minder bedeelde mensen het alleenrecht op mentaal lijden hebben. Als voetballer van het niveau Huntelaar wordt je aanbeden en als je dan stopt kan het best lastig zijn je draai te vinden, zeker in de chaos waar Ajax in terecht kwam in die tijd.

02-01-2025 12:06

EeuwigeBankzitter +1524

Na de beschuldiging dat Mislintat verantwoordelijk is voor de burn-out van Klaas ben ik gestopt met lezen. Het is eerder andersom: KJH is mede oorzaak van de onsamenhangende selectie waar Mislintat verantwoordelijk voor was.

02-01-2025 11:51

EeuwigeBankzitter +1524

Omdat hij als technisch manager daar mede verantwoordelijkheid voor droeg, en dat zelf bij zijn laatste verlenging bevestigde.

02-01-2025 12:01

AFCACruijff14 +160831

Haha wat vergezocht en onzinnig. Huntelaar was assistent van Hamstra. Als je iemand verantwoordelijk wil stellen om Mislintat schijnbaar de hand boven het hoofd te houden, neem dan Hamstra. Die man had al jaren ervaring als TD. Huntelaar was letterlijk een paar maanden eerder als stagiair van Overmars begonnen.

02-01-2025 12:39

Freddy +11366

Was er van Huntelaar, Hamstra en Mislintat überhaupt iemand bevoegd om te tekeken?

02-01-2025 13:00

Ajax1969 +4162

Volgens mij niet. H2 zeker niet, maar Mislintat was ook nog geen statutair directeur toen hij ontslagen werd.

02-01-2025 13:13

Marko9 +885

Wat een bullshit

02-01-2025 12:00

Robertini +38975

Volgens mij klopt de tijdlijn dan sowieso niet, dit ligt echt niet aan Mislintat.

02-01-2025 12:03

KleineReus +6424

Ja man. Geef de stagiair gewoon de schuld joh.

02-01-2025 12:09

Spielmacher +10681

Ieder verhaal met David Endt gaat uiteindelijk alleen maar over David Endt.

02-01-2025 11:48

Demeerliefhebber +86

David, pak dat apparaatje eens uit je zak, klik op “contacten” en kijk onder de K of onder de H. Je zal het misschien niet geloven maar daar zie je vast een nummer van 10 cijfers bij een naam staan die bij jou bekend staat als je maatje. Als je op het groene telefoontje drukt gaat er waarschijnlijk iets wonderlijks gebeuren. Succes.

02-01-2025 11:41

Erik20 +7363

Waarom gooi je zoiets in de media als je zogenaamd zo'n goede band met iemand hebt?... Lekker interessant doen over de rug van iemand anders. Als ik Huntelaar was zou ik gelijk klaar met hem zijn.

02-01-2025 11:40

myway25 +2440

Zo zie je maar dat niet iedereen geschikt is voor de top. In een bedrijf werken is heel anders dan op het veld staan. Ajax heeft mensen nodig die in goede en slechte tijden blijven presteren. Ondanks de druk of whatever.

Verder hoop ik dat het snel goed komt met Huntelaar. Ik vind hem een icoon!

02-01-2025 11:34

Demeerliefhebber +86

Ik heb je stukje paar keer overgelezen en zit nog met mijn oren te klapperen. Ik hoop echt dat jij geen personeel hebt of zal krijgen. “Ondanks de druk of whatever”. Poeh.

02-01-2025 11:43

EeuwigeBankzitter +1524

@Demeerliefhebber: hij heeft toch een goed punt? KJH bleek ongeschikt voor zijn positie, en heeft daarom een flinke burn-out opgelopen. Bizar dat die Endt het heeft over terugkeren. Misschien als spitsen trainer lekker een balletje trappen, maar nooit meer in een zakelijke rol.

02-01-2025 11:48

401Middenweg401 +5977

Kolere zeg, blijf nog maar even op die bank zitten. Een stagiair wordt vermalen omdat er een paar volledig incapabel zijn en wie is er ongeschikt? Natuurlijk, de stagiair... Als het zo werkt in je hoofd wens ik je veel sterkte in de toekomst.

02-01-2025 12:15

Demeerliefhebber +86

@Eeuwige: Lees nog eens terug wat ik bedoel.

02-01-2025 12:58

myway25 +2440

Ja dat komt omdat de samenleving zwak is blijkbaar. Als je kritisch bent om de feiten dan ben je te hard. De beste man is bezweken onder druk. Verder bedoel ik het niet slecht.

Ik wist verder ook wel als ik zo een reactie zou neerzetten dat ik meteen dit soort reacties over me heen zou krijgen.

Teven heb ik 12 man werken die dezelfde gedachtegang hebben als ik. Mijn bedrijf is juist hierdoor exponentieel gegroeid. We benoemen dingen zoals ze zijn en zonder dat iemand eronder bezwijkt. Benutten ieder op zijn of haar kracht.

Maar klapper jij lekker door met je oren haha.

02-01-2025 18:05

Demeerliefhebber +86

“De samenleving is zwak”. Je weet het bijzonder te verwoorden. Ik wens jou en je medewerkers veel succes en hoop dat ze zowel binnen het werk maar vooral privé geen tegenslag te verwerken krijgen waardoor ze zich mogelijk wat “minder lekker” gaan voelen. Ik ben in ieder geval blij dat ik in mijn werkzame leven niet heb hoeven samenwerken met je. Helaas heb ik in mijn werkzame leven te maken gehad met een aantal “zwakkeren” uit de samenleving. Ik heb ze nooit in de steek gelaten en ze zijn, op 1 na, weer teruggekeerd in hun tempo. Het bedrijf heeft er niet onder geleden.

02-01-2025 18:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.