Schreuder sprak Brobbey over gedrag tijdens Rangers-thuis: 'Volgende keer zal ik het niet accepteren'

door Jesse ter Haar 89

Bron ESPN

Schreuder sprak Brobbey over gedrag tijdens Rangers-thuis: 'Volgende keer zal ik het niet accepteren'

door Jesse ter Haar 89

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Alfred Schreuder was niet tevreden met de manier waarop Brian Brobbey zich na Ajax - Rangers gedroeg. De jonge spits mocht twee minuten meedoen en vertrok na het laatste fluitsignaal direct naar de kleedkamer. Hij deed zodoende niet mee aan de ereronde langs de fans. De twee spraken erover met elkaar en zaterdag tijdens Ajax - sc Heerenveen toonde Brobbey zich op een goede manier.

'We hebben gesproken over de manier waarop hij inviel', aldus Schreuder op de persconferentie na sc Heerenveen-thuis. 'Hij is een hartstikke jonge speler. Je kunt het als trainer niet accepteren, maar je kunt wel een soort van begrip hebben voor waar het vandaan komt. Het is een mooie Champions League-wedstrijd en dan speelt hij niet. Ik begrijp het aan de ene kant dus wel, maar als trainer moet je aangeven dat je het niet wilt.'

'Het seizoen duurt nog lang en je hebt elkaar nodig', benadrukt de hoofdtrainer van Ajax, die eerder actief was als assistent-trainer van Erik ten Hag. 'De volgende keer zal ik het niet meer accepteren, omdat het niet in een team past. Vandaag (zaterdag, red.) kwam hij er hartstikke goed in. Veel dreiging, jagen, dat vind ik prima.'

De vorm van én de kritiek op Tadic

Verder gaat Schreuder ook in op de vorm van Dusan Tadić. De Serviër krijgt vrij veel kritiek en daar spreekt de trainer zich over uit. 'Ik weet niet of het de fans zijn. Ik denk dat het ook veel journalisten en presentatoren waren. Ik hoor het, maar doe er niks mee omdat ik weet hoe veel waarde hij voor ons heeft. Hij speelt nu aan de rechterkant en hij is continu bezig met Devyne Rensch. Met hoe ze moeten spelen en bewegen.'

Bovendien gelooft Schreuder dat het als Ajacied een boost geeft om met de captain samen te spelen. 'Het is voor een medespeler fijn om met Tadić het veld op te gaan. Hij is er ook heel erg mee bezig en het tekent hoe professioneel hij is. In de rust wisselden we Devyne voor Jorge Sánchez. Dan gaat hij gelijk met Sánchez bij het bord staan om te laten zien hoe hij moet bewegen ten opzichte van hem.'

Bestel het nieuwe derde Ajax-tenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

Flipper33 +6826

Toen hij al op de bank zat tegen de Rangers kon je al zien dat het hem niet zint aan zijn gezicht .. kan nog wel eens een lastig mannetje worden als die niet basis staat

11-09-2022 22:18

Ajax14AMS +25205

Kudus een publiekswissel geven is zo raar. Het hele conflict was dat hij wilde spelen en dan haal je hem eruit als een beloning/leuk moment voor hem lol.. Volle 90 minuten was een mooier gebaar geweest en dan had je dit gezeur ook niet gehad.

Doet Schreuder wel vaak, zulke late en nutteloze wissels...

11-09-2022 16:39

Ajax14AMS +25205

Bergwijn Brobbey Tadic
Taylor Kudus Alvarez
Blind Bassey Timber Rensch
Pasveer

11-09-2022 16:37

Robertini +39775

Dat zie ik ook graag eens een keer.

12-09-2022 16:32

Simpelishetmoeilijkst +25386

Dit getuigt van een trainer, die ook leraar is op een bepaalde manier voor de mensen onder hem. Zo breng je het geheel vooruit, en dat geeft me vertrouwen in een mooi seizoen. We hebben een uitstekende trainer bij Ajax op dit moment, misschien wel beter dan zijn voorganger. We zullen het zien.

11-09-2022 15:45

Newbee34 +6739

2 minuten.. daar mag je best boos en teleurgesteld over zijn. Was anders geweest als hij 30 minuten had gespeeld en dit ook had gedaan.

11-09-2022 13:19

ElFlaco +3651

Breng hem dan ook in de 75ste minuut of zo. 2 minuten is toch ook klote en respectloos. Dan beter niet vind ik.

11-09-2022 12:28

Juan62 +46450

Het was een publieks wissel, die doe je altijd in de laatste paar minuten, niet in de 75ste
Niks klote of respectloos aan van de trainer
De speler die zich ten opzichte van zijn medespelers zo gedraagt is respectloos

11-09-2022 13:14

TheRiviera +5478

We praten niet over een publiekswissel voor Brobbey hoor. Hij kwam er in in de laatste 2 minuten, hij ging er niet uit. Natuurlijk had Brobbey zichzelf niet zo moeten gedragen maar dat hij geïrriteerd is kan je ook wel begrijpen. Hij wou terug om zichzelf te kunnen bewijzen en nu zit hij weer op de bank omdat Kudus loopt te janken.

11-09-2022 13:32

Juan62 +46450

Nee we praten over een publieks wissel voor Kudus
Dus Brobbey voor Kudus
Dat vertelde de trainer gisteren ook uit.

Je hebt het over een jankende Kudus,
Echter Brobbey mag Ajax op zijn knieen danken dat ze hem hebben teruggekocht,
Hij heeft totaal geen recht zich te gedragen zoals hij deed

11-09-2022 13:41

Terranova +464

Dus Kudus mag muiten en krijgt een basisplek. Brobbey is boos omdat ie wissel staat en moet oppassen. Wat is dit dan voor hypocrisie

11-09-2022 12:16

Capocapo +12001

Want Kudus is niet aangesproken?

11-09-2022 12:37

Terranova +464

dat is te zien aan z'n basisplek.

11-09-2022 13:05

gi0vanni +7334

Kudus mag spelen omdat de trainer hem heeft opgesteld. En het is logisch dat er problemen zijn met een selectie uit balans. Sommige posities zijn onderbezet maar achter de spits is het overbezet. Klaassen is een heel dure speler die gewoon op de bank zit. Ajax moet gewoon een paar spelers verkopen en talent inpassen. Of spelers bijkopen maar dat mag niet. Ik hoop dat Baas het goed gaat doen, Magellan zijn contract niet verlengd en er een LV met wat snelheid bijkomt voor de bank mocht Daramy na verhuur niet goed genoeg zijn gebleken.

11-09-2022 14:55

Ajaxtrouw +6360

Goed verhaal van Schreuder. Hij managet dat naar buiten toe ook slim

11-09-2022 12:16

Jariiii +22272

Schreuder is echt uitgesprokener dan Ten Hag. Ontkent issues niet. Een verademing.

En Brobbey moet echt razendsnel zijn plek leren kennen bij Ajax en binnen de selectie. Hij is een broekie (een talentvol broekie, absoluut) dat nog weinig heeft bewezen en heeft ook nog een vervelende voorgeschiedenis. Dan past bescheidenheid, hard werken en accepteren dat het niet altijd loopt zoals je het wilt,

11-09-2022 11:23

Biss +10477

Verwend kind is Brobbey, heel snel afleren.

11-09-2022 10:30

DeHeerVanDeMeer +25201

Ajax was ook niet blij met de wissel van Brian naar RedBull, hebben ze ook netjes opgelost,
dat werkt wel 2 kanten op Brobbert.. Fijn dat hij het na het gesprek van de trainer heeft opgepakt.

11-09-2022 09:43

BokkieBokstra +11345

Dit was geen handige wissel of je wilt iemand kwaad maken. Foutje schreuder of zo bedoeld? Niet lekker tijdje warm lopen en erin als het gedaan is. Begrijp brobbey wel. Zijn interviews zijn heel goed en blij om te zien dat het gisteren beter ging. 60ste minuut erin

11-09-2022 09:41

Allesreiniger +3361

De interviews van schreuder zijn ook heel goed. Zo’n wissel voor de laatste 5 minuten lijkt vaak onzinnig (ben ik mee eens), maar check nou heereveen gisteren. Dan maak je je wissels 30 minuten voor tijd op om zoveel mogelijk spelers te kunnen rouleren met een normaal aantal speelminuten en dan sta je de laatste 10 minuten met 10 man.

In die zin begrijp ik dat je 1 wissel achter de hand houdt tot einde wedstrijd. En dan zou je die laatste minuten kunnen denken, ok Brob. Cuer nog ff een feestje en knal er nog 1 in in de laatste minuten.

Je kan hem op 2 manieren bekijken. Gelukkig komen ze er samen blijkbaar goed uit, want sfeer in het team is rete belangrijk (en zie nog steeds frustratie. Bij brobbey, maar ook bij Alvarez)

11-09-2022 09:58

4Ever14 +6636

"Zo’n wissel voor de laatste 5 minuten lijkt vaak onzinnig (ben ik mee eens), maar check nou heereveen gisteren. "

Ja maar dan houdt je 1 wissel achter de hand, maar wat Alfred (net als Ten Hag) soms doet is pas na de 80' minuut wisselen. Terwijl je al veel eerder ziet dat het helemaal niet loopt en er behoefte is aan nieuwe spelers.

11-09-2022 13:02

HendrikAjax +16899

De wissel was een publiekswissel voor Kudus

11-09-2022 11:45

paulis +10337

Het is gewoon een tactloze, achterlijke actie van Schreuder geweest, je laat Brobbey nadat hij al gepasseerd is voor een CL wedstrijd, niet 50 minuten warmlopen om hem te gebruiken als publiekswissel voor 3 minuten. Maar goed, ook Schreuder moet nog leren, hopelijk doet hij dat..

11-09-2022 09:28

MPAjax +8458

Iemand met ambitie om de beste spits te worden zal zeker geïrriteerd zijn als die te weinig speelt Maargoed ze hebben veel voor hem betaald dus laat hem dan ook spelen bedoe anders had je hem net zo goed niet hoeven kopen

11-09-2022 09:15

Manov +8581

Ik snap die hele RvC niet, houden transfer van een keeper tegen, spelers moeten gehuurd worden maar zijn het wel eens met een koop van 17 miljoen voor een speler die gratis wegliep omdat hij niet speelde en spijt kreeg dat hij naar Leipzig ging en daar ook niet tot spelen kwam. Dan kom je toch niet geloofwaardig over als RvC. Jongens die moeilijk lopen doen moet je wegjagen. Als ik moeilijk op mijn werk doe word ik ook ontslagen en ik verdien geen miljoenen om op een bank te zitten.

11-09-2022 07:59

Qifesh +24917

Ze jagen hem niet weg omdat ie miljoenen waard is.. jij niet

11-09-2022 08:36

BokkieBokstra +11345

Was dat laatste maar waar!

11-09-2022 09:42

gi0vanni +7334

Het was 16,35 mil en zal max 19,35 mil zijn. Ajax heeft meer als 100 mil voor spelers. Maar Ajax is een bedrijf. En de aandeelhouders willen centjes. Of de RVC is beter in scouten, transfers regelen en directeur zijn als de rest. Als dat zo is moeten ze iedereen ontslaan en de zaken zelf regelen. Ik ken Ocampos niet dus of hij een geweldige vleugel is of een paniekaankoop weet ik niet maar ik ga er vanuit dat ze dat hebben onderzocht voordat ze 20 mil boden. Maar een ding is zeker, Ajax heeft meer als het dubbele verdiend als dat ze hebben uitgegeven en in de CL halen ze nog minimaal 40 mil op. Dus ondanks dat de balans in de selectie niet goed is moet Ajax dat dan maar in de komende winter en zomer oplossen.

11-09-2022 11:04

Been +12564

Interessante opmerking over Tadic & Rensch. In dat opzicht kun je de wederopstanding van Rensch niet los zien van de switch van Tadic naar de rechterflank.

11-09-2022 07:26

Ans B +20010

Ik denk dat Tadic inderdaad een makkelijker partner voor Rensch is dan Antony -die onvoorspelbaarder was en meer voor eigen acties ging. Maar de wederopstanding van Rensch zie ik niet als een direct voortvloeisel daarvan. Eerder als 'logisch' vanwege zijn achtergrond: eerst een fantastisch debuutjaar (zelfs Oranje halen) en daarna weer vooral in Jong moeten spelen. Dat is mentaal loodzwaar. Wel goed voor zijn ontwikkeling trouwens.
Zijn inzinking duurde wel langer dan ik verwachtte, want ik dacht dat hij er al vanaf ongeveer het begin van dit seizoen weer zou staan. Maar gelukkig op tijd weer terug.
Ik ben echt fan van Rensch sinds dat debuutjaar. Ik vind hem vooral aanvallend zeer waardevol: hij heeft m.i. meer scorend vermogen dan Mazraoui, en ook meer diepgang en een betere eindpass.

11-09-2022 09:48

Allesreiniger +3361

Ik vind dit inderdaad mooie inkijkjes die je van schreuder hoort. Het is niet alleen hoe je presteert met je voeten op het veld, mar met spelers als blind en tadic ook hoe je spelers binnen en buiten het veld coached.

Ik vind dat tadic tegen heereveen weer eens goed speelde itt de voorgaande wedstrijden. Maar dan laten we de rest buiten beschouwing

11-09-2022 10:05

Het_Olympisch_Stadion +5631

Muiterij, heel veel nieuwe spelers, nu weer dit babygedrag van Brobbey. Hij lijkt het allemaal verdomd goed te managen.

11-09-2022 06:45

rastamario +65

Goed? Schreuder zegt A denkt B maar doet C de week erop maakt hij er C A Btje van. Dat spelers hier van gaan irriteren is onhoudbaar, als hij het zo goed aan het managen was zou er geen muiterij aan te pas gekomen zijn.

Hij spreekt nu in het openbaar over een volgende keer heeft het gevolgen! Je hebt net 2 spelers na weigeren om te trainen gewoon opgesteld, zonder uitleg in de media te geven, maar bij Brain laat je je wel verleiden?

Om het dan nog niet te hebben over kudus die in goede vorm steekt en weken heeft moeten toekijken hoe andere falen?

Nee ik zie eerder Schreuder heel snel respect verliezen onder de groep!

11-09-2022 09:53

4bier +31367

Brobbey lijkt alles te mogen. Laat publiekelijk de club steeds in de steek.

11-09-2022 03:34

Ron403 +6499

Ik vermoed dat 4bier niet helemaal klopt

11-09-2022 06:45

AjaxsupporterCulemborg +31

Het is natuurlijk nog een jonge jongen en moet nog veel leren.

Jammer dat iemand die al zolang bij de club is nog niet mee heeft gekregen om zaken in percpectief te zien.

Hij krijgt betaald om de selectie van ajax 1 te vertegenwoordigen. In het veld, trainingen, bank en daarbuiten. Hij krijgt daar goed voor betaald. (Toch wel een aantal keer het minimum jeugdloon volgens mij). Natuurlijk je ben je teleurgesteld. Maar voor werkweigering (niet aanwezig zijn bij de ere ronden) een forse boete volgens contract en natuurlijk een goed gesprek met de trainer.

Hopelijk staat hij nog open voor verdere mentale begeleiding. Zet hem op Fortes en Schreuder!! deze jonge speler heeft echt de potentie!!

11-09-2022 07:33

Hans Goor +76

Hij coached ook heel veel in het veld. Hij is constant bezig met zijn medespelers. En laten we eerlijk wezen. Die assist op Klaassen tegen Heerenveen was een echt Tadicsje.

11-09-2022 01:14

Altijdindestraat +40290

Alleen vind ik een twee minuten voor tijd wissel bij een 4-0 voorsprong niet echt nodig. Dat doe je alleen als je tactisch tijd wil rekken. Verder moet Brobbey Ajax op z’n blote knietjes bedanken dat ze hem bevrijd hebben na die naaistreek.

11-09-2022 01:14

Tabbink +1535

Schreuder is wel gewoon open eerlijk. Dat is wel een openbaring. Ik ben het ook echt niet altijd met hem eens, maar dat is wel een verschil met ten Hag.

11-09-2022 00:59

Telamon +9192

Leg maar eens uit waarom je bij al heel lang op 4-0 staan, Brobbey er 2 minuten voor tijd inbrengt.

Waar de vuk slaat dat op?

11-09-2022 00:55

CoolRunnings +388

Hij heeft het ook uitgelegd!

11-09-2022 01:38

Telamon +9192

Niet meegekregen, maar dus nog erger, Brobbey gebruiken om zijn concurrent te pleasen.

11-09-2022 12:52

ReconditeNL +6480

Heeft ie al gedaan, het was een publiekswissel voor Kudus

11-09-2022 04:17

rastamario +65

Waarom Brain? Hij had Sanchez ook oo het middenveld staan ipv RB toch? Nee we zetten even een speler die erin die het de afgelopen wedstrijden goed/ geen onvoldoende gedaan heeft, maar tijdens de crème de la crème (CL) niet mag opdraven.

11-09-2022 10:00

Telamon +9192

@Recondite

Wat rasta zegt, en je gebruikt Brobbey gewoon op een heel lullige manier om Kudus te pleasen. Best smerig vind ik. Je stond ook verdomme al 4-0 voor, had je Brobbey ook wel een half uur of zelfs hele helft kunnen geven.

11-09-2022 12:54

RN +14719

Ik denk dat we geen idee hebben hoe groot Dusan bij Ajax is

11-09-2022 00:55

Hziyech15 +2197

We gaan het pas zien als we het doorhebben.

11-09-2022 02:28

BakkalBijter +11710

Haha Echt zo johan

11-09-2022 12:12

RepoocElad +9966

Sommigen niet nee. Maar wmb is Dusan gewoon onze belangrijkste speler. Reageerde iemand een paar dagen geleden dat Bergwijn onze belangrijkste speler is. Dan heb je er dus echt geen kijk op. "Bergwijn scoort veel dus is de belangrijkste"... wat een niveau

11-09-2022 04:46

VluggeJaapie +2046

Tadic & Blind zijn de bekangerijkste spelers...

11-09-2022 05:29

RepoocElad +9966

Precies. Als je die weghaalt, zakt het als een pudding in elkaar

11-09-2022 07:02

Qifesh +24917

Niet iedere wedstrijd hoor repoocelad, en dat hebben we gezien. Tenzij je nu in ontkenning gaat..

11-09-2022 08:39

Erik20 +7418

Brobbey was voor de rust al aan het warmlopen, dus ik snap best dat je dan niet blij bent als je uiteindelijk 3 minuten mag spelen. Hij mag dan heel even boos zijn, maar hij moet ook beseffen dat Ajax niet voor niets al dat geld voor hem heeft betaald. Brobbey gaat nog genoeg spelen.

11-09-2022 00:35

Qifesh +24917

We moeten jouw domme wissels wel accepteren..

11-09-2022 00:32

TeringHenkie +28645

Schreuder wisselt al 10x beter dan TH deed.

11-09-2022 00:40

Qifesh +24917

TH was nog kutter idd..

11-09-2022 01:14

Manov +8581

En veel eerder en niet pas in minuut 80

11-09-2022 08:02

mokum007 +6523

Hoezo domme wissel? Het kan ook zijn om Brobey te prikkelen,

11-09-2022 00:57

Qifesh +24917

Brobbey prikkelen hmm.. weet niet of dat nou echt de manier is.. twee helften warmlopen en een paar minuutjes geven..

11-09-2022 01:15

michaellaudrup +4660

Dat Brobbey naar binnen gaat na het fluitsignaal vind ik logisch. Om iemand te passeren qua opstelling en dan 3 min voor tijd inbrengen vind ik niet netjes naar de speler toe. Dat doe je niet.

11-09-2022 00:25

Wouter.H +11163

Egocentrisch gedrag past niet in een team.

11-09-2022 02:35

BokkieBokstra +11345

Je hoeft niet alles te slikken.

11-09-2022 09:48

Wouter.H +11163

Eenmalig 2 minuten voor tijd worden ingebracht is dus al te heftig? Spelers krijgen regelmatig ook bonussen op basis van hoeveel keer zij ingezet zijn, los van speelminuten. Zo kan je iemand iets gunnen door diegene 1 minuut voor het einde in te zetten. Ik vind dat je mag klagen als dit drie keer achter elkaar gebeurt. Maar de eerste keer direct boos? Hou op je bent een teamspeler.

11-09-2022 12:45

Brooklyn +4154

Je hebt net met 4-0 gewonnen in de CL. Dat vier je toch, met je TEAM. Dit was niet handig van Brobbey. Schreuder is dit echt niet zo vergeten.

11-09-2022 09:28

Lagasj +2905

Maak me meer druk over de gekruiste gevangenen handen van Kudus.
Hij blijft dat doen.

11-09-2022 00:15

Boerrigter +75

Bedoelt hij daarmee dat hij gevangen zit in Amsterdam? Dan nooit meer opstellen die gozer, mag blij zijn dat hij nu in de basis staat

11-09-2022 00:16

OviMivO +1761

Volgens mij is dat naar aanleiding van "Black Panther" film. Het symbool van "Wakanda"

11-09-2022 00:20

rodnet +10346

Rustaaagh! Weet je veel man, zonder enige feitelijke kennis alvast conclusies trekken lijkt me niet slim. De man scoort, dat is voor mij sowieso goed genoeg.

11-09-2022 00:22

Erik20 +7418

Bij "Black Panther" houden ze de armen tegen hun borst, dus dat is het niet. Ik denk dat het nog wel iets met zijn eigen frustratie te maken heeft. Of kan ook dat het een gebaar is dat blijkbaar nu "in" is.

11-09-2022 00:25

Qifesh +24917

Jeez gap denk je dat echt? Ff dimmen met de conspiracy theorietjes man..

11-09-2022 00:33

AFCACBS1900 +2493

Bij Studio Voetbal hadden ze het daar ook al over, dus hij is niet de enige die het zich afvraagt.

11-09-2022 00:39

Wouter.H +11163

Bedoel jij daarmee dat de holocaust nooit gebeurd is? Dan moet je direct vervolgd worden! Moet blij zijn om in een vrije maatschappij te kunnen leven!

Voelt oneerlijk als het bij jou gebeurt, nietwaar? Al dat "als dit en dat nou dan is diegene al zijn krediet kwijt" gelul vanuit speculaties en sprongen jn logica zijn nergens goed voor. Die kerel viert zijn goals allang zo. Ook bij vorige club.

11-09-2022 02:41

Qifesh +24917

Afcacbs1900, dat zijn ook een stelletje Sherlocks wat dat betreft.. iets met spijkers en laag water..

11-09-2022 09:30

Boerrigter +75

Net Kudus’ allereerste goal van Ajax terug gekeken, daar juigt hij precies hetzelfde. Onjuiste voorbarige (dronken) emotionele conclusie van mij

11-09-2022 10:41

Elayais +5088

Check even vanaf 2:20, hij heeft het zelf al uitgelegd: https://www.youtube.com/watch?v=aT--6bAGARw&t=5s&ab_channel=AFCAjax

11-09-2022 00:50

Wouter.H +11163

Kijk eens een compilatievideo van hem bij z'n vorige club. Kijk eens de eerste mediaposts van ajax #kudusdream etcetera... rustig aaaaan

11-09-2022 02:37

VluggeJaapie +2046

Heeft hij toen hij hier pas kwam... uitgelegd onbreekbaar/unbreakeble, van de film Wakanda!!!

11-09-2022 05:34

Zlaat +2419

Mooi dat Schreuder zo'n anekdote deelt. Dat zegt zoveel meer over de waarde van Tadic. En wat speelde hij lekker vandaag!

10-09-2022 23:51

Masz +3731

Beter een Brobbey die zijn teleurstelling over het niet spelen niet kan verbergen dan een koude kikker als Kasper Dolberg. Ajax heeft weer een fantastisch team. Ik hoop dat we prestaties gaan halen in de CL.

10-09-2022 23:31

FGLJN +3889

Waarom maakt het uit welke emotie ze erbij laten zien? Het enige wat belangrijk is hoe ze er daarna mee omgaan. Gaan ze muiten en er met de pet naar gooien en ongemotiveerd spelen? Of gaan ze juist extra hun best doen, er motivatie uit halen, en beter spelen?

Als het goed het tweede, en dat kan iedereen, zowel mensen die teleurstelling laten zien als die nauwelijks emotie tonen.

11-09-2022 00:12

Dmen10 +1775

Tadic = AJAX ❌❌❌ en een echte PROF!!!…

10-09-2022 23:21

Pingelaar +13328

Tadic, wat een eindbaas is het.

Sinds hij bij Ajax speelt is Ajax alleen maar kampioen geworden en 1e geëindigd (Coronajaar). Het is de ultieme match gebleken voor speler en club. Staat gelijk aan Litmanen kwa status wat mij betreft.

Hij is nog steeds van onschatbare waarde, dat blijkt dus ook hier weer uit. Een dikke middelvinger naar de zure criticasters.

10-09-2022 23:06

VluggeJaapie +2046

Dat geldt ook voor Blind...

Sterker nog zins dat blind zijn debut heeft gemaakt en weg geweest is en weer terug, Ajax altijd kampioen geworden. Geloof dat Blind de meeste titels heeft van alle Ajax spelers in de geschiedenis!

11-09-2022 05:37

AlexIbarra +19330

Ik heb onze captain echt een keer uitgelachen tijdens Rangers.
Helemaal vrij in de 16, Kudus weet hem goed te vinden met een fijne voorzet en Dusan verprutst het gewoon totaal. Echt Lukoki-niveau.
Maar als Ocampos hetzelfde had gedaan, was ik het nu al lang vergeten.

Ik heb nog steeds het verwachtingspatroon dat Tadic veel aan de bal komt, weinig domme fouten maakt, hoog rendement en superieur overzicht heeft, leiderschap toont en ook op zijn minst favoriete positie van waarde is.
Simpelweg meevoetballen in een 4-0 CL-overwinning is zgn. te weinig. ;)

Waarom Tadic afschrijven omdat hij niet loopt te pieken in deze periode na een overval, op nieuwe posities, met veel nieuwe teamgenoten, in een fase van het seizoen waarin niets te winnen valt? Hoe sneller de andere jongens zich aanpassen en laten zien hoe ze in hun kracht spelen, hoe meer slimme spelers zoals Tadic (en Blind?) daar denk ik goed gebruik van kunnen maken.

Zo veel tactisch vernuft hebben we nou ook weer niet voorin lopen dus tenzij dit zijn topvorm is en hij alleen maar minder wordt, zie ik Tadic weer heel belangrijk worden dit seizoen.

11-09-2022 12:22

wijzijndebeste123 +165349

tot nu toe vind ik schreuder n hele goede indruk maken. qua teksten n verademing. ook t vele rouleren kan me bekoren. en we vallen aan met heel veel positiewisselingen wat enorm lastig te verdedigen is. enige kritiekpunten tot dusver: 1. te lang kudus negeren. 2. klaassen zoveel minuten geven.

10-09-2022 22:57

JordyAjacied +19379

Tadic was top vandaag hopelijk is dit weer de ommekeer voor heel veel van dit soort wedstrijden, te beginnen dinsdag op anfield 😉

10-09-2022 22:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.