Schreuder over situatie Ihattaren: 'Hoop binnen een week op meer duidelijkheid'

door Gino Haverkamp 194

Bron Ziggo Sport

Schreuder over situatie Ihattaren: 'Hoop binnen een week op meer duidelijkheid'

door Gino Haverkamp 194

Bron Ziggo Sport

Laatst geüpdatet

Alfred Schreuder hoopt binnen een week meer duidelijkheid te krijgen over de situatie van Mohamed Ihattaren. De Ajacied was er aan het begin van de voorbereiding nog bij, maar haakte op een gegeven moment af wegens problemen in de privésfeer. Tegenover Ziggo Sport laat Schreuder zich uit over de situatie.

Heel veel is er niet veranderd aan de situatie. Wat dat betreft heeft Schreuder niet veel bijzonders te melden. Wel dat hij binnenkort meer duidelijkheid verwacht. 'Het is voor ons niet veel anders dan vorige week. De club is in gesprek met Mo en op de korte termijn horen we er meer over.'

In de groep zelf is het niet een uitgesproken onderwerp, zo erkent Schreuder. 'Ik heb niet het gevoel dat er in de groep zelf veel over gesproken wordt, maar de jongens zijn heel erg bezig met hunzelf.' Daarmee bedoelt de oefenmeester dat voetballers vooral bezig zijn met hun sport en minder met randzaken. 'En trainers ook. We moeten een winnend elftal krijgen en daar richt ik mijn energie op.'

Schreuder had recent contact met Ihattaren

Wel verwacht Schreuder op de korte termijn dus duidelijk. 'Ik hoop binnen een week meer duidelijkheid te krijgen. Afgelopen week had ik niet zo veel contact, maar gisteren en vandaag wel een beetje. Dat (contact, red.) houd ik liever tussen ons.'

Hamstra hoopt dat Ihattaren er snel bij is

Voor het duel met Shakhtar Donetsk ging technisch manager Gerry Hamstra ook in op de situatie omtrent Ihattaren. 'Laat duidelijk zijn dat we allemaal bezorgd zijn om Mo. We zijn een voetbalclub, maar sommige dingen gaan verder dan voetbal. We zijn heel erg begaan met Mo. Er is een directe lijn vanuit Ajax met hem', aldus Hamstra tegenover Ziggo Sport.

'We hopen dat het de goede kant op gaat en hopen hem snel te kunnen begroeten', gaat Hamstra verder, waarna hij de vraag krijgt of Ihattaren kan trainen. 'Volgens mij begon ik door te zeggen dat het belangrijkste is dat het goed gaat met Mo. Als het met hem als mens goed gaat, volgt de rest vanzelf. We hebben contact met hem en zijn heel begaan met hem. We hopen dat hij er snel bij is.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Sense of.H +5472

Als hij morgen hetzelfde lot begaat als Peter R.De Vries dan Piepen alle haters en Roddelaars anders hier , laat die jongen toch met rust en mentaal tot rust komen, als hij er klaar voor is dan zullen we dat op de velden wel zien....laat privé privé

29-07-2022 19:21

mokum_1980 +728

Tilburgse goudkust, de vastgoedmove Hamstra

27-07-2022 23:04

HenryVakH1972 +1018

Wedden dat het gewoon wat zure criminele lampjes zijn…

27-07-2022 22:00

Cello +52979 moderator

Velen staan wel heel snel klaar om over Ihattaren teoordelen met commentaar, zonder iets te weten. Je ziet van alles voorbij komen.
Wat als eerste via bronnen in de media voorbij kwam was dat er bedreiging en intimidatie in het spel is.

Dit hoeft helemaal niet te betekenen dat de oorzaak bij Ihattaren zelf ligt hè?. Het kan ook heel goed mogelijk zijn dat iemand in zijn directe omgeving (kennis, vriend, familielid) onder druk staat bij iemand of een groep en dat men iets van die persoon wil. En dat één van de gevolgen bij niet voldoen aan de opdracht van die persoon/groep kan zijn dat men Mo Ihattaren te pakken neemt om zo iemand uit Mo's directe omgeving te dwingen.
Dan kan het zomaar zijn, dat politie/justitie de inschatting heeft gemaakt dat dit heel serieus is en dat betrokkenen low-profile moeten blijven of zelfs moeten onderduiken. In een dergelijk scenario kan je als Mo er toch echt vrij weinig aan doen hoor, maar hoor je wel degelijk de bedreiging heel serieus te nemen en ja dat ontwricht wel degelijk je manier van leven en je doen en laten....zoals in zijn geval o.a. trainen/ wedstrijden spelen. Inmiddels weten we allang dat de harde misdaad vrijwel nergens meer voor terug deinst....voorbeelden genoeg.
Ergste is dat je er zelf persoonlijk buiten kan staan, maar toch door o.a. je high profile doelwit kan zijn om een ander te dwingen iets te doen.

Maar goed. Het blijft speculeren natuurlijk.

27-07-2022 14:34

Moooo +3990

Suggereren het kan dit en het kan dat.
Zo lang je niks weet, hoef je je commentaar ook niet te geven.

28-07-2022 09:27

RJB1979 +25964

Het heeft geen zin om te speculeren dus doe ik dat ook niet maar mijn zesde zintuig zegt me toch dat er echt iets flink fout is als Ajax zo schimmig doet over zijn afwezigheid.

Is er niks aan de hand verder dan mag de communicatieafdeling ook nog wel een transfertje of twee maken.

27-07-2022 13:05

VakM +2196

Precies. Misschien heeft hij zelf problemen met justitie. Al het andere zou toch wel uitlekken?

27-07-2022 13:31

FissaDeGekste +3436

Met justitie zou het al helemaal uitlekken, zie de zaak Promes.

Binnen het rechtsapparaat zijn er genoeg mensen die niet genoeg verdienen maar wel toegang hebben tot zeer gevoelige informatie. Een politieagent zou dit al op kunnen vragen.

27-07-2022 14:48

Joko +5063

Die vertrekt door de achterdeur.

27-07-2022 12:10

MichelBoerebach +29286

Dat vermoeden begin ik ook een beetje te krijgen.

27-07-2022 17:27

Flipper33 +6826

Het is niet anders koopoptie is toch niet gelicht door Ajax

28-07-2022 09:14

fluwelenlinker +11903

Het zou zo jammer zijn als het weer misloopt. In het begin van de voorbereiding zag het er langzaamaan veelbelovend uit. Met de juiste houding en werkethiek zou zelfs een vertrek van Antony kunnen worden opgevangen met Ihattaren, Berghuis en Conçeiçao.
Hopelijk blijft Ajax hem steunen en slepen ze hem erdoor. Uiteindelijk is er altijd ergens een lichtpuntje, ook bij de meest hulpbehoevenden. Positief blijven is nu het belangrijkste en hopelijk komt het dan toch weer goed.

27-07-2022 11:14

Masz +3731

Fijn.
Het lijkt de goede kant op te gaan met Mo.
Schreuder denkt over een week ven hem te horen. Ik wens Mo veel sterkte toe.
Veel topsporters zoals o.a. Mike Tyson en Diego Maradona hebben geen standaard leven.
In mijn opinie moet je daar als topclub mee om kunnen gaan. Net iets meer contact, net iets meer begeleiding. Mo heeft wat vervelende ervaringen achter de rug die hij een plaats moet geven. Ajax lijkt dit goed op te pakken. Nogmaal Mo veeel sterkte en tot ziens.

27-07-2022 10:40

Vin +448

Moeten maar even afwachten om te horen wat er echt aan de hand is, zo wie zo zie ik geen basisplaats of veel speeltijd voor Ihattaren in deze huidige selectie..laten we hopen dat hij daar mee om kan gaan...:(

27-07-2022 10:33

JanBiesbos +29271

Ik zou afscheid nemen hiervan als je verleden van die jonge erbij pakt zie ik geen perspectief voor de toekomst

27-07-2022 10:28

AFCAHELLMOND +2243

Als je besluit om niet naar je werk te gaan en in zijn geval te doen waar je zo een zin in hebt is het waarschijnlijk goed mis en ernstig met de bedreigingen.
Heel vervelend voor die jongen maar ik denk inmiddels dat het voor Ajax beter is om er een punt achter te zetten. Ik denk niet dat voor December alle beren van de weg zijn en hij de sterren van de hemel heeft gespeeld bij Ajax 1. Heel jammer want hij was goed bezig in de voorbereiding maar deze jongen gaat denk ik nog wel vaker ingehaald worden door zijn verleden. Verkeerde keuzes uit het verleden beiden vaak ellende voor de toekomst.

27-07-2022 10:27

Mijnclub33x +10030

We weten het fijne er niet van maar wel is bekend dat deze jongen zich in zijn PSV tijd al, inhield met foute types. En daar zit meer achter. Dingen van vermoedens die worden rond gebasuind. Denk dat dit niet meer goedkomt met zo'n verleden.

27-07-2022 10:21

Mijnclub33x +10030

Gouw wegdoen die jongen want z'n verleden zal hem altijd achtervolgen en daar zal Ajax ook last van hebben, misschien bij een club in Amerika ver weg van idioten waar hij hier nog steeds mee te maken heeft.

27-07-2022 10:31

OwenStevenDalberg +27578

Wat het ook mag zijn, nu alweer een aantal weken missen, zal niet bevorderlijk zijn voor zijn kansen om hier te slagen. Z'n huurcontract loopt tot 31 december 2022 en het is volgende week al Augustus. 13-11-22 is de laatste competitie wedstrijd voor het WK. Dus heel veel tijd om zich te kunnen bewijzen is er niet meer voor die jongen. Ik ben bang dat het een heel lastig verhaal wordt voor hem.

27-07-2022 09:36

Op_een_oude_slof +4359

Goede voorbereiding achter de rug en dan ineens dit...heel vaag ....zou zonde zijn als hier het avontuur stopt voor beide partijen uiteraard!

27-07-2022 09:35

IRBaboon +6852

Even afwachten wat er speelt, maar het klinkt allemaal wel vaag. Hoe vaak komt het voor dat een topsporter wekenlang z'n werk niet kan door 'bedreigingen'? Hopelijk krijgt hij z'n shit op orde.

27-07-2022 09:12

Qifesh +24917

Topcomment is van een racist, gefeliciteerd as redactie.. Cruyff zou trots op jullie zijn..

27-07-2022 09:07

HallelujahAmsterdam +10641

Dit is zo'n moment dat je zo'n jongen moet steunen.
We kennen de feiten niet en kan me zo voorstellen dat hij zichzelf al als een kneus voelt :' Gaan we weer , Ihattaren heeft weer wat...'.
Het helpt natuurlijk niet , wat er ook aan de hand is.
Maar het proces waar die jongen in zit , gaat met vallen en opstaan.
Kom op jongen

27-07-2022 08:50

Oxxer +164957 moderator

Volgens zeer betrouwbare twitterbronnen en juicekanalen is Ihahatarren gesignaleerd in Roswell New Mexico, hij stapte in een flying saucer.

27-07-2022 08:37

Mijnclub33x +10030

Jij hebt vast te veel balkonnetjes geblazen

27-07-2022 10:24

Oxxer +164957 moderator

Ik doe niet aan drugs, ik post een vergelijkbare reactie van AS bezoekers die alle troep uit de media en social media geloven.

27-07-2022 10:26

Godenzoon24 +15394

Wat de reden ook mag zijn en of hij er iets aan kan doen of niet. Dit klinkt niet hoopvol. Denk dat dit het einde van de voetballer Ihattaren betekent!

27-07-2022 08:11

Web +178830

Wat er ook aan de hand is
Geen idee of de geruchten kloppen?
Ihattaren gaan wij voorlopig niet zien spelen
En misschien wel helemaal niet meer
Er zijn grenzen zowel voor de speler als voor de club
Ajax heeft er gigantisch veel energie in gestopt
Sommigen komen vaak in de problemen en anderen bijna nooit

Het beste voor die jongen maar hopen

27-07-2022 07:57

BRAMHOUTEN +3813

Ik denk meer dat hij mentale problemen heeft. Zou echt jammer zijn als ajax hem niet meer aan het voetballen krijgt

27-07-2022 07:57

Mike1 +5390

Stel dat bij Ihattaren inderdaad de bedreigingen het probleem zouden zijn dan had Ajax toch kunnen aanbieden dat er beveiliging zou worden ingehuurd om hem en zijn familie te beschermen als hij traint? Ik denk dat de bedreigingen wellicht hem net weer het zetje hebben gegeven om niet meer te willen voetballen. Nergens op gebaseerd, puur mijn eigen interpretatie van wat ik lees.

27-07-2022 07:51

Ajaxadam1 +31671

Waarom zou je beveiliging inhuren als je niet weet wat zijn rol in het verhaal is? Wie zegt dat hij zo zuiver is?

Tikte een half jaar geleden voor een miljoen een villa af die hij kocht van een crimineel.

27-07-2022 08:12

Dirk.v +15248

Vindt het zo vervelend voor hem. Hoop dat er voor hemzelf snel duidelijkheid en rust komt. Ajax moet er nu vooral geen druk op leggen! Dit was en is het risico dat we zelf wilde nemen met het aantrekken van Ihattaren.

Ik geloof nog steeds in hem.

27-07-2022 07:29

ajax1981 +3136

Ik denk dat het aliens zijn geweest.

27-07-2022 07:15

Joodhannus73 +3579

Niemand hier die het weet... We moeten gewoon wachten. Maar geduld is een schone zaak...

27-07-2022 06:52

JaapStam +137665

Echt knap dat sommige weten hoe de vork in de steel zit bij Mo Ihattaren!!! Heb je géén nieuws meer voor nodig!!!

27-07-2022 05:58

daansonafca +2223

Helemaal mee eens Jaap!!!!! We moeten gewoon afwachten!!

27-07-2022 07:11

Stefansuarez +19095

Als ajax nou gewoon duidelijkheid geeft is speculeren ook niet nodig.

27-07-2022 05:42

MarcelvTol1971 +15451

Misschien wil Mo dat niet omdat dat niet zo handig is.....

27-07-2022 05:52

Dolblij +45556

Bijzondere situatie, ook uitlatingen van Hamstra laten ruimte voor veel vraagtekens. Ik hoop het beste voor Mo.

27-07-2022 05:14

Rasmussen +25823

Ik vrees dat die jongen gewoon klaar is bij ons. Je kunt niet tegenover andere spelers verkopen dat hij alles mag doen en laten. Onderaan de streep heeft hij dan alleen maar slechts gebracht, die invalbeurt in de finale tegen PSV was beneden alle niveau.

27-07-2022 04:28

ajaxminimax +5484

Alles mag doen en laten? Pardon? Het gaat om bedreigingen in privésfeer. Hij zit niet zomaar thuis. Het is te hopen voor hem dat het goed gaat komen nu. Die jongen blijft godsgruwelijk veel talent hebben.

27-07-2022 06:18

Robertini +39771

Voetballend geweldig, maar mentaal gezien... Als hij bedreigt wordt is dat verwerpelijk en naar, maar tegelijkertijd is dat helaas de keerzijde van beroemd en rijk zijn. Ronaldo zie ik geen weken vrij nemen wegens bedreigingen, sterker nog, ik denk dat het voor hem een uitzondering is als het niet gebeurt.

Topvoetballer zijn zit 50% in talent en 50% in je hoofd. Mentale weerbaarheid is zo belangrijk in de top.

We weten natuurlijk niet het fijne ervan en hoe erg het is, maar zorgwekkend vind ik het wel.

27-07-2022 03:11

Ferd +38603

het ligt er maar aan door wie je bedreigd wordt he, in het geval van Ronaldo zullen het anonieme internetaccountjes zijn. Bij Ihattaren is het wellicht anders, volgens de geruchten zijn het keiharde criminelen die hem bedreigen (volgens geruchten he, ik weet niet of dat waar is en wat ik er van moet geloven)

27-07-2022 04:29

RepoocElad +9964

Ongelukkig gekozen vergelijking met Ronaldo die nu al weken niet op de training verschijnt omdat hij per se CL wil spelen. Dat is pas onprofessioneel.

Iedereen trekt maar conclusies en gaat er van uit dat dit nu aan Mo ligt, maar we weten gewoon niks. Hij zal niet voor niks afwezig zijn, en als ik Hamstra en Schreuder hoor is er echt iets aan de hand. Gewoon afwachten, en ik hoop dat die jongen snel weer lachend op het veld staat

27-07-2022 05:22

RepoocElad +9964

Right, je zegt dat ik iets suggereer terwijl ik letterlijk zeg we weten niets. En dan kom je zelf met allemaal diingen die 'overduidelijk' zijn volgens jou maar eigenlijk volkomen speculatief zijn. Nogmaals, we weten niks. Ik niet, jij niet. Speculaties hebben we niks aan

27-07-2022 07:35

MichelAngelo66 +22289

Die Ronaldo is gewoon een schijthuis.

27-07-2022 11:08

Amp +38000

Nee, Ronaldo neemt een paar weken vrij omdat hij niet meer bij de club wil spelen...

27-07-2022 07:22

Robertini +39771

Haha slecht voorbeeld inderdaad

27-07-2022 11:35

Noxin +15608

Rare situatie. We wachten wel gewoon af.

27-07-2022 01:35

behangdelul +32850

Ik geloof niet dat ie in oude gewoontes is vervallen. De gretigheid en het plezier dat ie uitstraalde de laatste tijd was echt helemaal top. Ik geloof niet dat ie er dan ineens met de pet naar gooit. Van de een op de andere dag hè…het is echt niet zo dat een patatje op had of dat ie dagen niet is op komen dagen….

27-07-2022 01:32

RepoocElad +9964

Precies, ik denk dat er echt een gevaarlijke situatie rond hem is. Heel naar voor die gast, net terwijl hij lekker bezig was weer

27-07-2022 05:24

Jan Doedel +4313

Al die oordelen hier zowel positief als negatief ...........is het nou zo moeilijk om ff te wachten op meer nieuws?
Oordeel pas als je het hele verhaal kent en ga niet lopen speculeren.

27-07-2022 01:15

FCDuivendrecht +5487

Ik hoop oprecht dat ik er naast zit maar ik heb een sterk vermoeden dat Mo een zware terugval heeft gehad in z’n problematische gedrag. Gelaatsuitdrukking van Schreuder bij het vorige interview sprak ook wel boekdelen toen hij naar Mo werd gevraagd. Je kon wel redelijk van z’n gezicht lezen dat Mo voorlopig geen onderdeel uitmaakt van de A-selectie.

27-07-2022 00:34

Oxxer +164957 moderator

Ben jij Gelaats chirurg oid dat jij via tv beelden een gelaatsuitdrukking kan analyseren?

27-07-2022 00:37

wijzijndebeste123 +165340

ach laat hem lekker speculeren. daar is as voor. mo zal er heus geen last van hebben dat iemand hier denkt dat hij een terugval had.

27-07-2022 00:40

FCDuivendrecht +5487

Ik pik, net zoals ieder sociaal-georiënteerd, normaal mens, non-verbale communicatie en doublespeak op. Autisten hebben daar moeite mee geloof ik.

27-07-2022 00:41

Oxxer +164957 moderator

Bizar dit, net als met Blind toen AS deskundigen en specialisten in talkshows & media los gingen zonder dossierkennis.

27-07-2022 00:43

FCDuivendrecht +5487

Wat is er bizar? Dat mensen tussen de lijnen lezen, speculeren en met elkaar onderwerpen discussieren? Ik begin m’n comment zelfs met “ik vermoed”. Ik poneer helemaal gaan feiten, enkel m’n zienswijze. Dat jij door de comments scrollt en je verontwaardiging uitspreekt over speculatie, dat is pas bizar gap.

27-07-2022 00:49

Oxxer +164957 moderator

Nu neem jij aan dat ik verontwaardigd bent, weer een aanname op afstand, eerst kan jij het via tv beelden en nu via woorden, wat een held ben jij. Interessant doenerij, ieder zijn ding, veel plezier op AS.

27-07-2022 08:47

ajaxminimax +5484

Het zijn bedreigingen, de media brengt dat echt niet zomaar naar buiten hoor...

27-07-2022 06:23

036AFCA97 +146682

Zolang we niet weten wat er speelt is het moeilijk om er wat van te vinden.

Ik hoop dat hij snel zijn geluk vind en kan schitteren bij Ajax.

27-07-2022 00:33

In Bassey we trust +15361

Dit wordt niks meer helaas. Jochie kan zijn kop er niet bij houden.

27-07-2022 00:36

Ferd +38603

bron: zoals de waard is …. Antony39 kan z'n kop er niet bijhouden dus zal Ihattaren het ook wel niet kunnen…. zoiets

27-07-2022 04:31

Tommyshelby +129826

OFF: Quinten Timber lijkt de overstap naar Feyenoord te maken, zo meldt 1908.nl. De middenvelder van FC Utrecht stond ook in de concrete belangstelling van Ajax, maar heeft een voorkeur voor een overstap naar De Kuip.

27-07-2022 00:21

Oxxer +164957 moderator

Lijkt mij dat Feyenoord hem haalt voor het middenveld, bij Ajax was geen plek.

27-07-2022 00:34

Tommyshelby +129826

Inderdaad, anders was ie kruipend naar Amsterdam gekomen.

27-07-2022 00:35

Ajaxadam1 +31671

Net als hoe hij kruipend wegging.

27-07-2022 00:39

Tommyshelby +129826

Nee, dat was met de Mercedes die zijn broer wel heeft gekregen.

27-07-2022 00:42

Ferd +38603

mooi, dan kunnen de Feyenoorders ook niet meer janken over 'het duur terugkopen van spelers die gratis zijn vertrokken' als het over Brobbey gaat. Timber vertrok gratis naar de aartsrivaal, de grote boze Amsterdamse boeman.

27-07-2022 04:32

Ferd +38603

Jeugdspeler die gratis vertrekt en voor vele miljoenen wordt teruggekocht versus een jeugdspeler die gratis vertrekt en voor vele miljoenen wordt teruggekocht. Het enige verschil is dat Brobbey naar een buitenlandse club vertrok terwijl Timber naar de grote aartsrivaal ging wat dus nog een stapje erger is.

Bergwijn werd bij Ajax weggestuurd, Timber ging vrijwillig en tegen de zin van Feyenoord. Dat is juist niet vergelijkbaar.

27-07-2022 09:05

sAFCAd96 +1853

Heb ontzettend met die jongen te doen. Wat vooreen shit hij allemaal mee heeft gemaakt de afgelopen tijd. En dan heb ik het nog niet eens over de “mogelijke” dingen die mensen hier op AS en in de media roepen gehad. Feit blijft wel dat we niet/genoeg weten wat er deze x speelt en gissen daarom ook helemaal geen zin heeft. Gewoon die jongen lekker in zijn waarde laten en wachten totdat Ajax met nieuws komt.

Hoop ook dat hij hier sterker uit komt en we snel weer mogen genieten van zijn magie op het veld.

27-07-2022 00:18

Ajaxadam1 +31671

Hoe kan je dit zeggen als je nog totaal niet weet wat zijn rol in dit alles is? Ik heb het niet met hem te doen als hij helemaal niet het slachtoffertje blijkt te zijn.

27-07-2022 00:25

sAFCAd96 +1853

Hoe kan ik wat zeggen? Dat ik het met hem te doen heb omdat hij zijn vader heeft verloren en hierdoor mentale problemen heeft gehad?

27-07-2022 00:33

Ajaxadam1 +31671

Ah je doelde daarop. Dacht dat je met hem te doen had over de situatie nu, waar wr nog niks vanaf weten.

Over zn vader heb ik heel erg met hem te doen. Heb beelden gezien van de begrafenis waarbij t echt hartverscheurend is als je ziet hoe verdrietig Mo daar is.

27-07-2022 00:38

Ajaxadam1 +31671

Al sinds de jonge jeugd is hij een probleemkind

27-07-2022 00:51

sAFCAd96 +1853

Oh nee, dat zou haaks staan op wat ik verder in mijn bericht zette. Fijn dat je dat aan het licht hebt gebracht. Ontzettend verdrietig zoiets, dat zijn helaas de kutste dingen in het leven. Gaat me ook aan het hart.

27-07-2022 00:52

Moooo +3990

Ik vind de situatie van Antony penibel het mag duidelijk zijn dat hij een stap op wil.
Ik vind Antony geweldig om naar te kijken, maar het is geen wereldtop "nog" hij zal wel kunnen groeien nog in meer functionele techniek dan clownesk gedrag met zijn 5* skills en haar.

Zijn vervanger zal eigenlijk Ihattaren moeten zijn, die laat zien over nog meer talent te beschikken mits hij vrij is "unleash the best" qua talent vind ik hem de grootste talent van de afgelopen 15 jaar van Nederlandse afkomst.

Qua rauw talent vind ik hem ook de talentvolste speler binnen Ajax.

Ik denk als hij vanaf volgende week weer mee zal trainen en lekker zal gaan spelen dat Antony echt een probleem heeft eerder verwacht ik een Ihattaren dan op 10 en dan wint Ajax de Champions League.

Het is te hopen dat dit talent zijn weg weet te vinden het Nederlands elftal kan ook wel een speler als Ihattaren gebruiken..

27-07-2022 00:15

AjaxAdam1900 +3676

Een aanvulling op mijn bericht: Q.Timber gaat naar Feyenoord.

27-07-2022 00:12

KBouter +4122

Laat gaan

27-07-2022 00:16

patrick82 +1042

Waar lees je dit?

27-07-2022 00:16

AjaxAdam1900 +3676

Hamstelaar en 1908.nl (ook betrouwbaar betreft 010 nieuws)

27-07-2022 00:24

Kingoffdatoilet +17273

Zo, z'n carrière is nu al mislukt ;)

27-07-2022 00:16

jollie18 +9959

Weer een oud ajacied :')

27-07-2022 00:21

Ajaxadam1 +31671

Heeft langer bij Feyenoord in de jeugd gezeten dan bij ons

27-07-2022 00:40

Ricoteb +53178

Wel grappig, want veel Feyenoorders zien het niet eens als een goeie versterking. Vraag me toch af of zij het totaal verkeerd zien, of dat wij gewoon iets te positief over hem zijn omdat hij bij Ajax speelde en het broertje van is. Ik vraag me vooral dat tweede af, we weten dat Feyenoorders over het algemeen dingen verkeerd zien.

27-07-2022 00:25

Inycon +766

Feyenoorders hebben geen verstand van voetbal

27-07-2022 09:24

Ricoteb +53178

Dat weet ik maar dan kan het nog steeds zijn dat wij hem wat overschatten omdat hij toevallig bij Ajax gespeeld heeft.

27-07-2022 09:46

RSM +3922

Het komt wel goed. Even door de moeilijke periode heen bijten. Over een maandje is hij er al weer bij.

27-07-2022 00:11

Benleiden +7280

Afscheid nemen joh, Ajax is geen instelling voor recidivisten. We lijken wel een sociale werkplaats voor herintreding. Dit zijn jongens die van hun passie der werk kunnen maken, die enorm dikke salarissen en premies krijgen, waar supporters meerdere honderden, zo niet duizenden euro’s aan spenderen en ook nog rondlopen met een shirtje van hem. En dan kan hij niet gewoon normaal doen? Z’n vader dit, buitenland dat, hoertje hier, wegblijven van de club, afpersing, bedreigd etc. Laat de helft waar zijn dan nog moet Ajax afscheid nemen. Rot op met dat jong, alleen maar ellende met die gozer. Moeten kinderen zich identificeren met hem?

27-07-2022 00:10

Ajaxadam1 +31671

Oeei, ik zei dit al toen hij aangetrokken werd. Maar toen was de wereld te klein. Mo was de liefste jongen op aarde en PSV en Sampdoria deden hem onrecht aan...

Een slecht karakter is bijna niet te veranderen.

27-07-2022 00:27

Benleiden +7280

Inderdaad, sommige mensen zijn niet te redden. Ik wilde daar vroeger niet in geloven en was altijd bezig om mensen te veranderen en op het juiste spoor te krijgen, alleen dan krijg je vaak juist de deksel op de neus. De meesten willen helemaal niet veranderen en ik heb geleerd ze dan maar gewoon te laten gaan. Blijkbaar is Mo ook zo’n geval. So be it…

27-07-2022 09:59

Ferd +38603

lekker kortzichtig dit.

27-07-2022 04:33

Benleiden +7280

Van mij? Je kan niet echt zien of de reactie op mij bedoeld was. Ik vermoed van niet, want de feiten over zijn verleden liggen op tafel en hij valt nu in herhaling. Het zou kortzichtig zijn om daaraan voorbij te gaan.

27-07-2022 10:00

Ferd +38603

ja, van jou, ik reageer toch op jou.

27-07-2022 10:27

Benleiden +7280

Is niet altijd te zien op de site.

Frappant dat je mijn reactie kortzichtig vindt. Gaat er geen belletje bij je rinkelen dat je dat zelf bent? Of je bent naïef, dat zou ook nog kunnen. Alleen is er wat met je beoordelingsvermogen als je na al deze problemen nog geen oordeel kan geven. Hopelijk voor jou en je omgeving strekt het zich alleen tot Ajax, want dan heb je slechts last van de bekende roze bril.

27-07-2022 11:35

Ferd +38603

nee, dat belletje gaat niet rinkelen omdat jouw reactie simpelweg kortzichtig is.

28-07-2022 04:42

Benleiden +7280

Duidelijk verhaal hoor voor mij, je bent zo kortzichtig dat je mij kortzichtig noemt.

28-07-2022 10:16

Ferd +38603

jij bent zo kortzichtig dat je niet inziet hoe kortzichtig je reactie is.

28-07-2022 10:23

twynestar +28610

Het lijkt me beter dat Mo bij gebrek aan voorbereiding (in de cruciale fase) een tijdje bij Jong Ajax aansluit en daar tot Oktober de sterren van de hemel speelt zodat hij als grote man weer aan kan sluiten. Het 1e heeft genoeg opties voorin en hem er nu bij halen kan alleen maar onrust geven, al is het maar van de media die veel fanatieker zullen blijven graven.

En als Mo het daar niet mee eens is... dan is het mooi geweest lijkt me.

27-07-2022 00:06

Tommyshelby +129826

Off: Gaat Q. Timber naar 010?

27-07-2022 00:02

Tommyshelby +129826

Antwoord: ja, net bevestigd

27-07-2022 00:06

Moooo +3990

Naar 020

27-07-2022 00:16

Eurysaces +29556

Het is wel echt een bizar verhaal, als het ook klopt van die bedreigingen, kan je er eigenlijk vanuit gaan dat hij daar zelf ook een rol in heeft gespeeld. Je wordt niet zomaar bedreigd.

Ik hoop gewoon dat het opgelost kan worden en hij weer kan voetballen, het is duidelijk dat het er nog steeds in zit bij hem. Ihattaren is wel de speler die de kers op de taart kan zijn, zeker als je de creatieve armoede op het middenveld vandaag weer gezien hebt met Klaassen en Alvarez.

26-07-2022 23:59

twynestar +28610

'je wordt niet zomaar bedreigd'. Over het algemeen niet, maar dat wil niet zeggen dat je het het 'uitgelokt' of iets dergelijks. Je kunt je met verkeerde jongens inlaten die van alles van je willen, steeds een stapje verder gaan, die mee willen liften op jouw rijkdom en niet zomaar nee als antwoord accepteren. Over het algemeen kun je dat soort gasten op afstand houden door altijd stellig nee te zeggen, als Mo in zijn zwakkere periodes 1x toenadering heeft toegestaan dan kun je niet zeggen dat Mo zelf een rol speelt.

27-07-2022 00:03

Moooo +3990

Zo zit het het zijn pitbulls en ruiken geld..
Je kan er zo weinig tegen doen..
De politie hoef je hier ook niet in te betrekken want die zijn zo amateuristisch.
Je kan beter je Mocro Mafia voetbal vrienden gebruiken voor wat tegengas..
Daarom zal het zeker niet lang gaan duren aangezien onze ster speler veel vrienden heeft.
Hij heeft geld en kan wat beveiligen.
Wel is het zo dat het eerst goed opgelost dient te worden andere staan ze straks op de toekomst..

27-07-2022 00:20

NW23 +5070

Toen ik Schreuder hoorde, kreeg ik echt een gevoel dat er meer/wat anders aan de hand is dan wat men naar buiten gebracht heeft. Het gevoel bekroop mij helaas ook dat we hem niet meer terug gaan zien. Hoop dat ik er helemaal naast zit. Zag later pas wat Hamstra er voor de wedstrijd over zei en dat kwam wel positiever op mij over. Linksom of rechtsom, hoop dat het opgelost kan worden en dat we Mo snel weer terug zien bij Ajax.

26-07-2022 23:53

Dusbaba +15434

Gelet op hetgeen er bekend is gemaakt begrijp ik de reactie van Schreuder ook niet helemaal.

26-07-2022 23:57

Baggio020 +2562

Ik zat al te fantaseren over dit seizoen; Een fitte Ihattaren,Antony, Bergwijn, Brobbey, Conceição.
Als Ünüvar ook nog een beetje zijn best gaat doen. Dan is dit op papier toch gewoon keiharde porno ? Zoveel voetballend vermogen!!!

Maar goed, was blijkbaar te vroeg met fantaseren. Vind het een heel vaag verhaal eerlijk gezegd. Vroeg of laat komt de waarheid toch wel naar boven. :)

26-07-2022 23:47

JordanAFCA +22481

Laten we allemaal niet teveel speculeren en goede hoop houden. Denk dat ik voor anderen wel kan spreken dat dit pijn in ons hart zou doen als dit slecht afloopt..

26-07-2022 23:40

AjaxAdam1900 +3676

Off: Q.Timber niet naar Ajax. Bron: Hamstelaar

26-07-2022 23:40

Ricoteb +53178

Jammer, had hem er graag bij gehad, zeker ook als extra optie op het middenveld. Zal wel naar Feyenoord gaan. Nu snel doorschakelen naar iemand die wel vaak rechtsback heeft gespeeld.

26-07-2022 23:47

JordanAFCA +22481

Was leuk geweest als rechtsback, maar helaas… gelukkig zijn er meerdere opties waaronder Laird die net zo goed of zelfs beter zijn.

26-07-2022 23:47

Ricoteb +53178

Denk eerlijk gezegd dat Antony nog steeds vertrekt en Laird betrokken is in de deal.

26-07-2022 23:48

JordanAFCA +22481

Denk je? Na vandaag zou ik de prijs opschroeven naar de 100 miljoen en voet bij stuk houden. Die gozer heeft vier maanden niet gespeeld en kijk hoe hij weer presteert, pure klasse!

26-07-2022 23:52

KBouter +4122

Ricoteb.. dan had Antony vanavond al niet meer gespeeld. Dus… van tafel dat domme gelul

27-07-2022 00:18

AjaxDaniel +14558

Veel te duur ook. 10 miljoen voor een rechtsback die zich alleen heeft bewezen als leuke speler in de subtop terwijl hij vorig jaar gratis de deur uitliep...

26-07-2022 23:57

Adam24 +39238

Hamstra was een stuk hoopvoller voor de wedstrijd: 'Laat het duidelijk zijn dat we allemaal bezorgd zijn om Mo. Tuurlijk we zijn een voetbalclub, maar sommige dingen gaan verder dan voetbal. Dus we zijn heel erg begaan met Mo. Er is een directe lijn vanuit Ajax. [We hebben] contact met hem en hopen dat het heel snel de goede kant met hem opgaat en dat we hem snel weer kunnen begroeten.'

26-07-2022 23:39

Robbie en de Kock +11243

Echt een enorm vaag verhaal dit. Ik hoop niet dat we te vroeg gejuigd hebben hier met zijn allen....

26-07-2022 23:35
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.