'Ihattaren wegens intimidatie en bedreigingen niet met Ajax mee op trainingskamp'

door Jesse ter Haar 677

Bron De Telegraaf

'Ihattaren wegens intimidatie en bedreigingen niet met Ajax mee op trainingskamp'

door Jesse ter Haar 677

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Mohamed Ihattaren reist wegens 'intimidatie en bedreigingen' niet met Ajax mee naar Oostenrijk, zo schrijft De Telegraaf. De Amsterdammers beleggen daar een trainingskamp in voorbereiding op komend seizoen, maar de club gunt hem de tijd en rust om zaken in zijn privésituatie te regelen.

Nadat zondag bekend werd dat Ihattaren niet met Ajax mee zou gaan naar Oostenrijk, ging de geruchtenmolen al snel los. Bij De Telegraaf benadrukt men echter dat het niets met 'een terugval' of 'een gebrek aan discipline' te maken heeft. Bronnen binnen de club laten weten dat Ihattaren te maken heeft met 'intimidatie' en 'bedreigingen'. De bedreigingen komen niet van het adres van fans, zo weet de krant verder te melden.

Nu het in zijn privésfeer onrustig is, hebben speler en club er dus voor gekozen om hem thuis te laten tijdens Ajax' trainingskamp in Oostenrijk. 'Alfred Schreuder is bij hem langs geweest om hem te steunen. De club denkt mee aan oplossingen', zo wordt geschreven. In ieder geval krijgt Ihattaren nu de tijd om alles thuis weer in een rustiger vaarwater te krijgen.

Het zal als een klap aankomen bij Ihattaren, want hij had de weg naar boven bij Ajax gevonden. Tijdens de eerste twee oefenduels van het seizoen - respectievelijk tegen SV Meppen en SC Paderborn - maakte de linkspoot indruk. Tijdens het laatstgenoemde duel scoorde hij zelfs tweemaal. Hierna vervolgende Ajax de voorbereidingen met wedstrijden tegen NK Lokomotiva Zagreb en KAS Eupen, waarbij Ihattaren al afwezig was.

De communicatie van Ajax

Zondag communiceerde Ajax nog dat de afwezigheid van Ihattaren te maken had met zijn fitheid, maar dit lijkt dus niet op waarheid te berusten. Ihattaren liet eerder weten blij te zijn met de manier waarop hij bij Ajax werd ontvangen, maar zijn hoopgevende begin zal dus even moeten wachten op een vervolg. Op 30 juli speelt Ajax al zijn eerste officiële wedstrijd. Op die dag is PSV de tegenstander in de strijd om de Johan Cruijff Schaal.

Lees meer over:
Plaats reactie

wimdep +1298

Die kunnen we afschrijven!

23-07-2022 12:16

YRGI +32897

Al aangifte gedaan?

19-07-2022 22:59

Maracana +1961

Wat er daadwerkelijk ook aan de hand is, het is heel erg jammer en op een zeer ongelukkig moment: net toen Mo de weg omhoog gevonden had, en we meenden dat hij de sterren vd hemel zou gaan spelen in Ajax

19-07-2022 09:54

Juan62 +46107

Wat een hoop bs schrijven we hier jongens
Verzonnen verhalen over wat er aan de hand kan zijn
Oude artikelen van De Story (!!!) worden aangehaald.
Quotes van criminelen,
Het is Komkommertijd!

18-07-2022 19:25

Schip +23351

Speculeren heeft geen zin, maar dat dit vrij serieus is wanneer je een heel belangrijk trainingskamp moet laten schieten als mogelijke basisspeler staat buiten kijf. Dat is zo'n beetje het tegenovergestelde van komkommertijd.

18-07-2022 21:07

Sneijdertje +2379

Ajax voed dat alleen maar door eerst naar buiten te brengen dat het door gebrek aan fitheid was, en nu inene dit verhaal..

18-07-2022 23:33

trodat4030 +96403

Ja, er bestaat ook zoiets als mentale fitheid bijdehand..

19-07-2022 12:52

Sneijdertje +2379

Ja, zo praat je een banaan nog recht

19-07-2022 22:09

PetrusKeizer +10739

Dit kan van alles zijn, dus zinloos om er op door te gaan. Wat er ook is, ik word hier niet vrolijk van. Die jongen was duidelijk lekker bezig....

18-07-2022 18:19

Daniel Rep +675

https://www.telegraaf.nl/sport/1533858235/bedreiging-ihattaren-smet-op-topweekeinde-ajax

BEDREIGING IHATTAREN SMET OP TOPWEEKEINDE AJAX

Door MIKE VERWEIJ

AMSTERDAM - Ajax heeft op de transfermarkt een knotsgek, maar uiterst succesvol weekeinde achter de rug. Technisch manager Gerry Hamstra en zijn rechterhand Klaas-Jan Huntelaar haalden bij de overstap van Lisandro Martinez naar Manchester United het onderste – lees: bijna de bodem – uit de kan en legden de basis voor de komst van Brian Brobbey (RB Leipzig), Francisco Conceiçao (FC Porto) en Calvin Bassey (Rangers FC). Een incident rond Mo Ihattaren is een smet op het topweekeinde.

Het eerste bod (van Arsenal) op Martinez was 25 miljoen euro en maximaal vijf miljoen euro aan bonussen. Maar Hamstra en Huntelaar bleken vlijmscherpe onderhandelaars. Uiteindelijk betaalt Manchester United 57,37 miljoen euro vast en maximaal tien miljoen euro aan bonussen.

Voor 22 miljoen euro van dat bedrag (en een kleine bonus) staat Ajax op het punt Bassey aan te trekken. De linksbenige centrale verdediger van Rangers wordt in staat geacht het verlies van Martinez klein te houden. Hij tekent voor vijf jaar of voor vier seizoenen met een optiejaar.

De komst van het grote Portugese talent Conceiçao wordt ook steeds waarschijnlijker. De door FC Barcelona en Manchester City begeerde buitenspeler, die een gelimiteerde afkoopsom heeft van vijf miljoen euro, ziet Ajax als ideale tussenstap en tekent als alles rondkomt tot medio 2027. Net als Brobbey, die bijna weer definitief Ajax-speler is.

18-07-2022 16:39

Oxxer +163797 moderator

Een aantal op AS hebben opstellingen plaatsen als hobby, jij bent meer van het knippen en plakken vermoed ik.

18-07-2022 16:49

Daniel Rep +675

Helemaal correcto mundo!

18-07-2022 17:05

Oxxer +163797 moderator

Ik zit te geinen, jouw feestje.

18-07-2022 17:09

Daniel Rep +675

Ik nam je überhaupt niets kwalijk hoor! Ik vind het iig zelf hartstikke leuk om te doen, met al jullie likes en reacties heb ik nog het meeste lol van die hele (2, Telegraaf & AD) Premium abonnementjes!!

18-07-2022 17:19

Daniel Rep +675

Zo blijven we állemaal bij ;-)

18-07-2022 17:19

Oxxer +163797 moderator

Gaat niet om de likes maar om de leuke discussies, teveel hier die alleen provoceren en op de man spelen.

18-07-2022 17:26

Daniel Rep +675

Helemaal eens, Oxxer, alhoewel ik als 'lager-geklasseerde' soms best wel 'afgunstig' (op)kijk naar de, zoals ook in jouw geval, duizelingwekkende hoge likes-aantallen die jullie 'prominenten' inmiddels hebben vergaard. Maar idd; ikke ook helemaal vd harmonie en kameraadschap & zo!!! Of het nou Feestjuh of Troostuh is, wordt of zal blijken (tav de wedstrijden van Ajax)!

United As One! Niemand Buiten De Boot!

18-07-2022 17:34

Daniel Rep +675

In die zin is die Dinamo Kiev Entrada op YT dan ook LEGENDADO in mijn optiek!

https://www.youtube.com/watch?v=opZoMIiaIXg

18-07-2022 17:40

Daniel Rep +675

Tsja, arme Ihattaren.

18-07-2022 21:21

Ferd +38308

en volgens mij mag dat niet van AS ivm copyrights en kan de site daar enorme problemen mee krijgen.

19-07-2022 05:11

Ferd +38308

likes zeggen niet, helemaal niets.

19-07-2022 05:12

Daniel Rep +675

Rond Ihattaren gonst het inmiddels van de geruchten. De aanvaller is al een week afwezig en reist niet met de Amsterdammers naar het trainingskamp in Oostenrijk. Dat heeft niks met een terugval of een gebrek aan discipline te maken. Ihattaren heeft volgens diverse bronnen binnen Ajax last van intimidatie en bedreigingen, die niet uit de hoek van fans komen, en krijgt de rust en de tijd om een aantal zaken in de privésfeer te regelen. Alfred Schreuder is bij hem langs geweest om hem te steunen. De club denkt mee aan oplossingen.

Domper voor ’Mo’

De situatie rond Ihattaren is een domper voor de speler. Aan de hand van Gerald Vanenburg was hij op de goede weg om weer Mo Ihattaren te worden, die bij PSV zijn bijzondere kwaliteiten had laten zien. „Ik ben fit en ik voel me gelukkig. Dat is het belangrijkste, denk ik”, zei Ihattaren eind juni tijdens het vorige trainingskamp van Ajax, in De Lutte, waar hij tijdens de oefenwedstrijden uitblonk.

„Alles stond in het teken van fit worden, topfit! Als het team trainde, was ik aan het rennen”, keek hij terug op zijn eerste half jaar bij Ajax. „Op alles werd gelet: mijn eten, het slapen, de tijdstippen waarop er iets gebeurde. Ik kon geen kant op, was steeds door mensen omringd en vond het irritant. Maar als ik écht wilde terugkeren, moést het. De keuze was: een half jaar bikkelen en daarna in het eerste of ga je een half jaar kloten, waarna je carrière klaar is? Zo hard brachten ze het. Mijn trainers zijn zelfs meegegaan op vakantie. Ik ben blij dat ik bij Ajax ontzettend veel liefde krijg. De mensen hier wil ik nog trotser maken.” Maar eerst zal hij privé een hobbel moeten nemen.

Overigens communiceerde Ajax zondagavond dat Ihattaren ’niet fit’ is en daarom de trip naar Bramberg am Wildkogel aan zich voorbij laat gaan. Dat trainingskamp begon overigens later dan gepland. In de ochtenduren bleek het vliegtuig, waarmee naar Oostenrijk zou worden gevlogen, een technisch mankement te hebben. Pas in de avond stapte Ajax alsnog het toestel in.

18-07-2022 16:39

Joko +5063

Maar even advocaat van de duivel, Laat mo het niet een beetje makkelijk nu afweten?
Kan je echt niet mee op trainingskamp bij een intimidatie/bedreiging?


Jullie kunnen wel als aangeschoten wild reageren, maar je wordt niet zomaar bedreigd of geïntimideerd.

18-07-2022 15:43

YRGI +32897

Makkelijk lullen. Neem aan dat het ook echt niet veilig is voor z'n moeder of andere familieleden.

18-07-2022 15:49

Sjonnie +18814

Je kunt daar geen waarde oordeel over vellen, laat dat dan aub ook.

We (en jij dus ook) weten helemaal van niets.

Wordt hij niet alleen geïntimideerd maar ook bedreigd?
Gaat het ook om andere familieleden?
Moet hij zelfs verhuizen?
Moet hij zelf ook wat beveiliging regelen?

Stel het antwoord op een van deze vragen is 'Ja', zou jij dan ook lekker op trainingskamp gaan?

Nogmaals, wij weten helemaal niets en kunnen hem (en Ajax) alleen maar succes en sterkte toewensen met het oplossen van deze netelige situatie.

18-07-2022 16:17

Nr.10 +110907

Dit zijn typisch van die dingen waarbij het niet zoveel zin heeft om dit soort speculatieve oordelen voor te stellen, zonder dat je weet wat er speelt. Het is klote voor hem dat er nu iets aan de hand is, want hij was lekker bezig, dat is duidelijk. Verder moet je gewoon afwachten wat er later over naar buiten komt.

18-07-2022 16:25

SjakiedeWit +2636

Eens, je wordt niet zo maar bedreigd. Er speelt dus veel meer. Zie het verhaal van Promes. Foute vriendjes etc…..

18-07-2022 18:01

YRGI +32897

Er zijn tegenwoordig anders genoeg mensen die zo maar worden bedreigd. Regelmatig vrouwen door een ex bijv., maar ook de meer 'logische' politici, rechters, advocaten, douane personeel etc. Die hebben echt niet allemaal foute vriendjes.

18-07-2022 19:10

SjakiedeWit +2636

Vrouwen die bedreigd worden door hun ex hebben/hadden al een band met elkaar, net zoals Mo al een band had met zijn vriendjes die nu foute vriendjes blijken te zijn…

19-07-2022 17:50

Oeroeboeroe +18298

Niet verschuilen achter de advocaat van de duivel. Je komt met zo'n wanstaltige opmerking of je laat het. Niet gaan kijken hoeveel schade je opmerking heeft gemaakt en dan achteraf kunnen zeggen "ja maar het was niet van mij". Volslagen lariekoek. Wees een vent en sta achter wat je hier post.

18-07-2022 20:51

Masz +3731

Ik twijvel ook aan dit bericht.
Het heeft een hoog hear say gehalte en de telegraaf bewijst bijna dagelijks dat het een onbetrouwbare bron is.
Mo veel sterkte en we hopen je weer snel veilig en gezond weer te zien.

18-07-2022 14:53

AgeM +939

Echt Brabantse achterbaks geroddel .
Hij slaagt niet bij ons PSV dan zullen we er voor zorgen dat hij zo beschadigd mogelijk ergens anders verder gaat . Waarom ? Omdat we niks aan hem verdiend hebben .
Dat heet een trap nageven .
Past helemaal bij de mentaliteit van onder de grote rivieren.

18-07-2022 14:38

FrancescosRavioli +15098

Typische Brabantse gezelligheid

18-07-2022 15:36

Ajaxadam1 +31667

https://www.vandaaginside.nl/nieuws/ihattaren-geeft-teken-van-leven-maar-wil-niet-reageren-daar-ben-ik-niet-van

Dit baart wel zorgen. Waarom een huis kopen van een crimineel?

18-07-2022 14:16

JP_Frost +1911

Dit is een ouder bericht toch?

Tja, het klinkt aannemelijk dat er wat minder frisse figuren aanwezig zijn rondom Ihattaren. Echter weten we nog steeds niet of dat echt zo is, wat voor mensen dat kunnen zijn en wat ze precies doen/willen.

Het enige wat we kunnen hopen is dat het snel rustig wordt in zijn privé sfeer.

18-07-2022 14:25

burwatti +14190

Als je een huis zoekt, en er komt er een op de markt dan maakt het niet zo heel veel uit wie de vorige eigenaar was.. tenzij je op een bedrijven terein in de Bijlmer een sporttas met briefjes van 50 moet betalen :p

18-07-2022 15:36

Nr.10 +110907

Meen je dit nou? Dit is een bericht wat nota bene gebaseerd is op de Story (haha), en het enige wat er staat is dat Ihattaren (nog voordat hij überhaupt met Ajax bezig was trouwens) een huis heeft gekocht van een horeca ondernemer waar een onderzoek naar loopt.

Dat baart jou zorgen?

18-07-2022 16:36

Ozymandias +159568

Omdat de meeste huizen in steden in handen zijn van criminelen.

18-07-2022 18:15

Ajaxadam1 +31667

Dat valt wel mee toch? Dit lijkt me in ieder geval geen toeval.

@Nr.10: ja tuurlijk baart dat zorgen: kijk alleen naar de reacrie van die crimineel en van Mo, dat zegt toch genoeg. Dit, in combinatie met bedreigingen nog geen halfjaar later bij iemand die al sinds zn jonge jeugd gedragsproblemen heeft en uit eens achterstandswijk komt kan best zorgen baren.

Sowieso baart het zorgen dat een speler van ons 2 weken zn huis niet kan verlaten omdat hij wordt bedreigd, dat is dus geen buurmeisje van 2 die geen snoep van hem kreeg. Laat staan als hij een halfjaar terug een miljoen aftikt bij een crimineel voor een huis in een vreemde stad voor hem.

18-07-2022 19:06

SjakiedeWit +2636

Dat valt wel mee hoor….

18-07-2022 20:01

SjakiedeWit +2636

Zo zonde dit. Het lijkt wel of er altijd iets negatiefs moet spelen rond onze club. En bij Mo staat zijn hoofd voorlopig niet naar voetballen…

18-07-2022 14:15

nuff-said +1640

Het is de mocromaffia die hem bedreigd

18-07-2022 13:57

SjakiedeWit +2636

Maar waarom wordt hij bedreigd? Als je niets met die lui te maken hebt, gaan ze jou niet bedreigen. Waarschijnlijk speelt er veeeeeeel meer dan wij nu weten. Zie het geval Promes…

18-07-2022 14:09

nuff-said +1640

Haha weet ik veel. Ik zeg maar wat hier :p

18-07-2022 14:56

Nr.10 +110907

nuff said.

18-07-2022 16:37

YRGI +32897

Niemand weet het. Kan natuurlijk ook afpersing zijn, want hij heeft geld. Of een gokschuld etc. Laten we maar op Ajax wachten.

18-07-2022 19:12

chriseverhard +3551

Wat een onzin je laat je toch niet gek maken door bedreigingen vooral als het van die lampies afkomt.
En waarom zou hij dan niet mee kunnen naar Oostenrijk

18-07-2022 13:56

JP_Frost +1911

Wat een hoop aannames hier.

We weten niets, en dat zal voorlopig ook wel even zo blijven denk ik. Al zullen er genoeg geruchten rond gaan, weinig zal bevestigd worden. Tevens weten we niet de ernst van de kwestie (al lijkt dat niet gering anders was hij mee naar Oostenrijk) en of de politie hierbij betrokken is. Dat er door sommigen vanuit wordt gegaan dat hij het zelf moet opknappen zonder externe steun is compleet uit het niets gegrepen. Als Ajax kan helpen zullen ze dat vast wel doen, maar als de politie ook bezig is met de zaak dan ga je ze niet voor de voeten lopen. Tevens kan het van dusdanig persoonlijke aard zijn dat je je als club er simpelweg niet mee kan bemoeien.

Laten we hope dat het snel voorbij is, want ondanks dat Ihattaren zelf de nodige onhandige keuzes heeft gemaakt de laatste jaren, lijkt het die jongen ook niet echt mee te zitten.

18-07-2022 12:33

vandenhaas4 +15033

Een verklaring die meer vragen oproept dan het beantwoordt. Wie is de bedreiger? Waarom? Is de politie ingeschakeld? Waarom moet Ihattaren het zelf 'regelen'?

18-07-2022 12:19

conoswa +527

Niet zelf. Samen met al z'n neven sowieso!

18-07-2022 12:47

Dolblij +44838

Ajax en Mo zullen dit niet zonder reden afgesproken hebben. Wat in en in triest dit.

18-07-2022 12:15

Caelintroy +1652

Wat het ook is, sterkte aan Mo, dat is het enige waar hij nu behoefte aan heeft. Speculeren heeft nu geen zin.....I

18-07-2022 11:30

DeWijsneus +25641

Ik denk dat het de paus is. Of potlood. Sorry Mo, maar grapje moet kunnen. Sterkte!!

18-07-2022 11:27

3sterren +20205

Humor, mits niet kwetsend, kan nooit kwaad.
Het heeft zelfs de eigenschap om relativerend te kunnen werken in netelige kwesties ...

18-07-2022 13:52

Bryan95 +720

Ik hoorde zojuist dat de bedreigingen weleens uit het kamp van Zakaria Aboukhlal zou kunnen komen. Mo heeft namelijk een relatie met de ex van Aboukhlal. Mo en Zakaria zijn overigens ook vrienden geweest.

Dit is overigens wel een gerucht....

18-07-2022 11:19

Pingelaar +13223

En wat moet je altijd doen bij geruchten? Het met een grote korrel zout nemen...

18-07-2022 11:35

Bryan95 +720

Daar heb je zeker gelijk in en dat doe ik ook, het zou alleen wel waar kunnen zijn. Met de nadruk op kunnen

18-07-2022 11:39

3sterren +20205

@Bryan95
Ik denk dat je bedoelt ”op zou” deze vervoeging van ’zullen’ betekent dat je nog verschillende kanten op kunt gaan.
Het zou dit kunnen zijn, of het zou dat kunnen zijn.

Mijn reactie is puur ”Ter leeringh ende vermaeck” een heel oud gezegde ...
; )

18-07-2022 13:49

Bryan95 +720

Hahaha thanks, ik zal erop letten !

18-07-2022 13:58

Ajaxfan16 +27385

En daar kom je speciaal een account voor aanmaken, om wat wilde geruchten de wereld in te slingeren?

18-07-2022 11:38

Bryan95 +720

Als je beter had gekeken dan had je gezien dat dit account al langer bestaat.... Maarja kan lastig zijn voor je

18-07-2022 11:50

Ajaxfan16 +27385

Ooh sorry ik had niet gezien dat je al 1 hele reactie had in 2019. Dan heb je in die tussentijd dus niks gezegd en dan kom je nu ineens met een wilde gerucht, terwijl hier gister volgens mij door veel leden is gezegd dat mensen daarmee moeten kappen.

18-07-2022 12:06

Bryan95 +720

Altijd nog beter dan in anderhalf jaar 2900 reacties plaatsen.

Dus als veel leden dat zeggen, dan mag niemand meer een gerucht plaatsen. Ik geef aan wat ik gehoord heb, doe ermee wat je wilt.

Reageer je ook zo op transfergeruchten ? Zijn ook bijna allemaal niet waar en zijn ook vaak wilde geruchten. Daar kan iedereen inclusief AS ook wel mee kappen dan....

18-07-2022 12:17

Ajaxfan16 +27385

Nee als ik 1 ding niet serieus neem zijn het wel transfergeruchten, dus dat maakt mij geen zak uit. Alleen jij komt gewoon met een dom gerucht wat waarschijnlijk op niks gebaseerd is. Kunnen mensen weer lekker speculeren net zoals gister, en je zet gewoon een andere voetbalspeler in kwaad daglicht, zonder enig bewijs.

18-07-2022 12:25

Bryan95 +720

Ik geef toch aan dat het een gerucht is en breng dit niet als waarheid.
Andere voetbalspeler in kwaad daglicht, dit is Ajaxshowtime geen Telegraaf ofzo. Het is nou niet zo dat Aboukhlal van mijn opmerking last zal blijven hebben.

Hierbij de feiten dan aangezien je daar dol op bent.

Mo en Zakaria waren beste vrienden.
Zakaria had een relatie met ene Yasmine, die nu de vriendin van Mo is.

Het is dus niet ondenkbaar.

18-07-2022 12:40

Robbie en de Kock +11118

Never a dull moment....🙄

18-07-2022 11:16

Dusbaba +15322

En toch is raar. Dit is toch best wel behoorlijk schokkend nieuws. Een voetballer die wordt bedreigt en daardoor zijn werk niet kan doen. Maar op de Telegraaf na is het oorverdovend stil omtrent dit onderwerp in de media.

18-07-2022 11:14

willem1958 +8740

Ik geloof niets van die bedreigingen en voor de rest is het gissen?
Misschien is er binnen het gezin iets aan de hand of iets anders, gewoon een privekwestie en dat ze Mo even de tijd geven om z'n familie te steunen.
Maar van wat ik zie heeft ie het naar z'n zin bij Ajax en hoop ik dat ie weer snel aansluit want hij was lekker bezig de laatste tijd.

18-07-2022 11:12

Kaatje +4791

Ik hoop van harte voor Mo dat alles snel rustig wordt en blijft. En dat hij de kracht heeft om de ingezette positieve lijn weer op te pakken en verder te gaan waar hij was gebleven. Dat hij zich weer kan focussen op zichzelf, lekker voetballen en Ajax.
Goed dat Ajax de ruimte geeft maar ik hoop, nu al zijn teammaten in Oostenrijk zijn, dat Vanenburg deze periode aan de zijlijn met hem meeloopt. Dat hij weet dat hij er niet alleen voor staat.
Sterkte Mo, laat je niet gek maken en kom snel terug. 🥰

18-07-2022 10:52

Oxxer +163797 moderator

Schreef een zeer betrouwbaar en gewaardeerd lid niet gister dat de bedreigingen van binnenuit de familie komen?

18-07-2022 10:50

Pingelaar +13223

Zullen we het maar gewoon laten rusten en maar afwachten op het volgende nieuwsbericht? Ipv uit te gaan van andere as leden. Dat hebben we gister toch wel gezien he?

18-07-2022 11:38

Carrerdecasp +8167

“We kunnen alleen maar gissen”.

We kunnen er ook voor kiezen om NIET te gissen.

18-07-2022 10:12

gi0vanni +7123

Zozo jij bent niet van gisteren.

18-07-2022 10:24

Carrerdecasp +8167

Tsja het is zo simpel als wat, maar getuige het gretige giswerk is het blijkbaar toch héél moeilijk voor velen hier.

18-07-2022 10:43

gi0vanni +7123

Haha het is inderdaad simpel. Als je niet van gisteren bent hoef je zeker niet te gissen. Want velen proberen naar het antwoord te vissen. Maar zolang het nog niet bekend is zullen we vast niets missen. Dus gewoon positief blijven en de negatieve gedachten wissen. 😉

18-07-2022 10:59

AFCA020! +6083

Al dat gissen, leidt toch wel tot ergernissen.
Je ziet de leden hier continu kissebissen, soms stap men over hun hindernissen op zoek naar compromissen. maar sommige leden proberen alleen maar de ander te dissen. En dat zonder zich van de feiten te vergewissen.

18-07-2022 11:10

gi0vanni +7123

Zozo dat was zo goed dat ik je als je een vrouw was geweest zou kissen. Ik neem aan dat je een man bent maar ik kan me vergissen. En niet te veel op die slangen hier letten, laat ze maar sissen. Velen lopen hier te zeiken dus ze zullen wel goed zijn in pissen maar helaas wat minder in het juiste beslissen.

18-07-2022 11:38

debarbaar +8219

Promes wil een deel van zijn verliezen gedekt zien?

18-07-2022 10:45

Redrum +95927

Na al die mooie berichten op zaterdag moest het weekend natuurlijk nog wel even afgesloten worden met wat ellende. Het kan niet alleen maar mooi weer zijn bij Ajax. Of het waar is wat de Telegraaf zegt moet nog blijken. Duidelijk is dat Ajax het zelf stil wilde houden. Maar de 'vrienden' van de Telegraaf zijn nooit te beroerd om wat privezaken prijs te geven.

18-07-2022 09:15

Nick14 +25889

Werkt Freek Jansen ook bij De Telegraaf?

Interessant nieuwtje man, bedankt.

18-07-2022 10:08

DankzijCruijff +48641

Ah, mooi om te zien dat onze voorspelbare neo-nationalist in dit topic weer niets anders aan het doen is dan ad hoc en bijdehand te reageren zonder enige toegevoegde waarde, waarbij hij uiteraard koste wat kost zijn heilige krantje moet verdedigen tegen alles en iedereen.

Interessant weer man, bedankt.

18-07-2022 10:57

Nick14 +25889

"Neo-nationalist"
Hahaha hij gaat gewoon door.
Was je afgang gisteren nog niet groot genoeg? Boomer.

18-07-2022 13:18

DankzijCruijff +48641

Mijn afgang nog wel, hahaha. Standaard Nicky-trucje; de rollen omdraaien. Je hebt jezelf gigantisch voor paal gezet met jouw voorbarige uitspraken over Mo, omdat je al jouw roddelteefjes op Twitter maar wat graag wilde geloven zodat je jouw onderbuikgevoelens nog meer kon laten botvieren.

En ja, iedereen die jouw Twitter-feed even bekijkt komt gauw genoeg tot de conclusie dat je een neo-nationalist bent. Maar natuurlijk duik je dan weer en ga je doen alsof dat niet jouw account is, lolzzz.

18-07-2022 13:31

Nick14 +25889

Wat is een neo-nationalist, opa?

En wat is er de hele tijd met Twitter?
Ook op dag 2 is er weer geen touw aan vast te knopen. En ik duik? Wie ontwijkt hier 500 vragen?
Meneer DankzijCruijff (roflol), ben nu eens duidelijk en vertel wat er is.

18-07-2022 13:39

DankzijCruijff +48641

Je bent nog oppervlakkiger dan ik dacht. Je kent dus niet eens de term van de politieke ideologie van al jouw leermeesters (Baudet, Wilders en consorten) die je volgt en aanbidt op Twitter...

Hebben ze wel scholen in Limburg?

18-07-2022 13:50

Nick14 +25889

@DankzijCruijff

Jij moet niet denken, daar ligt jouw kracht niet.

Maargoed, bedankt voor de zoveelste keer dat je mijn vragen ontwijkt.

En wat is er met Limburg?
Uit je hysterische reactie mbt Ihattaren dacht ik te kunnen opmaken dat je het nogal lastig vindt wanneer er over afkomst wordt gesproken? Beetje hypocriet he oude man?

18-07-2022 16:06

DankzijCruijff +48641

Leuk geprobeerd weer, Nick. Alles reduceren tot het simpele feit dat ik het lastig zou vinden wanneer er over afkomst wordt gesproken. Haha, wat een doorzichtig gelul weer. Wederom de discussie afleiden en uit z'n verband rukken. Specialiteit van het Limburgse huis, waar je uiteraard vandaan komt maar nu gaat zitten ontkennen omdat je ook doet alsof je een ander Twitter account hebt. Zo voorspelbaar weer...wanneer durf je eerlijk te zijn, lafaardje?

18-07-2022 16:17

Nick14 +25889

@Clarence

Deze man roept al twee dagen louter onsamenhangende dingen omdat hij iets 'ontdekt' heeft.
Vervolgens ontwijkt hij letterlijk iedere vraag die ik hem daarover stel.

Het is een cyber-opa die zich hier volslagen belachelijk maakt, vandaar.

18-07-2022 16:18

Nr.10 +110907

@Nick, je staat echt voor lul als je iemand anders een 'broekpoepende opa' gaat noemen. DankzijCruijff heeft gewoon gelijk: het zuurgehalte bij jou is een beetje te hoog, je loopt hier altijd alleen maar te zeiken.

18-07-2022 16:22

DankzijCruijff +48641

Komt alleen maar op negativiteit af. Louter uit op controverse en provocatie. Precies zoals zijn Twitteraccountje ;-) Als je ziet wie hij daar allemaal volgt, retweet en aanbidt dan valt alles behoorlijk op z'n plek...zijn enige verweer daarop is "opa", lolll.

18-07-2022 16:23

Nick14 +25889

Ja dat vindt jij lastig ja, dat was namelijk te lezen.
Maar waarschijnlijk ben je je eigen reactie alweer vergeten, zal de leeftijd zijn.

En ik vraag je nu voor de laatste keer of je eens duidelijk wilt zijn?
Deze vraag is geen hogere wiskunde toch?
Er is iets met Twitter en Limburg.

18-07-2022 16:24

DankzijCruijff +48641

Mooi rookgordijn wederom, Nick. Blijven proberen. Vertel eens waar ik duidelijk over moet zijn, jochie?

18-07-2022 16:28

Nick14 +25889

@Nr.10

Je staat vooral voor lul als je hele eenvoudige vragen blijft ontwijken.

18-07-2022 16:31

Nick14 +25889

Jouw gebral over een Twitter-account en Limburg.

Ik heb het je pas 15 keer gevraagd.

18-07-2022 16:32

DankzijCruijff +48641

Heel simpel, Nick. Jouw vorige account hier op AS was Nick_Lmns. Onder die naam ben je ook door mods wel eens tot de orde geroepen, omdat je kansloos bezig was. Die naam heb je hier gewijzigd in Nick14. Je had exact dezelfde naam op Twitter (Nick_Lmns), die je ook hebt gewijzigd; daar heet je nu Nick0694. Dat zie ik met een hele simpele database check. De manier waarop je reageert en de gal die je spuwt komen ook exact overeen. Vooral wanneer je anderen belachelijk wilt maken, e-en d-dan o-opeens z-zo g-gaat t-typen. Doe je op dat account ook.

Je vroeg erom, jochie. Hier heb je het antwoord. En iedereen die de moeite neemt om op jouw accountje te kijken zal niet meer verbaasd zijn over de kwalificatie neo-nationalist uit Limburg.

Een getraumatiseerd ventje dat vol haat en negativiteit zit en vanuit zijn zolderkamertje in het diepe zuiden zit af te geven op alles en iedereen. Hoop oprecht dat je ooit het licht vindt, stumperd.

18-07-2022 16:35

Nick14 +25889

Eindelijk geef je eens antwoord.
Maar dit is het dus?
Hij hep een Twitter-account want naam!
En dan 'beschuldig' je mij maar van van alles?

Twee dagen over bezig geweest.

18-07-2022 16:51

DankzijCruijff +48641

En nu ga jij om de hete brei heen draaien? Haha, je ontkent nog steeds dat dat jouw Twitter accountje is? Ach gossie Nicky, ik snap dat je je schaamt maar erover liegen maakt het alleen maar genanter, hoor...

18-07-2022 16:53

AgeM +939

@DankzijCruyff
Prima verwoord , maar vergeet niet dat dit soort figuren z’n identiteit ontleent aan negativiteit . Hoe meer je erop reageert , hoe meer ze denken dat ze bestaansrecht hebben . Dit figuur is onderdeel van het rioolputje van internet .
Wel jammer dat AS dit soort figuren niet blokkeert

19-07-2022 11:40

DankzijCruijff +48641

Ja gelijk heb je. Die lafaard is ook opeens nergens meer te bekennen.

19-07-2022 12:41

AgeM +939

@DankzijCruyff
Maar t kan zomaar dat hij onder andere naam weer opduikt hoor , gelukkig heeft hij een uniek negatieve stijl van schrijven , dus snel te herkennen.

19-07-2022 12:49

DankzijCruijff +48641

Klopt, gaat ongetwijfeld gebeuren maar gelukkig kan ik het dan gauw genoeg zien (-: en zoals je zegt zijn de stijl, pH-waarde en behoefte aan provocatie al herkenbaar genoeg.

19-07-2022 13:00

SjakiedeWit +2636

Het is de taak van een krant om nieuws te brengen, ook als onze club het liever geheim wil houden. Hoe lang duurde het niet voordat Sar naar buiten kwam met het Overmars-schandaal. Juist dan gaan er geruchten en wilde verhalen rondzingen…

18-07-2022 12:13

Sjakio +2366

waar zijn de capo en zijn bezonnebrilde hoodies als je ze nodig hebt?

18-07-2022 08:53

ProfessorX +19827

Die verwijzen het naar de helden van AS

18-07-2022 10:00

burwatti +14190

Mag overigens hopen dat de TG dit artikel eerst besproken heeft met Ajax/Mo zelf..
als je door een serieuze club bedreigd word dan word het vaak niet in dank afgenomen dat dit naar de media word doorgespeeld..

18-07-2022 08:53

OwenStevenDalberg +27447

Koop deze jongen vandaag nog. Geef hem het gevoel dat Ajax wel om hem geeft. Dat hij hier welkom is. Als je Brobbey na z'n domme besluit terug koopt voor 20 miljoen omdat hij dood ongelukkig is in Leipzig, dan moet je deze jongen voor 2 miljoen zeker overnemen. Hij zal je dubbel en dwars terug betalen.

18-07-2022 08:40

Willem410 +3116

Ik dacht dat die optie al gelicht was.

18-07-2022 08:47

alex1987 +1027

Nee, wel dat deze gelicht gaat worden.
Maar meestal wachten clubs tot einde om te voorkomen dat je een optie licht en de speler loopt bijvoorbeeld een zware blessure op.

18-07-2022 09:03

Ajaxadam1 +31667

Zou eerst even wachten tot we het volledige verhaal horen.

18-07-2022 08:55

AFCAHELLMOND +2240

Ik neem aan dat dit geen verrassing is voor de clubleiding. Bij VI weten ze hier ook meer van en die lekken (net als Ajax) erger dan een Litouwse olietanker. Denk eigenlijk dat ze daarom ook wachten met het omzetten van het huren naar koop. Maar ja we kunnen voorlopig alleen gissen en hopen dat het allemaal snel rustig gaat worden rond Mo.

18-07-2022 08:24

411 +2879

Roger Schmid kap is ff joh..

18-07-2022 08:20

frenkiedejong53 +9792

Hiertegen kun je hem ook niet beschermen. Dus moeten we er rekening houden dat dit niet de laatste keer is dat het gebeurt zolang zijn mentale toestand niet hersteld is.
Dan gaan we niet veel plezier aan hem beleven dit seizoen.

18-07-2022 08:10

MonsieurAJAX +4019

Jezus wat een in en in triest gedoe dit zeg. Gaat het eindelijk weer over voetbal bij die jongen, lijkt hij alles weer op de rit te hebben, komen er van die kansloze tokkies roet in het eten gooien..

18-07-2022 07:46

Henk de Vries +11119

Stomme gedachte misschien, maar dan is het toch juist fijn om er even uit te gaan? Hoop niet dat het een dekmantel is voor ander gezeik....

18-07-2022 07:12

oudzuid2 +7292

was mijn eerste gedachte ook. lijkt me sterk dat ie in Oostenrijk ook bedreigd wordt. desalniettemin in- en intrieste figuren die dit doen

18-07-2022 07:16

MonsieurAJAX +4019

Nee in Oostenrijk zal hij ook wel veilig zijn natuurlijk, maar hij blijft natuurlijk thuis om zijn fam te steunen. Grote kans dat die ook worden bedreigd..

18-07-2022 07:44

YRGI +32897

Hij heeft geen vader meer, hè. Z'n moeder zal hij niet alleen willen laten, neem ik aan.

18-07-2022 10:47

Andersen de man +1998

Misschien ook iets rond zijn familie? Wat vervelend voor onze Mo! Verdiende een beter vervolg

18-07-2022 07:46

Amp +37409

Niet als zn moeder of zusje bedreigd zijn (als voorbeeld dan he, geen idee of dat ook zo isl

18-07-2022 11:34

Wouter.H +11156

De bedreigingen komen niet van fans.. Bedoelen ze onze fans of uberhaupt voetbalfanaten? Ik ben benieuwd wat voor types het dan betreft.

18-07-2022 06:57

CDS +1561

Het zullen wel zware criminelen zijn. Anders kan je het anders oplossen.

18-07-2022 07:19

Erik20 +7363

Ik vermoed criminele voormalige vriendjes van Mo die het waarschijnlijk niet zo leuk vinden dat hij ze achter heeft gelaten nu hij op het goede pad zit. Blijft speculeren natuurlijk, niemand hier weet het. Kan ook dat hij flinke gokschulden of zo heeft.

18-07-2022 07:28

Wouter.H +11156

Nou met gokschulden zou ik zeggen: Laat die jongen even met rust. Paar maandjes salaris en hij betaalt je zo weer terug.

18-07-2022 14:01

brullie +7031

Prima keuze en verstandig. Lekker bijkomen en dan knallen als iedereen weer terug.

18-07-2022 06:55

Sjefkegeldrop +463

Mo be strong hier kom je ook wel weer overheen laat die klootzakken gaan werken ipv mensen lastig te vallen kom op mo je kunt het

18-07-2022 06:33

☆☆☆AfcARules☆☆☆ +2862

Blijft toch heel vreemd dat er 'binnen de club' mensen zijn die met een dergelijk krantje praten. Ik zou ze als ajax zijne opsporen en eruit gooien.

18-07-2022 06:33

Erik20 +7363

Dat stukje viel mij ook op, dat er blijkbaar mensen bij Ajax zitten die zo'n serieuze privé situatie lekken naar de media. Komt waarschijnlijk ook niet goed over op die jongen... maar aan de andere kant zag je op social media mensen hem gelijk alweer afschrijven, nu zie je toch dat het iets anders ligt.

18-07-2022 07:19

kingisreal +695

Of misschien hebben ze niemand 'binnen de club' maar zetten ze het erbij zodat het wat overtuigender overkomt. Het kan bijvoorbeeld ook een familielid zijn die dit gelekt heeft al zou ik niet weten wat een reden zou kunnen zijn.

18-07-2022 07:22

AFCAMM +11335

Kan natuurlijk onzin zijn, of toeval, maar een deel van mij denkt dat toch meteen aan de laatste keer dat er gelekt werd en wie toen de assistant was.

18-07-2022 07:59

Ajaxbrl +13630

Zitten we gelijk weer zonder coach XD

18-07-2022 08:10

3*stars*3 +23352

Contract krijg je niet cadeau natuurlijk.
Maar zou prachtig zijn als Ajax vertrouwen in hem uitspreekt en hem overneemt.
Kut voor hem dat hij nu niet meekan en hij heeft weinig tijd want zijn nog paar maanden over, om zich te bewijzen en komt ook nog een WK aan.
Zijn huurcontract loopt 31 december af.

18-07-2022 06:09

Rob1706 +1672

Vraag mij af of het dan juist niet beter was geweest om mee te gaan naar Oostenrijk? Gewoon weg van die problemen in Nederland.

18-07-2022 05:53

Dave +5833

Mijn God in wat voor een maatschapij leven we toch.

18-07-2022 05:15

ricky10 +5852

De weg terug gevonden bij Ajax en dan dit. Het is gewoon waardeloos als je als mens niet je dagelijkse leven inclusief je werk normaal kan uitvoeren door derden.

18-07-2022 05:04

GiannisAntetokounmpo +8389

“Goede Tijden, Slechte Tijden” de Ajax editie.

Met hoofdrollen voor: Promes, Labyad, Onana, Overmars, Brobbey en Ihattaren.

Zonder gekheid, het lijkt ook nooit eens voor langere tijd rustig te kunnen zijn bij Ajax..

18-07-2022 04:23

Kingoffdatoilet +17100

Dat is vaak zo bij een topclub

18-07-2022 10:48

Rasmussen +25823

Slecht geslapen van dit. Mo lijkt me een gevoelig ventje. Komen de bedreigingen uit PSV hoek denken jullie?

18-07-2022 04:10

FCDuivendrecht +5466

Tuurlijk, die interviews met hem in de Lutte waren natuurlijk olie op het vuur van een paar Calimero’s. Die idioten komen je gewoon thuis opzoeken als ze dat willen. Hopelijk valt het mee.

18-07-2022 05:56

WijZijnAjaxAmsterdam +11609

Wat zal jij een zwaar leven hebben als je om zoiets als slecht slaapt.

18-07-2022 06:13

Rasmussen +25823

Ik ben zeer betrokken bij Ajax. Wanneer ik moest kiezen tussen een been amputeren of Ajax laten vallen wist ik het wel.

18-07-2022 06:36

Sjaakvaak +26578

Tuurlijk, daar kom je nog wel op terug als je echt in het ziekenhuis ligt met die keuze.

18-07-2022 10:53

AFCAjax +17839

"Alfred Schreuder is bij hem langs geweest om hem te steunen"
m.a.w. Schreuder is de bron.

18-07-2022 03:44

eenAjaxfan +20265

Ik zou nog even een les "Hoe trek ik de juiste conclusie " nemen.

18-07-2022 06:24

AFCAjax +17839

lol.. ik had mn pc al afgesloten vannacht en lachte me kapot toen ik hieraan dacht en had pc weer opgestart om dit nog even te posten, maar zal wel alleen in mijn hoofd zo gewerkt hebben, word serieuzer genomen als dat het is.

18-07-2022 14:02

Ajax '69 +3830

Treurige ontwikkeling voor zo'n jonge jongen. Zeker nu het net de goede kant weer opgaat. Laten we hopen dat hij zich snel op fijne zaken zoals voetballen bij Ajax kan concentreren.

18-07-2022 02:29

JOHANisGOD +18498

Ik volg Yvonne Coldeweijer op Instagram en ik heb haar op mijn Whatsapp.

Kom ik hier, zie ik ongeveer 500 roddels van verschillende mensen.
Daar is Yvonne een heilige bij.

Ik ga Yvonne maar even videobellen, aangezien ze nu net in haar bed ligt.

Laterrrrrrrr.

18-07-2022 01:40

Sjaakvaak +26578

Voortaan even uitloggen voordat je gaat slapen. Nu zit je te slaapwandelen in je natte droom en ben je je fantasieverhaaltjes per ongeluk met heel AS aan het delen.

18-07-2022 01:47

gi0vanni +7123

Een reactie met fantasieverhaaltjes en een verdachte naam. Ben jij dat Klaas?

18-07-2022 04:57

roodwit007 +14202

Er is steun van uit de club wij zijn geen pisvee wij staan achter de speler en persoon wij laten die knul niet in diep water zinken zoals me in Eindhoven hebben gedaan toen zijn pa overleed , ik hoop dat men dit snel oplost en mo komt ook hier overheen bij Ajax sta je nooit alleen

18-07-2022 01:19

Libero +19050

Het is maar wie je gelooft. Volgens journalisten kwamen destijds uit alle geledingen van de club dezelfde verhalen, nl. dat hem juist heel veel hulp geboden werd en alle getoonde geduld en aandacht of juist met rust laten niet mochten baten. Hij gedroeg zich volgens die verhalen recalcitrant en deed dingen als expres te laat komen omdat hij zo een gesprek met Schmidt, die in het weekend het lef had gehad hem te wisselen, af te dwingen.
Vertel jij anders eens hoe je erbij komt dat ze hem daar hebben laten vallen, misschien ken jij wel heel andere verhalen?

18-07-2022 08:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.