'Feyenoord wil restant niet in november spelen en eist 0-3 zege'

door Bart Veenstra 312

Bron Het Parool

'Feyenoord wil restant niet in november spelen en eist 0-3 zege'

door Bart Veenstra 312

Bron Het Parool

Laatst geüpdatet

Feyenoord wil het restant van De Klassieker niet in november uitspelen en eist een 0-3 zege op Ajax. Maandagochtend komen de betrokken partijen bij elkaar in Zeist om te bespreken hoe men nu verder om zal moeten gaan met de gestaakte wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord.

Het Parool schrijft dat Feyenoord-directeur Dennis te Kloese aan zal schuiven en 'stevig' zal aandringen op een 0-3 eindstand. 'De directeur van Feyenoord wacht met veel interesse de besluitvorming van het competitiebestuur af. De KNVB (Marianne van Leeuwen), Coöperatie Eerste Divisie (Marc Boele) en Eredivisie CV (Jan de Jong) moeten samen beslissen hoe het verder gaat met met het laatste halfuur tussen Ajax en Feyenoord', schrijft Het Parool.

Zondagavond heeft Feyenoord al 'luid en duidelijk' laten weten dat het wat de Rotterdamse club betreft 'gewoon' 0-3 wordt. Daarnaast is een Rotterdamse terugkeer naar de Johan Cruijff ArenA deze week 'onwenselijk' en is het later dit seizoen het restant uitspelen dat nog veel meer.

Maandag meer duidelijkheid over Klassieker

'Als het competitiebestuur dat wel een prima oplossing zou vinden, komt Feyenoord hoe dan ook in het verweer. Desnoods via de rechter, zeggen bronnen in Rotterdam', schrijft Het Parool. Later op maandag zal meer duidelijk worden over het restant van de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord. De wedstrijd werd na een minuut of 55 definitief gestaakt bij een 0-3 voorsprong voor de Rotterdamse landskampioen.

Lees meer over:
Plaats reactie

MPAjax +8458

Aansteker incident maar gelijk erbij halen voor 0 - 3 winst Ajax

25-09-2023 22:55

ovopiet +1505

Wedden dat ze hun zin krijgen. Let op mijn woorden.
Vorige keer werd de wedstrijd gewoon uitgespeeld (want Fey. stond achter) en kreeg Fey. in heel veel extra tijd ook nog een kado.

25-09-2023 15:49

MPAjax +8458

Ben klaar met ze voortrekkers rol houd een keer op

25-09-2023 22:56

31xAjax +7980

Ik kan ee prima mee leven als 0-3 de eind stand wordt maar niet met het feit dat Feijenoord zich nu wel een hele grote broek meent aan te moeten trekken.

Nota bene de club waarvan de supporters nationaal en internationaal de meeste stadions, tankstations en cultureel erfgoed hebben gesloopt of beschadigd.....

25-09-2023 15:45

Mosquito +4270

Gewoon accepteren. Ajax mag Zlatan op hun bloten knieën bedanken dat het maar 0-3 is gebleven en zal blijven.

Geef ze de drie punten en 0-3. Klaar!

Voor een volgende keer, duidelijke regel. Als er een wedstrijd wordt gestaakt door opzettelijk gedrag supporters, en deze supporter kan niet worden geïdentificeerd/ opgepakt. Dan punten in mindering voor team van verantwoordelijke supporter.

Je moet namelijk oppassen dat er niet straks 17 Ajacieden in de Kuip gaan zitten en bewust vuurwerk op het veld gooien, om zo Feyenoord te laten degraderen.

25-09-2023 15:38

Harald Inen +6

gewoon wachten tot dat ze in de Kuip zich weer misdragen, duurt denk ik nog een paar weekjes

25-09-2023 15:16

Berghuis +14390

Als Atletico of Lazio ze komt afdrogen al...

25-09-2023 15:30

Patje2011AJAX +2122

Coulant van Feyenoord.

25-09-2023 14:35

Myriad +7131

Ajax heeft hier niets te eisen. Verlies accepteren als een vent.

Concentreren op de volgende wedstrijd en de inhaalrace in de competitie.

25-09-2023 14:27

Tinus +10430

Als je het me gisteren had gevraagd, dan had de wedstrijd wat mij betreft verder schriftelijk afgedaan mogen worden. Maar nu ik Feyenoord opeens eisen hoor stellen en Slot zich weer lekker manipulatief aan het manifesteren is, zou ik meteen niet meer toegeven. Ze hebben in Rotterdam behoorlijk wat boter op het hoofd gezien de gedragingen afgelopen jaren van hun eigen achterban.

25-09-2023 17:07

GarciaDeLaTorre +23050

Direct akkoord gaan. Dan zijn ze nog mild.

25-09-2023 13:45

AlexIbarra +19330

Raar dat hier niet gewoon standaard afspraken voor bestaan.
Wel een strict protocol hebben over staken bij plastic bekers maar geen idee wat je daarna gaat doen?

Mij lijkt een 3 + 3 regeling wel wat.
Als vastgesteld kan worden dat de staking volledig op het conto van de thuisclub komt, reglementair 0-3 verlies inclusief eventuele negatieve stand vd wedstrijd (in ons geval 0-6 want we stonden al 0-3 achter), plus 3 punten aftrek in de stand vd competitie.

Dan is het nog steeds competitievervalsing omdat de tegenstander 3 doelpunten doelsaldo cadeau krijgt (en dat kan soms de doorslag geven in een titel / degradatiestrijd) maar is wel minder irritant dan steeds opnieuw wedstrijden inplannen.
We weten hoe ontzettend moeilijk het is voor de KNVB om überhaupt een normale planning te maken voor onze relatief kleine ED. ;)

25-09-2023 13:32

Robertini +39768

Lijkt me best prima eerlijk gezegd, ik begrijp sowieso niet hoe mensen nog met vuurwerk binnen kunnen komen, dan is er toch iets mis met de beveiliging? Zo'n fakkel is vrij groot, dus hoe smokkelen ze dat binnen?

25-09-2023 14:01

Altijdindestraat +40288

Snap niet dat er hier Ajacieden zijn die de wedstrijd niet willen uitspelen. De kans dat je verloren hebt is groter dat je hem wint, maar met niet uitspelen is de kans sowieso verkeken en wat interesseert mij wat die kakkies vinden ervan.

25-09-2023 13:32

Delaney +14848

Dat komt omdat dat gewoon het eerlijkst is voor zowel Ajax als Feyenoord, want stel je voor dat Ajax of Feyenoord nog een of meerdere doelpunten weet te maken in het restant van de (inhaal)wedstrijd.
Dan zou dat/die doelpunt(en) later eventueel de doorslag kunnen zijn om een bepaalde plek op de ranglijst te vestigen.
Wij hebben vaak genoeg gezien dat clubs én ook Ajax net een doelpunt te kort kwam voor een bepaalde plek in de competitie.

25-09-2023 13:40

Robertini +39768

Dat heeft met klasse te maken. Toegeven wanneer je verloren hebt.

Ik zou als we nog terugkomen er best een nare nasmaak aan houden, want ik denk niet dat we ooit terug gekomen waren zonder dit gebeuren. Alhoewel, zeg nooit nooit als je AZ in Europa zag.

25-09-2023 14:02

Altijdindestraat +40288

Wees blij dat we door hebben gespeeld tijdens de bekerwedstrijd.
Gewoon uitspelen.

25-09-2023 13:30

Wzawzdb20 +901

Ik denk dat Feyenoord hier ook had gekozen om door te spelen en niet te staken. Het is niet voor niks dat de f side het doelbewust gesaboteerd heeft. Om dus de schade te beperken, dus nadelig voor Feyenoord. Waarom zouden ze dan niet willen doorspelen?

25-09-2023 13:32

OuweDibbes +12006

Als kakkerlak Paul de Witte uit Roelofsvarendsveen verleden jaar niet zo stoer een aansteker had gegooid en Feyenoord naderhand gewoon een straf had gehad inplaats weer een pleister was deze discussie nooit geweest. Dus nogmaals mocht de wedstrijd niet worden uitgespeeld, niet naar de kuip. Je veiligheid wordt door Feyenoord niet gegarandeerd en anders een gang naar de rechter.

25-09-2023 13:28

Jarikoning +7348

Denken ze dat we 3-3 maken? Ze kunnen historie maken tegen ons

25-09-2023 13:17

Robertini +39768

Ik vind eindigen met 0-3 een prima conclusie, het eisen vind ik een beetje onzin. Verzoeken is prima, maar uiteindelijk bepaalt de knvb.

Denk overigens dat Ajax er nog goed mee weg komt, want we waren echt gekraakt, het had nog 0-5 kunnen worden ook.

25-09-2023 13:09

Gonzalez75 +5889

Ik ben het met je eens. Gewoon deze stand als eindstand laten staan.

25-09-2023 13:15

OdjePils +6321

Prima, waar kunnen we tekenen?

25-09-2023 13:05

Been +12564

Lekker schijnheilig dat dit soort teksten komen uit het hol waar de ongeregeldheden zo'n beetje zijn uitgevonden. De metershoge netten zijn nog maar net verwijderd. Als ze dit toestaan dan kunnen ze beter die hele competitie dit jaar annuleren.

25-09-2023 13:03

Wzawzdb20 +901

Huh ik zie veel drogredenen. Kan je misschien specifieke ongeregeldheden noemen die er toe leiden dat Feyenoord nu schijnheilig bezig is.

25-09-2023 13:05

Been +12564

Verschrikkelijke spreekkoren, aanstekers gooien op spelers, om er alvast twee te noemen.

25-09-2023 13:08

Been +12564

Kwam deze ook nog tegen: https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/sport/2021/05/feyenoord-supporters-dringen-de-kuip-binnen/

Maar je kunt ook je eigen onderzoek even doen op google.

25-09-2023 13:10

DeMeerIsNietMeer +420

Wat heeft dat met gisteren te maken, Mario?

25-09-2023 13:12

Wzawzdb20 +901

Oke ik zal mn vraag verduidelijken. Wanneer is in de kuip bewust een wedstrijd gesaboteerd en daardoor daadwerkelijk gestaakt en hebben zij toen het standpunt ingenomen dat geen sprake kan zijn van een reglementaire overwinning voor de tegenstander waarbij zij tegelijkertijd die wedstrijd zelf niet volgens de regels binnen 72 uur konden hervatten. Alleen in deze situatie zou Feyenoord namelijk een schijnheilig standpunt innemen op dit moment

25-09-2023 13:17

Robertini +39768

Vind dat nog even erger dan wat er met Ajax gebeurde, maar feit blijft dat we op Feyenoord beginnen te lijken, en dat vind ik best vervelend. Vroeger waren we een klasse apart.

25-09-2023 14:05

Been +12564

Het is schijnheilig omdat ze in rotterdam bij uitstek weten in wat voor lastig pakket je kunt komen door het gedrag van de eigen supporters. Om dan nu een eis bij de knvb neer te leggen die in alles een minachting naar Ajax uitstraalt vind ik schijnheilig en oncollegiaal. Alsof Ajax als club ook maar iets aan deze "sabotage" heeft kunnen doen? Ja, netten ophangen maar dat deden ze in Rotterdam ook pas nadat het kalf verdronken was.
Maar je krijgt de credits hoor, je uiterst specifieke verduidelijking geeft je 100% gelijk. In dit geval zal de term "schijnheilig" de lading niet volledig accuraat dekken. Hopelijk snap je als Ajax supporter (ga ik voor het gemak maar even van uit) wel wat ik bedoel.

25-09-2023 14:50

Kingoffdatoilet +17273

Keihard tegenin gaan. Je kunt ze niet zomaar 3 punten geven.

25-09-2023 13:03

hartvoorajax1 +1947

Ik ben dubbel. 3 punten voor Feyenoord is op zich correct, anders geef je tuig (van welke club dan ook) de mogelijkheid de competitie te manipuleren. Loopt het even niet lekker, dan maar de wedstrijd staken want dan hebben we later nog altijd een kans. Aan de andere kant heeft Ajax recht op het uitspelen van de wedstrijd, omdat dat recht ook aan andere clubs gegeven wordt. Gelijke monniken, gelijke kappen.

25-09-2023 13:14

Dennisvm +1761

Die 3 punten hebben we ze helaas zelf al cadeau gegeven in de wedstrijd met 2 domme fouten.. Ik heb ook amper een fatsoenlijke aanval gezien van Feyenoord eerlijk gezegd dus we hebben het gewoon aan onszelf te danken.

25-09-2023 15:40

jeffrey_van_der_sluis +30584

Mooi hoe al die kakkies zich gedragen als heilige boontjes. Al dit gezeik is begonnen door hun toedoen. Aanstekers doelbewust op spelers gooien is allemaal prima, de Klassieker in januari waren er mensen die knikkers mee wilden nemen naar de Kuip om "kkr Berghuis" te bekogelen.

Nu fakkels op het veld in de Arena en Feyenoord en alle zwakzinnige fans zijn in rep en roer. Hypocriet.

25-09-2023 13:01

jollie18 +9958

Ja bij Ajax word alles uitgelicht

25-09-2023 13:06

Wzawzdb20 +901

Bizar ook dat er geen netten zijn neer gezet. Dit zie je als voetbalclub toch volledig aankomen. Daarmee heeft Ajax gewoon bijgedragen aan deze situatie.

25-09-2023 12:59

Joko +5063

Ze hebben wel gelijk hoor, maar het zou de eerste x zijn dat dat wordt besloten..

25-09-2023 12:58

DrFootball +15189

Joh geef ze de 3-0 en door. Niemand zit nog te wachten om deze wedstrijd uit te spelen.

25-09-2023 12:51

Alexander40 +6114

Eens. Ook niks meer te winnen voor ons. Wordt echt niet meer gelijk hoor. En eerder 0-4 dan 1-3 dus doelsaldo ook niet relevant.

25-09-2023 12:54

Ajax4proud +10912

Wat lopen ze daar te klagen. Voetbal is emotie, de vorige keer is het inderdaad ook opnieuw gespeeld vanaf de tijd dat het gestopt is. Met boter op je hoofd lopen. Niet zeuren en gewoon voetballen zoals het gevraagd wordt.

25-09-2023 12:51

Cosey2 +7115

Emotie is iets anders dan een waas voor je ogen waardoor je alle deuren intrapt.
Straks weer janken dat je hier ook met je bek achter een net moet kijken.

25-09-2023 12:57

Ajax4proud +10912

Dat is daarna gebeurd. De wedstrijd is gestaakt doordat er vuurwerk op het veld is gegooid. Er is toen niemand gewond geraakt.

25-09-2023 13:09

Saudara +7065

Ik begrijp dat wel. Andersom zou ik hetzelfde hebben.

25-09-2023 12:51

AjaxHato +4612

Snap niet waar ze bang voor zijn.. dat Ajax bij uitspelen opeens 3 doelpunten gaat maken.. dan hebben ze nogal een hoge pet van Ajax en de huidige staat op.

25-09-2023 12:48

Joelveltman123 +4637

Als je de wedstrijd over 3 maanden overspeelt kan de wereld er heel anders uitzien dus in zoverre snap ik dat het naar competitie vervalsing neigt

25-09-2023 12:56

ElSandrini +18209

Spelen ze woensdag ipv tegen Volendam in een lege arena.... opgelost

25-09-2023 13:15

PvdB +874

Natuurlijk is het dan ook competitievervalsing maar dat waren de rustdagen van Ajax en Feijenoord afgelopen week ook. Maar daar hoor je Slot dan weer niet over.

Tijd dat de KNVB gewoon harder optreed maar dat ook van tevoren aangeeft en zich daar ook aan houdt, afgelopen seizoen Utrecht RKC ook na twee keer staken door laten spelen.

25-09-2023 13:15

Joelveltman123 +4637

Klopt dat zou een oplossing zijn inderdaad.

Maar Volendam wilt nu ook dolgraag tegen Ajax spelen denk ik

25-09-2023 13:42

afct +8980

Knvb moet de regels maar aanpassen. Glas bier op het veld 2 x is ander keer uitspelen zonder publiek. Pech voor de kakkerlaken

25-09-2023 12:47

eenAjaxfan +20414

Iets op het veld gooien, dan dader aanwijzen, die het stadion uit en een stadionverbod geven.
Meld de dader zich niet?
Dan het hele vak leeg.
Dat is volgens mij de enige mogelijkheid om deze dwaze acties te voorkomen.
Genoeg is genoeg.
Dan maar de goeien onder de kwaden laten lijden.

25-09-2023 12:59

goajaxgo +14170

Wij moesten vorig seizoen toch ook helemaal terug naar het Hoge Noorden van Groningen om 'n wedstrijd uit te spelen?
Ajax krijgt inmiddels overal de schuld van terwijl het geslijm met het Legieoen maar doorgaat.

25-09-2023 12:45

Wzawzdb20 +901

Ja maar wel binnen 72 uur en dat is hier dus niet mogelijk.

25-09-2023 12:52

ddkoning +4542

Dan maar 3-0 voor ajax

25-09-2023 12:44

Ajaxxx1900 +1622

Laat het maar naar de rechter gaan. Ze hebben geen poot om op te staan. Regels waar ze zelf mee hebben ingestemd. En het is Feyenoord. Hoevaak is die tokkieclub wel niet weggekomen met de gekste dingen.

25-09-2023 12:43

MarcoB1971 +4783

Hypocriet zou Ajax ook kunnen zeggen toen Klaassen een aansteker op zijn hoofd kreeg.

25-09-2023 12:42

goajaxgo +14170

Het was 'n batterij. Alweer 'n mooi voorbeeldje van framing.

25-09-2023 12:46

Sven.B +1948

Oohh een batterij! Nee dat is prima joh. Wereld van verschil. Goed om te weten.

25-09-2023 13:10

Wzawzdb20 +901

Wat is er precies vergelijkbaar aan de situatie toen en nu kwa feiten en gevolg wat dit hypocriet maakt?

25-09-2023 12:53

niquedegraaff +5292

Er zijn van te voren regels bedacht en daar is Feyenoord mee akkoord gegaan, samen met de rest van de competitie. Je kan niet, nu het effe uitkomt of niet uitkomt omdat het om feyenoord of Ajax gaat, ineens de regels gaan aanpassen.

25-09-2023 12:38

7172AFCA7395 +10372

Daar kan natuurlijk geen sprake van zijn. Gewoon uitspelen.

Ik zou wel die vak(ken) waaruit gegooid werd, dit jaar 2023
gesloten houden zodat goed zichtbaar wordt, wat er gebeurt
als de regels worden overtreden.

25-09-2023 12:35

Sluk +2593

Bij Feyenoord denken ze werkelijk waar dat ze dit nog uit handen zouden kunnen geven. Ik snap de frustratie wel dat ze de kans niet hebben gekregen om een historische overwinning te behalen in Amsterdam.

25-09-2023 12:35

Ajacied33 +36830

0-3 is anders ook al historisch. Vergeet niet dat Ajax 18 jaar niet van Feyenoord thuis had verloren. Nu in 2 seizoen achter elkaar, bizar. En weet niet eens of Feyenoord ooit met 3 goals verschil van ons heeft gewonnen in Amsterdam. Wat een zeldzaamheid dit zeg

25-09-2023 12:51

Wzawzdb20 +901

0-3 gaat de geschiedenisboeken niet uitslagen zoals de 8-2 wel.

25-09-2023 12:54

Sluk +2593

Feyenoord denkt dat het afgelopen zondag niet bij 0-3 was gebleven, dan baal je dat je het niet uit kon spelen.

25-09-2023 14:11

w86 +9472

Feyenoord is dat rotjoch wat in de pauze andersmans fietsen vernield, waardoor de hele klas niet meer mag buiten spelen. En nu is z'n eigen fiets vernield door iemand uit een andere groep en eist hij van de school een nieuwe fiets.

Triest

25-09-2023 12:35

Jeremy007 +4

Haha hele fiets naar de pleuris 😂😂

25-09-2023 12:45

jordy_klink +129

Iedereen maar klagen over de F-SIDE, wanneer de F-Side er niet meer is … kan je net zo goed thuis kijken zo een dooie bedoeling , hoor je alleen nog maar het uitvak!!!

25-09-2023 12:34

w86 +9472

Ik hoef even geen f-side meer met hun stoere statements. Heb liever een stil stadion dan een stadion waar enkele debielen bepalen hoe lang een wedstrijd mag duren.

25-09-2023 12:36

Cosey2 +7115

Nou zeker, ik denk dat iedereen enorm genoten heeft van de F-Side.

25-09-2023 12:54

Kingoffdatoilet +17273

Uitvak is er toch ook niet :)

25-09-2023 13:04

Kaatje +4830

Niet uitspelen en toegeven aan eis Feyenoord is naast competitievervalsing ook een precedent scheppen voor andere clubs als dingen niet lopen.
Daarnaast, hoe groot kunnen de verschillen zijn. Zaterdag een geweldige steun bij de laatste training en dan zondag de woede, frustratie en onmacht met alle gevolgen van dien.

25-09-2023 12:29

Opnaarde4eSter +1592

En Feyenoord bepaalt het beleid bij de KNVB.
Toch?

25-09-2023 12:25

Ajacider +4936

In ieder geval de arbitraire commissie. Als onze spits in de kuip een speler naar de grond duwt is het een strafschop

25-09-2023 12:28

Sportvolgert +40740

Knvb moet veel harder optreden. Als dit gebeurt reglementaire nederlaag van 5-0 en een aantal punten in mindering. Zo blijven we bezig. Achterlijke gasten, helaas ook bij onze club.

25-09-2023 12:21

BobaAjax +702

Dan gaan wij bij Feyenoord of psv 2x achter elkaar vuurwerk op het veld gooien.! Wedstrijd reglementair verliezen, oké!
Punten in mindering vind ik niet kunnen.
Extra straf zou wel kunnen zijn: vak leeglaten 1 of 2 wedstrijden.

25-09-2023 12:55

Sportvolgert +40740

Ik vind dit gedrag niet kunnen. Met dit halfbakken ingrijpen los je duidelijk niks op.

25-09-2023 13:10

henkie58 +2057

Terecht!!!!

25-09-2023 12:20

Jeyson.R +1773

Ja die hebben ook gezien. Dat ze uit fouten van ajax hebben gescoord. Straks in november kunnen 0-3 voorsprong uit handen geven. Zijn ze bang voor.

25-09-2023 12:18

EricV83 +2031

Geloof je het zelf in een klein half uurtje?

25-09-2023 12:35

Kingoffdatoilet +17273

Ajax was gewoon beter. In een halfuurtje kunnen onze jongens vol gas gaan en er gewoon 4 maken.

25-09-2023 13:07

EricV83 +2031

Ja,, vooral dat "gewoon " 4 doelpunten maken

25-09-2023 13:36

Sluk +2593

Feyenoord was vreselijk effectief zondag, ongeveer iedere kans die ze kregen was raak. Terwijl Ajax buiten de persoonlijke fouten om die Feyenoord direct afstrafte, helemaal niet zo slecht speelde.

25-09-2023 12:37

Wzawzdb20 +901

Hahaha bizar hoe onze fans zo los van de realiteit kunnen leven. Je zou denken dat vernederd worden in eigen huis waardoor de fans om die vernedering enigszins te beperken de wedstrijd saboteren je enigszins terug op aarde zet, maar niet blijkt minder waar.

25-09-2023 12:56

Jeyson.R +1773

Venederd worden ? 3 persoonlijke fouten.

25-09-2023 17:19

Wzawzdb20 +901

Ohja ze hebben het gesaboteerd omdat ze verwachtten dat we nog 3-3 zouden maken zeker.

25-09-2023 18:07

Haarlemmer +20642

Ze dreigen zelfs met de rechter. Hahaha. Zullen we de hele competitie dan maar op papier af doen? Toto odds? Muntje gooien? Heb je ook geen rellen meer en kunnen onze spelers geen belachelijke fouten meer maken.

25-09-2023 12:18

Stefansuarez +19095

Ze zijn het aansteker incident schijnbaar vergeten

25-09-2023 12:17

Wouter1989 +2254

Ik zou het zelf wel sterk vinden als wij gewoon zeggen, wat ons betreft heeft Feyenoord gewonnen.

Ik denk alleen dat PSV enzo dat niet willen. Wie weet keren we het namlijk alsnog om ;)!

25-09-2023 12:16

pookie020 +3904

Ze hebben groot gelijk. Wat een achterlijke figuren daar in het publiek zeg. Erg jammer om te zien dat de dikste mongolen óók bij ons zitten.

Tuurlijk kunnen we wijzen, en heeft Feyenoord veel meer op hun kerfstok dan wij, maar daar gaat het niet om. Dit gedrag is ronduit belachelijk. Daarnaast aws de wedstrijd met 0-3 wel gespeeld, en had het zomaar 0-6 kunnen worden.

25-09-2023 12:14

Delaney +14848

Kan best zijn, maar het zou gewoon competitievervalsing zijn.
De KNVB moet met 2 maten meten en niet een club uit de Eredivisie voortrekken, dat geld voor zowel Ajax als Feyenoord.
Ik hoop dan ook dat ze dit gewoon laten uitspelen op een latere datum, maar ik heb er een hard hoofd in.

25-09-2023 12:18

Le Canard +1272

Als je van gifbekers houdt vecht je het aan. Misschien kan dit record dan eindelijk eens naar de Filistijnen: Ajax - SV Limburgia 0 - 6 (24-6-1950)

25-09-2023 12:12

RuffRhythim +24837

Die gasten dreigen zelfs met een gang naar de rechter, flikker ff op zeg.
Uitspelen uit principe nou gewoon!!

25-09-2023 12:11

ZwartNazareth +1412

Ik denk dat het 0-3 blijft en dat we punten aftrek krijgen. Het is niet anders.

25-09-2023 12:11

Delaney +14848

Puntenaftrek zou echt waanzin zijn, want dan hadden FC Groningen, FC Utrecht en ook Feyenoord in het verleden puntenaftrek moeten krijgen na ongeregeldheden én rellen.
Maar de KNVB kennende zullen zij waarschijnlijk overstag gaan wat betreft een extra harde straf tegen Ajax.

25-09-2023 12:13

RuffRhythim +24837

Eerst vond ik het goed zo dacht ik, maar omdat die kklklk daar nu zo over lopen te zeiken vind ik het ineens ergens niet meer zo goed, denk ik....

25-09-2023 12:08

Juichtoon +32770

Zelf nog wedstrijden omdraaien in de laatste minuut (een 0-2 tegen Nec). En dan bijna een hele helft niet willen spelen.
Wat zou Psv, de concurrentie, hiervan vinden als Fnoord overwinningen cadeau gaat krijgen?

25-09-2023 12:06

Betuwe85 +20966

Reel zijn je gaat ook in november geen 3 goals meer maken tegen hun

25-09-2023 12:09

Juichtoon +32770

Dat doet er toch helemal niet toe..

25-09-2023 12:20

Dusbaba +15434

Feijenoord heeft niets te willen na het Klaassen incident. Die moeten hun mond houden en de beslissing afwachten.

25-09-2023 12:05

Betuwe85 +20966

Welk incident ;) was toch Klaasen zijn eigen schuld

25-09-2023 12:10

Ajacied1981 +17412

Denk dat wij daar ook wel voor tekenen

25-09-2023 12:00
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.