Ajax ziet vooralsnog niets in '1,5 meter-stadion'

door Bart Veenstra 70

Ajax ziet vooralsnog niets in '1,5 meter-stadion'

door Bart Veenstra 70

Laatst geüpdatet

Ajax laat weten vooralsnog niets te zien in een anderhalvemeter-samenleving in een stadion. De club wil geen keuzes maken tussen welke supporters wel en niet naar binnen mogen. Het is niet uit te leggen als Pietje wel en Jantje niet naar binnen mag, terwijl ze beiden een seizoenkaart hebben. Die keuze is in de ogen van de club niet te maken. Het streven van Ajax is om zo snel mogelijk naar een vol stadion te gaan.

De club wil zodoende de wedstrijden in de Johan Cruijff ArenA met alle supporters kunnen kijken en niet met twintig of dertig procent van de toeschouwers. 'Maar als vanuit de overheid wordt verplicht om het aantal supporters op te bouwen, dan wil je ook niet dat een ander stadion al voor de helft gevuld is en dat wij in een lege Arena spelen', stelt Ajax. 'In dat geval gaan we eerst met de Supportersvereniging Ajax en de overige leden van de Ajax Supporters Delegatie overleggen hoe we dat het beste kunnen regelen. Vooralsnog is het enige streven van de club een vol stadion.'

Dat de Johan Cruijff ArenA dit wel uitzoekt, zoals te lezen was op de website van Voetbal Primeur, laat Ajax aan het stadion zelf. 'We onderzoeken of het mogelijk is om publiek op anderhalve meter afstand van elkaar in het stadion te ontvangen, net als het aantal bezoekers bij een wedstrijd', liet een woordvoerder van het stadion weten. Dat de Johan Cruijff ArenA dergelijke zaken uitzoekt is dan ook op het conto van het stadion, maar niet op dat van Ajax.

Bart Veenstra (Twitter: @Bart_Veenstra | e-mail: b.veenstra@ajaxshowtime.com)

Shop nu het nieuwe Ajax-uitshirt 2020-2021!

Lees meer over:
Plaats reactie

Cello +52511 moderator

Als we al een voorbeeld willen hebben, dat wedstrijden mèt supporters op de tribune voorlopig geen goed idee is, dan is hetgeen wat de afgelopen dagen duidelijk werd over de tennistoernooien van Novak Djokovic er wel één.

Novak organiseerde, ik dacht, 2 tennistoernooien, waarbij een aantal proftennissers werden uitgenodigd om deel te nemen. Zij kwamen. De supporters op de tribunes, die kwamen ook. Was een groot feest!.

Maar nu blijkt de keerzijde. Inmiddels hebben 4 deelnemende proftennissers covid-19 opgelopen, waaronder Novak Djokovic zelf.

23-06-2020 16:11

Arek Milik +598

Die hele 1,5m samenleving en COVID-19 is één grote bullshit. Dat mensen dat niet inzien, cijfers zijn al tijden niet meer te rechtvaardigen en pleinen, stranden, terrassen, etc, etc. Lopen de laatste tijd heel erg op zonder dat mensen zich aan deze regel houden. Daarnaast mag een BLM demo met knielende agenten altijd doorgaan, maar een Anti-lockdown demo wordt met harde hand beëindigd, hoezo meten met 2 maten!?

Het doel is van dit alles is om iedereen verplicht te laten vaccineren, zodat we straks makkelijk traceerbaar zijn met paspoorten en ID2020. Hugo de Jonge volgt GAVI, WHO en Bill Gates blindelings om zijn eigen gewin. Puur evil!

22-06-2020 13:57

Ajacied33 +36368

Op zich ben ik het met je eens, alleen de anti lockdown demo was eerst goedgekeurd en toen er signalen kwamen dat er gereld zou gaan worden, hebben ze er vanaf gezien. Die rellen zijn er uiteindelijk toch gekomen, maar dat terzijde

22-06-2020 17:54

Arek Milik +598

Die rellen zijn door politie veroorzaakt..

https://ibb.co/frhYqdb

https://youtu.be/Aj3TUwvBx2I

je denkt dat alles ‘normaal’ gaat, maar er schuilt een duistere wereld achter.. Precies zoals ze willen en je als schaap verder leeft. #wakeup

22-06-2020 18:46

niquedegraaff +5289

Mensen hebben contact en aanraking nodig. Anderhalve samenleving sloopt mensen psychologisch. Mondkapjes sloopt sociale vaardigheden zoals het lezen van gezichtsuitdrukkingen. Gezien we al zo veel in onze telefoons zitten, kweken we straks een generatie mensen met NUL empathie/inschatting en aanpassingsvermogen. Spuit ze dan nog even in met wat gif vaccins en de zombie samenleving is compleet. Dat is wat rikje wil. Een totalitaire zombie staat met volgzame makke schapen die zich alles laten aannaaien zonder tegenstribbeling. Kan hij zichzelf mooi verrijken.

22-06-2020 11:04

niquedegraaff +5289

Dam stond drie weken geleden bomvol. Incubatietijd van twee weken is al lang voorbij. Geen toename. Die anderhalve meter troep is onzin. Laten we gewoon weer normaal gaan doen en de tyranny van machtswellustelingen beëindigen.

22-06-2020 10:29

Ajax4xbestevaneuropa +2

Nooit meer die column op maandagochtend,zelden meer een voetbalbericht op een voetbalsite met zijn naam. Gelukkig horen we Zijn naam nog elke keer als het over onze voetbaltempel gaat. De eerste wedstrijd na de bekendmaking van de naamswijziging, Ajax -Lyon 4-1 , Cruijff;'s 2 cijfers, maar da's logisch
L'equipe na zijn dood Hij was het spel De spanjaarden Het genie dat het voetbal opnieuw uitvond de italianen De grootste ooit is dood De duitsers De ongekroonde koning van het voetbal.
Johan menig Ajacied zal je altijd blijven missen

22-06-2020 00:37

Ajax34 +3888

Dat is dus de tactiek van overheid ons tegen elkaar opzetten zodat hun wanbeleid buitenschot blijft.

21-06-2020 10:21

niquedegraaff +5289

Mondkapjes zijn nutteloos.
Mondkapjes zijn verplicht in ov.

Welke lobbyisten hebben dit voor elkaar gekregen?

Politici zijn loketten waar je met genoeg investeringen een hoop geld kan verdienen.

22-06-2020 10:55

Rik428 +1

Waarom hebben mensen met de domste mening toch altijd de grootste bek

21-06-2020 10:01

Nelloe +1834

Die volgen vaak andere populisten zoals Maurice de Hond. Kopiëren dit gedrag en nemen de slecht onderbouwde argumenten over. De argumenten die door menig viroloog zo naar beneden worden gehaald.

21-06-2020 11:34

Babayaka +7

Diezelfdw viroloog die nog geen modem kan aansluiten op het stroomnet zeker. Of in welk gaatje een rj11 stekkertje moet. Die gasten weten alleen hoe zo om de brei heen moeten praten, eerst waren dikke kalende mannen het grootste gevaar voor het virus, daarna na een demostratie op de dam geen stijging van geinfecteerde, dus hoe bedoel je we worden voor de gek gehouden ja komt door de buitenlucht. En vebtilatie en blablabla,
Ze lullen alle kanten op.

Ik kom net van buiten maar er zouden toch zeker weer een 40tal mensen geinfecteerd moeten zijn zo dicht men naast elkaar fiets, wandelt en winkelt alleen al in het kleine gehucht waar ik leef,Toch de praktijk wijst heel anders uit. En nee er zal heus een virus zijn net als de griep en vele andere ziektes.
Maar leef lekker in angst voor een virus wat je zou kunnen krijgen....

Van de winter zal het weer oplaaien en kunnen ze de net gestarten sportcompetities weer stil leggen.Het zal mij een zorg zijn. Ik kom amper in kroegen en mis de sport op tv ook niet echt.
Mijn werk gaat door dus mijn baan raak ik ook niet kwijt. Ik ben alleen verbaast dat zo veel mensnen zich wat aan laten praten, en wel op de baricade gaan als er in amerika een politie agent een gekleurd persoon niet helemaal juist behandelt. Een blanke vriuw wordt op tv voor te snel pratende trut uitgemaakt geen issue althans amper, roep zwarte piet en het land is in rep en roer en programma,s worden geboycot.

21-06-2020 12:20

AlexIbarra +18898

Dit verhaal sluit wel erg mooi aan bij de vraag van Rik428...

21-06-2020 13:11

Bijgoochem +186

Volgens de cijfers die de overheid presenteert is het virus bijna volledig weg, zoals al door veel mensen voorspeld want het is zomer en dan zijn mensen buiten en veel gezonder, net als met de griep. Waarom wordt mijn oma dan nog opgesloten in haar tehuis waar ik voorheen om de dag langsging, maar waar ze nu zwaar depressief aftakelt (voor haar eigen bestwil??)
Anderhalve meter wordt zowel door vele onderzoeken als door duidelijke praktijkvoorbeelden onderuit gehaald. Die shit wordt verspreid door de lucht in ruimtes met slechte ventilatie.

21-06-2020 18:30

Ajax The Best +16298

Ja, het is schandalig. We doen dit allemaal om de ouderen en kwetsbaren te beschermen. En wie lijden er enorm van de maatregelen, de ouderen. Velen willen niet eens meer leven. Op zo'n manier hoeft het niet.

Deze regering heeft ons land in korte periode grotendeels vernietigd. En het enge is, veel mensen blijken dit schandalige beleid nog te steunen ook.
(hoe naief heb ik kunnen zijn toen ik als ondernemer op deze Pinokkio stemde)

21-06-2020 19:30

DeWijsneus +25464

Hahahahaha

21-06-2020 18:57

Bijgoochem +186

Lees je zijn blog wel eens? Als ik iets niet ben dan is het een populist, maar ik zie dagelijks hoe hij gelijk heeft en onze overheid, moedwillig of vanuit onkunde, cijfers presenteert die niet overeen komen met het gevoerde beleid. Ga eens op twitter en volg de discussies, dit is niet bedoeld om te stoken maar vorm zelf je beeld na de inhoud gelezen te hebben.

21-06-2020 18:23

Aspers73 +3110

Als er iemand zijn werk goed onderbouwd is het wel De Hond, en zijn gegevens zijn niet geheim zoals bij de overheid maar gewoon overal op te vragen.

22-06-2020 09:25

Deepblue +64

Dunning-krugereffect

21-06-2020 18:51

niquedegraaff +5289

Je hebt zelf nogal een grote bek.

22-06-2020 10:56

oudzuid2 +7291

als ze op de Dam met duizenden hutjemutje op elkaar mogen staan moet dat hier ook kunnen lijkt me... of niet Femke?

21-06-2020 08:42

Sammy Sosa +741

Niet echt verassend maar wel jammer dat de frustratie nu al de overhand neemt. Iedereen wil weer naar het oude, logisch. Maar wat als we straks een 2e, 3e of never ending golf van besmetting krijgen? Dan is voetbal weer pure bijzaak of je het nou wil of niet. Ben allang blij dat het redelijk goed gaat zo. Test eventueel de eerste paar potten maar met verplicht mondkapje en check hoe dat verloopt. Ik hoor niemand met ideeen trouwens, alleen maar klagen

21-06-2020 03:53

Am*dammer +3155

De griep is ook een "never ending" golf van besmetting die elk jaar terug komt.. Heb je daar ooit een maatregel tegen gezien.. laat staan deze draconische 1,5m maatregel? Nee dus.. Diverse studies suggereren dat ventilatie in gesloten ruimtes DE oplossing is. Dat komt doordat het langdurig inademen van virus deeltjes kan leiden tot een "overrompeling" van het immuunsysteem. Met voldoende ventilatie verspreiden de deeltjes zich in de ruimte of buitenlucht en is er bijna geen kans op (langdurige) inademing en dus besmetting / overwinning van het virus op het immuunsysteem. Mensen met een verzwakt immuunsysteem moeten wel tegen zichzelf beschermd worden en niet worden toegelaten op locaties waar veel mensen dicht op elkaar zitten. Goede bijkomstigheid is dat als mensen licht geïnfecteerd worden, dus kleine hoeveelheden virus deeltjes binnen krijgen, juist antistoffen opbouwen en zo nog minder kans lopen om ooit echt covid-19 (de ziekte die wordt veroorzaakt door het corona virus sars-2) te ontwikkelen. Zorgen voor een goede lucht circulatie binnen de ArenA is dus DE oplossing.

21-06-2020 07:23

Ajaxxxisdebeste +6

De zwakkeren uitsluiten dus... mooie samenleving krijg je dan.

21-06-2020 08:15

Am*dammer +3155

Ja is idd een lastige kwestie.. maar wat dan? Zonder publiek omdat iemand met bv kanker fase 3 of 4 niet meer kan komen zolang er geen goed medicijn is tegen Covid-19?

21-06-2020 08:31

Babayaka +7

Nee de politie op bezoek bij een bbq in je tuin of kroeg omdat er teveel mensen zouden zijn,
Nadat je buren je hebben. Verraden bij een of andere kliklijn, dat is een mooie samenleving.

21-06-2020 09:51

MarLuuk76 +3557

Dat verraden zit in de genen bij veel Nederlanders schijnt. Maar kerel je bent alleen maar verraden, maar wel van de dood gered door de verraders, kost je wel wat centen. Of je wordt gewoon afgesneden van je gezin familie vriendin kind of whatever. Want je kan ff lekker brommen, als moordenaar in spee, waanzin

21-06-2020 11:56

Babayaka +7

Ja we zijn een aardig nsb landje

21-06-2020 12:29

Rik428 +1

Dankjewel dat je begon met ‘de griep’. Daardoor wist ik al snel dat ik de rest van je hele verhaal lekker kon overslaan

21-06-2020 09:58

Leviathan +168

Mwa als iedereen altijd zo hygiënisch was en afstand hield vielen er jaarlijks ook wel behoorlijk minder doden aan de griep denk ik, maar dat is er al zolang dus dat vinden we maar normaal en daar hoor je nooit iemand over. Maar misschien is het meer dat er te makkelijk over griep gedaan wordt dat maakt corona geen griep natuurlijk, maar het kan op den duur wel een beetje dezelfde status gaan krijgen als de griep.

21-06-2020 23:07

niquedegraaff +5289

Je bent gehersenspoeld met de onzin dat dit virus vele malen erger is dan de griep. Oudjes van 90 jaar sterven ook van een griepje. Schrijven we de doodsoorzaak dan als griep of gewoon ouderdom? Stop eens met dit virus groter maken dan het is. De maatregelen hebben een heel ander doel dan het volk beschermen. Het doel is eerder het volk tegen elkaar uitspelen.

22-06-2020 10:34

Rik428 +1

Ah ja het volk tegen elkaar uitspelen. Er is een run op wc-papier geweest, toen een run op mondkapjes. Is er eigenlijk al een run op aluminiumhoedjes geweest door al die simpele complotgekkies? Kom nou toch eens op man. Ik ga niet eens met jou in discussie, je bent het stadium der redelijkheid al zo ver voorbij.

23-06-2020 08:11

MarLuuk76 +3557

Misschien omdat ideeën kansloos zijn, en als mensen hier zeggen gewoon met z’n allen het stadion in (is een idee, of het nou goed of fout is) Staat half AS op, om die gene af te branden. En ja 2e 3e en never ending golf komen, daar heb je 100% gelijk in. Ik zeg rond September Oktober ongeveer. Is een vermoeden van mij, meer niet. Oh ja nog een vermoeden het virus zal telkenmale net iets anders muteren, dus het juiste vaccin komt steeds net te laat. Virussen muteren nogal eens, dus we moeten volhouden.

21-06-2020 11:52

Ajax114 +1706

Stop met die belachelijke 1.5 meter. Gelukkig gaan ze in Frankrijk al publiek toelaten. Die hele klote WHO bepaalt de hele wereldeconomie. En die domme politici volgen blindelings en denken zelf totaal niet na . Bij goede ventilatie als je binnen zit en bij buitenevenementen ontstaan geen besmettingen ! Hoe lang moet het duren voordat ze weer hun fout moeten toegeven. Wat mij betreft gewoon met publiek spelen in september.

20-06-2020 23:59

Babayaka +7

Tjesus hoe kunnen mensen mee willen in die 1,5m waanzin. Staan te demostreren voor blm, maar ondertussen worden je eigen vrijheden maar ingeperkt, en we vinden het okee. Velwn hun leven is kapot zaken verloren en voor wat van wegen een viirus die een klein deel heeft. Want de aantallen zijn op een wereld bevolking van een miljard peanuts.
En maar volhouden deze onzin.

20-06-2020 20:29

Ajax27 +18950

Aldus een lager geschoold persoontje die niets, maar dan ook echt helemaal niets van een pandemie weet en hoeveel impact dit kan hebben op de bevolking en economie. Treurig...

20-06-2020 21:19

Ajax114 +1706

Wie ben jij dan ? Jij bent vast en zeker ambtenaartje die de domme politici als mak schaapje blijft volgen

21-06-2020 00:01

Ajax27 +18950

Nee ik ben een onderzoeker die de afgelopen maanden 80+ uren per week zit te maken in een lab om een vaccin te ontwikkelen. Nu jij weer.

21-06-2020 00:42

Ajax114 +1706

Hahaha nog erger. Toch niet voor die omstreden farmacaut AstraZeneca ? Maar je hebt dus nutteloos werk gedaan . Vaccin hebben we geen behoefte aan. Gewoon goede ventilatiesystemen aanbrengen en we kunnen weer verder. En krijg je het toch neem je een al bestaand medicijn. Steeds meer mensen worden wakker en gaan echt geen vaccin gebruiken.

21-06-2020 01:02

niquedegraaff +5289

Maar hij heeft wel behoefte aan vaccins. "yes, de eerste kneiterbesmette in Nederland! Kneiterbesmet!".

Goudmijn. Geld

22-06-2020 10:52

Sirius666 +0

Maanden zelfs? Toen NL nog niet zoveel wist van het virus? En dan hier zo laaggeschoold reageren? Yeah right lol.

21-06-2020 06:12

Am*dammer +3155

"Onderzoeker".. Welke wetenschapper/laborant noemt zichzelf nou een "Onderzoeker".. Maar ok.. mss hebben we er een gevonden hier.. Daarnaast zou je als "Onderzoeker" toch moeten weten dat een veilig en stabiel vaccin niet in een half jaartje te ontwikkelen is (zeker voor een RNA virus zoals corona, sika en hiv).

Dat half jaartje wordt gezegd zodat de meeste schaapjes denken.. mwaah.. half jaartje.. dat trek ik net.. maar dan is het half jaartje om en dan is er de "2de golf".. vervolgens is er weer een ander oponthoud en ga zo maar door.. voor je het weet zijn we 3 a 4 jaar verder en is het "Nieuwe normaal" zo ingesleten bij mensen dat ze het maar accepteren. En weg is je vrijheid. Dikke wet eroverheen met idiote boetes en zelfs celstraffen.

Je weet wat het betekend hoop ik.. dat nieuwe normaal van ze?

Hier een paar voorbeeldjes:
- Geen huisfeestjes meer
- Nooit meer een scharrel mee uit de kroeg of disco (Op 1,5m blijven als je geen huishouden deelt.. lekker potje sexen zit er dus niet in)
- Niet meer dan 2 mensen in een auto
- Op een begrafenis bv je tante een knuffel geven is niet toegestaan
- Bioscopen verdwijnen
- Kleine kroegjes en restaurantjes verdwijnen
- Buurtwinkels verdwijnen
- Politie en (nog erger) Boa's mogen je huis binnentreden om koppen te tellen en afmeting van de huiskamer met elkaar te vergelijken.. te veel mensen? Dikke boete..
- En ga zo maar door.

Jij als "onderzoeker" zou moeten zoeken naar een goed medicijn zodat mensen met Covid-19 beter gemaakt kunnen worden als dat nodig is. Want dat veilige vaccin is een wortel aan een stok.. dat komt er niet en de schaapjes blijven maar volgzaam volgen..

21-06-2020 07:52

MarLuuk76 +3557

Dat jij minnetjes krijgt, terwijl je precies opschrijft wat die wet die er vooralsnog niet door is inhoud. Dat je met je makkers überhaupt zo’n wet uit je hoofd kunt krijgen (de makers dus) En gewoon weer een shitload stemmen krijgt, zegt alles. Volgens mij heb je geen hart als je die wet er door wil krijgen.

21-06-2020 12:06

Ajax27 +18950

Sarcasme... moeilijk te begrijpen hier op AS :')

22-06-2020 01:46

niquedegraaff +5289

Aaahhh Tuurlijk! Je moet je boterham ermee verdienen. Nou snap ik wel waarom je zo voor vaccines bent!

Beetje kwik erbij. Over 20 jaar, wanneer iedereen het is vergeten, een enorme golf van autisme, miskramen, dementie, sterfte.. Alles om de bevolkingsgroei af te remmen. 2 vliegen in 1 klap.

22-06-2020 10:50

Babayaka +7

Als mts computer techniek
Plus ccna plus mcse plus een goede baan
Plus niet achter de meute aan hobbelen laag geschoold is heb je gelijk gap.
Je wordt in de maling genomen, maar als je dat niet ziet met al je slimigheid ben je blind of iets dergelijks. Zo geweldig heeft men zich er niet aangehouden gezien de drukke stranden parken demostraties en illegalen feesten.
En toch neemt het aantal af.

Maar ga jij lekker 10jaar binnen zitten en je laten beperken door de dictaruur hier.
Want zolang gaat het duren voor er een vaccin is. Ze zeggen dat ze er bijna 1 hebben, maar ondertussen sterft elke aap waar ze het op getest hebben.

21-06-2020 09:59

MarLuuk76 +3557

Waarom mag hij z’n mening niet geven van je?, Laat hem gewoon z’n mening geven. Wat je er ook van vindt. Jouw maatschappij is onderweg, en dan mag hij niks meer zeggen. Zal jij vast heel blij van worden. Maar tot die tijd moet jij maar even op je handen zitten, en hem in vrijheid z’n mening laten geven, nu het nog kan.

21-06-2020 12:00

niquedegraaff +5289

Hahaha all eens gecheckt welke gevolgen de bevolking en wereldeconomie al hebben ondergaan door alle maatregelen, om een paar oudjes met onderliggende kwalen te redden? Sorry hoor, maar als jij het voorbeeld bent van een hooggeschoold persoon dan zegt dat genoeg over het doel van scholing.. Kudde dier.

Als je wordt aangereden door een tram en je komt te overlijden, ben je plots een covid-19 slachtoffer. Zo krikken ze de nummers op om op termijn een verplicht vaccin te rechtvaardigen. Nu is het verplicht anderhalve meter afstand. Verplicht mondkap in het ov, anders wordt je uitgesloten. Volgende stap is vaccins.

Tegelijkertijd roeptoeteren makers van vaccins dat we met veelste veel mensen op aarde leven. Dat rijmt toch niet? 1 1=2. Wie is hier nou dom?

22-06-2020 10:45

BrandjeXL +81

Ik denk dat juis met deze "oplossing" supporters massaal hun geld terug gaan vragen. Nu heb je nog de solidariteit dat niemand kan maar als je buurman wel naar Ajax-Feyenoord mag en jij niet. Dat gaat niet werken.

20-06-2020 19:33

Labrador +10

Top. Weg met de anderhalve meter. Deze regel slaat nergens op

20-06-2020 18:52

Ajax114 +1706

Gelukkig gaan steeds meer mensen dat inzien en bewust worden hoe de media de bevolking verkeerd voorlicht met die domme 1,5 meter.

21-06-2020 00:04

Cello +52511 moderator

Ik begrijp, dat je als club die anderhalve meter maatregel in het stadion niet echt ziet zitten. Precies zoals men het al zegt....hoe ga je dat praktisch uitvoeren?. Wie wel, wie niet?. Dat men zegt, dat men, wanneer het van bovenaf wordt opgelegd om weer supporters toe te laten dan eerst gaat praten met de supportersverenigingen.....dat is natuurlijk goed, maar dat zou je dus nu al kunnen doen. Brainstormen over hoe je een dergelijke situatie, wanneer die zich gaat voordoen, gaat tackelen. Want dat weet je bijna zeker.... het moment dat men mondjes maat supporters gaat toelaten, dat gaat komen.

20-06-2020 17:16

Ron6 +3450

Ze weten toch precies wie welke stoeltjes hebben, de ene week groep 1, dan 2, dan 3 en groepen bij elkaar. Dat je je groep dan kan aanmelden, waarschijnlijk dan wel met een maximale groepsgrootte. Je moet wat, waar een wil is, is een weg. Beter dan een leeg stadion

20-06-2020 18:34

Bjorn +11935

1,5 meter totale onzin en onhaalbaar in een stadion.

20-06-2020 16:35

AlexIbarra +18898

Als we nu naar een situatie toegaan (ik hoop en denk het niet) dat we 2 jaar lang zonder publiek moeten voetballen, vindt iedereen tegen die tijd een Arena met 10.000 bezoekers op 1,5 meter van elkaar Be-re-gezellig..

21-06-2020 13:16

Radie125 +1629

Stel er mogen 8000 toeschouwers in dan heb je om de 5 thuis wedstrijden recht om naar binnen te gaan. je laat van te voren supporters kiezen uit nr 1 2 3 4 of 5. Daarna plot je de nrs aan wedstrijden. Dan kan je dus naar 3 wedstrijden van de 17. De 2 overgebleven wedstrijden die je van te voren uitsluit om te plotten zeg RKC EN VVV Venlo geef je aan de Ajax foundation die kans arme kinderen uit nodigt.

20-06-2020 14:14

OpNaarNummer4 +1971

Precies, dacht ook al aan zoiets. Zou iedereen wel mee kunnen leven, beter dan geen wedstrijden.

20-06-2020 16:39

MrPink +81003

Trots op onze club in deze crisis. 1,5m gaat nooit werken. Naar de wc kan al niet. Of moet dat een voor een...

20-06-2020 14:09

talent020 +7

Ik geef Ajax groot gelijk in deze, hoezeer ik Ajax ook mis in het stadion, onderscheid moet er niet gemaakt worden,

20-06-2020 14:05

WZAWZDB14 +4617

Gewoon loten onder de seizoenskaarthouders, als je eenmaal geweest bent kan je niet meer geloot worden. De een krijgt dan wat mooiere wedstrijden dan de ander maar ik denk dat iedereen hier wel begrip voor heeft.

20-06-2020 13:58

AFCAfan93 +0

Heb ook ziets gelezen dat een mondkapje verplicht kan worden. Lastige situatie.

20-06-2020 13:55

DaarHoordenZijEngelenZingen +0

Je zou toch kunnen loten? In dat geval heeft iedereen evenveel kans.

20-06-2020 13:44

Daveajax1976 +101

En terecht !!!
1,5 meter waanzin

20-06-2020 13:43

Aspers73 +3110

Inderdaad, het slaat nergens op én is niet wetenschappelijk onderbouwd.

20-06-2020 16:03

Cisco2 +0

Airborne Contagion and Air Hygiene. An Ecological Study of Droplet Infections (Harvard University Press, 1955)

20-06-2020 19:38

Oliveira +0

Hij bedoelt waarschijnlijk dat er onvoldoende bewijs is dat Corona Covid 19 kan worden afgestopt met de 1.5 meter maatregel. Zeker in de open lucht is het zo goed als veilig om gewoon naast elkaar te zitten of te staan. Zolang er maar een wind kan staan om de lucht af te voeren. Dus ik snap dat mensen de 1.5 meter maatregel niet zien zitten. Zeker omdat de afstand van 1.5 meter niet is bewezen enige effect te hebben. Anders zouden andere landen deze maatregel ook uitvoeren en dat is lang niet altijd het geval en de landen waar ze afstand moeten houden varieert het van 1.5, 2 en 2,5 meter.

20-06-2020 20:23

Koningtoto +58774

Je kan toch rouleren? Ik wil graag weer naar het stadion. En als dat om de 4 weken of zo is maakt dat niet uit. Ik mis het biertje halen en het vak op lopen en het gras ruiken en het indrukwekkende gevoel krijgen als je om je heen kijkt. Ik wil weer naar Ajax op wat voor manier dan ook.

20-06-2020 13:42

KingJames23 +11376

Snap ik maar als jij met 4 vrienden gaat en die mogen op een andere dag naar de wedstrijd dan jij, dan is het nog kut.

20-06-2020 13:52

Radie125 +1629

Zie mijn reactie elders op dit artikel jij schrijft je dan in voor lotingsnr 1 kan je gewoon met al je vrienden

20-06-2020 14:59

Koningtoto +58774

Vrienden? Het gaat mij om Ajax.

20-06-2020 17:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.