PSV heeft in eigen huis niets te vertellen en krijgt voetballes van Arsenal

door Jesse ter Haar 4055

Bron AS

PSV heeft in eigen huis niets te vertellen en krijgt voetballes van Arsenal

door Jesse ter Haar 4055

Bron AS

Laatst geüpdatet

PSV is dinsdagavond getrakteerd op een keiharde afstraffing tegen Arsenal. De club uit Eindhoven, die in de Eredivisie in een matige vorm verkeert, nam het in de achtste finale van de Champions League op tegen de club uit de Premier League en had geen schijn van kans. Op dezelfde voetbalavond wisten Aston Villa en Real Madrid te winnen van respectievelijk Club Brugge en Atlético Madrid, terwijl in Dortmund de punten werden gedeeld.

Waar PSV in de Eredivisie de laatste periode veel puntenverlies aan het lijden is, ging het in de Champions League juist een stuk beter. Sinds de jaarwisseling werden in de competitiefase nog Rode Ster Belgrado (2-3) en het b-team van Liverpool (3-2) verslagen, terwijl in de tussenronde Juventus werd uitgeschakeld. Na een 2-1 uitnederlaag volgde in eigen huis een knappe 3-1 overwinning. Arsenal op zijn beurt, eindigde de competitiefase als nummer drie. De Londenaren wonnen zes van de acht wedstrijden en kregen in die acht duels slechts drie doelpunten tegen. Wel zijn op dit moment Bukayo Saka, Gabriel Jesus, Gabriel Martinelli en Kai Havertz geblesseerd.

Het probleem van Arsenal ligt dan ook niet achterin, maar voorin, al was daar dinsdagavond niets van te merken. PSV maakte het de club uit Londen erg makkelijk en dat kwam de Eindhovenaren op een keiharde afstraffing te staan. Na een halfuur spelen stond er al een 0-3 tussenstand op het scorebord, waarbij ook Jurriën Timber een duit in het zakje deed en daar zou het niet bij blijven. Noa Lang schoot vanaf de strafschopstip voor rust nog de 1-3 binnen, maar dat bleek geen aanzet tot meer.

Na de thee nam Arsenal namelijk allesbehalve gas terug. De club van hoofdtrainer Mikel Arteta scoorde zelfs twee keer in de eerste drie minuten van de tweede helft. Hierna nam het iets van gas terug, maar uiteindelijk werd er door de club uit Londen toch nog het nodige vertrouwen getankt in de tweede helft. Het werd uiteindelijk 1-7 voor de Engelse club en dat betekent de grootste nederlaag van een Nederlandse club in de Champions League uit geschiedenis van het toernooi.

Tekst gaat verder onder de foto.

jurrien timber psv arsenal 24 25
Jurriën Timber was goed voor één doelpunt tijdens de 1-7 monsterzege van Arsenal op PSV.

Aston Villa zet grote stap

Eerder op de avond troffen Club Brugge en Aston Villa elkaar al. De Belgen overleefden ternauwernood de competitiefase van de Champions League en wist vervolgens in de tussenronde Atalanta Bergamo uit te schakelen. In de achtste finales wacht nu een tweeluik met Aston Villa, de huidige nummer tien van de Premier League. Eerder dit seizoen speelden de twee ploegen ook al tegen elkaar in het miljardenbal. Toen wist Club Brugge in eigen huis met 1-0 te winnen van de ploeg van trainer Unai Emery.

Dinsdagavond was alles echter anders, want ditmaal was het Aston Villa dat aan het langste eind trok. Al binnen drie minuten was het raak via Leon Bailey, waarna in de twaalfde minuut de gelijkmaker al werd gemaakt. Het duurde uiteindelijk tot de slotfase alvorens het duel werd beslist, want Aston Villa kwam in minuut 82 op een 1-2 voorsprong, waarna in de 88ste minuut de 1-3 volgde. Marco Asensio tekende voor de eindstand.

Real Madrid de baas in Madrileense derby

Al vroeg in het toernooi troffen twee ploegen uit hetzelfde land elkaar: Real Madrid speelde tegen Atlético Madrid, een Madrileense stadsderby dus. Real Madrid bereikte de achtste finales via de tussenronde. In die tussenronde werd Manchester City uitgeschakeld. Atlético Madrid op zijn beurt eindigde de competitiefase als vijfde en was daarmee rechtstreeks geplaatst voor de achtste finales.

Dinsdagavond waren de verschillen klein, al had Real Madrid wel het betere van het spel. Het balbezit was zo goed als in balans, maar de score was dat aan het einde van de wedstrijd niet. De grootmacht kwam al binnen vijf minuten op voorsprong via Rodrygo en hoewel Julian Alvarez na een ruim halfuur spelen de 1-1 op het scorebord zette, was Brahim Diaz uiteindelijk goed voor de winnende treffer namens Real Madrid.

Borussia Dortmund laat het liggen

Tot slot wachtte het treffen tussen Borussia Dortmund en Lille OSC. Borussia Dortmund is in de Bundesliga bezig aan een matig seizoen, al werden de laatste twee duels in de competitie wel gewonnen. Lille OSC staat vijfde in de Franse competitie en eindigde eerder knap op de zevende plaats in de competitiefase van de Champions League, waardoor een plek in de achtste finale zeker was.

Diezelfde goede vorm liet de club uit Frankrijk ook op bezoek bij Borussia Dortmund zien. De uitploeg had het merendeel van het balbezit en stichtte het meeste doelgevaar. Toch was het Borussia Dortmund dat via Karim Adeyemi op voorsprong kwam, maar daar liet Lille het niet bij zitten. Halverwege de tweede helft viel de 1-1 en daar zou het bij blijven, waardoor in de return in Frankrijk nog alles mogelijk is voor beide teams.

Programma Champions League

FT | Club Brugge - Aston Villa (1-3)
FT | PSV - Arsenal (1-7)
FT | Real Madrid - Atlético Madrid (2-1)
FT | Borussia Dortmund - Lille OSC (1-1)

Lees meer over:
Plaats reactie

trefzeker2024 +331

Heerenveen thuis altijd lastig

05-03-2025 22:10

Udenaar +5963

Noano 1-7K op je feestje

05-03-2025 16:03

JanBiesbos +29271

Dick advocaat is vanmiddag gesignaleerd op de herdgang

05-03-2025 15:39

Eppo.R +1143

Het spel van ajax is dit seizoen ook niet top en farioli laat ajax vaak saai en verdedigend spelen maar als ik bosz zie die alleen maar een tactiek heeft ben ik super blij met farioli

05-03-2025 14:47

JanBiesbos +29271

Is gewoon nu noodzaak als niet mooi kan dan maar vies

05-03-2025 15:40

ErikAjax1983 +717

Wat speelde die Odegaard trouwens ziek goed, echt een genot om naar te kijken. Kreeg verder ook wel wat ruimte om het te laten zien ;-)

05-03-2025 13:20

B2tob4 +12084

Ach ja, van hero naar zero, dat overkomt Bosz wederom.
De bewierookte(?) clubs uit de Maas- en Lichtstad zien nu ook hun teloorgang ingezet worden! Aan de top komen is lastiger dan aan de top blijven. Helaas het lot van clubs uit Nederland. Du moment dat er suc6 is te vieren, staan de aasgieren van makelaars al te trekken aan je beste spelers..!

05-03-2025 12:44

MagicBob +104

PSV heeft heel veel geluk gehad in de CL dit jaar. Als die idioot van Shaktar geen rood had gepakt bij stand van 0-2 dan hadden ze de tussenronde niet eens gehaald!

05-03-2025 12:42

MVG +16475

Dat record hebben ze toch maar mooi van ons afgesnoept die boeren. Dat is dan ook de enige prestatie die ze dit seizoen zullen leveren.

05-03-2025 12:36

Robbie78 +3800

Toch nog een prijs dit jaar 😉

05-03-2025 17:34

Jeroen90 +1617

Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar zie dat de xG van Arsenal maar 1.91 was. Knappe keeper die het dan presteert om er 7 om de oren te krijgen.

05-03-2025 12:29

JanBiesbos +29271

Benitez is ontevreden en saboteert de boel

05-03-2025 15:41

36 +8725

Komende potjes belangrijk
Zwolle winnen zondag en kazen thuis ook
Dan minimaal een punt in Eindhoven dan ga ik echt in het mirakel van de titel geloven
Maar niets morsen tot 30 maart
En dan is het seizoen compleet over voor dat subsidie clubje

05-03-2025 11:57

PJS +5005

Heb toch veel positieve dingen gezien bij PSV……..Nee hahaha.

05-03-2025 11:56

noppenkoning +41541

Ongelofelijk hoe alles zo kan omslaan, paar maanden geleden werd ik nog uitgelachen door de PSV fans op de voetbalclub om Farioli, eigenwijs Italiaans mannetje, en Bosz was de beste trainer sinds jaren.

05-03-2025 11:22

Redrum +96286

Ongelofelijk hoe bizar dom de fans van psv altijd kunnen lullen. Echt nul zelfreflectie of vermogen om situaties realistisch te bekijken.

05-03-2025 11:37

Ajax The Best +16639

Het absolute hoogtepunt van het carnaval dit jaar

05-03-2025 11:18

FarioliTactiek +642

Heerlijk, het
Voelt als een soort moord op psv.
Heel de club is kapot.
GENIETEN

05-03-2025 10:33

rodnet +10346

Net zoals Ajax na de 1-6 direct afscheid had moeten nemen van Schreuder zou dit het einde van Bosz moeten zijn.

05-03-2025 10:21

Danielson +50622

Liever niet maar je hebt natuurlijk wel gelijk.

05-03-2025 10:24

GAjax31 +16275

Net nog even genoten door alle interviews terug te kijken. Moet zeggen dat die Noa ook wel goede vragen stelde.

05-03-2025 10:19

Redrum +96286

Ja, die zal wel op het matje moeten komen vandaag. Waar haalt die meid het gore lef vandaan om niet mee te gaan in de grote psv-hype? Ze zou een voorbeeld moeten nemen aan Albert Mantingh.

05-03-2025 10:28

GAjax31 +16275

Die commentator moet wel een fanatieke psv supporter zijn, toch? Dat je niet helemaal neutraal bent als er een Nederlands team Europees speelt of als Oranje moet spelen ofzo, is prima, maar gisteren was echt gênant..

05-03-2025 11:20

Redrum +96286

Wat Mantingh doet kan alleen maar beschreven worden als gênant en hysterisch ja.

05-03-2025 11:38

axelAFCA1996 +831

Ik opperde ook vorig jaar dat Bosz weer bij Ajax aan de slag moest, nou ik zat er compleet en finaal en absoluut naast

05-03-2025 10:08

Aurelius1 +19736

Nee, je zat toen slechts in de Bosz-hype, en je volgde slechts het narratief, want het narratief volgt het resultaat. Nu is er een nieuwe hype. Je oordeel over Bosz toen is net zo onjuist als je oordeel over Bosz nu.

05-03-2025 10:24

JanBiesbos +29271

Je maakt het onnodig ingewikkeld

05-03-2025 21:13

KingOfTheMatch +7086

Iedereen prijst Bosz voor zijn Cruijffiaanse kijk op voetbal. Maar zoals de legende sprak: als je niet kan winnen, moet je zorgen dat je niet verliest.

Groot verschil toen wij met 10 man en 0-2 achterstand tegen union kwamen te staan en gisteren gedurende de pak slaag volop gatenkaas blijven voetballen.

05-03-2025 10:06

Tinusz +1879

Ik blijk er echt geen verstand van te hebben. Ik riep hier gisteren nog dat ik PSV een prima kans zag hebben om door te gaan.

05-03-2025 10:05

axelAFCA1996 +831

Goede zelfreflectie

05-03-2025 10:06

Tinusz +1879

Ik dacht er verstand van te hebben, haha. Dit is dus de reden dat ik nooit gok.

05-03-2025 12:52

Danielson +50622

Dat zei ik al tegen je Tinusz...😉

05-03-2025 10:25

Tinusz +1879

Hahaha, fair. Ik gaf ze oprecht een kans maar dit was wel vele malen mooier dan een overwinning voor PSV natuurlijk.

05-03-2025 12:51

Jelluhafca +3472

Wat een mooie krantenkoppen deze morgen😂

05-03-2025 09:48

JantjeBeton +3009

#illuminati🔼

05-03-2025 11:06

jeppas +3524

Flamingo 50 mil waard !

05-03-2025 09:35

Rockanje23 +37128

Serieus waar: nog geen drie maanden geleden werd hij door psv supporters rijp geacht voor Real Madrid 😂

05-03-2025 09:51

Redrum +96286

Ze hebben wel meer gekke dingen geroepen de afgelopen maanden en dat komt nu allemaal als een boemerang snoeihard terug in hun gezicht. Pure karma dit wat er allemaal gebeurt.

05-03-2025 10:33

Opnaarde4eSter +1592

Volgens "de Kranten"speelt Ajax armoedig spel.
Hoe zullen ze deze vertoning gaan noemen???? Briljant?? (van Arsenal dan)

05-03-2025 09:27

Aspers73 +3243

Eerst zelf maar eens een goed resultaat neerzetten morgen voordat we PSV gaan uitlachen. Ook wij verloren zomaar met 1-6 thuis van Napoli bijv. niet zo lang geleden.

05-03-2025 09:23

Tinusz +1879

Wij verloten maar met 1-6. Zij met 1-7.

05-03-2025 10:04

Redrum +96286

Ja, maar dat was met een dramatische en uitgeholde selectie en een gigantische nobody voor de groep. En Napoli was op dat moment in goede vorm. Dit is echt veel erger hoor, tegen een Arsenal uit vorm dat zijn complete voorhoede mist en dan met een psv-selectie die zogenaamd uit zijn voegen barst van de kwaliteiten.

05-03-2025 10:19

JantjeBeton +3009

Klopt! ;-)

05-03-2025 11:06

Vincent.d +4224

Even de samenvatting terug kijken van psv met een kopje koffie

05-03-2025 09:18

Boegroe +5883

Neem het advies van Rutte aan….meer geld naar jullie defensie/verdediging!!!!

05-03-2025 09:13

Vincent.d +4224

Wat een interview van bosz na de wedstrijd. Echt helemaal niets heeft hij fout gedaan. Totaal geen zelfreflectie. Achteraf is makkelijk praten. Blij dat bosz niet onze trainer is geworden...

05-03-2025 09:10

VertonghenDeKoning +382

Ongekend. Als afsluiting zegt ie "ik hoef geen vertrouwen van de spelers, alleen van de directie" die gooit nog ff zn spelersgroep onder de bus. Wat een ongelofelijk nare enge man.

05-03-2025 09:19

Aurelius1 +19736

Huh? Hij was toch zo'n toptrainer? Nu plots niet meer?

05-03-2025 09:28

JanBiesbos +29271

Kan zich niet aanpassen zoals FF

05-03-2025 21:19

Elayais +5088

Al wekenlang vind ik bij alle interviews van Bosz (en dat was al in zijn periode bij ons) dat hij tussen de regels door eigenlijk altijd zegt: niet mijn schuld, hullie kunnen er gewoon niks van.

En nu letterlijk de vraag: had jij iets anders kunnen doen? En dan gewoon: nee.

Zijn arrogantie kent geen grenzen, en dat was ook bij ons al duidelijk, zeker voor en na die finale tegen Man U.

Geloof hebben in je eigen opvatting en ideeen is prima, maar je moet ook willen leren en dat wil Bosz niet. Ten Hag heeft dat toen wel gedaan, wat kleine aanpassingen in overleg met de ploeg en andere mensen.

Als hij naar zijn eigen carriere kijkt dan zou het duidelijk moeten zijn dat hoe hij het nu doet en al jaren doet niet goed genoeg is, vooral verdedigend. En het enige wat hij doet is naar een periode wijzen dat het wel goed ging en dus kan het. Maar het gaat vaker niet goed dan wel bij Bosz en hij weigert daar iets van te leren. Het is zeker waarom ik hem absoluut niet wou vorig seizoen.

05-03-2025 09:30

Balzakje2.0 +636

https://www.voetbalstats.nl/grverliesec.php

De nieuwe nummer 1!

05-03-2025 09:04

MarcoB1971 +4783

Iedereen riep vorig jaar om Bosz. Ik ben helemaal geen fan van Bosz. Vorig jaar was voor Bosz begrippen een uitzonderlijk jaar. En ik denk zelf dat het dat jaar meezat. Maar kijk Bosz zijn geschiedenis na, bij Ajax heeft hij ook niets gewonnen. Ja een leuk jaar met leuk voetbal, maar aan het einde stonden we met lege handen.

Verder bij alle buitenlandse clubs zie je bijna allemaal hetzelfde. Best wel een goede tot zeer goede start en meestal nar de winterstop klapt het als een kaartenhuis in elkaar.

Het probleem van Bosz is, dat hij een manier van voetballen heeft en daarin geen concessies doet. Ook al ziet hij dat de verdediging gatenkaas is toch zal hij dit onderdeel niet stutten.

Moet ik daarbij wel zeggen dat mij opvalt dat PSV alleen aanvallend inkoopt. Ik vind dat je je team van achteruit moet opbouwen, dus met een goede verdediging. Boscagli is geen verdediger. En ik heb altijd al gevonden dat Flamengo wordt overschat. Daarnaast zeer matige backs. Ze zijn helemaal blij dat ze die Dams voor 10 miljoen verkopen. Maar nu zullen ze spijt hebben, want het kan hun straks 50 miljoen kosten.

05-03-2025 08:49

Redrum +96286

Ik heb vooral het idee dat spelers Bosz vroeg of laat compleet zat worden. Het is volgens mij een gigantische lul van een vent.

05-03-2025 08:52

Elayais +5088

Dit, je ziet het ook in zijn interviews als het niet goed gaat zoals de laatste weken. Je hoort de ondertoon van het ligt niet aan mij. Ik denk dat hij heel snel een spelersgroep kwijt raakt als het niet meer draait.

Farioli blinkt hierin uit, altijd zijn spelers verdedigen naar buiten toe, maar intern (ten minste volgens de overlevering) zeker wel kritisch zijn, maar ook opbouwend en niet afbrekend.

05-03-2025 09:33

Oxxer +164957 moderator

@MarcoB1971

''Iedereen riep vorig jaar om Bosz ''

Niet iedereen riep om Bosz, zijn genoeg fans waaronder ondergetekende die hem niet terug wilden, om bekende reden. De wedstrijd van gister staat symbool voor Kamikaze Bosz, het 2e seizoen als hij daar aan toekomt is het verval gigantisch, te eigenwijs en internationaal een 1 dimensionale taktiek. Tegen sterkere tegenstanders weigert hij concessies te doen waardoor zijn ploegen internationaal keihard op de bek gaan.

05-03-2025 09:16

Danielson +50622

Ben nooit fan van Bosz geweest, zoals bekend, maar prefereerde hem natuurlijk wel boven Maurizio.

05-03-2025 10:27

Oxxer +164957 moderator

Absoluut een no brainier, internationaal heeft een club niks aan Bosz. Euroleague finale werd met veel geluk gehaald, daarin was Ajax compleet kansloos.

05-03-2025 12:20

Dolblij +45556

@ Oxxer : finale UTD kansloos ja, tegen Lyon, zeker thuis, geweldig gespeeld. Schalke was inderdaad mazzel dat Viergever hem op zijn knie kreeg.......maar wel een Ajax dat ervoor vocht.

05-03-2025 16:12

Oxxer +164957 moderator

Misschien onduidelijk, met 2e zin doel ik op finale Stockholm.

05-03-2025 17:04

Aurelius1 +19736

Een trainer is zo goed als de hype. Er is nu weer een nieuwe hype: Farioli. Twee seizoenen terug was Steijn de hype, vier seizoenen geleden ten hag. Men swingt van hype naar hype en is er op dat moment rotsvast van overtuigd dat trainer x een toptrainer is. Totdat de resultaten plots minder zijn en dan is de hype voorbij en swingt men naar een nieuwe hype. Dat is het trainerschap en alles eromheen in een nutshell.

05-03-2025 09:30

Sytze Vliege +425

Is Arne Slot in jouw beleving dan ook een hype ?

05-03-2025 09:50

Aurelius1 +19736

Absoluut. Slot heeft een topelftal geërfd van Klopp, met waarschijnlijk nog iets meer kwaliteit en/of spelers die wat beter in vorm zijn, en mogelijk de concurrentie zoals City wat meer blessures en minder in vorm. Of je zegt dat ie met dezelfde kwaliteit van Klopp betere resultaten behaalt, en dan is Klopp simpelweg een underperformer geweest die onterecht is opgehemeld al die jaren.

Men moet zich enkel baseren op zuivere data, en de enige min of meer zuivere data die we van Slot hebben is zijn laatste jaar bij AZ, waarbij ie midden in het seizoen werd ontslagen en werd opgevolgd door Jansen. Bij een vergelijking tussen Slot en Jansen bleken ze allebei gemiddeld evenveel punten te hebben behaald. Noch Jansen noch Slot maakte het verschil, corresponderend met de empirische gegevens van grotere samples met meer trainers. Het is maar één case, dus de betrouwbaarheid (in wetenschappelijke termen) is te laag, en daarom heb je meerdere cases nodig om een sluitend oordeel te kunnen vellen over het verband tussen trainers en resultaten. Daarvan weten we dat dat verband er simpelweg niet is.

05-03-2025 10:02

Sentinel +9012

Begint overigens nu wel een stuk duidelijker te worden dat Bosz na een seizoen bij Ajax eruit is gegooid. Misschien had Bergkamp toch gelijk….

05-03-2025 08:43

Patrick1967 +2034

Dat was omdat Bosz eisen neerlegde waarmee Bergkamp niet aan wilde voldoen. Overmars wilde dat wel maar Sar ging mee met Bergkamp. Had niets met een te verwachten ineenstorting te maken.

05-03-2025 08:46

Rockanje23 +37128

Een van die eisen van Bosz was Rob Maas als assistent. Dat is die ja knikkende zoutzak die altijd naast Bosz op de bank zit en verder niks toevoegt. Goed gezien dus van Dennis.

05-03-2025 09:55

Danielson +50622

Lijkt me ook een akelige kerel die Maas..

05-03-2025 10:28

Sentinel +9012

Bergkamop zei eens tegen Bosz: Jij komt maar van Feyenoord en hebt nooit bij een topclub gezeten. En gelijk had hij Patrick.

05-03-2025 19:57

Sentinel +9012

Deze was voor meneer Frits.

05-03-2025 08:39

Redrum +96286

De 1-6 tegen Napoli was bijzonder pijnlijk en was het begin van een gitzwarte Ajax-periode. Alleen, onze selectie was toen ook flink verslechterd ten opzichte van de jaren ervoor en er stond een complete nobody voor de groep. Ik had nooit verwacht dat ons negatieve record binnen een paar jaar uit de boeken zou verdwijnen dankzij een wanprestatie van psv, zeker niet omdat dit zogenaamd één van de beste psv-selecties aller tijden is met een fantastische coach. En Arsenal is niet eens in vorm en miste zijn complete voorhoede. Dit is bijzonder pijnlijk, maar het is ze van harte gegund na al die praatjes.

05-03-2025 08:34

3*stars*3 +23579

Vanochtend met een bakkie ff gaan buurten bij Rik Elfrink op X.
Geweldig om de teleurstelling in z’n tweets af te lezen en de boertjes die reageren.
Had gehoopt dat Arsenal zou winnen maar dit was een mishandeling en dat zonder; Saka, Martinelli, Havertz en Jesus.

Laat dit maar lekker door dreunen bij dat walgelijke clubje!

05-03-2025 08:56

Rolo +13828

Peter Bosz zal wel weer vinden dat PSV de wedstrijd had moeten winnen....

05-03-2025 08:34

champhead +14500

Niet gekeken gister. Toch ff de samenvatting teruggekeken. Lekker hoor 😂😂😂

05-03-2025 08:32

Hijosdedioses +6704

Er gaan geruchten dat psv aangifte gaat doen tegen Arsenal vanwege fysieke aanranding ( om het zo maar even te noemen).

05-03-2025 08:24

GAjax31 +16275

Een keer wat anders dan vermoeden van matchfixing.

05-03-2025 08:31

Hijosdedioses +6704

Het schijnt dat ze daar ook nog aangifte over doen

05-03-2025 09:12

JanBiesbos +29271

Peter bosz in ontkennings fase in de trend van:” there are no tanks in Bagdad!”

05-03-2025 08:12

Broodjeaap020 +6205

Goedemorgen! Wat heb ik toch heerlijk geslapen

05-03-2025 08:11

GAjax31 +16275

Genoten van PSV gisteren. De kans dat Bosz het weer op de rit krijgt, acht ik bijzonder klein.

Die commentator was wel genant.. hoe lang ie over die gele kaart bleef doorzeuren en dat hij bij een 7-1 stand nog naar positieve punten ging lopen zoeken..

05-03-2025 08:10

jokers +1187

in je eerste zin gebruik je het woord 8, ik weet niet waar ik dat van herken.

Het is louter toeval 7 + 1

05-03-2025 09:24

GAjax31 +16275

Haha, ik zie opmerkingen over '8' vaker terug komen, maar dat van mij was niet bewust haha en ik heb denk ik gemist waar het over gaat.

05-03-2025 10:06

jokers +1187

Iets met acht punten of zo 😏

05-03-2025 13:22

GAjax31 +16275

Bedenk dan binnenkort maar een andere grap, want dat gat gaat nog wel groter worden dan acht punten haha

05-03-2025 13:39

superajax +11590

Schijnt dat Real toch interesse heeft in Veerman,ze zoeken nog iemand die de veters wil strikken van de gestopte Kroos.

05-03-2025 08:07

Hans Verhagen +14147

Nee ze zijn afgehaakt...veterstrik diploma was te hoog gegrepen.

05-03-2025 08:08

Jariiii +22271

Klopt het dat Bosz heeft gezegd: 'Ik hoef het vertrouwen van de spelers niet, als ik dat van het bestuur maar krijg' of woorden van gelijke strekking? O, hou hem dan alsjeblíéft nog even aan!

05-03-2025 08:07

GAjax31 +16275

In ieder geval tot einde van de maand inderdaad.

05-03-2025 08:15

Jariiii +22271

Elke wedstrijd is bonus.

05-03-2025 10:25

Hans Verhagen +14147

Psv hoort wel bij de beste zestien van Europa, alleen Ajax staat wel boven ons...Deze uitspraak wordt nu nog leuker...

05-03-2025 08:06

w86 +9472

Of Peter Bosz die 2 weken geleden met z'n trotse bek tegen een journalist stond te vertellen het heerlijk te vinden dat er 2 Nederlandse clubs bij de laatste 16 zitten en dat we er Europees dus echt toe doen.

05-03-2025 08:10

Willem-Ajaxander +900

Ik vond de beelden en drone shots van vertrekkend publiek wel mooi. Sommige gingen al na de 1-4. En altijd maar zeiken op andere clubs. Zij gingen zo massaal weg dat zelfs de camera's het interessant vonden. Dit gaat de hele wereld over.

Vorig jaar zon grote bek en makkelijk kampioen dat ze echt dachten dat ze zo goed waren. Snap back to reality!

05-03-2025 08:06

Hijosdedioses +6704

Meest hypocriete fans

05-03-2025 08:25

Kijker +3405

Einde carnaval is einde coëfficiëntenpolonaise.

05-03-2025 08:06

Tinusz +1879

En dat is zeeee-heeee-veeeeennnnn.

05-03-2025 08:04

Wobbo +11512

Ik vind het wel bizar dat Luuk de Jong en Til enzo zeggen nu alleen nog maar voor de 2e plek te voetballen. Wij krijgen zelf nog een reeks tegenstanders waarvan we ook kunnen verliezen gezien het spel wat we laten zien. Of zouden ze dat moeten zeggen zodat de Ajax spelers laconieker aan de volgende 10 wedstrijden gaan beginnen?

05-03-2025 08:00

De Stift +7097

Viel me ook op. Moeten wij niet in mee gaan. Met AZ, PSV, Utrecht en Twente treffen we allemaal tegenstanders waar zomaar van kunnen verliezen. En ook Groningen en Willem 2 uit kunnen bananenschillen zijn. Dus koppie erbij houden. Zeker komende twee weken moet er gepiekt worden. Hopelijk heeft Farioli daar weer naartoe gewerkt, zoals eerder in die fantastische week toen we tegen Feyenoord en PSV moesten.
Mochten we winnen van AZ en PSV, pas dan mogen we hardop stellen dat we voor het kampioen gaan.

05-03-2025 09:02

PuurGeluk +4810

Ik vind punten voor de Coëfficiëntenlijst altijd heel belangrijk. Maar deze afstraffing voelt als een overwinning! En knappe goal van Timber hoor!!

05-03-2025 07:47

Robbie78 +3800

Verliezen van Arsenal kan op zichzelf natuurlijk gebeuren. Maar in eigen huis, op deze manier en met zulke cijfers zal het toch al broze vertrouwen zeker geen boost geven. Daarnaast vergroot het de mogelijke spanningen in de groep en verstoort het de relatie met het publiek nóg verder. Heerenveen moet er van het weekend vanaf het begin vol op klappen. Bij de eerste de beste kans die ze krijgen, zal het publiek zich tegen de ploeg keren en ligt de weg naar een resultaat open.

05-03-2025 07:33

JanBiesbos +29271

En zonder de normale voorhoede en ze hadden al problemen om te scoren in de eigen competitie

05-03-2025 08:07
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.