AZ in slotfase langs Apollon Limassol, PSV wint ruim, Feyenoord speelt gelijk

door BadembaBarrie 567

Bron AS

AZ in slotfase langs Apollon Limassol, PSV wint ruim, Feyenoord speelt gelijk

door BadembaBarrie 567

Bron AS

Laatst geüpdatet

PSV en AZ hebben hun derde groepsduel in de Europa- en Conference League gewonnen. De Eindhovenaren haalden op bezoek bij FC Zürich uit (1-5), de Alkmaarders hadden thuis tegen Apollon Limassol beduidend meer moeite, maar een goal van Jesper Karlsson in de 86e minuut leverde wel de drie punten op. Feyenoord leek ook op weg naar winst, nadat het bij rust met 0-2 voorstond op bezoek bij FC Midtjylland. De Rotterdammers wisten die voorsprong echter niet vast te houden. Het duel eindigde in 2-2.

FT | FC Zürich - PSV (1-5)

Opstelling FC Zürich:

Brecher; Kamberi, Kryeziu, Alti; Boranijasevic, Dzemaili, Selnaes, Guerrero; Marchesano; Rohner, Tosin

Opstelling PSV:

Benitez; Mwene, Ramalho, Obispo, MAx; Sangaré, Veerman; Saibari, Simons, Gakpo; Vertessen

Doelpunten:

0-1 Yorbe Vertessen (10')
0-2 Yorbe Vertessen (15')
0-3 Cody Gakpo (21')
0-4 Xavi Simons (35')
0-5 Cody Gakpo (55')
1-5 Jonathan Okita (87')

FT | FC Midtjylland - Feyenoord (2-2)

Opstelling FC Midtjylland:

Lössl; Andersson, Dalsgaard, Sviatchenko, Paulinho; Martínez, Olsson, Evander; Isaksen, Kaba, Sisto

Optelling Feyenoord:

Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, López; Timber, Kökçü; Szymanski, Dilrosun, Idrissi; Danilo

Doelpunten:

0-1 Sebastian Szymanski (22')
0-2 Orkun Kökçü (45' pen.)
1-2 Gustav Isaksen (54')
2-2 Juninho (85')

FT | AZ - Apollon Limassol (3-2)

Opstelling AZ:

Verhulst; Hatzidiakos, Beukema, Dekker, Kerkez; Reijnders, De Wit, Clasie; Sugawara, Odgaard, Van Brederode

Opstelling Apollon Limassol:

A. Jovanovic; Cabral, Artymatas, V. Jovanovic, Khammas; Kyriakou, Spoljaric; Joosten, Shahar, Pittas; Henty

Doelpunten:

1-0 Jens Odgaard (16')
1-1 Patrick Joosten (20')
2-1 Dani de Wit (62')
2-2 Euclides Cabral (71')
3-2 Jesper Karlsson (86')

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+.

Lees meer over:
Plaats reactie

Juichtoon +32770

Mooi, puntjes weer binnen...

07-10-2022 11:30

ach ja +5801

Die lach op het gezicht van Slot toen het over ajax napoli ging, zal ik niet snel vergeten. Hij had echt genoten als een kakkerlak, gelukkig ga ik dit jaar meer genieten van het gestuntel van feyenoord zoals gisteren tegen midgetland

07-10-2022 07:21

DeWijsneus +25798

Ook met Slot is het zeker geen garantie op een winnende pot.

07-10-2022 07:04

Aurelius1 +19736

Ajax en Feyenoord hebben precies dezelfde fout gemaakt: goede TD's de laan uit gestuurd (Overmars en Arnesen) en vervolgens door een machtsgreep verkeerde mannetjes de aankopen laten doen. Zeer veel middelmaat bij Feyenoord. Eigenlijk zijn alleen die Hancko en Gimenez goed. De rest is gewoon prut.

Er zijn in Nederland slechts vier goede TD's: Van Leeuwen, Overmars, Brands en Arnesen. Als topclub moet je één van die vier TD's hebben.

06-10-2022 23:51

AFCAjax +17839

tijd om Overmars terug te halen dus.
Maar dan moet eerst Sar eruit. die is te zwak om schreuder te ontslaan en te woke om Overmars terug te halen.

06-10-2022 23:59

BakkalBijter +11709

Overmars terug halen en je bent al je sponsors kwijt

07-10-2022 08:56

Juichtoon +32770

Denk ik niet. Waait gewoon over. Hoor je nog wel eens iets over de 'zaak' tegen hem?
Desnoods geef je hem in het begin een schaduwplek en komt ie langzaam weer in beeld.

07-10-2022 11:10

SjakiedeWit +2636

Overmars terug halen? Mister Dick Pick terug halen? Echt? Hiermee geef je aan dat foto’s van je pik opsturen naar vrouwen prima is. Dan spoor je mijn inziens niet….

07-10-2022 16:54

Delaney +14848

@Aurelius1

Feyenoord heeft Arnesen niet de laan uit gestuurd, ze zijn in goed overleg uit elkaar gegaan vanwege de gezondheid van Arnesen.
Tevens moest Ajax de TD (Overmars) wel laten gaan, want anders ben je helemaal verkeerd bezig als topclub zijnde.

07-10-2022 00:03

Aurelius1 +19736

Nee, dat hoefde niet. Overmars was zo'n 12 jaar in dienst als TD. Hij flirtte al met vrouwen vanaf het moment dat ie bij Ajax kwam. Er is 10 jaar in de wandelgangen om gelachen, en er zijn wat grapjes over gemaakt, en men ging over tot de orde van de dag. Gewoon zoals dat altijd het geval was in de voetballerij. Een mannenwereld, onze wereld.

Je hoeft je niet te laten ringeloren door de media en grietjes die bij de administratie werken, en verder niets voor Ajax betekenen. omdat het in de mode is om gezond mannelijk gedrag te veroordelen.

07-10-2022 00:09

Delaney +14848

Een 'dickpick' sturen naar bepaalde vrouwen is niet hetzelfde als flirten. 😒
Tevens beteken die vrouwen wel zeker iets voor Ajax, dat geld voor iedereen die zich met hart en ziel voor Ajax inzet.
Van de schoonmakers en de beveiligers tot de spelers, trainers en de directie! ❌❌❌

07-10-2022 00:14

Aurelius1 +19736

Jawel. Het gebeurde en gebeurt dagelijks op de werkvloer overal in Nederland. Er werd en wordt in wc's tijdens de pauze gehokt, er ontstonden en ontstaan relaties op het werk, en soms baby's. Mannen in bepaalde functies versieren vrouwen, vrouwen proberen zich omhoog te vrijen, etc. Er worden overal dickpics gestuurd. Vrouwen vinden het fantastisch als ze zich aangetrokken voelen tot een man.

Zo werkte dat in bedrijven, en zo zal het altijd blijven. Er is geen bedrijf slechter van gaan functioneren in al die jaren.

Overmars heeft zich gewoon gedragen zoals iedere gezonde man in die functie zich gedraagt. Soms stuur je naar de verkeerde een dickpic. Gewoon misgegokt, niets aan de hand, door naar de volgende. De vrouw wist het plaatje van haar mobiel en de volgende dag doet iedereen alsof er niets is gebeurd. Daarnaast kan het zijn dat een vrouw met een gesprek aanstuurt op zoiets, of een meerdere verleidt, en vervolgens toch terugkomt op haar beslissing. Kun je niet van tevoren weten.

Er wordt niemand vermoord, verkracht of onder druk gezet. Men gaat weer over tot de orde van de dag. Zolang het bedrijf functioneert en er worden resultaten geboekt, is er niets aan de hand.

Het is iets wat zeer veel mannen in ieder bedrijf doen. En zeer veel vrouwen spelen het spel op hun manier. Op dagelijkse basis. Op iedere werkvloer en iedere afdeling.

07-10-2022 00:24

Delaney +14848

Ik kan hier nu wel op blijven reageren, maar ik zie in dat het zeer waarschijnlijk toch geen zin zal hebben aangezien wij beide een eigen mening hebben wat betreft dit onderwerp.
En ik ben bang dat wij alle 2 ook niet zo snel van mening zullen veranderen.
Dus daarom wil ik het ook gewoon hierbij laten.
Ik wens je dan ook een fijne nachtrust verder! 👍

07-10-2022 00:27

Aurelius1 +19736

@Delaney: wat hebben die vrouwen betekent dan? Kom nou zeg. Ze zijn aangenomen via een uitzendbureau, doen wat administratiewerk en het is voor hen om het even waar ze werken. Overmars heeft 300 miljoen euro eigen vermogen voor Ajax opgebouwd, droeg een enorme verantwoordelijkheid, haalde de finale Europa League en de halve finale CL, en kent een zeer succesvol verleden als speler bij de club. Dat je zijn prestaties gelijk wilt stellen aan de toiletdame die kwartjes ophaalt is belachelijk.

Er zijn duizenden toiletvrouwen die allemaal inwisselbaar zijn. Er zijn slechts een paar goede TD's in Nederland.

07-10-2022 00:31

kanye.w +4151

Gezond mannelijk gedrag 🤢🤢🤢

07-10-2022 07:33

Ajaxisart +18781

“Overmars heeft zich gewoon gedragen zoals iedere gezonde man in die functie zich gedraagt”……Ben je niet helemaal lekker? Het lastig vallen van vrouwen, het sturen van dickpics, de vrouwenkleedkamer ingaan…..Dat vind jij normaal gedrag? Het moet niet gekker worden, zeg.

07-10-2022 09:29

Delaney +14848

@jokers

Er is inderdaad nog steeds geen bewijs/bekentenis over dat hij inderdaad de 'dickpick' heeft verstuurd, dus het is tot nu inderdaad woord tegen woord.
Maar hij is alles behalve onschuldig, want dat hij ongepaste dingen heeft gedaan bij vrouwelijke werknemers binnen Ajax is gewoon een feit.
Dat heeft hij zelf achteraf ook gewoon toegegeven.
Ook heeft hij bij zijn presentatie bij Royal Antwerp gezegd dat hij belooft dat wat er bij Ajax is gebeurd, hier niet meer zal gebeuren.

07-10-2022 10:24

Juichtoon +32770

Een dickpick sturen naar een medewerker is gewoon not done maar na boetedoening is er weer een 2e kans wmb.

07-10-2022 11:11

MPAjax +8458

Overmars is getrouwd dan kan zoiets niet

07-10-2022 15:13

Delaney +14848

@Juichtoon

Een mogelijke 2e kans, maar ook die moet uiteraard eerst wel verdiend worden.
Daar is het sowieso nu nog veel te vroeg voor.

07-10-2022 15:29

Delaney +14848

@MPAjax

Al was hij ongetrouwd, dit soort taferelen hoort niet thuis op de werkvloer.
Ik ben het er mee eens dat bepaalde vrouwen (en ook bepaalde mannen) niet moeten overdrijven wat betreft flirten, en er vervolgens ongepast gedrag van maken zodat ze bekendheid of geld tegemoet kunnen zien.
Maar Overmars is meer dan 1x de fout ingegaan bij vrouwelijke werknemers binnen Ajax, ook is hij daar een paar keer te ver in gegaan.
In ieder geval van wat ik allemaal heb meegekregen.
Nu zal waarschijnlijk niet alles waar zijn wat al die vrouwelijke werknemers hebben gezegd/geschreven, maar hij heeft voor bepaalde dingen al het boetekleed aangetrokken.
En die dingen zijn al 'not done'.

07-10-2022 15:33

SjakiedeWit +2636

Foto’s van je pik opsturen naar vrouwen is gezond mannelijk gedrag? Echt?

07-10-2022 16:55

SjakiedeWit +2636

Omdat Mark Dickpick veel geld heeft verdiend voor Ajax mag hij lekker zijn gang gaan en zwaaiend met zijn pik door de catacomben lopen? Dan spoor je echt niet…

07-10-2022 17:05

wijzijndebeste123 +165340

huiberts is n goede. koopt steeds goed in voor weinig geld. stelt zich hard op in onderhandelingen en haalt er daardoor t maximale uit. en je vergeet fledderus voor wie precies t zelfde geldt. ik heb trouwens zelf flinke twijfels bij arnesen. hij heeft vorig jaar louter de spelers van de scoutinglijst van az gehaald.

07-10-2022 00:09

Aurelius1 +19736

AZ heeft al meer dan 10 jaar goed beleid. Ook voordat Huiberts er was deed AZ het goed. Ik vermoed dat het niet zozeer aan Huiberts ligt, maar gewoon aan een zeer goede scouting en scoutingmethode. Slot zou het zogenaamd ook goed hebben gedaan bij AZ. Nou, Pascal Jansen doet het beter. Gewoon een goede scouting.

07-10-2022 00:34

Delaney +14848

@wijzijndebeste123

Huiberts is inderdaad wel een goede, ik zie hem alleen niet zo snel bij Ajax werken.
Dit voornamelijk vanwege zijn godsgruwelijke hekel aan Ajax.
En over Fledderus zijn de meningen verdeeld, ik zelf ben er op dit moment (nog) niet zo'n fan van.

07-10-2022 00:38

wijzijndebeste123 +165340

toch zei hij geen nee toen hem vorig jaar na t vertrek van overmars gevraagd werd of hij er voor open stond. hij draaide er meermaals om heen zonder n antwoord te geven. dat betekent doorgaans dat iemand niet bij voorbaat zal weigeren. fledderus heeft zn reputatie als speler tegen. was n enorme hufter. en dat is hij als td ook. als je kijkt naar wat hij bij groningen presteert is dat echter best indrukwekkend. heeft ze eigenhandig uit de financiële malaise getrokken door slimme aankopen te doen en die voor veel geld te verkopen.

07-10-2022 00:41

Delaney +14848

De optie is er inderdaad altijd, het is én blijft toch Ajax.
Maar mag ik dus aannemen dat dit ook jouw favoriete voorkeur heeft als eventuele nieuwe TD voor Ajax?

07-10-2022 00:42

wijzijndebeste123 +165340

ik zou idd voor huiberts kiezen. heeft jarenlange ervaring als td en heeft bewezen bij zowel in- als verkoop van spelers veelal de juiste beslissingen te nemen. durft daarnaast ook op de scouting te vertrouwen. iets wat h2 totaal nagelaten heeft.

07-10-2022 00:49

Delaney +14848

Ik weet niet precies wie ik zou kiezen als eventuele nieuwe TD voor Ajax.
Een paar maanden geleden zag ik hier wel nog een eventuele leuke naam/optie voorbij komen, namelijk Jari Litmanen.
Met de nodige training zou hij ideaal zijn, tevens heeft hij ook nog eens de nodige binding met de club én de fans.

07-10-2022 01:00

wijzijndebeste123 +165340

leuk vanwege t sentiment. maar ik zou echt niet weten op basis waarvan jari een goede td zou zijn. ajax staat in de top15 van europa obv clubcoefficient. dan kan je niet iemand aanstellen zonder goed track-record en al helemaal niet iemand die nog nooit n dergelijke functie heeft bekleed. dat is n veel te groot risico. je gaat bij unilever ook niet iemand aanstellen die eerder louter vakken gevuld heeft en hopen dat t goed uitpakt.

07-10-2022 01:02

Delaney +14848

Vandaar dat ik ook zei dat hij alleen ideaal zou zijn als hij de nodige training zou krijgen.
Tevens vond ik het gewoon een leuke gedachte, hij zou dan ook niet op mijn lijstje staan wat betreft opvolgers voor een eventuele nieuwe TD. 😉

07-10-2022 01:07

wijzijndebeste123 +165340

leuke gedachte zeker. jari is mijn favoriete speler allertijden. jeugdheld.

07-10-2022 01:09

Aurelius1 +19736

@wijzijndebeste: helemaal mee eens. Er wordt zo lichtzinnig gedaan over de TD functie, terwijl dat de belangrijkste functie is binnen een voetbalclub. Vaak worden vriendjes aangesteld, omdat dat veilig voelt voor degenen die er al zitten. Je moet TD's met een bewezen trackrecord aanstellen. Het kan een club maken of breken.

07-10-2022 01:10

Delaney +14848

@wijzijndebeste123

Ik zou hem dan ook heel graag bij Ajax aan het werk zien, misschien een optie als nieuwe scout?

07-10-2022 01:11

wijzijndebeste123 +165340

in de voetballerij komt t zoveel voor. er wordt vaak gedacht dat omdat iemand goed was in n kunstje op n grasveld dat hij dan ook automatisch n goede td, ad of trainer is. dit terwijl deze functies hele andere competenties vereisen. kan daar met mn hoofd niet bij.

07-10-2022 01:14

wijzijndebeste123 +165340

scouten in scandinavie als vervanger van john steen olsen misschien. maar ook voor n scout geldt dat n goed paard nog geen goede ruiter is.

07-10-2022 01:15

Aurelius1 +19736

@Delaney: het is niet een kwestie van enkel training en ervaring. Je moet het in je hebben. Daarnaast moet je tegenwoordig gewoon theoretische kennis hebben opgedaan bij een opleiding. Bijna alle huidige TD's hebben een opleiding op minstens HBO niveau afgerond. Je moet weten hoe contracten werken, hoe een bedrijf succesvol kan worden, je moet enig verstand van boekhouding en jaarrekeningen hebben. Je moet verstand van markten, marktwerking en noem maar op hebben. Maar bovenal oog voor talent, wanneer je spelers moet laten vertrekken en wanneer niet, en hoe je moet onderhandelen en er het maximale uit halen.

Huntelaar heeft een praktijkstage van drie maanden gekregen. Men neemt het gewoon niet serieus.

Of Huiberts goed is weet ik niet. De scouting en het scoutingsysteem met moneyball is al 10 jaar goed bij AZ.

Daarnaast heerst er bij AZ intern een anti-Ajax houding. Ik weet niet precies waarom.

07-10-2022 01:17

Delaney +14848

@wijzijndebeste123

Uiteraard, maar ik weet wel dat Litmanen redelijk veel goede connecties heeft in en rondom Scandinavië.

07-10-2022 01:18

Delaney +14848

@Aurelius1

Je moet mijn idee met Litmanen ook niet al te serieus nemen. 😉
Tevens begrijp ik zeer goed dat er veel meer nodig is dan enkel training en ervaring, je hoort mij dan ook niet zeggen dat hij binnen een aantal jaar het stokje kan/moet gaan overnemen indien hij de nodige training heeft gekregen.
Het was dan ook maar gewoon een gekke gedachte, hij staat dan ook niet op mijn lijstje van eventuele opvolgers voor TD.
Sowieso is Huntelaar zijn rol ook maar tijdelijk, ze zijn van plan om na het WK (of na dit seizoen) een nieuwe TD aan te stellen.
Dus het duo Hamstra en Huntelaar was dan ook gewoon eerder een noodoplossing.

07-10-2022 01:22

wijzijndebeste123 +165340

tja n noodoplossing bestaande uit 2 gasten met 0.0 ervaring aanstellen bij n club als ajax is gewoon wanbeleid dat desastreuze gevolgen kan hebben. zowel de rvc als sar moeten zich hiervoor verantwoorden en ik vind t zelfs n reden voor ontslag.

07-10-2022 01:25

Delaney +14848

Daar ben ik het mee eens, maar het is nu wel eenmaal zo.
En daar moeten wij maar mee leren leven.
In ieder geval totdat de echte oplossing er is.

07-10-2022 01:26

wijzijndebeste123 +165340

die echte oplossing moet n schot id roos zijn. iemand met n bewezen trackrecord als td. dus geen danny blind of n ander vriendje uit t netwerk.

07-10-2022 01:28

Delaney +14848

Danny Blind als nieuwe TD is mijn grootste nachtmerrie, dan heb ik nog liever H2.

07-10-2022 01:29

wijzijndebeste123 +165340

beide n drama. h2 negeert de scouting en vertrouwd louter op 1 bevriende zaakwaarnemer. hebben deze zomer voor elke transfer veel teveel betaald (bergwijn brobbey bassey) en hadden bijna de miskoop van de eeuw gedaan met ocampos. ze laten door niet naar de scouting te luisteren oa zuid amerika links liggen. n continent waar we ontzettend veel profijt van hebben gehad. blind heeft na zn voetbalcarriere nooit ook maar enige blijk gegeven van enige kunde. beide zou n ramp zijn.

07-10-2022 01:35

Delaney +14848

Bergwijn en Bassey hebben ze naar mijn mening gewoon goed onderhandeld.
Over Brobbey ben ik het dan weer wel mee eens, maar ik had begrepen dat er ook bepaalde factoren in het spel aanwezig waren waardoor hij niet onder een bepaald bedrag kon terugkeren bij Ajax.

07-10-2022 01:40

wijzijndebeste123 +165340

ik vind bergwijn en bassey goede spelers maar denk dat je bij beide zeker 5 miljoen teveel hebt betaald. ben wel benieuwd op welke factoren je doelt bij brobbey? daarbij haalden we bv. martinez voor 7 miljoen, davison sanchez voor 6 miljoen en antony voor 18 miljoen. allen stukken goedkoper dan wat we nu hebben gehaald. waarom heeft h2 zich niet wederom op zuid-amerika gericht?

07-10-2022 01:43

Delaney +14848

Ik weet niet precies hoe en wat, maar er was een heel gedoe wat betreft zijn zaakwaarnemer en bepaalde percentages etc.
Overigens kan ik het ook helemaal mis hebben, maar dat is wat ik destijds heb vernomen rondom de terugkeer van Brobbey.
Maar ik had hem sowieso niet teruggehaald als Ajax zijnde, ik vind dan ook dat Ajax zichzelf in de voet heeft geschoten wat betreft Brobbey.
Ook geven ze hiermee weer een heel slecht signaal af aan alle andere jeugdspelers van Ajax die hierdoor weer moeten wachten op een nieuwe kans in Ajax 1.

07-10-2022 01:48

wijzijndebeste123 +165340

van brobbey klinkt wel aannemelijk en helemaal eens dat ajax hiermee n precedent heeft geschapen. erg onverstandig. ik mis bij h2 n beetje de creativiteit bij de aankopen. t zijn louter bekende namen of bekenden van 1 bevriende zaakwaarnemer. waarom niet via de scouting de nieuwe martinez davison sanchez antony halen? napoli heeft bv ook slim ingekocht met kvaratskhelia (10 miljoen) en min-jae (18 miljoen). die hadden wij ook kunnen halen.

07-10-2022 01:53

Delaney +14848

Het is inderdaad een beetje vreemd dat ze na Davinson Sánchez, Matteo Cassierra en Luis Orejuela nooit meer in Colombia hebben gezocht naar nieuwe spelers voor Ajax 1.
Terwijl er toch redelijk veel talent rondloopt, PSV heeft daar namelijk al redelijk wat goede spelers vandaan gehaald de afgelopen jaren.
Ook vind ik het vreemd dat ze nog steeds geen serieuze vervanger voor Antony hebben gehaald.
Want Ocampos was meer een noodoplossing, tevens is hij een linksbuiten.
Ik denk dan ook dat ze hem gewoon hebben aangetrokken als back-up voor Bergwijn, zodat ze Tadić op rechts kunnen neerzetten.
Wat overigens niet de oplossing is, maar het gebeurt wel.

07-10-2022 01:58

wijzijndebeste123 +165340

cassiera en orejuela waren wel miskopen imo. t gaat mij er simpelweg om dat ze geen enkel gebruik van de scouting in zuid-amerika hebben gemaakt deze zomer terwijl deze eerder met martinez sanchez antony etc. ons veel succes heeft gebracht. heb t idee dat we aan t begin van magere jaren staan (zonder overmars en ten hag) en met vd sar aan de knoppen. dat we weer terugvallen naar niveau europese middenmoot. haha. we kunnen nog uren zo door gaan. heb er van genoten, thanks! benieuwd naar ajax-volendam zaterdag en de opstelling van schreuder. spreek je hier weer!

07-10-2022 02:02

Delaney +14848

Miskopen wel uiteraard, maar voor Cassierra hebben ze toch nog 3 mln euro gekregen van FC Groningen.
Dus daar hebben ze niet al teveel verlies op gemaakt.
Verder heb je inderdaad gewoon gelijk wat betreft het niet gebruiken van de Zuid-Amerikaanse markt afgelopen transferperiode.
En ik twijfel er inderdaad niet aan dat wij nog vele uren door zouden kunnen gaan.
Ik heb er in ieder geval ook van genoten, hopen op een goede wedstrijd van Ajax aanstaande zaterdag én de overwinning! ❌❌❌

07-10-2022 02:09

PuurGeluk +4810

Jezus jullie hebben gewoon 2 uur lang met elkaar lopen chatten. De laatste keer dat ik dat deed was ik 13 en smoorverliefd. Gun ik jullie natuurlijk ook. 😉

07-10-2022 04:51

Delaney +14848

Het was inderdaad een hele lange nacht... 😅

07-10-2022 09:46

Stefansuarez +19095

Huiberts , streuer?

07-10-2022 06:44

OwenStevenDalberg +27578

Huiberts gaat naar PSV.

07-10-2022 08:04

Delaney +14848

@Stefansuarez

Streuer is inderdaad geen verkeerde gedachte.

07-10-2022 10:28

MrPink +82010

Zie net beelden van Malmo-Union Berlin, ging weer lekker daar. Fakkels, lichtkogels en bommen om je oren.

Beste klapper. https://www.dumpert.nl/?selectedId=100042933_9be8b3fe

06-10-2022 23:47

Oxxer +164957 moderator

Heb niet vaak kritiek op Flappy, alleen vind het erg slap van hem als CEO dat het exit bericht van Schreuder er nog niet is. Waar wachten die gasten bij Ajax op?

06-10-2022 23:27

wijzijndebeste123 +165340

wanneer heeft sar in al die jaren blijk gegeven van dat hij moeilijke beslissingen durft te nemen of doortastend kan optreden?

06-10-2022 23:28

Oxxer +164957 moderator

Nu wordt er actie gevraagd, ik wil best morgen met Terror Jaap en andere liefhebbers Schreuder eruit gooien.

06-10-2022 23:34

wijzijndebeste123 +165340

nog liever vandaag dan morgen. kan de nieuwe trainer gelijk de voorbereidende wedstrijd training morgen nog doen. jullie hebben nog 25 minuten.

06-10-2022 23:35

Superieur +880

Ik help je mee

06-10-2022 23:46

Ajaxadam1 +31671

Sar is verbaal dramatisch voor de camera, totaal geen leider. Slappe uitstraling. Verstopt zicj altijd alleen maar in moeilijke tijden.

06-10-2022 23:30

wijzijndebeste123 +165340

idd. sar heeft dinsdagmiddag voorafgaand aan de wedstrijd aangegeven dat schreuder de tijd krijgt en is daarna direct weer in zn holletje gekropen. daar komt hij voorlopig niet uit. hopende dat de storm gaat liggen. dat is typisch sar

06-10-2022 23:33

Oxxer +164957 moderator

Ik heb zelden een trainer gezien die na een totale oorwassing zo een slechte indruk achterliet in de media. Dat was reden voor 100X ontslag.

06-10-2022 23:36

Oxxer +164957 moderator

@Delaney

Help mij even op weg? Heb daar geen actieve herinnering meer van. Wat ik nog van Keizer weet waren vreemde wissels in de slotfases waardoor wedstrijden verloren gingen en zijn hoofd wat van links naar rechts draaide bij interviews als tijdens een ping pong wedstrijd.

07-10-2022 09:47

Delaney +14848

Misschien niet echt het beste voorbeeld, maar hij is wel een van de trainers die het meest in de buurt komt vind ik.
Net zoals van Basten.
Ze hadden allebei van die rare ideeën wat betreft de opstelling en de speelwijze waarbij ze na afloop deden alsof hun neus aan het bloeden was tijdens de interviews.

07-10-2022 16:53

Oxxer +164957 moderator

Ik vond Keizer helemaal niks, had het idee dat hij door zijn onzekerheid die rare wissels in de slotfase liet aanpraten door Spijkerman of wie er naast hem op de bank zat.

07-10-2022 17:54

Tommyshelby +129826

Een 6-1 overwinning op FC Groningen, miljoenenaankoop Steven Bergwijn die zijn wedstrijd met een hattrick bekroonde en publiek dat volop genoot van mooie aanvallende acties; Ajax heeft een vrijwel probleemloze zondagmiddag beleefd in Amsterdam.

Dit is minder dan 2 maanden geleden. Hoe heeft het zo kunnen lopen man.

06-10-2022 23:22

wijzijndebeste123 +165340

doordat meerdere spelers niet meer in schreuder geloven. er lijkt flinke onvrede in de selectie te heersen. zie nu al wedstrijden op rij spelers zonder enige bezieling, vertrouwen en gefrustreerd rondlopen. waarom? spelers zien dat zijn taktisch plan niet werkt, hij is veel te los in zijn benadering (ipv er bovenop te zitten en streng te zijn), hij trekt bepaalde spelers opzichtig voor.

06-10-2022 23:27

Tommyshelby +129826

De linies werken totaal niet samen. Verdediging wil 70 meter van de goal verdedigen. 1 middenvelder is een bange puppy aan de bal, die zakt naar achteren. En weer een andere zit te zwerven. Er klopt gewoon he-le-maal niks van.

06-10-2022 23:29

Redrum +96286

Om te beginnen doordat Erik per sé Antony wilde hebben.

06-10-2022 23:28

Tommyshelby +129826

Dan heb je Rangers & Heerenveen nog. Rangers is slecht, maar slechter dan AZ en Eagles.. hell no.

06-10-2022 23:30

wijzijndebeste123 +165340

ben toch erg teleurgesteld over hoe t verlopen is na napoli. in de interviews na afloop beten bergwijn en timber meermaals op hun lip en leken helemaal klaar te zijn met schreuder. de selectie oogt zeer ontevreden en t voetbal is ontluisterend. maar de dagen erna is t oorverdovend stil. alsof r niks gebeurd is terwijl je de grootste europese thuisnederlaag ooit hebt geleden en dat notabene in n tijd waar we top15 vd wereld staan obv coefficient.

06-10-2022 23:17

4bier +31367

🧠 Opgerot!

06-10-2022 23:09

JaapStam +137665

Is Lafred Schreuder al ontslagen???!!! Duurt wel erg lang zeg!!!

06-10-2022 23:06

wijzijndebeste123 +165340

ben bang dat we voorlopig niet van m af zijn japie. vd sar staat er niet om bekend moeilijke beslissingen te durven nemen. daarnaast hebben we n relatief makkelijk programma id competitie. dus we zullen waarschijnlijk de meeste potjes wel winnen ondanks schreuder

06-10-2022 23:08

JaapStam +137665

Nou, ik ben bang dat we zaterdag pakkie broek krijgen van de nummer laatst!!! Er gaan koppen rollen zaterdag!!!

06-10-2022 23:09

wijzijndebeste123 +165340

als we zaterdag (punten) verliezen dan is t wel klaar. tegen napoli verliezen we namelijk wederom en dan gaat hij eruit. kan me alleen niet voorstellen dat we tegen volendam punten verspelen. die zijn echt ontiegelijk slecht.

06-10-2022 23:10

JaapStam +137665

Muhren en Veerman moet je niet onderschatten!!! De Messi's en de Ronaldo's van deze wereld gap!!!

06-10-2022 23:14

wijzijndebeste123 +165340

haha ervaren geslepen koningskoppel idd. jonk zal iig gebrand zijn om ons verder id ellende te duwen. zit voldoende rancune.

06-10-2022 23:15

nlvcmn +5810

Zou mooi zijn als ie meteen een nieuwe club vindt en dan Blind en Tadic meeneemt!!! Kunnen ze daar lekker tot hun aow opgesteld worden

06-10-2022 23:10

JaapStam +137665

Hey!!! Tadic op linksbuiten is gewoon oké!!! Schreuder verkracht hem op rechtsbuiten positie!!! Allemaal de schuld van Lafred Schreuder!!! Tja, Blind raakt al jaren geen pepernoot meer!!! Ik mis Tagliafico man!!!

06-10-2022 23:12

Delaney +14848

Op links hoor natuurlijk gewoon Bergwijn te staan, daar is geen twijfel over mogelijk.
En dan zou je Tadić eventueel als aanvallende middenvelder kunnen gebruiken.

06-10-2022 23:15

nlvcmn +5810

Ik Neres!!!!

06-10-2022 23:24

roodwit007 +14213

die is richting pisvee

06-10-2022 23:15

Ajax_013 +681

Fc Balkani soeverein koploper in poule G na een schitterende overwinning

06-10-2022 23:06

JaapStam +137665

Kosovo = Servië!!!

06-10-2022 23:06

Artemio +32216

Servië = Joegoslavië

06-10-2022 23:15

nlvcmn +5810

Az ons hoop in bange dagen! Gaan gewoon 18 uit 6 halen. Zou gunstig zijn als Psvau en Feyenoord ondanks een prima puntenaantal op de valreep Conference league gaan spelen. Van daaruit kunnen zij makkelijk ver doorstoten. Als ajax dan in de Europa League nog een mooie zwakke broeder treft gaan we gewoon weer de polonaise lopen!

06-10-2022 23:05

Ajax_013 +681

Psv staat na dit seizoen gewoon onder az en Feyenoord gerankt, dan gaat er daar toch echt behoorlijk wat mis Europees

06-10-2022 23:08

Delaney +14848

@nlvcmn

''AZ ons hoop in bange dagen! Gaan gewoon 18 uit 6 halen.''

Dat mag ook wel als je die groep van AZ ziet.
De Conference League is al niet veel bijzonders qua niveau, en AZ heeft daarin ook nog eens de makkelijkste tegenstanders toegekend gekregen.
Dus dan verwacht ik ook dat die gewoon 1e gaan worden in Groep E.

06-10-2022 23:20

nlvcmn +5810

We zitten niet in de positie om lacherig te doen over het niveau van ploegen in Europese competities.

06-10-2022 23:25

Jariiii +22271

Hoor eens, nog niet zo lang geleden zouden Nederlandse ploegen heel veel van die wedstrijden verliezen.

06-10-2022 23:27

Delaney +14848

Waar zie jij mij lacherig doen om AZ of de Conference League? 🤨
AZ hoort nu eenmaal niet in de Conference League, maar in de Europa League.
Ze spelen dan ook (naar mijn mening) onder hun niveau, en dan zitten ze ook nog eens in de makkelijkste groep.
Vandaar dat ik dus ook gewoon van ze verwacht dat ze met gemak 1e worden in groep E.
Dat is niet neerbuigend naar AZ, maar gewoon realistisch kijken/denken.
Tevens is de Conference League qua niveau gewoon niet veel bijzonders, zeker niet als je het vergelijkt met de Europa League of de Champions League.
Daar veranderd niks aan, ook niet ondanks die 1-6 nederlaag van Ajax tegen Napoli.

06-10-2022 23:28

JaapStam +137665

JAAAA!!! Coefficienten Polonaise!!!

06-10-2022 23:05

roodwit007 +14213

Ik ben niet zo liefhebber van slot , het is geen ajax trainer en scheurs ook niet

06-10-2022 23:02

JaapStam +137665

Wie de fucking is Scheurs nou weer???!!!

06-10-2022 23:04

wijzijndebeste123 +165340

danny schreurs?

06-10-2022 23:05

Ajaxdebeste35 +15549

Slot is een zeurpiet

Toen ook bij psv -uit
Oke je krijgt een ongelukkige goal tegen maar Slot vergat dat ie 80 min met de rug tegen de muur is gezet. Meer zeuren op de arbitrage dan op ze elftal

06-10-2022 23:01

TontoKarnaggel +42547

Slot is een beetje geniepig. Net doen of hij niet wil zeuren en heel "cool" boven de partijen staat, maar ondertussen wel tig keer benoemen dat je eigenlijk toch wel enorm genaaid bent.

06-10-2022 23:05

MrPink +82010

oh 3-2 nog voor az. ook weer gemist.

06-10-2022 22:58

champhead +14500

Ik vind Slot een goede trainer hoor. Maar hij zeurt al tijd tegen de arbitrage. Daar hou ik dan weer niet van

06-10-2022 22:57

MrPink +82010

Staat soms ook als een clown langs de lijn. Hoef ik ook niet.

06-10-2022 22:59

Tommyshelby +129826

Is ook vrij achterbaks vind ik. Weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar ik vind het een beetje een gluiperd.

06-10-2022 23:04

wijzijndebeste123 +165340

slot nam de hele scoutingslijst van az mee naar feye en haalde daar meerdere spelers van (aursnes pedersen walemark oa). niet verboden maar ook niet chique.

06-10-2022 23:05

Tommyshelby +129826

Dat heeft Haggie ook gedaan bij ons haha. Denk een stuk of 3 gevallen waar op hetzelfde moment interesse was van zowel Ajax als Man U. Idd niet chique.

06-10-2022 23:08

wijzijndebeste123 +165340

brobbey bergwijn en?

06-10-2022 23:09

Tommyshelby +129826

Kalajdzic

06-10-2022 23:10

wijzijndebeste123 +165340

haha je hebt gelijk. ging uiteindelijk naar wolves en liep direct n zware blessure op.

06-10-2022 23:11

PH2BOT +40523

Alfred Schreuder...verliest in 2006 zijn 6 jarig dochtertje dat aan de gevolgen van een hersentumor komt te overlijden.......en hier op AS moeten weer eens van die stompzinnige halve garen steeds maar blijven afgeven op het uiterlijk van onze coach. Lang niet iedereen slaagt bij Ajax....en het zijn bovendien nooit de slechtste paaltjes waar de honden altijd tegen aan pissen...maar ik walg van die complete hersen by- pass figuren die maar wat in de rondte lopen te schelden en dan met niks anders weten aan te komen dan dat Afred kaal is en een groot hoofd heeft. Wat voor complete nul op weg naar nergens ben je dan zeg.

06-10-2022 22:57

MrPink +82010

Kale is toch niks mis mee, na al die kale trainers weet ik niet beter, haha. Maar al dat andere slaat idd nergens op.

06-10-2022 23:03

Ajaxadam1 +31671

Denk dat t punt nu echt wel duidelijk is.

06-10-2022 23:03

Web +178830

Er lopen en stel pubers hier rond die geen idee hebben waar ze het over hebben
Dat mag ik hopen, anders is het nog erger

06-10-2022 23:03

SjakiedeWit +2636

Klopt Web. Gasten die roepen: ik eis een trainer met haar. Dat zijn puistige pubers, zoals Michael die zijn eigen naam niet kan schrijven……

06-10-2022 23:16

Jehebtnietaltijdbalbezit +1795

@ SdW ik mag hopen dat jij als docent Nederlands in het voortgezet onderwijs een stuk respectvoller met je leerlingen omgaat dan de teksten die je hier regelmatig noteert…

06-10-2022 23:26

Brakkenelis +3528

Want iedereen is bekend met het levensverhaal van Schreuder? Dit is voor mij namelijk ook de eerste keer dat ik er over hoor.

Daarnaast zie ik niet zo de relevantie tussen het overlijden van zijn dochter en opmerkingen over zijn (kale) hoofd.

Als je echt met die woorden zelf scheld is het een ander verhaal maar om nou uit je slof te schieten als iemand "groot hoofd" zegt vind ik wel heel overdreven.

Heb meerdere familieleden die zijn overleden aan verschillende k****** maar heb me nooit opgewonden gemaakt als iemand een opmerking maakte over een lichaamsdeel waar een familielid uitzaaiingen had.

06-10-2022 23:13

Maikel +6862

Ik eis een trainer met haar.
Als Slot komt is het de vijfde na Kaalfred.
Dit kan toch geen toeval zijn..

06-10-2022 22:56

Breuk +25367

Lees even de reactie van PH2BOT . Hopelijk ben je verstandig genoeg om dit te onderschrijven.

06-10-2022 23:06

AFCA-1983 +17751

Ik gun twente en h’veen vh weekend de 3 volle punten!!

06-10-2022 22:56

Gewoon Gijs +18438

Volendam maakt meer kans

06-10-2022 23:00

wijzijndebeste123 +165340

wordt t niet tijd om pascal janssen als serieuze optie te gaan overwegen? en huiberts als td ipv h2? az doet met erg weinig geld steeds prima aankopen en presteren ook goed (ook europees).

06-10-2022 22:55

Tommyshelby +129826

Huiberts is wel een uitstekende manier om de wet van Alderweireld te testen. De man heeft een hekel aan Ajax.

06-10-2022 22:56

wijzijndebeste123 +165340

hij werd vorig jaar gevraagd of hij open stond voor ajax. zei meermaals geen nee en draaide er steeds om heen. altijd n teken dat ze stiekem er voor open staan.

06-10-2022 22:57

Tommyshelby +129826

Slot idem. Pas na 5x vragen durfde hij het.

06-10-2022 22:59

Web +178830

Trainer van Ajax is heel wat anders dan AZ
Jans doet het ook goed in de subtop
Kon ook niet met de druk omgaan
Ik zou er niet voor zijn

06-10-2022 22:58

wijzijndebeste123 +165340

n nietszeggend cliché. alsof iemand die in de subtop traint automatisch (zoals idd jans) niet met de druk kan omgaan. er zijn genoeg voorbeelden van trainers die wel de stap konden maken. ten hag kwam bv. van utrecht. en die heeft t toch redelijk gedaan en ging prima met de druk om.

06-10-2022 22:59

36 +8725

AZ of Ajax qua druk scheelt nogal wat hoor, hij heeft potentie maar of het de oplossing voor Ajax is weet ik niet

06-10-2022 23:00

Tommyshelby +129826

Na Lazio, Heerenveen en PSV faalt Slot voor de vierde test op rij.

06-10-2022 22:52

Breuk +25367

Het is net Schreuder

06-10-2022 22:56

Tommyshelby +129826

2 Feyenoorders onder mekaar.

06-10-2022 22:56

MrPink +82010

Midgetland gewoon beter ondanks het vele gekut.

06-10-2022 22:52

4bier +31367

Heel Feyenoords poule 4 punten.

06-10-2022 22:52

Oxxer +164957 moderator

Time is ticking, Don Alfredo nog steeds niet aan het slapen met de vissen zoals Luca Brasi ?

06-10-2022 22:50

Maikel +6862

Hij zit de volgende twee wedstrijden ook nog op de bank.
Van der Sar wordt steeds irritanter en is ook een coward.

06-10-2022 22:54

Oxxer +164957 moderator

Waardeloos, net als de coach van Sevilla had hij meteen na de wedstrijd eruit gemoeten. Aansluiten bij Europese top, my ass, durf dan harde beslissingen te nemen. Het werkt niet met Schreuder, wegwezen met die vent, hij is niets meer dan een assistent / veldtrainer.

06-10-2022 22:58

Maikel +6862

Kan hij onder Koeman weer assistent worden.

06-10-2022 22:59

36 +8725

Als we er bij Napoli weer dik afgaan is het klaar, ik zie ze zaterdag nog wel winnen

06-10-2022 23:01

Ajaxdebeste35 +15549

Veel onbekende spelers halen en verwachten dat het goed komt. Dan zeggen ze: slot is aant bouwen. Maar ze moeten er toch staan toch.

06-10-2022 22:50

AFCACruijff14 +162541

Er zat ieder geval geen slot op de deur en het slotakkoord is voor de Denen.

06-10-2022 22:51

4bier +31367

Bijlow the New Erwin Mulder

06-10-2022 22:49

36 +8725

De keeper van Oranje mijn reet

06-10-2022 23:02

TontoKarnaggel +42547

Poeh, zie die bijlow na een tijdje weer eens, is die gast amish geworden ofzo?

06-10-2022 22:48

jeffrey_van_der_sluis +30584

Mooie goal van Midtjylland, doet me denken aan een goal van het tandem Ziyech - Promes

06-10-2022 22:48

Ajaxhartt +10760

Happy days.

06-10-2022 22:52

Ajacied33 +36830

Lekker Midget, terechte goal

06-10-2022 22:48

Tommyshelby +129826

Haha lekker bezig Zuid

06-10-2022 22:48

4bier +31367

Wat heeft die slot enge trekjes

06-10-2022 22:48

Tommyshelby +129826

Karlsson & Kerkez is de beste tandem van NL. Wij hebben zelfs iets beters in huis, maar blijkbaar moet je daarvoor visionair zijn ofzo.

06-10-2022 22:47

MrPink +82010

haha 2-2 of buitenspel... Edit: nee nooit niet.

06-10-2022 22:46

Gewoon Gijs +18438

Is Schreuder al ontslagen?

06-10-2022 22:46

Redrum +96286

Nee, er moet nog meer fout gaan eerst blijkbaar.

06-10-2022 22:49

Gewoon Gijs +18438

dat zie je toch al lang mis gaan, waarom eerst aan de dijk gezet worden en nog een afstraffing tegen Napoli? Ontsla die gast

06-10-2022 22:59

Ajacied1995 +10789

Apollon limassol is dus beter als wij

06-10-2022 22:46

MrPink +82010

Op dit moment iedereen, haha.

06-10-2022 22:46

MrPink +82010

Wat een kut pot. Midgetland komt tot de 16 en dan weten ze het niet meer. Kakkies ook niet zo best.

06-10-2022 22:45

Ajaxdebeste35 +15549

Is er al een 2e pingel gegeven aan Feyenoord?

06-10-2022 22:44

Tommyshelby +129826

Duitsland heeft 8 ploegen in Europa, jezus.. dat is de halve competitie 😂

06-10-2022 22:30

JaapStam +137665

Belachelijk joh!!! Net zoals de Engelsen, Spanjaarden en de Italianen!!! UEFA MAFFIA!!!

06-10-2022 22:32

TheoCZ +3023

Net even stukje van feyenooit gezien, man man, ze spelen zo zenuwachtig of ze vanavond voor t eerst naar de hoeren gaan

06-10-2022 22:30

TontoKarnaggel +42547

Naar de hoeren? Feyenoord? Dat kunnen die paupers helemaal niet betalen joh.... slecht voorbeeld

06-10-2022 22:34

Patrick78 +52743

Az - Apollon 2-2…dit zegt genoeg over Ajax.

06-10-2022 22:29

Redrum +96286

Klopt, dat AZ stelt ook geen teringmoer voor. Ajax is het echt volledig kwijt sinds Liverpool uit.

06-10-2022 22:31

Gewoon Gijs +18438

Schreuder heeft geen enkele oplossing

06-10-2022 22:44

Maikel +6862

Het was daarvoor ook niks.

06-10-2022 22:46

Ajacied33 +36830

Ik riep en roep het nog steeds. Dat AZ is echt niet zoveel hoor. Een zeer zwak Ajax kon daar in de slotfase nog 3 a 4x scoren

06-10-2022 22:35

Engeltje +7366

Dat is waar dat we daar niet de gelijkmaker scoorde was een klein wonder, maar het uur daarvoor was wel zorgelijk inderdaad

06-10-2022 22:36

Patrick78 +52743

Most goals + assists across all competitions in top-flight European football this season:

◎ 22 - Erling Haaland (19G, 3A)
◉ 22 - Cody Gakpo (12G, 10A)

Cody is cooking. 👨‍🍳

ED: Gakpo is nu minimaal 150 miljoen waard!

06-10-2022 22:26

Vosje +320

Beter dan wat wij hebben rondlopen op dit moment helaas

06-10-2022 22:28

Ajaxdebeste35 +15549

Beetje rare reactie

Die jongen doet het gewoon goed.
Bergwijn heeft niet dezelfde ED statistieken terwijl hij in dezelfde competitie speelt.

06-10-2022 22:46

Web +178830

Wij willen met z’n allen van Schreuder af als trainer
Liever vanavond nog dan morgen
Maar asjeblieft hou het netjes

06-10-2022 22:24

036AFCA97 +146682

Dankje dat jij nog even herhaalt wat al als topcomment staat én hieronder al uitgebreid is besproken.

06-10-2022 22:26

wijzijndebeste123 +165340

web als zelfbenoemd moreel geweten van as wil daar graag bevestiging van. dat hij zelf geregeld op de persoon speelt vergeet hij even.

06-10-2022 22:29

Maikel +6862

We willen ook allemaal af van Blind en Tadic.
Liever gisteren dan vandaag.

06-10-2022 22:32

eenAjaxfan +20414

Spreek voor jezelf, Web.
Ik hoef nog niet van Schreuder af.
Hij is net begonnen...

Dat we netjes moeten doen tegen elkaar ben ik dan wel weer met je eens...

06-10-2022 22:36

Web +178830

Iets te voorbarig van mij 👍

06-10-2022 22:38

BasseyAdriaan33 +13709

Denk dat je momenteel weinig over andere clubs moet praten na de laatste 4 potjes Ajax….

06-10-2022 22:24

TheoCZ +3023

Deze is niet van mij, maar gejat op tbs12: Clöwncü

06-10-2022 22:24

Tommyshelby +129826

Die site is niet goed voor je hersencellen.. alleen wattenstaaf was goed bedacht van hun haha

06-10-2022 22:32

SjakiedeWit +2636

Pfff als je jat, jat dan iets goeds…

07-10-2022 19:26

jeffrey_van_der_sluis +30584

Als ESPN het schakelprogramma niet verzorgt vanavond, schakel ik zelf wel lekker langs de velden

06-10-2022 22:22

MrPink +82010

Zo mis ik altijd alle doelpunten op een of andere manier.

06-10-2022 22:24

jeffrey_van_der_sluis +30584

Ik dus ook, namelijk de 1-2 van Midtjylland...

06-10-2022 22:36

Ajacied1995 +10789

Hansjovis

06-10-2022 22:20

Ajaxdebeste35 +15549

Gerechtigheid

06-10-2022 22:20

MrPink +82010

2-1, moeten toch ook gewoon winnen van die club man

06-10-2022 22:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.