Van 't Schip lovend over Kaplan: 'Kan zich vastbijten in de spits en durft duels aan te gaan'

door Jon van Dam 115

Bron ESPN

Van 't Schip lovend over Kaplan: 'Kan zich vastbijten in de spits en durft duels aan te gaan'

door Jon van Dam 115

Bron ESPN

John van 't Schip heeft positieve woorden over voor het basisdebuut van Ahmetcan Kaplan in Ajax 1. De verdediger maakte tijdens het gewonnen duel met FC Utrecht een goede indruk en dat bleef niet onopgemerkt bij zijn trainer.

'Hij heeft heel duidelijk laten zien dat hij echt een centrale verdediger is', begint Van 't Schip op de persconferentie na het duel met de Domstedelingen. 'Hij kan zich vastbijten in de spits en durft een duel aan te gaan. Verder is hij rustig aan de bal. Hij zoekt de voetballende oplossing, maar maakt ook de juiste keuze als die oplossing er niet is.'

Van 't Schip is lovend over de houding van zijn verdediger, die een lang revalidatietraject achter de rug heeft. 'Hij is een superprof, die geen één keer geklaagd heeft. Hij liet weten dat hij er klaar voor was, dat deed hij ook bij Jong Ajax. Een aantal weken geleden heb ik al tegen hem gezegd dat hij geduldig moest zijn, want zijn moment ging nog wel komen. Dat moment is nu en hij heeft het met beide handen aangepakt.'

'Kaplan is positioneel heel sterk'

'Hij is niet de snelste, maar hij is positioneel heel sterk', vervolgt Van 't Schip. 'Als hij voor het kopduel gaat - omdat hij groot en sterk is - en hij verliest hem eventueel, dan moeten Rensch en Hato de diepte eruit halen. Of Ramaj moet wat verder van zijn goal staan. Dat zijn dingen die je van elkaar moet weten. Dit is een kracht, of dit is misschien wat minder. Hato en Rensch hebben misschien wat minder kopkracht, maar dat moet je in combinatie met elkaar invullen.'

Heb je al een TV-aanbieder voor het F1-seizoen van 2024? Bekijk de opties hier. Of bestel rechtstreeks bij Viaplay of F1TV.

Lees meer over:
Plaats reactie

Jarisuarez +1538

Eindelijk een KAPlan voor Sutalo :)

06-03-2024 06:51

Hijosdedioses +6704

Laat Kaplan maar staan en sutalo op de bank. Die kroaat lijkt wel een dooie. Het lijkt hem allemaal weinig te bemoeien. En dan zie je Henderson vol met passie en coaching bezig zijn

05-03-2024 08:01

DEELM +11891

Lekker laten staan die jongen vanaf nu. Blijkbaar geen podiumvrees itt Sutalo. Hato speelde ook in één keer een stuk beter nu hij op z'n compagnon in het centrum kon bouwen.

04-03-2024 17:19

Gaza +4424

Eens.

Kaplan, Henderson, Mannsverk maakten het verschil naar mijn mening.

04-03-2024 17:23

ShiekTakTiek +6001

Hato en Sutalo gaan ook veel hebben aan een stabiele, sterke en voetballende verdediger naast zich. Kaplan is een verademing aan de bal, zo rustig en elke pass op maat. Daarnaast lijf aan lijf ook een echte kerel. Denk dat wij straks met de volgende 11 ook gewoon mooi spel op de mat kunnen leggen:

Ramaj
Sutalo Kaplan Hato
Rensch Hendo Manssverk Sosa
Berghuis Bergwijn
Brobbey

04-03-2024 10:15

Gaza +4424

Sutalo past niet bij Ajax.

04-03-2024 17:23

ShiekTakTiek +6001

Oke het is voor iedereen duidelijk dat Sutalo niet uit de verf komt. Maar als je hem er nu naast zet ga je dik verlies lijden op hem en met de inkomsten cl die we mislopen lijkt me dit niet handig. Ik denk oprecht dat Sutalo beter gaat draaien met Kaplan naast zich en met Henderson en Mannsverk ervoor.

04-03-2024 18:24

TheSpecialOne +8934

Ben jij nou een penningmeester of een tacticus? In mijn optiek moet een tacticus zich helemaal niet bezighouden financiële zaken en transfers. Daar heb je anderen voor in de organisatie.
Dat is het huidige probleem bij Ajax: Mensen die zich bemoeien met zaken die hun zaken helemaal niet zijn en waar ze ook helemaal geen verstand van hebben.

05-03-2024 22:30

ShiekTakTiek +6001

Dit seizoen is een en al ellende. Sutalo en Ajax blijkt een flinke mismatch. Maar jij zou er dus liever voor kiezen in zo’n seizoen om hem dan te banken zodat je er straks misschien een schamele 10 miljoen voor krijgt met evt bonussen ipv dat je hem laat staan in de hoop dat hij verbeterd of iets van zijn marktwaarde behoud zodat je na dit seizoen afscheid kan nemen van elkaar en met dat geld gerichte aankopen kan doen om weer op termijn aan te haken. Tactisch kan ook op ander vlak zijn he ;)

05-03-2024 23:15

Gaza +4424

Ik zie liever een goed draaiend elftal met CL voetbal. Dan maar even banken en zo nu en dan invallen of een serie maken.

Na afgelopen weekend was het gelijk duidelijk toch.

06-03-2024 10:15

FissaDeGekste +3436

Ik vond Kaplan vooral voetballend een verademing! Tot zijn schot op doel had hij de bal geen één keer verloren en bijna alles ging vooruit. Enorm belangrijk voor de opbouw.

Gewoon een speler met ballen en zowel verdedigend als voetballend sterk genoeg.

04-03-2024 08:48

Betuwe85 +20966

Heeft toch paar weken te lang geduurd en hij was er niet ingekomen als satulo geblesseerd was.

04-03-2024 07:23

Haarlemmer +20642

Wel fijn dat onze coach ziet dat we een verdediger hebben die kan verdedigen :)

04-03-2024 05:31

DTX +522

Laat maar staan inderdaad. Ik heb nog wel hoop op verbetering bij Sutalo. Lijkt ook gewoon totaal geen zelfvertrouwen te hebben.

04-03-2024 01:15

FissaDeGekste +3436

Laat Sutalo volgend jaar maar weer de kans krijgen. Nu even zitten.

04-03-2024 08:48

RSM +3922

Sutalo moet even wennen en zelfvertrouwen op doen bij Jong en dan kijken of het wel wat is.

04-03-2024 10:11

Hijosdedioses +6704

Het lijkt die Kroaat allemaal weinig te boeien. Wat een dooie. En dan zie je Henderson met zijn passie en coaching. Een verschil!

05-03-2024 08:03

Spielmacher +10779

Kaplan nu al boven Sutalo lijkt me duidelijk, de keus tussen Rensch en Sutalo is minder helder, het is een beetje de lamme of de blinde. Centraal achterin in ieder geval vasthouden aan Hato-Kaplan-Rensch/Sutalo, linksback Sosa, die in dit systeem veel beter gedijt en een paar keer goed doorkwam, op rechtsback kiezen tussen Gooijer en een exotische optie als Fitz-Jim.

04-03-2024 00:16

Franz Fabelhaft +5154

Wat betreft Rensch en Sutalo zou ik voor de laatste kiezen. Niet omdat die nu zo goed heeft gespeeld (valt zwaar tegen), maar wel omdat je bij hem nog het idee hebt dat hij veel beter kan. Bij Rensch gaat het niet meer worden dan een zesje.

04-03-2024 09:01

#WZAWZDB +2574

Zou kaplan nu al proberen te verlengen met zijn contract. Wat een topper.

03-03-2024 22:43

sebastiaan1900 +5369

Sutalo voor een mooi bedrag verkopen na het EK. 35 miljoen?

03-03-2024 22:32

Dapperestrijders +4695

Ah, ah, dat krijg je niet voor.

03-03-2024 22:39

Ajax The Best +16639

Ik zou 60 miljoen doen...

04-03-2024 08:46

sebastiaan1900 +5369

Ja, en als de kopende partij dan 30 wil, kom je uit op 45 miljoen. Slim!

04-03-2024 12:38

LOCAmpos +10509

Dit zie je toch elke dag op de training ook Schip.. belachelijk dat Sutalo mocht blijven schutteren

03-03-2024 21:44

eenAjaxfan +20414

Lekker makkelijk lullen, he, zo van achter je schermpje....

03-03-2024 22:10

JoshuaSmits +9831

Inderdaad. Ik denk zelfs dat Sutalo ook veel beter tot zijn recht zou komen met Kaplan naast zich én het blok Henderson-Mannsverk daar voor. Hato was de laatste weken ook aan het stuntelen en vandaag was hij, net als de rest van het team, ook weer stabiel.

Sutalo kan echt wel wat. Dat zag je bij Zagreb en bij het nationale elftal.

03-03-2024 22:14

LOCAmpos +10509

Is dat niet het idee van deze website? Of moeten we allemaal staflid zijn en dagelijks op het veld staan. Spuit11

03-03-2024 22:40

Dapperestrijders +4695

Ik denk dat Sutalo het beste tot zijn recht komt door hem snel te verkopen

03-03-2024 22:42

eenAjaxfan +20414

LOCAmpos, nee je hoeft geen staflid te zijn.
Maar we moeten hier ook niet doen alsof wij precies weten wat er allemaal mis gaat.
Sutalo is (nog) slordig en onzeker, maar kan echt wel voetballen.
Ik vind het daarom jammer als mensen hem hier, op deze website, zo makkelijk af vallen.

03-03-2024 22:47

Cosey2 +7115

Helemaal mee eens Ajaxfan.
En in mijn dromen kunnen we hem slijten voor hetzelfde bedrag of misschien een heel kleine winst na het EK.
Dromen mag he!

04-03-2024 06:29

eenAjaxfan +20414

@kolmsberg, ik kon een heel eind met je mee gaan, maar die laatste alinea verpest het. Waarom zo hard? Ik snap dat echt niet.

04-03-2024 07:01

cantharel +3527

Hato is een prima speler maar waarom altijd maar naar achter spelen en nooit eens open draaien en vooruit spelen.De hele wedstrijd hetzelfde op die ene keer na dat hij wel naar voren ging en aan zijn shirt werd getrokken.

04-03-2024 09:56

Bapinho +3493

Maak er maar dit van:
Ramaj
Rensch Sutalo Kaplan Hato Sosa
Hendo en Mannsverk
Berghuis
Rijkhoff Brobbey

Als bergwijn terug is misschien hij ipv Rijkhoff en anders nu Akpom ipv Rijkhoff. Hlynnson is ook wel even klaar. Bij afwezigheid Berghuis kan die nog wel op 10 wellicht of Taylor. Beetje lood om oud ijzer.

03-03-2024 21:43

Biss +10477

Weer een ander systeem?

03-03-2024 23:01

1Zlatan +5204

Echte Ajax speler

03-03-2024 21:27

WeirdAJAX +12366

Zo te horen gaat Schip Kaplan vanaf nu in de basis zetten.

03-03-2024 20:52

mickey2602 +4793

Ik betwijfel dat dus.
Hij zegt,enkele weken geleden zei ik al tegen hem dat hij echt zijn kans wel zou krijgen en dat was dus vandaag.
Sutalo speelt al maanden als een dweil met af en toe een paar goede momenten. Iedereen zag en ziet dat. Dan had je Kaplan ook enkele weken geleden al zijn kans kunnen geven en niet gewacht tot Sutalo geblesseerd zou raken.
Dus ik verwacht dat Schip Sutalo er weer in zet zodra dat kan.
Dan zou je nu bijna gaan hopen op missers van de medische staf waardoor het herstel weken of maanden langer duurt;-)

03-03-2024 21:00

Godenzoon24 +15394

En dan Rensch eruit!

03-03-2024 21:35

eenAjaxfan +20414

Je moet spelers vertrouwen geven.
Dat heeft Van 't Schip met Sutalo proberen te doen. Vervelend dat Sutalo nu geblesseerd is, maar het kan voor Sutalo ook goed uitpakken. Die jongen kan echt wel ballen, maar komt gewoon in een rollercoaster terecht.
Als hij naast een Blind was begonnen dan was zijn start bij Ajax heel anders gelopen. Daar ben ik van overtuigd.
Het mooie van Ajax is dat er talenten staan te trappelen om hun kans in 1 te grijpen. Kaplan lijkt dat nu toe doen.
Worden ze uiteindelijk allebei beter van.

03-03-2024 22:15

DD +6421

Sutalo mag even banken....

03-03-2024 20:34

FysioPat020 +26128

Slappe zak Rensch opzouten. Sinds 2 jaar staat ie te kloten op welke positie dan ook. Tweebenig of niet, kan er helemaal niks van.

03-03-2024 20:14

daslogisch1 +10199

Die zou eigenlijk eens mee moeten doen aan Special Forces VIPS, kijken of hij daarna het gras wel opvreet!

03-03-2024 20:59

Oxxer +164957 moderator

@FysioPat

Zag gister de U20 van Boca en lette extra op posities zoals de backs, creatieve middenvelder etc etc, het verschil in intensiteit, duels ingaan en wedstrijd mentaliteit verschilt dag en nacht met spelers van Ajax die 2 -3 jaar ouder, heb geen 1 speler zich zien inhouden tijdens het aangaan van een duel.

03-03-2024 21:32

FysioPat020 +26128

Struggle for life mentaliteit zit erin, heb daar grote bewondering voor.

03-03-2024 21:57

Oxxer +164957 moderator

Het is normaal de weg naar een financiële zorgeloze toekomst voor speler en familie.

03-03-2024 22:00

Dirk +7044

Weg met Sutalo...

03-03-2024 20:03

Danielson +50622

Moeten we nog wel zien te slijten voor 15-18M.

03-03-2024 20:28

champhead +14500

Idd die heeft een naam opgebouwd. Vast wel een club die erin trapt

03-03-2024 20:32

mickey2602 +4793

Misschien na een goed EK voor Kroatië?

03-03-2024 21:00

LOCAmpos +10509

Hoe meer je hem laat spelen hoe lager dat bedrag gaat worden

03-03-2024 21:44

appiehappie +3101

Ik schreef het vorige week al na AZ. Geef deze Kaplan, een jong talent / speler voor de toekomst, dit seizoen zo veel mogelijk speelminuten met het oog op het volgende seizoen. Kaplan speelde vandaag goed. Hij won veel duels en speelt de bal naar de goede kleur.
Positioneel zag het er vandaag eindelijk eens voldoende uit. Ik vreesde het ergste, gelet op het gemis van Bergwijn en Berghuis. Utrecht in de winning mood. Maarrrrr Utrecht bakte er niet veel van. Ajax boekte een terechte overwinning. Aston Villa is de volgende...

03-03-2024 19:53

ajax leiden +33

Dames en heren deze jongen kan er echt wel wat van dit is nog een aankoop van Overmars

03-03-2024 18:41

Biss +10477

Nee, Hamstra en Huntelaar

03-03-2024 18:42

4Ever14 +6636

Denk ook de enige goede aankoop die hun hebben gedaan.

03-03-2024 19:19

letsvencook +13070

Brobbey vind ik ook niet verkeerd, verder niet veel soeps

03-03-2024 19:25

Biss +10477

Bergwijn, Bassey, Conceicao, Ocampos. Die kunnen op zich wel voetballen. Alleen paste het niet bij Ajax en is voor de eerste 2 veel te veel betaald.
Al is dat misschien niet gek nadat we ook een aantal spelers voor belachelijk hoge bedragen verkochten (antony bv).

03-03-2024 19:32

Nr.10 +111573

Antony hebben we pas verkocht nadat we die spelers hadden gekocht.

03-03-2024 20:52

Biss +10477

Ocampos was de beoogde opvolger van Antony dacht ik?
En die transfer van Antony zat er al even aan te komen natuurlijk, heeft weken geduurd.

03-03-2024 21:16

Artemio +32217

Bassey is niet slechter dan Sutalo.

04-03-2024 08:57

HertogH +15926

'Hij heeft heel duidelijk laten zien dat hij echt een centrale verdediger is'

Ah, John wist niet dat Kaplan een centrale verdediger is, dat verklaart zijn gebrek aan speeltijd.

03-03-2024 18:34

ProperFootball +14699

Altijd op zoek naar de positieve noot.

03-03-2024 19:36

Nr.10 +111573

Haha vond het ook een rare opmerking.

03-03-2024 20:52

Dolblij +45556

Kaplan hoort daar gewoon te staan. Helaas voor Sutalo, moge de beste spelen, en dat is Sutalo duidelijk niet.

03-03-2024 18:01

wijzijndebeste123 +165341

Sutalo > Rensch. Laat Rensch banken

03-03-2024 18:09

Dolblij +45556

Rensch had al 2 jaar moeten banken.

03-03-2024 18:14

Biss +10477

Rensch > Gooijer.

03-03-2024 18:44

Zuiderling +2226

En bij een andere club !!

03-03-2024 19:26

Capocapo +12001

Centraal zie ik liever Rensch. Het is niet veel, maar Sutalo kan het niet en lijkt het ook niet te willen

03-03-2024 19:31

Alexander40 +6114

ja, maar dat is een kwestie van tijd. Ik denk over een wedstrijd of 10-15 dat Gooijer beter is. Rensch staat namelijk al jaren stil in zijn ontwikkeling. Is echt wel een goede technische voetballer maar zo ontzettend slap. Blijkt onmogelijk bij hem om daarin te verbeteren

03-03-2024 21:49

Berghuis +14390

Sutalo moet natuurlijk z'n basisplaats direct kwijt wezen. Kaplan heeft in één wedstrijd meer laten zien dan Sutalo in bijna 30...

03-03-2024 18:01

MaximilianRosse +9197

Ik zou Gooijer op de bank zetten en Rensch naar rechts en Sutalo samen met Hato en Kaplan in het centrum.

03-03-2024 19:00

Biss +10477

Jij snapt em ;)

03-03-2024 19:12

Nr.10 +111573

Zolang je met 5 achter speelt ja, maar straks zijn het er weer 4 denk ik.

03-03-2024 20:53

MaximilianRosse +9197

Zie geen reden om weer terug te gaan naar 4. Straks met Bergwijn en Berghuis heb je voorin ook meer stootkracht.

05-03-2024 09:14

Patrick78 +52744

Wat een verschil met die slappe Sutalo

Kaplan altijd in de basis!

03-03-2024 17:53

Oxxer +164957 moderator

Kaplan heeft onterecht lang gewacht op min in Ajax 1, zijn pluspunten waren voor volgers van Jong Ajax allang duidelijk, Schip houd krampachtig vast aan spelers die er niks van bakken.

03-03-2024 17:52

Gizcobar +376

Nee is expres rustig gebracht ivm zijn blessures. Heel goed gedaan van de staf!

03-03-2024 18:14

Oxxer +164957 moderator

Ja idd Schip en staf doen fantastisch werk.

03-03-2024 18:15

leeke +10411

Onzin,was Sutalo niet geblesseerd stond hij gewoon weer Basis..dus hoezo goed gedaan

03-03-2024 18:23

Gizcobar +376

Ja in dat opzicht heb jij gelijk, maar in het opzicht: hij is te laat gebracht geef ik je geen gelijk; hij is uiteindelijk, dankzij blessure sutalo, qua timing goed gebracht.

03-03-2024 21:14

Balgevoel +31027

Ik zie in Sutalo én Kaplan juist een zeer complementair duo. Sutalo als laatste man (z'n rol bij Kroatië) en Kaplan als voorstopper. Hato een poosje linksback (kan geen kwaad) en met een middenveld zoals vandaag zie ik Sutalo nog wel uit z'n dip opkrabbelen. Maar misschien heb ik teveel vertrouwen in onze Kroatische vriend.

03-03-2024 18:22

Danielson +50622

Vrees het ja...

03-03-2024 20:30

Nr.10 +111573

Hato linksback = nee

03-03-2024 20:54

mickey2602 +4793

Hato misschien af en toe eens rust pakken een idee? Laat hem een keer met 15 minuten ofzo doen ipv 90.
Alleen Europees zou ik dan wel met hem beginnen als LCV,wedstrijden in de competitie moeten de komende weken ook zonder Hato te doen zijn.

03-03-2024 21:06

AFCAjaxJP9 +1455

Eens hoor, vertrouwen heeft hij nodig en een middenveld waar je de bal aan kwijt kunt scheelt voor Sutalo ook.
Het is niet de beste Opbouwer, maar dan moet je er voor zorgen dat er aangeboden word zodat het geen risicovolle ballen hoeven te zijn die hij geeft.
Bij Kroatië heb je natuurlijk modric, waar je 100 van de 100x de bal bij kunt inleveren. Dat is met het middenveld van de afgelopen 10maanden niet te doen.
Vandaag was dat wat meer zichtbaar dat je mensen op het midden wilt hebben die de bal kunnen en willen hebben met mannsverk en hendo

03-03-2024 21:10

AFCACruijff14 +162542

Had John een maandje eerder al wel mogen doen maar beter laat dan nooit.

03-03-2024 17:51

Gizcobar +376

Nee, ivm zijn blessures rustig gebracht. Perfect gedaan door de staff.

03-03-2024 18:15

Rodsje +14848

Jaa staf is prima bezig idd! Het gaat zo goed

03-03-2024 19:12

wijzijndebeste123 +165341

Over werkelijk iedere speler die ook maar n training bij Ajax heeft meegedaan maakt AS jaren na dato nog berichten. Nu schittert Mikautadze die nog ons eigendom is vandaag bij Metz. Geen enkel bericht hierover.

03-03-2024 17:45

HertogH +15926

Doelpuntje?

03-03-2024 18:35

wijzijndebeste123 +165341

Doelpunt en assist bij 0-2 winst. Vorige week prachtgoal en week daarvoor assist.

03-03-2024 18:44

Capocapo +12001

Nou nou, 2x gescoord in 7 wedstrijden, waaronder tegen de nummer laatst. Gun die jongen het beste, maar we moeten het niet overdrijven.

03-03-2024 19:35

wijzijndebeste123 +165341

2 goals en 2 assists in 7 wedstrijden bij n club die tegen degradatie strijdt is gewoon goed. En zn goals waren helemaal niet tegen de nr laatst maar tegen Nantes en Lyon.

03-03-2024 19:45

MokumsParadijs +2362

Leuk dat hij het goed doet bij Metz maar bij Ajax geen pepernoot geraakt.

03-03-2024 20:18

Danielson +50622

Ook geen reële kans gehad eerlijk gezegd.

03-03-2024 20:30

Nr.10 +111573

Penalty

03-03-2024 20:54

4Ever14 +6636

“Nu schittert Mikautadze die nog ons eigendom is vandaag bij Metz. Geen enkel bericht hierover.”

Omdat hij 2 stempels heeft: miskoop en Mislintat aankoop.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij een belangrijke speler kan worden voor Ajax, alleen moet je dan wel een fatsoenlijke trainer hebben die het in hem ziet en tijd om te ontwikkelen en te wennen.

03-03-2024 19:28

ChristianEriksen +92

Een penalty erin schieten vindt jij een prestatie? Mikautadze gaat niks meer worden joh lekker laten gaan.

03-03-2024 20:34

wijzijndebeste123 +165341

Mikautadze staat in t team van de week en dat is niet omdat hij n pingel scoorde. Je hebt duidelijk de wedstrijd niet gezien en lult maar wat raak.

04-03-2024 10:51

Saudara +7065

Snelheid is voor een moderne verdediger eigenlijk wel randvoorwaardelijk, het helpt met vooruit verdedigen en het helpt in een systeem zoals Ajax normaal speelt. Als hij naast zich maar iemand heeft die wel voldoende snelheid heeft is prima. Klasse verdediger trouwens.

03-03-2024 17:41

JGAjaxx +1212

Het is mij niet opgevallen dat hij niet snel is trouwens.

03-03-2024 17:44

SpursAjax +6724

Ja hij is gewoon snel voor een CV hoor!!

03-03-2024 19:20

036AFCA97 +146682

Iedereen die Jong Ajax kijkt wist dit al.

Blijf me afvragen waarom Schip zolang heeft gewacht met Kaplan.

03-03-2024 17:41

Ron6 +3522

Precies, de fans hebben dit weken gekereb al steeds gezegd. Helaas werd hij al niet eerder gebracht, hadden we wel een paar puntjes extra gehad.

03-03-2024 17:48

tdecler +3324

Omdat sutalo en hato gewoon goed stond ;)

03-03-2024 17:48

Biss +10477

Voorzichtigheid met zo’n enorm talent. 1,5 jaar geblesseerd zijn is niet niks.
Ik neem aan dat het medisch team van Ajax hier prima advies in kan geven en Schip iets met dat advies doet.

03-03-2024 18:42

GDSR +2862

Rensch ook eruit doei

03-03-2024 17:38

Amp +38000

Inderdaad wel weer eens fijn om een verdediger te hebben centraal die weet hoe hij zich zowel in balbezit als verdedigend moet opstellen

03-03-2024 17:35

Slang3 +46102

Zonder vroege wissel vorige week zouden we Kaplan in de zomer pas gezien hebben met jou

03-03-2024 17:33

NwankwoTita +1928

Inderdaad vrij traag. Trap mag hij ook aan werken, lijkt wel of hij bij een schot steevast in de grond trapt.

Ben benieuwd hoe hij omgaat met grote ruimtes. Schuurs ziet er ook veel beter uit in Italië dan hij bij Ajax deed. Alles te maken met hoeveel M2 meter iemand moet verdedigen.

Desalniettemin wel een beest in de mandekking en voetballend absoluut een aanwinst. Oneindig veel beter dan Sutalo.

03-03-2024 17:31

IboAFCA +16250

Bij Jong Ajax speelde hij in 4-mansdefensie en daar deed hij het uitstekend

03-03-2024 17:33

komopajax777 +13320

Zo traag is hij niet en zijn trap is gewoon heel goed.Eindelijk weer een echte kerel naast Hato achterin!

03-03-2024 18:22

Koningtoto +60663

Laten staan en Sutalo met Bogarde op trainingskamp sturen.

03-03-2024 17:26

RadheAjax2021 +17927

Als hij positioneel goed is dan heb je snelheid niet nodig want dan sta je altijd goed. Kaplan moet de rest van het seizoen in de basis blijven staan. Hij was een genot om te zien vandaag.

03-03-2024 17:25
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.