Taylor gooit shirt in publiek: 'Met de F-Side heb ik nooit een probleem gehad'

door BadembaBarrie 170

Bron Ajax Showtime

Taylor gooit shirt in publiek: 'Met de F-Side heb ik nooit een probleem gehad'

door BadembaBarrie 170

Bron Ajax Showtime

Laatst geüpdatet

Kenneth Taylor is lovend over de meegereisde supporters van Ajax. De middenvelder had met twee doelpunten een belangrijk aandeel in de 1-4 overwinning op bezoek bij FC Volendam. Na afloop van de wedstrijd liep Taylor samen met Devyne Rensch naar het uitvak toe om zijn shirt in het publiek te gooien.

Het is de zoveelste ontwikkeling in de saga rondom Taylor. Gevraagd hoe het afgelopen halfjaar voor hem geweest is, antwoordt de middenvelder op de persconferentie na afloop van de wedstrijd in eerste instantie echter wat ontwijkend. ‘De eerste seizoenshelft was zwaar en de tweede seizoenshelft gaat het beter. Je wil dit niveau vasthouden en telkens nog beter spelen’, reageert de middenvelder in eerste instantie diplomatiek. ‘Ik houd er niet zo van om terug te kijken, ik kijk liever vooruit. Dus dat is ook wat ik doe.’

En toch ontkomt zeker Taylor er niet aan om ook terug te blikken op wat zich de afgelopen maanden bij Ajax heeft voorgedaan. Hij was daar niet in de laatste plaats bij betrokken. Nog geen drie maanden terug begroette de Johan Cruijff ArenA het feit dat Taylor naar de kant werd gehaald nog met gejuich.

In de weken en maanden daarna volgde een wederopstanding waarbij de middenvelder meermaals belangrijk was voor Ajax. Na afloop van de wedstrijd tegen Volendam gooide hij dus zelfs zijn wedstrijdshirt naar het vak met de meegereisde supporters.

Taylor zelf lijkt er niet te veel woorden aan te willen wijden en er ook niet zo zwaar aan te tillen. ‘Daar hebben we het vaker over gehad’, begint hij dan ook, als hij de vraag krijgt, alvorens toch iets los te laten. ‘Met de jongens van de F-Side heb ik nooit een probleem gehad. Zij komen ook van overal uit Nederland en betalen veel geld om hier elke keer te zijn. Dat zijn volgens mij ook niet de jongens die mij in de steek hebben gelaten.’

‘EK is aan de bondscoach’

Dat Taylor beter speelt is niet alleen prettig voor Ajax, maar kan de middenvelder ook na dit seizoen nog wat moois opleveren. Taylor is viervoudig international en was onderdeel van de WK-selectie in 2022. Met het Europees Kampioenschap voor de deur, geeft Taylor toe ook daar nog aan te denken. ‘Altijd natuurlijk. Maar dat moet je verder aan de bondscoach vragen, niet aan mij.’

Bademba Barrie (Twitter: @Bademba__Barrie | E-mail: b.barrie@ajaxshowtime.com)

Lees meer over:
Plaats reactie

Jutter1 +4316

Die Taylor is gewoon een hele zwakke speler, die alleen maar enigzins kan imponeren tegen hele zwakke tegenstanders zoals dat Volendam. Een ploeg die meer dan terecht is gedegeradeerd uit de bepaald niet sterke ED van vandaag de dag!. Ook al overigens talrijke keren toen de ED van een stuk beter nivo was dan het huidige, een nivo dat nu dus om spontaan in huilen uit te barsten is, dat gegeven zegt overigens meer dan genoeg over de erbarmelijke staat waarin het Ajax zich nu bevindt. Laten we hopen dat Ajax zich in de komende jaren enigzins kan herpakken, hoewel de financiele positie niet bepaald rooskleurig lijkt/schijnt te zijn. Maar dat er erg veel werk aan de winkel is in de komende zomer transferperiode bij Ajax staat buiten kijf. We gaan het zien!

07-05-2024 12:37

ajaxfan1972 +2493

Als het goed is is het goed en is het slecht dan is het slecht
Ik heb al sinds begin jaren 90tig seizoenkaart en blijf me verbazen over vele mede supporters
Kritiek geven mag alleen op de sven aankopen ook na een prima pot
Alleen het ajax dna is heilig en ookal raken die in 30 vd 34 wedstrijden geen bal toch Op een voetstuk plaatsen want eigen jeugd
Dat was vroeger wel anders toen mocht je de lat daar ook hoog leggen tegenwoordig niet meer

06-05-2024 08:37

Ajaxsupporter02 +14351

Onzinnig gelul. Ook na prima potten kreeg Taylor vaak bakken met kritiek. Hij speelt de laatste tijd goed en mag daar de complimenten voor krijgen.

06-05-2024 13:32

Muddy +2444

Als ie ook nog gaat scoren kunnen we niet meer om em heen 🤩

06-05-2024 07:23

Ajaxmentalitaaa +1643

Iedereen die in het stadion komt (en ik weet dat zijn er niet veel hier op AS) weet dat het gefluit van het bioscooppubliek van de lange zijdes komt.

06-05-2024 01:17

AFCA020! +6130

Exact! Dat gedrag komt alleen van dat lange zijde klapvee en wat zogenaamde “supporters” op deze site die achter hun laptopje en voor hun tv vinden dat ze “Ajacied” zijn.

Ben blij dat Taylor weet dat wij hem nooit hebben laten vallen. Hij voelt de steun van de echte fans gelukkig 💪🏼💪🏼

06-05-2024 06:47

Muddy +2444

Je kan prima supporter zijn als je niet elke wedstrijd in het stadion zit. Maar als je je bij tegenslagen tegen de spelers keert ben je geen supporter.

06-05-2024 07:22

AFCA020! +6130

Ben ik het mee eens Muddy, maar zeg ook niet dat dat niet zo is.
Ik heb het over de uitfluiters, net als jij vind ik dat geen Ajacieden

06-05-2024 09:45

Ajaxmentalitaaa +1643

Ik geef alleen aan dat als je in het stadion zit dat je dan weet waar het gefluit vandaan komt, vanaf de TV is dat lastiger te beoordelen

06-05-2024 13:13

Breuk +25367

Ja want op zuid zijn ze te druk met van Praag uit te joelen.

06-05-2024 13:26

Ajaxmentalitaaa +1643

Je kan zeggen wat je wil maar het heeft wel effect gehad, zonder al die onrust op de tribunes had kroes never nooit terug mogen komen

06-05-2024 23:21

Ferd +38603

Van Praag 0 (voor de kenners!)

10-05-2024 11:34

Hunkelaars +3375

Marcel Keizer wordt komende week gepresenteerd als coach Ajax1.
Assistenten: Vos-Chivu staan vast.

05-05-2024 23:45

behangdelul +32850

Vitek en Suzuki lijken mij om te beginnen al twee mooie aankopen.

05-05-2024 22:44

Aram +18185

Och jongen je hebt dit seizoen twee keer goed gespeeld. Waarvan 1 keer tegen een ontstellend zwak Volendam. Waarom ga je dan toch weer met gebaartjes en verhaaltjes er meer van maken? Zorg eens voor een goed seizoen, dan praten we.

05-05-2024 21:58

Zuid2 +2523

Hoe wil hij er meer van maken met gebaartjes?
Voor de zoveelste keer toon je alweer aan nogal in de war te zijn.

05-05-2024 22:52

Ajaxsupporter02 +14351

2x? Jij kijkt dus incidenteel een wedstrijd van Ajax, duidelijk.

05-05-2024 22:58

Aram +18185

Nee hoor. Taylor is aan een slecht seizoen bezig. Vooral verdedigend is hij dramatisch. Dat valt op als je hele wedstrijden kijkt en oplet wie er vuile meters maken en wie niet. Taylor scoort daar enorm slecht op. In veel wedstrijden deed hij niet veel meer dan balletjes wachten; en dan deed ie er ook nog niks mee.

Maar zoals ik zei, recentelijk heeft hij twee keer goed gespeeld. Nu een goed seizoen en we praten.

05-05-2024 23:35

Ajaxsupporter02 +14351

Ik mis geen enkele minuut. Verdedigend moest hij zulke enorme ruimtes belopen, was gewoon niet te doen de hele wedstrijd. Laatste tijd levert hij sowieso goede arbeid en valt er minder te belopen.

Recentelijk wel meer dan twee goede wedstrijden.

05-05-2024 23:49

wilbert.b +3110

yern Munich, AC Milan and Ajax were some of the clubs with scouts in attendance for FCM - Brøndby today.

I’d guess that the main targets were Franculino, Dario Osorio, Oliver Sørensen and Yuito Suzuki.

Vandaag weer
Daar was die dus …

05-05-2024 21:38

wilbert.b +3110

couts from #mcfc #lfc #thfc #fcnantes #ajax #vfb #union Berlin #sociedad , Hoffenheim, Genk, Wolfsburg and Parma saw Brøndby 2-1 FC Midtyjlland on 21/04

22yo #bif MF Yuito Suzuki scored two goals that day

After another on Sunday he 6 goals & 3 assists in his last 6 games

05-05-2024 21:38

Asverslaafd +1066

die krejci en vitik van sparta praha waren echt twee goeie aankopen geweest voor dit ajax. In plaats daarvan moeten we t doen met sutalo, tahirovic en mannsverk

05-05-2024 21:35

Tommyshelby +129826

Blijft gewoon een interessante speler met goede technische voorwaarden. Het kwartje is nu ook gevallen, net als bij Brobbey destijds. Hoop dat ie nu de laatste stap in z'n ontwikkeling kan zetten.

05-05-2024 21:19

JS16 +2966

Slim, doen alsof je zuid achter je hebt staan

05-05-2024 21:18

Amp +38000

Alsof die andere supporters je wel in de steek hebben gelaten. Kom op nou. Ze hebben je een wake-up call gegeven destijds, eentje die je al veel eerder had moeten krijgen van je trainer(s) en medespelers maar die vertikten het of het kwam blijkbaar niet aan. Je hebt je herpakt, maar trek dat maar even door naar en tegen een hoger niveau. Die tweede helft tegen Twente, dat zou het minimale moeten zijn. En niet de uitschieter naar boven.

05-05-2024 20:59

Ajaxsupporter02 +14351

Het minimale ja? Als elke speler zo elke week speelde maakte je iedereen kapot in de Eredivisie. Onrealistisch verwachtingspatroon.

05-05-2024 22:59

Amp +38000

Alsof die helft absolute top van Nederland was. Houdt toch op zeg. De standaarden hier zijn echt om te janken

06-05-2024 07:33

Ajaxsupporter02 +14351

Als je dat structureel laat zien wel ja. Als elke speler dat doet win je elke wedstrijd. Jij verwacht Real Madrid niveau en lijkt op een successupporter.

06-05-2024 13:40

Amp +38000

Och sufferdje, successupporter komt ie mee. Ik heb de jaren onder polsen, blind, wouters, etc gewoon meegemaakt en ben er gewoon hoor, stoere knul. Die tweede helft tegen Twente was alleen goed doordat ze een keer vol inzet toonden. Dat jij je standaard voor ajax op niveautje middenmoot hebt staan betekent niet dat anderen ook naar loser niveau willen streven. Grote jongen hoor

06-05-2024 18:38

Ajaxsupporter02 +14351

Wat een onzin praat jij zeg. Niveau middenmoot heb je het ineens over. Ik zeg dat je op een successupporter lijkt, niet dat je het bent. Jij voelt jezelf de grote jongen volgens mij, even in de spiegel kijken.

06-05-2024 18:48

SpursAjax +6724

Als aanvallende middenvelder is hij echt heel goed!!

05-05-2024 20:49

Jeffrey.W72 +462

Aangesproken worden op je lakse spel door de supporters helpt dus toch wel.

05-05-2024 20:41

Apoc9 +1683

Precies. Iemand die niet goed genoeg is, maar wel 100% geeft wordt niet uitgefloten. Taylor heeft wel de potentie maar gooide er met de pet naar. Dan krijg je vroeg of laat een reactie.

05-05-2024 20:57

JanBiesbos +29271

Ik zit het terug te kijken maar wat slecht, de start vd tweede helft zo slap , ook dat wandelen van iedereen, geen speler die zich aanbiedt, iedereen staat maar te staan we zijn mijlenver verwijderd van het normale ajax niveau het lijkt in niks op ajax voetbal .

05-05-2024 20:24

B2tob4 +12084

Verbaast iedereen denk ik dat op sommige momenten, in dit geval wederom bij de start vd. 2e helft, er totaal geen spirit aanwezig is bij dit elftal. Geen druk zetten, niet lopen om gaten te trekken, balcirculatie op onaanvaardbaar laag niveau, en zo kun je wel doorgaan.
Kan weinig met “het teamniveau” te maken hebben, alswel met de peptalk van de staf. Als je als coach ziet in het veld dat zoiets 1 wedstrijd gebeurt grijp je in, maar dit is een wekelijks terugkerend iets waar van het Schip en de staf geen “beweging” in weten te brengen. Juist daarom is van het Schip dus ongeschikt als coach voor het topvoetbal..!

05-05-2024 21:12

NeeI +108043

Blijkbaar vindt men het moeilijk Taylor te complimenteren met een goede wedstrijd. Ja, maar.... hij was zo kut toen en toen.

05-05-2024 20:14

Rolo +13828

Precies Neel, voor sommige is het lastig toegeven als ze er naast zitten.

05-05-2024 20:51

Myriad +7131

Zelfs de spelersraad heeft hierover zijn beklag gedaan bij de supporters, dus natuurlijk heeft dit veel pijn gedaan bij Taylor.

Dat maakt het respect voor zijn come back alleen maar groter.

Ik was nooit een fan van hem, maar vind dat hij aanmerkelijk beter is gaan voetballen de laatste maanden. Hij wint veel duels, staat beter opgesteld, weinig balverlies en maakt goede goals.

05-05-2024 20:12

Ajacider +4936

Imo had hij de wake up call nodig van het publiek want de technische staf / bestuur van Ajax dicht zijn matig functioneren toe aan de selectie samenstelling. Taylor kan prima voetballen maar laat dat niet vaak zien.

05-05-2024 21:17

MarcelvTol1971 +15451

En nou gewoon een keer een heel seizoen het voortouw nemen. Geen EK hoop ik, maar gewoon vakantie en volgend seizoen gas er op.

05-05-2024 19:39

MichelBoerebach +29286

Die wordt niet geselecteerd, joh.

05-05-2024 19:42

Belnaarhuis +5076

Genoeg opties die een stuk verder zijn idd

05-05-2024 19:48

MarcelvTol1971 +15451

Ik hoop het

05-05-2024 20:39

jeffrey_van_der_sluis +30584

Speelde weer een goede pot, zou hem toch houden voor komend seizoen

05-05-2024 19:39

Merrick +6783

Jammer dat Sutalo zich niet herpakt heeft maar die is dan ook gewoon te slecht voor woorden.

05-05-2024 19:29

Koningtoto +60663

Wacht maar op het ek. Gelukkig maar, dan kan hij voor goed geld weg.

05-05-2024 19:34

Artemio +32216

Naja ik vind dat Taylor weinig progressie heeft geboekt statistisch gezien. 5 goals en 5 assist is best weinig als “ aanvallende “ middenvelder bij Ajax.

05-05-2024 19:27

Ajaxsupporter02 +14351

Heeft nauwelijks als AM gespeeld. Zelfs aantal wedstrijden als LWB en vaak als “8”.

05-05-2024 19:35

Artemio +32216

In een normaal Ajax moet dat geen verschil maken.

05-05-2024 21:08

Ajaxsupporter02 +14351

Maar dit is geen normaal Ajax. En het maakt toch zeker wel uit of je dieper of minder diep wordt opgesteld?

05-05-2024 21:08

Intec2.0 +12437

Gaat als middenvelder ook niet alleen erom hoeveel goals en assist je maakt maar ook duels die je aangaat en wint. Hoe speel je tussen de linies ben je aanspeelbaar en zo kan ik doorgaan. Taylor is een prima 12-13-14 speler maar geen basis materiaal

05-05-2024 19:38

Arieajax +1153

Wees blij dat hij er is. Als middenvelder gewoon prima in dit ajax. Zelfs als linker wingback was hij nog beter dan menigeen

05-05-2024 20:41

Copa077 +2761

Mensen beseffen niet hoe grote tik psv uitdeelt nu.
Ajax had altijd 2x zo grote begroting als psv en fey maar word nu ingehaald.
Psv gaat vanaf komend seizoen 150 miljoen draaien en ajax mag blij zijn ze dat halen.
Dus je kunt wel invullen hoe dat gaat komende jaren.
Het blijft onvoorstelbaar hoe ze deze voorsprong hebben kunnen weg geven op die 2.
We mogen gerust zeggen dat ajax terug is voor 2017.
Geen geld voor grote goede spelers en leunen op jeugd die te kwaliteit te kort komt!
Worden komende jaren zwaren tijden en de omslag is nabij dat je gewoon afhaakt.

05-05-2024 19:27

MichelBoerebach +29286

PSV krijgt ook wel weer een terugslag. Je hebt gezien hoe snel het kan veranderen.

05-05-2024 19:44

Berven +277

Je weet hoe voetbal verraderlijk verandert zowel op gegeven moment raken we over paar jaren weer 2 CL-plekken weg,. Dat houdt in vooral de kampioen van Nederland weer een voorronde moet spelen voor in hoofdtoernooi te komen spelen.

05-05-2024 19:47

Copa077 +2761

Ja dan gaat die plek dus na psv of zelfs fey

06-05-2024 00:49

WW +757

Pieken en dalen. PSV komt nog wel aan de beurt. Feyenoord was een paar jaar geleden meer dood dan levend. Eén coach heeft dat weten veranderen.

05-05-2024 19:56

DeHeerVanDeMeer +25201

Ja net als Ajax die niet meer in te halen was in de 90s en 3 jaar geleden, het Bayern van Nederland.
Feyenoord zou ook nooit meer kampioen worden toen ze in de ellende zaten.
Elke club heeft zijn ups en down, ook Psv gaat wel weer inkakken.

05-05-2024 20:29

w86 +9472

Ik snap dit zwartgallige nooit, wat een vreselijk leven moet je dan hebben?? Zelfs onder berichten die daar niks mee van doen hebben...

Als Ajax het weg kan geven, kan dat elders toch ook gebeuren? En als andere clubs het Bayern van Nederland weer in konden halen, moeten we dat anders om toch ook weer kunnen?

05-05-2024 20:37

BackInBlack +14606

Bijtekenen graag

05-05-2024 19:26

EinSteijn +4794

Waan van de dag regeert weer zie ik na 1 aardige wedstrijd tegen het zojuist gedegradeerde Volendam.

05-05-2024 19:23

Ajaxsupporter02 +14351

Speelt al langere tijd prima tot goed. Waan van de dag regeert bij jou blijkbaar.

05-05-2024 19:36

EinSteijn +4794

Jij mag best enthousiast worden hoor van een doelpunt van Taylor tegen Volendam, maar als ik dan lees of hij mee moet naar het EK: kijk even terug hoe hij o.a. tegen Frankrijk finaal werd weggespeeld.

05-05-2024 19:43

Ajaxsupporter02 +14351

Waar zeg ik dat ik daar enthousiast van wordt? En je mening baseren op die wedstrijd tegen Frankrijk waar iedereen door het ijs zakte zegt misschien wel meer.

05-05-2024 19:58

AFCA-pride +17432

Daar is hij door Koeman gewoon opgeofferd. Had een Wieffer daar gestaan, dan was hij helemaal zoek gespeeld

05-05-2024 20:02

MichelBoerebach +29286

En dan journalisten die denken dat ie zomaar eens geselecteerd kan worden voor het EK. Gekkenhuis!

05-05-2024 19:45

TontoKarnaggel +42547

Ik heb hem op de tribune verrot staan schelden bij zijn zoveelste lusteloze terug wandeling na balverlies en keihard staan toegejuichen nadat hij de ballen uit zijn broek liep om een verloren bal terug te veroveren. Het is echt geen hogere wiskunde hoe het bij supporters werkt hoor ...

05-05-2024 19:21

rood-wit-hart +2281

Ik fluit zelf geen spelers uit en ga ook niet juichen bij een wissel (al zei ik wel hè hè tegen m'n maten), maar Taylor had gewoon een schop onder z'n hol nodig. Slecht spelen, een vormdip, dat kan en mag, maar er met de pet naar gooien, geen inzet tonen en uitstralen dat je het op je talent alleen wel even gaat redden niet. En dat is wat hij wel deed in die fase.

Daarna heeft hij het knap opgepakt. Ik zal nooit echt fan worden, maar hij toont karakter en verbetering na die periode en dat is een compliment waard.

05-05-2024 19:19

joendoen +2876

Taylor is in de basis gekomen en toen kwam er crisis. Bestuurlijke en vele trainers wissels. Desondanks weet hij zich keer op keer te herpakken en hij is nog zo jong. Heeft zich nooit en te nimmer kritisch uitgelaten over wat dan ook. Ook niet toen hij als linksback misbruikt wordt. Ik gun deze jongen een seizoen waarin rust is waarin er een duidelijke speelstijl is en waarin hij op zijn juiste positie mag spelen. Ik ben blij met deze echte Ajacied !!

05-05-2024 19:13

profoff +8397

Je bent zelf harder gaan werken. Het heeft dus een positief effect gehad

05-05-2024 19:03

LichaTheButcher +3884

Klopt bro, echte Ajacied. Komt er wel!!

05-05-2024 18:58

JanBiesbos +29271

Volgend seizoen gaan we knallen

05-05-2024 18:56

Darkbird +2505

Kan wel in het rijtje Vertonghen, Vermealen, Daley Blind en recentelijk Alvarez. Alle 4 hebben ze slechte momenten gehad en met momenten stevig uitgefloten maar zijn er sterk uitgekomen. Hopelijk zet Taylor de stijgende lijn door en kan hij belangrijk worden volgend seizoen.

05-05-2024 18:52

BarryJanssen +14371

Taylor mag nog niet eens de veters strikken van die genoemde spelers..

05-05-2024 18:54

Baltovenaar +769

Taylor is pas 21. Daley speelde op zijn 20e bij FC Groningen omdat hij na een slecht seizoen uitgeleend werd. Daarna keihard terug gekomen. Taylor komt er wel.

05-05-2024 19:03

Ajaxsupporter02 +14351

Jij snapt de vergelijking niet helemaal volgens mij..

05-05-2024 19:03

Hersenspinsel +8278

Ik hoop ook dat Taylor de kritiek verwerkt zoals Zyech dat deed.
Een 2 benige die ook nog kan voetballen is meer dan welkom.

05-05-2024 18:57

gi0vanni +7331

Hij mag het eerst in alle wedstrijden laten zien, ook tegen de topteams. We gaan kijken wat voor selectie er volgend jaar staat.

05-05-2024 18:58

RadheAjax2021 +17927

Hij presteerde niet en daar mag best wel wat over gezegd worden. Afgelopen wedstrijden kwam hij wat beter in z’n spel. Maar om nu te zeggen dat hij dit middenveld gaat verbeteren nee. 2 en een halfjaar speelt hij op het middenveld maar heeft zich alles behalve door ontwikkeld. Een doelpunt scoren tegen een Volendam is toch wel het minste wat je mag verwachten. Tegen de grotere clubs of in Europa verzuipt hij op het middenveld.

Komt er een goed bod verkopen.

05-05-2024 18:48

Ajaxsupporter02 +14351

Ontwikkelt zich nu juist, al een tijdje. Ook juist hij was belangrijk tegen Bodo en Marseille in Europa bijvoorbeeld. Zijn echt zoveel spelers die veel minder hebben toegevoegd.

05-05-2024 18:56

BarryJanssen +14371

Ja die schitterende voorzet tegen bodo was echt magistraal..

05-05-2024 18:57

Ajaxsupporter02 +14351

Ik zeg dat hij belangrijk was, dat was hij toch ook? Probeer je nu echt alles te bagatelliseren?

05-05-2024 19:00

BarryJanssen +14371

Jij noemt een aantal momenten op, om je gelijk te bewijzen, maar hij heeft gewoon 25 van de 32 wedstrijden niet goed gespeeld.

Hij ontwikkelt zich nauwelijks, en ja, het was vandaag wel goed, maar mag het tegen het zwakste team uit de Eredivisie?

Ik was vrij enthousiast toen hij zijn debuut maakte, want een tweebenige multifunctionele middenvelder, is natuurlijk een toegevoegde waarde.

Helaas heeft hij zijn potentie totaal niet waar weten te maken en het houdt gewoon een keer op met wachten totdat hij dat wel zou gaan doen.

Ajax moet echt verder wil het niet weer zo’n dramatisch seizoen tegemoet gaan en mijn inziens is daar geen rol voor Taylor weggelegd.

Maar wel mijn welgemeende felicitaties voor zijn goede spel tegen het al nagenoeg gedegradeerde Volendam.

05-05-2024 19:04

Ajaxsupporter02 +14351

Totaal niet mee eens. 25 van de 32 zuig je zomaar uit je duim. Hij speelt al langere tijd vrij goed en ontwikkelt zich de laatste maanden duidelijk, ook in verdedigend opzicht.

“Helaas heeft hij zijn potentie totaal niet waar weten te maken”. Kerel, hij is 21. Gaan we hem nu al afschrijven in een klote seizoen van de gehele club? Waarin hij nog 1 van de minst slechte was.

Die rotzooi in de selectie moet je opruimen. Taylor gaat nog van waarde zijn bij Ajax.

05-05-2024 19:11

BarryJanssen +14371

Wij zijn het kennelijk oneens.

Prima natuurlijk, maar volgens mij is het dan volslagen zinloos om nog verder te discussiëren.

Fijne avond!

05-05-2024 19:14

Ajaxsupporter02 +14351

Dan stoppen we er toch mee? Ik vind het prima en heb gezegd wat ik wilde zeggen.

05-05-2024 19:14

BarryJanssen +14371

Dat is hartstikke mooi.

Nogmaals fijne avond.

05-05-2024 19:16

Ajaxsupporter02 +14351

Fijne avond

05-05-2024 19:19

Aram +18185

@02
Dan ben jij vast ook fan van Sosa. Die was tegen Bodo een stuk belangrijker dan Taylor.

05-05-2024 22:04

Ajaxsupporter02 +14351

Op welke manier?

05-05-2024 22:08

PetrusKeizer +10739

Hij heeft er 2 gescoord tegen Volendam, maar "'dat Taylor geen hattrick tegen een Volendam scoort bewijst maar weer dat hij in zn ontwikkeling heeft stilgestaan/" 😂

05-05-2024 19:21

RuffRhythim +24837

Is sinds zn pek-en-verenaftocht wakker geworden, begon te begrijpen dat ie anders moest en is beter gaan spelen ja. Maar meer ook niet hoor...

05-05-2024 18:47

Oeroeboeroe +18511

"dit niveau vasthouden"??? 😳🤔😟

05-05-2024 18:46

Zuid2 +2523

Ik zou nog een vierde en vijfde emoticon plaatsen anders.

05-05-2024 18:47

Belnaarhuis +5076

🤧😮‍💨

05-05-2024 20:06

AjaxDeBesteClub +18786

Haha alsof de rest van het publiek hem wel in de steek heeft gelaten. Ik vind het allemaal sentimentele onzin. Zijn gemiddelde dit seizoen is nog steeds erg matig. Hopelijk kan Ajax hem deze zomer verkopen voor een miljoenetje of 25. We hebben nu geld nodig, hij vertegenwoordigt enige waarde en ik verwacht niet dat dat veel meer gaat worden.

05-05-2024 18:41

BarryJanssen +14371

Transfermarkt zegt 10 miljoen.

Alles boven de 15 miljoen moet je gewoon accepteren.

05-05-2024 18:42

Ajaxsupporter02 +14351

Je kan echt wel meer voor hem krijgen, al helemaal na volgend jaar als hij goed blijft spelen.

05-05-2024 18:43

AjaxDeBesteClub +18786

Ik denk dat we wel 20-25 miljoen kunnen krijgen als het een beetje meezit. Hopelijk voor Forbs 15 en voor Bergwijn 35. Akpom evt 18-20 en dan Van Wolfswinkel halen als 2e spits. Dan komen we al een eindje voor wat we nodig hebben.

05-05-2024 18:44

BarryJanssen +14371

Hij speelt al het hele jaar (en eigenlijk nog wel langer) op z’n zachtst gezegd wisselvallig, waarbij de slechte wedstrijden de boventoon voeren.

Wat verzekert jou dat hij volgend jaar goed blijft (?) spelen?

05-05-2024 18:45

AjaxDeBesteClub +18786

Ik denk dat het niet boven de 40 gaat. Want ik zie er geen topspeler in.

05-05-2024 18:46

BarryJanssen +14371

Ze verwachten voor Veerman 25 a 30 miljoen, dan gaat zo’n Taylor toch gewoon voor de helft..

05-05-2024 18:48

AjaxDeBesteClub +18786

Weet ik niet. Ik vind Veerman veel beter alleen daar zijn denk vooral subtopper s in geïnteresseerd. Ajax heeft nog steeds een goede naam met talenten. En ik geloof dat Taylor er vrij goed op staat.

05-05-2024 18:51

BarryJanssen +14371

Ik weet niet hoeveel clubs op zoek zijn naar een aanvallende middenvelder die liever op 8 speelt, weinig rendement heeft en altijd zijn mannetje laat lopen.

Maar mochten die er zijn, hoop ik dat ze zich zo snel mogelijk melden.

05-05-2024 18:53

Ajaxsupporter02 +14351

Met hopelijk een goede trainer blijft hij zich ontwikkelen en kan dat meer rendement halen. Heeft nauwelijks op 10 gespeeld dus dan is 10 g/a nog niet eens zo heel slecht. Ook meerdere keren als LWB.

05-05-2024 18:58

BarryJanssen +14371

Ik hoop vooral dat hij volgend jaar niet meer voor Ajax speelt. Of hij moet genoegen nemen met een reserverol.

In die rol kan hij nog best nuttig zijn.

05-05-2024 18:59

leeuw58 +1938

10miljoen? 1 en daar mag je blij mee zijn.

05-05-2024 19:05

leeuw58 +1938

Dromen zijn bedrog.

05-05-2024 19:06

Ajaxsupporter02 +14351

Leeuw neem jij jezelf wel serieus met 1 miljoen?

05-05-2024 19:14

Ajaxsupporter02 +14351

Heeft gewoon gelijk. Nu niet doen alsof er niks is gebeurd.

Met een goede trainer gaat hij zeker beter worden.

05-05-2024 18:44

AjaxDeBesteClub +18786

Er hebben denk amper duizend mensen geklapt doen hij een keer gewisseld werd. Ten eerste was dat misschien cynisch naar Schip die bepaalde spelers een voorkeursbehandeling geeft. En ten tweede is dat maar een heel klein deeltje van het publiek die bij een heel klein deel van de wedstrijden een keer ongenoegen heeft geuit. Wat mij betreft nog terecht ook.

05-05-2024 18:46

MisterAFCA +6443

Dat fluitconcert en applaus was muv de F-side massaal hoor.

05-05-2024 18:50

BarryJanssen +14371

Maar dat het meer gericht was op de belachelijke keuzes van Schip, waarbij er een aantal spelers een voorkeursbehandeling genoten, klopt ook.

05-05-2024 18:51

Ajaxsupporter02 +14351

Er werd ook gefloten, duidelijk richting Taylor. En hoe weet je dat het er maar rond de 1000 waren? Je probeert het nu goed te praten. Niet alleen in de wedstrijden, maar hij zal ook weten hoe supporters over het algemeen over hem praten.

05-05-2024 18:52

AjaxDeBesteClub +18786

Oke dan heb ik dat verkeerd meegekregen.

05-05-2024 18:58

RadheAjax2021 +17927

Al zou je 7.5 miljoen krijgen voor hem zouden ze het moeten accepteren. Taylor komt te kort voor Ajax en het niveau wat we na willen streven.

05-05-2024 18:49

Bky +56799

Eigenlijk wel onze beste speler in jaren.

05-05-2024 18:37

Robbie en de Kock +11243

Op plinthoogte inderdaad dan. De lat

05-05-2024 18:40

Robbie en de Kock +11243

Taylor heeft als vele andere in dit team nooit echt een duidelijke vaste plek gehad. Telkens weer een ander concept. Tot en met linksback toe. Dan is het ook lastig vastigheid te creëren en jezelf te ontplooien.
Hij rendeert het beste als hij bij kan sluiten en kan kaatsten met zijn vriend Brobbey .8 of 10 inderdaad.

05-05-2024 18:37

OdjePils +6321

Taylor heeft ons 25 wedstrijden in de steek gelaten. De waan regeert weer eens!

05-05-2024 18:37

Zuid2 +2523

Ons? Doe jij mee?

05-05-2024 18:46

BarryJanssen +14371

Schitterend dat weer eens blijkt dat niets zo veranderlijk is als de voetbalwereld. Taylor heeft dit seizoen vooral uitgeblinkt in wanprestaties, maar na één goede wedstrijd tegen het zwakste team uit de Eredivisie, komt ineens weer het EK ter sprake en lees ik hier dat Ajax een goede middenvelder heeft voor komend seizoen, of dat hij zijn talent eindelijk inlost..

05-05-2024 18:32

DankzijCruijff +48731

Mooie, ongenuanceerde nonsens.

05-05-2024 18:34

BarryJanssen +14371

Precies zo zou ik het ook omschrijven!

05-05-2024 18:34

Koningtoto +60663

Ik ben het er wel mee eens eigenlijk. Taylor heeft toch amper wat gebracht dit seizoen? Of vond jij hem wel zijn belofte uit de jeugd inlossen? Juist een pupil uit de eigen jeugd moet voorop gaan in de strijd. Juist daarin heeft hij vaak steken laten vallen.

05-05-2024 18:37

Ajaxsupporter02 +14351

Onzin dat hij uit heeft geblonken in wanprestaties. Onzin dat hij pas 1 goede wedstrijd speelt. Maar dat jij niet eens positief kan zijn over Taylor is al langer duidelijk.

05-05-2024 18:46

BarryJanssen +14371

5 goals en 5 assists in 32 wedstrijden dit seizoen.

Daarnaast voert hij zijn verdedigende taken nooit uit en was hij dit seizoen meermaals het mikpunt van spot.

Nee echt een top seizoen..

05-05-2024 18:47

Ajaxsupporter02 +14351

Dat hij zijn verdedigende taken “nooit” uitvoert is alweer dikke onzin. Mikpunt van spot was onterecht omdat er nog veel meer spelers veel zwakker speelden. Misschien er eens een keer genuanceerd naar kijken.

05-05-2024 18:53

BarryJanssen +14371

Fijn dat jij wel fan bent.

Ik vind het een voetballer van het niveau Heerenveen.

05-05-2024 18:55

Ajaxsupporter02 +14351

Sorry, maar als je dat serieus meent dan denk ik echt dat je er heel weinig verstand van hebt.

05-05-2024 18:58

BarryJanssen +14371

Oké, niveau Excelsior dan.

05-05-2024 19:00

mokum410 +3299

In de steek hebben gelaten?

Wij als Ajax supporters willen niets lievers dan eigen jeugd spelers die doorbreken.
als m

05-05-2024 18:31

danny006 +479

succes met martha

05-05-2024 18:39

Moooo +3990

Taylor begint zijn talent in te lossen, was er vrijwel zeker van dat Ajax een Gravenberch vrij makkelijk zou kunnen verkopen als ik de inval beurten zag op de 8 positie.

Dat is ook een beetje het probleem bij Ajax dat iemand er gelijk moet staan, een vooruit spelende speler het best in balbezit ineens een speler wordt die veel achteruit en verdedigend zijn werk moet opknappen.
Iets wat Taylor niet goed kon, ook met een Alvarez op 6 liep dit niet gewenst.

Rensch idemdito aanvallend, opbouwend prima verdedigen is niet zijn kracht.

Een belangrijke schakel dicht ik onze Turkse vriend Kaplan toe, hij is duidelijk de beste verdediger die we hebben lopen, zie hem wel de stap maken naar een topclub.
Als je Sutalo ziet spelen naast hem, dan denk je is Sutalo zo slecht of is Kaplan gewoon steengoed.
Sutalo is een NU nog een mondiaal spelertje, mist vertrouwen.
Hopen dat hij ook stappen gaat zetten of voor 20 Miljoen na een uitstekend EK gaat vertrekken.

05-05-2024 18:28

Belnaarhuis +5076

Als hij een uitstekend EK speelt, dan toont hij toch juist aan dat hij een toegevoegde waarde kan hebben mits de samenstelling van het elftal goed is

05-05-2024 20:15

Moooo +3990

Nederland is ook één van de favorieten en speelt veel al vooruit, alleen ik zou een Gravenberch het ook gunnen.
Mogelijk is Gravenberch wel 2 stappen verder, Taylor speelt pas goed sinds een aantal wedstrijden bij een Ajax.

Koopmeiners is ook iemand die het qua prestaties wel meer kansrijk acht.

Veerman, Frenkie, Reinders zijn zeker mogelijk dat Koeman meer een echte 10 zoekt?

05-05-2024 20:29

Belnaarhuis +5076

eens over het middenveld in ieder geval, mijn reactie ging specifiek over sutalu, hoe kijk je daar naar?

06-05-2024 06:28

Moooo +3990

Kroatië is als collectief erg sterk, individueel is het minder enkele sterren als een Gvardiol en een Modric. Sutalo is best wel een goede verdediger tijdens de training, alleen gaat alles mis dit seizoen in de wedstrijden, ook gisteren toch 3x gewoon de fout in gaan.

Kijk je naar een Kaplan die voetbalt met de borst vooruit, maakt je elftal echt beter. Kaplan speelt nog geen A duel (vrij logisch) terwijl Sutalo al een WK heeft gespeeld.

Maar ik denk dat Sutalo te weinig een voetballer is en dat hij veel dingen nog gaat leren, zelfde als een Bassey die verdedigend er juist wel stond en voetballend nog minder was.
Deze gasten moet je gewoon even de tijd geven.
Sutalo zal denk ik niet naar een top club vertrekken, maar kan zeker doorgroeien naar een leuke speler bij een subtopper.

06-05-2024 09:25

Cesc88 +6211

Off: Die gozer die z'n hand kwijt geraakt is is Appie bij Psv, gun je niemand maar is wel één van de grootste clowns die ik gezien heb.

05-05-2024 18:28

Mofson +8183

Hij dacht dat hij een fakkel in zn hand had las ik ergens lol

05-05-2024 18:28

Cesc88 +6211

Ja klopt, bleek alleen een Cobra 6.

05-05-2024 18:29

Wendy.H +7128

Helemaal niks lolligs aab Mofson

05-05-2024 19:24

RuffRhythim +24837

Ik zie zn vergissing door de vingers...

05-05-2024 18:49

Hakim22 +7462

Ik ook, maar was niet zo handig van hem

05-05-2024 19:11

RuffRhythim +24837

Inderdaad....
Dat kon je op je vingers natellen...

05-05-2024 19:15

microfoonannabool +5849

https://youtu.be/vgNFZRvNNk8?si=aFw1QHgmSxWzSoJt

Appie

05-05-2024 19:28

Jeugd +24909

Jawel dat zijn precies de jongens die je in de steek laten. Zeg dat dan gewoon. Vind wel dat de coach hiet ook een tol in heeft. Hij is veel te lang wekelijks blijven staan terwijl hij slecht presteerde.
Supporters zijn opportunisten, je wordt heilig verklaard als je het goed doet en bij Ajax bent. Je wordt weggehoond als je slecht presteert of de club verlaat.
Hoe een legende als van Basten hier altijd besproken wordt is onfatsoenlijk maar kritisch zijn mag van mij.
Ben zelf niet zo van het heilig verklaren zoals ze dat in veel buitenlanden wel doen, bijvoorbeeld Italie en Engeland.
Tadic was ook zo'n held voor het leven in 2018/19. Totdat hij Ajax verliet, toen was het een jankerd, een toneelspeler en alles wat hij in 2018/19 ook al was maar doir de vingers werd gezien.
Jeugdspelers uitfluiten vind ik altijd wel triest. Gasten tot 21 jaar zullen altijd hoge pieken en diepe dalen kennen, tenzij je echte top bent zoals van Basten, Bergkamp, Frenkie etc.

05-05-2024 18:28

Ajax The Best +16639

Je bent zeker nog nooit bij een uitwedstrijd geweest. De uitsupporters staan altijd achter het team en achter de spelers. Dat zijn supporters. Dat is iets heel anders dan de AS critici die zich supporter noemen, maar dat helemaal niet zijn.

05-05-2024 18:35

Jeugd +24909

Het gefluit kwam toch uit het vak of niet?

05-05-2024 18:43

Jeugd +24909

Nee dat was alleen op TV, natuurlijk.
Taylor is neer dan eens uitgefloten,vanuit welk vak doet er niet toe.

05-05-2024 20:21

Ajax The Best +16639

Hij is zeker uitgefloten in de ArenA. Maar niet vanuit de F-Side. En dat is waar hij het over heeft.

05-05-2024 22:17

Koningtoto +60663

Tja. Die kan beter weg gaan. Die heeft volgend seizoen echt iedereen, op zuid 1 na, tegen zich als ie wat fout doet.

05-05-2024 18:23

Ajax The Best +16639

Op Zuid 2 kijken we er ook echt anders tegen aan. Het is bizar om jezelf supporter te noemen maar je eigen spelers af te branden. Hoezo supporten?

05-05-2024 18:36

Koningtoto +60663

Ik sta ook op zuid 2 en ik moet eerlijk zeggen dat het woord kk en Taylor vrij vaak gecombineerd hoor. Hoe triest ook.

05-05-2024 18:51

Ajax The Best +16639

Ja, dat is helaas waar. Maar het uitfluiten was niet vanaf Zuid.

05-05-2024 19:51

StevenAFCA +3100

Taylor, een van de weinige die wél stappen heeft gemaakt. Hopelijk zet die dit door.

05-05-2024 18:21

Bjorn +12726

Sinds het dieptepunt van Taylor qua sportieve prestaties en het gejuich bij de wissel, heeft hij een aantal heel sterke potjes afgeleverd. Knap.

05-05-2024 18:20

Dirk +7044

Aan Tayler kunnen verl van zijn collega's een voorbeeld nemen , al is het niet steeds fantastisch maat toont inzet ..top kerel

05-05-2024 18:23

Craain +4975

Ja klopt maar is best wel heel laat hiermee begonnen...als hij volgend seizoen goed doet, weg is ie... 3 jaar gesukkeld en dan 1 jaar en 1 maand prima. Net als Eriksen, dat kan niet bij Ajax.

Had in de jeugd al mee moeten ontwikkelen en Jong Ajax.

05-05-2024 18:31

Ajacider +4936

Ga maar eens na dat als hij eerder door de technische staf werd geprikkeld/ bekritiseerd, hij het voor een nog langere periode had kunnen laten zien.

Twee uitstekende potten. Thuis tegen Vitesse (gedegradeerd) en uit tegen Volendam (gedegradeerd). Jongen kan echt wel wat maar zo snel tevreden. Zonde!

05-05-2024 20:56

MrPink +82010

Prima reactie

05-05-2024 18:16

ajaciedje90 +60457

Nu Wieffer niet mee gaat zie ik Taylor wel als optie ja.

05-05-2024 18:15

BarryJanssen +14371

Alsjeblieft zeg.

Taylor speelde vandaag een aardige wedstrijd, maar hij heeft echt niets te zoeken in het Nederlands elftal.

Wieffer trouwens ook niet, maar dat geheel terzijde.

05-05-2024 18:20

Beachboy +2920

Perfecte prof en goede voetballer bovendien. Heeft in eerste instantie de pech gehad dat ie onderdeel is van een mindere periode bij Ajax. Hij lijkt dat nu mogelijk in zijn voordeel te keren, wat erg knap is. Ik heb er veel respect voor.

05-05-2024 18:15
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.