Schreuder blij met Ocampos en Grillitsch: 'Kunnen terugkijken op goede transferwindow'

door NielsOpdam 126

Schreuder blij met Ocampos en Grillitsch: 'Kunnen terugkijken op goede transferwindow'

door NielsOpdam 126

Laatst geüpdatet

Alfred Schreuder is blij met aanwinsten Lucas Ocampos en Florian Grillitsch. Dat vertelt de oefenmeester op Ajax.nl. 'We kunnen terugkijken op een goede transferwindow', vertelt Schreuder na de sluiting van de transfermarkt.

'Ocampos geeft ons power, kracht en snelheid. Hij is Argentijns international en fysiek een hele sterke speler', begint Schreuder over Ocampos, die dit seizoen wordt gehuurd van Sevilla. Ajax moest na het late vertrek van Antony op zoek naar een vervanger en dat is volgens Schreuder gelukt met Ocampos. 'Daar zijn we met z'n allen erg blij mee. De groep is daarmee sterk.'

In het verleden werkte Schreuder bij Hoffenheim al samen met Grillitsch, de andere aankoop van Ajax. 'Florian heeft het DNA van een Ajax-speler. Een hele sierlijke speler met een goede techniek en uitstekend inzicht.'

'Iedereen is speelgerechtigd en kan spelen'

Zaterdagmiddag speelt Ajax om 16.30 uur een thuiswedstrijd tegen SC Cambuur en Schreuder heeft vrijdagmiddag goed nieuws voor alle Ajax-fans. 'Iedereen is speelgerechtigd en kan spelen. Verder is alleen Owen Wijndal geblesseerd, de rest is fit.'

Bestel het nieuwe derde Ajax-tenue nu in de Ajaxshop!


Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+.

Lees meer over:
Plaats reactie

Aurelius1 +19698

Ik zag Schreuder laatst bij Rondo en er kwam werkelijk niets uit. Het was bijna een beschamend optreden. Als je daar gaat zitten, dan moet je iets te zeggen hebben. Anders moet je daar niet gaan zitten. Het is duidelijk dat Schreuder een rol speelt en dat ie meer bezig is met wat ie wel en niet moet zeggen dan dat ie gewoon zichzelf is en vrijuit praat. Het was bovendien volledig expressieloos, alsof daar een robot aan tafel zat. Bizarre man.

03-09-2022 05:37

3sterren +20205

Iedereen is speelgerechtigd, maar dat wil niet zeggen dat ik iedereen een eerlijke kans geef.
Kudus bijvoorbeeld in de basis starten is nog niet aan de orde.
Wellicht kan hij mij de laatste vijf minuten van de wedstrijd van gedachten doen veranderen ...

Aldus A. Schreuder

02-09-2022 22:41

Aldinho_nl +1061

Die werkweigeraars kunnen lekker banken.

03-09-2022 00:11

YRGI +32921

Opstelling kunnen we alvast geven:

Pasveer
Rensch - Timber - Bassey - Blind
Alvarez - Tadic - Taylor
Berghuis - Brobbey - Bergwijn

Min 70: wissel Klaassen
Min 80: wissel Kudus

02-09-2022 22:35

FlyingDutchMan +17310

Potverdikkie Reiziger zit ook op AS!

02-09-2022 22:46

Aldinho_nl +1061

Kudus lekker laten banken.

03-09-2022 00:11

YRGI +32921

Maar Alvarez niet?

03-09-2022 01:39

Web +178830

Ben bang dat je volgend seizoen weer een leegloopt krijgt
Dat zegt ook weer genoeg over het succes
De enorme groei van spelers
Bizar hoe bv een Antony, Timber en Martinez, Nous zich ontwikkeld hebben
En de laatste maand zelfs Alvarez
Taylor en Brobbey die met de week beter gaan spelen

Ja echt
Dan is er nog een groep die zegt dat het niet goed gaat
Zo tegenstrijdig als het maar kan
Pure feiten
Ajax is hot als nooit tevoren

Bij geen club is het 100 procent
Maar Ajax doet gezien zijn middelen misschien wel als beste van Europa

02-09-2022 20:54

sanderven +747

Goed gesproken, het leeft enorm❌❌❌

02-09-2022 21:50

Aldinho_nl +1061

Zo is het! Gelukkig hebben we tegenwoordig weer goede jeugd die doorkomt en een goede bankrekening om de gaten op te vullen met goede spelers.

03-09-2022 00:13

mokum007 +6522

Wijndal geblesseerd of niet hij komt toch op de bank, want Blind MOET spelen,.....

02-09-2022 20:16

Aldinho_nl +1061

Och och, weer iemand die lekker onze helden wil afbranden.

03-09-2022 00:14

Ajacied1981 +17412

Grillitsch op middenveld met Taylor en Tadic, alvarez en kudus als ballenjongens minuten maken langs de lijn, come on!

02-09-2022 19:23

Telamon +9192

Nu hopen dat Alvarez dan in de winter vertrekt, en Ajax ondanks hem weet te overwinteren, want ik verwacht dat er veel of meer compact vooruit gevoetbald gaat worden door tegenstander in de poule en dus compact spel, en dus weinig ruimte en tijd voor Alvarez dit keer in de CL, en dan bezwijkt hij meteen.

Ik hoop dat als dit gebeurt, men niet teveel aan die pegels denkt, maar dan ook echt Grillitsch de kans geeft in plaats van Alvarez te blijven opstellen puur voor de waarde en verkoop.

02-09-2022 19:04

401Middenweg401 +5977

Ik hoop dat Alvarez nog jaren blijft. Maar dat zal wel niet.

02-09-2022 19:08

Telamon +9192

Dan zou Ajax nog jaren onder meer onnodig heel zwak zijn in het onder druk uit voetballen en in onder enige druk over de grond opbouwen. Dat moet je niet willen.

02-09-2022 19:15

401Middenweg401 +5977

Want vorig jaar hebben we de tegenstander nooit onder druk gezet? Beter blijft hij, zodat we niet kansloos in het mes van de omschakeling lopen in de CL.

02-09-2022 21:33

Aldinho_nl +1061

Slaat echt nergens op dit negatieve gedoe.

03-09-2022 00:16

Telamon +9192

@middenweg

Waar heb ik het over de tegenstander wel of niet onder druk zetten, en wat heeft de tegenstander onder druk zetten met Alvarez als individu te maken?

03-09-2022 13:33

michaellaudrup +4660

Hoe meer ruimte Ajax krijgt , hoe beter ze spelen.

02-09-2022 23:53

Telamon +9192

@michael

Klopt, en dat geldt voor iedere ploeg, maar Ajax is ineens totaal onnodig veel zwakker dan nodig als de ruimtes klein worden.

03-09-2022 13:34

Telamon +9192

'Ocampos geeft ons power, kracht en snelheid. Hij is Argentijns international en fysiek een hele sterke speler'

Met Bergwijn en Brobbey heb je dat al in overvloed voorin, met Alvarez (wat power) en Tadic (power) en Bassey en Wijndal in iets mindere mate op het middenveld en achterin ook. Het is teveel power en te weinig technisch vernuft en handigheid en wendbaarheid. Daarom heeft Ajax ook zo'n enorme moeite met compact spelende ploegen.

Louter kracht en snelheid gaat je als buitenspeler niet door compacteverdedigingsmuren helpen. Ik hoor niks over het benodigde technisch vernuft, vlot voetenwerk en creativiteit.

02-09-2022 18:53

Laudrup10 +17048

Schreuder is wat dat betreft meer ene Feyenoord trainer. Fysiek sterke spelers opstellen en de beuk erin.

02-09-2022 18:57

Telamon +9192

Het lijkt erop, al ziet hij in Grillitsch en Taylor 'echte Ajaxspelers', dus hij lijkt wel te weten wat bij Ajax past, ondanks het opstellen van Alvarez, wat in niks een Ajaxmiddenvelder is natuurlijk.

Misschien ook wel de duitse invloeden van het gegenpressen en de 16 bombarderen

02-09-2022 19:07

AgeM +939

Nou, dat zou zomaar eens kunnen . Hetzelfde idee kreeg ik bij Peter Bosz

03-09-2022 02:51

Starring +4673

Klopt. Het technisch vernuft zal vanuit de jeugd moeten komen. Al kun je onze kleine Portugese dribbelaar nog wel onder die categorie plaatsen. Ik heb ook de indruk dat Hamstra en co wat minder oog hebben voor verfijnde voetballers helaas. Gelukkig herbergt de huidige selectie nog de nodige voetballende spelers. Nu moet het nog blijken of Schreuder dat snelle combinatievoetbal erin weet te slijpen.

02-09-2022 18:58

Telamon +9192

@Starring

Maar die jeugd krijgt helaas vrijwel geen kans, alleen als er weer eens een vacature ontstaat door een miskoop of meerdere blessures. Dan is het steeds hopen dat ze in die korte tijd meteen indruk maken, anders is het weer gedaan. Gelukkig deed Taylor dat.

Ja, sowieso acht ik visie en oog voor het verfijnde niet echt aanwezig bij Ajax, niet in de directie, niet in de RvC, etc. Hamstra? Huntelaar? Koster? Van der Sar? Blind?

Niet bepaald visionairs, al heb ik ergens wel vertrouwen in Huntelaar.

Het spel is ook weer sinds Ten Hag vrij standaard, bijvoorbeeld een middenveld met de standaard, rigide rolverdelingen (breker, spelverdeler, loper). Terwijl Ajax a la het Barcelona van Guardiola, eigenlijk 3 middenvelder op zou moeten stellen die dezelfde basis delen, namelijk techniek, handelingssnelheid, inzicht en vlot combinerend vermogen. Aanvullende wapens of karakteristieken bepalen dan wie van de drie het meest aanvallend speelt, wie het meest controlerend speelt, en wie het meest de spelverdeler is.

Pas dan kan je echt heersen op het middenveld op een zo hoog mogelijk niveau, en onder druk uit voetballen en opbouwen onder enige druk, controle krijgen over moeilijke wedstrijden en spelen vanuit balbezit.

02-09-2022 19:12

Web +178830

@Telamon
Jou ideeën kun je niet toepassen
Want dat kost je de titel
Zo jammer dan had je het bewijs
Echt je zit zo mis

02-09-2022 20:44

Web +178830

@A.INESTA
Zelf lukt het je niet om het te onderbouwen
Lift ALTIJD mee met anderen

02-09-2022 20:45

Artemio +31770

Het is leuk wat Telamon zegt, maar er is meer dan alleen het middenveld. Bovendien kan geen enkel team 90 minuten lang domineren.

02-09-2022 22:51

AINIESTA +44512

Web, kerel waar heb je het in hemelsnaam over. Echt het begint gewoon zielig te worden hoe je op anderen let. Je bent vast al met pensioen maar misschien is vrijwilligerswerk wat voor je ipv iedereen in de gaten te houden op AS.

02-09-2022 23:13

Nick14 +25889

He web, kun je je Dortmund-Ajax nog herinneren toen Edje Alvarez gewisseld werd omdat hij het allemaal niet meer kon bijbenen en dat Ajax na die wissel opeens ging draaien?

02-09-2022 23:53

Maikel +6862

Zonder Antony doen we al een jas uit. Meteen.
Nous gaan we net zo zeer missen. De samenwerking tussen die 2 krijg je nooit meer.
Daarom moet Conceicao zo snel mogelijk voor de leeuwen gegooid worden. Wendbaarheid, razendsnel, trucs, onvoorspelbaar. Die posities gaan cruciaal worden, de rechtsback en rechtsbuiten.
Tegen diepstaande tegenstanders die zich ingraven gaat Grillitsch het verschil niet uitmaken omdat het centrum dicht is.

02-09-2022 19:52

arigold +7839

Dit is de reden dat ik vorig seizoen in de wedstrijden zoals Twente, Heracles en Go Ahead altijd wat spelers uit jong had laten invallen toen het stroef ging, om te beginnen bij Naci. Ze stonden met 11 in de eigen 16 en Alvarez, Berghuis en Davy wisten zich er geen raad mee.

02-09-2022 20:38

DeMeervanweleer +7565

Dat technisch vernuft hebben Bergwijn, Tadic en Ocampos ook. Ik denk dat het fysieke een pluspunt erbij is naast techniek.

02-09-2022 21:12

FissaDeGekste +3368

Ben wel benieuwd naar Grillitsch nu!

02-09-2022 18:33

Telamon +9192

Ja Grillitsch klinkt goed, maar dan graag Alvarez in de winter weg, en eigen talent achter Grillitsch klaarstomen. Wat mij betreft Vos en/of Warmerdam. Fitz-Jim als backup van Taylor op 8. En dan veel rouleren.

02-09-2022 18:57

Aldinho_nl +1061

Fits Jim noemen voor dit Ajax en Alvarez continu afbranden. Jij wil weer terug naar de zeven magere jaren?

03-09-2022 00:20

Telamon +9192

'Achter Grillitsch klaarstomen'. En als je werkelijk liever non-voetballer Alvarez ziet dan pure rasvoetballers als Fitz-Jim, dan vraag ik me heel hard af of je Ajax wel kent.

Zo'n heel jonge maar fysiek rijpe Vos zou nu al een enorme verbetering zijn ten opzichte van Alvarez.

03-09-2022 13:31

Dirigent +6854

Ga nu maar alvast scouten voor volgend seizoen:

Topclubs gaan komen voor:

Timber, Taylor, Alvarez, Kudus, Bassey, Bergwijn, Brobbey...

02-09-2022 18:29

MichelBoerebach +29149

Klopt, tenzij Antony en Martinez er niks van bakken daar in de PL.

02-09-2022 18:42

El Pacino +3609

Van deze groep gaan alleen Timber en Alvarez weg.

02-09-2022 18:42

Ajaxbrl +13679

En er worden er een paar oud...

02-09-2022 18:44

rafaelvandekaart +1755

Timber, Alvarez en Brobbey ben ik met je eens. Kudus zal weinig spelen dus denk niet dat daar een topclub voor gaat komen. Bassey en Bergwijn hebben al op een podium gestaan, daar hadden de clubs al voor moeten komen in principe. Taylor moeten we maar afwachten of hij het op CL niveau ook kan

02-09-2022 18:52

Aldinho_nl +1061

Timber, Alvarez en Kudus zullen uit dit rijtje wel gaan. Dat aantal zou voor een club als Ajax acceptabel zijn, mits er een goede transfersom tegenover staat.

Stel we winnen de CL, dan blijft Timber nog wel, want die wil net als Danny Nlind die wereldbeker als captain omhoog houden volgend jaar😉

03-09-2022 00:23

Yeshyeshyall +10924

Met vooral Antony en Martinez behoorlijk ingeleverd maar goed ingekocht. Bassey lijkt goede investering en Ocampos heeft goede naam - denk dat we aardig overleefd hebben

02-09-2022 18:24

036AFCA97 +146646

Grillitsch Taylor
Kudus

Dit is wat ik wil zien!

02-09-2022 18:13

FlorisE1981 +2286

Het zal wel Alvarez Tadic Klaassen worden 🙈

02-09-2022 18:27

AFCAjax +17839

is dat de damp van de miljoenen van Alvarez?

02-09-2022 18:27

Aldinho_nl +1061

Laat Kudus eerst even banken na zijn staking.

03-09-2022 00:24

ElSandrini +18089

Speelt Ocampos niet in Jong? Om aan het Ajax spelletje te wennen ?

02-09-2022 18:08

JGAjax +364

2015 wil zijn comment terug.

02-09-2022 18:21

Allesreiniger +3361

Is het terecht om de contractduur opvallend te vinden? 1 jaar met een eenzijdige optie om er 2 jaren van te maken en geen koop optie? Grillitsch is toch transfervrij?! Wil hij als een soort freelancer door het leven gaan?

02-09-2022 18:06

Danielson +50165

Hij was transfervrij dus er valt niets te kopen... 😉

02-09-2022 18:18

Allesreiniger +3361

Ja das ook waar natuurlijk😉
Dus 1 jaar contract en als Ajax het wil en Grillitsch niet, dan kan Ajax er 2 jaar van maken. Daarna gaat hij weer op zoek naar een andere club.
Dus eigenlijk een project van max 2 jaar😅

02-09-2022 18:50

Telamon +9192

Schijnbaar terugkomend van een blessure en wellicht blessuregevoelig. Ajax wil mogelijk niet teveel risico lopen.

02-09-2022 18:58

JariJari +15112

Hebben wij de optie niet juist?

02-09-2022 19:44

Sambavleugels +18705

Zin in Grillitsch-Taylor-Kudus. Vooral het blok Grillitsch-Taylor komt het dichtst in de buurt van Frenkie-Schone vergeleken met alle andere blokken na hun vertrek.

02-09-2022 18:03

Ajacied1981 +17412

Grillitsch lekker meteen starten, Alvarez kan lekker een uurtje gaten dichtlopen langs de lijn

02-09-2022 18:01

Velibor30370 +4132

En nu van die enorm sterke groep snel een fatsoenlijk voetballend elftal smeden Schreuder. Alles wat je hartje begeerd dus laat zien wat je kunt!
Meteen morgen met fris, gevarieerd en snel spel Cambuur met veel doelpunten kapot spelen en woensdag hetzelfde tegen Rangers. Dan is t seizoen echt begonnen

02-09-2022 17:54

Cartman +398

Als je een window af kunt sluiten met zulke geweldige aan- en verkopen dan ben je gewoon keihard geslaagd.
Hulde voor Hamstra en Huntelaar.

Zin in morgen, Cambuur vernederen.
Gewoon 8-0 winnen, zijn al die irritante journalisten als Driessen en de rest van de bekende nitwits en eigenpijpers als Chris Woerts, gelijk weer stil.

WZAWZDB ❌❌❌

02-09-2022 17:49

PetrusKeizer +10739

Ik weet t ff niet zo met Schreuder. Die zaakwaarnemer van hem , zit veel te dicht bij zaken die hem niks aangaan.

02-09-2022 17:45

wijsneus +5246

Wat dan? Hij heeft Ajax geholpen bij het kopen van Bassey wat is daar mis mee?

02-09-2022 17:55

Drukwerk1968 +7110

Petrus, lukt het 1 keer om wat positief te zijn of zie jij overal complotten in?

02-09-2022 18:27

PetrusKeizer +10739

Complotten? Nou nee, ben ik toch echt niet zo mee bezig (dacht ik)
:)

02-09-2022 18:29

Drukwerk1968 +7110

Het lijkt er wel op uit je antwoorden.

02-09-2022 18:31

Spelverdeler +4640

Kan zomaar eens zijn dat Ocampos onze nieuwe Mazraoui wordt. En misschien is Ocampos verdedigend nog completer. Dan kan Berghuis en/of Kudus op de plek van Antony spelen.

02-09-2022 17:43

Marcus +2015

😂

Dat zou ik zo slecht trekken.
Ocampos is een aanvaller!

02-09-2022 18:20

Odysseus +14246

Waarom dan? Stel dat hij een wereldklasse back zou blijken, wat is dan het probleem?

02-09-2022 21:47

Web +178830

Ajax heeft een geweldige selectie
De kunst zal worden om ieder tevreden houden
Dat moet je wel in je mars hebben als trainer
Of Schreuder dit goed kan
Ben benieuwd
Maar hij verdiend een eerlijke kans

02-09-2022 17:41

ajax4ever001 +18407

Morgen 6-0

02-09-2022 17:41

jeffrey_van_der_sluis +30361

Ocampos basis morgen?

02-09-2022 17:40

Joneuz +1579

Niet genoeg getraind denk

02-09-2022 18:15

jeffrey_van_der_sluis +30361

Heeft hij vandaag meegetraind?

02-09-2022 18:43

Medoz +4322

Als Ocampos en Grillitsch uit de koker van Schreuder komen begrijp ik dat hij op een goede transferwindow terugkijkt. Antony kwijt - maar één op één vervangen.

02-09-2022 17:40

PetrusKeizer +10739

Ocampos. Fysiek sterk. Ik moet maar ns t krachthonk in. ff fysiek sterker worden. Ajax mag altijd n beroep op me doen, geduld, komt goed.

02-09-2022 17:40

Cartman +398

Een minnetje voor de legende Piet Keizer. Ga je schamen.😉

02-09-2022 17:54

PetrusKeizer +10739

was maar n geintje :(

02-09-2022 18:22

burwatti +14211

Je vergeet erbij te zeggen dan je 100+ wedstrijden voor een Spaanse subtopper moet spelen voor een oproep.

02-09-2022 18:13

Bramble1988 +9251

De selectie is echt sterk imo, Grillitsch komt als een onbekende maar gaat echt hoge ogen gooien in het Ajax spelletje. Een Frenkie zonder snelheid!

02-09-2022 17:38

jeffrey_van_der_sluis +30361

Exact, die conclusie trok ik ook na wat onderzoek naar Grillitsch, gaan we veel plezier aan beleven

02-09-2022 17:40

PetrusKeizer +10739

als je voor t gemak ff alleen op wat beelden afgaat geef ik je gelijk, die jongen weet zo te zien goed wat en wanneer je wat met de bal moet doen.

02-09-2022 17:49

ajaciedpp +1597

Bedankt H+H voor het geweldige werk, heb heel veel respect wat jullie hebben gedaan deze transfer periode, kan me soms dood ergeren hoe hier bepaalde figuren eigen spelers tot op het bot afkraken, dat blijft maar doorgaan hier, zelfs als je hier nieuw bent en je debuut nog moet maken, wat een vreselijke anti echte Ajax nep supporters!!!!

02-09-2022 17:38

Bramble1988 +9251

+100 en helemaal eens! Amen👍🏻

02-09-2022 17:39

PeterLarsson +13212

Morgen weer voetballen ook wel weer lekker na zo'n week, gaat het weer eens over het spelletje zelf.

02-09-2022 17:35

MrPink +81660

Het was een gekke zomer. Ik denk ook dat de bezoekersaantallen van AS flink door het dak zijn gegaan.

02-09-2022 17:34

Simpelishetmoeilijkst +25112

Goed werk van H2 voor hun eerste transfer periode. Ze zullen alleen beter worden met ervaring.
Selectie lijkt goed op orde te zijn, en het zal nog even duren totdat er een top-team staat.

02-09-2022 17:33

Ajacied1981 +17412

Is toch zonde dat zo'n gast moet komen...Mo wtf ben je aan het doen man? Je had nu je plekkie kunnen pakken

02-09-2022 17:31

Tommyshelby +128441

We hebben gewoon een hele mooie selectie. Tijd voor een overzicht:

Bergwijn | Hansen - Brobbey | Lucca - Ocampos | Conceicao

Taylor | Kudus - Berghuis | Tadic - Alvarez | Grillitsch

Wijndal | Baas - Bassey | Blind - Timber | Kaplan - Rensch | Sanchez

Pasveer | Gorter

Hiermee moet je toch echt wel CL overwintering behalen vind ik. Al wordt Napoli ook lastig zat.

02-09-2022 17:26

Sampaoli +39155

Op papier fantastisch, in praktijk nog even afwachten hoe goed dit gaat zijn. Ocampos, Sanchez en Grillitsch nog te weinig van gezien om serieus te beoordelen. Brobbey, Taylor en Rensch zullen minuten nodig hebben om naar CL niveau te groeien. Blind en Tadic zijn in mijn ogen rampzalig aan het seizoen begonnen en moeten vorm zien te vinden. Desondanks dit alles een hele goede en vooral brede selectie dit jaar, positief!

02-09-2022 17:28

Tommyshelby +128441

Inderdaad. Ik maak me wel zorgen over die rechterkant, dat wordt meer vechten en sleuren dan het verfijnde tikken en doorbewegen. Maar Schreuder heeft veel smaken, hij mag niet klagen dit jaar.

02-09-2022 17:30

Bramble1988 +9251

Als ze dat vechten winnen, hoor je mij niet klagen.

De tijd dat we het moesten doen met lichtgewichten aan de linkerkant Boilesen,Andersen en Fischer is gelukkig lang geleden!

02-09-2022 17:31

Sambavleugels +18705

Het ging inderdaad vele malen beter toen we het middenveld van kracht voorzagen met Klaassen-Gudelj-Bazoer

02-09-2022 17:47

JesperOdeTovenaar +1211

@Sambavleugels.. Dat was niet alleen meer kracht dan techniek en inzicht. Wat je niet mee neemt is dat hun kwaliteit ook aanzienlijk minder was dan de huidige gemiddelde selectie speler. Dus de vergelijking is onvolledig/ gaat mank.

02-09-2022 18:16

OntlastendeMiddenvelder +1987

Alleen gaat Pasveer een tijd geblesseerd zijn en dan zit je zonder goede vervanger in de CL.

02-09-2022 17:30

Tommyshelby +128441

Ocampos schijnt een uitstekende keeper te zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=x4q8qsSw-ec&ab_channel=beINSPORTSUSA

02-09-2022 17:31

OntlastendeMiddenvelder +1987

Haha al die onzekerheid in zijn bewegingen en dan toch, bijna per ongeluk, matchwinner worden. Wat een held.

02-09-2022 17:33

rodnet +10264

Klaassen bij Jong Ajax?

02-09-2022 18:09

JOHANisGOD +18498

Ja haaallloooooo, waar is mijn held Magallan?

02-09-2022 18:14

Mudjie.M +1779

Ocampos zet je op rechtsback...hij heeft alles om een goede Rb te worden.Hij kan goed verdedigen en is snel..heeft een goed inzicht.

02-09-2022 17:26

OntlastendeMiddenvelder +1987

Daar zeg je me wat. Interessante optie. Weet je of hij daar in het verleden heeft gespeeld?

02-09-2022 17:28

Bramble1988 +9251

5-3-2 als winkback bij Sevilla af en toe, net als Promes

02-09-2022 17:32

Mudjie.M +1779

Ik zag op youtube...hij heeft alles om een goede rechtback te worden bij Ajax.

02-09-2022 17:34

Marcus +2015

Waardeloze discussie dit. Aanvaller is het. Niets meer, niet minder!

02-09-2022 18:22

OntlastendeMiddenvelder +1987

Helemaal geen waardeloze discussie. Hij zou niet de eerste voetballer zijn die op een andere positie goed tot zijn recht komt.

03-09-2022 17:05

OntlastendeMiddenvelder +1987

Ik ben gematigd tevreden met wat er binnen is gekomen. Ontevreden met wat naar buiten is gegaan.

02-09-2022 17:23

Ron403 +6470

Gevalletje onrealistische verwachtingen dan denk ik

02-09-2022 17:25

OntlastendeMiddenvelder +1987

Ja, misschien wel. Ik vind het alleen zo jammer om Antony niet te zien spelen, daarop had ik me echt verheugd. En dat Mazraoui en Onana gratis weg zijn is zonde, plus natuurlijk dat lage bedrag voor Gravenberg. Maar het is allemaal wel logisch natuurlijk. Alleen ook jammer, vooral dat Antony weg is.

02-09-2022 17:27

Ron403 +6470

Dat is natuurlijk ook waar ja!

02-09-2022 18:07

Sampaoli +39155

Geweldige window gehad, man. Jammer van de chaotische en amateuristische gang van zaken wat betreft communicatie tussen RvC, van der Sar, Hamstra en Huntelaar. De uitkomst is voor Ajax uitstekend, want Ocampos huren en geen matige keeper halen in Vlachodimos is niet verkeerd.

Ajax heeft veel geld verdiend, maar is wat betreft afschrijvingen en salaris behoorlijk risico's aan het nemen wat betreft uitgaven. Dan moet er financieel op de rem getrapt worden, laat staan op sportief gebied: Ajax moet nooit doorslaan in koopzucht.

02-09-2022 17:22

emieltjuhh +17803

Heeft onze argentijnse vriend getraind vandaag?

02-09-2022 17:20

Harrier Du Bois +38671

Nee, of niet in z'n geheel iig. Stond in normale kleding langs de kant een praatje te houden

02-09-2022 17:21

14 +847

Het was me wel een transferzomer hoor!!

Ik ben van mening dat we er niet zwakker op zijn geworden al is dit misschien wel wat vroeg om echt te kunnen oordelen.

02-09-2022 17:18

Ozymandias +159568

Ik vraag me af of Ocampos op verzoek van Schreuder is gekomen. Grillitsch in ieder geval wel.

02-09-2022 17:18

Soccerskins v2 +43233

Volgens Hamstelaar kwam er weinig van de scouting af deze transferperiode. De namen Bergwijn, Wijndal en Brobbey lagen er natuurlijk nog van Overmars en het zou inderdaad heel goed mogelijk zijn dat Schreuder veel zelf heeft aangevuld.

02-09-2022 17:27

Ozymandias +159568

Dat is kwalijk. Dan begrijp ik wel waarom de RvC er bovenop zat.

02-09-2022 17:28

Soccerskins v2 +43233

Bij Ocampos begrijp ik het. Je kan het eigenlijk niet maken maar begrijp het wel. De RvC heeft er een veel betere deal van gemaakt. Bij Vlachodimos begrijp ik het minder. Die staat ook al een lange tijd op de radar van Ajax, al heeft dat misschien iets te maken met het feit dat Gorter toch is gebleven.

02-09-2022 17:33

Harrier Du Bois +38671

Ja, Gorter bleef en Schreuder die meermaals heeft aangegeven tevreden te zijn met de huidige 3 keepers. Dan snap ik, als je geen keeper van de hand doet, dat de RvC het niet door laat gaan.

02-09-2022 17:41

Soccerskins v2 +43233

Of Schreuder tevreden was weet ik niet. Je zou zeggen dat Hamstra en Huntelaar anders niet begonnen waren aan de onderhandelingen. Maar je zou ook zeggen dat ze Ocampos niet laten overvliegen zonder dat de RvC de deal heeft goedgekeurd…

02-09-2022 17:49

Medoz +4322

Ik vermoed van wel. Schreuder wou volgens mij graag een speler met diepte, iemand die het veld breed kon houden en verdedigers aan zich kon binden. Daar voldoet Ocampos aan.

02-09-2022 17:36
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.