Klaassen boos op Goes nadat verdediger van veld af wilde lopen: 'Hij gaat dat toch niet bepalen?'

door Brent Tomassen 302

Bron ESPN

Klaassen boos op Goes nadat verdediger van veld af wilde lopen: 'Hij gaat dat toch niet bepalen?'

door Brent Tomassen 302

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Davy Klaassen was na de rode kaart van AZ flink pissig over het gedrag van Wouter Goes. De centrale verdediger gebaarde na de discutabele beslissing van de arbitrage dat zijn ploeg het veld af moest lopen en dit schoot bij de Ajacied in het verkeerde keelgat. Uiteindelijke eindigde het jubileumduel in een 2-2 gelijkspel.

'Hier gebeurde een hoop, laat ik het daarop houden', is de eerste reactie van Klaassen bij ESPN na het verhitte jubileumduel met AZ. 'Het was een redelijk gelijkopgaande wedstrijd, er gebeurde niet al te veel', is de omschrijving van de middenvelder van de eerste helft. 'Er waren niet heel veel kansen en de wedstrijd speelde zich vooral tussen de boxes af. Een standaard wedstrijd, denk ik.'

In de tweede helft ontbrandde de wedstrijd met twee goals en twee rode kaarten. Vooral bij de tweede gele kaart voor AZ'er Alexandre Penetra ging het los. De Alkmaarse ploeg was woedend over de beslissing en dreigde voor een moment zelfs van het veld te stappen. 'Hij krijgt rood, maar volgens mij was er niet veel aan de hand. Toen werden zij boos en dan komt er een beetje consternatie. Dan loopt het uit de hand.'

'Kunt niet accepteren dat Wouter Goes hier even gaat bepalen of ze van het veld gaan of niet'

Klaassen kreeg door dat met name Goes er klaar mee was en van het veld wilde lopen. Hier reageerde de Hilversummer vervolgens op. 'Dat zag ik, maar dan denk ik: je bent hier in de ArenA om te voetballen. Dan ga je niet van het veld lopen. Ik zag dat en daarom werd ik even boos. Als ploeg kun je niet accepteren dat Wouter Goes hier even gaat bepalen of ze van het veld gaan of niet. Dat gaat niet gebeuren.'

Tekst gaat verder onder de foto.

Klaassen boos op Goes nadat verdediger van veld af wilde lopen: 'Hij gaat dat toch niet bepalen?'
Davy Klaassen was allesbehalve te spreken over de acties van Wouter Goes na de rode kaart voor Alexandre Penetra.

'Hij gaat toch niet bepalen dat we van het veld af gaan?', gaat Klaassen verder. Hij krijgt de opmerking van verslaggever Cristian Willaert dat AZ vanzelf weer het veld op zal moeten komen hierna. 'En dan? Dan staan wij op het veld te wachten', reageert Mister 1-0. 'Ik heb hetzelfde ook op het veld gezegd, dat hij niet gaat bepalen dat wij van het veld gaan. Het is ook in the heat of the moment en dan gebeurt dat.'

Met tien tegen tien scoorden beide ploegen nogmaals en ging het spel steeds vaker op en neer. 'Het is dan een iets mindere tactische wedstrijd dan in het begin. Je wil scoren en zij willen dat ook. Ik had op het laatst nog wel het gevoel dat er iets kon gebeuren, maar helaas bleef het 2-2', analyseert Klaassen de laatste twintig minuten.

Tot slot wordt het optreden van scheidsrechter Dennis Higler nog even onder de loep genomen. AZ voelde zich benadeeld door de rode kaart van Penetra, maar Klaassen is het er niet mee eens dat de arbiter enkel AZ dwarszat. 'Ik denk dat we hem niet alleen mee hebben gehad vandaag. Vind jij wel? Nee? Dan schud ik jou de hand.'

Bestel nu het jubileumshirt van Ajax ter ere van het 125-jarige bestaan!

Lees meer over:
Plaats reactie

RSM +3928

Goes is een vervelende en irritante speler.

17-03-2025 22:23

Qajax +794

Lekker Davy, wie denkt die Goes niet wie die is?

17-03-2025 12:30

brullie +7063

Goes is gewoon B keuze en kan totaal niet verdedigen. Ajax heeft het goed gezien om hem eruit te werken. Hangen en trekken waar hij steeds mee weg komt, ook gisteren maar voetballen ho maar. Zonder al deze overtredingen is hij geen eens AZ 1 waardige speler.

17-03-2025 12:15

Elayais +5091

Ik heb nog eens gekeken naar die tweede gele kaart van Penetra. Ik blijf het wel een overtreding vinden. Brobbey schiet de bal tegen de voet van Penetra aan, en Penetra schoffelt wel Brobbey er vrij lomp onderuit.

Dus het 'ZWAART ONTERECHT' vind ik overdreven. Ik denk niet dat je geel hoeft te geven (net als dat ik niet vind dat die van Gaaei rood hoeft te zijn), maar het is wel een overtreding.

17-03-2025 11:44

RSM +3928

Higler heeft gisteren de juiste beslissing gemaakt door wederom geel te geven. Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom de media zo achterlijk bezig is. Lijkt wel of het in half Nederland ingeprent is dat, dat wat je ziet en hoort op tv direct de realiteit en waarheid is. Higler juiste beslissing en hij kon de kaart idd niet meer terugdraaien maar daar was geen reden toe. Taylor stap per ongeluk op de hielen van de tuinkabouter van AZ en de scheids geeft geel. En als er iemand met 10 man had moeten spelen was het AZ. Belic tot een paar keren toe overtredingen krijgt eerst geen geel. Goes hangt op Brobbey geen geel.

17-03-2025 22:31

FrancescosRavioli +15481

Net nog ff de samenvatting weer gekeken.

Wat is die Goes een stuk zuurstofverspilling zeg

17-03-2025 11:13

Mijnclub33x +10167

Goes is wel het type dat later trainer wordt, een soort weede v. Gaal maar wel een vervelend provocerent mannetje.

17-03-2025 11:10

Magic1963 +491

Wouter Goes. Heeft die al een hele lange neus? Staat gewoon keihard te liegen voor de camera?

17-03-2025 11:10

Pretletter +304

Gele kaart Penetra, onterecht, echter blijft het inkomen van Penetra ook niet slim op zo'n moment, met gestrekt been op de bal.

Echter AZ kan wel blijven zeggen '' ze benadelen ons '', maar de tackle op Taylor, bijna hetzelfde als de tackle van Gaaei, de 2 tegen 1 situatie waarbij Higler niet fluit voor een voordeelsituatie.

Het systeem moet worden aangepast.
- Zuivere speeltijd moet worden ingebracht. Rolt de bal niet? Spel stil, zo is tijdrekken door middel van blessures niet meer rendabel.
- Scheidsrechters moeten worden beoordeeld en net zoals in Engeland worden teruggezet als word beoordeeld dat zij niet goed gefloten hebben en fouten hebben gemaakt.
- VAR moeten ze gewoon afschaffen...

17-03-2025 10:42

Mijnclub33x +10167

Higler niet geschikt voor het grote werk

17-03-2025 11:13

DeHeerVanDeMeer +25214

Ik neem aan dat de scheids voortaan alleen nog maar de Amateurs mag fluiten, van dat niveau is hij namelijk ook.
Die 2e kaart voor Penetra was niet terecht, maar als je hem dan geeft dan had je ook rood mogen geven op de aanslag op Taylor, hij raakte net het dak niet bij die salto.
Het was de KNAB gisteren, Amateur Bond.

17-03-2025 10:30

swekker +311

Het schijnt dat Goes slaapt in een Getafe Pyjama. De ultieme droomclub waar zijn karakter perfect tot zijn recht komt.

17-03-2025 10:27

GeorgeAdamski +3616

Volgens mij slaapt ie in de pyjama van z'n moeder. Typisch staaltje van frustratie vanuit een ongezonde moederhechting.

17-03-2025 10:46

Redrum +96371

Wouter Goes is met ruime afstand de grootste kneus die er rondloopt op de Nederlandse velden. Vergeleken met hem is Kramer een sympathieke gozer. Hij heeft ook een gigantische rotkop. Deze jongen gaat sowieso naar psv, daar kan je natuurlijk donder op zeggen.

17-03-2025 10:26

NeeI +108438

Mag ik zeggen dat ik er niet rouwig om zou zijn wanneer iemand Goes invalide schopt in een van de aankomende potjes? Zou natuurlijk wel heeeeeel vervelend zijn voor de sympathieke jongen.

17-03-2025 10:07

FrancescosRavioli +15481

Ik heb zelf nooit rood gepakt in het voetbal in 16 jaar veld en 8 jaar lang zaalvoetbal. Geen eens geel. Maar voor hem maak ik graag een uitzondering.

Wat een stuk verdriet

17-03-2025 10:42

afct +9037

Hoezo kan het dat goes ongeveer 5 min bezig is met janken en van het veld lopen. En er totaal 5 min blessure tijd bijkomen ?
Kom gvd nou eens met zuivere speeltijd voor iedereen.

17-03-2025 09:41

GAjax31 +16451

Bizar inderdaad, 2 VAR momenten, behoorlijk wat wisselmomenten.. en dan slechts 5 minuten.. je weet gewoon zeker dat dit overal anders 10+ minuten waren geweest.. maar Ajax mag niet 'geholpen' worden he

17-03-2025 10:21

PaulEast +7946

Hij gaat vervolgens door het leven als Goes Schuimbek.

17-03-2025 09:34

fanvooraltijd +6844

Wat een voorbeeld ,wat kinderachtig ,als je het niet eens bent met een beslissing van de scheidsrechter en dan dreigen van het veld te stappen ! Dat is het gedrag van stront verwende kinderen !

17-03-2025 09:21

LOCAmpos +10511

Hij heeft huilend in zijn az pyjama jaren geleden zijn ploeg olv Verbeek na rood van Esteban in de ArenA van het veld zien stappen. Dacht hij even te kopieren.
Zit er gewoon ingebakken bij die calimero’s dat zij denken benadeeld worden omdat ze een concurrent zijn. Nou in de verste verte niet

17-03-2025 09:27

leeuw58 +1943

AZ is nooit een concurrent geweest van/voor Ajax. Ze hebben de middelen en de spelers niet. Stelletje Calimero's.

17-03-2025 11:09

Amsterdam4ever +2369

Goes echt een verschrikkelijke voetballer. Die had in de eerste helft ook gewoon al 2x geel moeten hebben.

17-03-2025 09:14

Hamstelaar +15462

Dag later en wat blijft het toch ongelofelijk frustrerend dat je niet wint. Higler die een doelpunt voorkomt, bal op de paal en AZ scoort, Traore die voor open goal mist en Rosa geeft een corner weg waar een goal uit kwam. Je had gewoon moeten winnen.

17-03-2025 08:52

Sentinel +9102

Schandalig gedrag van AZ en Goes. Je kunt het niet eens zijn met de arbitrage, maar dan nog kun je gewoon normaal doen. Ajax werd ook benadeeld na die overtreding op Brobbey en FJ kon uitbreken. Stappen we ook niet van het veld af.

17-03-2025 08:44

w86 +9550

En dan zo schijnheilig voor de camera zeggen dat je spelers bij elkaar wilde roepen om te overleggen wat je gaat doen. Ja hoeveel opties had je dan?

17-03-2025 09:00

Stamhoofd +11555

Alleen z’n gezicht al irriteerde ik me aan

17-03-2025 08:04

afca95 +1320

Je had m ook de wedstrijd uit kunnen trappen

17-03-2025 07:21

Magic1963 +491

Goed gesproken van Davy. Higler was verschrikkelijk, zoals altijd. Vier grote fouten in het nadeel van Ajax en dan eentje als goedmaker in het nadeel van AZ. Ja, dat noemen ze nou marchanderen. Daarin is Higler koning.......

17-03-2025 07:14

afct +9037

Zo kijk ik er dus ook naar alleen is dat dan echt door een Ajax bril ? Als je toch heel Nederland weer over Ajax hoort vallen

17-03-2025 07:18

Ajaxrulez +226

Heerlijk he.

17-03-2025 07:52

afct +9037

Als we kampioen worden heerlijk. Als de scheidsrechters en tegenstanders zich tegen ons keren en het mag allemaal is het triest. Tegen Brobbey mag ongeveer alles.

17-03-2025 08:09

Berghuis +14473

Dat ventje is zo ongeloofelijk in zichzelf gaan geloven. Dat is te lachwekkend voor woorden. Totale no body die wel even wil bepalen wat er gaat gebeuren op t veld. Smerige vieze bloedzuiger. Ik ben tegen het opzettelijk blesseren van spelers. Maar hij mag van mij z'n beide schenen totaal afbreken. Viespeuk.

17-03-2025 07:10

VakM +2201

Zal wel maar Goes kan wel ballen en is weer een voorbeeld dat onze jeugdopleiding niet goed functioneert. Hem wegsturen en daarna Kaplan en Rugani halen? We hoeven echt geen Rosa en Matheus te halen, er lopen betere jochies rond in Amsterdam zelf.

17-03-2025 07:10

Berghuis +14473

Hou toch op. Hij is vooral goed in jennen en hij heeft mee dat scheidsrechters het laten gaan of hem niet bestraffen. Als hij deze fratsen uithaalt in Engeland, Duitsland of Italië en een scheidsrechter laat het te vaak gaan. Trappen ze hem gewoon de wedstrijd uit. Geloof het maar. Kijk de wedstrijden maar is tegen de wat mindere ploegjes waar hij denkt die fratsen niet nodig te hebben. Gaat die keer op keer in de fout.

17-03-2025 07:12

VakM +2201

Nou gelukkig hebben wij Rugani, Kaplan en Rosa!

17-03-2025 08:29

MokumsParadijs +2392

Hmmm, dat gaat een beetje te ver…

17-03-2025 09:29

Balgevoel +31619

@VakM

Dat Goes zo vaak op een voetbalveld mag staan, heeft-ie te danken aan een tendens die eindig is. Je kan een langere compilatie maken van niet gegeven gele of rode kaarten dan van kundig indribbelen, schitterende lange passes of feilloze zuivere tackles. Het stelt voetballend allemaal niet zo heel veel voor. De hype rondom Goes is gebaseerd op de licht zieke invloed van Derksen en consorten op de Nederlandse arbitrage. Verwar selectiviteit niet met kwaliteit.

17-03-2025 07:16

sirfugy +540

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Ik heb 100x liever Goes achterin dan Kaplan of Rugani. Bloedirritant voor zijn tegenstanders, speelt ze helemaal uit de wedstrijd. Kijk die wedstrijd tegen Galatasaray nog maar eens terug. Al die topspitsen daar werden knettergek van hem.

17-03-2025 09:25

Ajaciedachtig +477

Die jongen speelt al sinds 2017 niet meer bij Ajax dat weet je toch wel?

17-03-2025 10:42

VakM +2201

Is idd op z’n 12e weggestuurd. Gebeurt te vaak. Ik heb het over een falende jeugdopleiding.

18-03-2025 15:53

VakM +2201

Gerri Eickhof met pensioen. We gaan hem missen. Wat een historisch 8 uur journaal verhaal van hem. Maar een echte ( boze) Ajacied ! https://youtu.be/pUbvgNKAPvE?si=3wFYMVOcfmYHaHNH

17-03-2025 07:00

Ferd +38681

ik gun in principe niemand een zware blessure, zelfs Goes niet, maar ik zou het wel prachtig vinden als Michiel Kramer op 2 april even een flinke elleboog op de neus van die geniepige sukkel plaatst. Kramer is niet vies van een elleboogje hier en daar dus dat zou wel de ideale dader zijn.

17-03-2025 06:25

jerryisthename +32159

Die mega-kneus Goes had ik allang met bal en al de lucht in laten vliegen, als Ajacied die nog geen geel had en niet bang hoeft te zijn voor een schorsing tegen PSV, zoals Brobbey.
Even die arrogante jank-pis-nicht weer terug zetten op aarde. Misselijk ventje. Echt een bloed- irritante mega-nerd, die de bloed onder je nagels vandaan haalt.
Daar moet je niet mee praten, maar laten voelen, van man tot man. Zulke gastjes valt niet mee te praten, want ze lullen altijd recht wat krom is.
Vroeger gaven we zo'n ventje meteen een beuk om te laten weten dat hij niet met je moet ouwehoeren.
En nogmaals, als je zelf dat moelijk kan doen, omdat je anders PSV mist, dan moet een teamgenoot dat voor je doen.
Zoals die Deen, die vroeger Van Bommel even aanpakte. 😉 Heerlijk!

17-03-2025 06:21

jerryisthename +32159

Oja! Kon niet op zijn naam komen. 😉

17-03-2025 06:54

DnSchel +565

Haha die vergeet ik niet zo snel 😜 Kon erg genieten van zijn mentaliteit!

17-03-2025 10:08

jerryisthename +32159

Ja, dat zeker!
Hij zag eruit als iemand op kantoor, maar op het veld kon hij bikkelhard zijn. Een echte strijder, onze ouwe Deen!

17-03-2025 12:40

DnSchel +565

Benieuwd wat ie nu doet, maar eens googelen

17-03-2025 15:14

jerryisthename +32159

Ik vroeg het me ook af...verrassend wat ik ontdekte toen ik hem googelde; hij werkt ergens op kantoor in de Zuidas.

17-03-2025 16:54

DnSchel +565

Dus toch.. hahaahhahaa

17-03-2025 21:41

robbertvd +2415

En toivonen

17-03-2025 13:04

jerryisthename +32159

Oja! Ook die had hij heerlijk aangepakt toen! 😉
Dat was ook zo'n verschrikkelijk vervelende vent, hè?
Brrr....

17-03-2025 14:38

robbertvd +2415

Dat was zo'n galbak ja, psv zou wel winnen want die hadden twee klootzakken, wij hadden er 1 die voor twee gold

18-03-2025 08:11

jerryisthename +32159

Klopt. Haha.
Vond Toivonen wel een goede voetballer en een winnaar, maar een verschrikkelijke vent verder. 😵‍💫

18-03-2025 11:58

robbertvd +2415

Eens, hij had dat galbakken gedrag echt niet nodig

18-03-2025 12:56

jerryisthename +32159

Precies. Jammer is dat, dat ze dat zelf niet inzien.
Goes, onze opperkneis van AZ, idem...🙄

18-03-2025 17:44

Ajaxbrl +14068

Weghorst er bij tegen psv?

17-03-2025 06:03

Berghuis +14473

Geen idee. Hopelijk wel. Brobbey zit de laatste weken wel beter in z'n vel en vooral in het spel zelf heb je hem nodig. Maar zoals gister had je Woutje er goed bij kunnen hebben vanaf een minuutje of 60. Dan had je hem waarschijnlijk nog over de streep getrokken ook.

17-03-2025 07:14

goajaxgo +14193

Wat is het toch met die NL scheidsrechters die juist de grootste etters altijd zonder geel weg laten komen?
Zelfde verhaal met Kramer en van Bommel. Nu weer die Goes die week in week uit alles mag doen.

17-03-2025 00:03

Ferd +38681

Over 2 weken mag Kramer met alles wegkomen van mij, wanneer hij tegenover Goes staat.

17-03-2025 06:25

jerryisthename +32159

Precies! Echt on-be-grij-pe-lijk gewoon...! Mega-irritant.
Die walgelijke gasten moet je als Eredivisie tegenstanders ook gewoon elke wedstrijd de grond in trappen, zulke arrogante dwazen.
Blijft vreemd dat niemand dit echt doet. Behalve die Deen destijds bij Ajax tegen Van Bommel. 😉
Maar klopt; het begint bij de scheids die het veel te ver laat komen. Echt een prutsers in NL.

17-03-2025 06:29

w86 +9550

Helemaal eens, maar weet niet of het alleen zo is bij Nederlandse scheidsrechters. Zo'n getafe destijds kwam ook weg met dat gerollebol en tijdrekken. Iedereen ziet het, niemand vindt het leuk, en na afloop 2 gele kaarten voor die zuigers en 5 voor de voetballende ploeg.

17-03-2025 07:56

layanx +5779

Dit is alsof je de tussentijdse toets voor je rijbewijs niet serieus neemt, omdat je denkt: het echte examen slaag ik toch wel. Maar op de grote dag krijg je een strenge examinator die op alles let, en dan faal je keihard.

Dat is Ajax deze week. Eintracht Frankfurt niet serieus nemen, denken: als we eruit vliegen, boeit het niet, want zondag is het echte examen en die winnen we vol overtuiging. Maar dan sta je ineens tegenover een tegenstander én een scheidsrechter die alles tegen je laten werken...

En het lijkt wel dat erop gewezen wordt om het spel echt behouden te laten en geen volle kracht te geven. Want wanneer Ajax gas gaf kwamen de kansen..

17-03-2025 00:02

Rodrigo +1922

Goes is de hedendaagse Mark van Bommel qua gedrag. Verschrikkelijk pis ventje is het met een hoop frustratie richting de grootste club van Nederland.

16-03-2025 23:56

AFCAJERRA +201

Hij is gewoon boos omdat hij bij ons niet goed genoeg is bevonden

17-03-2025 01:14

Dapperestrijders +4746

Higler voor straf verbannen naar kkd.

16-03-2025 23:54

Simpelishetmoeilijkst +25536

Dapperestrijdersm
KKD is nog veel te hoog gegrepen voor deze belabberde amateur vind ik.

17-03-2025 00:52

Jehebtnietaltijdbalbezit +1797

Goes is een soort Carvajal, van Real. Volstrekt onvoorstelbaar dat dit soort spelers een wedstrijd uitspelen zónder gele of rode kaart…
Carvajal is wel een stukje beter, trouwens

16-03-2025 23:51

MPAjax +8484

Wouter had met rood in z’n eentje van het veld moeten gaan. Higler is een amateur scheidsrechter en heeft hem erin gelaten ondanks alle overduidelijke overtredingen van hem.

16-03-2025 23:51

Simpelishetmoeilijkst +25536

MPAjax, zo zag ik het ook.

17-03-2025 00:53

Noxin +15673

Ik snapte sowieso niet waarom met name de bank van Ajax zo opgefokt was tijdens dat incident. Laat ze lekker naar binnen gaan, reglementaire 3-0, ook prima.

16-03-2025 23:46

Squadron11 +2497

Nee dan komen ze even later gewoon weer terug. Hebben ze het tactisch op een rijtje kunnen zetten en laten ze Ajax wachten op het veld.

16-03-2025 23:49

Aram +18296

Goes is blijkbaar iemand die bij scheidsrechters overal mee wegkomt.

16-03-2025 23:45

Squadron11 +2497

Enige Amsterdammer die ik haat

16-03-2025 23:49

DeWijsneus +25818

Til kan er ook wat van.

17-03-2025 05:10

NeeI +108438

Gullit

17-03-2025 10:10

Techno303 +2678

Ik had gezegd ga dan! Zodra je van het veld stapt is het klaar in mijn beleving dus knvb onderzoek starten en az alsnog reglementair laten verliezen

16-03-2025 23:14

XXX +361

Had de KNVB nooit gedaan. Kan je voorstellen wat voor shitstorm dat gegeven had?

17-03-2025 08:15

Hamstelaar +15462

Laten we voortaan geen jubileum wedstrijden meer spelen of tegen een Almere/RKC. Zit nog niet lekker mee

16-03-2025 23:07

Sportvolgert +41182

Er zit wel een stijgende lijn in.

16-03-2025 23:10

Stamhoofd +11555

Dat zien we over 25 jaar pas weer gok ik, bij de 150

17-03-2025 00:03

Koekepeer +1467

Ik hoop die nog wel mee te maken. Misschien 175 ook wel.

18-03-2025 10:41

PH2BOT +40642

Juist nu zou het onverdraaglijk zijn als we de schaal alsnog aan die lampekappen zouden moeten laten...en dat zooitje lvanaf de platte kar lachend richting Ansterdam zingen : " Hélemaal niets in Ansterdam..." etc.

16-03-2025 23:05

Henkje +3643

Idd liever op 8 punten achterstand 2e dan de titel weer verspelen. Staan we weer goed voor lul.

16-03-2025 23:27

Dapperestrijders +4746

Ik denk PSV-Ajax wordt gelijk spel, dan behoudt je in ieder geval die 6 punten. En als, en als, CL is nu toch wel een zekerheidje

16-03-2025 23:40

Drent +252

CL verspeeld je echt niet meer.....snap nog steeds niet dat we donderdag zo hebben laten lopen

17-03-2025 00:44

Squadron11 +2497

Amsterdam is met 2x een M

16-03-2025 23:50

fanvooraltijd +6844

AZ was erg opgefokt vandaag . Maar is toch een schande dat van het veld wilt afstappen als een beslissing van de scheids jouw niet aanstaat ! Hilger maakte grove fouten ook in het nadeel van Ajax .
En iets van voorbeeld functie ? Schandalig dat Hilger daar niet tegen optrad !

16-03-2025 23:05

Henkje +3643

Ja schandelijk gewoon maar dat zie je ook alleen bij AZ. we zagen het ooit al met Verbeek toen in de beker. Ratten zijn het.

16-03-2025 23:28

Sambavleugels +18793

Vandaag was idioot, maar dat met Esteban toen kan ik dan weer wel begrijpen.

17-03-2025 00:40

Dapperestrijders +4746

Brobbey-Goes, Brobbey net iets sterker maar hij moet die Goes toch gewoon omver kegelen?

16-03-2025 23:43

Dapperestrijders +4746

Spreekwoordelijk zou ik v Hooijdonk willen slachten want hij lult als een kip zonder kop.

16-03-2025 23:05

Dapperestrijders +4746

Laat die Feyenoorder v Hooydonk toch z'n kop houden over Farioli.

16-03-2025 22:52

Danielson +50667

Huh? Hij heeft 100% gelijk.

16-03-2025 22:58

Dapperestrijders +4746

Dat je het B team opstelt??

16-03-2025 23:10

Danielson +50667

Nee dat Farioli wel eens wat meer waardering mag krijgen voor hoe hij met Ajax presteert.

16-03-2025 23:29

Dapperestrijders +4746

Spreekwoordelijk

16-03-2025 23:03

Lekkerhoor +3387

Of Goes die beweging nou maakt of niet. Waarheid als een koe van Davy en de enige juiste reactie.

16-03-2025 22:51

nightgoat +31460

I ❤️ Pierre van Hooijdonk

16-03-2025 22:51

linksbinnen +8276

Theo Jansen snapt het wbt Goes!

16-03-2025 22:44

Danielson +50667

Pierre snapt het nog veel beter.

16-03-2025 22:51

Danielson +50667

Donkerrood voor Goes had dat moeten zijn.

16-03-2025 22:44

Evil-phantoom +1025

Goes had gerust van het veld af kunnen lopen want hij had al zijn 2e gele kaart moeten hebben net als koopmeinders.
Ik vind dat AZ een slechte verliezer is . Nu ze niet hebben kunnen winnen komt dat calimero gedrag weer boven drijven. De penalty was misschien niet terecht bolgens de AZ spelers maar hij kwam wel met gestrekt been invliegen.
Nu klagen ze over de rode kaartmaar ze hadden zoals gezegd al met 10 of zelfs 9 man kunnen staan als Hilgers Goes en Koopmeinders hun 2e gele kaart had durven geven.

16-03-2025 22:39

Henkje +3643

Je ziet het gebeuren je had vandaag moeten winnen. Met psv als volgende wedstrijd had je ze niet genoeg motivatie kunnen geven om er straks vol in te gaan. Ik zie het al helemaal mis gaan. Ze beginnen nu weer een beetje in vorm te komen. En als we verliezen in Eindhoven met Utrecht uit en Groningen uit op de agenda en een slechter doelsaldo dan gaat het mis.

16-03-2025 22:29

Patrick.L +2685

Hoezo gaat het dan perse mis? We staan na PSV nog sowieso minimaal 3pt voor, misschien 6 of zelfs 9. Nou moeten die calimero's ook nog naar Rotterdam en Twente, die winnen ze ook niet zomaar.

16-03-2025 22:32

Danielson +50667

Dramaqueen

16-03-2025 22:33

Techno303 +2678

Wat gaat er precies mis dan? We zijn zeker van de 2e plek. Kampioenschap was een fantasie, ik maak mijzelf niet gek door te zitten van wat als dan misschien blah blah

16-03-2025 23:16

Dapperestrijders +4746

Nee hoor, tegen Lampegat wordt het gelijkspel en gaan de Lampjes ook nog punten verspelen tegen een Fnoord in deze vorm. Want Twente en Utrecht moeten straks nacompetitie gaan spelen. AZ zie ik nog wel vierde worden.

16-03-2025 23:52

MichelBoerebach +29515

Wat zie je precies misgaan? Dat we geen 2e meer worden? 14 punten voor op Utrg, gast. Niks aan het handje.

17-03-2025 00:39

PH2BOT +40642

Goes heeft wel heel veel.haat richting zijn oude club. Wàt een animositeit bij.die gast zeg. Higler had hem voor deze wegloopactie direct rood moeten geven ( en in de wedstrijd minstens al 2x geel).

Bijna nòg èrgerlijker: die hijgerige media die allemaal vinden dat AZ tekort is gedaan ....zo opzichtig anti-Ajax allemaal.

Alleen al daarom mòeten we de schaal pakken ...ik zou het niet trekjen wanneer ik die platte kar weer naar buiten moet zien rijden.....

Zouden de Ajaxspelers dat übsrhaupt doorhebben? Wanneer ik sommige zag spelen vanmiddag betwijfel ik dat in hoge mate

16-03-2025 22:25

Koekepeer +1467

Het is gewoon bewust spelbederf, dus iig geel voor Goes.

16-03-2025 22:57

Rob.B32 +515

Daarom blijft het altijd een klein clubje.

16-03-2025 22:15

Rob.B32 +515

Goes had allang 2 x geel moeten krijgen. En niet alleen in deze wedstrijd.

16-03-2025 22:14
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.