Promes: 'Selectie misschien nog beter dan vorig seizoen'

door Bart Veenstra 70

Promes: 'Selectie misschien nog beter dan vorig seizoen'

door Bart Veenstra 70

Laatst geüpdatet

Quincy Promes heeft veel vertrouwen in de kwaliteiten van Ajax en zijn eigen persoon. De aanvaller denkt dat er ook dit seizoen weer een enorm sterk elftal staat dat wederom kan gaan verrassen in de Champions League. Bovendien moeten de fans van Ajax het beste van de Amsterdammer nog gaan zien.

Promes zag dat Ajax de selectie voor een groot deel intact wist te houden. 'En er zijn goede spelers bijgekomen', zegt hij in een interview met Meersche Helden. 'Daarmee hebben we een goede basis. De selectie is misschien nog wel beter dan vorig seizoen', zegt Promes, die wel beseft dat Ajax het dit seizoen nog moet laten zien. De volgende ronde in de Champions League is haalbaar, zo denkt hij. 'Daar gaan we wel vanuit. Ik weet natuurlijk dat jullie liever wat anders horen, maar ik doe niet aan zulke uitspraken als ik het niet voor honderd procent zeker weet. Maar we staak er zeker goed voor.'

In de afgelopen zomer keerde Promes terug bij Ajax en naar eigen zeggen reageerden de fans van Ajax positief op zijn komst. 'Volgens mij waren ze blij dat er weer een Amsterdammer bij de selectie kwam. Ik ben natuurlijk ook een supporter. Er waren misschien ook wel twijfels, dat begrijp ik best, maar het is aan mij om die weg te nemen.'

Voor nu wil Promes veel prijzen winnen met Ajax. 'En eerlijk gezegd denk ik dat mijn top nog moet komen, daarvan ben ik overtuigd. Eerst met Ajax prijzen winnen en dan misschien nog een vervolgstap naar het buitenland, wie weet', aldus de aanvaller, die ook al bezig is met het leven na zijn profcarrière. 'Jazeker. Ik investeer in huizen, ik heb sinds kort mijn eigen kledinglijn en ik maak ook nog muziek. De kledinglijn heet MASK en is sportief en casual. En betaalbaar voor iedereen', besluit hij met een knipoog.

Lees meer over:
Plaats reactie

oudzuid2 +7291

we hoeven ook niet gelijk de polonaise te lopen natuurlijk. feyenoord was gewoon bar slecht. een week geleden ontsnapten we nog tegen RKC.

het middenveld loopt bij lange na nog niet zoals vorig seizoen, voorin zijn er een paar al een tijdje flink uit vorm, en Veltman doet het goed maar is wel een paar stappen terug van het niveau van De Ligt vorig seizoen. en dan mis je met Schreuder ook tactisch wel het een en ander...

29-10-2019 11:53

WZAWZDB14 +4617

De voorste 4, Blind en the Boss hebben na vorig seizoen meer ervaring en zijn niet bepaald slechter geworden, echter is er met een paar nieuwe spelers wel een mindere goede balans in het gehele elftal ontstaan. Of dit nog komt is de vraag.. maar het is in ieder geval duidelijk dat niet elke pipo van €15.000.000+ bij dit ajax op het middenveld kan spelen. En dat is juist waar je naartoe wilt: een hoger niveau.

29-10-2019 10:59

IkJijHijWijJullieZijnAjax +1

Je red het niet in de CL met een mank middenveld die zones openlaat. Ik zie daar geen progressie dus het is wat het is
Hoogstwaarschijnlijk een ploeg die overwinterd, maar geen ploeg die kan stunten tegen de absolute top zoals vorig jaar

Maar al met al ben ik wel tevreden, het blijft natuurlijk een kampioensploeg die cl waardig is.

29-10-2019 06:26

Deepblue +64

Frenkie onvervangbaar en de Ligt in vorm is wereldtop in potentie. Die hebben we nu niet.

Maar toch begrijp ik Promes ergens wel. Iedereen vergelijkt dit elftal nu met het Ajax na de winterstop en in de mooie wedstrijden. Maar Ajax is dit seizoen veel stabieler gestart dan vorig jaar. Toen zaten er echt in het begin slechte wedstrijden tussen en kwam het pas relatief laat op gang. Dus als we in dezelfde flow komen kan er veel gebeuren. Vooral omdat iedereen nu veel beter op elkaar is ingespeeld en de jeugd weer een jaartje ouder.

28-10-2019 22:30

DonAdam +2360

Welnee, dit is redeneren vanuit de ranglijst en uitslagen. Het grootste verschil zit hem erin dat PSV ik geloof 39 uit 13 pakte en we die uitwedstrijd verloren, waardoor we totaan Maart ruim achter PSV aanhobbelden.

Qua voetbal lopen we mijlenver achter, met name door het gemis van Frenkie. Chelsea neutraliseerde ons echt heel makkelijk, want Alvarez en Martinez kunnen het niet invullen zoals FdJ en Schone. Zowel aanvallend als verdedigend niet.

Ik weet ook de oplossing niet, al vermoed ik dat Daley Blind als LVM of CVM de ene helft van het puzzelstukje is.

29-10-2019 17:58

Cruijff72 +0

De enige verstreking t.o.v. vorig seizoen is mischien martinez in plaats van schone.

28-10-2019 18:30

OKP-AFCA +56

Promes erbij is ook een versterking.

29-10-2019 10:03

Superman +50

Praatjesmaker die Promes, zie liever Nerez.

28-10-2019 17:49

ajax4ever01 +13

Doe normaal man

28-10-2019 18:41

ajax4ever01 +13

Doe normaal man

28-10-2019 18:41

ArthurG +1608

Ik zie ze eigenlijk wel graag beiden. Lekker doorgaan met Ziyech op 10 en dan Neres en Promes op de flanken.

28-10-2019 19:28

Cupmetgroteoren +5

Middenveld is nog steeds het grote probleem. Dan maar een aankoop doen in de winterstop.

28-10-2019 17:39

Robeerke +1217

Selectie misschien wel, middenveld niet

28-10-2019 17:27

alvin01 +841

Wat een onzin.

28-10-2019 17:17

AltijdGelijk +1

Frenkie en Mathijs zijn allebei van absolute wereldklasse.

Als die allebei nog 1 jaar warwn gebleven, dan hadden we de CL gewonnen.

28-10-2019 16:15

Henkjanklaas +20493

Promes, leuke, positieve jongen, weinig mis mee. Echter zijn bewering dat het team zelfs wel beter is dan vorig jaar klopt natuurlijk niet.
Ik mis de Jong en de Ligt (mits in Ajax vorm) nog steeds.

28-10-2019 15:19

Spectre +2226

Je ziet nu pas goed wat je aan die 2 mist, Frenkie heerste over dat hele middenveld en Mathijs liep als een volwassen routinier de verdediging op sleeptouw te nemen

29-10-2019 14:43

rodnet +10224

Alvarez, Promes, Fernandez en Marin in plaats van Frenkie, de Ligt, Schone en Dolberg. Nou nee dus.

28-10-2019 15:08

GvanderK +2734 moderator

Fernandez?

28-10-2019 15:09

Bjorn +11927

De selectie is minder. Frenkie, De Ligt en Schöne waren vorig seizoen écht van zeer hoog niveau. Met laatste de eerste twee.

Dat is ook niet erg, maar wel realistisch blijven. Middenveld met Martinez, Donny en Ziyech/Promes moet zich doorontwikkelen.

28-10-2019 14:47

Web +178830

De selectie is minder
De Ligt, Frenkie en Schone is heel veel kwaliteit inleveren

Dat maakt het ook zo knap dat Ten Hag er weer een goed team van maakt
Ik heb vanmorgen nog eens de eerste helft terug gekeken, ik was gisteren zo onder de indruk, dat ik nu eens in alle rust het wilde zien. Zeer goed met heel veel lopende spelers
Blind speelde vaak zo ver naar voren, zo balvast, in de passing heel bijzonder, en ook nog tussen de linies spelen.
Martinez heel goed, kreeg vaak onterechte vrije trappen tegen, gewoon duels om de bal, die hij vrijwel allemaal won

Tadic misschien wel de minste, maar dan is hij nog zo belangrijk voor het team, hij maakt zo veel ruimte voor de vier voorin
Er was zoveel beweging, Neres, Donny, Promes en Ziyech doken van alle kanten de zestien meter in, natuurlijk kregen ze de ruimte, maar wat deden ze het goed.
Ook het plezier spatte er van af, Donny en Ziyech als voorbeeld, ze liepen beide dezelfde ruimte in, en dan de reacties van die twee.

Voor mij is het wel duidelijk dat Alvarez niet meer op het middenveld moet.
Voor Gravenberch was er niet veel eer te behalen, de wedstrijd was over
Toch vind ik nog steeds dat hij teveel in een tempo speelt, hij heeft geen versnelling in zijn spel, ben erg benieuwd of hij dit nog onder de knie krijgt? Toch wel nodig om een topper te worden

28-10-2019 14:18

BrandjeXL +81

Schöne speelde ook alles in een tempo dus je bent weer eens dingen aan zoeken.

28-10-2019 14:59

Web +178830

Kun je eens een keer reageren zonder dat misselijke zoeken van jou?
Schone is een hele goede speler, die heel creatief en veelzijdig is in de opbouw is. Waar is gecharmeerd van was, en heeft zijn waarde wel bewezen vorig seizoen

28-10-2019 16:39

nicholas87 +818

En nu klaar met dat gedoen van een centrumverdediger (Alvarez) op het middenveld. Dat is gewoon de stand-in van Veltman, en niet op een andere plek.

28-10-2019 14:17

Ajax68 +10

Zonder Frenkie en Mathijs ga je er als team altijd op achteruit, die zijn gewoon niet te vervangen, maar hopelijk groeien we weer dat dat uitzonderlijke niveau van vorig jaar.

28-10-2019 14:11

FrancescosRavioli +14650

Nou nee hoor. Maar deze is niet onaardig.

28-10-2019 13:46

Adios +0

Een groot deel van de selectie heeft vorig jaar de dubbel gepakt en de halve finale van de CL gehaald - ik krijg nog steeds kippenvel als ik er over nadenk. Die ervaring nemen ze mee en met Martínez, Veltman en Promes zijn er 3 basisspelers bijgekomen die ik erg sterk vind. Natuurlijk zijn het geen Frenkies of Matthijzen, maar de rest er omheen is wel beter geworden. Het belooft weer een mooi seizoen te worden, Quincy!

28-10-2019 13:35

pinballmagic +106

Ajax moet zich elk seizoen versterken met 1 of 2 grote aankopen
Zie Tadic Blind Promes en Martinez
Verder zal Ajax zich blijvend moeten oriënteren op Goede jeugdspelers en eigen spelers uit de jeugd
Zoals Mamadu Stengs Gravenberch Unavar Traore.
Zo zouden we elk jaar een stapje kunnen maken naar de absolute top

28-10-2019 13:29

OKP-AFCA +56

Mamadou Zongo is weer gaan voetballen.

29-10-2019 10:12

Ajax27 +18950

Gewoon een toegevoegde waarde voor het team, punt. Hoe je het ook wendt of keert, ik ben ook niet zo van die 'kijk-ik-ben-gangster' maniertjes en dingetjes van 'm... maar ik beoordeel 'm op hoe die voetbalt. Hij scoort, hij is gevaarlijk, hij is veel betrokken in de aanvallen, hij houdt z'n directe tegenstander(s) vaak bezig, dus ja prima aankoop. Als ie er straks aan het einde van het seizoen 20+ heeft in liggen dan heeft ie gewoon een heel degelijk seizoen gedraaid.

Ach ja Promes, geliefd of niet, bij Ziyech heeft het ook ff geduurd... maar hij weet als geen ander dat het tij zomaar kan keren en je van 100-200 fluiters naar 50.000+ kelen kan gaan die je naam scanderen. Heerlijk hoe dat altijd galmt door de Arena heen.

28-10-2019 13:12

Ajaxxxisdebeste +6

Nou bewijs maar, finale CL, schaal en beker kan dat alleen maar onderstrepen

28-10-2019 12:57

VIPete +81

Frenkie blijkt toch heel moeilijk te vervangen, hij was erg belangrijk in het bepalen van het tempo van een wedstrijd. Daardoor konden de andere spelers in de juiste posities komen. Nu we dit missen verliezen we af en toe behoorlijk de grip op de wedstrijd. Martinez en Alvarez hebben dit niet echt in zich. Achteraf had ik liever, ipv Marin en Alvares twee echt goede nieuwe CV's zien komen, en Blind doorgeschoven naar de plek van Frenkie, zodat Blind de taak van spelverdeler op zich kan nemen.

28-10-2019 12:53

Simon1 +2959

100% mee eens. Blind naar voren schuiven op de '6 (punt naar achter) met bijvoorbeeld Vertonghen achter hem op de LCV zou perfect zijn geweest. Daarmee los je echter niet het ontbreken van De Jong op. Zijn kwaliteiten zijn dan nog steeds nodig op de '8 positie. Van de Beek schuift dan mee naar de '10 positie.

Door deze wijziging komen Blind zijn competenties het beste tot zijn recht. Spelverdeler en slot op de deur, zoals Busquets bij Barcelona.

28-10-2019 15:24

mvdk +42814 moderator

Zlatan heeft oorlog in Amerika en is over 2 maanden transfervrij. Half jaartje erbij halen????

28-10-2019 12:47

Superturk1 +0

Quincy for president!

28-10-2019 12:25

GvanderK +2734 moderator

Aanvallend gezien zeker

28-10-2019 11:20

jaripettersson +9204

De aanval is helemaal niet sterker als vorig jaar. Hoe is het beter dan de 4 man die daar vorig jaar stonden?

28-10-2019 11:40

Vertonghen +15

In ieder geval wel minder wapens in de voorhoede naar mijn idee.
Alleen al de vrijetrappen van Schöne, de dode spelmomenten van de Ligt en de geniale passjes van Frenkie zijn enkele verloren elementen.
Neemt niet weg dat het wel erg lekker is om naast Neres nu ook Promes bij de selectie te hebben.

Vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als we ook in de CL zouden aantreden zoals gister.
Misschien een beetje zelfmoord maar aan de andere kant... als iedereen zijn taak goed uitvoerd is het wel serieus een gevaarlijk team.

28-10-2019 11:51

Simon1 +2959

In de breedte op puur de aanvalslinie gebaseerd wel ja. Zoals een ander al schreef is er bij standaardsituaties veel ingeboet.

28-10-2019 15:25

zivkabrimovic +261

Promes Tadic Neres
Ziyech
Martinez vdBeek
Tagliafico Blind Veltman Dest
Onana

Volgens mij is dit gewoon je sterkste opstelling.
Dan kun je nog wisselen met Veltman en Alvarez / Dest en Mazraoui.

28-10-2019 11:06

Simon1 +2959

Wie passeert er zijn mannetje en creëert een overtal situatie?

28-10-2019 15:30

Jariiii +21365

Dat is gewoon wishful thinking. Niet waar.
Maar een fijne selectie is het zeker, en daar draagt hij zelf absoluut aan bij.

28-10-2019 11:05

DanverAFCA +0

als je 2 spelers verliest die op hun positie bij de beste ter wereld horen en je neemt er 4 spelers voor terug die allen bij de middelklasse horen waardoor er maar 2 van de 4/5 spelen , vind ik persoonlijk niet dat de selectie beter wordt.

28-10-2019 10:52

SilverHaze +33

Hij bedoeld met 'selectie' waarschijnlijk de breedte en het algehele niveau. Dat is ook gewoon waar. Als je het interpreteert zoals jij dat doet, door naar die twee wereldsterren te wijzen, kan ik ook nog wel een paar open deuren intrappen. Frenkie is een fenomeen...

28-10-2019 11:08

SilverHaze +33

Haha sukkeltje

28-10-2019 13:38

RS01 +1116

We hebben zeker een goede selectie, maar wat mij betreft niet beter dan vorig jaar. De Ligt was vorig jaar werkelijk onverslaanbaar. Daarnaast hadden we toekomstig wereldvoetballer van het jaar De Jong nog in het team.

Beiden zijn onvervangbaar en wat je ook doet, je gaat er altijd op achter uit. Maar ik vind die stap terug wel enorm meegevallen! Genieten van m'n cluppie!!

28-10-2019 10:52

3*stars*3 +22982

Puur kijkend naar de selectie heeft hij wel gelijk.
Team (nog) niet.
Met wat aankopen en goede jong Ajax spelers meegerekend, heeft Ajax nu echt wel een bredere selectie.
Vorig jaar hadden we een top team maar toch geen geweldige bank?
Heel het seizoen deed Ten Hag het volgens mij met max 13 spelers.

28-10-2019 10:33

Schip +23060

Natuurlijk heeft hij geen gelijk, behalve in de breedte.

Je bent De Ligt en Frenkie de Jong kwijt. Twee toppers vorig jaar qua wat ze op het veld brachten. Hoezo ben je beter. Promes is een aardige jongen in interviews, maar hij heeft wel iets van een praatjesmaker in zich. Dan heb ik tig keer liever een Ziyech, Neres. Tadic en Blind, die op dat vlak een stuk terughoudender zijn.

Promes is een aardige optie voor op de vleugel. Hij is geen creatieve of bijzonder balvaste speler voor het middenveld. En dat middenveld en de verdediging zijn enorm uitgehold.

Daar is echt niets voor teruggehaald. Martinez is een leuke stofzuiger om naast een spelmaker te voetballen.

Alvarez heeft nog niet echt een toegevoegde waarde. Zet Ekkelenkamp er in en ook hij maakt af en toe een goal, verricht veel werk en zal tactisch waarschijnlijk verder zijn.

Dest is niet beter dan Mazraoui vorig jaar, zeker qua duelkracht niet, Promes is aardig, maar zorgt ervoor dat Neres minder speeltijd krijgt.

Als het middenveld niet verbetert en daar geen echte voetballer de lijnen uitzet, kun je net zo goed de resterende wedstrijden onderuit gaan in de CL. Zo nauw luistert het.

28-10-2019 10:50

GrandMasterFlex +979

Je bent vergeten dat het begin vorig seizoen ook nog broos was? Frenkie nog absoluut niet zo dominant en verzekerd van een vaste plek op het middenveld. Mathijs met hier en daar een slippertje. We staan op 6 punten in groepsfase CL en daarnaast 6 punten los van de 2e plek in de Eredivisie. Dat is voor een team in wederopbouw uitstekend. Traditiegetrouw gaat Ajax pas echt draaien na de winterstop, dus die tijd lekker experimenten met spelers, posities en dan volle kracht richting de prijzen.

28-10-2019 10:56

Lazell +16922

Dat mensen de slippertjes uberhaupt onthouden van De Ligt, betekent dat het er heel weinig zijn. Mazraoui en Blind hebben er veel meer gemaakt.

En Frenkie op halve kracht is beter dan Alvarez ooit zal worden op de controleurspositie. Die lichtvoetigheid zal Alvarez nooit krijgen. Imo kun je nooit beter worden als je 2 van zulke spelers inlevert. En het is echt geen schande dat Alvarez / Veltman minder zijn dan Frenkie / De Ligt.

De resultaten in de competitie zijn zeker beter (CL even goed). Maar dat komt meer omdat PSV nu al meer dan 2x zo veel verliespunten heeft dan de hele vorige eerste seizoenshelft.

28-10-2019 11:13

Schip +23060

Dat is echte lariekoek. Kijk anders de voorronde wedstrijden even terug en kijk naar hoe goed Frenkie's opbouw door de as was. Echt heel erg goed. De hele voorronde, met mogelijk als hoogtepunt de derde voorronde uit.

28-10-2019 12:28

3*stars*3 +22982

Je zegt in jouw 1e zin, wat ik ook aangaf.
Juist breedte van de selectie had ik nadruk op gelegd.
En ik gaf ook aan dat we vorig jaar een topteam hadden en dat dit Ajaxteam (nog) niet beter is.

Heb trouwens hoge verwachtingen van Traoré en ook Lamg moet meer minuten krijgen.

28-10-2019 10:59

Schip +23060

Ok, dan las ik het anders. Maar ik vond die thuisnederlaag tegen Chelsea echt enorm kut. Weer zo'n godvergeten poenerige kutclub die al decennia lang expertise en talent opkoopt en dan nu net doet alsof ze via goed beleid een team hebben dat beter is dan Ajax.

En ik zie dat niet veranderen als TH niet meer voetbal erin brengt. En dan kan hij Ziyech wel wisselen, maar wissel Tadic eens. En niet 10 minuten voor tijd. Gewoon minstens een half uur geven aan Traore. Je kijkt 10 min. aan of dat werkt en als de organisatie niet compleet weg is, breng je Gravenberch 20 min. voor tijd.

Het kan echt niet zo zijn dat je na een jaar goed presteren, nu al de breedteaankoop reflexen terugkrijgt waar bestuur na bestuur op kapot gegaan is en rapport na rapport over zijn verschenen.

Ajax is zo goed als de opleiding. Kopen zullen we niet snel leren.

28-10-2019 12:35

Simon1 +2959

In de aanval wel, verdedigend minder en het middenveld is heel erg minder geworden.

28-10-2019 10:29

jaripettersson +9204

Neres tadic ziyech vdBeek was misschien wel het grootste wapen vorig jaar. Hoe is die aanval nu beter als hij wordt aangelengd met promes?

28-10-2019 11:31

Simon1 +2959

Met "het grootste wapen" doe je de andere echt tekort. Vorig seizoen was de verdediging en het middenveld net zoveel onderdeel van het succes als de voorhoede.

Met de komst van Promes is de aanval in de breedte zeker een stap vooruit. Neres - Tadic - Ziyech
------ Van de Beek
Zoals je ziet kan de opstelling nog steeds. Nu heb je alleen het voordeel dat je kan rouleren zonder daarvoor te veel in te leveren op kwaliteit.

28-10-2019 14:57

trainer +2

niet overdrijven Quincy. maar ben tevreden met je inbreng. sterker nog ik deel de mening dat Donny op de plek van Alvarez moet voor meer voetbal op het middenveld. Alvarez laten wennen in mindere wedstrijden zodat hij Veltman op kan volgen. zyech, promes neres en tadic voorin. je hebt dan onbeperkt mogelijkheden in positie wisselingen. aanvallend er op vooruit gegaan middenveld en verdediging niet.

maar we spelen een goed seizoen tot nu toe!

28-10-2019 10:22

wladimir +3059

Volgens mij heeft Promes niet helemaal door dat zijn goaltje afgelopen woensdag is afgekeurd. Thuis verloren van een heel matig Chelsea.

28-10-2019 10:22

SilverHaze +33

Jij zat zeker aan de lange zijde te fluiten?

28-10-2019 11:09

Aspers73 +3108

Nee absoluut niet, we missen De Jong en Schone enorm.

28-10-2019 10:16

DeWijsneus +25462

De Ligt inderdaad niet. Veltman is eigenlijk beter.

28-10-2019 10:19

Aspers73 +3108

Met De Jong en Schone hadden we controle over het middenveld, nu zijn we dat kwijt en dat vind ik belangrijker dan die rots in branding.

28-10-2019 11:06

DeWijsneus +25462

Eens hoor. Vind ook jammer dat Lasse weg is. Had volgens mij nu prima middenveld kunnen vormen met Martinez. Had je een hoop automatismen gehouden ook.

28-10-2019 12:15

Simon1 +2959

Heel flauw, maar wie had het dan in zich om onder druk uit te voetballen, zijn mannetje voorbij te komen én een overtal situatie te creëren? Martínez en Schöne kunnen dat beide niet.

28-10-2019 16:11

Simon1 +2959

Zonder onder te doen voor Schöne, maar zijn positie is toch wel aardig goed- zo niet beter vervangen met Martínez. De Jong is echter niet vervangen en die kwaliteiten mist het middenveld nu enorm.

De Ligt is vervangen door Veltman, Schuurs en Alvarez. Kwalitatief gezien levert Ajax daarmee in, maar De Ligt op kwalitatief gebied vervangen was onmogelijk voor Ajax.

Hoognodig is dus een creatieve speler die onder druk uit kan voetballen, mannetje kan passeren en overtal kan creëren. Eventueel een gelegenheidsaankoop zoals Vertonghen waardoor je kan door selecteren in het centrale blok achterin en eventueel Blind vrijmaakt voor de '6 positie. Vertonghen kan, net als Blind, op de LCV en de CVM positie uit de voeten waardoor je positiewisseling onderling kan creëren indien nodig, bijvoorbeeld als de '6 positie wordt vastgezet.

28-10-2019 15:04

stopperspil +11025

Hij was er vorig jaar niet bij..

28-10-2019 10:05

Gecko +3

Waarschuwing. Als je een e-mail krijgt met de boodschap gratis kaartjes voor Feijenoord. Dan niet openen
Het gaat namelijk echt om gratis kaartjes voor Feijenoord

28-10-2019 10:03

4xEC1 +7664

Ik begon echt serieus te lezen. Hahaha

28-10-2019 10:13

Habalaski +1082

Dat is helaas niet zo. De Jong en de ligt worden daarvoor toch te erg gemist. En schone vergeet ik ook nog niet zo maar.

28-10-2019 10:00
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.