Heitinga verlengt contract bij Ajax tot en met medio 2025

door NielsOpdam 127

Bron Ajax

Heitinga verlengt contract bij Ajax tot en met medio 2025

door NielsOpdam 127

Bron Ajax

Laatst geüpdatet

John Heitinga heeft zijn contract bij Ajax verlengd tot en met 30 juni 2025. Dat meldt de Amsterdamse club via de officiële kanalen. Het contract van de trainer van Jong Ajax liep tot en met 30 juni 2023 en wordt nu met twee jaar verlengd.

Heitinga is sinds de zomer van 2021 hoofdtrainer van Jong Ajax. Hij heeft verschillende trainersfuncties gehad binnen de jeugdopleiding van de Amsterdamse club. De oud-verdediger was in het seizoen 2016-2017 assistent-trainer van Marcel Keizer bij Jong Ajax. Tussen 2017 en 2021 was hij de hoofdtrainer van het hoogste jeugdteam van de club, Ajax O18.

Heitinga vertelt dat zijn contractverlenging hem trots maakt. 'En bovendien ben ik blij met het vertrouwen dat de club daarmee in mij uitspreekt', begint de trainer van Jong Ajax. Heitinga staat naar eigen zeggen met veel plezier voor de groep talenten bij Jong Ajax. 'Samen met mijn staf werken wij dagelijks aan het proces waarbij wij deze jonge voetballers klaarstomen voor het hoogste niveau. De nieuwe verbintenis geeft mij de ruimte om ook mijzelf nog verder te ontwikkelen als trainer bij de club waar het voor mij allemaal begonnen is.'

Hamstra: 'Naast een echte Ajacied is hij een trainer met veel tactisch én menselijk inzicht'

Technisch manager Gerry Hamstra is eveneens tevreden met de contractverlenging van Heitinga. Hij geeft aan 'heel blij' te zijn met de langere verbintenis. 'Naast een echte Ajacied is hij een trainer met veel tactisch én menselijk inzicht. Wij zijn heel blij met de ontwikkeling die hij de afgelopen jaren heeft laten zien en hebben er vertrouwen in dat hij ook de komende jaren van grote waarde zal zijn voor de club.'

Sportbookies behaalde afgelopen weekend een percentage van 91% aan correcte wedtips. Bekijk de beste wedtips voor het WK nu!

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+!

Lees meer over:
Plaats reactie

Ajaxtrouw +6360

Ja hoor Schreuder out, Heitinga in, probleem opgelost. Fijn hè als de wereld zo simpel in elkaar zou steken….

17-11-2022 11:36

Ajax27 +19236

Dit moment...
Contract verlengen, wat interviews geven.... Ajax is 'm via de media gewoon al langzaam aan het brengen. Dat kan maar 1 ding betekenen, Schreuder out.

Of ik dan heel blij word van Heitinga? Geen idee, ik zie veel te weinig van Jong. Als ik echter kijk naar zijn taak: het ervoor zorgen dat talenten onder zijn hoede doorbreken bij Ajax 1 dan is ook dat nog te kort om te beoordelen.

17-11-2022 08:09

Mijnclub33x +10026

Lijkt me een goede zaak en uit de Ajax school. Vrijwel niemand van de buitenwacht zoals supporters weten hoe Heitinga werkt en functioneert maar oke, zo is van Gaal ooit ook begonnen. Als het maar geen van Nistelrooy'tje wordt, zou hem rustig brengen en niet nu al na de winterstop.

17-11-2022 00:19

Rob.C +8412

Oh Johnny.🎶.......❌❌❌

16-11-2022 23:00

AlmightyAjax +5872

Ontsla Schreuder en geef Heitinga met Reiziger en Bogarde maar de kans.

16-11-2022 22:29

Ajax Mario +1624

Intern makkelijk opgelost, Peereboom naar jong, Korpershoek naar O18, Dave Vos terughalen voor zijn functie… zie een mooie ontwikkeling zo… 🔮😃 btw, Alfredo al ontslagen?

17-11-2022 00:09

ProperFootball +14699

Leuk voor die jongen maar net zoals vroeger, eigenlijk geen Ajax 1 materiaal.

16-11-2022 22:09

HendrikAjax +16899

Of hij een goede coach van Ajax 1 zou zijn weet ik niet maar voor de jeugd teams tot en met Jong Ajax kan je geen betere krijgen dan Heitinga.

16-11-2022 22:24

Breuk +25349

Nou niet overdrijven zeg

17-11-2022 01:18

RobDAZ +2726

Prima zaak dat Ajax nu zowel spelers als coaches zelf opleidt. Zij kennen de clubcultuur en ambities, enorm voordeel.

16-11-2022 21:38

afcsjonnie426 +3983

Heitinga keizer bogarde ajax 1 in,kale oliebol zonder krenten out.

16-11-2022 21:17

NickOoms +2609

Dubbele pleonasme in één zin, niet mis

17-11-2022 08:54

pro14 +785

En ik maar denken dat H2 al op kerstvakantie was, aangezien Schreuder er nog steeds zit.

OT. Goed nieuws. Redelijk spel en de spelers ontwikkelen zich goed, en dat is toch het belangrijkste als coach van jong. Krijgen alleen geen kansen in 1.

16-11-2022 20:45

Sjonnie +18814

Toegegeven: ik gaf destijds bij z'n aansteling m'n naamgenoot weinig kans om als trainer te slagen en dat vanuit een of ander onderbuikgevoel.
Soms komen deze gevoelens uit en andere keren zit je er compleet maar dan ook compleet naast.
Goed gedaan Djonny !!

16-11-2022 20:05

WantAmsterdam +116219

Aan het begin vond ik hem ook totaal niet overtuigen koos me te vaak voor iemand als Ekkelenkamp, maar heeft zich schitterend ontwikkelt

16-11-2022 20:13

OdjePils +6320

Als Hamstra het zegt heeft het voor mij nog minder waarde dan het al heeft!

16-11-2022 20:04

AFCAjaxMidNineties +12773

Beter dan Schreuder voor de groep. Ik zeg doen.

16-11-2022 20:00

Hakim22 +7462

Alles wordt in het werk gesteld om de aandacht af te leiden. Had je ons bijna te pakken Edwin

16-11-2022 19:51

Intec2.0 +12437

De verlenging van Heitinga is goed nieuws. Nu nog dat Schreuder ontslagen is.

16-11-2022 19:21

WantAmsterdam +116219

Wat vinden jullie in principe van een toekomstig kwartet bestaand uit Keizer, Reiziger, Heitinga en Bogarde?

Keizer: mooie visie en tactisch sterk

Reiziger: uitstekende teambuilder en haalt resultaat

Heitinga: kan heel goed met talenten omgaan en is goed voor de camera.

Bogarde: voor de verdedigende aspecten en organisatie

Reiziger of Heitinga als officiële hoofd maar zonder strikte hiërarchie, wel met Reiziger en Keizer als eindverantwoordelijke.

16-11-2022 19:15

Juichtoon +32765

Alles is beter dan Schreuder..

16-11-2022 19:16

WantAmsterdam +116219

Dat sws, maar zie je potentie in?

16-11-2022 19:17

Juichtoon +32765

Samen met Bosz. Johnny is een winnaar. Dat lijkt me een goede combi dan.

16-11-2022 19:21

WantAmsterdam +116219

Ik zie het totaal niet in Bosz zitten en die twee als duo lijkt me niet erg complementair, beiden tactisch niet sterk een ook geen fantastische teambuilders (al is Bosz daarin ook niet de minste ).

Ook denk ik dat Bosz alleen als pure hoofdcoach zou komen, en dat hoef ik niet.

16-11-2022 19:23

Juichtoon +32765

Oke, ja van mij is PB meer dan welkom. Heeft ons na eerst Overmars overtuigd te hebben van Ziyech, het elftal helemaal omgebouwd op weg naar de EL finale. Dat was toch sensationeel toen.

16-11-2022 19:37

WantAmsterdam +116219

Ja, maar dan zou je hem toch eerder een rol in de technische staf geven?
“Zijn” aankopen toen waren wel heerlijk en veel beter dan die van de boer en TH. Ziyech en Bertje…

16-11-2022 19:40

Juichtoon +32765

Peter is goed op het veld, laag daarboven weet ik niet. Bij Fnoord ging het toen helemaal mis.
Ook als teambuilder is hij prima met de 3-2 tegen Schalke uit met 10 man als voorbeeld.

16-11-2022 19:44

WantAmsterdam +116219

Das imo niet teambuilding, teambuilding is imo meer dat je snel een team vormt en er het maximale eruit haalt, zoals Reiziger dat deed met een matige jong Ajax selectie. Die winst zie ik meer als wilskracht en energie.
Ik vind Peter dus op het veld niet zo goed, afgezien van fitheid/drukzetten en zijn visie. Tactisch vind ik hem vrij zwak.

16-11-2022 19:49

Juichtoon +32765

Ja kan. Veel is ook perceptie van wat we zien..vond het wel een team dat voir elkaar streed. De 2-1 tegen Fnoord met de goal van Schone na 50 seconden was ook mooi in dit verband.

16-11-2022 20:00

WantAmsterdam +116219

Niet perceptie maar meer semantiek denk ik. Teamgeest zie niet als het hoofdaspect bij teambuilding, daar gaat het mij meer om afstemmingen en automatismen, daar vind Bosz niet slecht maar ook niet in uitblinken (als het om het tempo van die dingen erin krijgen gaat). Maar uiteraard is teamgeest ook wel een deel van teambuilding.

16-11-2022 20:03

Juichtoon +32765

Met je laatste zin ben ik het meer eens dan met je eerste zin .:-).
Met perceptie bedoel ik dat je kenmerken onthoudt van zaken die je opvallen (onze eigen perceptie van wat er gebeurt). Wat je niet ziet maar er wellicht wel is neem je in je duiding dan niet mee.

16-11-2022 20:17

WantAmsterdam +116219

Ja is een mix, maar ik zie het wel dat het iets met teamgeest te maken heeft, maar ik vind teamgeest maar een deel van teambuilding, dus meer semantiek denk ik.

16-11-2022 20:51

Freddy +11501

Denk je dat Keizer nog terug zou willen?

16-11-2022 19:17

WantAmsterdam +116219

Hij is Amsterdammer, familie van een van de grootste Ajacieden ooit en Overmars is er niet meer, zou toch wel kunnen gebeuren?

16-11-2022 19:19

Bowie +2382

Ik zou het mooi vinden.
Denk je dat Keizer weer terug wilt als assistent/derde man?

16-11-2022 19:25

WantAmsterdam +116219

Nee als pure assistent niet, maar als je hem misschien een grote rol geeft dan zou die het denk ik wel overwegen. Daarom zie ik in dit kwartet ook geen echte hiërarchie, misschien wel Keizer en Reiziger ietsje meer gewicht zodat die twee bij mij de uiteindelijke beslissingen zouden nemen.

16-11-2022 19:29

Bowie +2382

Denk wel dat je iemand de uiteindelijke keuzes moet laten maken over bepaalde zaken (lees: de man voor de camera). Ik denk dat je met Keizer, Reiziger en Heitinga drie geschikte kandidaten hebt.

Maar ben het er zeker mee eens dat je met deze 4 een geweldig team hebt die allen hun specialisme kunnen uitvoeren en waar nodig als extra uitdaging een nieuwe verantwoordelijkheid kunnen nemen/ontwikkelen.

In deze tijden van misère is het soms heerlijk om te fantaseren over dit soort zaken.

16-11-2022 19:34

WantAmsterdam +116219

Klopt, uiteindelijk zou ik Keizer en Reiziger de eindverantwoordelijkheid geven.

“ In deze tijden van misère is het soms heerlijk om te fantaseren over dit soort zaken.”
Dit gewoon. Niks beters dan op basis van feiten en zonder grote emoties te discuteren en fantaseren, daarom ben ik hier.

16-11-2022 19:38

Ricoteb +53174

Het lijkt mij iets te veel van het hetzelfde. Niemand met ervaring in de top. Keizer dan een half jaartje bij Ajax en Sporting, maar vind dat nou ook niet echt veel. En dan Heitinga en Reiziger al helemaal zonder ervaring als hoofdtrainer. Dan zou ik persoonlijk meer een ervaren man erbij zetten. Enige namen die nu even naar boven komt zou bijvoorbeeld Ten Cate of René Meulensteen zijn, maar wellicht dat er nog andere kandidaten zijn? Qua voetbal lijkt me jouw kwartet perfect, alleen heb je dan denk iets te veel mensen op gelijke hoogte zonder duidelijke hiërarchie en ervaring. Maar als ze dat onderling kunnen uitpraten, ben ik helemaal voor.

16-11-2022 19:28

WantAmsterdam +116219

Klopt, ervaring, daar heb ik nu niet zo echt aan gedacht, een ervarene man, is miss wel nodig.

Uiteindelijk zou ik Keizer en Reiziger dan toch meer de leiding geven omdat die me het meest geschikt lijken om de uiteindelijke beslissingen te nemen.

16-11-2022 19:31

Ricoteb +53174

Ja dat laatste lijkt me ook. Het zou vreemd zijn om in dat gezelschap Heitinga de scepter te geven. Maar met een ervaren man ernaast en Heitinga als assistent zie ik wel muziek in. Nu ik het zeg weet ik eigenlijk niet wat Keizer de afgelopen jaren allemaal heeft uitgespookt? Heeft ie inmiddels al vaker ervaring gedaan als trainer of assistent ergens?

16-11-2022 19:34

WantAmsterdam +116219

Nou, wel ervaring maar niet op echt serieus niveau. Hij al sinds zijn ontslag bij Sporting trainer in de Emiraten en doet het daar naar mijn weten (erg) goed, is ook kampioen geworden.

16-11-2022 19:37

AjaxMiddelburg +2954

Heb al vaker de combinatie Van ‘t Schip/Reiziger/Heintinga genoemd met Maxwell als TD. Dit lijkt me persoonlijk ideaal. Ervaring, empathisch vermogen, tactisch inzicht, verbinding met jeugd maar bovenal Ajacieden! En Maxwell heeft de contacten en samen met Huntelaar een goed duo. Hamstra mag de verbinding met de jeugd maken.

16-11-2022 19:28

WantAmsterdam +116219

Van t’Schip is een mooie vent maar zoveel meer ervaring dan Keizer heeft die niet en tactisch lijkt me Keizer veel sterker.

16-11-2022 19:32

AjaxMiddelburg +2954

Heeft ervaring als bondscoach…

16-11-2022 22:05

SjakiedeWit +2636

Ik vind ze alle vier niks, Van Marwijk halen asap of tijdelijk Advocaat..

16-11-2022 19:33

WantAmsterdam +116219

Als we erbij zijn dan toch Erwin van der Looi, beste Nederlandse trainer op dit moment, altijd zinnige teksten.

16-11-2022 19:51

Danielson +50607

Werkt natuurlijk totaal niet. Je moet 1 hoofdcoach hebben die de baas is; een "democratisch" model zoals jij voorstelt zal een bron van ellende zijn.
Bij de vier die jij noemt zit niet echt een leidersfiguur, hoewel ik Heitinga wel de kans zou willen geven het seizoen af te maken na het onvermijdelijke ontslag van Schreuder (helaas pas nadat we de januari wedstrijden hebben verpest).

16-11-2022 19:55

WantAmsterdam +116219

“natuurlijk” vind ik een groot woord hoor. Het zou niet puur democratisch zijn, reiziger en Keizer eindverantwoordelijke, de andere twee meer als assistenten.
Ik vind Heitinga en geborene leider. En de andere kunnen daarin ook nog groeien, zeker Reiziger en Bogarde.

16-11-2022 19:59

Rockpotje +9611

Alles zonder strikte hiërarchie is per definitie gedoemd te mislukken.

16-11-2022 20:06

WantAmsterdam +116219

Denk je? Wie zou je dan vaste coach maken van die 4?
Want dat kan natuurlijk ook.

16-11-2022 20:07

Rockpotje +9611

Als ik kijk naar onze successen is dat altijd aan de hand geweest van een coach die duidelijkheid schepte door veel verantwoordelijkheid naar zichzelf toe te trekken. Van Gaal is daar het ultieme voorbeeld van, maar Ten Hag deed dit ook. Zelfs De Boer had succes doordat hij jonge spelers had die naar hem opkeken en hij hen een duidelijke speelwijze meegaf. Schreuder geeft de spelers meer vrijheid en je ziet meteen dat de hiërarchie verdwijnt en dat afspraken niet na worden gekomen op het veld. Ik denk dat Heitinga het wel in zich heeft om zo'n rol op zich te nemen. En die zou aan Reiziger zo maar een goede tactische assistent kunnen hebben. Bogarde er naast voor de groepsdynamiek en dan heb je denk ik een mooi trio. Keizer zou ik lekker zijn eigen ding laten doen. Die is te veel hoofdcoach. Tenzij hij zelf bewust kiest om meer in de luwte te gaan werken.

16-11-2022 21:34

WantAmsterdam +116219

Ik vind Heitinga de beste uitstraling hebben, geboren leider en kan heel goed met jonge spelers, maar tactisch is hij de zwakste van die 4. Dus eindverantwoordelijkheid kwa beslissingen zou ik dan eerder aan Reiziger overlaten.
Ik zou Keizer definitief opnemen, hij lijkt me tactisch te sterkste van alle vier. Tactisch benul, vermogen en inzicht is uiterst belangrijk, dus als je Keizer niet opneemt, moet je daar iemand anders neerzetten die tactisch ook goed onderlegd is, imo.

16-11-2022 22:26

HendrikAjax +16899

Ik denk dat dat zo een beetje het beste is wat Ajax kan overkomen. Top idee.

16-11-2022 22:26

JaapStam +137636

Schreuder al ontslagen???!!!

16-11-2022 18:58

WantAmsterdam +116219

Gaat niet gebeuren beste Jaap, ik vrees voor onze Marc en de mooie Nachtwacht…

16-11-2022 19:16

SjakiedeWit +2636

Nee anders had je dat toch kunnen lezen

16-11-2022 19:36

Ajaxisart +18781

Is die kut van een Schreudernog steeds niet ontslagen?

16-11-2022 18:57

SjakiedeWit +2636

Nee die blijft

16-11-2022 19:48

Danielson +50607

Nee. Die lul van een Schreuder ook niet.

16-11-2022 19:57

AFCACruijff14 +162530

Goed nieuws. Lijkt me een prima trainer en een echte Ajacied. Eigenlijk moet Heitinga een jaartje of 2 eens buiten Ajax in de Eredivisie aan de slag gaan en dan eens bij Ajax als hoofdtrainer aan de slag. Ik zie er potentie in. Of doorschuiven als assistent naar Ajax 1.

16-11-2022 18:47

Berghuis +14390

Breng hem maar gewoon naar het eerste. Of hij het veel beter als Schreuder gaat doen weet ik oprecht niet. Maar dan zie ik liever een jonge trainer met potentie stuntelen dan mister fucking vol van zichzelf Waterhoofd.

16-11-2022 18:42

Nr.10 +111572

Zet hem anders maar voor het eerste.

16-11-2022 18:39

Maxwell_5 +6979

Mooie ontwikkeling. Laat tot nu toe altijd leuk aanvallend voetbal zien met zijn teams.

16-11-2022 18:39

Zwaan1975 +3616

Voor nu ten Cate als Tussenpaus. Amsterdammer wars van welk ego dan ook. Pak iedereen aan op zijn manier en kan er een team van maken!

Volgend seizoen Heitinga met een ervaren man ernaast.!!!

16-11-2022 18:34

Nr.10 +111572

Ten Cate heeft er toch ook een zooitje van gemaakt toen hij trainer was bij ons?

16-11-2022 18:39

AFCACruijff14 +162530

Henk 'ik ben liever veldtrainer bij Chelsea dan hoofdtrainer van Ajax'' ten Cate bedoel je?

Laat die kerel lekker wegblijven zeg.

16-11-2022 18:48

WantAmsterdam +116219

Nou, als veldtrainer van Chelsea verdien je nog steeds duidelijk meer dan als hoofdtrainer van Ajax.

16-11-2022 19:08

Kevinafcajax +176

Heitinga kent de jeugd en weet daarmee of er intern mensen kunnen doorstromen of dat het van buitenaf iemand aangetrokken moet worden. Ik zie het daarom ook wel zitten om hem in te brengen voor Ajax1

16-11-2022 18:27

VoorAltijdNummer14 +25464

Nu gaat zijn oogappeltje Sontje in zijn kielzog volgen!

(Fingers crossed!)

16-11-2022 18:18

Bc te P +22130

Hamstra is tevreden, we kunnen rustig slapen als zelfs deze doorgewinterde ouwe rot in het vak dat is

Niettemin of welteplus ... gefeliciteerd sjonnie

16-11-2022 18:17

RvhC74 +5371

Waar blijft het andere goede nieuws

S C H R E U D E R

I S

O N T S L A G E N !

16-11-2022 18:16

4Ever14 +6636

Gaat niet gebeuren tot we definitief de titel hebben weggegeven, want v/d Sar is incapabel als AD en vind het maar prima dat Ajax langzaam afbrand, zolang hij maar zijn salaris ontvangt.

16-11-2022 18:59

Alexander40 +6114

Zolang hij maar niet zonder tussenstap naar Ajax 1 gaat prima. Gewoon eerst jezelf bewijzen bij een andere ED club

16-11-2022 18:12

Web +178830

Nu hij tot 2025 bij getekend heeft denk ik dat dit niet meer gebeurt?
Normaal zou dit wel verstandig zijn

16-11-2022 18:15

Alexander40 +6114

Ik denk dat daar wel afspraken over zijn gemaakt. Dit contract geeft Johnny zekerheid maar als pak em beet Groningen komt dan zal Ajax hem vast laten gaan en bij goede prestaties later terug halen

16-11-2022 18:26

Steffenhagen +38068

Onze nieuwe trainer binnen afzienbare tijd . Anders had hij nu Ajax verlaten om als hoofdtrainer ergens anders te starten . Vind het lastig om zijn potentie als hoofdtrainer in te schatten ,

16-11-2022 18:07

Web +178830

Misschien al wel binnen twee maand

16-11-2022 18:09

WantAmsterdam +116219

Ik zie in hem eerlijk gezegd meer een opleidingscoach.

16-11-2022 19:11

Bals +3779

Prima besluit!!!

16-11-2022 18:05

Web +178830

Goede zaak
Heitinga krijgt vaak kritiek
Maar ik ben positief over hem
Het kan maar zo zijn dat Ajax nog geen haast heeft?
Dat Heitinga het eventueel over neemt van Schreuder
Zodat ze het eventueel intern oplossen

Combinatie
Heiting met Jan Wouters?

16-11-2022 18:02

Kevinafcajax +176

Wel beide kaal..

16-11-2022 18:25

Ozymandias +159568

Heitinga en Wouters lijkt me een totaal niet complimentair duo.

16-11-2022 18:55

DankzijCruijff +48731

Zet hem voor de groep ipv Alfredo svp. Dan heb je nog meer dan een half jaar de tijd om parallel te orienteren op een plan B, mocht het toch nog te vroeg blijken voor Johnny. Hij zal het onmogelijk slechter dan Alfredo kunnen doen en volgens mij heeft hij gewoon de potentie om trainer van het eerste te worden.

16-11-2022 18:00

SjakiedeWit +2636

Echt niet, dan nog eerder Wouters..

16-11-2022 19:51

DankzijCruijff +48731

Sjakie, ben je er weer? Blijf je nog volhouden Ajacied te zijn terwijl je al lang ontmaskerd bent als zeer amateuristisch Feyenoord-trolletje?

16-11-2022 20:22

SjakiedeWit +2636

DankzijCruijff, de Trollenspotter 😜😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

16-11-2022 20:23

Jortjuh14 +2993

Gifbeker is nog steeds niet leeg. Wat kut zeg.

16-11-2022 17:55

Koningtoto +60660

Leg eens uit?

16-11-2022 18:30

Ozymandias +159568

Sommige mensen willen altijd zeiken...

16-11-2022 18:55

jeffrey_van_der_sluis +30580

Alfred uit, Johnny in!

16-11-2022 17:50

DePitbull +2718

John beton

16-11-2022 17:58

Ricoteb +53174

Zet hem maar voor de groep. Met Schreuder is het seizoen sowieso verloren, dan kan je beter Heitinga wat ervaring op laten doen.

16-11-2022 17:50

Dmen10 +1775

Aanstaande trainer van ons AJAX ❌❌❌

16-11-2022 17:48

4bier +31367

Haal die graf Schreuder uit zijn functie

16-11-2022 17:47

ajaxcied4life +26085

Ook nog een beetje goed nieuws

16-11-2022 17:41

emieltjuhh +18043

Heitinga met Reiziger & bogarde zou mooi zijn.

16-11-2022 17:41

AFCAjax +17839

zolang schreuder maar weg is.

16-11-2022 17:43

AFCAjax +17839

wanneer hebben wij voor het laatst een trainer gehad met CL ervaring?

16-11-2022 20:10

burwatti +14380

Ik zou er gelijk voor tekenen op dit moment!

16-11-2022 17:46

Soccerskins v2 +43471

Ik zou van het Schip en/of Grim wel bij zo’n (redelijk onervaren) staff toevoegen. Maar ik zou Schreuder zo inruilen.

16-11-2022 17:47

Nieuwmarkt +2989

Reiziger heeft zich nu al 3x als grijze muis gedragen. Lekker laten gaan.

16-11-2022 18:27

WantAmsterdam +116219

Voeg daar Keizer ook bij.

16-11-2022 19:13

Patrick78 +52733

En Schreuder? Nog trainer van Ajax?!?!?

Schreuder out!!!!

16-11-2022 17:39

Antafca +521

Ajacied maar niet best dit

16-11-2022 17:38

maarten0909 +6455

Met opwaardering tot hoofdcoach? Anders #H2out

16-11-2022 17:38

emieltjuhh +18043

Schreuder en tadic afkopen en ophoepelen

16-11-2022 17:38

Cees.G +6

Tadic ophoepelen,whaaaa weinig voetbal verstand!

16-11-2022 18:20

Harold +10581

Nu schreuder nog verlengen

16-11-2022 17:38

Sjonnie +18814

HAHHHAHAHAHAA
(ik lig hier echt in een deuk !!)
Ja, hij is goe !!

16-11-2022 17:48

Sjonnie +18814

Proficiat Sjon !!

Maar ik zit eigenlijk op ander nieuws te wachten ...

16-11-2022 17:37

trapstoffeerder +519

Johnny op de plek van Schreuder met een ervaren assistent liefst een ex Ajax speler bijv Perez

16-11-2022 17:37

Ajax The Best +16639

Hoeveel ervaring heeft Perez?

16-11-2022 17:40

WantAmsterdam +116219

Perez, die heethoofd die zijn emoties totaal niet onder controle heeft en een assistent-scheidsrechter ooit racistisch beledigd heeft? Die wil je op de trainersbank zetten?

16-11-2022 19:26

SjakiedeWit +2636

Dan liever Jan Joost van Gangelen

16-11-2022 19:53

Tommyshelby +129798

Mooi nieuws. Maakt de jonkies duidelijk beter en speelt ook zoals ze horen te spelen.

16-11-2022 17:36

Krullen +8061

Helemaal eens. Heus nog dingen om te verbeteren, maar ik zie vooral goede dingen bij hem. Wie weet kan hij ooit door naar Ajax 1, maar zou mooi zijn als dat ook echt op het juiste moment komt na genoeg ervaring. Uiteindelijk een keer "verhuren" naar een ploeg die hoger speelt en in een betere competitie komen zou dan nog een mooie stap ertussen zijn wellicht.

16-11-2022 17:38

fc Barcelona_ke +19255

Is hij nou beste trainer van jong? Laat me niet lachen

16-11-2022 17:35

WinstonBoga +1976

Ik wil ander nieuws zien…….

16-11-2022 17:35

ajax4perez +9565

Heitinga vervangt schreuder tot rest van seizoen?

16-11-2022 17:36

trapstoffeerder +519

Wij ook exit Schreuder

16-11-2022 17:38

Breuk +25349

Schreuder verlengt contract?

16-11-2022 17:39
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.