'Hoef niet lang te denken over Ajax'

door Sjoerd Valkering 103

'Hoef niet lang te denken over Ajax'

door Sjoerd Valkering 103

Laatst geüpdatet

WIL NOG STEEDS - Luciano Narsingh doet in de NU Sport een open sollicitatie om komende zomer bij Ajax te gaan voetballen. De aanvaller van SC Heerenveen liet een overgang in de winterstop schieten, maar wil nog steeds graag richting Amsterdam. 'Ajax is een topclub. Als ik daar naar toe kan, hoef ik er niet lang over na te denken', zegt de 21-jarige aanvaller in het blad.

Over de mislukte transfer in de winterstop is Narsingh niet bedroefd. 'Het moest allemaal op het laatste moment. Omdat ik hier ook goed bezig was en het seizoen bij Heerenveen wilde afmaken, ben ik niet gegaan. Maar wie weet, na dit seizoen wel. Ik wil nog niet naar het buitenland, dus dan is een Nederlandse topclub een logische volgende stap.' (foto: VI Images/Orange Pictures)

Lees meer over:
Plaats reactie

khayatdror +0

Ajax fans! Ajax leidt 2 polls op dit moment. hier: http://www.vizu.com/poll-vote.html?n=250058

een hier: http://www.vizu.com/poll-vote.html?n=250058

Laten we stemmen voor Ajax. Ook geplaatst op uw Facebook-pagina en verspreid onder vrienden

06-04-2012 08:15

De Stift +7093

Zou heel mooi zijn. Met Boerrigter hebben we al een echte linksbuiten, maar rechts blijft kwakkelen. Sulejmani weet maar niet te overtuigen, en ook spelers als Lukoki, Ebecilio en Ozbiliz schieten te kort.

Volgend seizoen zou Ajax dan Boerrigter/Sulemani voor links hebben en Narsingh op rechts. Die andere drie moeten, met Sulejmani, maar uitzoeken wie reserve is op rechts. Voor een Ozbiliz en Ebecilio denk ik dat verhuur goede opties zijn. Voor Lukoki ook, maar door zijn snelheid heeft hij wel een specifieke kwaliteit die in bepaalde wedstrijden goed ingezet kan worden.

03-04-2012 20:52

ajaxsva-assende +0

Boerrigter-Sigthorsson-Narsingh

pro voorhoede, ruilen voor suleymani en dan alvast dromen van landstitel 32

03-04-2012 19:57

pizzapunt +0

Sulejmani gaan ze dus verkopen? mooi!

03-04-2012 19:05

BigDaddy84 +0

Ze zijn nog aan het overleggen met Sulejmani over een nieuw contract. Iedereen vergeet volgens mij dat de huidige staf graag verder wilt met Sulejmani, alleen tegen een lager salaris. Daar komt bij dat hij 11 doelpunten heeft gemaakt. In de periode dat hij geen last had van zijn blessure speelde hij geweldig. Maar nu wil iedereen van hem af. In mijn ogen is dat te kort door de bocht. Hij is zeker niet minder dan Narsingh, heeft in ieder geval meer scorend vermogen. Daar komt bij dat er voor Narsingh nog een transferbedrag neergelegd moet worden.

In mijn ogen is Narsingh pas een optie als er verhuurd/verkocht gaat worden. En de komende tijd zie ik dat nog niet gebeuren.

03-04-2012 19:16

hyun jun suk +0

Een topclub als Ajax moet gewoon op alle posities goed bezet zijn. We hebben genoeg vleugelspelers maar er is er maar 1 die echt top is en dat is Boerrigter.

03-04-2012 19:49

BigDaddy84 +0

Persoonlijk ben ik het daar niet mee eens. Zeker Sulejmani heeft dit seizoen bewezen een prima speler te zijn. (is niet voor niks topscorer) Daarnaast lijken Özbiliz en Ebecilio nu wel te begrijpen wat voor inzet er nodig is om bij een club als Ajax te voetballen. Het talent hebben ze sowieso, anders nemen De Boer, Bergkamp en Spijkerman deze jongens niet op in de selectie. Er is zeker werk aan de winkel, maar het feit dat het de afgelopen tijd steeds beter loopt met 'reservespelers' zegt genoeg over de kwaliteiten van deze jongens. Ik vind het dan te gemakkelijk om maar weer spelers te gaan kopen en miljoenen uit te geven.

03-04-2012 21:46

DHsuarez16 +1

Als er niks is en je zwakke plek is overduidelijk, zul je helaas toch misschien eens verder moeten kijken dan je neus (selectie) lang is..
Ik vind het knap dat je het positieve onthoudt, daar heb ik dan weer wat meer moeite mee als het gaat om Sulejmani.
Zaten namelijk ook draken van wedstrijden tussen

03-04-2012 23:45

thekingr +0

Had dat ook niet te maken met de tijd dat hij met pijn speelde?
En ik vond het al wel weer beter gaan met Sulejmani en hij heeft ons ook al heel wat punten opgeleverd.

04-04-2012 11:20

RicoChet +0

Dit laat alleen maar dat hij echt graag wil komen naar Ajax
Zulke spelers zie ik graag bij onze club want hij heeft de kwaliteiten en de potentie om een speler van Oranje te worden over een paar jaar maar dan ook nog is een jonge die ons shirt met trots zal dragen

Qua de prijs : hij heeft een aflopend contract dus Heerenveen moet het niet te gek maken
En als hij echt zo graag naar Ajax wilt komen zegt hij simpelweg ik ga naar ajax dus je kan nu nemen wat ze bieden of ik speel nog 1 seizoen bij jullie en ga dan gratis naar Ajax

btw nou maar hopen dat van Marco van Basten niet dwars gaat liggen !!!

03-04-2012 17:58

joodje1234 +0

Een aanval met Narsingh op rechts, Siggie in de spits,Boerrigter op links en Elm van AZ samen met Eriksen er achter wordt gegarandeerd een doelpuntenmachine volgend seizoen.

Hoop dus dat ze Narsingh en Elm in de zomer halen.

03-04-2012 17:56

AjaxDude12 +0

Waarom zou je Elm halen als je Janssen en de Jong ook nog hebt volgend jaar? Ik zou dat alleen doen als Eriksen ook verkocht wordt.. En zo vreselijk goed is die Elm nou ook weer niet

03-04-2012 17:58

joodje1234 +0

Ja. Maar vind dat je dan wel voor De Jong moet kiezen en niet voor Janssen. Want dat kan niet meer volgend seizoen. Conditioneel niet goed genoeg voor op het Ajax middenveld. Maar vind Elm wel heel fijn voor vrije trappen en corners.

03-04-2012 19:22

RicoChet +0

Elm gaat naar het buitenland denk ik

03-04-2012 17:58

RicoChet +0

Dit laat alleen maar dat hij echt graag wil komen naar Ajax
Zulke spelers zie ik graag bij onze club want hij heeft de kwaliteiten en de potentie om een speler van Oranje te worden over een paar jaar maar dan ook nog is een jonge die ons shirt met trots zal dragen

Qua de prijs : hij heeft een aflopend contract dus Heerenveen moet het niet te gek maken
En als hij echt zo graag naar Ajax wilt komen zegt hij simpelweg ik ga naar ajax dus je kan nu nemen wat ze bieden of ik speel nog 1 seizoen bij jullie en ga dan gratis naar Ajax

btw nou maar hopen dat van Marco van Basten niet dwars gaat liggen !!!

03-04-2012 17:56

ajax19 +0

Cruciaal dat hij rustig wacht tot Ajax in staat is te handelen. Wel is Narsingh een welkome versterking, een bediener van de spitsen en diepe middenvelders. Hier zal hij alleen maar veelzijdiger worden.

03-04-2012 17:49

Linaatje04 +0

Ik zou het een goede zaak vinden als hij komt. Een echte vleugelaanvaller met veel potentie, en in mijn ogen qua niveau ver boven Lukoki of de Sa. Die lijken mij - vooral voor Europese wedstrijden - echt te licht. Ozbiliz is een groter talent, misschien kan hij concurreren op RV met Narsingh. Natuurlijk hebben we ook nog Sulejmani, maar die heeft wat mij betreft veel te lang te tijd nodig om echt belangrijk te zijn voor het team. Zijn aankoopsom heeft altijd als een steen om zijn nek gehangen en vooral de laatste maanden liep hij met zijn ziel onder z'n arm op het veld. Misschien is deze blessure wel goed voor hem, even opfrissen en dan sterk terug komen. Maar ik zou het ook niet erg vinden als hij verkocht zou worden. Op links kunnen we met Boerrigter en Ebecilio als reserve goed uit de voeten. Voor de Sa en Lukoki lijkt het me het beste om een seizoen verhuurd te worden, zodat ze flink wat wedstrijden ervaring kunnen opdoen.

03-04-2012 17:46

Cello +52979 moderator

Waneer Jody Lukoki nu eens wat meer overzicht had, oog dus voor medespelers en wat meer rust aan de bal had (vind hem vaak te gehaast handelen, waardoor het fout gaat) dan hadden we deze discussie niet eens hoeven voeren. Want dan hadden we Lukoki gehad voor de rechter vleugel en hadden we Narsingh niet eens nodig.
Maar Lukoki is daar nog lang niet en heeft nog genoeg verbeterpunten (o.a. die ik eerder noemde). Dat heft denk ik tijd nodig en ja in de tussentijd moet je als club ook gewoon verder en dan is Narsingh wel degelijk een optie.
Want wat ik over Lukoki al zei geldt in zekere zin ook wel een beetje, maar wel minder dan bij Lukoki, voor de spelers Ozbiliz en Ebecilio. Soms is het alles (wanneer het meezit) en komt het er uit, maar meerendeel van de tijd is het niet alles en lijkt het veelal onbeholpen gefrutsel. Dat moet er nog uit en zij zullen er gewoon wat meer tijd voor moeten hebben en nemen.

03-04-2012 17:03

Cello +52979 moderator

De komst van narsingh zou wel mooi zijn voor volgend seizoen. Ik zie het wel zitten een voorhoede met Narsingh, Sigthorsson en Boerrigter.
Maar als zij dus de uiteindelijke basis-aanval zouden gaan vormen zal je met andere vleugelspelers ook wat moeten. Je kan ze niet allemaal als reserve achter Narsingh en Boerrigter houden en dan lijkt uitlenen mij wel een heel goede optie, zodat de gasten die dus achter narsingh en Boerrigter staan ook op redelijk niveau kunnen blijven spelen en minuten maken. En ook niet onbelangrijk ook in een andere omgeving weer nieuwe dingen leren, onder een ander soortige druk leren te spelen dan bij Ajax het geval is. Zou voor spelers als Lukoki, Ozbiliz en ook Ebecilio niet eens zo heel erg verkeerd zijn. Daarnaast heb je ook weer jongens, die daarachter aanstormen, de huidige B en A junioren en met hen zal je ook al voorzichtig rekening mee moeten gaan houden. Die zouden dan bijvoorbeeld in Jong Ajax kunnen aansluiten en af en toe bij het eerste meetrainen en spelen.
En op het moment dat dan weer spelers als Nasingh en/of Boerrigter worden weggekocht door de Europese (sub) top dan kan je weer door laten stromen uit Jong Ajax, maar wie weet ook de wat rijpere en meer ervarener Lukoki, Ozbiliz en Ebecilio van hun verhuur terughalen.

Hoe dan ook kan je niet iedereen aanhouden, want dan is er lang niet voor iedereen genoeg speeltijd, niet alleen in Ajax 1 maar ook niet in Jong Ajax. En je wilt toch dat iedereen zich blijft door ontwikkelen.....

03-04-2012 16:54

Ajax-30*-1986 +0

Helaas denkt iedereen snel over Ajax, alleen dan om ze kunnen pakken. Sportief of in de media maakt niet uit. Als ze maar negatief over ons kunnen praten. Maar gelukkig zullen wij ze even het stilzwijgen opbrengen

03-04-2012 16:34

Senne410 +0

Wij hoeven ook niet lang te denken over jou!
Je bent welkom!

03-04-2012 16:21

ferrie +0

precies dit is de mentalitit en instelling die we willen zin bij ajax. mensen die zeggen dat ze graag komen, die zijn welkom, zo'n moisander die al zegt liever in spanje t voetballen of douglas kunnen wat mij betreft optiefen,

WELKOM

03-04-2012 16:20

Jaylen +0

Narsingh en Goudeleeuw ruilen voor Sulejmani

03-04-2012 16:18

thekingr +0

jij snapt er ook helemaal niks van!!

04-04-2012 11:10

aajjaaxxx +0

Als Narsingh komt, en hij samen in de aanval staat met Sigthorsson en Boerrigter, en ze blijven fit, dan wordt Sigthorsson met twee vingers in zijn neus topscorer van Nederland.

03-04-2012 15:36

pizzapunt +0

Niet wachten! gewoon nu vastleggen!

03-04-2012 14:56

LeonardoAjaxx +0

Zoals je zegt kerel!

03-04-2012 14:58

Freekajax +0

voor hoe lang heeft hij nog een contract? En weet iemand waar je info kan krijgen van de contracten van voetballers?

03-04-2012 14:53

Rick4Ajax +0

Hij heeft nog 1 jaar te gaan bij Heerenveen, dus Ajax moet niet meer dan 4 mln betalen

03-04-2012 14:55

Jajijdaar +1

Concurrentie kan geen kwaad, maken elkaar alleen maar beter. Tenslotte is Narsingh goed genoeg om bij Ajax in de selectie te zitten.

03-04-2012 14:36

mrdafca +0

Halen heeft idd een betere voorzet dan Lukoki... @ AFCA1986 lijkt me een dodelijke voorhoede.
Check dit filmpje van Sigthorsson, korte compilatie van dit seizoen.
YOETOEB/watch?v=HtH_RT7WMaA

03-04-2012 14:35

vanreenen +10314

Een dodelijke voorhoede? Dat dacht ik aan het begin van van seizoen ook al. Echter, er moet dan niemand geblesseerd worden, want anders heb je weer een A-1 voorhoede i.p.v. een medogenloze voorhoede.

03-04-2012 14:39

Nwankwo +0

Volgens mij zijn we op die positie voldoende bezet met Micky, Boerrigter, Özbiliz, Lukoki, Ebicilio...Heerenveen zal ongetwijfeld de hoofdprijs vragen (als hij geen aflopend contract heeft) Ik vind dat we dat geld beter kunnen investeren in een goede verdediger.

03-04-2012 14:22

Vinc-ajacied +4

Alsjeblieft zeg, als ik twee zwakke posities mag opnoemen zijn het wel de buitenspelers.

Özbilliz en Ebecilio hebben het talent niet. Boerrigter is wel goed, Micky presteert maar matig en Lukoki is nog te pril.

Iedereen kan wel lekker opportunistisch gaan doen nu het goed gaat, maar ze vergeten dat er vanaf de vleugels nog steeds NIKS wordt gebracht. Niet Ajax-waardig iig. Alleen Boerrigter.

03-04-2012 14:49

AjaxDude12 +0

Mee eens. Ozbilic of Ebecilio verkopen, die komen te kort. Lukoki kan uitgroeien tot goede buitenspeler. Boerrigter is goed genoeg. Ik vraag met alleen af of Narsingh ook goed genoeg is voor Ajax. Zien jullie hem in de CL spelen?

03-04-2012 16:03

RoodWit +62

ZO denk ik er dus ook over.

03-04-2012 16:09

Sualex +2

Nou geloof mij maar dat ze Sulejmani's aankoopsom zoveel mogelijk terug willen dus die moet nu doorontwikkelen. Er wordt vergeten dat hij nog jong is. Deze blessure is misschien wel goed voor hem.
Met spelers als de Sa, Lukoki, Fisher op komst als buitenspelers gaan ze echt niemand halen. En Boerrigter is er ook.

03-04-2012 16:17

pwie +1

Ik hoop dat die komt. Ik zie als vertongen weg gaat ook wel graag nutinck van NEC komen ook wel een talent toch?

03-04-2012 13:57

heinp +41

Probleem bij Ajax ,wie heeft de leiding om met hem te gaan onderhandelen ?
Slop /Van Der Aat ?
Dat is nu het probleem van cruijf ,RVC die tegenwerkt en wel bewust en Ajax kan haar ding niet doen met het oog op volgend seizoen et cetera et cetera .
Wanneer jonk zijn nek uitsteekt zijn ze bij voorbaat al tegen ,het is nog steeds onwerkbaar bij Ajax voor het technische hart

03-04-2012 13:55

SoAFCA +0

Technisch hart overlegt en hebben spelers in gedachten die nodig zijn om Ajax te versterken. Dit zullen ze doorgeven, nu het geval, aan slop en van der aat en daarbij hun wensen vertellen van niet meer als zoveel geld en salaris niet meer als dat, en voor hoelang. Van der Aat en Slop of 1 van die 2 zal dan de onderhandelingen moeten doen. Daarbij zullen Jonk en of de Boer ook wel eerste met de speler zelf gaan praten. Uiteindelijk zorgen slop of van der aat voor de papieren en financiele gedeelte.

Zo gaat het nu volgens mij.

03-04-2012 13:59

tyzinho +1321

Als je dit hoort moet je gelijk in actie komen als Ajax zijnde!

Met Boerrigter en Narsingh op de vleugels heb je zoveel dreiging in de diepte met die snelheid van ze.
Vooral met Janssen erachter die ze neerlegt waar hij wil. Als Boerrigter dubbele dekking krijgt opent Janssen hem gelijk naar Narsingh die 1-op-1 kan uitspelen en waar veel doelpunten uit kunnen komen, en andersom natuurlijk. Op de counter zijn ze ook niet te houden. Ze allebei goede voorzetten. Sigthorsson wordt topscorer met minimaal 30 goals.

Dit wordt genieten volgend seizoen!!

03-04-2012 13:53

JohnDylan +22501

Vermeer/Cillessen/Bizot; Van Rhijn/Ligeon, Alderweireld/Veltman, Daley/Boilesen/Denswil, Boilesen/Koppers/Dijks; De Jong/Klaassen, Anita/Daley/Sporkslede, Eriksen/Aissati/Serero; Narsingh/Lukoki/De Sa, Sigthorsson/Ozbiliz/Fischer, Boerrigter/Sulejmani

Zo zou Ajax een prima selectie hebben voor het komende seizoen en voor mij titelkandidaat nummer 1 zijn. Elke positie is redelijk sterk bezet en de basiself zou in twee seizoenen kunnen uitgroeien tot een Champions League waardig elftal.

03-04-2012 13:52

SoAFCA +0

Ik zal toch nog Janssen erbij houden en sowieso een vervanger voor vertonghen halen. Die spelers die jij opnoemt spelen allemaal in de Atjes die zullen pas over 2 jaar er echt bij zitten misschien fischer en dijks eerder, De rest zullen ze voorzichtig brengen. Vertonghen vervangen voor aankoop. Narsingh halen

03-04-2012 13:56

JohnDylan +22501

Denswil en Klaassen zullen er eerder staan dan Dijks en Fischer en verder zit er maar één andere A-junior in en dat is De Sa. Daarbij heeft geen enkele van hun bij mij een basisplaats en deze vijf spelers zijn allen goed genoeg om als tweede of derde keuze op hun positie te fungeren.
Het lijkt mij trouwens wel een goed idee om een vervanger van Vertonghen te kopen. Gouweleeuw lijkt mij ideaal en die kan dan op termijn rechtscentraal Alderweireld vervangen waarna Denswil een basisplaats linkscentraal kan krijgen.

03-04-2012 13:59

SoAFCA +0

Als derde keus wel, maar ik vind dat er niet een te groot verschil moeten zitten tussen een 1ste basisspeler en een tweede. En ik denk dat we volgend jaar met janssen en eriksen een heel mooi seizoen gaan krijgen met anita erachter.

03-04-2012 14:01

JohnDylan +22501

Wat is dan een groot verschil? Het niveau verschil tussen De Jong en Klaassen? Nee. Het niveau verschil tussen Daley en Denswil? Nee. Dat zijn de enige twee A-junioren die ik volgend seizoen als tweede keuze voor hun positie erbij zou halen.

03-04-2012 14:05

RoodWit +62

Wat Denswil en Klaassen betreft dat kan je niet weten, dit heeft allemaal te maken met blessures en andere factoren waardoor er talent door moet/kan stromen.

03-04-2012 14:07

waynelove +2

ik denk dat je gerust Blind / Koppers voor de centrale positie kan zeggen (+ervaren aankoop)
dan heb je Boilesen en Dijks voor linksback.

Je vergeet Janssen.

Fisher en Ozbilliz zijn geen spitsen.

Sulejmani / Narsingh (ozbilliz / lukoki)
Boerrigter / Ebecilio

zo zou het eerder zijn.

03-04-2012 14:01

JohnDylan +22501

Ik vergeet Janssen niet, ik zou hem verkopen. Ik zie liever De Jong in de basis staan omdat die diepgang brengt.
Fischer is wel een spits maar wordt nu alleen als linksbuiten gebruikt. Bij zijn club in Denemarken speelde hij altijd als spits en bij het nationale elftal speelde hij alleen niet als spits als Zohore meedeed.
Ebecilio zou ik ook verkopen.

03-04-2012 14:04

carina +0

narsingh nu gelijk vastleggen, anders is ie weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

03-04-2012 13:33

_DNNS +0

Ajax zou ook niet lang over narsingh na moeten denken.

03-04-2012 13:26

mrbig +0

Doe maar rustig aan dan volgende week ;)

03-04-2012 13:17

BigDaddy84 +0

Narsingh is een goede speler, alleen twijfel ik eraan of hij zo goed speelt met minder ruimte en of hij het topniveau aan kan. In mijn ogen is het een speler die pas kan komen op het moment dat bijv. Sulejmani niet verlengd (en dus verkocht moet worden) of bijv. een Lukoki uitgeleend wordt. Je moet je selectie, zeker met alle talenten die je in de jeugd hebt, niet te groot willen maken. Komt bij dat er toch nog een behoorlijk bedrag voor neergelegd moet worden.

03-04-2012 13:14

RensvN +679

Laat maar komen!:)

03-04-2012 13:13

AjaxNL +0

Boerrigter - Sigthorsson - Narsingh

Dat zie ik wel zitten volgend seizoen!

03-04-2012 12:55

wouter90 +0

Maar aan de andere kant hebben we iemand als Narsingh ook wel echt nodig. Toen Sulejmani daar speelde liep hij alles dicht, zowel het middenveld rendeerde niet en vd Wiel ook niet. Toen Sulejmani blessa was liep de rechterkant van Ajax ineens weer. Toeval of niet? Narsingh loopt de gaten niet dicht, hij maakt juist ruimte voor anderen en geeft wel voorzetten wat Sulejmani ook niet doet.

03-04-2012 12:54

pizzapunt +0

Volgend seizoen nog maar 1 jaar contract, dus je kan hem voor relatief weinig geld aantrekken of je wacht een jaar en zorgt achter hoerenceen om dat je mondeling overeenkomt voor volgend seizoen.

03-04-2012 12:51

MaghrebUnited +0

Narsighn is beter dan aras, boerrighter, ebicilio en sulejmani. Dus kopen. Hij heeft sowieso meer laten zien dan hen. Hij speelt op de rechterkant. Dan heb je een combinatie, boerrighter, sightersson en narshing. perfecte aanval.nars zou een genot zijn voor sightersson. omdat hij veel voorzetten geeft.

03-04-2012 12:43

RobertoStrife +2

Beter dan Boerrigter is natuurlijk onzin. Andere positie, andere stijl, maar absoluut niet beter.

03-04-2012 12:56

Robinjo1988 +1

Punt 1. Leer de namen van de spelers eens goed te typen.
Punt 2. Narsingh is echt niet beter dan Boerrigter!

03-04-2012 13:24

Erik1966 +0

Ophalen, en wel nu meteen!

03-04-2012 12:27

Matts +2148

Ik vind Kevin Blom een goede scheidsrechter, alleen fluit hij dit seizoen wat ongelukkig. Maar hij is wel eerlijk en consequent.

OT: Ajax moet meteen actie ondernemen om Narsingh vast te leggen, voordat bijvoorbeeld PSV met een aantal van de gemeente geleende miljoenen ermee aan de haal gaat.

03-04-2012 12:24

Leon_AFCA +85

Ik vind Narsingh een goede speler hoor, mag van mij komen, maar in VI zei V/D Gijp wel iets waar ik het mee eens was, dat hij niet liet zien tegen de topclbus.
Wat vinden jullie?

En trouwens als we daadwerkelijk die 31e binnen hebben, komen we dan ook in een betere pot voor CL?

03-04-2012 12:23

Figo +0

In een betere pot voor de CL kom je alleen als je goed presteert in Europa.

03-04-2012 12:25

Leon_AFCA +85

Oke, thanks.
Wist ik niet. ;)

03-04-2012 12:29

mickey2602 +4790

Narsingh is 21 jaar oud en speelt bij Heerenveen.Met alle respect voor Heerenveen maar ik denk wel dat de trainers die rondlopen bij Ajax,bijv een Marc Overmars,Narsingh wel een stuk beter kunnen maken...

03-04-2012 17:34

bremovic +2213

AJAX METEEN WERK VAN MAKEN VOOR HET TE LAAT IS

03-04-2012 12:21

SamAFCA10 +0

Kevin Blom fluit Heerenveen - Ajax. Vinden jullie?

03-04-2012 12:11

boris +0

vind m dit seizoen erg tegenvallen. doe mij maar nijhuis of vink

03-04-2012 12:17

smokum +0

hmm ok leeftijd verschilt niet veel, moet jullie gelijk geven.
Mijn mening blijft wel dat narsingh het vast leuk zou doen in een hardloopwedstrijd...

03-04-2012 12:08

tyzinho +1321

Je weet zeker niet dat hij al 15 assists heeft dit seizoen in de competitie. Je onderschat een beetje wat voor goede voorzet hij heeft waardoor Dost nu topscorer is van de competitie.
Met een hardloop wedstrijd zou hij het goed doen maar als voetballer is hij nog beter!

03-04-2012 13:57

omisom +1

Laten we ervan uit gaan dat we volgend jaar CL spelen, ik ben er van overtuigd, dan kunnen we deze speler zeer zeker gebruiken ik ben alleen geen voorstander van het spekken van de kas bij die Friezen die hebben al genoeg van ons gekregen.

Het lijkt mij zeker verstandig om voor iedere positie een gelijkwaardige speler te hebben.

03-04-2012 12:06

Robinjo1988 +1

Mooi om te horen dat hij zo graag wil. Van mij mag hij komen!

03-04-2012 12:01

Hansvdsluis +0

Met alle respect moet je nu iig niet weer de hoofdprijs gaan betalen zoals destijds.... Tegen een zachte prijs anders moet je het niet doen

03-04-2012 11:52

Robinjo1988 +1

Ik denk dat je nu juist minder betaalt want in de zomer heeft hij nog maar een 1 jarig contract geloof ik.

03-04-2012 12:35

RobertoStrife +2

Gouweleeuw heb je absoluut niet nodig. We hebben Veltman, die is nu al van soortgelijk niveau en Denswil wat een groot talent is.

Narsingh gaat te duur zijn. Het is een leuk spelertje, maar ik weet niet of hij in het Ajax-spel past. Voor 8 miljoen heb ik liever Elia.

03-04-2012 11:50

JohnDylan +22501

Narsingh gaat heus geen 8 miljoen euro kosten en daarbij denk ik dat Narsingh veel beter bij Ajax zal passen dan Elia. Narsingh zal maximaal 6 miljoen euro kosten en ook nog eens veel goedkoper zijn qua salariskosten.

Ik denk dat Gouweleeuw wel nodig is want Denswil is zeer talentvol maar heeft nog geen ervaring en Veltman wordt nu enorm gehyped door een aantal goede wedstrijden maar is geen geweldenaar (ook niet voor zijn leeftijd). In de NextGen series deed hij het goed maar stond hij ook vaak tegen spelers van 2 of zelfs 3 (tegen Barcelona bijvoorbeeld) jaar jonger.

03-04-2012 12:24

Nr14 +9

Denk dat je voor Narsingh maximaal 4 miljoen moet willen betalen. Heeft nog maar een 1 jarig contract en wilt toch al weg.

Ben het met je eens dat er zeker nog een goede verdediger moet worden aangetrokken en dan zijn Gouweleeuw, Moisander en Chivu voor mij de beste opties, of er moet ergens nog een superverdediger worden gescout door Ajax.

03-04-2012 12:49

Sualex +2

Gouweleeuw is een talent zoals we al een paar hebben.
Chivu zou perfect zijn gezien zijn ervaring. Zodat hij de aanstormende talenten klaar kan stomen maar ik denk dat hij onhaalbaar is.

03-04-2012 13:16

RobertoStrife +2

Veltman speelt gewoon heel goed en ook Frank heeft (voor zijn blessure) meerdere malen aangegeven het in hem te zien zitten. Ik zie dat ook, maar tijd zal het leren. Ik zie geen reden waarom je Gouweleeuw voor een aantal miljoen zou halen als je Denswil en Veltman hebt. Er is geen bewijs dat hij het beter zou doen dan zij. Jeffrey heeft ook pas 30 wedstrijden gespeeld en maakte absoluut niet in elke wedstrijd een sterke indruk.

Voor 6 miljoen kan je beter Narsingh halen, maar waarom past Narsingh beter bij Ajax dan Elia?

03-04-2012 12:55

spcHenk +0

dan kan je beter chivu proberen te halen om die paar jaar te overbruggen, + een beetje ervaring in de ploeg kan geen kwaad.

03-04-2012 13:11

AjaxfanRuben +223

Ik heb liever een jongere speler die liever voor Ajax speelt dan Elia heb ik het gevoel die er 100% voor gaat om in de Eredivisie te voetballen. Het zou voor Elia wel een beetje een "vernedering" weer zijn om in de eredivisie te voetballen. Vergeet trouwens Elia's salaris niet ;o

03-04-2012 13:08

mickey2602 +4790

Narsingh heeft een contract tot 2013,dus het lijkt me stug dat ze daar 8 miljoen voor gaan vragen.Als ze dat vragen,dan niet doen.

03-04-2012 17:32

AjaxDude12 +0

Ja dan maximaal 3/4 miljoen en anders volgend jaar gratis ophalen..

03-04-2012 17:57

anti-devries +0

kunnen we suljemani niet terugruilen voor narsingh met Van Basten

03-04-2012 11:44

Daantje Makkes +1

Kom terug naar huis!

03-04-2012 11:32

paulat +0

Hebben we niet nodig met Lukoki, Ozbiliz en die dure serv.

Of we moeten Sulejmani voor hem inruilen.

03-04-2012 11:29

glob +230

mee eens

03-04-2012 12:00

paulat +0

Hebben we niet nodig met Lukoki, Ozbiliz en die dure serv.

03-04-2012 11:26

SanderAFCA +0

Narsingh zeker halen volgend seizoen ! Sulejmani heb je gewoon niks meer aan past totaal niet in het Ajax-systeem, hij is meer een counter spits die het in Engeland misschien nog wel leuk kan gaan doen.

Sulejmani voor 5 miljoen verkopen en van dit geld gelijk Narsingh halen. Hij is snel, heeft een actie en een goede voorzet. Met Narsingh en een fitte Boerrigter op de flanken scoort Sigthorsson er gewoon 30 in een seizoen.

03-04-2012 11:22

smokum +0

Narsingh is iets van 4 jaar ouder dan bijv. Ebecilio, onze meest ondergewaardeerde speler...Geef Ebecilio nog 4 jaar en hij is veel beter dan Narsingh nu is.

Ozbilic is vele malen technischer dan beide heren bij elkaar en een groot talent voor de toekomst.

In mijn ogen: Narsingh heeft geen toegevoegde waarde, dus NIET halen want zo goed is ie nou ook weer niet! Zit op z'n top en heeft het tegen goede tegenstanders nou niet echt laten zien...

03-04-2012 11:17

Rick4Ajax +0

Kerel ik wil niet lullig doen maar Ebecilio is minstens zo oud als Narsingh. En als je denkt dat Narsingh op ze top zit, dan snap je er niks van

03-04-2012 11:19

Ajax-Hup +0

Haha, is ebecillio 17?

03-04-2012 11:23

SamAFCA10 +0

Gast, je kan net zo lang doorgaan als je wil, feit blijft dat Narsingh wel degelijk een versterking is voor Ajax. Typische Ajax - buitenspeler met snelheid, een actie en een goeie voorzet. Jammer, maar een Lukoki die is nog lang niet zo ver. Wil je mee in de top en in Europa? Dan moet je selectie breder. Luciano Narsingh is daar een begin van, aangevuld met exceptionele talenten als Fischer.

03-04-2012 11:25

SanderAFCA +0

Wat je nu allemaal zegt slaat echt totaal nergens op ! Ebecilio 4 jaar jonger dan Narsingh ?? Het scheelt slechts 1 jaar en sterker nog Ozbiliz is zelfs ouder dan Narsingh !

03-04-2012 11:25

AJAX1996 +0

ebecilio meest ondergewaardeerde speler? je bent iets te laat met je 1 april grap vriend

03-04-2012 15:18

mickey2602 +4790

Ik dacht toch echt gelezen te hebben dat Narsingh 21 jaar is dus volgens jouw berekening is Ebecilio dan 17 jaar...Ozbilic een talent wil ik nog geloven maar technischer als Ebecilio en Narsingh bij elkaar is grote onzin.21 jaar en dan al op je top zitten...lijkt me ook erg vergezocht dus kortom,je bericht slaat nergens op.

03-04-2012 17:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.