'Napoli een van de clubs die zich onlangs meldde bij management van Taylor'

door Bart Veenstra 175

Bron De Telegraaf

'Napoli een van de clubs die zich onlangs meldde bij management van Taylor'

door Bart Veenstra 175

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Napoli is een van de clubs die zich heeft gemeld bij het management van Kenneth Taylor. Dat meldt De Telegraaf maandagochtend. De krant schrijft dat de Italiaanse club zijn zinnen heeft gezet op de middenvelder van Ajax.

Guido Albers, de zaakwaarnemer van Taylor, houdt Ajax aangelijnd - zo schrijft De Telegraaf - maar kreeg vooralsnog van technisch directeur Alex Kroes te horen dat een vertrek van Taylor onbespreekbaar is. 'Dat lijkt logisch, omdat Taylor in principe tot het geraamte behoort van het elftal dat komend seizoen weer om de prijzen moet spelen', aldus de krant.

Volgens De Telegraaf zal Kroes zich ervan bewust zijn dat hij Taylor wel snel duidelijkheid zal moeten geven over het plan voor komend seizoen. Op dit moment heeft Ajax nog altijd geen trainer voor het volgende seizoen, al lopen er wel onderhandelingen met OGC Nice-trainer Francesco Farioli.

Wanneer Ajax een akkoord weet te bereiken met Farioli, dan zal hij snel met Taylor 'om tafel moeten om te bespreken of hij ook een sleutelspeler in hem ziet'. Taylor heeft bij Ajax nog een contract tot de zomer van 2027. Op pas 21-jarige leeftijd speelde Taylor al 112 wedstrijden in Ajax 1. Daarin was hij negentien keer trefzeker en gaf hij vijftien assists.

Eerder was ook Atlético Madrid serieus voor Taylor. Zondagmiddag sprak interim-trainer John van 't Schip zich lovend uit over Taylor. 'Ik denk dat Kenneth de tweede helft van het seizoen de meeste progressie van alle spelers heeft gemaakt. Hij is veel meer allround geworden, heeft leiderskwaliteiten en gaat voorop in de strijd. Ik ben heel blij met zijn ontwikkeling.'

Meerdere clubs hebben zich bij Albers gemeld voor Taylor

Eerder op zondag liet Albers bij ESPN weten dat er een club zich bij Ajax heeft gemeld voor Taylor. 'Dat is niet iets voor nu, maar het is wel een Italiaanse club. Alex Kroes weet daar alles van. Die heeft bij mij aangegeven dat Taylor wordt gezien als een van de sterkhouders voor volgend seizoen. Kroes wil dat hij blijft.'

Bij Albers zelf hebben meerdere clubs zich al gemeld voor de talentvolle middenvelder. 'Ik heb tegen hen gezegd dat het voor mij pas concreet is als ze Alex Kroes zelf bellen. Ik heb het nummer van hem ook gegeven. De competities moeten nog aflopen, maar het is onomstreden dat er interesse is.'

Lees meer over:
Plaats reactie

WeirdAJAX +12366

Lekker houden deze jongen.

14-05-2024 01:37

Chalana1984 +4699

Niet verkopen. Onder een goede trainer die hem achter de vodden zit, gaat hij zich volgend seizoen flink verder ontwikkelen.

13-05-2024 17:05

Benjiben +4546

Meteen weg doen

13-05-2024 15:15

Myriad +7131

Doet Albers wel netjes. Geeft pas aan dat er interesse is voor speler als de club al gebeld is en verwijst geïnteresseerde clubs door naar Ajax.

Het kan ook anders, schermen met belangstelling die achteraf totaal niet concreet blijkt.

13-05-2024 15:13

Amsterdamsetrots +4545

Zou Taylor wel houden, zit wel potentie in. Vind hem op 10 vaak beter spelen dan op 6 of 8.

13-05-2024 14:56

JariJari +15275

Ok, wat bieden ze?

13-05-2024 14:52

VakM +2196

Even alle sentimenten over eigen jeugd laten varen : met Taylor gaan we niet de stappen maken die nodig zijn. Okay pas 21 maar hij is geen Ajax niveau

13-05-2024 13:19

Ajaxsupporter02 +14351

Met welke middenvelder dan wel in de selectie volgens jou? Je zal toch wat moeten houden.

13-05-2024 13:20

VakM +2196

Zie ik niet in huidige selectie maar hij is niet goed genoeg dus dan maar met iemand anders proberen

13-05-2024 13:22

Ajacied1981 +17412

dus we gaan om te beginnen 3 a 4 middenvelders halen ofzo? En dan nog de rest....

13-05-2024 13:26

YugoVik +33331

Mooie club voor hem , 30 miljoen en een strikje erom heen..

13-05-2024 13:07

MarkP +21773

Hulde voor bergwijn, na 2 jaren kloten bij ajax profileert hij zich tegen almere city.

13-05-2024 12:57

YugoVik +33331

Is ook een kwaliteit

13-05-2024 13:07

Arjuna +3732

Mentaal niet de sterkste, wel een prima allround aanvaller die te goed is voor de eredivisie als hij zich 100% geeft.

13-05-2024 18:49

Transvaalkade +1647

Taylor is nog te weinig constant maar he wat wil je in zo'n seizoen met zoveel bagger over je heen. Gewoon steunen deze Ajacied. Risicoloos O' Brien voetbal? Liever Taylor, die onder een echt goede trainer ook echt nog stappen gaat maken. Hij is nog niet af.

13-05-2024 12:41

IndoorNinja +1856

Taylor’s spel was juist risicoloos… Of begrijp ik je verkeerd ?

13-05-2024 12:58

Ajaxsupporter02 +14351

Hij is wel iemand met een drang naar voren. Dat hebben spelers als Mannsverk, Tahirovic en Henderson veel minder.

13-05-2024 13:21

Transvaalkade +1647

Precies dat.

13-05-2024 16:02

AJAX020ADAM +6972

Genoa ook gemeld, Kevin Strootman gaat stoppen in Italië.

13-05-2024 11:16

036AFCA97 +146682

Ik heb met Taylor, Bergwijn en Hato hetzelfde.

Als ze blijven zou ik het prima vinden, maar als er echt bovengemiddeld wordt geboden dan zou ik ze verkopen. Bij Taylor zou ik vanaf 30 miljoen gaan praten, bij Bergwijn ook vanaf zoiets en bij Hato vanaf 50 miljoen.

Bergwijn en Hato kan je vervangen door Godts en Kaplan en dan ga je er op termijn denk ik niet enorm op achteruit. Plus met die bedragen kan je echt weer gaan bouwen.

De enige twijfel is dat Taylor onze enige voetballend-sterke middenvelder is die een beetje kan bewegen. Henderson, Mannsverk, Branco en Tahirovic missen dat.

13-05-2024 10:32

DankzijCruijff +48731

Niet eens wat betreft Hato. Door zijn dipje van de afgelopen maanden wordt hij hier alweer redelijk onderschat, maar Hato is een bizar groot talent.

Ik vrees ook dat de tekortkoming van Kaplan - zijn gebrek aan snelheid - meer naar voren zal komen als we onder Farioli met meer ruimte in de rug gaan spelen. Dan speel je echt veel liever met Hato dan met Kaplan op die plek.

13-05-2024 10:41

Kaatje +4830

Dat laatste hoop ik ook voor Hato. En Hato zelf ook :-)

13-05-2024 11:50

KarimB +11764

Denk dat je precies de vinger op de zere plek legt. Taylor de enige voetballende middenvelder is natuurlijk bizar slecht scout werk. Van o.a. Mislintat bij het samenstellen van onze selectie.

Heeft de basis Ajax techniek uit de jeugd. Verder ook niet meer dan dat. Wil hem nog wel is zien op een echt sterk bezet middenveld.

13-05-2024 10:51

HendrikAjax +16899

Hij krijgt natuurlijk weinig kansen maar met Fitz-jim hebben we wel nog een voetballend sterke middenvelder.

13-05-2024 11:38

Ajaxsupporter02 +14351

Die moet volgend seizoen echt veel gaan spelen. Je gaat er dan hoe dan ook op vooruit ten opzichte van dit seizoen.

13-05-2024 11:57

GNBL +90255 moderator

Fitz-Jim komt te kort. Typische speler waarvan z'n kwaliteiten groter worden gemaakt dan ze zijn. Doet me denken aan Eiting.

13-05-2024 12:03

HendrikAjax +16899

Zwaar mee oneens. Het is juist een speler die altijd onderschat is en vaak door zijn uiterlijk.

13-05-2024 12:16

w86 +9472

Dat hij het lichaam van Messi heeft maakt hem nog geen Messi. Als hij echt zo goed was geweest als hier wordt beweerd, hadden al die trainers hem de laatste jaren wel opgesteld toch?

13-05-2024 12:56

AFCA-pride +17432

Kan nu moeilijk beoordeeld worden als hij geen kansen krijgt. In jong Ajax veruit de beste en zou dus bij 1 ook zijn minuten moeten maken. Of je moet hem verkopen of verhuren als je het echt te weinig vindt (op basis van wat?)

13-05-2024 13:05

HendrikAjax +16899

Je hoeft ook geen Messi te zijn om een meerwaarde voor Ajax te zijn. In de minuten waarop we hem kunnen beoordelen, bij jong Ajax en die paar minuten in 1, liet hij zien een toevoeging te zijn voor dit Ajax.

13-05-2024 15:49

Ajaxsupporter02 +14351

Wauw.. Fitz-Jim en Eiting vergelijken.

13-05-2024 18:04

slumpf +4583

Toen Taylor voor het eerst een serie wedstrijden in het eerste speelde (einde seizoen twee jaar geleden), deed hij dat prima. Hij had toen een goede selectie om zich heen, waar een jonge speler zich aan kan optrekken en die leiding geven aan zo'n jongen.
Het seizoen erop werd de halve selectie verkocht en werd niet goed aangevuld. Het spel van Taylor ging toen ook achteruit...shock horror. Het seizoen erop werden de laatste paar ervaren spelers verkocht en matig aangevuld. In combinatie met een slechte staf ging het spel van Taylor nog verder achteruit. Verdomd, hoe kan dat?
Nu gaat het steeds beter. Met een gebalanceerde selectie en een goede technische staf zul je zien dat Taylor en prima speler is voor Ajax.
Weinig (jonge) spelers presteren goed in een chaos. Degenen die dat wel kunnen, zijn zo goed dat ze niet in de eredivisie spelen.

13-05-2024 10:30

driehoekjes +3442

Hij begint net lekker te draaien, nu zeker niet verkopen! Ook omdat ajax amper spelers kan kopen die er direct staan en direct meerwaarde hebben, en alleen kan kopen met winst uit jeugdspelers.

13-05-2024 10:30

GNBL +90255 moderator

Grønbæk van Bodø lijkt me een geschikte vervanger.

13-05-2024 10:28

Turbo +42159

Dat is een vrij eenvoudige loper. Echt het laatste wat ons middenveld nodig heeft. Staan we straks met Henderson, Manssverk en Gronbaek te ballen.

13-05-2024 10:35

leeke +10411

Tja ,hopelijk Speelt Henderson een goed EK ,en kan Ajax hem verkopen. Anders denk ik dat we volgend seizoen weer zo een non voetballend middenveld krijgen

13-05-2024 10:52

Ferd +38603

lekker man, eindelijk een waardige opvolger voor het Bazoer, Klaassen en Gudelj middenveld van De Boer. EFKO Beton als opvolger van shirtsponsor Ziggo, ze staan al in de startblokken

14-05-2024 09:35

driehoekjes +3442

Taylor is een jaar jonger en heeft een hoger doelpunten gemiddelde. Wat schieten we daar mee op??

13-05-2024 10:52

SpartakAmsterdam +5521

Een van de weinige lichtpuntjes van de afgelopen weken. Hopelijk blijft hij nog langer, laat hem eerst week in week uit de beste of één van de beste van het veld zijn. Maar goed geld doet veel met een mens.

13-05-2024 10:22

KarimB +11764

Lichtpuntjes... omg wat leg jij de lat laag zeg. Gisteren de hele wedstrijd verstoppertje gespeeld.

13-05-2024 10:24

Turbo +42159

Ook gisteren was ie één van de minst slechte. Daarvoor wekenlang de uitblinker. Heeft in het overige deel van het seizoen ook meerdere fases gehad waarin hij prima was.

Wie was er beter dit jaar, op Brobbey, Hato en Ramaj na?

13-05-2024 10:26

KarimB +11764

Uitblinker. Wow man.

Sorry maar ik volg echt niks van jou betoog. Uitblinker? Wekenlang?. Niemand is dit seizoen een uitblinker laat staan weken lang. We staan 5de!! Dan kan je nooit over uitblinkers praten.. Taylor was tegen Volendam prima. Voor de rest altijd 6je

Brobbey idd. Hato ook grote terug val gehad helaas. En van Ramaj ben ik zoals bekend absoluut geen fan.

13-05-2024 10:29

Turbo +42159

Geef effe antwoord op de vraag. Want zo te zien lukt dat je niet en dat maakt hem nagenoeg automatisch een lichtpuntje. Je maakt er nu een semantisch dingetje van, maar uitblinken of goed spelen kun je zelfs bij een degradatiekandidaat.

Welke spelers hebben een beter seizoen gespeeld of vaker positieve dingen laten zien dan Taylor? Op de 3 namen al genoemd na.

13-05-2024 10:32

KarimB +11764

Ik heb over je vraag heen gelezen. Dacht dat je ze afzette tegen die 3.

Maar je hebt gelijk ik kom niet zo op iemand die "beter" was dan Taylor. Maar dit maakt Taylor geen belangrijke speler. Of een uitblinker. Dat we 9 Ajax onwaardige spelers hebben en hij daarvan de minst matige is maakt hem niet opeens een van de betere van t seizoen


Taylor heeft niet vaker positieve dingen laten zien. Vind het echt een matige speler die de helft van de tijd verstoppertje speelt of zich niet kan motiveren. Leuk dat die dat nu wel 10 wedstrijden doet. De eerste 30 van het seizoen was hij echt een schoft met zijn gesjok. En mannetjes laten lopen. Ik vergeet dat niet.

"Je maakt er nu een semantisch dingetje van, maar uitblinken of goed spelen kun je zelfs bij een degradatiekandidaat" Nouja precies wat ik dus zeg. je legt de lat wel heel laag. We zijn ternauwernood 5de. Echt niemand heeft uitgeblonken kom op zeg

13-05-2024 10:40

leeke +10411

Zoals de rest van het team (op flitsen van Bergwijn na dan )

13-05-2024 10:53

driehoekjes +3442

misschien even definitie van uitblinker opzoeken?

13-05-2024 11:04

KarimB +11764

Heb je t tegen mij?

13-05-2024 11:12

Ajaxsupporter02 +14351

Elk team heeft betere en minder goede spelers.. Dus ja hij was dit seizoen nog wel 1 van de beteren en dat betekent niet dat hij het geweldig heeft gedaan. De logica dat je geen uitblinkers kan hebben als je 5e eindigt is echt best wel lachwekkend.

13-05-2024 11:43

KarimB +11764

Ja dat mag jij lachwekkend vinden. Als er iemand echt had uitgeblonken hadden we al die gare gelijkspelletjes wss wel over de streep getrokken.

Hij is hoog uit een van de minst slechte. Maar dat is hoe je t zelf wilt benoemen. Ik zie dit jaar gewoon als een schandalig jaar. En Taylor verre van een van de betere

13-05-2024 11:50

401Middenweg401 +6057

Dan nog, ik ben het trouwens niet met je eens, maar als je je selectie wilt gaan verbeteren, is het nogal dommig om te beginnen met het verkopen van je minst slechte spelers, denk je niet?

En qua verstoppertje, misschien moet je nog eens goed kijken. Echt de enige die probeerde om continu aanspeelbaar te zijn of ruimte te maken voor een ander. Dat het kwalitatief niet best was is waar. Maar verstoppertje spelen, dat betekent echt dat je met je ogen dicht hebt zitten kijken.

13-05-2024 11:58

KarimB +11764

Hij hoeft ook niet weg perse. Hem houden mag prima. Stel je voor je had hem gehad met het middenveld van 2019. Denk dat je hem zo op Van de Beek zijn plek had kunnen zetten. Alleen als kar trekker zie ik het 0 in hem zitten. Net als hem uitblinker noemen.

13-05-2024 13:40

Turbo +42159

Gewoon behouden. Enige middenvelder in de A selectie met een behoorlijke handelingssnelheid en fatsoenlijke motoriek.

Hopelijk kan Ajax op z'n minst Henderson en Branco lozen en daarvoor een goeie 6 of lage half terughalen. Ons middenveld is echt schrijnend. Overvol, maar geen enkele speler die in een fatsoenlijk Ajax een basisplek zou hebben.

13-05-2024 10:21

robo68 +4

Taylor nog minimaal 2 jaar bij Ajax laten voetballen, is beter voor Ajax en voor hem , win-win. Hij is nog te jong en niet goed genoeg om te slagen in het buitenland . Kan bij Ajax een belangrijke speler worden als hij met de juiste instelling en zelfvertrouwen gaat groeien onder de juiste trainer op zijn ideale positie (10) . Beetje vergelijkbaar met Blind in zijn eerste jaren bij Ajax .. Publiek moet hem (kritisch) koesteren niet afbranden !

13-05-2024 10:19

johanisajax +8844

Taylor begint nu pas echt te draaien, dus die moet je gewoon minstens een seizoen houden en verkoop je hem volgend jaar zomer voor 30-50% meer. Simpel.

13-05-2024 10:17

GNBL +90255 moderator

Ja lekker dat hij nu begint te draaien...het seizoen is afgelopen. Net zoals Bergwijn gisteren die weer een leuke wedstrijd speelt. Je moet op allebei gewoon cashen, want ze geven vaker niet dan wel thuis.

13-05-2024 10:24

Indy2 +15254

Het lijkt wel alsof Bergwijn (en Taylor), op een paar recente wedstrijden na, hebben lopen saboteren.

13-05-2024 10:35

trodat4030 +97192

Lekker belangrijk dat het einde seizoen is, hij is iig nog gaan draaien, dat kunnen we niet zeggen over 10 vd 12 aankopen van afgelopen zomer.. Juist omdat hij wél is gaan draaien, ben je niet goed bij je hoofd als je dan juist hém verkoopt, want dan heb je volgend seizoen weer geen speler die een beetje draait. Snap jij het eigenlijk allemaal wel? Wat willen we nou, we willen toch een zo goed mogelijk Ajax? Toch niet een zo goed mogelijke waslijst aan verkopen?

13-05-2024 11:48

johanisajax +8844

@trodat4030 JUIST, jij snapt het wel.

13-05-2024 11:49

GNBL +90255 moderator

Dat is het probleem met Kenneth 'Vamos' Taylor. Af en toe is het alleraardigst, maar veelal is het niks. Dat hij nu een paar wedstrijden leuk heeft gespeeld zegt mij precies niks. Het is een speler die al meer dan 100 officiële wedstrijden heeft gespeeld voor Ajax en nauwelijks een toegevoegde waarde is gebleken. Rensch idem.

13-05-2024 11:56

johanisajax +8844

Dat hoort nu eenmaal bij jonge spelers, Frenkie was ook pas relatief laat bij Ajax 1. Taylor is maar 21, dat vergeet ik af en toe en daar hoort wisselvalligheid bij maar juist dat is iets wat nu hij ouder is, veel beter gaat worden. Hem nu dus verkopen en geen profijt hebben van je investering is dus 2x weggegooid geld: mislopen sportieve resultaten en hoogte transfersom (volgend jaar sowieso hoger).

13-05-2024 12:00

GNBL +90255 moderator

@johanisajax
Alles boven de €10 miljoen is top voor Taylor.

13-05-2024 12:01

trodat4030 +97192

Best raar dat een moderator keihard loopt te trollen..

13-05-2024 12:21

GNBL +90255 moderator

@trodat4030

Gelukkig mag je hier gewoon een andere mening hebben ;)

13-05-2024 12:51

AFCA-pride +17432

Wel apart dat Taylor dan door meerdere (grote) clubs wel interessant zou zijn. Napoli is op dit moment een heel stuk beter als ons helaas. En heeft wel 20mio over voor de speler Taylor en zijn verdere doorgroei.

13-05-2024 13:12

S.Ajacied +5212

Taylor moet nog 2 seizoenen hier blijven. Dan is hij pas klaar voor een volgende stap. Hij speelt nu net circa 2 maanden redelijk tot goed. Daarvoor was het echt helemaal niks. Als je een mooi bod ontvangt kunnen we 'm verkopen, maar zou voor die jongen zelf niet slim zijn. Is nog geen vent, maar een jongen.

13-05-2024 10:12

MoIukker +838

Taylor wordt fysiek afgetroefd daar in Italie, denk dat hij dat ook wel zelf weet.

13-05-2024 10:10

MarcelvTol1971 +15451

Meer dan 80% van de wedstrijden van dit seizoen speelde Taylor zeer matig, en mocht elke wedstrijd maar blijven staan waarbij de link van 't Schip > Albers > Taylor gewoon één van de redenen is voor dat niet gewisseld kunnen worden.
Na de uitfluitincidenten en het alsnog banken werd Taylor iets beter maar ik kan me niet voorstellen dat hij zich in een grotere europese competitie staande gaat houden.

13-05-2024 09:54

Artemio +32216

Als de juiste prijs wordt geboden dan is ook Taylor te koop. Ik denk aan een bedrag van 20/25. Miljoen euro.

13-05-2024 09:53

Spielmacher +10779

Ik zou Taylor verkopen, maar pas volgend jaar. Is dan vrijwel zeker meer waard en behoud je nog enige continuiteit. Deze zomer moet de prioriteit zijn het lozen van alle absolute (dure) bagger van Sven als Sutalo, Forbs en Sosa.

13-05-2024 09:50

AFCA-pride +17432

Ik zou daar Medic, Sanchez, Rulli aan toevoegen

13-05-2024 13:15

Spielmacher +10779

Medic en Sanchez ook weg ja, maar die waren niet zo duur. Rulli is best een redelijke keeper, maar als Ramaj blijft te duur.

13-05-2024 16:18

B2tob4 +12084

Tja, logisch dat zaakwaarnemer Albers schermt met interesse voor Taylor, een verbetering van zijn contract is ook weer geld in het laatje voor zaakwaarnemer Albers zelf..! Tamelijk doorzichtig dit spelletje. Dat onderlinge gekonkel tussen technische staf en zaakwaarnemers hoopte je nu juist met de komst van Beukers en Kroes uitgebannen te hebben..!

13-05-2024 09:25

AFCA-pride +17432

Heeft nog 3 jaar contract

13-05-2024 13:14

Eyongtarkaenoh +2627

donny vd beek versie 2, voor meer dan 20m lekker verkopen

13-05-2024 09:10

401Middenweg401 +6057

Laten we eerst maar eens zorgen dat we dat op zouden kunnen vangen.

13-05-2024 09:44

GNBL +90255 moderator

Donny was in z'n laatste jaar twee keer de speler die Taylor is.

13-05-2024 09:47

DankzijCruijff +48731

Zeer vergelijkbare situaties en voorwaarden om te slagen ook.

13-05-2024 09:50

GNBL +90255 moderator

Taylor heeft meer dan 100 wedstrijden gespeeld in Ajax 1. Doet het af en toe aardig tegen de kleintjes. Als Napoli zo gek is om €20 miljoen neer te leggen voor Taylor moet je hem altijd weg doen. Zelfs voor €15 miljoen wegdoen.

13-05-2024 09:58

driehoekjes +3442

hij begint net lekker te draaien. de andere 100 wedstrijden of 1000 inclusief jeugd, doen er dan toch niet toe?

13-05-2024 10:14

GNBL +90255 moderator

Het seizoen is afgelopen. Taylor geeft vaker niet dan wel thuis. Nu is het moment om te cashen.

13-05-2024 10:20

DankzijCruijff +48731

15m voor een speler zoals Taylor is echt niet cashen, GNBL. Ik weet dat jij hem heel slecht vindt, maar de markt schat hem gelukkig een stuk hoger in. Als je hem al loost, dan tegen een fatsoenlijke marktprijs. Zal minimaal 25m zijn.

13-05-2024 10:49

Ajaxsupporter02 +14351

GNBL we mogen verschrikkelijk blij zijn dat niet iemand zoals jij het transferbeleid doet. Dan waren we binnen de korste keren gedegradeerd naar de KKD.

13-05-2024 11:46

401Middenweg401 +6057

Als 15 mio de ondergrens is, dan kunnen we hem tm 2026 houden. Dat gaan we namelijk op zijn 23e met nog 1 seizoen contract ook nog krijgen. En dan loopt driekwart te janken dat het veel te weinig is.

13-05-2024 12:18

DarioCvitanich +32

16 miljoen denk ik

13-05-2024 08:53

leeke +10411

Huh heeft contract tot 2027 ,zal minimaal voor 30 vertrekken. Taylor is gewoon een goede speler,en is Pas 21 jaar. Om zo la hwekkend te doen doe je hem wel veel tekort.probleem is dat we verwachten dat hij wekelijks uitblinkt. Dat moet je juist van een topspeler verwachten die in de premier league heeft gespeeld,die moet er juist bovenuit steken,helaas is dat niet zo

13-05-2024 09:11

DrFootball +15189

Weer zo'n jongen die in zijn talent-zijn-fase door iedereen hier werd afgebrand. Moeten mensen toch echt eens over nadenken, voordat ze dat weer doen. Rensch of Hato zal de volgende wel weer zijn als kop van Jut.

Een vertrek van Taylor is gelukkig onbespreekbaar voor Ajax. Hij heeft een contract t/m 2027, dus de Italiaanse clubs kunnen hem helemaal niet betalen :-) Laat die maar bij AZ gaan winkelen voor De Wit en Pavlidis.

13-05-2024 08:48

insectenverdelg +23555

Ik ben helemaal niet anti Taylor. Wel vind ik dat hij niet onomstreden moet zijn. Gisteren was het bijoorbeeld heel matig. Er is maar 1 vraag is ide relevant is mbt taylor. Gaat hij Ajax volgend jaar structireel vooruit helpen en zo ja op welke positie.

13-05-2024 08:54

leeke +10411

Tja dat bedoel ik nou,we verwachten teveel van een 21 jarige speler. Wat je nu zegt moet je over een berghuis en Henderson roepen.een Henderson die van Liverpool afkomt moet er in deze competitie met kop en schouders bovenuit steken

13-05-2024 09:13

insectenverdelg +23555

Je geeft geen antwoord op mijn vraag. We hebben het hier over taylor. de vogel is na dit jaar sws gevlogen. Dat lijkt me duidelijk. Dus gaat Taylor volgend jaat Ajax structireel vooruit helpen en zo ja op welke positie. Dat is de afweging die je moet maken om hem te brhouden. Of kunnen we beter investeren in een Vos ipv een Taylor om te gaan bouwen.

Taylor is mss pas 21, Net als rensch, maar hebben wel meer dan 100+ weddtrijden achter hun naam staan. Het is Ajax 1 en niet een speeltuin, ook al leek het daar dit jaar soms wel op.

13-05-2024 09:40

401Middenweg401 +6057

Gisteren mocht het dan matig zijn, hij was wel zo ongeveer de enige die na 90 minuten nog steeds de ballen uit z'n broek liep, om ruimte te maken, om druk te zetten, om whatever. Er waren een hoop die het na de rust wel hadden gezien. Oh, en Kaplan ook, die moet ik daarin niet tekort doen.

13-05-2024 09:48

insectenverdelg +23555

Er is heel veel mis in deze selectie en Taylor heeft fuidelijk een knop omgezet. Hij hoeft niet per definitie weg. Zeker niet. Toch is ee vraag relevant mbt Taylor of hij volgend jaarxdit Ajax verder gaat helpen.l, en zo ja op welke positie. Ik ga er namelijk vanuit dat hij nog max 1 jaar bij Ajax speelt.

13-05-2024 09:57

de echte causio +2311

Als je wil dat dat Ajax het "typische" Ajax spel gaat spelen, dan zal je toch door Ajax opgeleide spelers in je selectie moeten hebben. Met Forbs, Sousa, Antilla, Medic ga je het niet redden. En met Wijndal, Akrom, Gooijer, Martha ook niet.

13-05-2024 08:46

NipeB +15850

Je noemt wel heel veel spelers die niet bij Ajax spelen. Sousa, Antilla en Akrom? 😂

13-05-2024 09:34

Ajaxsupporter02 +14351

Gooijer is een speler met heel veel potentie. Maar wel centraal achterin, met hem kan je juist Ajax voetbal spelen.

13-05-2024 11:48

NeeI +108043

Wat voor prijs zou Ajax in gedachte hebben? En wat is een realistisch bedrag? 25/30M?

13-05-2024 08:31

Adam24 +39238

Ik denk rond de 20.

13-05-2024 08:31

DrFootball +15189

Met een contract t/m 2027? Dat is veel te weinig. Als ze Ajax willen overtuigen om het te laten gaan zal het bedragen toch gauw richting de 40-60 miljoen moeten. Vergis je niet hij scoort best, al is het dit seizoen minder, veel goals voor een middenvelder. Volgend jaar is hij weer een jaar een stap verder en verkopen ze hem voor hetzelfde geld. Ik vind dat ze Taylor nog 1 jaar aan zijn contract moeten houden.

13-05-2024 08:51

Nr.10 +111573

Lijkt me nog wel aan de lage kant. Ajax wil hem niet verkopen, heeft nog een lang contract. Dus ik denk dat het gaat om ene bedrag wat een club als Napoli niet gaat betalen voor Taylor.

13-05-2024 08:50

trodat4030 +97192

Lijkt me totaal irrelevant, als ze hem niet willen verkopen, wat het plan lijkt te zijn, is een prijskaartje het laatste waar je aan moet denken. Alles met een prijskaartje is te koop namelijk.

13-05-2024 11:24

NeeI +108043

Dit is gewoon een één-tweetje van die gare Albers en zijn vriendjes van de T. Als er een club is die genoeg poen op tafel wil leggen, is Kenneth gewoon weg hoor.

13-05-2024 18:04

DankzijCruijff +48731

Fake news. Volgens de kenners van AS kan zoiets nooit waar zijn.

13-05-2024 08:27

GNBL +90255 moderator

Napoli wordt ook niet geleid door de meest snuggere mensen. Laten we hopen dat de interesse serieus is.

13-05-2024 08:55

DankzijCruijff +48731

Elke club die Taylor negeert is idd een goed geleide club en elke club die interesse toont in Taylor is een totaal absurde amateurvereniging. Napoli is het lachertje van Europa. Wat zeg ik - van de wereld.

13-05-2024 09:49

Ajaxsupporter02 +14351

😂😂😂

13-05-2024 11:48

Dolblij +45556

Zou me kunnen voorstellen dat Taylor met een trainer die hem aan de korte lijn houdt, komend seizoen van grote waarde voor het nieuwe Ajax kan zijn.

13-05-2024 08:19

Rolo +13828

Hoe makkelijk vergeet men hier dat Taylor nog maar 21 is maar wel al een karrevracht aan wedstrijden in Ajax 1 achter zijn naam heeft. Ik zou eerst maar eens een aantal andere spelers lozen die op de nominatie staan weg te mogen (Medic, Sosa, etc) die absoluut niet in het Ajaxprofiel passen. Een Taylor van de tweede seizoenshelft zou ik zeker behouden.

13-05-2024 08:18

HertogH +15926

Hoewel ik geen enorme Taylor liefhebber ben zijn er zo 4-5 middenvelders bij Ajax die ik vele malen liever zie vertrekken.

13-05-2024 08:10

DeKenner +9385

Wow het gemak waarmee veel supporters afscheid willen nemen van spelers als Taylor, Brobbey en Hato is echt bizar. Ik vraag me echt af van wat of wie die mensen dan exact supporter zijn?

13-05-2024 08:09

ajaxdna +1544

Ja laten we alles met kwaliteit verkopen net als de afgelopen transferperiodes. Heeft zo'n goed resultaat gehad.

13-05-2024 08:34

Adam24 +39238

Ajax zit een beetje in een spagaat. Enerzijds wil je een kern van spelers behouden waarop je volgend seizoen kunt bouwen, anderzijds moet je ergens een beetje budget gaan creëren om de grove schoonmaak in te zetten. Het is overigens wel zo dat als alle spelers vertrekken die men hier graag ziet vertrekken (Henderson, Berghuis, Bergwijn, Sosa, Sutalo, Akpom, Rensch en Taylor) dat je dan gelijk ook iedere vorm van ervaring uit je team kwijt bent. Het wordt een interessante zomer.

13-05-2024 08:07

ck69 +13130

Laat dit alsjeblieft waar zijn. Die paar goede potjes tegen degradatiekandidaten kunnen me gestolen worden.

13-05-2024 08:02

Ajaxsupporter02 +14351

Die onzin dat hij alleen maar wat kan laten zien tegen degradatiekandidaten.. Of zijn Twente, Marseille, Ludogorets, etc. ook niveau degradatiekandidaat Eredivisie?

13-05-2024 11:51

ck69 +13130

Dus iets van 6 potjes van de 45 was ie goed? Echt een topper

13-05-2024 11:59

Ajaxsupporter02 +14351

Waarom zou je elke wedstrijd moeten uitblinken in een klote team met matige trainer dan?

13-05-2024 12:03

ck69 +13130

Oh hij speelt voor anderen? Lekkere instelling

13-05-2024 13:23

Ajaxsupporter02 +14351

Nee, ik bedoel dat het lastig is om elke wedstrijd goed te spelen in zo’n team. Niemand doet dat.

13-05-2024 13:48

ck69 +13130

Elke wedstrijd is overdreven, heeft 6 leuke potjes gespeeld op 45 potjes een heel seizoen. Dat is gewoon niet voldoende.

13-05-2024 13:55

Ajaxsupporter02 +14351

Je moet het alleen wel in perspectief zien. Wie speelde er wel vaak/bijna altijd goed? Brobbey een periode, maar veel meer heb je er niet.

13-05-2024 14:48

ck69 +13130

Niemand, daarom kan je bijna iedereen wel verkopen zonder dat je ze gaat missen.

13-05-2024 15:50

Ajaxsupporter02 +14351

Maar je zal spelers moeten houden, dat weet jij ook.

13-05-2024 16:08

GNBL +90255 moderator

Zou fantastisch zijn als je Rensch en Taylor kan lozen deze zomer. 🙏

13-05-2024 07:57

Sampaoli +39345

‘Fantastisch’ ja. Dan weer Hlynsson en Gooijer doorschuiven en de volgende jeugdspelers met de grond gelijk maken zodat ze direct vertrekken na een paar goede wedstrijden.

13-05-2024 08:01

GNBL +90255 moderator

Die mogen ook vertrekken.

13-05-2024 08:08

Sampaoli +39345

Laten we de jeugdopleiding opdoeken en onze selectie vullen met nog meer middelmaat-aankopen. Klinkt aantrekkelijk na 2 jaar uitstekende transferwindows, toch?

13-05-2024 08:13

GNBL +90255 moderator

Dat hoeft ook weer niet net zoals je niet geforceerd eigen jeugd erin moet zetten omdat het eigen jeugd is.

13-05-2024 08:54

401Middenweg401 +6057

Ok. Dus ze mogen vertrekken, de jeugd erachter mag ook vertrekken en we gaan niet nog meer middelmaat-aankopen doen. Oh ja, geld hebben we niet. Ik stel voor dat GNBL de kicksen maar onderbindt.

13-05-2024 09:54

trodat4030 +97192

Je hebt wel ballen Samp, zomaar met feiten gaan strooien en dat tegen een moderator.... Straks wordt je nog gebanned omdat je niet meegaat in het onderbuikstramien en dat jouw feiten worden gezien als provocaties...

13-05-2024 12:05

GNBL +90255 moderator

@Trodat4030

Waarom zo zielig doen? Oud zeer?

13-05-2024 12:07

Ajax-Amsterdam +4203

Ik zou Taylor nog 1 seizoen bij Ajax willen zien onder een andere trainer in een beter gebalanceerde selectie

13-05-2024 08:06

driehoekjes +3442

oneens, nu niet verkopen, ajax heeft hele dikke winsten nodig op dit soort eigen spelers. Anders kan er bijna niks gekocht worden en worden we geen klap beter (op langere termijn).

13-05-2024 09:38

Ajax-Amsterdam +4203

Geen verkeerde club hoor

13-05-2024 07:56

MalleEppie +15185

Denk dat Taylor verkopen echt een juiste move is. Qua waarde perfecte moment want Ajax jeugdspeler en we kunnen nog teren op onze status momenteel. Verder krijg je genoeg geld om veel problemen op te lossen.

13-05-2024 07:49

BokkieBokstra +11345

‘Een zak geld scoort geen doelpunten’

13-05-2024 07:51

MalleEppie +15185

Ja ja, een zak geld zorgt wel voor nieuwe spelers.

13-05-2024 07:57

leeke +10411

Tja miss kan je met een zak geld wel doelpunten kopen,en dat lukt niet zonder een zak geld.Als ik Ajax was zou ik voor die speler van Excelsior gaan,scoort makkelijk en heerlijke speler,zou je zelfs vanaf de rechterkant kunnen laten spelen

13-05-2024 07:58

AFCAjaxMidNineties +12773

Als je er 25- 30 mln voor krijgt snel weg ermee! Zeker in de categorie "vervangbaar"!!

13-05-2024 07:45

GNBL +90255 moderator

Strik erom.

13-05-2024 07:40

Ajacied1981 +17412

Ja de "kenners" hier op AS denken dat hij er niets van kan maar daar denken de onwetenden in de top toch anders over ;)

13-05-2024 07:40

ck69 +13130

We gaan het zien. Dat een club als Napoli geïnteresseerd is betekent niet ineens dat Taylor een topper is. Wij hebben ook 3 jaar lang achter Magallan aan gezeten.

13-05-2024 08:06

Capocapo +12001

En ze liggen nog steeds in een deuk bij Boca. Taylor heeft 5 trainers gehad en 3 TD's. Alle 5 stelden hem op en alle 3 legden hem vast of lieten hem niet gaan.

13-05-2024 08:08

ck69 +13130

En het heeft ons vele successen gebracht inderdaad

13-05-2024 09:08

Ajaxsupporter02 +14351

ck69 wat een simpele reactie. Alsof hij eigenhandig ons succes zou moeten brengen met deze selectie en trainers.

13-05-2024 11:52

ck69 +13130

Nouja, jij redeneert ook dat Taylor goed is omdat 5 matige trainers hem op blijven stellen. Die jongen is totaal geen meerwaarde op dat middenveld.

13-05-2024 11:55

Ajaxsupporter02 +14351

Ik heb nooit gezegd dat hij goed is omdat hij wordt opgesteld door verschillende trainers?

13-05-2024 18:06

ck69 +13130

Wat bedoel je dan daarmee te zeggen?

13-05-2024 19:33

jerryisthename +31984

Hij heeft anders in 2 hele seizoenen als bijna-altijd-basisspeler niet veel laten zien en heel veel kansen verprutst, incl. een slechte slappe instelling.
En in topwedstrijden deelde hij altijd verstoppertje of verloor veel duels en deelde gewoon slecht. Dus ja...
Je kunt ook oogkleppen op hebben natuurlijk.
Laat mij dan maar een 'kenner' zijn...😂
Ik ben gewoon realist. En vooral kritisch op eigen jeugdspelers die onterecht zoveel kansen kregen ivm. een Fitz-Jim. Nu jij weer...

13-05-2024 08:57

Zuid2 +2523

Jij bent alles behalve een realist.

13-05-2024 12:23

Sampaoli +39345

Rensch gisteren afscheid genomen van F-side en Taylor volop in de belangstelling van Europese subtop.

De Ajax-talenten staan er Europees echt uitstekend op. Het investeren in jeugd loont financieel altijd, want ook de subtop talenten als Rensch en Taylor gaan 15+ miljoen per stuk opleveren.

Mijn ergernis/probleem is dat we voornamelijk opleiden voor anderen. Taylor en Rensch spelen beter dan hier op AS beweert, echter moeten de oogstjaren komende 2-3 seizoenen komen en dan is de kans groot dat nu al pleitte gaan. Dat gevoel had ik bij Gravenberch ook, Brobbey ook, De Ligt eigenlijk ook.

13-05-2024 07:39

BokkieBokstra +11345

Spelers gaan ook vaak te vroeg.

13-05-2024 07:41

Ajacied1981 +17412

Misschien moeten de supporters dan eens massaal achter hen gaan staan ipv ze afbranden.

13-05-2024 07:42

BokkieBokstra +11345

Dat afbranden is een ramp, hele goede spelers en jonge talenten worden bij het grofvuil gezet. Oliedom! Soms denk ik dat het een groot complot is en dat Ajax geïnfiltreerd is door FR12. Ja, ik doe mijn eigen onderzoek.

13-05-2024 07:49

BokkieBokstra +11345

Talent en goede speler, bij jonge spelers wil dat wel weleens wisselen, waren ook geen ervaren jongens voor ze om aan op te trekken. Hoop dat hij blijft maar italie is mooi en napoli een goede club.

13-05-2024 07:37

Intec2.0 +12437

A.u.b. luister naar die clubs en probeer er zoveel mogelijk ervoor te krijgen. In de eredivisie lopen meerdere middenvelders die beter zijn dan Taylor voor veel minder geld.

13-05-2024 07:34

Ajaxsoul +3349

"A.u.b. luister naar die clubs en probeer er zoveel mogelijk ervoor te krijgen. In de eredivisie lopen meerdere middenvelders die beter zijn dan Taylor voor veel minder geld".

De middenvelders die volgens jou beter zijn dan Taylor, zijn dat dan bij hun huidige club, maar dat wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat ze dat dan ook bij Ajax zullen zijn. Ik vraag me af hoeveel spelers die er bij hun club met kop en schouders boven uit staken nog eerst bij Ajax moeten mislukken voor het kwartje bij mensen als jij gaat vallen. Los daarvan heeft Ajax een begrotingsprobleem dat wordt veroorzaakt door de torenhoge salarissen en afschrijvingen. Die moeten omlaag. Als Ajax Taylor zou verkopen terwijl er niet op hem behoeft te worden afgeschreven omdat hij uit de opleiding komt en er dus geen transfersom voor hem is betaald, gaan die juist weer omhoog als er als vervanger iemand van buiten Ajax wordt gehaald voor wie wel een transfersom moet worden betaald. Spelers als Taylor moet je daarom alleen verkopen als er een niet te weigeren bod op hem wordt gedaan van rond de 60 of 70 miljoen. En de kans dat dat gaat gebeuren is natuurlijk niet zo heel erg groot en dan moet hij het ook zelf nog eens willen. Ajax moet vooral spelers verkopen voor wie een (flinke) transfersom is betaald en op wie nog moeten worden afgeschreven. De verkoop van Bergwijn zou wat dat betreft heel wat zoden aan de dijk zetten, maar de verkoop van Berghuis zou juist weer vrij nutteloos zijn of zelfs een averechts effect kunnen sorteren als voor hem een vervanger van buitenaf zou moeten worden gehaald.

13-05-2024 07:54

Intec2.0 +12437

Welk kwartje er zijn genoeg voorbeelden van spelers die het wel halen geen ene transfer geeft een zekerheid maar één ding ben ik wel zeker van dat Taylor geen dragende kracht wordt en je nu veel oplevert.

Het begroting’s probleem die jij noemt wordt ook te groot gemaakt. Mislintat heeft het salaris huishouding al drastisch naar onderen gebracht er was zelfs nog ruimte om een mega dure Henderson hierheen te halen maak het dus niet groter dan het is.

Wel gaan we in een andere vijver vissen en er moet inderdaad eerst verkocht worden maar ook daar liggen er een aantal spelers goed in de markt.

13-05-2024 09:44

Intec2.0 +12437

Ziyech, Veerman, Wiefer,

13-05-2024 17:42

Ajaxsupporter02 +14351

Voor minder geld zegt ‘ie dan.. 😂

13-05-2024 18:07

Intec2.0 +12437

Wiefer en Veerman koste niet veel. Ziyech iets meer maar ook een voorbeeld dat er goede spelers in de eredivisie zit.

13-05-2024 23:04

Ajaxsupporter02 +14351

Ik heb het over nu. Welke speler kunnen ze oppikken dan?

13-05-2024 23:36

Tommyshelby +129827

1-2tje tussen Albers en Verweij? Zeg het maar.

Ik zou hem overigens enkel voor 20M of hoger verkopen. Onze scouting is niet te vertrouwen en we hebben al 4 logge CMs in onze selectie. Laten we daar eerst in snijden.

13-05-2024 07:30

Sampaoli +39345

Lijkt me niet. Taylor staat er in het buitenland al jaren erg goed op en heeft zich ook aardig herpakt dit seizoen.

13-05-2024 07:32

Maradonny +78

Laten we ons alsjeblieft niet blindstaren op 2 leuke potjes per seizoen. Is geen sterkhouder en zal het ook nooit worden. Als je hier rond de 20 miljoen voor kan krijgen lijkt het me een nobrainer om te verkopen

13-05-2024 07:26

jodelahitie +572

In het huidige ajax is Taylor absoluut een sterkhouder. Of dat het niveau is waar je naar wilt streven is een andere vraag.

13-05-2024 07:29

Merrick +6783

Dus als Taylor mindere wedstrijden speelt kan hij het niveau niet aan maar als Sutalo en Sosa geen knikker raken is het de schuld van de coach?

13-05-2024 07:31

Maradonny +78

Bijzonder dat je dat uit de reactie haalt haha, die hebben evenmin het niveau wat je moet nastreven ongeacht de coach

13-05-2024 07:46

Ruud2010 +266

Wat een wijsheid Donny…. Ongekend!

13-05-2024 07:41

Ajaxsupporter02 +14351

2 leuke potjes.. overdrijf anders nog meer.

13-05-2024 11:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.