Van 't Schip ziet Taylor groeien: 'Meeste progressie gemaakt van alle spelers'

door Jesse ter Haar 96

Bron ESPN

Van 't Schip ziet Taylor groeien: 'Meeste progressie gemaakt van alle spelers'

door Jesse ter Haar 96

Bron ESPN

Kenneth Taylor heeft dit seizoen grote stappen gezet, zo is John van 't Schip van mening. De middenvelder kreeg een fase in de tweede seizoenshelft forse kritiek te verwerken, maar hij richtte zich op en werd steeds belangrijker voor de Amsterdamse club.

'Ik denk dat Kenneth van alle spelers in de tweede helft van het seizoen de meeste progressie heeft gemaakt', aldus Van 't Schip op de persconferentie na afloop van Ajax - Almere City. 'Hij is veel meer allround geworden, heeft leiderscapaciteiten en gaat voorop in de strijd. Toen we heel slecht speelden in de Kuip, was hij één van de weinigen die niet opgaf en door bleef vechten. Ik denk dat Ajax daar nog heel veel plezier aan zal beleven.'

Na afloop van het duel van zondag werden Brian Brobbey en Jorrel Hato verkozen tot respectievelijk Ajacied en Talent van het Jaar. Van 't Schip doet er zijn zegje over. 'Het is mooi dat het jongens uit de opleiding zijn. Voor wat betreft Hato is het overduidelijk, als je ziet hoe veel wedstrijden hij heeft gespeeld op zo’n jonge leeftijd en dat in een hele moeilijke fase bij de club. Hij heeft overduidelijk aangetoond dat hij op zo’n jonge leeftijd op een hoog niveau kan spelen. Als linker centrale en als linksback.'

'Brian speelde vandaag een van zijn mindere wedstrijden, maar is wel belangrijk geweest', gaat de oefenmeester verder. 'Op de momenten waarop hij speelt, is hij je kapstok. Ook in de diepte heeft hij laten zien dat hij steeds beter en gevaarlijker wordt. En het is een speler die heel erg aanspreekt voor het publiek.'

Aanvoerder Bergwijn

Zondag was het Steven Bergwijn die de hoofdrol vertolkte. Hij is nog niet volledig fit, zo geeft Van 't Schip aan, maar toch presteerde hij. Zijn trainer weet en voelt dat het dit seizoen niet makkelijk is geweest voor de captain van Ajax. 'Ik denk dat Stevie als aanvoerder gevoeld heeft dat de druk bij hem extra was. Dan heeft hij er nog een vervelende blessure overheen gehad, waardoor hij er zo’n acht weken uit geweest is.'

Inmiddels kan hij Ajax weer helpen met zijn aanvallende impulsen, maar volle kracht is hij volgens de oud-speler van Ajax zeker nog niet. 'Ik ben blij dat hij op de weg terug is, maar het is duidelijk dat hij nog niet honderd procent fit is. Ik hoop dat Koeman hem meeneemt (naar het EK, red.) en dan zal hij daar de komende weken aan moeten werken.'

Meld je hier aan voor de EK-poule van Ajax Showtime en win mooie prijzen!

Lees meer over:
Plaats reactie

AjaxSoCal +2049

Taylor heeft zijn uiterlijk niet mee. Ziet eruit als een brave jongen die ook op hockey zou kunnen zitten, net zoals Klaassen, Veltman en Blind. Dan moet je heel goed zijn om de Ajax harten te winnen, dat is alleen Frenkie gelukt de afgelopen jaren.

13-05-2024 18:01

Jutter1 +4326

Taylor is gewoon pure middelmaat, of soms zelfs nog minder,en speelt alleen aardig tegen clubs van het nivo Volendam, Almere ed., dat is veel te weinig voor een Ajax 1 speler, dan moet de lat toch behoorlijk hoger liggen, nietwaar?. Bij Ajax is die middelmaat erg veel aanwezig momenteel, met mogelijk één of twee uitzonderingen. Dat is natuurlijk ten ene male veel te weinig om mee te doen voor de prijzen in dit land, dat heeft dit seizoen op een wel heel ondubbelzinnige wize bewezen, zodanig dat zelfs een 5e plaats!! lange tijd geen vanzelfsprekend iets was, een positie die toch geruime tijd op de tocht heeft gestaan, je geloofd je ogen niet bij het aanschouwen van dit zwaar ondermaatse Ajax, en is het hele kleine 'prijsje' dat een 5e plaats betekend uiteindelijk het bewijs dat dit Ajax op velerlei gebied volkomen gefaald heeft zowel op als buiten het veld. Op een wijze dat alles samen viel in het afgelopen seizoen, waardeloos dus!, en absoluut niet voor herhaling vatbaar!!

13-05-2024 16:57

Oeroeboeroe +18584

Almere City thuis.... en meteen is Bergwijn EK-waardig en verdient Taylor de interesse naar een top-competitie en maakt een sterke ontwikkeling door. Ja... het blijft pamperen, pappen en nathouden en alleen maar positieve geluiden. Een schop onder hun hol moeten ze hebben.

13-05-2024 09:04

Ajaxfan31183 +16391

Taylor spring hier uit ja in dit hopeloos elftal, moeilijk is dat niet, maar als je spelers naast hem neerzet die beduidend beter zijn, dan springt hij er niet bovenuit , tis gewoon een leuke huis tuin en keuken voetballer want ik ga mn handen daarvoor in het vuur steken dat als hij maar het buitenland gaat dat hij net zoals Klaassen en Donny flink door de mand gaat vallen , en dan vind ik Donny een betere speler dan Taylor

13-05-2024 00:26

Jp777 +8977

Taylor verdient een mooie transfer, is niet het niveau waar je heen moet willen. Vind het een beetje een halfzachte die vooral zonder bal erg zwak is

12-05-2024 22:56

C14 +22532

Haha zonder bal erg zwak... Sowieso opbouwend en aanvallend qua postioneren en lopen uitstekend. Verdedigend misschien minder, maar je kan niet alles hebben.

Natuurlijk wordt er door de Ajaxfans van tegenwoordig weer meer nadruk op het verdedigende gelegd, dan op het opbouwende en aanvallende...

Taylor handelt het snelst van iedereen, zag je vandaag ook weer, speelt zich slim uit benarde situaties, dus heel balvast en strakke secure passing. Ideale combinatiespeler.

12-05-2024 23:27

Jp777 +8977

Met zonder bal bedoel ik inderdaad verdedigen en hoe hij in duels eruit ziet en anticiperen
. Dat hij aanvallend zijn kwaliteiten heeft in de passing dat snap ik ook.

13-05-2024 12:52

C14 +22532

Ik vind hem die duels prima ingaan, fel, en geregeld winnend, terwijl hij als aanvallende middenvelder speelt.

Het klopt dat hij verdedigend minder actief is qua mee terug lopen, maar dat kan ook opdracht van de staf zijn. Hij moet zich namelijk ook al focussen op steeds die 16 inkomen. Van eigen 16 naar diep in hun 16 steeds, is misschien wat veel gevraagd.
Ook kan het in de omschakeling handig zijn een middenvelder hoger te laten, zodat je meteen een diepte afspeelmogelijkheid hebt bij herovering bal. Dat zou kunnen.

Maar ik heb veel liever een aanvallende middenvelder die zwak is in het defensieve positioneren en lopen en heel goed in het opbouwende en aanvallende positioneren en lopen, en daarbij ook goed druk zet, dan andersom. Niet alleen vanwege de positie, maar ook omdat we het over Ajax hebben, waar de opbouw, spelmaken en aanvallen belangrijkers is dan puur verdedigen, wat Ajax ook teveel doet. Ajax zou waar het kan collectief hoog moeten staan, compact, drukzettend en vooruit verdedigend. Taylor heeft die mindset ook.

13-05-2024 13:48

Ajacied1981 +17412

Wat een zeikerds hier
In potentie 1 van onze beste spelers dit!

12-05-2024 21:59

Michael 1974 +22041

Helemaal eens. Taylor gaat goed, en heeft het vuur ook gevonden. Vandaag ook: in de 80e minuut doorjagen op de keeper. Het is dat de rest niet echt meedeed….

12-05-2024 21:27

GNBL +90720 moderator

Timber van Feyenoord is 2x de speler die Taylor is. Het is te hopen dat de interesse van Juventus serieus is.

12-05-2024 21:10

C14 +22532

Totaal niet mee eens, ook ander type. Timber is meer atletisch, Taylor geslepener en sneller handelend. Aan dat laatste heeft Ajax meer.

12-05-2024 23:28

Craain +5010

Van het Schip, leuk. Maar hoe lang heeft het geduurd? Zelfde als Eriksen. Laatst seizoen was hij redelijk en dan weg is ie. Taylor volgend seizoen weg als hij het goed doet.

3 jaren gewacht tot Taylor het goed doet... 1 jaar genoten, weg is ie... Niet in verhouding, he?

We hebben 3 jaren niets aan Taylor...

12-05-2024 20:23

MichelBoerebach +29484

Taylor goed? In een normaal Ajax zou Taylor gewoon een invaller geweest zijn. Een kinderhand is gauw gevuld.

12-05-2024 21:03

Craain +5010

Ik heb het over volgend jaar... Eigenlijk 3 jaar hebben we niets van Taylor genoten... Net als Eriksen.

13-05-2024 17:29

MichelBoerebach +29484

Klopt. Ik vind het vergelijkbare spelers. Ben overigens nog steeds geen groot fan van Eriksen. Maar dat zal meer aan mij liggen, vrees ik.

13-05-2024 18:12

C14 +22532

3 jaar wachten?

Ten eerste 2 jaar, en al die tijd in de slechtste Ajaxelftallen ooit gespeeld, zonder enige ervaring die hem bij de hand kon nemen. Heb je weleens de moeite genomen door te denken?

12-05-2024 23:30

Craain +5010

Rustig inbrengen en niet elke keer in de basis staan zoals dit seizoen.

15-05-2024 20:38

Orangesoul +5997

Taylor beste speler dit seizoen met progressie tegen FC Volendam! Wat een farce! Snap wel dat Henderson weg wil. Er is geen topsport mentaliteit bij Ajax1. Meedoen is belangrijker dan winnen! Snel doorselecteren.

12-05-2024 20:22

Zuid2 +2523

Is je Taylor-obsessie nu inmiddels zo gigantisch dat je hoopt dat hij in elkaar getrapt wordt? Doorgedraaide mafkees.

Edit: de lafaard heeft het weggehaald.

12-05-2024 21:08

Michael 1974 +22041

Sorry, maar dit is wel banwaardig. Iemand rotschoppen toewensen, en nota bene aan ajacied. Rot op.

12-05-2024 21:28

C14 +22532

Goed lezen, de beste ontwikkeling doorgemaakt, en dat is ook een feit. Maar inderdaad in die vorm ook zeker je beste speler. Een stuk beter ook dan Henderson, dus nee, die kan over Taylor niks te klagen hebben.

12-05-2024 23:31

jipkoos30 +0

Speelt al een aantal weken bijzonder sterk!

Ramaj, Hato, Taylor , Bergwijn, brobbey , Berghuis
Moet volgend seizoen je fundament zijn om minimaal weer voor plek 3 te strijden

12-05-2024 20:19

PaulEast +7946

Mooi, strik er om en doorselecteren.

12-05-2024 20:16

Zuid2 +2523

Jij eerst Arie van Os.

13-05-2024 12:26

Breuk +25544

Op naar Juventus. 15 mio is prima.

12-05-2024 19:59

VanGillz.G +68

Taylor Campagne is getart

12-05-2024 19:58

Scherpschutter +1885

In de tweede helft zoveel lange ballen gezien van Rulli, omdat Taylor simpele loopjes om zich aanspeelbaar te maken niet ziet of niet wil maken.

Hoe kan het bestaan dat een speler dat na 10 jaar in de opleiding niet begrijpt?

Ik weet niet eens hoe ik onze spelers moet beoordelen als ze werken onder een technische staf die dit maar laat begaan.

In elk geval hebben ze niet het vermogen om zichzelf op te leggen om in een hoge intensiteit te spelen.

12-05-2024 19:43

trodat4030 +97495

Omdat het helemaal niet het spel is dat Ajax (normaal gesproken) speelt, keepers die lange ballen op AM's spelen... Ajax bouwt van achteruit op, via goed opbouwende CV's en een spelmaker laag op het middenveld.

12-05-2024 19:50

Diemenaar +289

Als de tegenstander 1-op-1 speelt, werkt dat niet. Dan moet de bal lang op balvaste/kopsterke aanvallers en van daaruit verder. Hoe Rulli dat invulde was echt om te janken. Die heeft wel 15 ballen weggegeven. Hoe moeilijk is het om een bal op het hoofd van Akpom of richting het lijf van Brobbey te spelen over 35-40 meter…

12-05-2024 20:53

trodat4030 +97495

Hebben we het over Taylor of Rulli?

12-05-2024 21:01

C14 +22532

Taylor begrijpt dat juist als de beste. In de jeugd was hij ook altijd degene die zich overal aanspeelbaar maakte. Áls hij het al minder doet, dan is dat opdracht van de staf.

12-05-2024 23:33

Sprinter +2427

Taylor maakte pas het verschil nadat hij door z’n eigen achterban werd uitgefloten.

Ik heb nog nooit een eigen speler uitgefloten maar het lijkt soms wel de enige manier om de jongens uit de Efteling te halen en ze een spiegel voor te houden.

12-05-2024 19:36

YugoVik +33426

Wow Taylor de meeste progressie gemaakt?..in welke universum?.. Waarin heeft progressie gemaakt, want wij zien het niet..

12-05-2024 19:33

Patrick78 +53121

Universum van Guido Albers…..

12-05-2024 19:35

ck69 +13221

Lees hier maar, sommigen hier zien het ook echt. Die jongen is gewoon te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet.

12-05-2024 19:42

YugoVik +33426

Haha 100 procent waar..

12-05-2024 19:44

Ajaxsupporter02 +14525

Weet zich vaker te onderscheiden, is constanter aan het worden, maakt meer verdedigende meters. Jij ziet wel meer niet helaas.

12-05-2024 21:05

MichelBoerebach +29484

Omdat hij tegen een paar laagvliegers de minst slechte van het veld was. Dat heet in dit Ajax 'progressie'.

12-05-2024 21:07

C14 +22532

JIJ ziet het niet, en dat vind ik onbegrijpelijk

12-05-2024 23:35

Orangesoul +5997

Schip heeft aandelen in team Albers! Even opwaarderen voordat hij weggaat! Wat een aandelenclub is Ajax geworden zeg!

12-05-2024 19:33

FysioPat020 +26554

Het verbaast me niks deze uitspraak. Het verbaast me ook niet dat hij de mentale weerbaarheid van Šutalo, Sosa en Gaaei niet noemt die onder zijn leiding nog van geluk mogen spreken dat ze nog leven. Meerdere botsingen met een Mokumse bus laten toch sporen achter zou je denken.

12-05-2024 19:32

Zuid2 +2523

"Het verbaast me ook niet dat hij de mentale weerbaarheid van Šutalo, Sosa en Gaaei niet noemt die onder zijn leiding nog van geluk mogen spreken dat ze nog leven"

> Minst melodramatische Mislintat fan

12-05-2024 19:38

LukaLitmanen +82603

Vond Taylor vandaag onzichtbaar

12-05-2024 19:30

jokers +1195

Iedereen die voetbal gekeken vind dat behalve de albers kliek

12-05-2024 20:56

C14 +22532

Weer uitstekend gespeeld.

12-05-2024 23:36

Aram +18288

Gut Schip dat heb ik nou nog nooit van je gehoord dat je Taylor beschermde na wanprestaties en ophemelde als ie een normale wedstrijd speelde.

Jammer dat je het omgekeerde doet met andere spelers.

12-05-2024 19:21

Zuid2 +2523

Hoevaak heeft Van t Schip het omgekeerde gedaan dan?
Hij heeft zich een keer ongelukkig uitgedrukt over Gaaei maar dat bedoelde hij niet zo lullig als hoe het overkwam.

12-05-2024 19:28

Aram +18288

Tahirovic, Sosa. In zijn uitlatingen en in zijn opstellingen.

12-05-2024 19:30

Zuid2 +2523

Citeer hem eens.
Ik heb het niet meegekregen blijkbaar.

12-05-2024 19:33

Aram +18288

“Hij speelde goed maar dat is een momentopname.”

Jammer dat je het afgelopen half jaar niet hebt opgelet. Doe dat in het vervolg wel, zou ik zeggen.

12-05-2024 19:39

Zuid2 +2523

Komt goed, hoe kon ik deze ene hele opmerking missen.

12-05-2024 19:56

Tadic020 +1926

Wat heeft schip gesnoven zeg

12-05-2024 19:21

Slang3 +46257

Schip heeft meer positieve artikelen over Taylor hier dan cleansheets. Zoek vooral niet op wat de gemene deler is, goedemorgen

12-05-2024 19:17

RadheAjax2021 +18027

Ik zeg niets….

12-05-2024 19:07

GNBL +90720 moderator

Lekker naar Juventus laten gaan. Typische speler die teert op leuke potjes tegen mindere tegenstanders. Zodra de tegenstand en het tempo omhoog gaat is hij de eerste die verzaakt.

12-05-2024 19:02

Ajaxsupporter02 +14525

Die laatste zin is altijd zo’n onzin.

12-05-2024 19:23

DankzijCruijff +48731

Vind ik ook een bijzondere, met name omdat letterlijk elke andere middenvelder in deze selectie slechter onder druk/tempo van de tegenstander uit kan voetballen dan Taylor. Branco, Hendo, Tahiro, Mannsverk, Vos…stuk voor stuk kwetsbaarder onder druk dan Taylor.

12-05-2024 19:32

Knalpot +3666

Dat kan ie misschien wel maar dat is 1 klein aspectje wat ie beter doet dan een ander. Welteverstaan laag op het veld dan, hoog op het veld draait ie zich net als vandaag weer een flink aantal keren vast of heeft het overzicht niet om een bal bij een medespeler te krijgen. En hoewel dat niet geheel aan hem te verwijten is toen hij in de 2e helft op 8 ging spelen zat er helemaal geen lijn meer in ons spel.

12-05-2024 21:51

Ajaxsupporter02 +14525

Hij was vandaag niet echt goed, maar zijn handelingssnelheid zowel laag en hoog op het veld is nog altijd hoger dan genoemde namen.

13-05-2024 00:52

Zuid2 +2523

Haha dit is zo'n onzin.
Taylor is juist een type speler die beter wordt wanneer er snel en vlot gecombineerd kan worden.

12-05-2024 19:31

GNBL +90720 moderator

Zet Taylor in het elftal van City en hij wordt totaal overlopen. Kan de intensiteit van de Eredivisie niet eens aan.

12-05-2024 19:34

Zuid2 +2523

Manchester City..ja precies.

12-05-2024 19:42

Ajaxsupporter02 +14525

Zet überhaupt iemand van dit team in City en ze kunnen het niet aan.. wat een vergelijking zeg.

12-05-2024 21:07

Mocrodammerr +23146

Ik hou me gedeisd

12-05-2024 18:58

Zuid2 +2523

Houden zo.

12-05-2024 19:43

MoIukker +862

Kaplan heeft meer progressie gemaakt.

12-05-2024 18:54

spitsesaka19 +137

Kaplan is vanaf het eerste moment dat hij speelde al goed en consistent geweest. En bij Taylor kan je zien dat hij sinds de winterstop tot aan nu beter is geworden en progressie heeft gemaakt. Kaplan heeft pas 10 wedstrijden in het 1e gespeeld en is al die wedstrijden al gwn consistent.

12-05-2024 19:11

036AFCA97 +146682

Rensch, Taylor, Brobbey, Hato.

Ze hebben allemaal de “ziekte van Ajax”. Goed in de combinatie, leuk voetballend, maar vaak zo dromerig en laconiek.

In principe kan je dat hebben als het tactisch goedstaat en je ervaren types hebt die ze scherp houden, maar die hebben we niet.

12-05-2024 18:54

trodat4030 +97495

Ze hebben vooral last van de ziekte van AS, er worden dingen van ze verwacht die je nog(!) niet van jonge jongens in een zwalkende ploeg mag verwachten. Taylor wordt zelfs al 2 jaar als dragende speler beoordeeld, terwijl hij 2 jaar en 2 maanden basis staat.... Ja, na zijn 2 maanden Gravenberch vervangen werd hij hier vanaf begin vorig seizoen verweten dat hij geen 27 jarige ervaren en stabiele speler is.. Geld ook voor Rensch, die wel al een paar jaar speelt, maar nog steeds pas 21 is. AS is hetgeen die ziek is, niet die jongens.. Een Donny of Nous op die leeftijd speelden in een heel stabiele ploeg en kregen nooit dergelijke kritieken, want de aandacht ging grotendeels uit naar de Tadicen en Blinds van die ploeg. Ook Brobbey werd begin dit seizoeen verweten 'dik' te zijn, maar sinds hij zijn kansen meer en meer afmaakt zijn die achterlijke en leugenachtige opmerkingen verdwenen als sneeuw voor de zon... Mensen hier zijn gemiddeld genomen volstrekt achterlijk en halen er steevast dingen bij die gewoon niet waar zijn.... Maar ja, het hakt zo lekker he? Alles is toegestaan voor het gerief van de zogenaamd kritische 'supporter'.

12-05-2024 19:27

LukaLitmanen +82603

Tahirovic en Forbs zijn nog jonger en die werden vaker neergehaald hier

12-05-2024 19:30

trodat4030 +97495

Gelul, NIEMAND op AS is vaker afgemaakt dan de jongens die uit de opleiding door zijn gestroomd. Je zit gewoon keihard te liegen.

12-05-2024 19:37

Ajaxsupporter02 +14525

Is niet eens zo Luka en Tahirovic is ook 21. Blijkbaar ben je zo goed op de hoogte dat je zijn leeftijd nog steeds niet weet.

12-05-2024 21:09

Knalpot +3666

Dat is ook onzin maar dat is meestal te danken aan selectieve perceptie, kijk je er een beetje neutraal naar dan hebben jullie beiden gelijk. Bij Forbs is het denk zelfs zo dat velen het zo meelijwekkend vinden dat ze hem zelfs gespaard hebben qua commentaren (daar ben ik er zelf wel 1 van)

12-05-2024 21:58

Sambavleugels +18792

Dan is het dus een kwestie van verkeerd transferbeleid ipv dat deze gasten altijd de schuld krijgen. Niet dat jij dat doet, en je laatste zin ben ik het zeker mee eens, maar de jongens die voetballend iets toevoegen of iig mee kunnen krijgen altijd de zwarte piet toegespeeld terwijl jongens die nooit gehaald hadden mogen worden geroemd worden om werklust en kracht. We zitten bij Ajax, we staan een specifieke speelstijl voor en mankementen komen naar boven zodra je van die speelstijl / filosofie af stapt. Niet alleen dit jaar, je weet zelf hoe lang bijv een Klaassen hier verafgood werd terwijl Graaf niks goed kon doen. Slechte tendens.

12-05-2024 19:44

FdJMdL +4505

speelt een prima 2e seizoenshelft

12-05-2024 18:54

ck69 +13221

Dat is wel erg overdreven

12-05-2024 19:19

Ajaxsupporter02 +14525

Nee, gewoon prima. Niet bijzonder, niet slecht.

12-05-2024 21:09

ST +23098

Ik vind dat Brobbey en Taylor de meeste stappen hebben gemaakt.

12-05-2024 18:47

KarimB +11984

Stappen zeker. Maar nog lang niet genoeg voor Ajax 1

12-05-2024 18:56

DankzijCruijff +48731

Mag je hier niet zeggen, want Taylor is kut. En Rensch niet te vergeten. Allemaal kut, zsm lozen, bron van alle ellende in de club, etc.

12-05-2024 18:44

Belnaarhuis +5127

Je kan (ook voor andere spelers trouwens) prima aan de hand van de statistieken en gedrag in het veld deze heren beoordelen. Beide onvoldoende, ze hebben alleen nog enig geluk dat het voor geen meter draait. Dan lijkt het of ze mee kunnen.

12-05-2024 18:48

Capocapo +12001

Je kan (ook voor andere spelers trouwens) eens kijken met wie ze spelen. Op 10 met Tadic voor je en Frenkie de Jong erachter of in deze puinzooi

12-05-2024 18:59

Belnaarhuis +5127

Absoluut. Alleen deden beide heren juist ook met het meespelen van betere spelers geen duit in het zakje. We hebben taylor 2 jaar lang zijn man zien laten lopen, of de ‘dromerigheid’ van Rensch verdedigend gezien of zijn gebrek aan deelname in de overlap. We zullen ook op deze plekken (al is het met een paar jaar) door moeten selecteren om op niveau te komen. Deze jongens horen maximaal te pendelen tussen bank en basis, zeker niet als sterkhouders.

Maar goed, we denken daar blijkbaar anders over.

12-05-2024 20:00

DankzijCruijff +48731

Ik zou even het laatste kampioenschap onder TH weer onder de loep nemen als ik jou was. Het was toch echt Taylor die toen, gedurende de laatste fase van dat seizoen waarin we echt richting een kampioenschap strompelden en die nog bijna verspeelden, debuteerde en direct een paar wedstrijden op rij doorslaggevend was. Zonder zijn succesvolle debuut en de wedstrijden die daarop volgden waren wij geen kampioen geworden.

Dat was in een beter team, waarin Taylor kon spelen zoals een jonge speler hoort te spelen; als iemand die zich kan optrekken aan een paar oudere jongens met kwaliteit.

12-05-2024 20:05

slumpf +4595

Die gasten zijn al dertig en hebben jaren in het buitenland gespeeld voordat ze terug kwamen. Dan mag je wel verwachten dat ze het elftal op sleeptouw nemen.

12-05-2024 19:52

Freddy +11563

Grote stappen is zwaar overdreven. Een paar stapjes wel.

12-05-2024 18:43

Sense of.H +5484

Samet met Ramaj een van de lichtpuntjes dit seizoen

12-05-2024 18:41

Ajax-Amsterdam +4209

Samen met Ramaj en Brobbey*

12-05-2024 18:54
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.