'Manchester United geeft niet op; onduidelijk of Antony zondag speelt voor Ajax'

door Bart Veenstra 849

Bron Fabrizio Romano

'Manchester United geeft niet op; onduidelijk of Antony zondag speelt voor Ajax'

door Bart Veenstra 849

Bron Fabrizio Romano

Laatst geüpdatet

Manchester United geeft de strijd om Antony niet op. Dat meldt transferjournalist Fabrizio Romano vrijdagmiddag via Twitter naar buiten. De Engelse topclub zag eerder een bod van tachtig miljoen euro op Antony afgewezen worden, maar er komt een nieuwe poging.

Bovendien heeft men bij Manchester United sterk het gevoel dat Antony de stap naar de Engelse club wil maken. Romano voegt er bovendien aan toe dat het niet zeker is of Antony aankomende zondag - wanneer Ajax op bezoek gaat bij Sparta Rotterdam - in actie zal komen. Dit zou op dit moment intern worden besproken bij Ajax.

Ajax wil naar verluidt honderd miljoen euro voor Antony

Naar verluidt verlangt Ajax een transfersom van honderd miljoen euro voor Antony. De Braziliaan geldt als een belangrijke speler voor Ajax en zodoende willen de Amsterdammers hem niet zomaar laten gaan. Eerder werd dan ook een bod van tachtig miljoen euro afgewezen door de beleidsbepalers van Ajax.

Manchester United kijkt ook naar alternatieven en daarbij geldt Cody Gakpo als een optie. De aanvaller van PSV zou ongeveer vijftig miljoen euro moeten kosten en daarmee is hij een veel goedkopere optie voor de Engelsen. Eerder werd in De Telegraaf ook Yannick Carrasco als optie genoemd voor Manchester United.

Bestel het nieuwe Ajax-uittenue nu in de Ajaxshop!

De bookmaker verwacht dat Ajax ook tegen Sparta Rotterdam weer veel tot scoren gaat komen.

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+.

Lees meer over:
Plaats reactie

Jellie +420

Ze dronken een glas, ze deden een plas en alles bleef zoals het was.

19-08-2022 21:45

3sterren +20205

”Gakpo, cheaper option for Man Utd”.
Meestal geldt:
If you pay peanuts, you get monkeys ...

19-08-2022 20:43

MichelAngelo66 +22189

Haha inderdaad. Gakpo gaat het al helemaaaaaal niet redden in Manchester. Die jongen is leuk tegen Emmen en Cambuur, maar hij viel vorige week al door de mand.

19-08-2022 21:06

emiel_schipper +878

zijn ze gek geworden in Engeland we dansen niet naar de pijpen van de Engelse clubs en voor een prijs die wij bepalen niet hun .Fatsoen hebben de clubs/zaakwaarnemer in Engeland niet meer . Ajax moet hier niet aan meewerken , allen voor zeer veel geld of anders oprotten.

19-08-2022 20:13

rich67 +6658

Even….we hebben het hier over 100 mln! Kan Ajax (helaas) niet afslaan

19-08-2022 20:50

louis60 +11472

Precies het geld wat je verliest wanneer je twee keer de groeps fase in CL mist. Zonder Antony wordt je (dit jaar)geen landskampioen

20-08-2022 13:10

JenkieDeFrong +404

BRING BACK ZIYECH❌❌❌

19-08-2022 19:23

Panna +5042

Ik ben voor!

19-08-2022 19:36

7172AFCA7395 +10271

In Sao Paulo zitten ze op het puntje van hun stoel...

19-08-2022 19:03

AlexIbarra +19231

20 miljoen pakken ze als H2 z'n best doet..

19-08-2022 22:19

Cruijffthebest +13327

Helaas, die is weg!

19-08-2022 18:58

wim_wenderson +1412

Als Antony naar Rukkers United gaat dan is er een grote kans op vormverlies en dan kan hij het WK vergeten. Hij gaat daar naar de haaien in die zieke selectie, kijk naar Donnie, het is Gods getreurd! Kijk toch eens in die blinde hoeve van die Rukkers, daar lopen blinde paarden, domme werkpaarden, moeder aller muilezels en ganz tiefe ezels!! Excuus aan mijn gehoefde vrienden voor het vergelijk!

19-08-2022 18:52

Jeugd +24639

We smijten allemaal met miljoenen alsof het niks is.
100 miljoen zou echt waanzinnig zijn. Dan roei ik hem naar Manchester.
25 miljoen voor Ziyech betalen en we hebben een meer dan goede vervanger.

19-08-2022 18:31

remco.p +1158

Voor de helft gaan wij zwemmen mag ie op onze rug

20-08-2022 09:40

TontoKarnaggel +42379

Heb sterk het idee dat Ajax allang wist dat ze nog deze zomer Antony voor een absurd bedrag gingen verkopen. Het "gemak" waarmee met name Bergwijn en Bassey voor on Ajax achtige bedragen werden gehaald verbaasde me al en het zou ook de schappelijke prijs voor CL tickets verklaren.

19-08-2022 18:30

Leo Valk +1362

Wat een onzin!

20-08-2022 18:33

stopperspil +11150

20 miljoen aan MU optie bonussen gaan niet gehaald worden behalve heel misschien niet degraderen

19-08-2022 18:22

RepoocElad +9880

Iedereen is hier al maanden woest op ten Hag omdat ie onze spelers wil hebben, maar als dit met Antony doorgaat dan mogen we hem echt wel een bloemetje sturen hoor. Geen club die 67 miljoen voor Martínez betaalt of 80-100 miljoen voor Antony behalve het United van ten Hag. Hij zorgt er even voor dat we de komen twee seizoenen ofzo prima in de centen zitten. Is die tukker toch echt een beetje ajacied geworden ;)

19-08-2022 18:15

MichelAngelo66 +22189

Hij wordt er uitgegooid met de kerst en vangt tig miljoen afkoopsom en Ajax is ook ca 160 miljoen rijker. Thanks Manchester whahahaha.

19-08-2022 21:09

EuforischeRealist +15504

Tegen een club met zo veel geld en dusdanig in paniek valt niet te 'vechten'. Ik zou zeggen profiteer er zoveel mogelijk van en houd vast aan die €100 miljoen als vraagprijs voor Antony en probeer Ziyech als vervanger te krijgen. Dan laat je aan iedereen zien dat ze de absolute hoofdprijs moet betalen voor een van je spelers zonder dat je er al te veel op achteruit gaat.

19-08-2022 17:52

PetrusKeizer +10739

Die vogel is gevlogen.

19-08-2022 17:48

Masz +3731

Ik zou het zeer teleurstellend vinden als Antony voor 80m. vertrekt.
"Manchester United are not giving up on Antony. Ajax turned down new bid but Man Utd plan to try again - they feel Antony really wants the move."
Ze zijn dus begonnen met het beïnvloeden van Antony om er voor te zorgen dat ze niet de extra 20m. hoeven te betalen. Sneue club.

19-08-2022 17:26

Ajax1114 +19393

Mee eens, hopelijk verliezen ze de volgende wedstrijd weer. Heerlijk genieten met popcorn erbij

19-08-2022 18:22

Bramzel +3568

Dit zou wel heel erg dom zijn. Heb je straks op rechts Sanchez die aanvallend minder is en dan is alle snelheid weg op rechts als Antony ook nog vertrekt. Beetje raar! Zeker in de Champions League wil je snelheid op de vleugels hebben.

19-08-2022 17:09

Martje +2928

Als United nou goed begonnen was, was dit niet zover gekomen. Misschien als we het lang genoeg rekken en ze Liverpool verslaan dat het nog kan dat Antony blijft.

19-08-2022 16:55

Jeyson.R +1772

Ten Hag die haalt de einde van de jaar niet. Zal niet aan Ten Hag liggen. Dus ja als ze 100 plus bonussen en doorverkoop betalen. Kan die gaan.

Laat Ziyech maar komen.

19-08-2022 16:52

WillyBrokamp +11117

Antony kan geen heel seizoen PL aan en het blessure risico is groot. Daar gaat je WK...

19-08-2022 16:24

Masz +3731

"still discussed internally"
Ik vond Antony weer weergaloos zijn laatste wedstrijd maar is hij al effectief om de penningmeester van ManU te overtuigen.
Hier in Amsterdam lijken we inmiddels Ziyech al aangetrokken te hebben.
We gaan het zien.

19-08-2022 16:20

frigel50 +174

Van Hanegem schreef deze week nog dat je nooit spelers van je oude club mee moet nemen. Bij kritiek op deze spelers word jij er op afgerekend; zie Martinez.
Daarnaast ben ik benieuwd of Ajax voor dat geld-of iets minder een nieuwe speler voor die positie van Anthonie aantrekt. Berghuis kan echt niet op Champions League niveau op die plek.. Conceicao is nog te jong/onervaren!

19-08-2022 16:17

pat_socialmedia +412

110M is denk ik de prijs, 90M+ winst.
Dat is bizar veel.
Dan is Antony schat-hemeltje-rijk, maar gooit wel zijn sportieve carrière weg, 2 jaar geen CL .....
Hij kan beter cashen na het WK.

19-08-2022 16:17

Pietsnot +15019

Het is lastig om nee te zeggen tegen een contract van 20 miljoen per jaar.
Iedereen kan daar iets van vinden, maar niemand van ons heeft zelf maar een jaar gewerkt voor 1% van dat bedrag

Hij verdient straks in 2,5 week wat iemand met een modaal inkomen in 40 jaar verdient

19-08-2022 18:01

Transvaalkade +1628

En dat is misselijkmakend.

19-08-2022 19:06

AlexIbarra +19231

110 miljoen (of hoger) is ook mijn target voor H2.
In mijn ogen blijft er dan 80 over na doorverkoop% Sao Paulo, opleidingsvergoeding en zaakwaarnemers etc.

Uiteraard meteen zeiken dat ze ons gvd leegroven, etc. ;)
Maar net als met Martinez zou je dan van een niet te weigeren bod kunnen spreken.

19-08-2022 22:32

DeMeervanweleer +7565

Vaag hoor allemaal, Casimiro voor 70 miljoen en dan nog Antony voor 100? dat lijkt me sterk.
Het lijkt erop dat MU op meerdere borden schaakt.

19-08-2022 16:16

WantAmsterdam +116002

Ik zal een van de weinige zijn, maar ik hoop dat we als vervanger weer een type Antony halen inplaats van Ziyech.
Ik hou gewoon van een snelle, dynamisch en explosieve aanval waar je diepgang en snelheid aan beide kanten hebt, inplaats van dat dan het meeste (diepgang) weer over links gaat.

19-08-2022 16:05

frigel50 +174

Ben niet zo geporteerd van Ziyech op die positie. Z'n laatse jaar bij Ajax heeft hij het niet zo goed gedaan!

19-08-2022 16:18

Nick14 +25889

Ik ben het helemaal met je eens.
Ben een beetje klaar met 'spelmakers' op de flank.

Twee buitenspelers met snelheid is zo levensgevaarlijk.

19-08-2022 16:27

ajax4ever001 +18407

Nou de geluiden omtrent Ziyech nemen nu best wel sterk toe als ik al die berichtgevingen op internet zo eens lees. Laten we hopen dat hij terugkeert. Zou een goede zaak zijn.. en alle negatievelingen hier.. zijn jullie soms vergeten wat hij voor Ajax heeft betekend qua kwaliteitsimpuls destijds?

19-08-2022 15:57

Ajaxkenner +587

De negatievelingen zien denk ik liever een ander type (meer vergelijkbaar met Antony) op rechtsbuiten.

19-08-2022 16:01

ajax4ever001 +18407

Snap ik maar of dat realistisch haalbaar is dat is een 2e vooral in deze fase nu we net zijn gestart met de competitie

19-08-2022 16:02

Ajaxkenner +587

Je mag toch hopen dat Ajax een lijstje met vervangers klaar heeft liggen.. De concrete interesse speelt immers al maanden.

19-08-2022 16:04

Tim.S +3916

Bij vi denken ze ook dat het ziyech wordt

19-08-2022 16:10

ProfessorX +19827

Ziyech heeft gogme dus kan prima daarbij kan Conceição sneller rijpen en net als Lucca wedstrijd gerelateerd opgesteld worden voor iets anders

19-08-2022 16:48

Ajax95Duivendrecht +24072

Kom maar op Ten Hag, leg maar 100 mil neer. Kopen wij Ziyech voor 30-40 mil terug.

19-08-2022 15:51

WantAmsterdam +116002

40 miljoen voor Ziyech niet doen.

19-08-2022 15:52

Ozymandias +159568

Chelsea heeft Werner voor 20 miljoen euro plus 10 miljoen aan bonussen verkocht. Werner heeft Chelsea meer geld gekost, is jonger en lag langer vast. Chelsea is aan een grote schoonmaak bezig en ik denk dat Ziyech dus niet meer dan 20-25 miljoen euro zou kosten.

19-08-2022 15:53

ProfessorX +19827

@OzzyZou jij Ziyech terug halen als Antony weggaat ?

19-08-2022 16:50

Ozymandias +159568

Indien mogelijk, zeker! De aanvoer van Ziyech op Bergwijn en Brobbey zal vele wedstrijden opengooien.

19-08-2022 17:06

Dennisthebeast +3556

Ten Hag verdiend een corrigerend tikje op de kale klets van hem…. Had dan bij Ajax gebleven man…..

19-08-2022 15:49

AFCACruijff14 +161006

Als wij 160 miljoen verdienen aan 2 spelers dan verdient Ten Hag vooral een bedankje. Ook al is het jammer dat ze weg zijn.

19-08-2022 15:51

Pinohelmond +5769

Helemaal mee eens! ManU en Ten Hag zijn helemaal de weg kwijt als ze in totaal 160 miljoen betalen voor twee spelers uit de Nederlandse competitie.

19-08-2022 16:52

Dennisthebeast +3556

Buiten dat het geld heel veel geld oplevert is het ronduit asociaal van ten Hag dat hij zijn oude club een oor aangenaaid! Sorry maar andere woorden heb ik er niet voor.

19-08-2022 18:20

RepoocElad +9880

Naai mij ff zo'n oor aan anders. 160 miljoen voor twee spelers die het enkel in enkele CL potjes hebben laten zien

20-08-2022 18:34

Leo Valk +1362

2 Spelers die ook Manchester niet uit dat diepe dal kunnen halen!

20-08-2022 18:41

Heimwee +6656

Ja de champions league dat stelt niets voor, die competitie word gespeeld door de minste clubs uit europa. Wat stelt Real Madrid, Juventus, Bayern Munchen, Borrusia Dortmund nu voor?

21-08-2022 00:02

AlexIbarra +19231

Ben het niet zo eens met je eerste zin maar moest wel erg lachen om de tweede.. :D

Ze weten het gewoon echt niet meer daar, en dat is ok. Zolang ze maar Dik betalen.
Zo'n Kudus verliezen voor een habbekrats zou echt jammer zijn. Maar als je nu voor Antony 110 of meer kan krijgen en volgende zomer misschien maar 60, zeg ik doen.
De Pond staat lekker hoog dus drijf ze maar tot het uiterste. Het is voor hun zelfs ook goed want voor de bühne maakt een Gakpo voor 43 mln ook geen indruk.

Braziliaans international, Ajax, 110 miljoen + bonussen. Dat is een statement.
Dát is investeren.

19-08-2022 23:04

Dirk.v +14925

Uit bij Sparta hebben we onze meester gewoon nodig! Antony niet verkopen! Deze spelmaker geeft het gehele elftal een boost.

Dit kun je niet maken!

19-08-2022 15:47

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25297

Antony heeft ook niet getraind vandaag die heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld voor onze club

19-08-2022 15:45

mokum007 +6522

Nogmaals AJAX moet Antony dit seizoen niet verkopen wat het bedrag ook mag zijn.
Verlengd zijn contract met een verbetere contract ....

19-08-2022 15:45

Edwin Oud +2327

Toch wel een tekortkoming van ten Hag hoor! Hij durft het niet aan om Greenwood daar neer te zetten. Zeer goede speler en ook 2 benig.

19-08-2022 15:44

Ozymandias +159568

Ten Hag heeft helemaal niets met Greenwood te maken. De club zal het hem niet toestaan om Greenwood bij de spelersgroep te halen zolang het politieonderzoek naar hem loopt.

19-08-2022 15:45

Edwin Oud +2327

Oops! Dat wist ik niet! Excuses!

19-08-2022 16:32

AFCACruijff14 +161006

Serieus, je hebt het over verkrachter Greenwood?

19-08-2022 15:51

Edwin Oud +2327

Ik wist niet dat er een verkrachtingszaak tegen hem loopt. Beschouw mijn reactie als niet geplaatst.
Oprechte excuses

19-08-2022 16:33

AFCACruijff14 +161006

Geen probleem.

19-08-2022 17:02

WantAmsterdam +116002

Greenwood??
Hahah, leef je onder een steen?

19-08-2022 15:51

Ozymandias +159568

Misschien kan Ajax ze Anthony verkopen.

19-08-2022 15:43

AjaxHoorn +32989

Dat zou geniaal zijn. En dan Ziyech erachter. Dan doen ze Klaassen en Berghuis maar van de hand.

19-08-2022 15:54

FTS95 +15967

Haha, nice one

19-08-2022 17:49

cl=5! +5368

Of Berghius

19-08-2022 18:13

Leon_AFCA +85

Voor dat geld kan Ajax van de beurs af toch?

19-08-2022 15:40

franco +2140

hel simpel
90ml;n kan je gewoon niet weigeren

19-08-2022 15:40

aaplul +365

Ik zou graag zien dat ajax lafont haalt als keeper, als ze toch zoveel geld ontvangen

19-08-2022 15:39

Raoul Circkens +1047

Ok niet doen dan halen ze Gakpo = win-win

19-08-2022 15:38

Tim.S +3916

Misschien kan ziyech berwijn wel een goed koppel vormen.

19-08-2022 15:36

MBAFCA11 +1614

Paar scherpe voorzetten richting de 2e paal, waar bergwijn ze zo binnenloopt

19-08-2022 15:37

Freddy +11367

Snelheid en diepgang met een individuele acties levert veel meer gevaar op. Ik zou gaan voor een type Antony/Neres en geen Ziyech

19-08-2022 15:41

Mofson +8151

Als Antony echt 100mil gaat opleveren tjah, dan is het niet verantwoordelijk voor ajax om hem niet te verkopene eigenlijk.
Als fan zou je zegge, fuck dat. Liever het geld op het veld dan op de bank maar het blijft een beursgenoteerd bedrijf.
En als je voor 30 a 35 miljoen Ziyech kan terughalen dan heb je er echt wel een speler van kwaliteit voor terug en alsnog 70 tot 65 miljoen winst.
Zo zou je als bedrijf in ieder geval moeten denken. Maar ja, we zijn fans he.
Dus stiekem hoop ik dat het niet doorgaat.

19-08-2022 15:35

Delaney +14701

Alleen vergeet je dat São Paulo ook nog 20% ontvangt van de winst bij de verkoop van Antony.

19-08-2022 15:40

Mofson +8151

Aha, dat wist ik inderdaad niet.

19-08-2022 15:41

Flaco +19583

Helaas niet meer tegen te houden. Zoveel mogelijk geld vangen en door. Hakim zou geweldig zijn. Dan hoeft Brobbey zijn voorzetten en die van Tadic alleen maar af te maken.

19-08-2022 15:34

trodat4030 +96403

En onze recordaankoop zetten we lekker op de bank?

19-08-2022 15:37

Flaco +19583

Bergwijn op links en Tadic op 10.

19-08-2022 15:40

ajax4ever001 +18407

tadic banken

19-08-2022 15:50

Spelverdeler +4640

Binnen afzienbare tijd is Ten Hag weer trainer van Utrecht met in de basis Klaiber en Gorter.

19-08-2022 15:33

BrutaalArrogantje +329

Ik weet het 100 miljoen is harstikke mooi. Maar ik hoop toch zo dat deze deal niet doorgaat. Wat wordt dat genieten dit seizoen met deze voorhoede.

19-08-2022 15:32

yoyo +70

als antony liever bij Utd speelt lekker laten gaan dan

19-08-2022 15:38

Spelverdeler +4640

Ziyech zal zeker onder Schreuder elke wedstrijd de inzet tonen die Antony afgelopen week tegen Groningen liet zien.

19-08-2022 15:32

lexy88 +8816

En als ze nog een keeper willen halen, ik vond die keeper van Benfica vorig jaar erg sterk tegen zowel ons als PSV. Vlachomidos. Verder geen idee van beschikbare keepers maar daar mag ook zeker wat bij. Zou wat zijn als je zo grof geld ophaalt en investeerd maar vervolgens met een 38-jarige en 40-jarige keeper start en een zeer jonge keeper zonder zelfvertrouwen

19-08-2022 15:31

Freddy +11367

Die gaat daar niet weg hoor want die gaat gewoon CL spelen

19-08-2022 15:46

thepower1990 +35726

Om toch even iets te lachen te hebben. Volgens het Eindhovens Dagblad en die zitten er meestal kort op qua lampen nieuws komen bij een vertrek van Gakpo Stengs en Karlsson in beeld.
Stengs ahahahahahahaha

19-08-2022 15:31

AjaxAdvocaat +12677

Verschil tussen Ajax en PSV moet er wezen hé 😂😂

19-08-2022 15:33

AjaxDordt +14028

Dan zijn we in maart kampioen

19-08-2022 15:34

Spelverdeler +4640

Karlsson is wel een leuke speler, maar laat hem lekker bij AZ blijven.

19-08-2022 15:36

burwatti +14211

Stengs 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Karlsson daarin tegen is wel degelijk een aardige aankoop.

19-08-2022 15:39

ajax4ever001 +18407

aub kappen met die middelmaat spelers

19-08-2022 15:51

burwatti +14211

Gaat over psv, niet over ons..

19-08-2022 17:02

AFCACruijff14 +161006

Stengs prima, slap wijf. Karlsson is echt wel een groot talent.

19-08-2022 15:52

HumbertoPan +1711

100m = verkopen
Beste parel uit een Zuid-Amerikaanse competitie halen.

19-08-2022 15:31

MBAFCA11 +1614

Ziyech zou bizar zijn als vervanger. Je ziet aan alle spelers die terugkomen uit de PL (Bergwijn, Tadic, Blind in de eerste seizoenen) dat de eredivisie daarna echt een speeltuin is. Krijgen dan een betere ziyech terug dan we eerst hadden!

19-08-2022 15:30

soewares +2502

Hamstelaar meldt dat Ziyech een serieus verhaal is.. dat zou wel echt de ultieme ruil zijn. Daar ga je 100% op vooruit

19-08-2022 15:30

Panna +5042

Dat nou ook weer niet. Wel het beste alternatief!

19-08-2022 15:36

Intec2.0 +12399

Nee vind ik niet in alles is Antony gevaarlijke heeft continu 3 man om zich heen en kan daar nog onderuit voetballen. Mensen weten niet hoe uniek dat is. Ik had hem graag bij Ajax gehouden zo niet haal een snelle behendige buitenspeler of zet Conceicao er maar neer

19-08-2022 15:47

soewares +2502

Je vergeet hoe vaak ziyech met 3 man omzich heen toch de vrije man wist te vinden.. Daarnaast is hij de ideale man om brobbey/bergwijn te bedienen, die pass heeft antony helaas niet

19-08-2022 16:33

Intec2.0 +12399

Het zijn 2 verschillende spelers. Ziyech moet vaker de bal terug leggen daar waar Antony de achterlijn haalt of binnendoor dribbelt. Ben geen tegenstander van Ziyech zeker niet maar 2 snelle vleugels is ook een keer fijn zoveel dynamiek. Andere kant Ziyech legt ze wel makkelijker weg.

19-08-2022 16:41

☆☆☆AfcARules☆☆☆ +2862

Snap de haat richting Ten Hag maar hij is de enige gek die zulke bedrag laat bieden op onze spelers. Geen andere club was hier deze transferperiode overheen gegaan.

19-08-2022 15:30

AjaxDordt +14028

Tja, we moeten hem eigenlijk dankbaar zijn

19-08-2022 15:32

☆☆☆AfcARules☆☆☆ +2862

Met dergelijke bedragen kan je wel actie ondernemen voor vervanging

19-08-2022 15:37

Babangida83 +23821

Ik klaag over dat hij onze spelers hun hoofden op hol brengt (zo ook Timber, b.v.), maar 100 miljoen zou ik hem dan weer voor bedanken.

19-08-2022 16:10

Ajaxhartt +10708

Bedragen van 80-100 m kun je niet weigeren, en dat moet je ook niet doen.
Voor de continuïteit van Ajax als vanzelfsprekende landskampioen en Europese uitdager van formaat, zijn dit soort inkomsten cruciaal.

19-08-2022 15:30

Masz +3731

Ziyech heeft een betere pass en verdedigt goed mee maar Antony is sneller en vertoond nog steeds progressie in zijn spel.
Ik zou Antony missen. 😮‍💨

19-08-2022 15:29

AjaxAdvocaat +12677

https://twitter.com/Fregge89/status/1560619494153719813?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet

19-08-2022 15:28
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.