'Ajax wees bod van 80 miljoen van United op Antony af'

door BadembaBarrie 672

Bron The Athletic

'Ajax wees bod van 80 miljoen van United op Antony af'

door BadembaBarrie 672

Bron The Athletic

Laatst geüpdatet

Ajax heeft een bod van maar liefst 80 miljoen euro van Manchester United op Antony afgewezen. Dat meldt The Athletic donderdagavond. Het afwijzen van het nieuwe bod heeft er naar verluidt voor gezorgd dat men bij United nu sterk twijfelt over de haalbaarheid van de Braziliaan. Men lijkt in Cody Gakpo het haalbaardere alternatief te zien.

De twijfel over Antony lijkt overigens niet bij Erik ten Hag te bestaan. De manager van The Red Devils lijkt nog altijd vastberaden te zijn om een hereniging met zijn voormalig pupil te realiseren. Het bestuur van United lijkt echter sterk zijn twijfels te hebben over nieuwe pogingen om de Braziliaans international naar Old Trafford te halen.

Zodoende kijkt men in Manchester ook verder en de naam die als alternatief voor Antony lijkt te gelden is die van Cody Gakpo. Hij wordt gezien als een haalbaardere optie voor de Engels recordkampioen, gezien hij - ondanks zijn contractverlenging bij PSV niet al te lang geleden - een afspraak zou hebben met de Eindhovenaren dat ze zouden meewerken aan een transfer, mocht de juiste club zich melden.

Ten Hag haalt bekenden

Het halen van Gakpo zou passen in het rijtje van spelers die United tot nu toe heeft aangetrokken deze zomer. Lisandro Martínez en Christian Eriksen zijn beide oud-Ajacieden, terwijl Tyrell Malacia kwam over van Feyenoord en daar naar verluidt ook al een tijd op de radar van Ten Hag stond. Naast Antony zouden Ten Hag en United ook voor uiteindelijke Ajax-aanwinsten pogingen hebben gewaagd, terwijl er al enkele maanden naarstig doch tevergeefs wordt geprobeerd om Frenkie de Jong tot een overstap naar Old Trafford te verleiden.

Bestel het nieuwe Ajax-uittenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

mokum007 +6522

Als Antony weg gaat, dan is een ruimte voor Berghuis of misschien Tadic? Om op die positie te spelen

20-08-2022 08:23

remco.p +1158

4-0 afgang tegen Bradford.
die gaan de knip trekken let maar op!!
Die Ronaldo kan toch ook niet meer😂😂😂🤣🤣

19-08-2022 18:53

remco.p +1158

Lasse en frenkie erbij en de circel is rond😂😂

19-08-2022 18:52

Steffenhagen +37785

Zoals ik al zei : het is een openingsbod . Dus Antony gaat gewoon . Bovendien zal hij zelf ook wel willen , vermoed ik. Hoop dat hij zondag nog meedoet

19-08-2022 14:13

jerryisthename +31688

Zou goed kunnen idd. Hoewel ik niet begrijp dat hij geen CL wilt spelen...🙄
Na het WK kan hij weg naar een mooiere betere club dan Man U. Misschien een Liverpool ofzo.
Ik zou het echt niet snappen, vooral na die slechte resultaten van de laatste weken. Pffff. 😂
Maar mocht het zo zijn odd, dan hoop ik dat Ajax z'n poot stijf houdt en minimaal 100 miljoen incasseert, want het is al bijna eind augustus.
Dat verhoogt zijn waarde alleen maar.
Ben echter bang dat het straks 90 miljoen wordt uiteindelijk, inclusief bonussen. 🙄

19-08-2022 14:59

remco.p +1158

Berghuis bergwijn kudus conce... Weet ik veel Portugees. Antony mag wel effe nadenken.

19-08-2022 18:51

JOHANisGOD +18498

Manchester United are not giving up on Antony. Ajax turned down new bid but Man Utd plan to try again - they feel Antony really wants the move. 🚨🔴🇧🇷 #MUFC

Been told it’s not sure that Antony starts on Sunday yet, still discussed internally.

Gakpo, cheaper option for Man Utd. https://t.co/eAkUvbRxjL

19-08-2022 14:13

ÁlvaroRecoba +13695

Op Twitter begrijpen de Mancunians niets van Ajax: 'Met zijn statistieken in nota bene de eredivisie táchtig miljoen weigeren?' (O, dat "farmer's league", hè. Maakt de Premier League niet sympathieker, zeker niet als je ziet wat ze er veelal mee doen.)

19-08-2022 13:30

michaellaudrup +4660

Wanneer Anthony een goed wk speelt, is hij misschien wel het dubbele waard;)

19-08-2022 13:07

DonAdam +2360

Wow. 80 miljoen afwijzen. Sprakeloos.

19-08-2022 12:29

MeneerJ +318

Gewoon 100 miljoen + CR7 voor een salaris van 5 miljoen :p

19-08-2022 12:18

ÁlvaroRecoba +13695

---Bergwijn--Ronaldo--Ziyech---
---------------Tadic-------------

Doelsaldo in de eredivisie: +162.

19-08-2022 13:26

GNBL +89859 moderator

Sparta uit kan zomaar de laatste wedstrijd van Antony in een Ajax shirt zijn.

19-08-2022 12:14

wendoo9 +8108

Neee man, die gaat niet meer weg. United heeft Casemiro gekocht voor 70 Miljoen van Real. Wel een goede zet trouwens, daar zit meer het probleem dan een Antony halen voor erbij.

19-08-2022 13:04

DJMokum +15

Als dit gaat zoals bijna elke onderhandeling is gegaan, dan gaat Antony waarschijnlijk (EN HELAAS) voor +/- 90 miljoen weg..... Voor ons is dat even een uurtje uithuilen en weer doorpakken, zoals we de afgelopen 100+ jaar hebben gedaan. WANT WIJ ZIJN AJAX!

19-08-2022 12:13

wendoo9 +8108

We kunnen wel Ajax zijn, maar we willen ook op prestaties Ajax blijven. Zie Barcelona en United geen schim van een grootmacht meer.

19-08-2022 13:53

ajax1981 +3114

Wel apart dat het gerucht dat Ajax nog een mega bod krijgt hoofd nieuws is, en het gerug dat Ajax het afwijst niet. :)

19-08-2022 11:57

Bonno1978 +6457

80 miljoen weiger je alleen als je denkt/weet dat Man U nog een keer komt met een verhoogd bod (net als bij Martinez) OF dat andere clubs zich mengen OF dat je denkt meer te krijgen na het WK/dit seizoen. Aan de ene kant mooi dat Ajax in deze zetel zit, aan de andere kant ook een behoorlijk spelletje blufpoker. 80 miljoen weigeren is niet niks. Ik ga ervan uit dat H2 weet wat ze doen;-)...

19-08-2022 11:33

AFCACruijff14 +161006

Dikke kans dat Utd uiteindelijk gewoon die 100 miljoen wil betalen ja. En dan denk ik dat Ajax hem toch laat gaan, of ze moeten echt als hele organisatie eens zijn dat je zoveel geld kunt weigeren. Maar voor 80 of 90 is het gewoon onbespreekbaar.

Aangezien je over 2 maanden een WK voetbal hebt zou ik het niet doen, maar ik snap dat Ajax er misschien anders over denkt. 1 beenbreuk of slecht WK verder en de prijs kan weer rap dalen.

19-08-2022 11:44

Bonno1978 +6457

Dus dat. We kunnen er denk ik wel vanuit gaan dat we hem gaan verliezen. Als een gevallen subtopper in Engeland vanuit volledige hysterie bereid is 100 miljoen te betalen, mag je dat nooit weigeren. Iedereen is vervangbaar, Antony ook...

19-08-2022 11:52

jerryisthename +31688

Wbt. Antony: voor de laatste keer; donderstraal op, Man U en Erik! 🖕🏼
Na het WK is hij meer waard en mag hij weg in juni. 😉
Wbt. Gakpo: uitstekend idee! 👏🏼 Mijn complimenten. Doen!!! 👍🏼

19-08-2022 11:31

AFCAWZAWZDB +1019

Matheus dos Santos beste rechtsbuiten voor Ajax

19-08-2022 11:23

jerryisthename +31688

Nee Antony. 👍🏼

19-08-2022 11:32

DonAdam +2360

Dat is dezelfde speler.... Antony Matheus dos Santos is de naam van deze man.

19-08-2022 12:28

jerryisthename +31688

Haha. Scherp.👍🏼😉
Was ik even vergeten.

19-08-2022 14:48

7172AFCA7395 +10271

De vraag is uiteraard hoe graag Antony bij Ajax wil
blijven of wil vertrekken. Als hij twijfelt dan gewoon voet
bij stuk houden.

19-08-2022 11:09

BxM +4079

Besef even dat Ajax 80.000.000 afwijst voor een speler. Maakt me trots waar we tegenwoordig staan!

19-08-2022 10:58

DJMokum +15

Ajax wijst helemaal niets af, maar weet gewoon dat als 80 wordt geboden, dat 90 ook haalbaar is. Als ze ook 90 of 100 gaan afwijzen, dan heb je gelijk. Maar trots zijn en blijven we zeker!!

19-08-2022 12:17

ÁlvaroRecoba +13695

Ja, want dat is natuurlijk ge-ga-ran-deerd?

19-08-2022 13:28

Sjaakvaak +26578

Hahaha Antony behouden en PSV wel Gakpo laten verliezen, lijkt mij een topzet.

19-08-2022 10:44

Jariking +5445

Ik hou Antony ook liever maar zn statistieken zijn echt niet goed. Als dat dit seizoen niet beter wordt krijg je er geen 80 miljoen meer voor. Zn schoten zijn of te hoog of te zacht. Voorzetten ook vaak niet op maat.
Maar natuurlijk kan je zien dat het een hele goede speler is. Hoop dat die schittert op het wk.

19-08-2022 10:37

Sjaakvaak +26578

Eens 80-100 miljoen is absurd en ga je niet snel nog een keer voor hem ontvangen. Bij 100 sowieso meteen een strik eromheen wat mij betreft.

19-08-2022 10:45

Jariking +5445

Probleem is wie haal je terug. Die nieuwe Portugees is een wereldster volgens sommige hier maar dat zal wel meevallen.

19-08-2022 12:10

DonAdam +2360

Ja, met die 100 miljoen is het groot probleem om wat terug te halen...... Mbappe krijg je er niet voor!

Serieus, voor 30-40 miljoen haal je een rechtbuiten van de bank bij een absolute topclub. Zoiets als ene Steven Bergwijn, een speler die bang is om het WK te missen.

19-08-2022 12:28

Jariking +5445

Als die beter is doen dan.

19-08-2022 12:56

Noam +4078

Ben het helemaal met je eens. Met veel pijn moet ik toegeven dat ik Gakpo wel echt een veel betere speler vind dan Antony.

19-08-2022 10:47

Ajax1998 +3333

Laat ze lekker gakpo kopen dan😉

19-08-2022 10:48

koppensneller +5108

Ja, of Vormer. Heeft ook puike statistieken.
Ps : het is niet slim om je medicatie niet op tijd in te nemen.

19-08-2022 11:06

Lullo +6053

Antony heeft veel meer flair, Gakpo is veel doelgerichter. Wat dat aan gaat vind ik Antony echt een Ajax-speler en Gakpo een PSV'er, typisch resultaatgericht.

19-08-2022 11:13

Noam +4078

Resultaat is uiteindelijk wat telt toch? Wat mij betreft mag Antony een stuk effectiever worden dan hij nu is.

19-08-2022 12:26

Mofson +8151

Je vergeet voor het gemak dat Gakpo speelt bij een club die op de counter speelt.
Bij Ajax zou Gakpo echt tegenvallen. Ben ik van overtuigd.

19-08-2022 13:27

Noam +4078

Wellicht heb je gelijk. Vind zijn acties ondanks dat wel indrukwekkend. Hij verdient iig beter dan die laffe counter TL club

19-08-2022 14:45

Jarisuarez +1537

Volgens mij moet je ook kijken hoeveel spelers hij bezighoudt. Zelfde als Brobbey tegen Grun, niet gescoord maar houdt altijd 3 man bezig...waardoor er ruimte ontstaat voor andere spelers. En voor CL wel het gewenste niveau en laat die Engelse clubs lekker bloeden met 185 mlj tv geld ieder jaar. Hoop dat hij blijft.

19-08-2022 11:13

Jariking +5445

Laat Real m maar kopen. Is tenminste een vooruitang ipv een achteruitgang. Ajax sloopt Manu, als Brentford dat al kan.

19-08-2022 12:17

Berryhupajax +700

Hoop echt dat antony blijft.... maar dit moet zijn ultieme seizoen wel worden anders is de 80 mil weigeren wel tricky

19-08-2022 10:30

remco.p +1158

We hebben geld genoeg.
Ik hoop voor de voetbal dat hij blijft.
We hebben deze transfer ronde bijna 100 mil over de balk gegooid.
En nog meer binnengehaald.
Verkocht.
Uit een zeer goede lichting.
Waar enkele koopjes tussenzaten. en een paar duurdere gerichte aankopen.

Dat doen we nu weer
Paar dure spelers aanschaffen.
En een paar van minder dan 10 mil
Hoe gek het ook is dat is voor ajax goedkoop.
Schuurs die de bank warmhoud kost 12 mil.
Omg.

Antony de absolute smaakmaker gaat wel zeker weg voor 80 mil. al loopt het hele jaar op nix uit.
Je hebt je versterkt/ verzwakt op vele plekken.

Het halve team is vernieuwd.
En achteraf bijna voor nix met de verkoop van Antony.
En er komt geld voor volgend jaar nog zo 'n ronde.
Hij is tering goed maar dat is is bergwijn ook en die kost hooguit 30 mil. En die word zeer productief
Antony is een show horse.
Vul em zelf maar verder in 89 mil graag.

19-08-2022 10:42

DEELM +11891

Dus alle aankopen zijn miskopen aangezien je spreekt over over de balk gooien?

19-08-2022 10:45

remco.p +1158

Ik zal het je even uitleggen.
Als jouw vrouw/man/? naar de bouwmarkt gaat en gaat een nieuwe laag balken voor jou huis halen.
omdat de buurman er een paar uithaald.
Is toch geld over je balk gooien.
is een uitdrukking.
Als ik typ verdronken of vermoord dan heb heb je gelijk.
geld uitgeven hoe je het ook noemt.

19-08-2022 10:58

FelixGassenlicht +8936

minimaal 100 en dan Ziyech terughalen voor pak m beet 30..

19-08-2022 10:21

remco.p +1158

Jij snapt et.
En Haller met of zonder zijn ziekte ewoon een top target man. En ziyech legt em wel 10 x per game op een dienblad met een goede spits ben je klaar.
O ja en de gatenkaas achterin beetje sluiten.

19-08-2022 10:31

DJMokum +15

Ziyech zijn we klaar mee...

19-08-2022 12:21

FelixGassenlicht +8936

Interessant. Maar gaat u verder.

19-08-2022 12:56

wendoo9 +8108

Hou op met Ziyech, kan een 9 voetballen maar ook een 4. Niet constant genoeg. Men zet hem niet voor niets op de bank. Heeft wel een reden en trouwens hebben we genoeg spelers voor die positie.

19-08-2022 13:04

Kaasje93 +366

Mensen vergeten daar er best een flink bedrag overgemaakt moet worden naar sao paulo! Dus ik snap wel dat ze het onderste uit de kan willen halen! Vergeet niet dat darwin voor de 100 miljoen verkocht is, terwijl hij nog steeds niet weet of hij links of rechts is.

19-08-2022 10:14

wim_wenderson +1412

Er lijken nogal wat Ajax spelers de vernieling in te gaan in het buitenland. Zeer waarschijnlijk allemaal te vroeg vertrokken en heeft misschien ook met onze speelstijl te maken, waarbij je niet het grove beuk en schuurwerk hoeft te doen maar meer op techniek functioneert en dan kom je tussen de barbaren , de overlevers, terwijl je als voetballer niet volgroeid bent. Dan is het......Oink!!! Beter voor Antony efkes te wachten!

19-08-2022 10:14

Wheelie +631

Stel, wij houden Antony en Gakpo gaat weg, dan is de titelstrijd al beslist. En dan heeft Erik toch nog iets goeds gedaan voor ons. Laten we het hopen

19-08-2022 10:07

remco.p +1158

Dat bedoelde ik dus

19-08-2022 11:01

Kaatje +4791

Ditis toch wel een bedrag dat je aan het twijfelen kan brengen. Als het dan ook nog een vast bedrag is en je kunt er nog bonus en doorverkoop uitslepen zou helemaal prettig zijn. Hm, misschien sla ik nu beetje door 😊 Maar ja, ik zou Anthony ook zeker niet weg willen zien gaan.
Heel lastig, ben blij dat ik de beslissingen niet hoef te nemen.

19-08-2022 10:05

ajax4ever001 +18407

Wat vind jij belangrijker? Geld op de bank of kwaliteit op het geld. De voetballiefhebber zal ten allen tijden voor het laatste kiezen.

19-08-2022 10:14

036AFCA97 +146646

Waarom kan iedereen “Conceicao” na 1 maand foutloos typen en zie ik hieronder na 2 jaar nog constant “Anthony” staan?

19-08-2022 10:05

ajax4ever001 +18407

Dat komt omdat die naam normaliter zo wordt geschreven. Het is iets wat men gewend is

19-08-2022 10:14

koenos1 +7908

Mensen die lopen te lullen dat we een dergelijk bod niet kunnen weigeren... We hoeven niet te verkopen en buiten dat willen we kapitaal op het veld hebben. Met Antony erbij heb je gewoon een ijzersterke aanval en een elftal die ook in de CL ver kan komen.

19-08-2022 10:02

ajax4ever001 +18407

Jij begrijpt het.

19-08-2022 10:15

Siemjo +7864

ten Hag gaat alleen voor spelers die in de Nederlandse competitie spelen of gespeeld hebben. Dit gaat hem net als Koeman destijds bij Barcelona zijn kop kosten. Hij heeft Martinez en Malacia gehaald die qua lengte te kort komen tegen de lange kopsterke spitsen in Engeland. Wil ook nog Dest hebben ook niet de grootste. Op het middenveld Eriksen. Voor de aanval Gakpo of Antony. Terwijl Ronaldo die wel een bal kan koppen weg wil. Aanstaande maandag tegen Liverpool de derde nederlaag.

19-08-2022 10:01

7172AFCA7395 +10271

Die Engelsen leven in de veronderstelling dat lengte
in de verdediging key is. De nederlaag tegen Brentford
mag je gerust op het konto van De Gea schrijven.
Hij zal het zelf niet eens ontkennen.

19-08-2022 10:05

RichardWitschge8 +5195

Gorter zoekt nog een club :-)

19-08-2022 10:23

7172AFCA7395 +10271

Advies van de bondscoach aan Gorter:
" Als je nog een club zoekt, moet je niet
bij United zijn" :-)

19-08-2022 10:31

Stuntelaar +468

Giovani Henrique lijkt me de beste opvolger, als Antony daadwerkelijk vertrekt.

19-08-2022 09:56

Ajaxisart +18768

Toch denk ik dat je een bod boven de 80 miljoen niet kan weigeren. Ajax is en blijft een handelshuis. Met een aankoop van boven de 80 miljoen heb je weer voldoende buffer om tegenslagen op te vangen. Een keer geen kampioen worden gaat natuurlijk een keer gebeuren. Het missen van CL of vroege uitschakeling kun je niet uitsluiten. Verder zie ik, behalve Timber, weinig spelers die in de toekomst vergelijkbare bedragen gaan opleveren. Tsja, wat is wijsheid…..als Antony een goed WK draait zit je boven 100 miljoen, als hij weinig speelt of geblesseerd raakt, verdampt je geld.

19-08-2022 09:51

Masz +3731

Ajax is en blijft voetbal!

19-08-2022 09:57

BakkalBijter +11624

Ik denk dat we genoeg (potentieel) kapitaal hebben lopen. Brobbey, Bergwijn, Taylor, Antony, Timber, maar ook Alvarez, Kudus, Conceicao en Ihattaren hebben potentie om voor 40 of meer te gaan in de toekomst

19-08-2022 10:04

ajax4ever001 +18407

Wat heb jij liever? Een stap terug in kwaliteit? Dat meen je toch niet he?

19-08-2022 10:15

Diana KLaverweide +1761

Ik vind h2 momenteel doortastender dan overmars. Eens jullie ?

19-08-2022 09:50

Ozhan +1528

Technische directeur is meer dan alleen kopen en verkopen. Het gaat ook om technische visie op ontwikkeling van jeugd, het door breken van jeugd en lange termijn ontwikkelingen.

Maar H2 is zeker goed gestart. Hopelijk zal lange termijn net zo goed uitpakken. Daarvoor moeten we wel even nog wachten.

19-08-2022 09:59

7172AFCA7395 +10271

Een leegloop zoals dit seizoen heeft
Overmars dan ook nog niet te verduren gehad.

19-08-2022 10:00

RijkdeGooier +2875

Iedereen is te koop uiteindelijk en wat als het bod straks rond of over de € 90 mlj. gaat? Het blijft nog even billenknijpen tot 1 september

19-08-2022 09:49

ajax4ever001 +18407

Not for sale gewoon keihard zijn

19-08-2022 10:16

RijkdeGooier +2875

Ja vind ik ook hoor en buiten dat is Man.United geen club voor Antony. Ten Hag vliegt er straks ook uit denk ik.

19-08-2022 12:34

Eriksen10 +4773

Nog even Malle Jan en Klaiber slijten, opvolger voor Perr halen en dan telefoon in het laatje.

19-08-2022 09:49

TooGoodToBeTrue +1910

Gakpo is natuurlijk exact dezelfde speler als Antony. Man man man dat united snapt er ook helemaal niks meer van hahaha

19-08-2022 09:37

DrFootball +15141

Casimiro halen begrijp ik nog wel, maar 70 miljoen voor een 30 jarige speler...wauw! Helemaal van het pad af daar in Manchester.

19-08-2022 09:46

remco.p +1158

Slim proberen te zijn.
Antony niet kunnen krijgen dan doen we net of we een speler van een directe concurrent gaan halen. en die met vele miljoenen stukken sterker ga maken.
Dat is als dreigen brood bij een andere winkel gaan halen als je geen euro korting krijgt bij de ah.

19-08-2022 10:04

vandenhaas4 +15047

Dat werkt dan averechts, want als Gakpo vertrekt bij PSV dan worden ze daar juist door verzwakt lijkt me

19-08-2022 10:07

remco.p +1158

En met 80 mil kan je geen nieuwe lamp halen.

19-08-2022 10:09

MankeNeliss +9814

Met HamKlaas is Ajax next level aangebroken. Ik zit hier met een big smile.
Die raken nergens van in de war. Er zijn nog wat vraagtekens verdedigend, maar dat moet oplosbaar zijn op korte termijn.

19-08-2022 09:32

Patajax +2383

Hoop op Bassey komende zondag en dat ie dan zijn echte kwaliteit laat zien in plaats van binnen paar minuten een onbezonnen actie waarbij die rood krijgt

19-08-2022 09:38

Brian.L +641

Hij liet zijn kwaliteiten al in die paar minuten laten zien, dat was al veel beter dan wijndal, want dan hebben supporters jij het daar alleen maar over.

19-08-2022 09:42

ajax4ever001 +18407

Bassey basis en Blind lekker banken. Tevens Berghuis op 10 met Brobbey als spits en Bergwijn en Antony op de vleugels. Tadic wordt ook wat ouder dus hij kan best wel een keer banken.

19-08-2022 10:18

Patajax +2383

Heb liever dat iemand zijn kwaliteiten meer dan een paar minuten laat zien in plaats van zijn club onnodig in de problemen brengen door een rode kaart te pakken

19-08-2022 11:52

DrFootball +15141

Waarom lees ik toch overal Ziyech?

Prachtige speler 29 jaar oud, maar zeker niet de opvolger van Antony. Wij hebben op dit moment spelers met diepgang nodig en dat is Ziyech nou eenmaal niet. En op 10 is het ook nogal vol.

Mag hopen dat de scouting al een 18-22 jarig supertalent op de radar heeft staan die de concurrentie aangaat met Conceição voor de rechtsbuitenpositie.

19-08-2022 09:22

ajaxmachtig +802

Met Bergwijn en straks Conceicao heeft Ajax al behoorlijk wat diepgang. Dus ik acht een minder diepgaande speler op rechts zeker niet onmogelijk.

Maar goed, laten we eens kijken waar dit op uit komt. Welk bedrag zou Ajax in het hoofd hebben voor Antony? Want uiteindelijk is iedereen te koop...

19-08-2022 09:40

Lars.v +3039

Ik heb het rare gevoel dat psv voor Ziyech gaat.. Ze willen nog een grote aankoop en aangezien die Madueke weer geblesseerd is zou het mij niet verbazen

19-08-2022 09:22

ajaxcied4life +26026

Zou kunnen hoor.

19-08-2022 09:23

JanBiesbos +29011

Zyech gaat geen stap terug doen naar de ED en dan naar PSV?

19-08-2022 09:24

ajaxcied4life +26026

Mogelijk wel als ze CL gaan spelen.

19-08-2022 09:27

arigold +7839

Nee, dat gaat hij nooit doen. Ze kunnen hem ook niet betalen denk ik. Ik snap niet waarom een Arsenal geen interesse toont. Past perfect daar.

19-08-2022 09:37

AlexLitmanen10 +14361

Arsenal heeft Saka. Die is iets beter en eigen jeugd/Engels. Odegard staat achter de spits.

Ziyech zou ook goed bij ac Milan/ Dortmund passen.

19-08-2022 10:02

036AFCA97 +146646

Ik zie PSV wel voor Rashica gaan als Madueke vervanger.

19-08-2022 10:01

ajax4ever001 +18407

Ziyech zou dat niet doen. Ik denk eerder dat ze dan Bazoer terughalen

19-08-2022 10:20

edalm +4914

Je wil als topspeler bij Ajax toch niet naar deze Engelse middenmoot? Snapte Martinez ook niet. Ten Hag is daar straks weg, je bent zijn miskoop, dus lekker op het bankie

19-08-2022 09:22

JanBiesbos +29011

Cachen is King 💰

19-08-2022 09:25

ajaxmachtig +802

Manchester United is qua elftal misschien wel middenmoot momenteel, maar qua club natuurlijk niet. Het blijft een gigantisch grote club. Dat heeft nu eenmaal aantrekkingskracht voor spelers.

19-08-2022 09:41

edalm +4914

Het geld ja. Sportief toch niet.

19-08-2022 14:43

Jojaygio +1290

Als je het vergelijkt met het bod op Casemiro dan valt het bod me wat tegen.Hij is stuk jonger en een aanvaller.
Dit kan een start zijn van opnieuw onderhandelen.Dan is 80 miljoen een oke bod .
Denk dat H2 100 miljoen met bonus in het hoofd heeft.100 miljoen klinkt ook mooi

19-08-2022 09:21

ÁlvaroRecoba +13695

Bergwijn—Brobbey—Ziyech
——————Tadic—————

Is ook niet misselijk, plus een wereldkeeper erbij en dan houd je alsnog zestig miljoen over, voor volgend jaar of voor in de winter...

19-08-2022 09:17

Rock69 +8411

Of Depay komt

19-08-2022 09:23

ÁlvaroRecoba +13695

O! Maar... daar hebben we eigenlijk Brobbey en Tadic al voor, Ziyech is dan het type dat we missen? Was Brobbey niet gehaald, had ik Depay toegejuicht.

19-08-2022 09:59

ajax4ever001 +18407

Tadic inwisselen voor Berghuis want ben wel eventjes klaar met Tadic

19-08-2022 10:22

ÁlvaroRecoba +13695

De vraag is, lijkt mij: zou Ziyech al terug willen komen? Zo nee, dan niet doen en pas volgend jaar verkopen. Zo ja, dan is negentig miljoen plus twintig aan bonussen een mooi bedrag. :)

19-08-2022 09:14

Gooseman +11855

Erik had al in zijn Glazer bol kunnen zien dat Ajax hier niet mee akkoord zou gaan. Wat bezielt die kale flapdrol om zijn opgebouwd team zo uit elkaar proberen te trekken. Daar kun je toch niet trots op zijn? Zijn visie zal wel zijn dat er veel geld tegenover staat. Erik, nieuws voor je; Ajax heeft die knikkers van de Glazers niet nodig. Meld je maar bij je volgende miskoop, Gody Cakpo.

19-08-2022 09:14

ajaxmachtig +802

De échte toppers komen op dit moment niet naar United. Daar presteren ze niet goed genoeg voor. Daarom moet Ten Hag het hebben van spelers waar hij mee gewerkt heeft. Die kan hij misschiel wél overtuigen. Niet leuk voor ons, maar zo werkt het nu eenmaal.

19-08-2022 09:43

Noahdepoah2021 +4843

De druk ligt hoog bij Manchester. Fans willen maandag al de wedstrijd tegen Liverpool blokkeren door te protesteren tegen de Glazers net als een aantal jaar terug. 80 miljoen is veel geld en door die druk zullen ze vast nog meer gaan bieden maar ik zie Antony gewoon liever bij ons. Heeft Ajax het geld nodig? Nee. Geef de seizoenkaarthouders ook gewoon waar voor hun geld en een selectie waardoor we als fan kunnen dromen van een succes in de CL.

19-08-2022 09:12

Rentokill +4606

100 miljoen. Ik zou gewoon de prijs noemen. Het mooie is dat we er niet eens zo gek veel zwakker van worden. Geniale speler. Als ie dat constant wordt is t jammer. Maar we zitten prima in onze topaanvallers.

19-08-2022 09:10

RN +14719

Wie gaat daar spelen dan? Wil je in Europa ver komen heb je hem nodig. Niemand die er aan kan tippen op die positie

19-08-2022 09:17

Rentokill +4606

Tadic - Brobbey - Bergwijn (Kudus, Berghuis, Conceicao).

19-08-2022 09:25

michaellaudrup +4660

Wel mee eens, dan een topkeeper halen en smullen maar.

19-08-2022 13:29

ajax4ever001 +18407

Klasse van Ajax dat ze het bod afwijzen. Kwaliteit hoort op het veld te staan en niet op de bank. Want als je Antony nu in deze fase zou verkopen is het nog maar de vraag wat je ervoor terug krijgt. Als je als club doelen hebt zoals CL overwintering of misschien meer moet je lef tonen door gewoon aantrekkelijke transfersommen af te wijzen.

Antony alleen laten vertrekken indien Ziyech is terug te halen wat voor Mo overigens een goede zaak zou zijn zodat hij iemand heeft waar hij van kan leren.

19-08-2022 09:10

OntlastendeMiddenvelder +1987

Pff, zoveel geld is tachtig miljoen nu ook weer niet, voor Anthony. Zeldzaam goede speler. Als Man Utd niet meer dan honderd miljoen kan ophoesten (armoedzaaiers), wachten we wel op Manchester City of op Real Madrid.

19-08-2022 09:05

Gooseman +11855

Is die nog beter dan Antony?

19-08-2022 09:09

Noahdepoah2021 +4843

Inderdaad, als ze al 87 miljoen voor Maguire betaald hebben kan er nog wel 30 miljoen bij.

19-08-2022 09:15

DrFootball +15141

Wat als Ten Hag het nu fantastisch gaan doen bij United? Dan staat hij elke winter/zomer weer op de stoep met een te grote zak geld om veel teveel te betalen voor onze spelers.

19-08-2022 08:58

Daneman +1383

Ten Hag gaat hopeloos ten onder. Het falen van Martinez is een best grote factor hierin. Ik heb er weinig verstand van. Maar als vele mensen schrijven dat martinez het af gaat leggen ivm zijn lengte, icm een andere matige verdediger, zal dat matige resultaten gaan opleveren. Dan haalt EtH de kerst niet

19-08-2022 09:18

DrFootball +15141

Baseer jij jouw mening altijd op wat ander mensen schrijven?

19-08-2022 09:27

MichelAngelo66 +22194

Misschien moet die combi met die andere matige verdediger verbroken worden. Martinez is niet het probleem. Die lamlullen die er al liepen zijn het probleem.

19-08-2022 09:41

Breuk +25060

Blijf dit lastig vinden. Rond de 80 mio is vreselijk veel geld. Als Antony zich zondag verstapt op het Kasteel krijg je misschien wel spijt. Heeft de scouting geen lijstje met eventuele opvolgers van rond de 20 mio? Of inderdaad Ziyech terug halen.

19-08-2022 08:56

arigold +7839

100 mln. kun je prima vragen. Plus 5 mln. per dag erbij op, omdat je ook nog een vervanger moet halen die waarschijnlijk ook veel te duur zal zijn (tov zijn marktwaarde)...

19-08-2022 08:48

Golden Boy +3919

100 miljoen Antony
60 miljoen Martinez
11 miljoen Schuurs

Ajax zou zijn aanzien kwijt zijn na vertrek Overmars en veel minder fors kunnen verkopen. Onjuist. H2 levert fantastisch werk en koopt zich ook veelbelovend in. Ik hoop dat ze nu weer de scouting in orde hebben voor Argentijnen of Brazilianen van 18-19 die ongeveer 5-10 miljoen kosten.

19-08-2022 08:45

BakkalBijter +11624

United gaat dat niet betalen hoor

19-08-2022 08:55

Steeph +3867

Zullen we gewoon even wachten tot einde seizoen met “ze kopen veelbelovend in”? Bergwijn is tot nu toe de enige echt veelbelovende aankoop en die zat al een jaar in het vat.

19-08-2022 09:07

Steeph +3867

Wat Bassey heeft laten zien was nog niet indrukwekkend. Die andere 2 hebben we nog helemaal niet gezien.

Eerst kijken, dan oordelen.

19-08-2022 12:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.