'United komt deze week met 'massive offer' voor Antony'

door Bauke van Elk 1851

Bron Sky Sports

'United komt deze week met 'massive offer' voor Antony'

door Bauke van Elk 1851

Bron Sky Sports

Laatst geüpdatet

Manchester United komt deze week terug met een bod op Antony. Dat meldt journalist Dharmesh Sheth van Sky Sports. Volgens de journalist komt de club van Erik ten Hag met een 'massive offer' voor Ajax.

Antony wordt al heel de transferperiode in verband gebracht met de nieuwe club van zijn oude trainer. De club uit Manchester zou eerder al biedingen hebben gedaan die resoluut door Ajax van tafel werden geveegd. Nadat Lisandro Martínez werd overgenomen door United werd het stil rondom Antony. Welk bedrag Ajax precies wil hebben voor Antony is onduidelijk. De gewenste som zou 80 tot 100 miljoen bedragen.

Dat de club uit Engeland terugkomt voor de Braziliaan lijkt samen te vallen met de tegenvallende start van het seizoen. De eerste twee wedstrijden in de Premier League werden beide verloren en dus vindt United zich terug onderaan de ranglijst van de Engelse competitie. In alle media is te lezen dat Manchester United druk is met het vinden van versterkingen en geen succes kent op de transfermarkt.

Antony gaf zondag nog aan niet bezig te zijn met een eventuele transfer: 'Op dit moment zit ik hier goed. Ik hou van dit land en ik voel me hier op mijn gemak. Ik doe elke dag, elke minuut, elke seconde alles voor deze club. En als ik niet speel, geniet ik van de stad en het strand. Ik ben gaan houden van de stad en club.'

Ook Schreuder ziet niks in verkoop Antony 

Na afloop van het benefietduel tegen Shaktar Donetsk ging Schreuder in op de situatie rond Antony. Toen al gaf hij aan dat een verkoop onbespreekbaar was: 'Je weet het als trainer nooit honderd procent zeker, maar intern hebben we uitgesproken dat we dit elftal verder bij elkaar willen houden.'

Bestel het nieuwe Ajax-uittenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

Aurelius1 +19698

Ik las dat United in een termijn van 8 jaar wilde betalen. Als dat de reden is dat Huntelaar de deal heeft afgeblazen, dan vind ik dat een kortzichtige reden en teveel vanuit kortetermijnsucces geredeneerd. Je moet spelers op hun piekwaarde verkopen, en United is bereid veel meer te betalen dan andere clubs voor spelers omdat ze in paniek zijn. Volgend jaar komen ze niet meer terug voor Antony.

19-08-2022 13:58

Mitch021 +2082

Over 8 jaar is het geld dat binnenkomt minder waard, staat dan niet meer in verhouding. K

19-08-2022 15:01

louis60 +11472

Ik lees net dat TH na eventueel mislukken van het kopen van Antony, door wil schakelen naar Gakpo. Dat zou heel goed nieuws zijn. Want wie moet dan de ballen kopklaar leggen voor de Jong? Overigens is dit al uitgebreid aanbde orde gekomen bij ander berichtje. Was een beetje laat....

19-08-2022 10:20

jo1 +4584

Als Martinez daar niet gaat presteren dan krijgen we straks gewoon een Gakpo prijs voor Antony. Stap naar topcompetitie vanuit nl wordt te groot

19-08-2022 07:48

Bc te P +22130

'massive offer'😂

18-08-2022 22:52

FWAjacied +3860

David Ornstein
🚨 Man Utd yesterday made an €80m offer for Ajax winger Antony. Bid rejected as #Ajax intend to keep 22yo Brazil int’l. Unclear if #MUFC will keep pushing - sense is it’s unlikely + Cody Gakpo among alternative options.

80 miljoen geweigerd door Ajax.

18-08-2022 22:37

Nr.10 +110979

Nice! Getuigt van lef en ambitie.

18-08-2022 22:43

GNBL +89859 moderator

Ik denk dat Ziyech dan heeft gezegd nog niet terug te willen keren. Kan me niet voorstellen dat je anders dit bod weigert.

18-08-2022 22:50

Carrerdecasp +8167

Man U schakelt naar verluid door naar Gakpo. Moet zeggen dat ik 40 miljoen belachelijk veel voor hem vind. Weggegooid geld bovendien, want dat is niet de speler die Man U uit het dal trekt. Maar ik wens Erik en Gakpo alvast succes 👋🏻

18-08-2022 22:53

Carrerdecasp +8167

Dat is sowieso een open GGZ-instelling daar

18-08-2022 23:06

FWAjacied +3860

Dat doe je toch vooral jezelf aan.

18-08-2022 23:10

Amsterdamsetrots +4531

Gelukkig hoeven wij niet te verkopen en hebben we het geld niet nodig. Als Antony vertrekt ga je er kwalitatief heel erg op achteruit. Neem aan dat Ajax ook absoluut niet wilt verkopen en Antony er niet veel heil in zien om in een ploeg als Man U terecht te komen.

18-08-2022 22:01

DeBaarsjes +3118

Ben je trainer van (en het blijft altijd een wereldclub natuurlijk dat) United, kom je met spelers aan als Martinez, Malacia, Antony, Arnautovic, Gakpo, Eriksen. Achterstand op o.a. City word zo alsmaar groter

18-08-2022 21:59

Eurysaces +29499

Frenkie en de Ligt zijn natuurlijk ook benoemd, dan zouden ze er heel anders op staan.
Het meest treurige is de enorme bak geld die ten Hag uit trekt voor een aanvaller, terwijl het in de linies er achter vooral mis gaat.

19-08-2022 11:07

Jan Doedel +4281

Zo zie je maar weer: Nee zeggen levert uiteindelijk t meest op haha.

18-08-2022 21:57

Tabbink +1535

Het grote geld regeert!

18-08-2022 20:32

AFCA1961 +3302

Wij hebben ook een "massive message" voor Ten Hag en z`n klere zooitje daar.......120 Miljoen of OPROTTEN !!

18-08-2022 19:14

Oxxer +163839 moderator

OT: Timber verlengt bij Ajax, nu tot 2025.

18-08-2022 18:51

Ajax14AMS +25205

100 milj excl bonussen dan

18-08-2022 18:48

Cello +52881 moderator

Ze hebben wel echt haast in Manchester om een bod op Antony uit te brengen. Eerder deze week brachten ze nog een bod uit van 130mio op Joao Felix, wat overigens gelijk afgewezen werd. Dus het geld schijnt er wel te zijn.......
En het verhaal over punten, komma's, decimalen en procenten..... dat komt pas aan de orde als clubs op hoofdlijnen accoord zijn.

Ik denk dat ManU inmiddels reeds weet, na de afgelopen weken, dat er ook al sprake was van interesse in Antony en dat het wellicht heus wel ter sprake is gekomen tijdens de onderhandelingen mbt Martinez, wat Ajax destijds voor standpunt inneemt. Die weten vanuit die periode heus wel of een transfer bespreekbaar is of niet èn ook als dat al het geval zou zijn, wat Ajax minimaal destijds verwachtte.
We zijn alweer een tijdje verder en Antony zijn prijs is niet gezakt....eerder verder gestegen. Al helemaal na afgelopen weekend. En dat weten ze in Manchester ook heus wel.
Ik heb het vermoeden dat ze weten, dat ze met een bod beneden de 100mio bot gaan vangen in Amsterdam, waar ze ook hebben gezien dat een bod op Felix van 130mio werd afgewezen door Madrid. Bij Ajax vinden ze Antony zeker niet minder dan Felix......

Ik denk niet dat het gaat gebeuren. Bij Ajax zijn ze namelijk ook niet gek. Ze weten verdomd goed, dat het aanblijven van Antony wel eens het verschil kan zijn tussen wel of niet overwinteren in de CL èn of je wel of niet kampioen kan worden in 2023. En wbt het laatste...als je nu verkoopt en uiteindelijk er 60-70mio winst overblijft, maar je wordt geen kampioen en aansluitend geen CL voor seizoen 2023-24 dan kan je de winst van Antony bijna wegstrepen tegen het verlies aan inkomsten volgend jaar.

Daarom denk ik uiteindelijk, dat Ajax niet accoord zal gaan. Omdat volgend jaar verkopen technisch gezien een veel beter resultaat zal kunnen opleveren. Zeker wanneer Antony een goede CL en een goed WK kan gaan spelen. Zal zijn marktwaarde alleen maar verhogen, plus dat het voor hem voordeliger gaat zijn. Hij kan dan een nog veel beter contract uit onderhandelen èn niet alleen dit jaar CL spelen, maar wellicht ook CL bij een nieuwe ploeg volgend jaar. En dat zal dan denk ik niet ManU zijn, want die zie ik komend seizoen niet bij de top-4 in Engeland eindigen.

Ik zie eerder gebeuren dat Ajax, wanneer Antony blijft, zijn contract opwaarderen en met 1 jaar verlengen. En dan volgend seizoen overstappen.

18-08-2022 18:23

Yeshyeshyall +10924

Helder betoog en klinkt aannemelijk. Ik zelf denk dat de voetbal wereld vreselijk opportunistisch is en dat bij een dergelijk bod Antony verkocht wordt (als hij zelf ook wil)

18-08-2022 18:28

GNBL +89859 moderator

Er is geen enkele club behalve United die 80 miljoen zal betalen voor Antony. Ook niet na nog een goed seizoen bij Ajax. Ik denk dat Ajax gelijk overstag gaat als er 80 miljoen wordt geboden exclusief wat bonussen. Als je ook kijkt wat er bij de echte wereldtop in de aanval staat kom je ook tot de conclusie dat die clubs niet zo snel zullen aankloppen voor Antony en al helemaal niet zo'n extreem hoog bedrag zullen betalen. Wij vinden Antony zelf allemaal fantastisch want dat is hij ook, maar er zijn betere aanvallers te koop/verkocht voor minder geld.

18-08-2022 18:45

GNBL +89859 moderator

@Marchisio

Raphinha voor 58m naar Barcelona.
Sterling voor 56m naar Chelsea.
Diaz voor 47m naar Liverpool.

Dan klinkt 80m voor Antony toch als extreem (te)veel geld?

18-08-2022 18:57

mickey2602 +4752

1 dingetje maar. Volgens mij hebben we vanaf volgend seizoen de situatie dat er 2 Nederlandse clubs in de groepsfase CL komen toch? Dat betekent dus dat Ajax derde of lager zal moeten worden om geen CL te halen en we weten met zijn allen dat Ajax toch wel bij de eerste 2 zal behoren.

18-08-2022 18:41

De3mos +12082

Zover ik weet word dit seizoen de ranglijst gebruikt voor het seizoen erop. Dus eindigt nederland 6e gedurende dit seizoen, dan zal de kampioen van het seizoen erop + de nummer twee doorstromen de cl in. Maar kan het mis hebben hoor.

18-08-2022 18:45

mickey2602 +4752

Dat wil ik natuurlijk ook maar het ging hier om het punt of we volgend seizoen de CL groepsfase behalen.

18-08-2022 18:47

ajaxcied4life +26026

Er zal wellicht een aanbieding van Ajax komen zoals Hamstelaar hintte in een van zijn tweets, de vraag blijft of Antony zelf weg wil of niet en daar zal heel veel van afhangen. Ik kan me in het geval van Antony voorstellen dat hij tegen verbeterde voorwaarden nog minimaal een seizoen blijft, omdat ManU op dit moment niet echt de Jackpot is en mikt om na het WK bij een CL-ploeg te tekenen. Maar als geld en de betere competitie voor hem de doorslag geven, dan is hij als ManU 100 mln biedt gewoon weg.

18-08-2022 18:48

Harold +10572

Als ie gaat, gaat ie voor het geld. Een andere reden kan ik niet bedenken.

18-08-2022 19:21

AFCA1961 +3302

Goed en helder verhaal met als extra bijkomstigheid dat United doorschakelt naar Gakpo als ze Antony niet kunnen krijgen want die kost maar 40 miljoen. Da`s pas een win-win situatie

18-08-2022 19:18

MichelAngelo66 +22194

Maar wie betaalt er straks meer dan 100 miljoen? Als die club er al is, hoeveel meer dan?
Niemand kan in de toekomst kijken. Wordt je zonder Antony geen kampioen? Ik zou niet weten waarom niet. Overigens is tweede ook goed voor een CL ticket toch?
Hoeveel rondes kom je verder in deze CL dit jaar? Niemand weet het. Finalist if zelfs winnaar hangt niet af van Antony, maar van goed voetballen in zn geheel, een hele gunstige loting en vooral een hele berg mazzel.

Moet je daarvoor eventueel 100 miljoen laten liggen? Het risico lopen dat hij in een dip komt te zitten of wellicht een blessure oploopt? 100 miljoen is heel veel geld, zelfs op de transfermarkt van het voetbal.

18-08-2022 20:01

Spielmacher +10683

Dharmesh Shit

18-08-2022 17:51

Caparzo +4220

Als ze daar echt (in blinde paniek) 90mio gaan bieden ofzo, dan is dat een "offer you can't refuse" voor Ajax, dan gaat hij weg als hij dat zelf ook wil.

Als dat gebeurt kan Ajax na doorverkoop en andere kosten pakweg 70mio schoon aan de haak bijschrijven begreep ik, daarvan kan je een leuke (veel goedkopere) vervanger halen.

Het is erg jammer dat Mo Ihattaren zo'n onzekere factor is, als dat hele gezeik niet was geweest en als je zeker wist dat die gast zich volledig op z'n carrière zou kunnen focussen, was het heel simpel geweest..

18-08-2022 17:45

BasseyAdriaan33 +13608

Ajax heeft in principe het geld niet nodig en verdient zo’n bedrag terug als het weer tot de kwartfinale CL reikt en daardoor einde seizoen alsnog zo’n bedrag kan vragen voor Antony. Dubbele winst met weinig risico dus.
Het enige waar je voor moet waken is een Feyenoord Jorgensen scenario.

18-08-2022 18:33

MichelBoerebach +29170

Dat 'vervanger' halen gaat nog een heel lastige klus worden. Zeker als deze eventuele transfer pas op de 31e rond gaat komen...

18-08-2022 18:40

Caparzo +4220

Dan moet je zeggen, tot max de 28e en daarna niet meer. Las Ozzy over bijvoorbeeld Bertje. En anders, moeten we een vervanger halen? Je hebt (hopelijk snel weer) Ihattaren en Berghuis met daarachter opbouwend Conceiçao. Daarvan is er tenminste 1 zeer Ajax-1 waardig.

18-08-2022 20:34

ProfessorX +19827

Stel Liverpool en Real zeggen van ow nee wij bieden mee !!!

18-08-2022 17:43

deeftherave +1048

Waarom dan?

18-08-2022 17:49

ProfessorX +19827

Beide hebben ook interesse.

18-08-2022 20:04

deeftherave +1048

Waar staat dat?

18-08-2022 20:33

ProfessorX +19827

Volg jij niets ?

18-08-2022 21:12

ajaxcied4life +26026

Is Schuurs inmiddels afgetest of hoe zit dat?

18-08-2022 17:43

nuff-said +1640

Als ie gaat dan meteen concecao klaar maken en je heb nog ihataren achter de hand als dat nog ooit goed komt. Geloof van wel

18-08-2022 17:35

deeftherave +1048

Goed idee, mooi conference league ploegje ervan maken 👌

18-08-2022 17:50

nuff-said +1640

Concecao heeft kwaliteiten hoor. Hij moet alleen een paar wedstrijden krijgen zodat ie ritme opbouwt. Je gaat vanzelf wel leren

18-08-2022 18:15

AlexLitmanen10 +14361

Conceicao zal best fysieke kwaliteiten hebben.
Maar om hem dan maar meteen klaar te maken gaat met net te ver. Als het nu Pelova was.

18-08-2022 18:28

wendoo9 +8108

Als je Antony nu weg doet, kan je ook Timber gelijk bij doen voor een mooi bedrag. Timber wil Ten Hag ook bij hebben. Dan hebben we volgend seizoen dit geouwehoer niet. Geld lijkt toch belangrijker dan spelers behouden tegenwoordig.

18-08-2022 17:32

FTS95 +15970

Volgens mij is er juist meer dan ooit tevoren de knip getrokken voor met name Bergwijn, Bassey en Brobbey (BBB) en is er buiten Martinez nog geen topper weg momenteel. Valt reuze mee dus

18-08-2022 17:38

wendoo9 +8108

Als je de helft van je selectie verkoopt is dat normaal toch. Zijn toch niet de minsten vertrokken.

18-08-2022 17:48

Yeshyeshyall +10924

Gravenbergh

18-08-2022 18:29

FTS95 +15970

Yep, maar voor weinig..

18-08-2022 19:38

☆☆☆AfcARules☆☆☆ +2864

2000+ reacties voor onze nr 39

18-08-2022 17:31

VoorAltijdNummer14 +25322

Toch al geruime tijd nr 11…

Sorry voor het mierenneuken😇

18-08-2022 18:17

☆☆☆AfcARules☆☆☆ +2864

Inderdaad 😊je hebt gelijk

18-08-2022 18:49

SjakiedeWit +2636

Als Antony weg gaat, ga jij dan ook weg Antony39? Of verander je dan je nickname in Zyech39…

18-08-2022 17:30

AFCA1996L +15817

Ik denk dat Ajax best wel bereid is om een bedrag van onder de 100 miljoen van de hand te vegen, maar ik ben meer benieuwd hoe Antony daarop gaat reageren, gezien hij volgensmij best wel open staat voor United. Hopelijk gaat hij niet vervelend doen ofzo

18-08-2022 17:27

Jellie +420

Volgens met immer betrouwbare dailymail zou het gaan om 80 miljoen dat Ajax zou willen. Nogmaals: immer betrouwbare dailymail:)

18-08-2022 17:33

Jellie +420

Euro. 67,5 miljoen pond

18-08-2022 20:39

Maikel +6862

Al dat gezeik over Antony.....
@Jaap

Iedereen hier op AS lijdt met je mee na gisteravond.
Geef de moed niet op. Volgende week word afgerekend 🇷🇸📢💪

18-08-2022 17:25

Kaito +188

Voor 100 miljoen moeten we het doen. Vervolgens kopen we Feyenoord en heffen we de club op. Gewoon omdat het kan.

18-08-2022 17:25

nuff-said +1640

En daarna? Gaan we dat ook doen met psv? Hoe graag ajaccieden feyenoord haten, ik niet trouwens, is et juist die concurrentie wat het leuk maakt. Als ze er niet meer zijn dan heb je niemand meer om te haten en dan heb je niks om naar uit te kijken

18-08-2022 17:33

Kaito +188

was een grapje man. Ik haat geen voetbalclubs. Heb betere dingen te doen in mijn leven. Vindt het wel een domme club, met veel dome mensen daar.

19-08-2022 16:22

Ajax4glory +3262

Zou veel liever PSV opheffen

18-08-2022 18:17

Kaito +188

hmmm.. Aandelen kopen in Philips en vervolgens lobbyen om de sponsorship te annuleren?

19-08-2022 16:24

Ajax4glory +3262

Stadion terugeisen

20-08-2022 16:07

Kaito +188

Nieuwe naam: WZAWZDB Stadion

20-08-2022 23:19

Ajax4glory +3262

Nee Johan Cruijff Arena vindt ik een prachtige naam nu nog de vakken passende namen geven

21-08-2022 10:23

Jellie +420

Duurt lang dat massive offer.

18-08-2022 17:24

ajaxcied4life +26026

Puntjes, komma's, decimalen, procentpunten enz enz

18-08-2022 17:42

RSM +3917

En daarmee los je de tegendoelpunten op?

18-08-2022 17:21

AjaxDUde123hk +595

Als het maar niet een zlatantje wordt op het alle laaste dag toch besluit te verkopen en dan niks terug halen nu ook gekloot met de deadline NL mag tot 29 en de rest 30 sep fijn geregeld idd.

18-08-2022 17:17

VakM +2168

Bedoel jij een Sneijdertje?

18-08-2022 18:24

emiel_schipper +878

Op zouten wij verkopen niemand jammer Manchester wat een waardeloze club van mij mogen ze spontaan degraderen wat zou ik een lol hebben.

18-08-2022 17:14

AFCAHELLMOND +2240

100mio en anders niets toch???

18-08-2022 17:10

ProfessorX +19827

120 !

Wie wil er meer ?

18-08-2022 17:12

Yeshyeshyall +10924

Als er echt 100 miljoen op tafel komt dan accepteer je dat natuurlijk - geen enkele spelervan ons, en misschien wel nergens, is dat waard. Het zou wel een groot probleem geven maar 100 miljoen is absurd veel

18-08-2022 17:02

deeftherave +1048

En dan? Kun jij ervan shoppen ofzo? Valt me op dat veel doen alsof het hun eigen bankrekening is of dat ze boekhouder zijn bij Ajax. Je wilt toch gewoon een jaartje genieten van een nieuwe Antony en een Bergwijn op de flanken? Wat boeit het nou of er 100 miljoen op een rekening van Ajax staat? Wat boeit het dat ie volgend seizoen misschien 70 miljoen oplevert?

18-08-2022 17:55

Yeshyeshyall +10924

Nee hoor van mij mag hij blijven maar geen enkele club in NL kan/wil zo’n bod weigeren denk ik

18-08-2022 18:31

deeftherave +1048

Er is maar 1 club die dat kan in NL... Maar wat ik zeg, echte Ajax besef en beleving verdwijnt meer en meer naar mensen die het zien als spelletje monopoly

18-08-2022 19:06

VoorAltijdNummer14 +25322

Pff dat we inmiddels op een punt zijn aanbelandt waar zelfs kwaliteitsblad The Atlethic het niet ondenkbaar acht, dat Man Utd 100 miljoen voor Antony gaat aftikkken...

Die gezapige jaren van 2011 tot 2016/17. Ajax kon Europees maar incidenteel een vuist maken, raakte structureel haar beste spelers kwijt voor habbekratsen en kocht er hit or (met name) miss koopjes voor terug.

De moedeloosheid van nooit een sterkhouder kunnen behouden. Ik dacht echt dat we nooit meer een bedrag ter hoogte van de 26,5 miljoen van Suarez zouden krijgen... En toen was daar ineens de 32 miljoen voor Milik.

Wat een rollercoaster is het geweest!

18-08-2022 17:01

sAFCAd96 +1849

Van Sana naar Antony, het kan inderdaad verkeren!

18-08-2022 17:21

VoorAltijdNummer14 +25322

De Sa, Lukoki(rip), Cuenca, Bojan, Lasse(held, maar niet op 7), El Ghazi(one trick pony) om maar eens wat te noemen...

We hebben het een en ander zien komen en gaan op rechts. Traoré, Neres en, in mindere mate, Ziyech waren voor mij echt openbaringen als rechtsbuiten!

18-08-2022 17:27

Ozymandias +159568

Traoré is momenteel goedkoop op te pikken bij Aston Villa, ze willen ruimte in het salarishuis maken en hebben daarom onder andere Traoré naar het tweede team teruggezet om ze de club uit te werken. Als Antony vertrekt lijkt het met fantastisch als Ajax voor zo'n 10 miljoen euro Traoré koopt voor de een of twee seizoenen totdat Conceição klaar is voor een vaste plaats in de basisroulatie. Het zou me niet verbazen als Ajax dan nog een flinke winst maakt bij een doorverkoop van Traoré (ondanks dat hij al 26 is).

18-08-2022 17:36

koenos1 +7908

Op Ajax Fanatics staat dat Real ook interesse heeft.

"Volgens het medium Defensa Central raakt men in Madrid steeds meer overtuigd van de aanvaller. De club wil eerst kijken hoe hij het op het wereldkampioenschap in Qatar gaat doen. Maakt hij indruk, dan wil het bestuur hem komende winter naar De Spaanse hoofdstad halen. Lukt dat niet, dan is hij in de zomer een serieuze optie.

Juni Calafat, een van de meesterscouts van De Koninklijke, zou onder de indruk zijn van de dribbelaar. Deze zomer is hij echter geen optie, omdat Ajax de vraagprijs van de buitenspeler op honderd miljoen euro heeft gezet. Dat gaat zelfs de Champions League-winnaar te ver."

18-08-2022 16:58

De3mos +12082

Als ze verwachten dat we onder de 100 gaan zitten komende zomer komen ze bedrogen uit, dan wordt vanaf 120 de telefoon pas opgenomen.

18-08-2022 17:10

TheRiviera +5476

Er zit niet echt veel logica in. Dus Real heeft nu geen interesse omdat de vraagprijs te hoog is maar de club acht het wel mogelijk om Antony te kopen als hij indruk maakt in Qatar? Dan gaat zijn transferwaarde juist omhoog.

18-08-2022 17:13

Ajax '69 +3831

Nee. Juist héél logisch omdat Antony dan in RM's ogen wél die 100 mio waard is en Antony dan naar een club kan waar hij wél graag naartoe gaat, das MU nu niet. Het valt juist nu op zijn plek allemaal zodat Antony dit seizoen nog blijft. Antony uit zich ook opvallend enthousiast opeens weer over Ajax, de stad en het land...

19-08-2022 03:51

TheRiviera +5476

Dat Antony mogelijk indruk kan maken op het WK zal weinig liggen aan zijn voetballende kwaliteiten en meer aan hoe succesvol Brazilië op het WK zal zijn. Het is namelijk niet zo dat tussen nu en het WK Antony's voetballende kwaliteiten er dusdanig op vooruit zijn dat hij ineens de grote man is bij Brazilië.

Dus als Real Madrid denkt dat ze beter af zijn om te wachten tot het WK dan zijn ze gewoon dom vanuit een business perspectief. Als Antony indruk maakt dan zal zijn verhoging in transferwaarde niet zijn voetballende kwaliteiten reflecteren want na het WK zal hij nog steeds even goed zijn als voor het WK maar de prijs gaat dan wel omhoog wat hem alleen duurder maakt terwijl de speler zelf niet ineens 2x beter is geworden.

19-08-2022 07:53

Eurysaces +29499

Dat zou een positief bericht zijn, Antony zou zich dan volledig op Ajax en het WK kunnen focussen met de wetenschap dat er een echte topclub interesse heeft, in plaats van de hekkensluiter van de PL.

Als hij een goed WK speelt, zal het echter niet minder worden dan die 100 miljoen. Ook volgende zomer heeft hij nog 2 jaar contract.

18-08-2022 17:14

Redrum +95943

En al dit gezeik omdat die knettergekke Tukker dacht dat hij wel even naar United zou kunnen gaan. Die vent is echt nog gestoorder dan ik al dacht.

18-08-2022 16:55

michaellaudrup +4660

Met die nieuwe eigenaar, zal 100miljoen geen probleem zijn🥳

18-08-2022 16:51

AlexLitmanen10 +14361

Nou, helemaal bij gelezen (dacht ik)

Staan er weer 80 nieuwe berichten


Fuck it: Antony gaat nergens heen! Ik ga patat halen

18-08-2022 16:47

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25299

Patatje oorlog hoop ik

18-08-2022 16:49

Maikel +6862

En Satésaus

18-08-2022 16:58

jeffrey_van_der_sluis +30363

Doe mij maar een frik speciaal!

18-08-2022 16:49

ProfessorX +19827

Moet je eens een broodje frikandel mayo nemen schrok me het lazerus €3,50!!!!!!

18-08-2022 17:20

Maikel +6862

1952 en Bam, 1953
Spelen we vandaag?😅

18-08-2022 16:49

barry1988 +23997

"United comes with a massieve offer.... Ajax comes with a massieve counter offer, in proper American English.... United go suck a bag of *****"

18-08-2022 16:45

jerryisthename +31687

Donderstraal toch op, man...Man U en Erik ten Hag!!!
F.CK OFF!!! 🖕🏼❌🖕🏼❌🖕🏼❌🖕🏼

18-08-2022 16:45

Maikel +6862

Jerry, rustaaaaaghh 😉

18-08-2022 16:46

jerryisthename +31687

Hahaha. Ik word f.ckin' crazy van die arrogante k.t-Engelsen en die nerd uit Twente!
Ze zijn gewoon too late...kom maar terug na het WK, in januari. Mogen ze onderhandelen voor een overgang in juni. Voor 100 miljoen minimaal. 👍🏼

18-08-2022 16:52

Ajaxfan16 +27411

Alleen verkopen als je een vervanger hebt die er gelijk staat. En voor minimaal 100 miljoen euro, anders kunnen ze opflikkeren.

18-08-2022 16:44

Eurysaces +29499

Dat zou echt zonde zijn, gaan we nu iemand halen terwijl we met Conceicao en Ihattaren juist 2 vervangers hebben gehaald voor als hij vertrekt. Er vanuit gaande dat dit nog wel een jaar zou duren, zijn er nu niet klaar voor.

Gaan we dan nu een speler kopen voor 1 jaar?

18-08-2022 17:17

ProfessorX +19827

Giovanni !

Anders Kudus op rechts samen met conceição

18-08-2022 17:21

Maikel +6862

Doorverkooppercentage aan Sao Paulo?
Weet dat iemand?

18-08-2022 16:38

SUPERJODEN1900 +608

20 per cent

18-08-2022 16:39

Maikel +6862

Thanx 😉

18-08-2022 16:40

Snellejapie +11401

100 miljoen. In een keer te betalen.

18-08-2022 16:35

Bonno1978 +6457

In kleine coupures…

18-08-2022 17:07

guusvdajax +927

Bij een mega bod zullen ze antony wel laten gaan wat ook volkomen terecht is. 100 miljoen voor een speler is zoveel en het kan ook zomaar kantelen bij bijv een blessure. Tevens komt er hier ook meer speeltijd voor andere spelers zoals kudus en berghuis want vooral Kudus zal anders richting de uitgang gaan gok ik zo.

18-08-2022 16:34

RayJordaan +6829

Not for sale irritante kut Britten!

18-08-2022 16:32

Jutter1 +4312

Mocht een vertrek tot stand komen doet Ajax andermaal een fors jasje uit. Zou bovendien op een moment zijn dat de transferwindow bijna op zijn laatste benen loopt, er vervolgens weilswaar een forse som binnenkomt maar het halen van een adequate vervanger bijna onmogelijk wordt! Mocht Ajax Antony daadwerkelijk zien vertrekken dan heeft de club deze zomer liefst 5! basisspelers uitgezwaaid. Dat is werkelijk/natuurlijk veel te veel van het goede, en gaat ongetwijfeld zijn weerslag krijgen in het komende seizoen. Ik hou m'n hart vast!

18-08-2022 16:30

Maikel +6862

Ja. Dan zou óf Hakim terug moeten komen, óf Conceicao word direct voor de leeuwen gegooid.

18-08-2022 16:34

guusvdajax +927

Kudus speelde ook een dijk van een voorbereiding? evt hij of tadic naar de rechtsbuiten positie en de ander op 10.

18-08-2022 16:35

Maikel +6862

Ik zie ze allebei niet op rechts..

18-08-2022 16:39

Maikel +6862

Ieder jaar, alleen dit keer niet 😉😅

18-08-2022 16:47

AFCA22 +2441

Off: Kaplan zou vandaag zijn medische keuring succesvol hebben doorlopen. Het is nu nog wachten op de officiële aankondiging. Zo valt er te lezen op twitter

18-08-2022 16:28

Maikel +6862

Het gerucht gaat dat hij ook een fantastische keeper is.
Pssst.

18-08-2022 16:45

Oxxer +163839 moderator

Laat Antony39 dit niet lezen.

18-08-2022 16:45

VoorAltijdNummer14 +25322

Ik begin sterk de indruk te krijgen dat Ajax nog best weleens 100 miljoen gaat kunnen bijschrijven. Iets wat ik zou betreuren met het verlies van mijn favoriete vleugelspeler, maar ook erg goed kan begrijpen. Dat is gewoon absoluut niet te weigeren voor een eredivisiespeler!

Prominente Man U fans zoals die Goldbridge duiden het als een deflectie methode van de Glazers, omdat er een grote naam als Ratcliffe is die een overname overweegt. Dat zien ze kennelijk als een bedreiging.

Dus 100 miljoen voor Antony en 60 miljoen Casimiro kan je in hetzelfde licht plaatsen als de transfers van Di Maria, Pogba en CR7. Vlak voor het sluiten van de window spierballen tonen onder het mom van 'we geven wel om de zaak' en 'aan ons heeft het niet gelegen' als de trainer met een verwende selectie op zijn bek gaat.

Ik vind dit best wel een plausibele verklaring. Amerikanen brengen wel vaker bij crisismanagement zoveel mogelijk goed nieuws naar buiten om de publieke opinie te beïnvloeden.

Ornstein van the Atlethic zegt dus dat United voor het sluiten van de window Casimiro, Antony, een rechtsback en een keeper willen halen. Daarmee komen ze best wel een beetje Ten Hag tegemoet, waar het niet dat het VEEL TE LAAT is.

We gaan het de komende dagen zien. 100 miljoen is natuurlijk nog een smak meer dan de aanvankelijke 80. Maar een kat in het nauw.............

18-08-2022 16:27

Maikel +6862

Word dan wel veel duurder dan wat een overname van Chelsea zou hebben gekost heb ik uit betrouwbare bron @oxxer

18-08-2022 16:36

VoorAltijdNummer14 +25322

Dat geloof ik ook geheid.

Maar een Man Utd dat beleid gaat voeren naar rato van haar grootsheid, is binnen niet al te lange tijd ook voor een Ratcliffe rendabel. Ben ik van overtuigd!

18-08-2022 16:38

Maikel +6862

Dat denk ik ook.

18-08-2022 16:40

AlexIbarra +19238

Wat een heerlijke onderhandelingspositie voor H2..
Bij elk bod kun je gewoon hetzelfde antwoorden:

-We verkopen hem liever na het WK, dan verwachten we dat hij meer waard is dan nu.
-We hebben Antony zelf nodig om onze doelstelling te halen (KO-fase CL)
-Mjah, weet je, er gaat van dat bedrag ook nog 25% richting Brazilië, dus...

Antony zal zelf nou ook niet echt denken: "Oeh, mijn enige kans ooit om hier weg te komen".
Daar komen ook nog wel betere teams voor aankloppen.
Dus gewoon lekker houden en anders de Klapper vd Eeuw maken.

18-08-2022 16:27

JantjeBeton +2965

Doorverkooppercentage is/was toch gewoon 20%??!

18-08-2022 17:08

AlexIbarra +19238

Ja, plus opleidingsvergoedingen a 4-5%.

18-08-2022 17:14

ProfessorX +19827

20% toch over restbedrag bovenop wat ze al betaald hadden ?

En die opleidings kosten is toch UEFA gerelateerd niet FIFA toch ?

18-08-2022 17:26

AlexIbarra +19238

Ja, doorverkoop neem ik aan alleen over de winst.
Opleidingskosten geen idee, ik ga uit van wereldwijd maar misschien heb je gelijk.

Probeerde het net ff snel te googelen maar vond niet echt iets duidelijks.

18-08-2022 18:05

JantjeBeton +2965

@Alexbarra:

Ahaaaa oké, die opleidingsvergoeding was ik efkes helemaal vergeten. ;-) Thanks!

19-08-2022 00:58

KritischeLiefhebber +1

Antony laten gaan zou een belachelijke keuze zijn.. Vind het overigens ontzettend lastig om de juiste club voor Antony aan te wijzen. Wat denken jullie? Wij komen er hier niet uit.

18-08-2022 16:25

Hebbendiekip +4741

Ajax Amsterdam

18-08-2022 16:30

036AFCA97 +146646

Ajax is de beste club voor Antony.

Mocht hij vertrekken zie ik hem graag naar Liverpool, City of Real Madrid gaan, maar eigenlijk het liefst gewoon naar de hoogste bieder.

18-08-2022 16:32

GNBL +89859 moderator

Die clubs gaan nooit zoveel betalen voor Antony als United en bij die clubs komt hij ook nog eens op de bank terecht.

18-08-2022 16:47

Henkje Netherlands +10195

Anthony is echt een geweldige speler om naar te kijken en hij is echt een geweldige speler, alleen hij gaat Manchester natuurlijk niet redden. Sterker nog ik denk dat als hij daar heen vertrekt dat hij niet eens tot bloei zou komen daar. Eredivisie is heel wat anders dan premier league. En united is op sterven na dood. Ik kan het mis hebben, maar ik zie hem het op dit moment niet even flikken daar zoals bij ons. Kan beter geduld hebben op een mooiere club. United wil je niet meer zitten vandaag de dag iig sportief gezien.

18-08-2022 16:16

JantjeBeton +2965

Marc "AntHony", lekker man! :-D

18-08-2022 17:09

barry1988 +23997

Gewoon 150 miljoen vragen, als ze dit weekend weer verliezen dan zie ik ze het nog wel betalen ook. Hun eerste bod op Felix was al 130 en het is dat Atletico 350 wil anders hadden ze nog wel meer geboden.
Anders de boel treineren door de voorwaarde eerst een vervanger te halen. Dan op de 31e de deal laten klappen en United overhalen Gakpo op te halen. Dan kunnen die lampen geen vervanger meer halen. Win win 😜

18-08-2022 16:08
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.