'Kroes ging in AZ-periode al in de fout door bezit Ajax-aandelen'

door Jesse ter Haar 95

Bron RTL Nieuws

'Kroes ging in AZ-periode al in de fout door bezit Ajax-aandelen'

door Jesse ter Haar 95

Bron RTL Nieuws

Alex Kroes overtrad in zijn periode bij AZ de regels al, zo schrijft RTL Nieuws dinsdagmiddag. De bestuurder had toen immers al aandelen van Ajax in zijn bezit en dat is in een functie bij een andere voetbalclub niet toegestaan.

Momenteel is Kroes door de Raad van Commissarissen van Ajax geschorst vanwege extra aandelen die hij vlak voor zijn aanstelling in Amsterdam heeft gekocht. De directeur had op dat moment al een fors aantal aandelen, maar kocht er op dat moment nog eens 17.000 bij. 'De RvC heeft extern juridisch advies ingewonnen, waaruit blijkt dat het zeer aannemelijk is dat hij daarmee handel met voorwetenschap heeft gepleegd. Handel met voorwetenschap is een strafbaar feit', schreef Ajax bij de bekendmaking van zijn schorsing.

Het was het magazine Quote dat aan de bel trok toen men erachter kwam dat Kroes aandelen in Ajax kocht terwijl zijn aanstelling al nabij was. Er werden vragen gesteld binnen de club, maar het antwoord daarop liet enige tijd op zich wachten. Het uiteindelijke antwoord was de schorsing van Kroes. Daarbij zou Ajax voornemens zijn om de samenwerking met de kersverse directeur spoedig te beëindigen, maar allereerst voert de AFM een onderzoek uit.

Mogelijk zijn dus echter niet alleen de nieuw gekochte aandelen strafbaar, maar ook de aandelen die hij in een eerder stadium al had. Hij was tegelijkertijd namelijk in functie bij AZ. Het probleem laat zich simpel omschrijven: 'Als bestuurder van de Alkmaarse voetbalclub was het voor hem verboden om aandelen te kopen van een andere betaaldvoetbalorganisatie.'

AZ reageert op nieuws Kroes

RTL Nieuws vroeg AZ om een reactie, maar een inhoudelijke respons kwam er niet. 'AZ heeft kennisgenomen van de kwestie tussen Alex Kroes en Ajax', zo geeft aan woordvoerder aan. 'Voor ons is wat nu boven tafel lijkt te komen ook verrassend. Omdat er nu - blijkbaar - een onderzoek komt van de AFM onthouden we ons op dit moment van verder inhoudelijk commentaar.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Bensco +7175

Feiten op een rij:
- Kroes zijn uitlatingen in het boek “Ajax in crisis” had die beter niet kunnen doen. Het voegt niks toe en draagde niet bij aan de bestuurlijke rust bij Ajax
- Kroes zijn link met SEC is onwenselijk. Hij mag er wellicht niet werken maar de lijntjes tussen hem en zijn oud collega’s zijn er wel degelijk. Informatie tussen beidde partijen is snel uitgewisseld. Het zij bewust danwel onbewust.
- het moment om 17.000 aandelen (dik 40% van zijn totale pakket) te kopen op uitgerekend de dag van zijn aanstelling is ronduit knullig. Hij mag zich wellicht van geen kwaad bewust zijn maar dat maakt het niet minder dom. Zo heeft hij ook gewoon toegeven in zijn eigen statement. Of het echt handelen is met voorkennis laat ik maar even in het midden tot de AFM tot een conclusie komt
- AZ heeft in statement aangeven “verrast te zijn”. Met andere woorden, ook zij waren niet op de hoogte van zijn aandelen pakket.

Het spreekt allemaal niet in zijn voordeel. Persoonlijk zou het mij geen ene reet interesseren of die wel of niet heeft geprofiteerd van deze transactie of zijn aandelen had immers op sportief vlak hoge verwachtingen van hem. Ik had het wel los van elkaar kunnen zien.

02-04-2024 21:40

NwankwoTita +1928

En wederom faalt de RVC op werkelijk alle gebieden door niks te checken bij de aanstelling van Kroes en pas na door een tijdschrift erop gewezen te zijn, in actie te komen.

. Wederom mosterd na de maaltijd.

Maar goed, van Oevelen, Schlick en Mosman blijven uiteraard vrolijk zitten want ego en het baantje is belangrijker dan Ajax zelf. Om te kotsen dat volk en de directe aanleiding voor de ondergang van onze prachtige club. Hoeveel klappen kan deze club nog verdragen.

Ik hoop zo dat er nu eindelijk terug naar de kern wordt gegaan en Jonk, Kinsbergen en Jordi Cruijff binnen worden gehaald.

02-04-2024 18:33

Ajax_026 +3088

Jordi Cruijff?… hoe vaak moet dat nog gevraagd worden op basis van wat maakt hem een goede TD.

02-04-2024 20:19

WantAmsterdam +116219

Houd Jonk ver weg van onze club. Jordi heeft precies niks met Ajax, zit ik ook niet op te wachten.

02-04-2024 20:27

DannyAdam2 +3386

Hou eens op met deze politiek correcte onzin!!

Kroes verkoopt zijn aandelen en daarmee is het klaar.

Niet altijd zo fucking moeilijk doen!!!!!!

02-04-2024 18:19

Dazoo +3143

Doe niet zo simpel man. Dit zijn heel normale en heel goede regels die mafiose praktijken buiten de deur houden.

02-04-2024 18:31

Omar +17193

Ja man, en dan vervolgens al je sponsoren kwijtraken. Super slim

02-04-2024 18:40

PeterLarsson +13328

Was de wereld maar zo simpel…

02-04-2024 19:29

Nr.10 +111573

Één ding staat vast: Kroes heeft er een potje van gemaakt en is op roekeloze manier omgegaan met het clubbelang van Ajax. Goed dat hij weg is.

02-04-2024 18:10

LukaLitmanen +82281

Rvc ook weg

02-04-2024 19:03

Nr.10 +111573

De commissarissen van Praag, Blind en van Wijk ook maar even wegsturen? Die zijn enkele maanden nadat de aanstelling van Kroes al rond was, überhaupt pas toegetreden tot de RvC. Of doel je alleen op de andere RvC leden?
Ik vind het echt raar dat iedereen hier maar roept ‘RvC weg’, zonder verdere toelichting of specificatie.
Welke commissaris(en), en waarom precies?

02-04-2024 20:20

Balgevoel +31022

Exact. Kroes is onvoorstelbaar onzorgvuldig omgegaan met zowel z'n droombaan als droomclub. De intentie is niet eens echt van belang, je kan simpelweg niet bouwen op iemand die a) zo'n zaak boven het hoofd hangt en b) blijkbaar geen idee heeft wat-ie precies aan 't doen is, ook al schijnt hij veertien miljoen waard te zijn... Met wat we tot nu toe van 'm gezien en gehoord hebben, is het nu of straks. Dan liever nu...

03-04-2024 10:28

MarkP +21773

Kroes komt op mij over als een beroepsgokker die geilt op geld, niet een man waar ajax op zit te wachten in de misere waar ze nu zitten.

02-04-2024 17:48

Amp +38000

Kan me niet voorstellen dat kroes toen niks bij az heeft gemeld. Kan gewoon niet waar zijn. Vieze streek dit van de data-duitser😂

02-04-2024 17:46

JanBiesbos +29271

Nu rolt de een of de andere heen

02-04-2024 17:33

Dennisvm +1761

Ooo dus dit worden ook negatieve berichten over AZ. Dat die dit niet gezien hebben en hier niet naar gehandeld hebben. Of is het negatieve nieuws alleen bij Ajax van toepassing? Uiteraard niet goed te praten maar hoge bomen vangen wel veel wind zullen we maar zeggen

02-04-2024 17:20

Jeugd +24909

Wat een gejank

02-04-2024 17:31

Been +12564

Ja, hij kon moeilijk aandelen AZ kopen. Je moet toch wat he?!

02-04-2024 17:19

DEELM +11891

Als de RvC extern informatie heeft ingewonnen waarom hebben ze afgelopen zomer dan niet geactiveerd? De RvC heeft toch het best voor met de club neem ik aan? Dan probeer je dit gezeik toch juist te voorkomen. Dat nu zo snel na de start van Kroes deze zooi al op tafel komt doet bij mij alle alarmbellen afgaan. Er riekt hier iets niet goed in deze zaak en de RvC heeft er baat bij ben ik bang. Dat zal op den duur ook wel weer boven water komen, waardoor de onrust nog lang niet voorbij is verwacht ik.

02-04-2024 17:17

Been +12564

De RvC heeft enkel het beste voor met hun eigen positie.

02-04-2024 17:19

Nr.10 +111573

Ik denk dat de RvC pas advies heeft gezocht op het moment dat Quote vragen is gaan stellen, dat blijkt wel uit het verhaal hè. Van Praag zat er überhaupt nog niet tijdens de aanstelling van Kroes, dus die had toen moeilijk wat kunnen doen hè.
De reden dat het nu aan het licht komt, na de start van Kroes, is ook al vermeld in de berichtgeving: de AFM gaf op 15 maart een melding dat iemand voor 400.000 euro aandelen had en in functie is getreden bij Ajax, toen is Quote vragen gaan stellen.

02-04-2024 18:12

DEELM +11891

Ja ik snap dat 't weer actueel is geworden na de vragen van Quote, maar ze hadden dit toch intern op moeten lossen aangezien de RvC op de hoogte was van de aandelen van Kroes? Dan maakt 't toch niet uit of Van Praag er destijds wel of niet was. Dan had hij eerst intern navraag moeten doen in hoeverre er geacteerd is op de vraag van Kroes wat hij beste kon doen met portefeuille. Voor zover nu bekend is heeft de RvC helemaal niet geacteerd en flikkeren ze Kroes nu voor de bus. Dat riekt naar een vies spelletje en dat baart mij zorgen.

Dit staat overigens los van het feit dat ik het echt oliedom en naïef vind van Kroes om in deze situatie te komen.

02-04-2024 18:44

Bjornisajaxcied +585

Andere poppetjes er was toen geen algemeen directeur, en volgens mij zat ons Hans worst in de RvC die kale weetje wel, en idd mosman en schlick. Die moeten we er hoe dan ook uit. Ik denk ook dat die vreselijk vent Hendriks hier mee te maken heeft.

02-04-2024 20:23

Jww +2411

Het is een Klassieke Griekse komedie

02-04-2024 17:10

Odysseus +14340

Tragedie

02-04-2024 17:19

Jww +2411

dat is de komedie

02-04-2024 17:21

Tecmessa +1787

Dit vroeg ik me vanochtend ook al direct af: kun je als je bij AZ in dienst bent aandelen hebben van een concurrerende voetbalclub. Leek me ook geen zuivere koffie.

Je snapt niet dat als hij dit echt heeft gemeld bij de RvC, daar niet direct allle alarmbellen zijn afgegaan.

02-04-2024 17:07

jerryisthename +31984

En dan hebben we zo lang op deze charlatan zitten wachten....hahahahahahaha. Wat een slechte film dit...😂

02-04-2024 17:05

jerryisthename +31984

Misschien wel ja.

02-04-2024 18:46

Bassey +8233

En doorrrr beter nu dan over drie maanden

02-04-2024 16:58

Been +12564

Ouwe optimist!

02-04-2024 17:21

Bassey +8233

Lekker in het hier en nu tis gebeurd nu weer verder

02-04-2024 17:24

Gonzalez75 +5889

Hier is maar 1 woord voor wat betreft deze (voormalig) algemeen directeur: Pannenkoek!
Wat ben je toch voor een soepgroenten als je dit op zo'n manier doet. Stommer dan stom.

02-04-2024 16:54

Ricoteb +53178

Het doet nu wel erg veel pijn dat je als club wéér wordt teruggeworpen. Maar het is wel beter dan het nu uitkomt, in plaats van straks tijdens de zomerperiode. Kroes is simpelweg onbetrouwbaar gebleken. Voor ie ook maar bij Ajax begon al de wet overtreden, bij AZ de statuten overtreden. En dan moet ie dus nog beginnen met daadwerkelijke deals maken.

Ik kan me best voorstellen hoor dat de RVC dit deels als politiek statement gebruiken. En ook dat is iets wat grondig onderzocht moet worden. Maar als je net als Kroes tegen heilige huisjes aan wil gaan trappen, moet je zelf wel zorgen dat je het goed voor elkaar hebt. Kroes heeft er zelf een teringzooi van gemaakt, dit alles is zijn eigen schuld

02-04-2024 16:50

RepoocElad +9964

Mijn intuïtie zei bij dat Ziggo interview van hem al dat het veel gladde praatjes en weinig oprechte, inhoudelijke antwoorden op vragen waren (van onze hoofdsponsor notabene!).

02-04-2024 16:49

BlikOpAjax +610

Het vele knippen in het interview was in ieder geval niet sterk.

02-04-2024 16:59

AjaxNoo1 +2120

In dat artikel van ESPN staat dat Kroes zich 2 maal heeft schuldig gemaakt aan handel met voorkennis

De 1ste keer was 6 April 2022 toen hij in het midden van de sollicitatie voor TD de dag nadat hij met Blind had gesproken besloot om voor het eerst aandelen te kopen..

Ook blijkt uit zijn eigen woorden mbt zijn aandelen bij Go Ahead indertijd dat hij die ook gwoon voor winst heeft gekocht en niets mbt "skin in the game" onzin.

02-04-2024 16:48

Been +12564

Precies, skin in the game dus.

02-04-2024 17:24

AjaxNoo1 +2120

Nee hij wou zijn Go Ahead aandelen niet verkopen toen hij voor Ajax TD in aanmerking kwam want hij wou ze een paar jaar houden en er dan lekker winst op maken. (Zijn woorden).

02-04-2024 18:22

PetrusKeizer +10739

het wordt steeds gekker. Kroes geeft zelf aan dat Ajax steeds op de hoogte was. Nemen we aan dat dat klopt. Maar de RvC wist niet van het gegeven wanneer die aandelen in zn bezit gekomen waren? Als de RvC dat in n vroeg stadium wel wist, waren ze zich niet bewust vh feit dat Kroes die aandelen, werkend voor AZ, al niet in zn bezit had mogen hebben ?( aannemende dat dat laatste klopt). Maar daar was geen actie op geboden....heel vreemd, allemaal.

02-04-2024 16:43

YugoVik +33331

Beide kanten zitten fout, dus beiden opzouten..

02-04-2024 16:44

RepoocElad +9964

Tot dusver weten we alleen dat Kroes fout zat. Hij geeft het notabene toe op LinkedIn. Voor de RvC is het belangrijk in hoeverre zij checks hebben uitgevoerd. Als ze Kroes hebben gezegd dat het niet mocht of ernaar hebben gevraagd, dan is het echt alleen Kroes te verwijten. Hebben ze dat niet gedaan, dan kunnen we ze nalatigheid verwijten, en dat is erg matig voor een RvC. Maar Kroes lijkt echt hoofdschuldige te zijn hier.

02-04-2024 16:53

YugoVik +33331

Hij is ook de hoofdschuldige, maar je verwacht van de rvc toch wel meer dan dit

02-04-2024 16:55

Lars93 +935

En wie van de RvC moeten dan opzouten? Want een deel was geen commissaris ten tijden van de aanstelling van Kroes….

02-04-2024 16:56

Odysseus +14340

@Lars: de vraag stellen is ‘m beantwoorden.

02-04-2024 17:22

Slang3 +46102

kan zijn dan de mensen in de rvc die hij het vertelde, nu niet meer in de rvc zaten

02-04-2024 16:51

PetrusKeizer +10739

Zo werkt het niet, Slang... er ligt dan echt wel n dossier, en belangrijke beleidszaken, gespreksverslagen, notulen en wat dies meer zij worden door commissarissen die de RvC verlaten normaal gesproken overgedragen. Plus natuurlijk vergaderingen waarin bijpraten en mondelinge overdracht.Dat is in elk bedrijf zo. Beursgenoteerd of niet....

02-04-2024 17:06

KarimB +11764

Is de K op je toetsenbord kapot :P

02-04-2024 17:01

PetrusKeizer +10739

Nee! 😂

02-04-2024 17:03

Robertini +39770

Ik vind dat ook behoorlijk vreemd eigenlijk. Stel je voor dat hij bij ons zit en lekker psv aandelen koopt.

02-04-2024 16:43

Bruno04 +15834

Dat is sentiment. Hoef je niks achter te zoeken. Zelfde als je bij alphabet (Google) zou werken en je koopt aandelen Meta (Facebook, instagram etc) omdat ze aantrekkelijk gewaardeerd staan.

Maargoed sommige bedrijven hebben het contractueel vastgelegd. Ik mag ook geen aandelen in mijn portfolio van concurrentie

02-04-2024 17:00

Redrum +96283

Het is nooit saai bij Ajax, maar ik begin als supporter nu toch wel een beetje overprikkeld te raken. Wat mij betreft mag het nu wel even iets minder allemaal.

02-04-2024 16:42

daslogisch1 +10199

Dan heb ik nog zwartgalliger nieuws voor je: het wordt alleen nog maar erger en duurt allemaal nog langer...Hopelijk straalt dat niet door op het veld nu en in het volgend seizoen en dat hoeft ook niet zo te gaan is in het verleden gebleken, on the upside.

02-04-2024 16:45

Redrum +96283

Alle hoop die op Alex Kroes was gevestigd kan in ieder geval weer de prullenbak in. Op dit moment is er geen enkel vooruitzicht op verbetering dus. Maar inderdaad, het hoeft niet te betekenen dat volgend seizoen ook al verloren is. Ik ga er alleen voor het gemak vast wel van uit dat het alleen nog maar erger wordt, voordat het beter gaat worden.

02-04-2024 16:56

AjaxDeBesteClub +18786

Het is gewoon een onbetrouwbaar figuur. Ik denk dat het heel erg goed is om een grootschalig onderzoek in te stellen naar alle belangrijke figuren van de afgelopen periode. Er zijn zoveel slechte en onlogisch beslissingen gemaakt. Dat het goed is om te controleren hoe zuiver alles is, wat er binnen Ajax gebeurt.

Wat zijn de overwegingen geweest om Schip trainer te maken tot het einde van het seizoen? Waarom wisten ze in oktober al dat alle aankopen verkocht moesten worden in de zomer? In hoeverre zijn de opstellingen op een eerlijke en onafhankelijke manier gemaakt? Waarom stapt Sosa opeens over naar SEG? In hoeverre is de Henderson deal op een zuivere manier gegaan? Wat zijn de belangrijke overwegingen in de zoektocht naar een nieuwe trainer? Waarom komt deze Kroes rel nu pas naar buiten? En zo zijn er nog veel meer vragen...

02-04-2024 16:39

YugoVik +33331

Niet transparant, hij had kale en kokkie in zijn zak en via hun kwamen zijn mooie praatjes de wereld in.. Die 2 waren zo overtuigd van hem, ik sluit niet uit dat hun alle info van hem kregen..

Voor hun 2en zal het pas zuur zijn, want ze geloofden hem echt..

02-04-2024 16:39

GAjax31 +16275

Of die twee hadden gewoon oprecht een goed gevoel bij Kroes? Niet overal zit iets achter.

02-04-2024 16:40

YugoVik +33331

Dat zeg ik, hun 2en geloofden hem echt.

02-04-2024 16:40

bas.v55 +683

Sinds wanneer nemen we die 2 figuren serieus ?

02-04-2024 16:55

YugoVik +33331

Er kijken veel supporters naar hun, ik vind hun wel vermakelijk en je moet ze met een korreltje zout nemen..

02-04-2024 16:56

NipeB +15850

Kroes is exit. Beter zo. Laten we de bladzijde zsm omslaan. We hebben op korte termijn een AD, TD en hoofdtrainer en staf nodig. Veel interessanter dan een passant die hier 2 weken effectief werkte en daarvoor al genoeg in opspraak was.

02-04-2024 16:37

Koekepeer +1466

Wat hebben we niet nodig eigenlijk? Het lijkt bijna het oprichten van een nieuwe club. Niemand weet meer echt hoe de organisatie in elkaar steekt.

02-04-2024 16:50

NipeB +15850

Heb je gelijk in. De crisis is nog lang niet voorbij. Stel nu gewoon Arnesen aan. Die snapt tenminste hoe een voetbalclub werkt, is rustig en ervaren en zelfs een ex-Ajacied.

02-04-2024 17:01

4xEC1 +7756

Ik snap wat je schrijft, maar ik ben echt nog aan het bekomen van het nieuws hoor. Met veel bombarie werd hij binnengehaald, eindelijk iemand die het op de rit zou gaan krijgen, en dan gebeurt er dit.... Schok na schok dit seizoen.

02-04-2024 18:00

NipeB +15850

Snap ik. Ik vond de benoeming van Kroes al een blunder. Als je het als goed nieuws zag, begrijp ik het helemaal. Sterkte. Het is vreselijk voor Ajax. Er is gewoon totaal geen leiderschap in onze club.

02-04-2024 18:09

4xEC1 +7756

Je laatste zin; wie bij Ajax moet dit op de rit krijgen??

02-04-2024 18:30

NipeB +15850

Ik zou als AD Arnesen nemen. Die zit nu bij PSV maar wil misschien wel praten. Goede vent. Kinsbergen is er ook.

02-04-2024 18:34

4xEC1 +7756

Tsja, klinken als logische namen.

02-04-2024 18:48

NipeB +15850

Bijzonder dat ze niet eerder al werden genoemd. Arnesen vind ik echt een no brainer. Bescheiden vent ook die zichzelf niet zo op de voorgrond zet.

02-04-2024 18:55

4xEC1 +7756

Arnesen werd vooral als TD genoemd eerder, waar ik hem ook wel geschikt voor acht.

02-04-2024 19:21

Kryptonite +76987

Hoe ongelooflijk tragisch dit voor Ajax ook is, dit is keiharde karma voor Kroes. Terwijl de club in de fik stond je zo ongenuanceerd uitlaten over de voormalige TD, terwijl je totaal niet op de hoogte was van de feiten en omstandigheden. En dan blijkt nu diezelfde Kroes die Mislintat een "charmante oplichter" noemde zelf een crimineel. Boontje komt om zn loontje.

02-04-2024 16:36

AjaxHoorn +32989

Karma zeker. Maar dit is ook wel ontetecht overigens.

02-04-2024 16:39

Kryptonite +76987

Waarom onterecht?

02-04-2024 16:45

AjaxDeBesteClub +18786

Toen Mislintat nog in dienst was, ging hij naar de Telegraaf lekken dat hij Mislintat een oplichter vond en dat hij hem zo snel mogelijk liet ontslaan. Ik vind dat extreem goedkoop, oncollegiaal en ook geen enkel nut hebben.

02-04-2024 16:51

WantAmsterdam +116219

Weer eens perfect verwoord. Dat was mede de reden dat ik vanaf het begin kritisch op hem was. Naast het feit dat hij nog niks heeft gepresteerd dan. Als je een grote mond hebt moet je het ook laten zien.
Lijkt gewoon een achterlijke slang te zijn. Geloof er echt niks van dat hij zo dom is dat hij nog nooit van insider trading heeft gehoord. Als wel, dan is die echt compleet ongeschikt voor wat voor een functie dan ook.

02-04-2024 18:27

wijzijndebeste123 +165338

Over en sluiten voor Kroes. Nu vol gas Ajax DNA. De Boer, Bergkamp, Kluivert, Schip en Davids. Met n broodje ossenworst id hand tijdens n rondootje naar de top.

02-04-2024 16:30

RonaldMcDonald +5072

Je vergeet Seedorf en Bogarde.

02-04-2024 16:31

DarkChild +3451

tja...hoe erg ik het ook met je eens ben qua Ajax DNA, dit doet Alex toch echt allemaal zelf. Zo moeilijk zijn deze regels niet.

02-04-2024 16:31

GAjax31 +16275

Het zijn ook geen namen waar ik blij van word, maar dat gehaat op Ajax DNA op AS begint wel een beetje vermoeiend te worden. In de huidige situatie waarin Ajax verkeert gaan echt geen buitenlandse toppers instappen, dus dan kom je al gauw uit bij mensen die een band hebben met Ajax.

Overigens zie ik Seedorf wel graag een functie krijgen bij Ajax, maar dat terzijde.

02-04-2024 16:33

sucre +15267

@123, je kan Kroes toch niet verdedigen? Het is een domoor met een hele grote mond. Dat komt nu als een boomerang bij hem terug.

02-04-2024 16:36

KarimB +11764

Ik ga nog liever op date met Sugar Lee Hooper

02-04-2024 16:36

Thaschja55 +1714

leeft die nog ?

02-04-2024 16:48

KarimB +11764

nee haha

02-04-2024 16:49

YugoVik +33331

Kroes heeft zijn eigen glazen ingegooid..

02-04-2024 16:38

AjaxHoorn +32989

Ja ik ben er wel klaar mee.

02-04-2024 16:39

PetrusKeizer +10739

je herhaalt je melige grappen , broodje ossenworst (heerlijk!) en zo wel met grote graagte, wzdb123

02-04-2024 16:39

wijzijndebeste123 +165338

Beetje mosterd erbij!

02-04-2024 16:53

Web +178830

Kroes heeft dit zelf gedaan hoor

02-04-2024 16:41

LukaLitmanen +82281

Webbie is ook wakker

02-04-2024 16:45

Web +178830

Jij had gedacht dat ik iemand met die praktijken de hand boven het hoofd hou?
Jij had het zeker alweer voorspeld

02-04-2024 16:48

Web +178830

Benieuwd waar AFM mee komt

02-04-2024 16:30

FWAjacied +3899

En ook al aandelen kopen op het moment dat hij goede gesprekken had met RvC en Danny Blind voor functie technisch directeur. Verhaal wordt er niet beter op voor hem.

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/13456787/reconstructie-hoe-alex-kroes-al-twee-jaar-extra-kennis-over-ajax-had

02-04-2024 16:28

Web +178830

Die moet je ook niet meer terug willen zien
Wat een bak ellende in de club
En wie recht de rug en pakt het op

02-04-2024 16:31

Thaschja55 +1714

Peppie en Kokkie wisten het gister nog niet 😉 zag net de aflevering

02-04-2024 16:49
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.