Geruchtenmolen: 'Ajax doet Klaassen contractvoorstel: wachten op akkoord'

door Ajax Showtime 1328

Geruchtenmolen: 'Ajax doet Klaassen contractvoorstel: wachten op akkoord'

door Ajax Showtime 1328

Laatst geüpdatet

De transfermarkt is in sommige landen nog geopend en dus zijn er nog altijd transfergeruchten rondom Ajax. In de Geruchtenmolen lees je de laatste transfergeruchten rond de club, maar denk eraan: neem het soms met een korreltje zout!

Bestel het nieuwe derde shirt van Ajax in de Ajaxshop!

Vrijdag 13 september:

'Ajax doet Klaassen contractvoorstel: wachten op akkoord'

Ajax gaat mogelijk toch opnieuw in zee met Davy Klaassen, schrijft Transferwatch op vrijdagmiddag. De middenvelder traint vanaf maandag mee bij Jong Ajax en eerder werd aangegeven dat een nieuwe verbintenis niet de insteek was van de Amsterdamse club. Desondanks zou Ajax toch een contractvoorstel hebben gedaan. Klaassen zou een tweede terugkeer in Amsterdam zien zitten, waardoor het alleen nog maar wachten zou zijn op een akkoord tussen speler en club. Klaassen mocht Ajax vorig jaar verlaten om naar Internazionale te gaan, maar daar mocht de Nederlander ook weer transfervrij vertrekken. Sindsdien zit Klaassen zonder club.

Maandag 9 september: 

'Istanbul Başakşehir meldt zich in Amsterdam voor Wijndal'

Owen Wijndal kan Ajax nog op huurbasis gaan verlaten. Volgens Nicolò Schira heeft Istanbul Başakşehir gemeld bij de club uit Amsterdam. De transfermarkt is gesloten in Nederland, maar in Turkije is de markt tot en met vrijdag 13 september geopend. Hierdoor zou Wijndal, die niet in de plannen van Francesco Farioli voorkomt, kunnen vertrekken naar Istanbul Başakşehir. Ajax wil Wijndal het liefst definitief kwijt, maar met een optie tot koop zouden de Amsterdammers overstag kunnen gaan.

Lees meer over:
Plaats reactie

Dapperestrijders +4537

Met Klaassen breng je rust, diepte en ervaring op het middenveld en die heb je hard nodig in de EL.

14-09-2024 09:22

Krullen +8035

Ervaring in het niks doen? Gozer was vorige keer al waanzinnig slecht, wat gaat ie nu beter doen?

14-09-2024 09:42

tijssenajax +13920

Sommigen hier denken geloof ik dat Deef 23 is en blijft.

14-09-2024 11:07

johanisajax +8825

je kan hem alleen niet inschrijven 😂

14-09-2024 12:03

Hans Verhagen +14053

Mister 1-0..Vergeten dat Davy vaak net goed stond en een doelpuntje meepikte.. We gaan soms op een vreemde manier met Ajacieden om. Net als trainer Frank de Boer die na 4 kampioenschappen en een minder seizoen met pek en veren de Arena werd uitgedragen omdat hij er ineens niks meer van kon. Van mij mag Davy lekker terugkomen. Balletje kaatsen op Brobbey die de bal vasthoud en Davy die zelf het één tweetje binnenschiet.

14-09-2024 08:53

hendo +4769

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1225647/herboren-ihattaren-werkt-hard-aan-comeback-woog-op-een-gegeven-moment-117-kilo.html

Op een presentatie contract doen? Kan nooit slechter zijn als banel...
En als je hem eenmaal wwer op niveau hebt

14-09-2024 07:59

Floki +346

Ik hoop zo dat je een troll bent

14-09-2024 08:20

hendo +4769

En bedankt...

Waarom, wil jij met banel op linksbuiten spelen?

14-09-2024 11:17

WouterB +915

liever dan hem

15-09-2024 13:24

tijssenajax +13920

wel knap dat ie nu al 117 kilo weegt. Daar is flink wat vanaf.

14-09-2024 11:08

FdJMdL +4505

hopelijk ketst het af maar ik zou eigenlijk niet weten wat er nog fout kan gaan

14-09-2024 01:42

afca1985 +21179

Hopelijk komt Erik langs ;)

14-09-2024 02:36

FdJMdL +4505

haha dan is Erik een nog grotere held

14-09-2024 04:00

Copa077 +2761

Zolang spelers als vd Boomen Mansverk Taherovic nog mogen spelen in Ajax 1 dan Davy zeker!!!

14-09-2024 00:03

Jp777 +8748

Contract tot einde seizoen, prima toch voor de bank en misschien basis. Er zijn veel wedstrijden in korte tijd en voor de breedte dit seizoen prima versterking je hebt anders een vrij smalle selectie en Klaassen kan prima spelen

13-09-2024 23:58

Nr.10 +110941

Het contractvoorstel die je wist dat zou komen.

13-09-2024 23:42

vanreenen +10212

Zou mooi zijn. Geruchtenmolen, maar neem het met een mud zout. Er gaan geruchten dat Benzema naar Ajax komt in de winterstop.

13-09-2024 23:26

Nr.10 +110941

Transferwatch, hele betrouwbare bron.

13-09-2024 23:43

FysioPat020 +25603

Lekker met Deef en Weghorst 2 spelers die niet goed zijn voor de sfeer in de groep want niet tevreden met een plek op de bank.

13-09-2024 23:16

PuurGeluk +4810

Zonde van t geld. Had ik liever Namli gezien. Op die positie komen we nog wat te kort.

13-09-2024 22:38

Kryptonite +76738

Ik kan m'n ogen niet geloven. Zijn wij Ajacieden of Ado supporters? Waar is jullie ambitie, waar is jullie eer? Zijn wij echt tot een soort Feyenoord uit het MvG tijdperk verworden?

Ik zie hieronder reacties als "hij is een echte Ajacied", "ah joh, hij zal niet zoveel kosten" en "wie weet kan hij idd wat toevoegen aan deze selectie". Laten we deze uitspraken ontleden.

1. Hij is een echte Ajacied: dus? Er zijn meerdere spelers en trainers die die titel verdienen. Alleen Ajax bloed is niet genoeg, de persoon in kwestie moet ook wat kunnen toevoegen. Hebben we dan niks geleerd van Schip vorig jaar?

2. Ah joh, hij zal niet zoveel kosten: ten eerste we moeten überhaupt ieder dubbeltje omdraaien. Dus ook spelers die "niet zoveel kosten" kunnen we er nu niet bij hebben, tenzij ze echt wat toevoegen. En dan slaan we direct een bruggetje naar het tweede argument: het gaat er niet om hoeveel hij kost, als hij voetballend niets toevoegt dan is iedere euro weggegooid geld. We moeten toch ook niet zomaar Dijks terughalen bijvoorbeeld, ook al komt 'ie gratis voetballen?

3. Wie weet kan hij wat toevoegen aan de selectie: jongens, dit is niet Dave Klassinho, een 17 jarig exotisch talentje van Botafogo dat we niet kennen. Wij kennen Klaassen door en door. Uit de jeugd, uit zijn periode in Ajax 1, uit zijn terugkeer bij ons. Het laatste deel van zijn terugkeer periode was hij werkelijk waar verschrikkelijk. Balletjes afwachten in de 16, de spits in de weg lopen, gapende gaten op het middenveld, gemiddeld 10 balaanrakingen per helft. Hij is heus niet met de tijd ineens beter geworden, eerder achteruit gegaan. Als ik me niet vergis volgt Oxxer Inter en hij heeft hem daar ook zien spelen en vond hem nog slechter dan bij ons.

Als Klaassen een ex speler van Feyenoord was geweest, en dat zou niet ondenkbaar zijn gelet op zijn speelstijl, dan stonden we nu allemaal met fakkels en hooivorken voor de Arena. Maar nu hij een oud speler is en een echte Ajacied, vinden we het allemaal prima.

Stop met dit nostalgische Ajax DNA geneuzel. Het verneukt de club.

13-09-2024 22:34

FysioPat020 +25603

Hèhè. Eindelijk iemand die het begrijpt en ziet hoe de vork in de steel zit. Je zou haast denken dat de meesten hier het liefst zien dat Staafje terugkeert op het oude nest om alles vol te schijten.

13-09-2024 23:14

NouridolbergNeres34 +1889

Sjaak Swart is ook een echte Ajacied misschien moeten we Sjakie ook maar weer een contract geven, we kunnen wel een rechtsbuiten gebruiken. Ik snap er ook geen reet van waarom veel mensen Klaassen weer terug willen zien als speler.

13-09-2024 23:32

Kryptonite +76738

En dan de rest die zich fel uitspreekt tegen de komst van Klaassen "geen echte Ajacied" noemen. Dit zijn dezelfde Ajax DNA schaapjes die voor de komst van Schip waren. Helemaal niets geleerd van het verleden.

13-09-2024 23:38

JariLitmanen87 +7934

Als dit waarheid is, dan kan Kroes wat mij betreft echt oplazeren. En ik was een groot voorstander van zijn aanstelling, maar wat hij laat zien zit echt dicht tegen amateurisme aan.

13-09-2024 22:23

Ajaxfan31183 +16391

Die anti Klaassen supporters hier, helemaal in paniek omdat er een gerucht de rondte in gaat dat er een contract is aangeboden, nou van mij mag hij komen hoor, goede opvulling voor de breedte, er spelen straks veel potjes achter elkaar , met name doordat er keer op keer gestaakt wordt en potjes zoals tegen een Almere of een rkc, daar kan Klaassen nog wel van waarde zijn, als er spelers van het basis elftal gespaard moeten worden voor de grotere wedstrijden

13-09-2024 22:05

Ajaxsupporter02 +13851

Je kan beter jeugd erin zetten dan een uitgebluste Klaassen.

13-09-2024 23:23

Ajaxfan31183 +16391

Ja de jeugd inzetten wat nog minder is dan zoals jij het zegt een uitgebluste Klaassen

13-09-2024 23:35

Ajaxsupporter02 +13851

Ik denk dat ze niet minder zijn.

14-09-2024 00:56

TJHooker +3927

Ondanks dat ik Klaassen echt alles gun, zou ik hier niet heel blij van worden. Hij heeft op inzet echt veel goeds gedaan maar ook bij hem ontbreekt het eigenlijk aan verfijning. Je ziet hoe eenvoudig FJ en Baas meedoen en regelmatig opvallen, geen grootse spelers maar technisch wel goede techniek. Ik zou zo graag meer fijnbesnaarde spelers willen zien.

13-09-2024 21:53

RSM +3917

Klaassen aub andere club zoeken.

13-09-2024 21:49

Francesco +5446

Klaassen gaat gewoon op de bank zitten bij Ajax net als bij Inter.....

Je zult het zien, in 3 wedstrijden, dat hij nauwelijks het verschil gaat maken..

Eerlijk als Davy moet je dit ook niet willen. 2 mooie periodes gehad met succes en kampioesnschappen. Zijn 2e fase eindige al heel matig...maar is wel kampioen geworden en nog een CL fase meegemaakt van 6 x winnen en toen zat hij ook al op de bank.

Klaassen als je wijs bent ga je nog ergens leuk voetballen waar je in de basis staat.
Hij speelt echt niemand uit de basis die er nu zijn en dat zegt genoeg...verder speelt Faroli niet met een 10.....

13-09-2024 21:36

Cosey2 +6979

Is dat z’n oudere zus op die foto?

13-09-2024 21:34

ditisdebeslissing +4168

Klaassen de nieuwe sjaak zwart.

13-09-2024 21:33

Ewald +6674

Mooi om erbij te hebben. Desnoods een kort contract en in januari weer om tafel

13-09-2024 21:30

Guus.V49 +485

Nou met Klaassen werden we in ieder geval geen vijfde 😒

13-09-2024 21:13

BillSplate +9679

Klaassen die als hangende linksbuiten naar binnen snijdt en keihard in de kruising poeiert. In de 736 minuten daarvoor had ie slechts 231x de bal en heeft hij nog niet eerder gescoord. Kroes verplicht Farioli om Klaassen op te stellen want anders komen er geen spelers in de winterstop aan. Kroes blijkt net als de maffia uit Sicilië mensen onder druk te houden en weet Farioli als een mak lammetje onder zich te houden. Kroes is de baas van Ajax.

13-09-2024 20:51

LyrischLitmanen +54

Poeh, wat een onzin. Bijna knap.

Als Klaassen nu in die meetrain-periode aantoont dat hij, op dit moment, nog wat toe kan voegen aan Ajax, dan is hij toch gewoon welkom toch? We hebben een bankzitter van Juve gehaald, Traore die niet fit is en allergisch voor zwaartekracht lijkt en een labiele onnodige extra spits. Als Klaassen nu binnen de begroting een rol kan vervullen in het team en zich vol inzet voor de club, dan is hij welkom. Of het nou bij gebrek aan beter is, wanbeleid of niet, op dit moment is een extra speler die bewezen heeft dat hij in een zaadwedstrijd tegen Heracles in de 83e minuut een gelijkmaker of winnende kan scoren gewoon een goede aanvulling op je selectie die totaal niet op orde is.

13-09-2024 21:42

Bky +56352

We hebben nu al 2 pinchhitters van de 3 spitsen, waarvan één geroemd wordt omdat ie dus letterlijk oorlog kan maken in de laatste minuten. Waar heb je Klaassen dan nog voor nodig?

13-09-2024 22:05

Bounce77 +2468

Heeeel blij mee, Klaassen blijft altijd een baas, gewoon een normale gast, op en top Jood, beetje vertrouwen in onze nieuwe trainer gaan we wel zien hoeveel die speelt

13-09-2024 20:50

Laudrup10 +17048

Kan je Kale en Kokkie ook wel bij de selectie halen, voegen voetballend net zo weinig toe maar zijn leuk gasten en op en top jood.

13-09-2024 22:44

Linker-ruitenwisser +180

Lekker hoor, laat Davy maar komen en bied hem een contract aan. Al is het alleen al voor de ervaring, werklust en tonen wat ajacied zijn inhoud

13-09-2024 20:46

tijssenajax +13920

wat houd dat in Ajacied zijn inhoudelijk? Laat me het weten, ben echt benieuwd.

13-09-2024 20:53

Laudrup10 +17048

Haha precies. Elke bal aanname van Klaassen straalt alles behalve Ajacied uit. Eerder Hagenees.

13-09-2024 22:45

Piet Henk Kippenhof +2710

Neeeeeeeee
Houd echt op met me, wat een nachtmerrie

13-09-2024 20:43

supporter sinds +7878

8 weken terug al voorspeld.
Welkom terug Davy 💪

13-09-2024 20:28

TooGoodToBeTrue +1910

Met alle respect hoor, maar dit is toch geen beleid als je Klaassen er nu weer bij gaat halen. Niks dan lof over zijn prestaties in zijn eerste ronde bij Ajax en is toen zeker belangrijk geweest, maar voegde niks toe in het 2de deel. Dat harde werken en agressie is ook verleden tijd, het is tegenwoordig verstoppen en hopen op intikkertje. Dit is nou precies de speler die je niet nodig hebt in het systeem van Farioli en je geeft weer euro's uit aan salaris, nul restwaarde. Kan best zijn dat hij het voor minder doet, maar alsnog we hebben elke euro nu hard nodig. Op deze manier kom je natuurlijk nergens.

13-09-2024 20:23

Baggio020 +2539

We gaan gewoon op zn Frank de Boers kampioen worden.

13-09-2024 20:51

Cosey2 +6979

Dan ga ik wel via teletekst kijken, veel spannender dan in het stadion.

13-09-2024 21:34

TheRiviera +5476

Als Farioli zijn mogelijkse komst niet tegenhoud dan zou je kunnen zeggen dat de trainer toch iets in hem ziet wat hij kan gebruiken. Wie ben jij om te zeggen dat een speler zoals Klaassen we niet nodig hebben in het systeem van Farioli? Alleen de trainer kan bepalen wat wel en wat niet nodig is.

13-09-2024 21:32

TooGoodToBeTrue +1910

Als Farioli hem echt had gewild en hij heeft alle Ajax wedstrijden teruggekeken zoals hij zegt gedaan te hebben, denk je dan niet dat hij al eerder tegen Kroes had gezegd die Klaassen wil ik erbij hebben. Heeft hij niet gedaan.

Farioli zit niet te wachten op Klaassen, maarja nu hij eenmaal rondloopt bij de jeugd hebben ze bij Ajax zoiets van achja waarom ook niet en Farioli zal denken weer extra speler in de selectie terwijl hij de selectie juist kleiner wilde hebben.

13-09-2024 22:04

TheRiviera +5476

Dat is niet hoe het werkt in de voetbal wereld. Ongeacht wat Farioli vind van Klaassen zal de club hem niet als een prioriteit zien om aan te trekken. Nu dat de transfermarkt dicht is kan de situatie anders zijn. Dus laten we het bepalen wat het elftal wel of niet nodig heeft aan Farioli over.

14-09-2024 03:06

TheRiviera +5476

''Farioli zit niet te wachten op Klaassen''

''Klaassen trainde afgelopen week al mee in Amsterdam. Hoewel het aanvankelijk de bedoeling was dat hij zijn conditie op peil zou houden bij Jong Ajax, hevelde Francesco Farioli hem snel over naar de trainingen van het eerste', zo valt te lezen. 'Met zijn bevlogenheid, leiderschap én voetbalkwaliteiten maakte Klaassen indruk op de Italiaan, die bij de clubleiding aandrong op een contract voor de speler''

Nog wat wijze woorden toe te voegen?

15-09-2024 20:09

Starring +4673

Beste Davy Klaassen, hang je voetbalschoenen aan de wilgen! Tis leuk geweest.

Het beste is al tijden eraf.

13-09-2024 20:21

tijssenajax +13920

Geen haar op zijn hoofd die daaraan denkt

13-09-2024 20:54

Kerel +1475

Ik ben in de 60 en bal nog regelmatig.
Kan me niet meer herinneren wanneer het beste eraf was.
Dat het eraf is , dat is wel zeker.
Maar gelukkig bepaal ik zelf wanneer ik ze aan de wilgen hang.
Ga lekker door Dave , tot je niet meer kan. En daarna vlaggen.
Voetbal. Mooier wordt het leven niet meer.

13-09-2024 22:31

Moooo +3962

Blij mee, zijn passie en inzet is altijd top geweest, mister 1-0. Hopelijk prikt hij er een paar in voor ons.

13-09-2024 20:21

Ajaxsupporter02 +13851

Passie en inzet heeft iedereen nu bij Ajax door Farioli. Er is geen enkel argument te verzinnen waarom je Klaassen erbij zou moeten halen.

13-09-2024 22:06

Moooo +3962

Jawel hoor, rendement!
Koppen, looplijnen, timing in de 16, Mister 1-0 en nog meer gedrevenheid.

Je kan een Brobbey/Taylor nog altijd niet vergelijken met een Klaassen qua inzet.

Taylor geweldige speler, vaak hakjes en overspelen terwijl je moet afdrukken. (En dan ook nog lachen, terwijl je een Klaassen ziet ergeren)

Rammen, scoren, bikkelen..

13-09-2024 22:18

Ajaxsupporter02 +13851

Dit klinken echt als Feyenoord argumenten, maar ik vind dan ook dat wat jij zegt echt het enige is wat hij doet in de gehele wedstrijd. En zelfs dan was zijn doelpuntengemiddelde niet eens beter dan de Hlynsson van afgelopen seizoen. Dat zegt wel iets toch?

13-09-2024 22:39

Spielmacher +10682

Davy Klaassen natuurlijk altijd welkom! Farioli is een sterke persoonlijkheid en zal hem echt niet opstellen als hij hem niet de beste keus acht. Cruyff was een groot fan van Dave met zijn scorend vermogen, agressie en werklust.

Welkom thuis kerel!

13-09-2024 20:10

tijssenajax +13920

Denk eerder dat Cruyff zich nu omdraait in zijn graf met je agressie en werklust. Weet je inzet tonen is normaal en dat doen de meeste voetballers uit zichzelf wel. Zeker als ze een trainer hebben die het beste uit ze haalt. Maar op nr1. staat toch dat een speler vaardig aan de bal moet zijn, zeker bij Ajax.

13-09-2024 20:57

Aram +17844

Prima hoor.
Kroes haalt allemaal spelers die niets toevoegen. En dan stelt Farioli ze terecht niet op, juist: omdat ze niks toevoegen. Lekker is dat Kroes, voor het teamproces EN voor het salarishuis.

13-09-2024 21:08

Ajaxfan31183 +16391

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 , je bent een goede komiek

13-09-2024 21:57

Aegukka +677

Cruijff was fan van hoe hij het spel las, kon opendraaien en met een keer raken het spel kon versnellen - niet zijn “agressie en werklust”. Alleen, van die kwaliteiten (die ie echt wel had) hebben we op het laatst ook niet veel meer gezien.

13-09-2024 22:06

Ajaxsupporter02 +13851

Volgens mij was Cruijff fan van hem in de jeugd en beginperiode bij Ajax. Toen was hij echt een prima speler. Nu is hij dat totaal niet meer.

13-09-2024 22:07

HendrikAjax +16830

Dit meen je niet

13-09-2024 20:03

Ajax-Amsterdam +4190

4 spitsen en 999999999 middenvelders?

13-09-2024 20:01

jodelahitie +572

Ik heb liever Klaassen dan Hlynsson. Die laatste wordt elke wedstrijd fysiek totaal overlopen. Dat gaat bij Klaassen niet gebeuren.

13-09-2024 20:00

TheSpecialOne +8830

Nee, Want Klaassen zal volkomen onzichtbaar zijn waardoor er grote gaten zullen vallen op het veld en waar de tegenstander gretig gebruik van zal gaan maken.
Het oude Ajax is weer terug. Bah!

13-09-2024 20:04

tijssenajax +13920

Nou, Farioli gaat niet echt met een 10 spelen, dus dat zal wel meevallen. Verder denk ik dat Klaassen niet veel gaat toevoegen. Maar misschien een invalbeurtje hier of daar.

13-09-2024 20:59

Bky +56352

Dit is dus letterlijk gebaseerd op niets anders dan onderbuik.

13-09-2024 20:07

Oeroeboeroe +18312

Ik vind het meer voorbips 🫣

13-09-2024 20:22

jodelahitie +572

Zeer volwassen opmerking... dank voor je inbreng

13-09-2024 20:52

themons +740

Ik denk gebaseerd op laatste periode bij Ajax waarin hij veel basis speelde en niet erg overtuigde. Maar we hebben in de afgelopen maand gezien dat een goede trainer veel meer uit spelers haalt. Dan kan ook voor Davy gelden.

13-09-2024 20:59

Bky +56352

Ja, en dat kan dus ook voor letterlijk elke middenvelder gelden die we nu al hebben, dit terwijl we middenvelders hebben die we terug hebben gezet naar Jong Ajax omdat we er teveel van hebben. Is het niet beter om spelers te halen om de kwaliteiten die ze hebben ipv "hopen dat ze beter worden door externe factoren zoals een trainer"? Want met die argumentatie kun je letterlijk elke speler halen.

13-09-2024 22:00

SwissAjaxFan +3972

De 1-0 man🤣😂🤣😂

13-09-2024 19:54

swing +2339

Suk mag van mij ook wel terugkomen

13-09-2024 19:49

FreeThulli +6029

Zou top zijn. Het liefst met de zeehondendribbelaar erbij voor op 10.

13-09-2024 19:54

JantjeBeton +2965

Je bedoelt Demy De Zeeuw met "zeehondendribbelaar"?

13-09-2024 19:59

swing +2339

Nee volgens mij bedoeld hij Kerlon

13-09-2024 20:38

JeffreyAFCA2 +184

Kerlon 🦭

13-09-2024 20:40

Sambavleugels +18691

Branco, Gaaei, Klaassen, Weghorst, een waslijst aan logge controleurs. Pasveer boven Ramaj. En velen hebben de gunfactor nog mee ook. Is dit Ajax?

13-09-2024 19:48

Balgevoel +30817

Zo te lezen zijn veel Ajax-harten nu heel druk met huilen, maar als hij op de training indruk gemaakt heeft, begrijp ik wel dat dit voor beide partijen een prima overbrugging kan zijn. Klaassen is precies niet de technische en creatieve middenvelder die we nodig hebben, maar in de praktijk geldt ook dat we a) niet kunnen rekenen op Berghuis, b) heel veel wedstrijden gaan spelen in korte tijd en c) weinig middenvelders hebben met 'bewezen' neus voor de goal.

Verwacht dat Klaassen vanaf de bank meer energie kan brengen dan Branco en dat hij in het systeem van Farioli (met een véél beweeglijker en compacter middenveld) zomaar eens heel aardig uit de voeten kon kunnen. Is dit een droomaankoop? Verre van. Allicht nuttig. Verder vind ik wel dat Den Deef als Ajacied iets meer waardering zou mogen krijgen. Z'n laatste seizoen was ronduit slecht, maar volgens mij staan daar nog altijd genoeg hoogtepunten tegenover.

13-09-2024 19:42

TheSpecialOne +8830

Klaassen is de sollicitant die tijdens het sollicitatiegesprek een fantastische indruk maakt maar tijdens het werk gigantisch door de mand valt.

13-09-2024 20:06

Balgevoel +30817

Ik verwacht geen wonderen, maar denk dat hij gehaald wordt als selectie-opvulling omdat er gerede twijfels zijn over hoe lang het duurt voordat Berghuis wéér door z'n hoeven zakt. Tuurlijk, onvergelijkbare types, maar ik kan me niet voorstellen dat het idee achter deze transfer is dat Klaassen basis komt.

13-09-2024 20:13

Piet Henk Kippenhof +2710

Dat is toch geen argument??? Berghuis heeft te vaak blessures en dus hebben we Klaassen als back-up...?
Dat is alsof je zegt dat Pasveer te blessure-gevoelig is en dat het daarom logisch is om Michiel Kramer te halen.

Onze meest creatieve speler ligt eruit en dan halen we iemand die de creativiteit uit een stadium zuigt. Zou een hele slechte zet zijn

13-09-2024 20:46

tijssenajax +13920

Ja, precies, daarom riepen hier er al veel dat er een creatieve middenvelder bij moest. Maar is niet gebeurd.

13-09-2024 21:01

themons +740

Nee Berghuis-Klaassen is niet hetzelfde als Pasveer-Kramer. Met een iets andere spelopvatting en evt een andere omzetting kan je namelijk Klaassen op de plek van Berghuis zetten.

13-09-2024 21:01

Piet Henk Kippenhof +2710

Ja en dan krijg je weer kotsvoetbal, alsjeblieft niet

13-09-2024 21:04

NIO +2993

Als je wilt presteren en bouwen aan een nieuw ajax dan is deze transfer echt onbegrijpelijk.. je hebt hlynson fitz jim branco berghuis en Taylor en zelfs Henderson die er kunnen spelen. En dan heb je ook Tahirovic in de jeugd rondlopen die voetballende beter is dan klaassen en net niet trager is dan Klaassen. 4 spitsen en 100 middenvelders aub laat dit niet waar zijn.

13-09-2024 19:37

JantjeBeton +2965

"Tahirovic in de jeugd... "???!😑

13-09-2024 20:01

NIO +2993

Die is toch uit de selectie gegooid en doet toch nu met de jong ajax mee?

13-09-2024 20:09

tijssenajax +13920

Hij traint mee, denk niet dat hij wedstrijden speelt.

13-09-2024 21:03

AFCAjax_1988 +3745

Ik lees net dat Ajax met Yacizi in onderhandeling is?

13-09-2024 19:36

FreeThulli +6029

Waar lees je dat?

13-09-2024 19:47

Godenzonen83 +999

Ik las het ook heeft Turkse clubs afgewezen en is/was in gesprek met genoa en Ajax. Zou stijlvolle aanwinst zijn

13-09-2024 19:49

FreeThulli +6029

Waar las je dat?

13-09-2024 19:50

Balgevoel +30817

https://x.com/ortasahahaber/status/1834627096888352852

13-09-2024 20:00

Dusbaba +15323

Klaassen doet mij denken aan die medespelers vroeger die een vader in het bestuur hadden. Hoe slecht ze ook waren, ze zaten altijd bij de selectie en werden opgesteld.

13-09-2024 19:33

TheSpecialOne +8830

Sjaak Swart is zijn bonusvader die hem telkens Ajax binnenloodst. En tegen een heel hoog salaris hè. Helemaal voor al dat verstoppertje spelen dat hij gedurende een wedstrijd doet.

13-09-2024 19:40

TeringHenkie +28261

En einde van het seizoen is Klaassen weer een flop en heeft iedereen hier ruzie met Web die hem maar blijft beschermen!

13-09-2024 19:29

JaapStam +136640

Als iemand anders hem wel ziet zitten, laat het toch.

13-09-2024 19:30

OpaHooligan +3552

Hoezo, Davy is op bepaalde momenten best een goede aanjager vind ik.

13-09-2024 19:36

Balgevoel +30817

Een betere dan Branco, denk ik. Lijkt me tenminste wel dat hij voor de bank gehaald wordt.

13-09-2024 20:01

TheSpecialOne +8830

Daar hebben we Weghorst al voor. Nu hebben we een type Gravenberch nodig!

13-09-2024 20:07

Flaco +19583

Zelfs Web is om en ziet in dat Klaassen echt niet meer kan.

13-09-2024 19:56

n1traM +242

Naar verluid heeft Ajax een contractvoorstel aan Klaassen gedaan om de grasmat te maaien en van kalklijnen te voorzien. In de rust mag hij de schadeplekken herstellen.

13-09-2024 19:26

TheSpecialOne +8830

Farioli houdt van dit soort spelers. Hebben jullie dat nog steeds niet door?
Rennen zal je! Superieure techniek en dito inzicht is van ondergeschikt belang.
Sjaak Swart heeft dit toch maar weer mooi voor elkaar gebokst. Mama Mia!

13-09-2024 19:26

Sterretje73 +5216

Manmanman..trieste reactie zonder enige kennis alleen om je ontevredenheid te luchten ? Heb je ooit een ander team van hem zien spelen droeftoeter ?

13-09-2024 19:30

TheSpecialOne +8830

Nee. Jij wel dan?!
Nice maakte bijna geen doelpunten heb ik begrepen. In Turkije hadden ze hem al na een paar maanden buiten gezet.

13-09-2024 19:33

Sterretje73 +5216

Ja ik zeker wel ja. En ga gewoon eens achter je club staan ipv elke keer alles af te kraken.

13-09-2024 21:54

NIO +2993

Hard trainen maar eenmaal in het veld als 2e spits in de 16 staan en verstoppertje spelen wanneer er op het middenveld gespeeld moet worden. Heerlijk!

13-09-2024 19:22

KarimB +11304

Gadverdamme wat een matig nieuws. Niks tegen de persoon, maar puur kwalitatief huilen

13-09-2024 19:18

JaapStam +136640

Herkenbaar.

13-09-2024 19:30

JantjeBeton +2965

Mee eens!!!

13-09-2024 20:03

Multi +33187

Pfff, waar de vraag naar creativiteit al 2 jaar enorm groot is komen ze weer aan met een loper. Top gozer verder, maar kom op zeg. Totaal niet wat we nodig hebben eigenlijk.

13-09-2024 19:06

twynestar +28209

Als ie nog echt kon lopen dan had ik het niet erg gevonden.

13-09-2024 19:06

OpaHooligan +3552

Deef zijn creativiteit bestaat eruit dat hij overal op het veld opduikt als een onvermoeibare renner. En dan verwacht niemand de Deef, en dan tikt hij de bal ineens binnen. Hotseknots begonia, alle ballen voor de pot, en Weghorst en Deef frommelen er eentje binnen vlak voor tijd.

Misschien niet oogstrelend voetbal, maar op zich is dat ook een kwaliteit. Als je de drie knikkers maar mee naar huis neemt.

13-09-2024 19:39

Robbie78 +3791

Het bericht waarvan je wist dat het zou komen. Prima wellicht voor de breedte, maar een startopstelling met Klaassen, Taylor en Henderson op het middenveld, ga ik niet trekken..

13-09-2024 19:05

twynestar +28209

Hlynsson, Klaassen, Branco, ik denk dat je daar pas echt bang voor moet zijn dat zoiets ooit op het veld komt te staan.

13-09-2024 19:07

Bky +56352

Hlynsson - Weghorst - Taylor
Klaassen - Branco - Henderson

13-09-2024 19:08

Bky +56352

Eindhoven schudt op z'n grondvesten. Met deze toptransfer gaat Bosz geen 2de jaar achter elkaar een prijs pakken.

13-09-2024 19:04

JantjeBeton +2965

Hahaha, love your sarcasm man!!!😂🙌

13-09-2024 20:04

Caparzo +4219

Wat denken jullie van Tobias Sana en/of Danny Hoesen? Gratis op te halen!

13-09-2024 19:02

Bky +56352

Hoofd niet rood genoeg denk ik.

13-09-2024 19:04

ajax4perez +9526

Meer dan prima als Davey weer komt balllen voor ons!

13-09-2024 19:01

Ajaxsupporter02 +13851

Heb je daar voetbalinhoudelijke argumenten voor? Ik vind het onbegrijpelijk.

13-09-2024 19:13

Devid87 +3532

Werkt hard, is een Ajacied, en kan lopen.

Alledrie complete kul argumenten, maar dat heb ik hier voorbij zien komen.

13-09-2024 19:24

Ajaxsupporter02 +13851

Die zie ik alleen maar voorbijkomen. Dat geloven ze toch zelf niet?

13-09-2024 19:27

TheSpecialOne +8830

Zelfs bij de topamateurs kom je niet ver met bovengenoemde ''kwaliteiten''.
Je moet wel een beetje kunnen ballen hoor.

13-09-2024 19:45
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.