Geruchtenmolen: 'OGC Nice aast op Sneijder'

door Bart Veenstra 107

Geruchtenmolen: 'OGC Nice aast op Sneijder'

door Bart Veenstra 107

Laatst geüpdatet

De geruchten nemen toe nu veel clubs langzaam maar zeker weer gaan beginnen aan een nieuw seizoen. Om die reden plaatst Ajax Showtime nu niet wekelijks, maar dagelijks een Geruchtenmolen. Deze start elke week met een nieuwe portie roddels op maandag, waarna er dagelijks geruchten worden toegevoegd.

Zaterdag:
Ook het Franse OGC Nice, tegenstander van Ajax in de derde voorronde van de Champions League, zou oud-Ajacied Wesley Sneijder willen inlijven, zo schrijft Nice Matin. Mochten de Fransen heel snel zaken doen, zou Sneijder alsnog niet mee kunnen spelen tegen Ajax, zo schrijft Voetbal International. Laatstgenoemde medium schrijft dat zijn zaakwaarnemer, Guido Albers, afgelopen week op het complex van OGC Nice is gesignaleerd.

Vrijdag:
Werder Bremen is volgens het Duitse Fussball.news opzoek naar een vervanger voor de geblesseerde Niklas Moisander en daarvoor is Nick Viergever in beeld. De verdediger is echter niet de topkandidaat, waar Holger Badstuber geldt als eerste keuze voor de club. Ajax gaf daarnaast ook al aan dat Viergever dit seizoen niet mag vertrekken uit Amsterdam.

Dinsdag:
Eduard Sobol
geniet volgens Oekraïnse media van interesse van Ajax. Team #1 schrijft dat directeur spelerszaken Marc Overmars contact met Shakhtar Donetsk heeft gezocht voor de linksback. De 22-jarige verdediger werd afgelopen seizoen verhuurd aan Zorya Luhansk, dat tegen Feyenoord in de Europa League speelde. De vleugelverdediger staat nog tot 2020 onder contract bij Shakhtar.

Hakim Ziyech staat nog altijd op de radar van AS Roma. De Marokkaanse creatieveling geldt echter niet als topfavoriet voor de Romeinen, waar Riyad Mahrez hoger in de pikorde staat. Bij Leicester City staan ze echter niet te springen om een vertrek van de sterspeler en dus bestaat dat kans dat Roma door moet schakelen. Volgens Leggo verlangt Ajax een transferbedrag van 28 miljoen euro voor Ziyech.

Maandag:
Dennis Johnsen
blijft toch bij Heerenveen voetballen. Althans, dat is wat de Friese club graag wil bewerkstelligen met een nieuw contract. De Noor zou op de radar staan in Amsterdam, maar lijkt toch te kiezen voor een langer verblijf bij de subtopper, zo meldt de Leeuwarder Courant. De aanvaller zit dicht tegen het eerste aan, hetgeen naar meer zou smaken.

Door het vertrek van Jaïro Riedewald is Ajax naarstig op zoek naar een linksbenige verdediger. Het Engelse Daily Mail denkt dat de Amsterdammers in deze zoektocht uit zijn gekomen bij Cameron Borthwick-Jackson van Manchester United. Ondanks zijn mindere verhuurperiode aan Wolverhampton kan de jonge verdediger nog rekenen op interesse van Ajax, Leeds, Reading, Heerenveen en PEC Zwolle.

Volgens Tuttomercatoweb wil Borussia Dortmund in januari 2018 werk gaan maken van de komst van Kasper Dolberg. Naar verwachting zal Pierre-Emerick Aubameyang dan vertrekken bij de Duitse club en Dolberg zou daarbij de ideale vervanger zijn voor de ploeg van Peter Bosz.

Lees meer 'De Geruchtenmolen':
Week 22: Ajacieden volop gelinkt
Week 23: Muric, Dolberg en Munir
Week 24: Tete, Kadioglu en USA
Week 25: Raiola, Sneijder en Mas
Week 26: Inter en Ajax 500k uit elkaar
Week 27: Ajax biedt op Rigoni
Week 28: Ajax biedt 14 miljoen op Munir
Week 29: Dolberg op lijstje bij Real Madrid

Speel nu GRATIS mee met de AS TopCoach poule en win het nieuwe uit- of thuisshirt en maak kans op 300 euro Ajax-tegoed!

Lees meer over:
Plaats reactie

NouridolbergNeres34 +1912

Ajax en PSV zijn geïnteresseerd in Uche Henry Agbo van Standard Luik, die dit seizoen wordt gehuurd van Watford. Ook AC Milan, Arsenal en Spartak Moskou zitten achter de verdediger annex verdedigende middenvelder aan.

30-07-2017 00:38

Ronaldinho020 +1

Zou Sneijder zijn komst zeker toejuichen, zeker om zijn ervaring icm zijn voetballende kwaliteiten.. Alleen denk ik dat zijn salariseis en het feit dat die Ajax alleen zou gebruiken als een halfjarige tussenstop niet echt een goede zet zou zijn..

29-07-2017 16:31

klopper +2

Zou best goed kunnen. Sneijder is in Amsterdam en kan makkelijk een gesprek hebben op dinsdag. Klinkt best aanneemelijk.

29-07-2017 15:00

ram +7283

En Van Persie bijna van Feyenoord. Dat zou toch wel geweldig zijn voor ze zeg... Pff...

Je kunt zeggen wat je wil: ze zijn slagvaardig en halen aardige spelers. Bij veel spelers heb ik wel twijfel dat ze misschien niet goed genoeg zijn voor de top. Maar als spelers als Haps, Amrabat en St.Juste in vorm raken en aanhaken, kunnen het allemaal internationals worden.

Feyenoord krijgt echt een top of flop jaar, denk ik. Van Persie zou zeker top zijn natuurlijk. Ik hoop dat hij ook door Ajacieden met respect wordt ontvangen; zoals het hoort met grote spelers.

29-07-2017 13:19

Sjaakvaak +26608

Gelukkig is hun beste speler al hun andere spits. Met KAE er kort achter natuurlijk. Hadden ze beter een goeie verdediger/middenvelder kunnen halen.

29-07-2017 13:49

AFCSANCHEZ +1

VI heeft nu ook een artikel over Nice die aast op Sneijder. Zijn zaakwaarnemer is schijnbaar al gespot op het complex. Hij is geen Ajacied, als hij er volgende week bij is dan hoeven we hem wat mij betreft ook niet te eren. Doei Sneijder.

29-07-2017 13:01

Sjaakvaak +26608

Hij schijnt Ajax benaderd te hebben om een half jaar terug te keren, alvorens hij naar de MLS gaat. Daar had Ajax - terecht - geen zin in. Daarnaast kan hij niet meer speelgerechtigd worden voor de return wedstrijd, aldus VI.

29-07-2017 13:51

OpNaarNummer4 +2006

VI meldt het ook, zou toch lekker zijn als Ajax vol over Nice heen gaat woensdag en dat ie daarna zijn contractje daar gaat tekenen. VI meldt namelijk ook dat de wedstrijd tegen ons sowieso te vroeg komt. Als hij een 1 jarige contraxt had gewild of 1,5 jaar dan had ik hem er graag bij gewild, maar hij wil ff liften op de faciliteiten van Ajax/Utrecht/Nice een half jaartje om vervolgens naar de VS te gaan.

29-07-2017 12:58

DulceDesde +369

Zijn die wel bereid om hem voor een half jaar te contracteren.? misschien kan hij water bij de wijn doen en voor een jaar bij Ajax komen. om daarna naar Amerika te gaan. Kijk hoe Feyenoord zijn best doet voor van Persie.

29-07-2017 12:49

DulceDesde +369

Zijn die wel bereid om hem voor een half jaar te contracteren.? misschien kan hij water bij de wijn doen en voor een jaar bij Ajax komen. om daarna naar Amerika te gaan. Kijk hoe Feyenoord zijn best doet voor van Persie.

29-07-2017 12:49

Suarez16_ +9356

Niet meer iets voor "voetbalnieuws". Sneijder is geen eens een speler van ons.

29-07-2017 11:53

TimAFCA +0

Onzin. Dit is een Franse krant en probeert iets los te maken bij ons voor de wedstrijs van woensdag.

29-07-2017 11:34

Loek14 +8

Hoop het niet voor hem haha

29-07-2017 11:20

Youriajax18 +0

Waar is die danilo pereira da silva dan?

29-07-2017 11:18

Ajaxio +0

Viergever kan gaan.... we hebben Dijksie weer terug. Echte ajacied met fluwelen techniek... altijd opstomen langs die linkerflank... en ik kijk alweer uit naar die perfecte voorzetten die hij op het kruintje van Dolberg legt!

29-07-2017 10:10

AjaxCitizen +2166

Heeft Dolberg dan een stoeltje op de 2de ring? Daar gaan de meeste voorzetten van Dijks namelijk heen.

29-07-2017 12:01

Patajax +2383

ja toe maar nog een verdediger weg

29-07-2017 06:19

NR9 +0

Waar blijven de aankopen van Overmars??
De bank is te smal. We verkopen alleen maar. En onze grootste concurrent Feyenoord wordt alleen maar sterker. Berghuis, van Persie. Overmars actie actie

29-07-2017 02:32

Fredschuit1 +1536

Wij hebben de kracht van Abdelhak.. Niets is sterker dan dat! 90 minuten lang krijgt een nieuwe dimensie. Misschien moeten we ons maar niet versterken, mits we samen blijven. Laat zij die Appie kennen maar dit jaar strijden. Dat is misschien onze grootste aanwinst..

29-07-2017 02:46

3*stars*3 +23573

Turkse competitie is echt niet van een (veel) hoger niveau, dan Eredivisie en daar was het echt niet indrukwekkend wat RVP liet zien.
Zeker na afhaken van Gala, is niveau daar evht gekelderd.

Berghuis...Ach hij had af en toe zijn dag tegen de kleintjes.
Vooral als spelertjes als Calvin Verdonk hem alle tijd en ruimte gaven...

29-07-2017 02:55

Dennis1964 +121

Maar ja je weet ook dat je dus maar weinig mag morzen. De kampioen verliest 2x en speelt 2x gelijk. Wordt dus lastig omdat wij weer als enigste Hollands Hoop in bange dagen zijn. En alle clubs en scheidsrechters maar tegen Ajax zijn. Ach ik weet niet beter. Dus dan maar arrogant. WZAWZDB

29-07-2017 03:24

KennyTeteTuTuTuTu +1

Filipe Luis terug zou echt geweldig zijn maar die blijft nog wss een paar jaar in Madrid

29-07-2017 00:45

Ewald +6736

Gewoon. Slecht beleid. Wederom laat iemand zien, dat hij niet uit het juiste hout is gesneden. Mag niet eeg en krijgt geen contract verlenging. Nu al een paar jaar zonder een echte linksback, midden in CL voorrondes en totaal geen idee wie er zou moeten komen op LB. Selectie is prima in orde, maar man man. Je voorrondes spelend met 4!! Centrale verdedigers is natuurlijk niet echt inspiratie op CL avontuur.

28-07-2017 23:48

Rinus M. +900

Viergever is niet te koop, elftal staat en genoeg jonge spelers op de bank en een coach die de Ajax filosofie snapt, mij hoor je niet huilen en klagen.

28-07-2017 21:47

BobaAjax +702

Wat kan je voor 5 miljoen kopen in deze markt? De sanchezzen zijn schaars.
St juste, Lukassen , haps zijn allen minder dan viergever !

28-07-2017 22:31

mvdk +44319 moderator

Je kunt er een goede transfervrije speler mee vastleggen. Clichy is een ervaren transfervrije linksback ;). 32 of 33 volgens mij.

28-07-2017 22:47

BobaAjax +702

Salaris max 1 miljoen! Dus onmogelijk .

28-07-2017 22:58

Petervandersluis +0

Clichy is naar dezelfde club als elia vgm.

28-07-2017 23:07

mistermiyagi +7

Waar is Viergever beter in dan?
Qua voetballend vermogen lijkt mij dat St Juste de beste voetballer is van het rijtje wat je noemt.
Qua de de bal afstoppen, timing zal ik het niet weten wie de betere is.

Misschien moet je wat minder alles of 1 kam scheren, waarschijnlijk heb je geen een van deze spelers ooit zien spelen..

28-07-2017 23:45

BobaAjax +702

Nee, deze spelers heb ik nog nooit zien spelen , hebben ook nog nooit een wedstrijd in de eredivisie gespeeld! St juste komt gewoon tekort. Hij verliest elk kopduel, en mist kracht. Gaat ook bij Feyenoord niet veel spelen. Haps is een kleine dijks en niet meer, luckassen is sterk maar voetballend nog niet zover als viergever .

29-07-2017 07:15

oudzuid2 +7294

misschien gewoon maar alle verdedigers verkopen?

28-07-2017 21:43

Ajaxbrl +13882

Wanneer kopen we eens wat! selectie is veels te mager! mike verweij houd wijselijk z'n hoofd al dagen lang..

28-07-2017 21:11

de-Ajacied +8

Al onze verdedigers in de uitverkoop en nooit een vervanging van hetzelfde niveau
Zo kom je nooit verder

28-07-2017 20:59

BGB +0

Hopenlijk vanavond weer eens wat nieuws omtrent inkomende transfers

28-07-2017 20:43

Janajaxfan +0

Lijkt mij dat we nu het hele weekend juist weer niets te horen krijgen omdat de beurs gesloten is.

28-07-2017 21:04

S_020 +4104

Ajax had gelijk ook die Mina (maatje van Sánchez) moeten ophalen. Hij is nu naar Barça.

28-07-2017 19:34

Wilbert +0

is dat al bevestigd? anders kunnen we hem misch wel net als Sanchez voor hun neus wegplukken

28-07-2017 20:08

S_020 +4104

Ja het is rond

28-07-2017 20:33

Rsv +1

Barca had al zeer lange tijd de eerste optie op Mina dus dat had helaas alleen gekund als Barca die optie niet wilde lichten.

28-07-2017 21:07

3*stars*3 +23573

Gelukkig hadden ze niet 1e optie op Sanchez...

29-07-2017 03:01

TOOL +3

Niet dat ik hem kwijt wil maar voor Nick zelf zou het wel erg fijn zijn! Kan hij nog wat centjes verdienen

28-07-2017 19:28

Ajaxbrl +13882

Kunnen straks 3 nieuwe verdedigers gaan kopen

28-07-2017 19:16

dennist11 +0

Qua breedte van de selectie vind ik wel dat er iets moet gebeuren. De Basis heb ik vertrouwen in. Waar je vorig seizoen een bank had die je niet per se verzwakte als je wisselde vond ik de bank afgelopen woensdag niet heel goed.... een speler van basiskwaliteit moet niet de eerste prioriteit zijn wat mij betreft. Eventueel alleen een vleugelspeler. voor de verdediging mag er zeker nog wel 1 a 2 breedte aankopen bij want na onze vaste 4 verdedigers en sinkgraven is het maar matig... ook het middenveld, waar alleen Frenkie als degelijke wissel gebracht kan worden

28-07-2017 18:53

Daniii +246

Snap niet waarom we zo ''hard to get'' met Viergever spelen, want is hij nu egt zo belangrijk of beslissend voor Ajax?

In mijn ogen creëert hij vaak kansen en goals voor de tegenstander door slapjes in te grijpen en laat staan als we 8mil voor hem zouden krijgen dan kunnen we toch een prima vervanger daarvoor halen, zelfs met ervaring en leeftijd?

28-07-2017 17:54

Altijdbrutaalenarrogant +1

heiko Westermann terugkopen!

28-07-2017 18:05

A'dam Oud-West +0

Mentaliteit is ook nog wel een dingetje en dat heeft Viergever in overvloed. Daar zit een prima kop op en hij doet weinig gekke dingen (behalve een winnende maken in blessuretijd met kramp tot achter z'n oren). Fijn dat we er geld voor zouden krijgen, maar zo'n nieuwe aankoop brengt ook onzekerheid met zich mee.

28-07-2017 18:13

Bensco +7175

Ja hij is wel degelijk belangrijk. Kan niet alleen op 2 posities goed uit de voeten maar kan ook goed Sanchez en De ligt coachen (gaven ze zelf toe), brengt een hoop ervaring met zich mee en was afgelopen jaar echt een van aanjagers op het veld. Die gozer stond tegen Lyon thuis constant te schreeuwen: naar voren!! en was toen tegen Schalke uit in de verlenging ook de man die het hardst naar voren aan het rennen was. Vind het ook raar dat overmars hem geen verlenging heeft aangeboden vorig seizoen.

28-07-2017 18:22

Daniii +246

Klopt ook wel wat je zegt, maar als je kijkt hoe hij de bal weg schiet en zich daarna zo laat passeren waar de goal uit ontstond tegen Nice, sorry maar dat ziet er egt niet uit.

Daarom 8mil kunnen we vast wel gelijkwaardige speler voor terughalen misschien wel een met meer Europese ervaring waar De Ligt meer aanheeft dan Viergever lijkt me.

28-07-2017 18:20

@Maar7en +1586

noem mij maar eens een speler die een aanvulling kan zijn dan..

28-07-2017 18:40

Daniii +246

Stel je kan Clichy of linksback van Dortmund Schmelzer halen die kunnen toch van veel meer waarde zijn lijkt me toch.

28-07-2017 21:01

BobaAjax +702

Die gaan het salaris van Ajax accepteren?

28-07-2017 21:06

@Maar7en +1586

Tja dromen mag... maar Ajax kan zulke spelers nooit halen. Die tijden zijn allang voorbij.

28-07-2017 21:27

Bensco +7175

Je moet zijn prestaties ook niet op basis van 1 wedstrijd bekijken maar over een half seizoen minimaal. Veel gemaakte fout trouwens, men schrijft hier ook veel te gemakkelijk spelers af na 1 slechte wedstrijd.

28-07-2017 19:35

Bensco +7175

Dat plus blijkbaar kan overmars geen vervangers vinden anders waren er wel verdedigende impulsen bij gehaald. Viergever is nu helemaal belangrijk anders mogen Bergsma en Dankerlui het gaan doen en daar geloof ik al helemaal niet in.

28-07-2017 18:25

Altijdbrutaalenarrogant +1

overmars? de kanonnen? wanbeleid!

28-07-2017 17:51

ajax4ever01 +13

Wel typerend dat het elk seizoen hetzelfde liedje is wat betreft aankopen voor aanvang van het nieuwe seizoen. Er gaat daar bij Ajax in dat opzicht echt iets niet helemaal goed.

28-07-2017 18:16

Altijdbrutaalenarrogant +1

tja..t word weer ouderwets afwachten tot de laatste week van de periode

28-07-2017 18:46

Ajaxbrl +13882

Richarlison zit al een week in het vliegtuig , die zal last van z'n poten hebben.

27-07-2017 16:11

X-RaY +3

Hij komt per boot,daarom duurt het zo lang ;)

28-07-2017 17:52

Beer +1652

Zit net op Ajax.soccernews.nl te kijken.
club : Ajax
land : België
stad: Amsterdam
opgericht : 1900
Dus eh, als het op soccernews staat, dan zit het wel goed.

25-07-2017 22:46

Cleo9 +0

Dijks moet gewoon weggaan. Dat is voor alle partijen het beste. Hij komt eigenlijk net tekort voor Ajax, maar kan in bijv de Championship meer dan verdienstelijk meekomen. En ws kan hij daar ook nog meer verdienen.

25-07-2017 19:57

gusanito +5448

Ik lees zoveel dat we allang alle aankopen binnen zouden moeten hebben, maar ik vind dat eerlijk gezegd niet realistisch. Ajax zit gewoon in een lastige positie als het aankomt op echt groot talent aantrekken. Veel spelers zullen wachten tot de laatste weken van de transferperiode op een grote club uit Engeland, Duitsland, Italië of Spanje. Pas als die clubs niet komen wordt een club als Ajax vaak pas interessant voor een groot aantal spelers. Hoe lullig het ook is met oog op de Champions League snap ik het wel. Ik hoop dat Ajax Richarlison rond krijgt, maar verwacht eigenlijk pas laat in de transferperiode een aantal versterkingen.

25-07-2017 18:58

DulceDesde +369

Dan is het toch weer flops in plaats van tops als je pas laat in de transferperiode een aantal versterkingen verwacht,als het weer niks wordt in de voorronde CL dan pas komt er weer enige actie als de nood hoog is en dan wordt er wel de hoofdprijs betaald terwijl je dit al veel eerder had kunnen doen maar ach wie zijn wij, wij zien dat soort zaken gewoon verkeerd er wordt gewoon niet naar kritiek geluisterd of niets mee gedaan.

25-07-2017 22:58

Web +178830

Zo werkt het niet, Ajax had al heel graag de selectie kompleet gehad.

Maar de betere speles wachten of ze bij een grotere club met veel geld terecht kunnen, pas dan komt Ajax in beeld

28-07-2017 19:03

Web +178830

Het is precies zo als jij het zegt, de spelers wachten eerst de grote clubs af, en dan komt Ajax pas in beeld, dat is realiteit.

Of je moet genoegen nemen met de vijfde keus, niet doen en hopen dat je nog goede backs binnen kan halen .

Daar kan Overmars niets aan doen, daar heeft hij mee te maken.

28-07-2017 18:52

gusanito +5448

Ik hoop zo dat het waar is van die Sobol. Ik heb echt niets tegen Dijks, maar je moet die jongen niet hier houden. Hij is niet goed genoeg voor Ajax 1 en kan hier weer gaan zitten banken achter Viergever en als hij pech heeft ook achter Sinkgraven. Daarnaast zou het wat onkundig overkomen als je prioriteit een linksback kopen is en dat je er dan geen kunt vinden. Zou niet echt spreken voor Overmars en het scoutingsapparaat.

25-07-2017 18:35

Starkoo +367

Pff al die geruchten hebben we niks aan, wil spelers zijn kom op marc, je kunt heel makkelijk spelers verkopen maar versterkingen binnen halen o o wat moeilijk lol

25-07-2017 18:16

Ruudje74 +2

Prima, Ziyech verkopen voor 32 milj, maar alleen wanneer Sneijder komt (transfervrij, maar wel tekengeld van ca. 6 milj voor twee jaar).

25-07-2017 17:31

ambtenaar +23

Waarom zou je Ziyech in godsnaam willen verkopen.

25-07-2017 17:34

Wimmel +1

Waarom? Ziyech hebben we keihard nodig.

Als ze Wes halen dan als extra middenvelder maar er mag er geen een meer weg.

25-07-2017 17:29

Leviathan +168

Sinds Eriksen EINDELIJK een waardige opvolger op t middenveld. Iemand die het spelletje snapt en ziet en dan verkopen? Klaassen weg en Ziyech dat kan gewoon niet. Je verkoopt je hele team dan eigenlijk. Sneijder als vervanger halen is een risico aangezien zijn fitheid niet erg een garantie meer is.. En dan zit je volgend jaar weer te kijken. De natuurlijke opvolger van Ziyech was Appie natuurlijk maar die gaan we helaas nooit meer zien op die plek..

Kortom als Ajax Klaassen EN Ziyech verkoopt verkopen ze gewoon de ziel tenzij het echt voor 50 mil is dat kan je niet weigeren maar 30 mil prima. Maar Ziyech wilt helemaal niet weg

25-07-2017 18:03

EVH +8

Ben je helemaal maf geworden met je "Prima, Ziyech verkopen"

25-07-2017 18:57

ajaxminimax +5484

Ziyech verkopen? Voel jij even aan je voorhoofd....

25-07-2017 19:03

RusselWestbrook +21

Roma wilde Ziyech afgelopen zomer ook al, Ziyech wilde volgens mij zelf niet. Dus eh, leuk dat ie nu tweede keus is.

25-07-2017 17:19

mistermiyagi +7

Kijk, een back HOEFT niet zoveel geld te kosten.. misschien kunnen we die gast van Chelsea, Kenedy ophalen.

Hij kan zowel back, midden als Linksbuiten spelen..

25-07-2017 17:04

KennyTeteTuTuTuTu +1

Emanuelson was dan beter geweest

25-07-2017 17:21

EVH +8

Emanuelson is bij ieder club door het ijs gezakt en nu zou jij hem bij AJAX willen.

AJAX moet omhoog, niet omlaag.

25-07-2017 18:58

Wimmel +1

En is vergif in je spelersgroep, nee bedankt.

Ideale schoonzonen hoeft niet, maar etterbakkies mogen wegblijven.

25-07-2017 17:36

MennoJerry +4118

Prima gozer hoor, moet je alleen niet meenemen naar een chinees restaurant.

25-07-2017 17:47

MosesD +14701

Uitstekende back die Sobol. Waarom speelt die al niet bij ons?

25-07-2017 17:08

Suarez16_ +9356

Omdat Mitta zijn 4de kans gaat krijgen.

25-07-2017 17:11

NouridolbergNeres34 +1912

Die dendert er wel overheen zeg! En een flinke poeier in zijn benen ,ziet er goed uit ,ook aardig technisch.

25-07-2017 17:41

gusanito +5448

Hopen dat hier een kern van waarheid achter schuil gaat. We hebben de kwaliteitsinjectie nodig op die positie. Viergever is beter centraal en Dijks moet gewoon de kans krijgen om elders basisspeler te zijn.

25-07-2017 18:37

Suarez16_ +9356

Laat die back maar komen.

25-07-2017 17:07

Ajacied33 +36830

Al die geruchten hebben we ook niet zoveel aan. Komt toch niks van terecht

25-07-2017 16:40

Daniellieuwe020 +0

Hij zei in Q&A met Kluivert dat ie blijft.

25-07-2017 16:08

RaynoFischer +18

Stja dat zeiden Bosz en Milik vorig jaar ook
En zo kan je nog meer voorbeelden van geven.

25-07-2017 16:09

Daniellieuwe020 +0

klopt, hoop wel dat ie blijft

25-07-2017 16:23

Labrador +10

Ajax zou ook interesse hebben in een linksback van Shaktar. Bron: Soccernews.nl

25-07-2017 15:47

Intec +0

Soccernews wat een droevige site is dat.

25-07-2017 17:15

EVH +8

Laat Roma lekker de kolere krijgen zeg

25-07-2017 15:45

NegentigMinutenLang +1490

Nouri is van de IC af, naar medium care

25-07-2017 15:38

WesleyB93 +0

Alleen geen verbetering in zn hersenen. Lijkt me ook dat dat het beter wordt nog

25-07-2017 15:39

NegentigMinutenLang +1490

Ja klopt, ben ook bang - wat is een leven met alleen basale hersenfuncties?

25-07-2017 15:42

Nagilahava +0

Dat bedrag kunnen wij mooi weer investeren in een Braziliaan. Top idee.

25-07-2017 15:24

Red Devil +3604

Ziyech blijft gewoon in Amsterdam.

25-07-2017 15:20

Hammerzeit +147

Mag verdomme hopen van wel.

25-07-2017 15:48

Eastwood +0

Laten we dat maar niet doen, Ziyech verkopen.

25-07-2017 14:35

Leviathan +168

Ziyech gaat nergens heen. Volgend jaar heeft hij veel meer keuze als hij dit jaar Ajax op sleeptouw neemt. Onlangs kocht hij ook een duur penthouse in Amsterdam dat is niet voor niets

25-07-2017 14:42

Bensco +7175

Investeren in Amsterdams vastgoed kan ook de reden zijn. Goede business vandaag de dag.

25-07-2017 14:56

Minsc +1520

Dat zal het wel zijn want je kunt het wel een penthouse noemen maar het is natuurlijk gewoon een flat (met lawaai makende buren en zo).

25-07-2017 15:29

Leviathan +168

https://www.bekendeburen.nl/ajax-voetballer-hakim-ziyech-koopt-miljoenen-penthouse-aan-de-amsterdamse-zuid-as

Ik denk dat hij weinig last van buren heeft in een PENTHOUSE van bijna 2 miljoen euro. En er zit een hypotheek op van 1.75 mil dat is niet erg een investering in vastgoed in de zin van er rijk te worden

25-07-2017 18:01

trodat4030 +97181

Nou, dan kunnen ze gelijk doorschakelen naar hun 3e optie, want Hakim gaat nergens heen, behalve naar uitwedstrijden met Ajax. Doei!

25-07-2017 14:25

MBAFCA11 +1617

m'bappe =180 mil, maakt ziyech = 100 mil ;)

25-07-2017 14:30
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.