PSV zet eerste stap richting CL-voetbal

door Jesse ter Haar 349

PSV zet eerste stap richting CL-voetbal

door Jesse ter Haar 349

Laatst geüpdatet

PSV heeft dinsdagavond een goede eerste stap gezet richting het hoofdtoernooi van de Champions League. Aanvankelijk leek het nog de verkeerde kant op te gaan voor de Eindhovenaren, maar naarmate de wedstrijd vorderde stelde de ploeg orde op zaken en won het.

FT | BATE Borisov - PSV (2-3)

Opstelling PSV: Zoet; Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino; Rosario (Isimat 90'), Hendrix, Pereiro (Mauro 82'); Bergwijn, De Jong, Lozano (Malen 87').
Wissels:
Room, Isimat, Malen, Rigo, Mauro, Sadilek, Teze.

Doelpunten:
1-0 Jasse Tuominen (9')
1-1 Gaston Pereiro (35')
1-2 Hirving Lozano (62')
2-2 Alexander Hleb (88')
2-3 Donyell Malen (90')

Overige wedstrijden in CL:
Benfinca - PAOK Saloniki: 1-1
Rode Ster Begrado - Red Bull Salzburg: 0-0

Lees meer over:
Plaats reactie

Daneman +1387

Op dit moment vind ik psv beter dan ajax.

22-08-2018 13:06

Redrum +96213

Op basis van wat dan?

22-08-2018 14:11

Stone020island +8

Ehm... ze zijn landskampioen en staan bovenaan?

22-08-2018 15:10

3sterren +20205

Hopen dan maar dat beiden de CL halen, PSV én Ajax. Dan hoeven wij de komende decennia tenminste geen voorrondes meer te spelen ...
; )

22-08-2018 12:25

DrFootball +15145

PSV heeft gewoon een heel goed elftal met 2 hele goede buitenspelers. Daarnaast veel jonge talenten. Ze hebben nu nog geen last van schorsingen en blessures. Ben wel benieuwd hoe ze dat dan gaan opvangen, want er zit niet veel achter. Die jonkies gaan nu als een speer, maar wat als er straks een aantal een vorm dip krijgen? Hopelijk scoren ze voor Nederland flink in Europa.

22-08-2018 11:02

tonny +0

van bommel heeft gewoon meer uitstraling dan ten hag.
praat met passie
hadden wij bosz maar weer

22-08-2018 09:42

Leviathan +168

En? Alleen daarmee kom je er niet hoor dan kan je net zo goed Frank de Boer neer zetten.. V Bommel heeft een goed begin, maat eerst even kijken hoe t gaat als het even niet lukt en er druk op komt.

22-08-2018 10:14

ajaxrulesz +2

Ja maar met uitstraling alleen kom je nog nergens, enkel als je dat koppelt aan de juiste mentaliteit en dat lijkt helaas ook wel snor van van bommel.

22-08-2018 15:06

Aspers73 +3241

BATE is geen Kiev. Zeer matige ploeg.

22-08-2018 07:43

433metdepuntnaarlinks +1

Nee ... Misschien is Bate wel beter dan Kiev. Ik denk dat ze echt niet ver van elkaar afzitten qua kwaliteit. Beide stug, beide fysiek goed en beide zullen de tegenstander het laten uitzoeken.

PSV had een makkelijke penalty nodig om Bate te laten kraken want tot dat moment creerden ze werkelijk helemaal niks. Wij zullen ook zo'n ploeg krijgen, wij zijn gelukkig een stuk beter in het openbreken van een verdediging maar wij zijn ook kwetsbaarder op de counter ... Ben benieuwd vanavond!

22-08-2018 08:28

Redrum +96213

Even serieus man, dat Bate kan er echt geen ene mallemoer van. Ik hoop echt dat Kiev van dat niveau is, want dan is de buit sowieso al binnen.

22-08-2018 14:13

Stone020island +8

Hahahha wat lul je nou kiev is altijd al een redelijk grote club in europa geweest en heeft nu ook enkele hele goeie talenten lopen. Ook spelen ze zeer gediciplineerd en zijn ze ( zoals we ze kennen) gewoon heel lastig open te breken. Dat jij een bierteam als bate beter acht als kiev dan snap je er echt vrij weinig van hoor. Liep namwlijk geen een goeie aanvaller rond bij bate en geloof me maar dat kiev die wel heeft hoor.

22-08-2018 15:09

Stroeve +729

Goed gedaan, lampjes.

22-08-2018 06:20

Fredschuit1 +1536

Nog 2-3 geworden? Zapte bij 1-2 weg.. Nu in de 90ste minuut de winnende gescoord? Nog effe en ze doen het voor de 90e minuut. Moet niet gekker worden.

21-08-2018 23:59

Cello +52979 moderator

Had trouwens die Derksen nog wat te zeggen over dat hij onterecht afgelopen maandag over Ziyech begon?. Dat ie niet gejuicht zou hebben en dat daar door hem weer allerlei negatieve scenario's aan gekoppeld werden?.

21-08-2018 23:48

10Sneijder10 +3042

Oude seniele gek is het. Heeft altijd kritiek op alles en iedereen maar heeft zelf eigenlijk ook vaak geen idee waar hij het over heeft.

21-08-2018 23:53

Tufono +4195

Ieder zit Ajax op te hemelen, maar we hebben nog niets! Geen woorden maar daden, eerst zien dan geloven! In de competitie is het slecht begonnen, tot op heden geen overtuigende overwinning op sterke tegenstanders en minder sterke tegenstanders!

Het lijkt erop dat als Ajax moet ze heel goed kunnen voetballen, maar als ze eenmaal voorstaan weer in dromenland zijn, dit moet een keer afgelopen zijn, dit kinderlijke pubergedrag moet eruit, doorgaan tot het laatste fluitsignaal!

21-08-2018 23:38

10Sneijder10 +3042

Ga jij ff heel gauw je mond spoelen. Die uitspraak gebruiken we hier niet he.

21-08-2018 23:40

NouridolbergNeres34 +1912

Luuk de Jong “ ik ben niet zo van de schwalbes” haha grappemaker

21-08-2018 23:35

BrentTomassen +359 editor-in-chief

Bal stuiterde op volgens Luuk bij die kans in de tweede helft

21-08-2018 23:35

Spuit11 +1288

O. Dat doet een bal normaal nooit he, stuiteren. >____>

21-08-2018 23:36

mgtow +22318

Gewoon een beperkte voetballer.

21-08-2018 23:56

AFCA. +3283

Zolang Ajax maar doorgaat mogen die lampjes van mij ook best door. Maar dan zul je zien dat ze weer eens alle geluk van de wereld hebben met hun loting en wij weer ouderwets in de poule des doods komen...

21-08-2018 23:32

Spuit11 +1288

Eerst morgen.

Resultaat, ik ben al blij met een kleine overwinning, desnoods met een nul achterin wedstrijd. Zolang het maar een goede wedstrijd was van Ajax. Doorgaan met het spel wat we thuis hebben gezien tegen Standard Luik. Maar deze keer zonder inlever momentjes, graag.

21-08-2018 23:36

Cello +52979 moderator

Het is nog totaal geen gelopen koers voor PSV. Vorig jaar schakelde Osijek PSV over twee duels ook uit voor de EL. Dat hadden we in NL ook nooit verwacht, want 'who the fuck was Osijek'?.

Uitgangspositie is natuurlijk redelijk goed voor PSV, maar de achterstand nu voor BATE is niet onoverkomelijk. Het is niet dat ze 3-4-5 keer moeten scoren. 2 goals verschil slechts.

21-08-2018 23:31

jollie18 +9922

En dat gaat niet lukken. PSV gaat sowieso scoren in eigen huis dag zou betekenen dat ze met 1-3 moeten winnen.En dat gaat niet gebeuren

21-08-2018 23:34

jollie18 +9922

Komt waarschijnlijk alleen maar voordeel uit PSV in de CL. Dan gaan ze nog veel punten verspelen in de competitie

21-08-2018 23:31

dirkreus +8

Denk het niet vriend, Bommel is slimmer dan Hag

21-08-2018 23:33

ossenaar +876

En waar baseer je dat op?
Op 2 wedstrijdjes eredivisie en een seizoen PSV O19 volgen?

21-08-2018 23:37

Bjorn +12627

Ik denk dat ze het in de tas hebben. Zie die gasten niet met 2 goals verschil winnen als ze ook nog het spel moeten maken.

21-08-2018 23:25

Marcao +27

De Jong en Zoet hebben laten wat ze “kunnen”. Stumpers.

21-08-2018 23:21

AjaxIJmuiden123 +0

Ik volg de jeugd niet echt goed. Maar wat zijn nou aanstormende talenten die Ajax 1 kunnen halen (Gravenberch weet ik)

21-08-2018 23:18

JariBergkamp +0

Jensen, Taylor, Brobbey, van Gelderen, Gravenberch, Timber, Zamani en Unuvar uit de bovenbouw

21-08-2018 23:37

Onpartijdig +4438

Frank de Boer die het over de Backs gaat hebben? De backs onder Frank de Boer deden nooit iets speciaals.. die namen nooit initiatief

21-08-2018 23:16

Spuit11 +1288

Niet dat hij er veel goeds mee deed, maar Boilesen hield wel van vooruit te draven, zo een één-tweetje aan te gaan en 5 man proberen uit te spelen type speler missen we echt hoor... >_>

21-08-2018 23:19

10Sneijder10 +3042

van Rhijn en Boilesen :') Zowel aanvallend als verdedigend dramatisch

21-08-2018 23:19

Spuit11 +1288

Hier moest ik toch wel om lachen.

Cijfer voor Luuk de Jong.

Soccernews: PSV-fans halen uit ondanks winst: 'Hij verdient gewoon een -4'

http://www.soccernews.nl/news/482215/psvfans-halen-uit-ondanks-winst-hij-verdient-gewoon-een-4

21-08-2018 23:14

jollie18 +9922

Mooi dat PSV gewonnen heeft en ook nog eens 3 doelpunten gemaakt heeft. Alvast 1 ploeg in de CL

21-08-2018 23:13

Spuit11 +1288

Ben je de twee tegendoelpunten al vergeten?

21-08-2018 23:16

jollie18 +9922

Nee PSV gaat dit thuis echt niet weggeven. Bate is niet zo goed dat ze PSV in Eindhoven uitschakelen

21-08-2018 23:18

Spuit11 +1288

En ik vind PSV niet zo goed om nu al met zekerheid te zeggen dat ze 'zo' maar even door zijn.

21-08-2018 23:25

jollie18 +9922

De wedstrijd van volgende had er al niet meer toe moeten doen als PSV de kansen had afgemaakt. Volgende week in eigen huis maken ze het af.

21-08-2018 23:27

Cello +52979 moderator

Dachten we een jaar geleden ook toen Osijek uiteindelijk PSV de toegang tot de EL versperde....

21-08-2018 23:27

jollie18 +9922

Ja dat was vorug jaar nu zijn er weer anders spelers. Ben gewoon blij dat er alvast een club de CL gaat halen.

21-08-2018 23:29

Cello +52979 moderator

PSV was vorig jaar kwa spelers beter, hè.

21-08-2018 23:34

jollie18 +9922

Dat misschien wel maar nu hebben ze het ook goed voor mekaar. We zien volgende week wel of ik gelijk heb. Hopelijk halen wij het volgende week dinsdag anders hebben ze nog wel een liedje voor ons denk ik

21-08-2018 23:36

HsvHoek +2840

Ze hebben in tegenstelling tot ons verschrikkelijk veel snelle jongens voorin hoor, Lozano, Bergwijn en Malen. Wij hebben alleen Neres en dat is eigenlijk te weinig voor een topclub als Ajax, Overmars moet aan de bak desnoods een speler huren die voor diepte kan zorgen maar er moet iets gebeuren.

21-08-2018 23:12

Barra +5529

Ja dat is naast misschien een echte 6 onze enige zwakte, want diepgang en snelheid blijven belangrijk want we hebben genoeg spelers die een balletje kunnen geven

21-08-2018 23:16

AjaxPassion +3899

Een echte 6?!?!

Blind, Schøne,Donny,Eiting, evt. Frenkie.

Je bent toch niet voor Feyenoord, Ajax toch hopelijk??

21-08-2018 23:21

ram +7283

Het zou inderdaad zomaar kunnen. Feyenoord koopt ieder seizoen minstens één nummer '6', haha! En dat terwijl ze al jaren ongelooflijke behoefte hebben aan een creatieve middenvelder, bijvoorbeeld. Nee, daar komen ze met Amrabat, Clasie, Ayoub, Tapia; terwijl ze daar al genoeg hadden/hebben.

Maar goed, laten we het over Ajax hebben! Wij hebben ook totaal geen '6' nodig. Eigenlijk kunnen we alleen een buitenspeler met snelheid en diepgang wel goed gebruiken. Verder zijn we aardig compleet in mijn ogen.

21-08-2018 23:32

AjaxPassion +3899

Een extra links- en rechtsbuiten plus beide backs en nog een spits als Dolberg niet fit wordt. Een basiswaardige LCV ;P

Haha, maar er zit wel een enigszins serieus ondertoon in want ik vindt t vrij dunnetjes allemaal...

21-08-2018 23:48

AjaxIJmuiden123 +0

Een buitenspeler ben ik mee eens. Centraal hebben we de ligt, blind, Wober, schuurs en Frenkie kan daar ook. Linksback Nico, Wober en Blind en Bakker en rechtsback Mazrouai en Kristensen

21-08-2018 23:51

AjaxPassion +3899

We missen centraal snelheid. Blind is geen CV naar mijn mening. Wöber speelt ondermaats de laatste tijd, Schuurs is er (nog) niet klaar voor, Frenkie mag nooit meer op CV, die moet AM staan.

Nico is een beperkte voetballer, prima verdediger, maar bij Ajax moet je meer kunnen bieden. Wöber en Blind zijn geen Lb's en waarom het bij Bakker zo lang duurt, weet ik niet? Niet goed genoeg?

Mazraoui is prima als RB, maar die Kristensen is helemaal niks en zeker niet voor Ajax.

21-08-2018 23:58

ram +7283

Hmm.. nouja, je kunt niet alles hebben. Feyenoord en PSV hebben, denk ik, veel zwakkere banken. Al lijkt de bank van PSV niet ineens uit supertalenten te bestaan. Maar dat zal tijdelijk zijn, denk/hoop ik.

Ik vind dit toch best lekker hoor. Basis:

Onana;
Mazraoui, De Ligt, Wober, Tagliafico;
Van de Beek, Blind, F. de Jong;
Neres, Dolberg, Tadic

Tweede team:
Van Leer (Lamprou);
Kristensen, Schuurs, Blind (F. de Jong), Sinkgraven (Bakker);
Schone, Eiting/Schone (Matusiwa), Sinkgraven (Schone, Labyad);
Tadic (Cerny), Huntelaar (Sierhuis, Bande), Bande/Labyad (Lang/Johnsen)

21-08-2018 23:57

Barra +5529

We hebben genoeg spelers die op 6 uit de voeten kunnen, maar ik zag graag een 6 die dynamisch is snel pressie kan geven, een duel kan winnen en voetballend gewoon simpel speelt. Een type Kante, of zoals Anita in zijn laatste jaar bij Ajax, dat is gewoon heel lekker wanneer in de omschakeling de ruimtes behoorlijk groot worden. Het is geen absolute noodzaak maar zon type mis ik wel in de selectie.

21-08-2018 23:45

AjaxPassion +3899

Daar zit wel wat in idd. Dat is wel een goed alternatief type, maar hij moet idd wel goed kunnen voetballen. Want 6 is een soort van de nieuwe 10

21-08-2018 23:51

ajaxrulesz +2

te gek. Vergeet ook Romero niet schijnt ook een vrij snelle speler te zijn. Talent van 11 miljoen, die hebben ze nog op de bank zitten...

21-08-2018 23:21

Cello +52979 moderator

Spelers met diepgang en snelheid hebben vooral veel zin als er ook de ruimte is waarin ze dat kunnen benutten. Bijvoorbeeld als je vooral vanuit de omschakeling en counter wil spelen (tegen elke tegenstander, zelfs de kelderclubs uit de ED).
Laat nu net Ajax heel erg veel minder uit de omschakeling oftewel de counter spelen....wij kamperen bijna iedere wedstrijd in de zestien-meter van de tegenstander en dus weinig of geen ruimte om vooral diepte en snelheid te kunnen uitbuiten.

Malen en ook Bergwijn zouden, net als overigens Lozano, veel minder uit de verf komen bij Ajax zonder die ruimte, die ze nodig hebben. Die is er namelijk bijna nooit.

21-08-2018 23:22

Mokum<3destad +2312

Je hebt ook in de kleine ruimtes spelers nodig met diepgang. Als niemand voor elkaar ruimtes wil belopen dan speel je je zelf er niet door heen. Dan krijg je statisch voetbal in plaats van dynamisch. Jouw argument dat diepgang alleen zin heeft als er ook ruimte is slaat de plank volledig mis. Zonder loopacties zit er geen verrassing in het spel.

21-08-2018 23:37

AjaxPassion +3899

Malen is ook behendig in de kleine ruimte en Bergwijn ook heel aardig.

22-08-2018 00:01

Noxin +15583

Ook in Europa gaan ze nu het winnende doelpunt maken in blessuretijd...

21-08-2018 23:09

Redrum +96213

En ook in Europa krijgen ze deze goal weer cadeau omdat een tegenstander staat te slapen

21-08-2018 23:11

Mokum<3destad +2312

Kunnen we kappen met dat calimero gejank? Ja ze hebben veel geluk maar dat dwing je ook af. Het gebeurt zo vaak dat je het niet alleen geluk kan noemen. We zijn zo erg bezig met PSJV, bijna 800 reacties op een PSJV topic.

Oei! De gevoelige snaar geraakt als ik het zo zie aan de minnetjes.

21-08-2018 23:12

Spuit11 +1288

Zegt de gene die weigert om normaal PSV te typen?

21-08-2018 23:17

Mokum<3destad +2312

Ik denk altijd aan die Isimat. Zo hoor ik het ook in mijn hoofd. Waar zou die J voor moeten staan dan, Joden?

21-08-2018 23:17

Spuit11 +1288

Ik zie het nut niet om PSV anders te tikken dan PSV, maar dat ben ik.

Het is trouwens normaal dat hier tijdens een wedstrijd wat reacties komen.

Tijdens Ajax wedstrijden gaat de APP zelfs offline, anders houdt AS het helemaal niet vol.

21-08-2018 23:24

Mokum<3destad +2312

Is ook prima. Ik snap je punt, maar ik vind het dus helemaal niet erg om PSV te typen. Waar mij het vooral om gaat is het gejank en gehaat op PSV terwijl we die punten broodnodig hebben.

21-08-2018 23:26

aka +5

P$v is anders onze directe concurrent, waar meer haat is tegen Ajax dan bij Feyenoord.
Heel Eindhoven ( of ze nou van voetbal houden of niet) haat Ajax.
De positie van P$v wordt versterkt als ze de CL halen.
Ik weet niet of je de kampioenswedstrijd van het vorig jaar herinnert? Maar dat was De afgang van Ajax tegen de enige concurent.
En dat gezeur over punten: in het jaar dat Advocaat bij P$v coach was, hebben de spelers en staf van P$v ervoor gekozen om die ronde uit het Europees voetbal te gaan om vol te gaan voor het kampioenschap.

22-08-2018 07:08

Cello +52979 moderator

Geluk dwing je pas af als je duidelijk beter speelt dan de tegenstander en alles andere dan winst vrijwel onterecht was geweest. Speel je niet echt heel veel beter dan je tegenstander dan is het gewoon geluk dat je in de schoot valt.... niet meer niets minder en al helemaal niet afgedwongen.

21-08-2018 23:24

Mokum<3destad +2312

Je hoeft niet altijd de betere ploeg te zijn om te winnen. Je kan ook gewoon heel effectief spelen en je kwaliteiten optimaal benutten. Je dwingt een ploeg tot fouten, ook door blindelings de bal naar voren en optimistisch te spelen. Jouw reactie is een typisch huilie huilie geval aka calimero.

21-08-2018 23:32

Mokum<3destad +2312

Ajax geeft nu het geld uit waar in de voorgaande jaren PSJV de koopclub was. Nu zie je dat jeugd bij PSJV ook de kans krijgt. Ik hoop heel erg dat de talentenstroom bij Ajax door blijft gaan. De resultaten in de jeugd zijn de afgelopen tijd om te janken. Het spel systeem 4-3-3 is in de jeugd ook niet meer vanzelfsprekend...

21-08-2018 23:08

behangdelul +32812

Wat een totale nonsens lul jij dan? PSV speelde vanavond met alleen maar aankopen en een verdwaalde jeugdspeler die 3 jaar geleden al had moeten debuteren....

21-08-2018 23:12

Mokum<3destad +2312

Ik had het niet over zelf opgeleide jeugdspelers. Het is toch gewoon jeugd of niet soms?

21-08-2018 23:14

behangdelul +32812

Zoet, hendrickx en die rechtermid....nounou...

21-08-2018 23:22

AjaxIJmuiden123 +0

Mij maakt het geen kut uit wat de resultaten zijn in de jeugd als er maar spelers doorstromen naar 1.

21-08-2018 23:14

Mokum<3destad +2312

Precies voor mij ook. Alleen op het moment zie ik niet heel veel rondlopen in Jong Ajax.

21-08-2018 23:16

AjaxPassion +3899

De 2002-2004 lichting is zeer veelbelovend, alleen zinnen me de A1 en Jong coaches me niet helemaal...

Maar er zit genoeg potentie weer

21-08-2018 23:17

Rolleman +0

triest van helene ook.

21-08-2018 23:07

lf87 +4

Wat was er?

21-08-2018 23:16

HilversumNoord +0

Haha, Frankie is nog pissed!

21-08-2018 23:07

***1900*** +4396

Malen klinkt net als Kluivert.

21-08-2018 23:06

10Sneijder10 +3042

Geen toeval, heeft Ajax jaren terug hetzelfde geflikt als wat Kluivert ook heeft gedaan. Ook dezelfde zaakwaarnemer. Als er dalijk een club voorbij komt dan gaat die weer.

21-08-2018 23:17

Aad82 +1688

v Bommel geeft de jeugd wel de kans zeg. Zitten ook een paar goede Marokkanen aan te komen bij PSV. 1 van 16 en 1 van 18.

21-08-2018 23:06

ajaxrulesz +2

aboukhlal? die wilde ajax ook graag he?. Is ook weer naar psv getrokken!!!!!!!!

21-08-2018 23:08

Aad82 +1688

Dat is een verschrikkelijke goede buitenspeler. Ik heb het over Mohammed Amine Ihattaren. Wat een geweldig talent is dat zeg en pas 16! Is eigenlijk meer een speler voor ons.

21-08-2018 23:16

ajaxrulesz +2

Stuur ajax maar een mailtje.

21-08-2018 23:27

ajax4ever01 +13

Nou Hélène mag best wel ff hierkomen hoor ;)

21-08-2018 23:05

AjaxIJmuiden123 +0

Lamme ga slapen

21-08-2018 23:11

DelPiero +1

Goede prestatie.

21-08-2018 23:04

AjaxPassion +3899

Johan is wel zenuwwappig met 'tieten' aan tafel :'):')

Net een flikkerlicht met zijn ogen...

21-08-2018 23:03

3*stars*3 +23523

‘Leuk dat een jeugdspeler het afmaakt’.
Aub Hélène, niet doen...

21-08-2018 23:03

amthree +407

Het is een vrouw he:)

21-08-2018 23:04

BrentTomassen +359 editor-in-chief

Frank verbetert haar nog goed.

21-08-2018 23:06

AjaxPassion +3899

Wat zei die?

21-08-2018 23:29

Barra +5529

Het enige wat PSV op ons voor heeft zijn buitenspelers, voor de rest is het weinig bijzonders

21-08-2018 23:01

ajaxrulesz +2

Nou ben niet te naief. Romero is ook een enorm talent die schijnt psv enorm veel geld op te gaan leveren. En dan hebben ze ook mauro junior wat is zo op het eerste gezicht ook een geweldig talent vind enkel wat fragiel. Bij psv loopt enorm veel talent rond hoor. Romero, Mauro dat zijn 2 diamantjes zoals ik het over een paar wedstrijden kan beoordelen. En Rigo lijkt me ook een heel sterk talent. Nee psv kun je niet uitvlakken, zeker met die Cl miljoenen dadelijk ben ik zelfs bang dat ze weer gaan smijten voor een guitierezz, ajax kan absoluut niet blijven slapen met hun in de competitie. hun aankoop en scoutingswerk blijft enorm sterk die mauro en romero zijn 2 enorme hoogstandjes van hun scouting.

21-08-2018 23:06

Barra +5529

Oh ik vind ook dat ze er idd nog een paar leuke talenten hebben rondlopen, maar die spelers zijn nog niet zover dat ze al constant kunnen presteren. Malen en Romero lijken ook leuke spelers te zijn, maar als ik Ajax naast PSV leg zie ik bij hun alleen op de flanken misschien meer keuze dan dat wij hebben

21-08-2018 23:14

3*stars*3 +23523

Het zat die nepperds weer niet tegen.
Begon allemaal al met het doorschuiven van 3e ronde, naar play offs en dan ook nog een BATE loten.
Hopelijk haalt Ajax het ook maar Kiev is natuurlijk andere koek.

Trouwens duidelijk waarom Zoet en Luuk, weer gingen voor een verlenging in Eindhoven.
In het buitenland zit niemand te wachten op
die 2 clowns.

21-08-2018 23:00

Cello +52979 moderator

Kiev wordt hier op AS groter gemaakt dan ze werkelijk zijn. Velen zitten met het Kiev in hun herinnering van een paar jaar geleden. Dat gaat allang niet meer op.
Al is het wel een stugge ploeg, dat wel, maar de kwaliteiten zijn inmiddels al een stuk minder dan toen.

21-08-2018 23:08

Cello +52979 moderator

Die commentator ook weer.... een heerlijke uitgangspositie!. Ietwat overdreven.

Nou dat was het als het met 2-3-4 goals verschil was geweest. Je scoort als PSV veel te weinig en laat toch ook BATE twee keer scoren. Voor BATE is het zaak om 2 keer te scoren en het achterin dicht te houden. Dat is geen onmogelijke opgave....
PSV had vandaag gewoon definitief afstand kunnen en moeten nemen.

Al met al een goede uitgangspositie.

21-08-2018 22:59

3*stars*3 +23523

Dit BATE gaat echt niet winnen in Eindhoven.
PSV zal sowieso ook gewoon scoren in eigen huis.
Heb me trouwens weer kapot zitten ergeren aan die houten Luuk.

21-08-2018 23:01

koenos1 +7960

Die gast was idd echt dramatisch. Goed voor hem dat Malen hem gered heeff want die kans 1 op 1 en dat balverlies bij die 2-2...

21-08-2018 23:02

ajaxrulesz +2

Nee die gaan daar idd niet winnen, als ze vandaag hadden gewonnen hadden ze een bepaald zelfvertrouwen gehad voor een stunt, dat is nu over.

21-08-2018 23:30

RayJordaan +6854

PSV op z’n best... En op die manier gaan ze nog heel vaak met de 3 punten aan de haal in de competitie vrees ik..

21-08-2018 22:59

ajaxrulesz +2

schwaab met een lange haal naar de jong , De jong die met zijn grote lijf oorlog maakt tegen de cvs en zo de rode loper uitlegt voor hun gevaarlijke spelers, het psv voetbal.

21-08-2018 23:31

ajax4ever01 +13

Jongens bereid je alvast mentaal voor op die scheidsrechter morgen daar gaan we niet blij van worden

21-08-2018 22:58

Spuit11 +1288

Wat dan? Is het Nijhuis? Erger dan die kan toch bijna niet?

21-08-2018 23:00

ajax4ever01 +13

Clement Turpin..

21-08-2018 23:01

Spuit11 +1288

Ik zal eens googlen.

21-08-2018 23:05

lf87 +4

Feyenoord - AS Roma

21-08-2018 23:17

Spuit11 +1288

De bananenwedstrijd. Blijft een leuke herhaling.

21-08-2018 23:22

El-Dorado +6

uitstekend resultaat, alleen het spel echt om te janken. maar goed dat is PSV nou eenmaal.

zin in morgen!

21-08-2018 22:57

HilversumNoord +0

Waarom hebben wij die Malen niet terug gehaald? Leuke voetballer hoor

21-08-2018 22:56

ajax4ever01 +13

tis een geldwolf

21-08-2018 22:56

MosesD +14687

Geldwolf? Op advies van JC kregen spelers eerder pas op hun 17e hun eerste contract. O.a. Malen is toen op zijn 16e vertrokken.

21-08-2018 23:01

ajax4ever01 +13

Hij is vertrokken door die rioolrat dus dan hoef je daar verder niets aan toe te voegen.

21-08-2018 23:02

MosesD +14687

Ja, omdat hij bij Ajax geen contract kreeg.

21-08-2018 23:17

AjaxPassion +3899

Nee hij zat niet bij die groep, dat was bij hem al teruggedraaid.

21-08-2018 23:32

Maxwell5 +4

Je verwart 'm met Fosu-Mensah. Die kreeg vrij laat een contract aangeboden in tegenstelling tot Malen. Waar ze al maanden ervoor zijn 16e verjaardag al aan het praten waren over een nieuwe contract. Maar 2 á 3 maanden na zijn 16e verjaardag en een aanbieding van Ajax op zak had Malen al besloten om weg te gaan. Ik weet het niet zeker, maar ik meen dat ie vorig jaar in eerste instantie terug naar Ajax wilde maar nul op het rekest kreeg.

21-08-2018 23:48

ajaxrulesz +2

Het tekent ook wel dat psv zvm oud ajaxieden wil hebben, teken dat wij de belangrijkste talentenfabriek in nederland blijven en niet psv.

21-08-2018 23:02

apeldoorner +672

En dan ook nog oud Ajacieden.... plus die ajaxieden van jou erbij :)

21-08-2018 23:03

Raydo +1523

Omdat wij principes hebben.

21-08-2018 22:58

Ajax#1900 +1

Omdat Ajax iets als eer en trots heeft.

21-08-2018 22:59

MankeNelis +7

Nam Ajax in de Maling, was ineens pleite naar Arsenal. Overmars: weg=weg.

21-08-2018 23:02

ovomar +39

Veel zure reacties, willen we geen directe CL ticket meer hier ofzo?

21-08-2018 22:56

ovomar +39

Laatste keer dat Ajax zich via CL kwalificatie plaatste was ik 13 lol

21-08-2018 23:03

MosesD +14687

Precies. Onbegrijpelijk. Allen maar goed voor het Nederlandse voetbal. AZ, Fnoord, Vitesse allemaal er al uit, dus elk punt is meegenomen!

21-08-2018 23:00

Cello +52979 moderator

Dat heeft niets te maken met plaatsing voor de CL. Dat heeft alles te maken met het halen van punten voor het coefficientenklassement. En die punten haal je meer en eerder in de EL dan in de CL.
Dus als het gaat om punten halen en het stijgen in dat klassement om zo een directe plaats weer te bemachtigen in de CL.....zullen we zoveel mogelijk punten moeten halen. Die kans is het grootste in de EL.

21-08-2018 23:04

ajax500 +0

Goed gedaan hoor. 3 uitdoelpunten.

21-08-2018 22:54

HilversumNoord +0

Irritante lui dat PSV

21-08-2018 22:54

Niels. +2226

Dacht even dat ik Verrati zag op de bank bij BATE...

21-08-2018 22:54

vak114 +5544

Zit geen voetbal in dat Pisvee,beetje naar voren rennen en blind voorgeven.
Gaat niet lang duren met deze matige smalle selectie.
Dat BATE is niveau IJsselmeervogels.

21-08-2018 22:53

HsvHoek +2840

Ze doen het toch weer, mentaliteit is dik in orde dat blijkt wel. Is ook geen toeval meer vrees ik, ben benieuwd of wij dit ook op kunnen brengen morgen.

21-08-2018 22:52

ajaxrulesz +2

Komt omdat ze gewoon een aantal enorm goede spelers hebben, Noem een pereiro die jongen speelt als 4 jaar in nl. en wordt door de nl media als doorsnee gezien maar ik vind dat na lozano hun beste gevaarlijkste speler, enorm onderschatte voetballer is dat vind dat een enorm gevaarlijke speler en zou voor ajax een enorme aanwinst zijn.

21-08-2018 23:18

JordyAjacied +19301

Het is dat psv zo’n zwakke achterhoede heeft, hadden prima de 0 kunnen houden. Veel moeten scoren om te winnen zegt genoeg.

21-08-2018 22:50

ajax4ever01 +13

Lekkere scheids hebben we trouwens morgen(NOT)

21-08-2018 22:50

mgtow +22318

Wie? Toch niet weer die Turpin?

21-08-2018 22:52

ajax4ever01 +13

yep helaas wel

21-08-2018 22:53

mgtow +22318

Ik wist het he. Tering man.

21-08-2018 22:54

Stamstadam +0

Sturm Graz was beter dan Bate

21-08-2018 22:50

vak114 +5544

Zo,al die strontmazzel kunnen ze alvast maar gehad hebben.
En met deze matige smalle selectie gaan ze het nooit volhouden.
Gewoon Lozano zijn kruisbanden in 2 stukken schoppen als we tegen Pisvee moeten spelen en de titel is in Maart al binnen.

21-08-2018 22:49

AjaxPassion +3899

Netjes hoor, niveautje wel.

21-08-2018 22:50

koreem +808

Als je zo wilt winnen.

21-08-2018 22:50

AjaxIJmuiden123 +0

De enige bij je wie dat mag doen is Guardado.

21-08-2018 22:51

mgtow +22318

Ben niet zo van 't geweld maar ik stuur Lozano geen beterschapskaartje zullen we maar zeggen.

21-08-2018 22:51

Dibbesdeef +0

Doe even normaal.

21-08-2018 22:57

ajaxrulesz +2

Ik vind dit wel enorm frusterernd om te zien dat de ene na de andere oud ajax talent voor hen belangrijk is en ze veel miljoenen gaat opleveren. Wat is het toch enorm gepruts van overmars zijn kant geweest dat Malen vertrok in 2015 en daar nu voor hen scoort, Ik had denk ik liever die Malen bij ajax gehad dan Sierhuis nu die zie ik ajax 1 toch nooit halen, Malen is talentvoller.

21-08-2018 22:49

FUBAR +189

Malen is gewoon een ordinaire geldwolf. Het was niet Overmars beleid om jonge gasten niet een dik contract aan te bieden.

21-08-2018 22:53

vak114 +5544

Precies,dat jong is een smerige geldwolf.
Past uitstekend bij P$V dus,ook zo'n uitgeknepen knakenclub.

21-08-2018 22:55

korem +878

Wie dan nog meer ?

21-08-2018 22:54

Ajax#1900 +1

Wat een onzin om dat bij Overmars neer te leggen. Alsof hij er iets aan kan doen dat 16 jarigen gaan cashen in het buitenland.

21-08-2018 22:57

Cello +52979 moderator

2-3.... als je nu de nul had gehouden (waar Ten Hag bij ons op hamert en voorstander van is) dan was je er al als PSV al bijna geweest met een 0-3.

21-08-2018 22:49

sucre +15242

als mijn tante kloten had gehad.....

21-08-2018 22:49
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.