Blind overwoog terugkeer naar Manchester United: 'Connectie is niet ver weg'

door Timo Suur 121

Bron Manchester United

Blind overwoog terugkeer naar Manchester United: 'Connectie is niet ver weg'

door Timo Suur 121

Bron Manchester United

Laatst geüpdatet

Daley Blind heeft overwogen om zichzelf aan te bieden bij Manchester United. Dat laat de voormalig speler van Ajax weten in de UTD Podcast van de Engelse topclub. Afgelopen winter vertrok de verdediger transfervrij bij Ajax en koos hij voor een overstap naar Bayern München.

Erik ten Hag is vandaag de dag de trainer van Manchester United en Blind laat doorschemeren dat ze geen contact met elkaar hebben gehad over een eventuele terugkeer naar Engeland. 'Ik heb hem niet gebeld. Maar hij heeft dezelfde zaakwaarnemer als ik, dus de connectie is niet ver weg', zo zegt Blind. De oud-Ajacied is van mening dat Manchester United op dat moment geen verdedigers nodig had. Hij is Ten Hag nog altijd dankbaar voor zijn periode bij Ajax. 'Ik heb veel van hem geleerd.'

Blind liet in een eerder stadium weten een terugkeer naar Ajax niet uit te sluiten. 'Ik weet het zelf op dit moment écht niet. Maar het zou kunnen en ik hoop dat ik ooit nog weleens het Ajax-shirt aan kan trekken', zo zei hij eerder deze maand. De verdediger had de verwachting dat hij zijn carrière zou afsluiten bij Ajax. 'Ik zag mezelf nooit meer weggaan uit Amsterdam. Dat is helemaal anders gelopen, hoe moeilijk dat ook was. Nu moet je verder kijken.'

Blind vastbesloten om juiste keuze te maken

Tegenover Vandaag Inside vertelde Blind eerder deze maand dat er veel op hem gaat afkomen de komende transferperiode. Hij vertrekt transfervrij bij Bayern München en zodoende kan elke club de onderhandelingen starten met (het management van) Blind. 'We gaan het rustig op een rij zetten de komende weken. Dan gaan we hopen dat we op gevoel de goede keuze maken. Ik bekijk mijn opties en dan hoop ik volgend seizoen weer veel aan voetballen toe te komen', doelde de verdediger op het geringe aantal speelminuten bij Bayern München het afgelopen halfjaar.

Ajax speelt voor het eerst sinds de jaren tachtig in een wit uittenue! Bestel nu het nieuwe uitshirt voor het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

piet_van_der_weijden +32

Wat een partij leeghoofdige reacties op dit bericht zeg, Daley Blind was zo belangrijk voor Ajax dat na zijn afscheid alle voetbal uit de ploeg was verdwenen en de echte teloorgang een feit was, speelt nu bij de trotse nummer 2 van Spanje een belangrijke rol in het centrum van de verdediging.

27-08-2023 16:48

Eyongtarkaenoh +2627

terugkeer via de playstation dan toch

25-06-2023 11:34

Berghuis +14390

Haha. Kon Blind wel overwegen, maar betwijfel of ze daar bij Man United ook zo over dachten. Kwam het eerste 1,5 jaar nog wel redelijk mee, daarna totaal overlopen.

23-06-2023 11:15

Bijlmerboy93 +2521

"en Blind laat doorschemeren dat ze geen contact met elkaar hebben gehad..."

Joh. Daley, take the hint.

Kijkt deze man wel eens in de spiegel?

Altijd een beetje sneu als dit soort grootheden niet kunnen accepteren dat het avontuur (op dat niveau) afgelopen is.

23-06-2023 10:03

Ajaxfan31183 +16391

En al die reacties hier over Daley, die niet zien dat sinds hij weg is dat het alleen nog maar slechter is geworden achterin.

23-06-2023 06:30

Mijnclub33x +10030

Veel zeikers op AS maar Blind nog altijd beter dan Wijndbal en Bessey samen.

23-06-2023 05:36

4EVERAJAX +8414

Klinkt zo zielig

23-06-2023 00:28

PimDeKlager +4381

Hoe zal ik hierop reageren?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 AHHAHAHHAHA

HEY DALEY, PROBEER REAL MADRID ANDERS EVEN!

22-06-2023 23:08

4bier +31367

Ik schrik hier echt enorm van. Alsof Jordy Clasie een dm stuurt naar Guardiola om daar aan de bak te kunnen.

22-06-2023 22:41

Ajaxadam1 +31671

Ik hoop dat Blind bij Bayern heel duidelijk gemaakt is dat hij geen topvoetballer is en hij bij zowel Ajax als Oranje een voorkeursbehandeling kreeg. Bij Bayern bleek al heel snel dat ze hem totaal niet serieus namen als voetballer.

Heel vreemd dat hij dat zelf niet doorheeft of dat niemand in zijn omgeving hem de waarheid vertelt.

22-06-2023 19:22

twynestar +28610

Haha. Die heeft hij dus wel degelijk benaderd met nul op het rekest. Vandaar ook dat zinnetje 'maar de lijntjes zijn kort', mocht binnenkort alsnog uitlekken dat hij tevergeefs het kamp Ten Hag heeft benaderd. Niets is toevallig bij die gast.

22-06-2023 17:57

Tommyshelby +129826

Ik denk dat ie bij z'n andere ex-club wel aan de bak komt.

Neem lekker contact op met Groningen joh.

22-06-2023 17:52

Murdoink +2058

Zelfkennis is een heel vreemd woord voor de beste man

22-06-2023 16:38

afc020 +512

Blind is al klaar maar hij weet het zelf nog niet

22-06-2023 16:09

twynestar +28610

Pijnlijk, dat wel.

22-06-2023 17:58

Patrick67 +9624

Zelfs Pa Blind vindt dat zoontje Daley nog bij een Topclub thuis hoort.

22-06-2023 18:39

ProperFootball +14699

Duikt ie straks op bij PSV denken juillie?

22-06-2023 12:35

twynestar +28610

Wat zouden die met hem moeten?

22-06-2023 17:59

Lekkerhoor +3381

Als je serieus minuten wilt maken waarom overweeg je dan jezelf aan te bieden bij Man united? Daar ga je nooit spelen. Bij elke andere club van een vergelijkbaar niveau ga je nooit spelen vriend. Wees realistisch en bekijk je mogelijkheden. Maar clubs als United en Bayern zijn niet meer van toepassing.

22-06-2023 12:32

Patrick67 +9624

Hij was toen hij bij ManU weg ging al lang geen basisspeler meer.

22-06-2023 13:35

twynestar +28610

Pure wraakactie, daarom heeft hij nu ook voor Bayern gekozen terwijl hij wellicht bij Antwerp of een andere kleinere club dan Ajax wel vaak had gespeeld.

22-06-2023 17:59

Bijlmerboy93 +2521

Haha, nee. Hij dacht serieus dat hij het Bayern niveau aankon.

23-06-2023 10:05

AFCAWormerveer +4457

De carrière van Blind krijgt een beetje een zielig einde met zijn uitspraken. Alhoewel, misschien ga ik mij vandaag aanmelden bij Maurice, de connectie met AJAX is er wel.

22-06-2023 12:25

FrancescosRavioli +15380

Ik heb ook kennissen die werken in het betaald voetbal. Misschien toch eens mijzelf aanbieden

22-06-2023 14:47

Bijlmerboy93 +2521

Nee joh, als hij met pensioen is iedereen dit vergeten en blijven de prijzen, de 100 interlands en die ene assist over.

In de tussentijd is het wel zielig.

23-06-2023 10:06

Enoh25 +1850

Hij heeft toch wel een beetje een verkeerd beeld van zichzelf. Prima voetballer, maar als je tegen Madueke en Jahanbaksh al problemen hebt, wordt het lastig tegen Saka en Silva.

22-06-2023 12:01

TeringHenkie +28645

Je kunt niet zeggen dat Blind geen humor heeft.

22-06-2023 11:53

Patrick67 +9624

Je kunt Amsterdamse humor ook overdrijven 😅

22-06-2023 13:35

HallelujahAmsterdam +10641

"Ik overweeg om me even te melden bij Manchester United ..."

Familie Blind zal altijd voor mij verweven zijn met AJAX , ook is dat niet altijd positief , ik blijf vooral stil staan bij beiden als speler.
Daley heeft met Schreuder zelf een keuze gemaakt om naar Bayern te gaan , niet alleen een statement maakte hiermee , maar het voelde als 'een lange neus halen'.
Maar die lange neus is niet volledig. Speeltijd was minimaal , maar daar hebben we hem niet over horen klagen. Om vervolgens toch die schijn te behouden dat zijn (zakelijke) connectie hem overwoog naar Manchester te gaan , ipv München.

Daley moet echt oppassen dat hij geen karikatuur van zichzelf dreigt te worden. Hij moet vooral z'n voetbal laten spreken in z'n laatste jaren als prof.

22-06-2023 11:45

LOCAmpos +10509

Wordt wel een beetje pijnlijk op deze manier

22-06-2023 11:40

MarkP +21773

Deze man heeft totaal geen zelfreflectie, hij merkt toch zelf wel dat hij het niveau niet meer aan kan?

22-06-2023 11:38

Patrick67 +9624

Antwoord? NEE !!

22-06-2023 13:36

NeeI +108043

Wat is dat toch met die familie Blind?!

Maguire en Blind als duo zou wel komisch zijn, trouwens.

22-06-2023 11:35

Patrick67 +9624

Daily Soap
"Daley meets Harry"

22-06-2023 11:39

KingJames23 +11469

Daley Harry?😉

22-06-2023 16:58

Patrick67 +9624

Ook mooi 👊

22-06-2023 17:03

Rob1976 +9541

Cr7 en Zyech kunnen je vast wel gebruiken in de zandbak

22-06-2023 11:27

Keizer +30267

Alle respect voor wat Blind voor ons betekent heeft.

Maar dit begint wel lachwekkend te worden. Die jongen moet toch ook wel in zien dat hij geen niveau meer heeft voor een topclub?

22-06-2023 11:20

Patrick67 +9624

Iedereen ziet het. Behalve onze vriend Web.

22-06-2023 11:40

Keizer +30267

Liefde voor Daley maakt Blind ;)

22-06-2023 12:51

Patrick67 +9624

Mooie 😉

22-06-2023 19:01

B2tob4 +12084

Blind heeft meerdere jaren zijn kwaliteiten bij Ajax getoond en bewezen, maar... Blind moet ook realistisch zijn en beseffen dat die gloriejaren nu achter hem liggen! Ajax heeft een rampseizoen achter de rug en moet nu vooral selecteren op spelers met techniek, inzet en mentaliteit. Waar het de (aankomende) jeugdspelers vooral aan ontbreekt zijn de mentale aspecten. Ook als het eens niet loopt je "doodknokken" voor resultaat, en niet verzaken qua inzet. Mede daarom zijn de huidige aankopen slim gezien door de nieuwe TD. Naast de nieuwe aankopen is het verstandig om "afscheid" te nemen van Wijndal, Bergwijn en Bassey. Met alle respect voor de laatste 2 spelers, maar een team als Ajax heeft simpel niet de tijd om te wachten of deze spelers alsnog gaan renderen. Wijndal was een miskoop, dat is afgelopen seizoen overduidelijk gebleken, en wellicht goed voor het niveau van FC Utrecht. Het grote wachten is momenteel echt op een aankoop achter. Nu overduidelijk is dat Timber ook de club gaat verlaten is dat meer dan nodig. Benieuwd wat de TD weet te vinden voor deze posities..!

22-06-2023 11:17

Juan62 +46447

Jammer dat de meeste reacties hier meer lijken om duimpjes te scoren met zogenaamde bijdehante opmerkingen over een ras Ajacied.

Pa en zoon Blind waren betrokken veel van onze (internationale) successen.
Daar kan je alleen maar respect voor hebben.

Hier zitten er een paar die te dom zijn om dat te beseffen

22-06-2023 10:55

debetweter +10114

Geen duimpje dan, ook al ben ik het er mee eens. Het is alleen wel irritant hoe Blind zich in de media laat zetten. Ik vind niet dat hij dat goed doet, terwijl hij het als speler natuurlijk veel respect verdient

22-06-2023 11:06

Patrick67 +9624

Hahahahahahahaha.
Jij begrijpt er ook helemaal niks van.

22-06-2023 11:40

twynestar +28610

Je zou maar duimpjes moeten scoren door de moraalridder uit te halen. Alsof hun palmares niet betekenen dat Daley zich het laatste half jaar behoorlijk belachelijk heeft gemaakt.

22-06-2023 18:01

Bijlmerboy93 +2521

Nee kerel. Iedereen waardeert hem waardoor het extra pijnlijk is dat hij 0 zelfkennis heeft.

Omdat hij een icoon is, worden zijn teksten niet ineens minder dom ofzo.

23-06-2023 10:09

ajaciedje90 +60457

Veel carriere advies hier in elk geval. Ik zou hem adivseren om gewoon lekker te blijven voetballen tot het niet meer gaat en niet meer leuk is om elke dag op te staan en te gaan trainen.

22-06-2023 10:54

Rock69 +8411

Ik had me ook aangeboden hoor. Afval is er altijd en het wordt iedere week opgehaald.

22-06-2023 10:47

Libero +19210

Was hij daar niet al op een zijspoor terechtgekomen?
Voor mensen met zo'n haperende zelfreflectie hebben we de zandbak; daar kunnen ze voor heel veel geld collectief doen alsof ze nog lang niet over the top zijn.

22-06-2023 10:46

Ajax27 +19238

Ik dacht dat ie een paar weken geleden al nagenoeg akkoord was met Girona? Of denkt ie nu na alle mooie berichten uit de zandbak misschien.... "eeyyy wacht eens ff... Benzema krijgt meer dan 200 miljoen per jaar... Ronaldo verlelijkbaar... Ziyech kan daar 30 miljoen per jaar verdienen? Dan kan ik vast 15 miljoen per jaar voor een 2-jarig contract vangen".

Zou wat zijn, complete leegloop vanuit Europa richting Saoedi Arabie... 30+ voetbal.

22-06-2023 10:32

Juan62 +46447

De familie Blind is nooit voor het geld gegaan, altijd voor het sportieve plaatje,
met leifde voor Ajax
Daarom is pa Blind nooit voor het grote geld gezweken, dat noemen ze clubliefde

22-06-2023 11:05

debetweter +10114

Jammer. Blind zou prima 2 jaar kunne chillen in de zandbak voor 10 mln volgens mij. Zou hij eens moeten doen

22-06-2023 11:38

Patrick67 +9624

Waar had Pa Blind Dan naar toe moeten gaan?

22-06-2023 11:41

Ajax27 +19238

Dat is zeker waar. Maar tijden veranderen. Als Daley nu in 2 jaar tijd potentieel 20-30 miljoen kan opstrijken en dan met 200% clubliefde terugkeert bij Ajax om in een andere rol iets te gaan doen bij Ajax, dan kraait er niemand naar die 2 jaar in de zandbak.

22-06-2023 13:30

TheSpecialOne +8934

Ik denk dat het eerder komt doordat geen enkele topclub geïnteresseerd was in de diensten van vader Blind.

22-06-2023 15:43

TheSpecialOne +8934

Wat een gedweep met de familie Blind zeg!

22-06-2023 15:44

Patrick67 +9624

Ik weet 100% zeker dat Pa Blind nog steeds denkt dat Daley bij een Topclub thuis hoort in de basis.

22-06-2023 10:20

Patrick67 +9624

Het is bij alle gein die er gemaakt wordt toch gewoon dieptreurig dat ook z'n vader niet zegt: " Zoon, het is tijd om je schoenen aan de boom te hangen en helemaal te stoppen. Je maakt je belachelijk, waar je ook toekomstig speelt"
Danny Blind is geen duit beter dan Daley.

22-06-2023 10:10

Oxxer +164957 moderator

Dit kan Blind niet zijn, hij is altijd heel realistisch, dit interview is gedaan met AI.

22-06-2023 10:07

Web +178830

Van Ten Hag naar Schreuder, dat was slikken voor Blind
Blind moet een snelle mandekker naast hem hebben staan die zich alleen met verdedigen bezig houdt
Dan had je Blind voor de opbouw nog prima kunnen gebruiken
Een goede trainer zet een team neer naar de kracht van de spelers
Schreuder had geen overwicht en iedereen deed waar hij zin in had

22-06-2023 10:02

Ans B +20006

Geheel eens.
Het succes van vdBoomen - ook niet al te snel - hangt waarschijnlijk ook mede af van de mate waarin het team is uitgebalanceerd. Ik krijg wel eens het idee dat veel mensen dat niet snappen of willen snappen met hun kritiek op individuele spelers.
Alsof voetbal een sport is van louter individuen.

Het is niet voor niets dat geen enkel team met louter sterren niet presteert als die sterren elkaar niet versterken en aanvullen.
En dat teams met veel minder individuele kwaliteiten tot grote hoogten kunnen stijgen als dat team volledig op elkaar is ingespeeld - juist omdát ze elkaar versterken en aanvullen.

Het is zó overduidelijk dat een speler als Frenkie de Jong veel bewegende spelers om zich heen moet hebben (plus iemand die de verdedigende balans bewaakt).
Dat Taylor geen 6 is maar het meest tot zijn recht komt als hij meer voorin kan spelen met ook weer veel dynamiek en veel combinatiemogelijkheden.
Dat Bergwijn het best rendeert met een hele bewegelijke spits en een LB die zowel veel buitenom gaat maar ook weet wanneer hij juist naar binnen moet komen en dan de diepte zoekt.
Enzovoorts.

En dan heb ik het nog niet eens over patronen. Dat de actie van de één automatisch het startsein is voor een ander om óf diep te gaan, óf juist het veld breed te maken. Als voorbeeld om aan te geven dat voetbal ook een reactiesport is op wat je collega doet. En hoe dat het wedstrijdbeeld beïnvloedt als dat soort patronen er NIET zijn en iedereen maar afwacht wat de ander doet. Als eilandjes die dan niets meer kunnen beginnen. Het Ajax van dit seizoen dus. En dan al die eilandjes bekritiseren.

22-06-2023 10:16

Ans B +20006

Jij zoekt de uitersten, maar dat is vaak niet realistisch/haalbaar.
Ik heb uiteraard ook het liefst 11 spelers zonder zwakke plekken als dat kan.
In de praktijk komt dat zelden voor als je geen zak met geld hebt om dat bij elkaar te kopen en/of op te leiden (niet elke jeugdspeler breekt door en sommigen worden al vroeg weggekocht).

En dan moet je dus voor de second best thing gaan. Tadic en Blind zijn nooit supersnel geweest maar als je zoveel mogelijk zorgt voor een goede balans, ook qua speelstijl dan kan ook dat heel goed uitpakken. Het seizoen van die halve finaleplek in de CL bewijst dat het best.

22-06-2023 15:43

Patrick67 +9624

😂😂😂

22-06-2023 10:17

Jayq +3394

Je kunt Web nu heel hard uitlachen. Maar als we iets gemist hebben afgelopen seizoen zijn het de voetballende kwaliteiten van Blind.

Ik ga Blind niet groter maken dan hij is. Bij vrijwel iedere speler afgelopen seizoen kun je allerlei gebreken opnoemen. Het is de taak van de coach om iedereen in zijn kracht te laten spelen en een zo goed mogelijk team te maken met het materiaal wat je hebt. In mijn ogen was er in het beste mogelijke team sowieso plek geweest voor Blind afgelopen jaar.

22-06-2023 10:31

Patrick67 +9624

Realiteitsverlies is een serieus probleem.

22-06-2023 10:34

Oxxer +164957 moderator

😂😂😂😂, Blind kan beter stoppen of zich vandaag aanmelden bij Lucky Ajax.

22-06-2023 10:36

Patrick67 +9624

Jij en ik nemen het initiatief en melden hem aan.

22-06-2023 10:37

Ajax27 +19238

Correctie... hij deed waar de spelers zin in hadden.
Dat was ook het moment waar het conflict tussen hem en Daley begon. Bij een 0-0 stand tegen RKC vroeg hij in de rust aan het team hoe ze wilde spelen. Dat ging er bij Daley niet in die opstond en zei... "Hoe wij willen spelen? Jij bepaalt hoe wij moeten spelen... jij moet met een plan komen hoe wij hier gaan winnen!!"

...daarna werd Blind van 1e linksback gedegradeerd tot 3e linksback. Gewoon erg matig.

Wat Blind daarna heeft gedaan door te muiten is ook niet goed, kinderachtig zelfs. Maar daarvoor had Edwin al in moeten grijpen. Dat heeft ie zelf ook toegegeven.

22-06-2023 10:27

Patrick67 +9624

Dan zet ik als Trainer vd tegenstander m'n 9 continu op Opa Blind en dwing hem in de duels en loopduels te komen. En dan? Héél naiëf jij.

22-06-2023 10:30

TheSpecialOne +8934

Nee, Een goede trainer doet niet aan nepotisme. In het moderne voetbal is het negentig alle hens aan dek! Voor iedereen! De voetballers van tegenwoordig zijn in de top allemaal superatleten die je kapot sprinten als je niet oppast. Dus kan je als trainer geen speler gebruiken die denkt dat hij uit de wind moet worden gezet omdat hij zo goed kan opbouwen. Das war einmal!

22-06-2023 15:48

GAjax31 +16275

De manier waarop Blind is vertrokken is behoorlijk jammer, maar moet zeggen dat ik er na die wedstrijd tegen Emmen ook wel klaar mee was.

Blind is ook alweer 33 jaar. Als hij zijn carrière niet op de bank wil eindigen zou het toch verstandiger zijn om een flink stuk lager te zoeken dan clubs van het kaliber Bayern/United. Ik volg het Belgische voetbal totaal niet, dus geen idee hoe goed ie het doet, maar zo'n Alderweireld heeft veel gespeeld bij Antwerpen, dat is toch veel leuker.

22-06-2023 09:50

komopajax777 +13320

Daley Blind is met recht blind geworden voor zijn eigen gebreken.Voor de PL is hij echt niet goed genoeg meer.Dat kan hij niet meer belopen in het snelle moderne voetbal.

22-06-2023 09:42

wendoo9 +8125

Blind overweeg pensioen ✔✔✔

22-06-2023 09:20

Oxxer +164957 moderator

Blind heeft 0 realisme en heeft nog steeds niet door dat zijn toptijd ver achter zich ligt.

Harry Maguire en Daley Blind in 1 team, comedy capers.

22-06-2023 09:19

Patrick67 +9624

Benny Hill 2.0

22-06-2023 09:40

Oxxer +164957 moderator

😂😂😂, zullen de degene met aandelen van Daley Blind nu ook reageren😉

22-06-2023 09:43

Patrick67 +9624

Tuurlijk joh 😅

22-06-2023 09:44

Patrick67 +9624

Benny Hill kon wel héél erg snel rennen als hij een geil wijf zag.

22-06-2023 09:45

Dolblij +45556

Bij dit soort uitspraken van Blind kun je alleen maar diep zuchten..........

22-06-2023 09:16

Betuwe85 +20966

Blind kom op kijk in de spiegel en accepteer dat je top periode achter je ligt

22-06-2023 09:03

jjdd +3403

Ben altijd een fan geweest van Blind.

Maar deze opmerking is wel even slikken...

Dit toont helaas keihard aan dat er echt sprake is van zelf overschatting. Alhoewel dat met de keuze voor Bayern ook al duidelijk was.

22-06-2023 09:01

Slang3 +46102

Mooi om te zien dat Blind altijd realistisch is gebleven

22-06-2023 08:56

Oxxer +164957 moderator

Niet normaal dit, zijn vader zou hem kunnen duidelijk maken dat het over is, of is Danny Blind net zo Blind als Daley Blind?

22-06-2023 09:37

Flaco +19583

Het feit dat een trainer en spelers dezelfde zaakwaarnemers hebben is ook wel iets wat je niet meer zou moeten willen. Schreuder en Tadic hadden dat volgens mij ook.

22-06-2023 08:54

eenAjaxfan +20414

Terug in het Ajax shirt....?
Dan zullen alle collega's die hij heeft laten barsten het team verlaten moeten hebben, denk ik.
Hij heeft zijn credits in het team wel verloren.
Bij mij wel in ieder geval.

22-06-2023 08:50

AFCA020! +6130

Bij mij niet. Blind is een echte Ajacied en wat mij betreft altijd welkom (al zal hij niet meer alles spelen vermoedelijk).

Degene die alle credits verloren heeft is Schreuder. Die klootzak heeft hem geslachtofferd omdat hij terecht kritisch was op de trainer. Dat Blind daardoor de motivatie kwijt raakte is zeer begrijpelijk.
Schreuder, en degene die het van bovenaf oogluikend hebben toegestaan, zijn voor mij de echt schuldigen. Ze hadden natuurlijk nooit de trainer moeten steunen in deze.
Het feit dat je binnen een week na Blinds vertrek er achter komt dat je een voetballende linksbenige verdediger nodig hebt met een goede pass / lange bal, geeft aan dat men ook niet verder gedacht heeft en NOOIT Schreuder hadden moeten volgen.

Maar het wieberen van echte Ajacieden en mensen met een mening komt een aantal luizen in de pels heel goed uit (lees oa Hendriks en de dames).
Ik vrees dat er wat groters aan de gang is

22-06-2023 09:16

eenAjaxfan +20414

@AFCA020, waar twee vechten hebben twee schuld.
Als het nieuwsbericht waar we nu op reageren klopt, dan gaat Blind niet vrijuit in het verhaal met Schreuder.
Hij toont hiermee namelijk aan dat hij zichzelf nogal overschat...
Ik heb hem ook nog niet op een zelfkritische houding kunnen betrappen in deze hele kwestie.
Hij speelt wel heel "slim" in op de emoties van de fans...
Die "complottheorie" van jou geloof ik overigens helemaal niet.

22-06-2023 09:28

wendoo9 +8125

Hij was kritisch op de trainer, maar de trainer en vele hier waren ook kritisch op Blind. Blind speelde zijn eigen wedstrijd waardoor hij in de problemen kwam. In mijn ogen terecht naar de bank verwezen. Als hij dit gewoon net als iedere speler geaccepteerd had die naar de bank verwezen wordt, was hij nu nog Ajacied. Zijn kansen waren zeker weer gekomen om te spelen. Zelfreflectie is soms ook een ding.

22-06-2023 09:34

komopajax777 +13320

Blind is zeker een echte Ajacied,maar als speler is het over op topniveau.Bij een Sparta of Groningen zou het nog kunnen.

22-06-2023 09:44

AFCA020! +6130

Heb ik ook over zitten denken, zou het wel leuk vinden als hij net als z’n pa Sparta nog even aandoet

22-06-2023 13:31

Aeter +6667

Begint een beetje een zielig verhaal te worden met Daley.

22-06-2023 08:45

Stoffel +18571

Daley zou iemand in zijn omgeving moeten hebben die hem gewoon voor één keer de waarheid vertelt.

22-06-2023 08:41

Patrick67 +9624

Zijn laatste basisplaats tegen Mönchengladbach uit heb ik live in het stadion gezien en het was gênant wat hij liet zien. Hij werd aan alle kanten voorbij gelopen en had schuld aan minstens 1 doelpunt.
Zelfs de grensrechter was sneller bij de cornervlag dan Blind.
Zelfreflectie?

22-06-2023 08:40

Dolblij +45556

Precies. Aansluitend rolde de duitse pers over die "performance" van Blind heen en liet er geen spaan van heel. Wellicht hebben ze in Manchester ook een lucky elftal. Daar past hij nog.

22-06-2023 09:11

Patrick67 +9624

Web zal dit heel zeker anders zien. Hij zou hem meteen terugnemen.

22-06-2023 09:36

Dolblij +45556

Dat kan toch? Misschien is het wel heel gezellig met Blind.

22-06-2023 09:42

AjaxPositivo +6962

Zelfkennis...
Probeer een terugkeer bij Groningen.
Dat kan serieus een mooie move zijn. Maak fc Groningen kampioen en neem zo op een mooie manier afscheid. Ipv bij topclubs op de bank te gaan balen dat je niet meer zo goed bent als je was

22-06-2023 08:39

Duggoutdennis +6413

Geen gek idee, bij ons heeft hij voetballend niets te zoeken maar als hij graag wil spelen zou dat inderdaad geen gek idee zijn... Bij Groningen brak hij door, bij Groningen bouwt hij af...

22-06-2023 09:47

Patrick67 +9624

"... om zichzelf aan te bieden bij Manchester United"

Als een hoer dus beste Daley.
Niemand zit nog op hem te wachten omdat hij nergens meer een toegevoegde waarde heeft wat serieus profvoetbal betreft.

22-06-2023 08:37

Duggoutdennis +6413

Maar als jij op een baan solliciteert ben je dan ook een hoer?

22-06-2023 09:11

Patrick67 +9624

Wat een belachelijke vergelijking.

22-06-2023 09:33

Duggoutdennis +6413

Van jou, eens.

22-06-2023 09:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.