Sneijder noemt Nagelsmann als optie: 'Hij is jong, fris en durft beslissingen te nemen'

door NielsOpdam 203

Bron Voetbalzone

Sneijder noemt Nagelsmann als optie: 'Hij is jong, fris en durft beslissingen te nemen'

door NielsOpdam 203

Bron Voetbalzone

Laatst geüpdatet

Wesley Sneijder zou de nodige veranderingen doorvoeren als hij het bij Ajax voor het zeggen had. De voormalig middenvelder vertelt dat hij op verschillende vlakken heel graag 'veranderingen zou willen doorvoeren' bij de Amsterdamse club.

'Salarissen zou ik als eerste aansnijden, die zijn de laatste jaren echt omhooggeschoten', begint Sneijder zijn verhaal in gesprek met Voetbalzone. Doordat de salarissen omhoog gingen, werden de prestaties ook beter, zag de oud-Ajacied. 'Maar als het even wat minder gaat, zal je daarin wat moeten gaan doen en terug moeten naar de basis. Je kan wel hele hoge salarissen gaan betalen aan spelers, maar als die het niet meer waarmaken, moet je beslissingen gaan nemen.'

Daarnaast vindt Sneijder ook dat er wat veranderd moet worden in de jeugdopleiding van de Amsterdamse club. Volgens de oud-speler van onder meer Real Madrid en Internazionale moet Ajax meer in de eigen jeugdopleiding kijken. 'Spelers die gekocht worden uit het buitenland op vijftien- of zestienjarige leeftijd, of veertien zelfs al... Die lopen er ook bij Ajax. Dat is niet een leeftijd waarop je volmaakt bent als puber. In die jaren kan nog zo veel gebeuren... Het zou bij mij nooit gebeuren dat ik spelers koop van veertien of vijftien jaar. Die kunnen wij echt opleiden.'

Wie moet de nieuwe trainer van Ajax worden? 'Misschien Nagelsmann'

Tot slot komt ook het belang van een goede trainersstaf ter sprake. Volgens Sneijder moet de club ervoor zorgen dat zij de juiste mensen voor de groep zetten. 'Je moet zorgen dat de trainer daar een team van kan maken dat plezier uitstraalt. Dat hebben we de laatste maanden wel gemist bij Ajax.' Sneijder vindt het lastig om nu een naam te noemen voor de trainersvacature in Amsterdam. 'Dan wordt het denk ik toch een buitenlander. Misschien Nagelsmann. Hij is jong, fris en durft beslissingen te nemen. Dat is wat we nodig hebben, toch?'

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+!

Lees meer over:
Plaats reactie

Schip +23578

Ja, want WEsley legt het salaris wel bij. En natuurlijk wil een Nagelsmann die bij Bayern heeft gewerkt en zo bij de PL top aan de slag kan, graag naar de eredivisie komen om EL te spelen. Dat een onbetekende Noorse coach dat niet wil omdat die enkel voor speciale uitdagingen komt, wil niet zeggen dat de kroonprins van het Duitse trainersgilde dat niet wil. Toch Wes?

12-06-2023 12:41

The Class of 2019 +917

Hahaha die Sneijder krijgt het toch steeds weer voor elkaar dat ik hem nog minder serieus neem. Eerst benoemen dat de salarissen naar beneden moeten en dan Nagelsmann als optie noemen. Die verdiende iets van 10 miljoen per jaar. Buiten dat denk ik dat die op clubs mikt in een categorie hoger.

11-06-2023 23:22

Ans B +19983

Ik vind zowel Sneijder als vdVaart geweldige voetballers en leuke kerels, maar pfff, wat een stel ongeleide projectielen. Die zullen nooit geschikt worden voor een bestuurlijke of andere hoge functie.
Neemt niet weg dat je ze in principe best kunt gebruiken voor functies waar ze wel geschikt voor zijn; als techniektrainer bijvoorbeeld, en vdVaart - die zeker niet uit is op macht - misschien ook als assistent, mits de hoofdtrainer uit de voeten kan met zijn 'openheid', directheid en conservativiteit. vdVaart is wel een vent die, als hij voldoende gewaardeerd wordt, een andere werkwijze/mening voldoende respecteert.
Hij zou misschien in de Witsche-rol kunnen functioneren als die er ooit mee ophoudt.

Sneijder zal, naar ik vrees, zijn neus ophalen voor ondergeschikte functies, maar zou wat mij betreft wel mee mogen praten in een soort denktank.
Ik heb dan voor ogen wat Bayern en de DFB wel eens doen: een aantal oud-internationals in een commissie stoppen als er problemen zijn, en op die manier verschillende meningen horen en wegen.

11-06-2023 16:43

Ferd +38589

Van der Vaart is veel minder een ongeleid projectiel, puur omdat hij geen projectiel wil zijn. Hij ambieert geen grote rol bij een grote club, terwijl Sneijder dat duidelijk wel wil.

12-06-2023 05:02

Ans B +19983

Wel minder ja, maar wat hij o.a. zei over Cillessen vind ik wel 'ongeleid'. Dat heeft zoveel schade aangericht. Of hij wel of geen gelijk heeft doet er voor mij niet eens toe, Ik vind dat vdVaart wel vaker dingen zegt, over personen dan vooral, die heel beschadigend zijn. 'Ik mag dat toch wel zeggen', zegt hij dan. Ik vind dus van niet: je mag van mij nooit mensen beschadigen omdat het toevallig 'kan'. Want waarvoor? Voor 'leuke' tv? Het gaat nergens over meestal.

Maar vdVaart is inderdaad totaal niet uit op een grote rol (of macht), en los van die beschadigingen vind ik het een leuke, spontane vent. Ik zou alleen willen dat hij zichzelf meer filtert.

12-06-2023 16:10

Dolblij +45465

En Nagelsmann heeft zijn papieren.

11-06-2023 12:02

Enoh25 +1829

Geen gek idee.

11-06-2023 12:00

JariHeijden +5606

Spelers die gekocht worden uit het buitenland, soms op 14-jarige leeftijd al, aldus Sneijder.

Misschien moet Wesley toch eens in de regels kijken om te zien of dat wel kan/mag.....

11-06-2023 10:11

S_020 +4104

Deze tuinkabouter heeft na zijn carrière als voetballer werkelijk alles fout gedaan wat ie fout kon doen. Heel laag IQ ook. Niet de persoon om naar te luisteren, al helemaal niet om bij de club te halen in welke hoedanigheid dan ook.

11-06-2023 09:55

Broodjebal44 +5727

Lekker realistisch … Laten we ook gelijk Haaland and Mbappe halen dan komt alles wel goed!

11-06-2023 08:34

Jarisuarez +1538

Als iemand zijn zinnen eindigt met "toch? "Dan ben je geen leider, weg met Schneider

10-06-2023 21:08

AlexLitmanen10 +14429

Deze Popie-Jopie dre’-Hazes-junior-wannebee auto-dansende-tokkie moet zover mogelijk wegblijven bij onze mooie club

10-06-2023 20:54

FrancescosRavioli +15367

Dat incident wordt wel enorm uitvergroot hoor. We hebben allemaal wel achterlijke dingen gedaan.

En Sneijder is veel, maar echt geen tokkie.

Dat ie niks bij onze club te zoeken heeft ben ik het wel mee eens

13-06-2023 16:45

Gewoon Gijs +18422

Nagelsmann komt toch NOOIT?

10-06-2023 20:39

Ajax '69 +3856

Heb jij ook al last van je nagels man?

11-06-2023 00:33

ajaxwestland09 +29038

Ja sneijdertje die wil graag helpen en noemt een naam met als hint bel me op en ik help ajax 🥱🫣

10-06-2023 20:27

OuweDibbes +11967

Sneijdertje ziet een berg geld bij Ajax en wil zijn eigen kas aanvullen zodat hij weer met verschillende vrouwtjes kan aankloten.

10-06-2023 20:30

Ajax '69 +3856

Net als jij en ik. 😂

11-06-2023 00:33

OuweDibbes +11967

Sneijder moet zich lekker met Utrecht bezig houden... ouwe Utrechtenaer..

10-06-2023 20:06

AFCA-pride +17394

Of met DHSC uit zijn wijkie Ondiep.

11-06-2023 18:45

VanOranjeNassau +1304

Nagelsman is wrs al druk z’n Frans aan het ophalen.. Denk dat Ajax nog wel kans zou maken, maar in de Eredivisie heeft hij echt geen zin.

Maar ik zou dit heel graag fout hebben!

10-06-2023 20:01

AFCACruijff14 +162330

Goh, Nagelsmann. Ja, nee dan halen we die toch? Zal vast niet afketsen op het niveau van de competitie, het gebrek aan CL voetbal of aan de salariseisen.

Wat is die Sneijder toch een simpele zeg.

10-06-2023 19:08

Ajax14AMS +25205

Heel eerlijk, Nagelsmann heeft echt niks bewezen.

Dat Leipzig team was toen kwalitatief gewoon heel erg goed in een raar corona-seizoen.
Zo bijzonder vind ik hem niet...

10-06-2023 18:45

Craain +4973

Ook heeft Sneijder niet goed gekeken.. de messte beginnende trainers zijn bij Ajax nooit geslaagd, alleen Frank de Boer beetje maar wat een slaapverwekkende voetbal was het zonder Europese succès. En onder hem werd geen enkele spelers beter geworden.

11-06-2023 09:12

Ajax14AMS +25205

van Gaal was ook wel goed denk ik ;)

11-06-2023 18:28

Craain +4973

Van Gaal was heel goed ja. Het was al bekend dat hij al ervaring had om met grote groep te werken daarnaast had van Gaal een sterke mensenkennis. Daarnaast speelde hij nooit bij Ajax. Dit heb ik al veel eerder aangegeven.

11-06-2023 20:11

Ajax14AMS +25205

Weet het van van Gaal alleen in grote lijnen, heb het zelf niet meegemaakt.
Halve finale CL was hoogtepunt. 3e ster was ook mooi, maar was toen nog heel jong

11-06-2023 20:22

Craain +4973

Van Gaal als trainer bij Ajax was veeleisend trainer. Iedereen moest de taken zo goed mogelijk uitvoeren. Daarnaast wil hij met iedereen kunnen begrijpen en communiceren om ze beter en goed te begrijpen. Hij investeert heel veel in deze spelers zo weet hij zelfs precies wanneer ie en zijn vriendin jarig is. Ja hij had eerder heel veel ervaring om met een grote groep te werken. Hij had best veel ervaring met het voetbal. Dat heeft ie gewoon in zich.

Sinds hij bij Ajax is vertrokken is hij wel iets anders geworden, niet zoals bij Ajax toen. Dat heeft mede te maken met buitenlandse spelers, taal, vedette... Geen 'ja knikkers' meer...

Ik heb het idee dat van Gaal alleen met Nederlandse spelers goed konden vinden... Beetje type Ron Jans.

11-06-2023 20:36

Ajax14AMS +25205

Ahhh.. Jammer dat zijn speelstijl zo saai geworden is, zou anders niet misstaan bij ons nu..

We kunnen wel zo een type gebruiken

11-06-2023 23:49

Ferd +38589

Van Gaal heeft tig jaar in de jeugdopleiding van Ajax gespeeld, dus "speelde nooit bij Ajax" is niet helemaal waar he. Hij vertrok ook pas op 22-jarige leeftijd bij Ajax.

12-06-2023 05:04

TweeBenig2 +16301

Ik zou graag uitgebreid willen reageren, maar ben te loom vanwege de temperatuur, dus ik laat het bij emoticons 🤡🤮

10-06-2023 18:24

Ajax1inmyheart +767

Kan die Utrecht supporter AUB zijn mond houden!! Hij mag God dankbaar zijn dat hij gezegend was als een hele goeie voetballer. Want anders had meneer Sneijder ook gewoon een 8:00 tot 16:00 baan bij een of andere fabriek. (Niet dat daar wat mis mee is voor alle duidelijkheid)

10-06-2023 18:21

AFCACruijff14 +162330

Wesley is veel te lui om netjes elke dag ergens om 8 uur in te klokken. Dat was een steuntrekker geworden die 's ochtends een half kratje Schultenbrau op Kanaleneiland weg had getankt, 's middags een beetje zwart bij had gebeund en 's avonds het restant van de krat op had gezopen.

Dus ja, Wes mag blij zijn dat hij vreselijk goed kon voetballen.

10-06-2023 19:09

Ajax '69 +3856

Je kent de buurt?

11-06-2023 00:39

AFCA-pride +17394

Kleine Correctie hij komt uit Ondiep en niet uit Kanaleneiland, voor de rest had het waarheid kunnen zijn. Dan had ik Yolanthe wel willen hebben😜

11-06-2023 18:50

gi0vanni +7317

Hij zou ook aan de slag kunnen gaan in een strip.

10-06-2023 20:40

HendrikAjax +16899

Gelukkig is hij zo lekker realistisch

10-06-2023 18:15

brancoo +6228

Zou leuk zijn maar er is maar echt 0,1 procent kans dat dit gaat gebeuren, maar het zou leuk zijn

10-06-2023 18:07

debetweter +10110

Jij bent optimistiscb

10-06-2023 19:07

henkie58 +2057

Ik word een beetje doodziek van die dwerg! Meneer verwacht teveel van zichzelf denk! Zelf is het een grote geldwolf, waarvan hij een groot deel verloren heeft aan lekkere Yolanthe. Zielig mannetje.

10-06-2023 18:04

RadheAjax2021 +17911

Sneijder weet het weer mooi te vertellen allemaal. Als hij het voor het zeggen zou hebben…daar begint het al gelijk. Gelukkig heeft hij het niet voor het zeggen. Denk dat Sneijder zichzelf gigantisch overschat om een positie te bekleden in de voetballerij.

10-06-2023 17:54

KingOfTheMatch +7084

Pep is na het winnen van de CL vanavond klaar in Manchester en kan dan klaargestoomd worden voor z'n nieuwe uitdaging in Amsterdam

10-06-2023 17:47

Musica Merlo +8213

Nu al diverse mensen de naam Nagelsmann hebben genoemd komt daar Spuitje 11 aangekakt.
A.u.b. nooit dit persoontje binnenharken bij Ajax.

10-06-2023 17:35

komopajax777 +13309

Sneijder is de buitenstaander die denkt dat hij het wel even kan oplossen omdat hij het beter weet.Het is kroegpraat van de bovenste plank.Het halen van buitenlandse talent hoort bij de
ambities van een topclub.Talent van eigen bodem hebben we genoeg en wat echt goed is
drijft vanzelf naar boven.Een Kevin de Bruyne werd in het verleden te klein gevonden door de scouting.Hadden we die dan moeten laten lopen?En zonder een goed salaris op CL niveau komen de toppers niet meer naar de Arena.

10-06-2023 16:34

ProfessorX +19827

Als ik baas wordt van Nederland betaal iedereen minder belastingen 🤗

10-06-2023 16:23

Just74 +354

En als ik burgemeester was van Nederland dan krijgen we weer, geen files en iedereen mag een uur later opstaan.

10-06-2023 16:15

Lekkerhoor +3381

Sneijder vind ik voornamelijk een agressief ingrediënt om de boel verder te laten escaleren. Hij heeft heel veel ideeën maar je moet de beste man niet tegen spreken. En al helemaal niet als je hem in de positie zet waar hij de macht heeft om zijn ideeën door te drukken. Sneijder werkt of heel goed of hij staat aan de basis van de grootste crisis die wij kennen

10-06-2023 16:14

AFCA-pride +17394

Over verlaging van salarissen beginnen en dan aankomen met Nagelsmann die 15mio verdient, pfff toen ben ik weer gestopt met lezen. Populaire prietpraat van Wes.

10-06-2023 15:41

debetweter +10110

Even bergwijn, klaassen en tadic dumpen. Dat gaat ook lekker makkelijk.

10-06-2023 19:08

YRGI +32964

In de salarissen snijden, maar Nagelsmann willen aanstellen. Die verdient miljoenen hoor. Verdiende hij niet het meest van alle trainers in de Bundesliga?

10-06-2023 15:30

Delaney +14823

Waar zijn de rest van de letters uit het alfabet?

10-06-2023 18:12

Dolberg25 +8859

Had ik overgeslagen voor jou 😉

10-06-2023 21:26

VoorAltijdNummer14 +25438

Aldus het Orakel van Ondiep.

Mensen val hem overigens niet allemaal zo massaal af! Het is niet alsof 'ie de tijd heeft gekregen om op een naam te broeden. Geef hem een week en hij komt met betaalbaardere tropischere namen als:

- Luis Enrique
- Graham Potter
- Antonio Conte
- Zinedine Zidane
- Joachim Low

of een andere obscure talentvolle oefenmeester.

10-06-2023 15:06

Michael 1974 +22030

Zou die v manchester city of united niet bij ons passen?

10-06-2023 17:19

VoorAltijdNummer14 +25438

Vast wel! Mits ze door de DNA-test heenkomen natuurlijk. Maar dat geldt voor alle opties.

10-06-2023 17:20

debetweter +10110

Die gast van RB Salzburg is 35. Doe mij die maar.

10-06-2023 19:09

VoorAltijdNummer14 +25438

Zucht!!!

Wat hebben nou weer aan de suggestie voor een talentvolle trainer als 'ie NIET UIT AMSTERDAM KOMT EN NOOIT HET AJAXSHIRT HEEFT GEDRAGEN?!?!?!?!

DAN IS ER TOCH GEEN SPRAKE VAN DNA?!?!

Houd die competente namen toch lekker voor je!

10-06-2023 20:29

debetweter +10110

Zucht idd!

Ten eerste, moet je als ik niet eens iemand bij zijn naam noem en het enkel over leeftijd heb het niet eens serieus nemen.

Daarnaast Ajax-DNA is nice-to-have. John, van Basten, Frank de Boer en Danny Blind hebben Ajax-DNA dat waren stuk voor stuk successen.... Dus nee, Ajax-DNA is niet doorslaggevend het is een bepaalde spelopvatting. Aanvallend, attractief voetbal.

10-06-2023 20:53

VoorAltijdNummer14 +25438

Kerel ik dacht dat ik je met dat likeje wel onderdeel kon maken van mijn fratsen. Is maar een gebbetje ;)

10-06-2023 20:55

gi0vanni +7317

Hij zou ook voor de Boer kunnen kiezen. 😨🙈

10-06-2023 20:41

VoorAltijdNummer14 +25438

Op basis van het merendeel van zijn carrière een verantwoorde keuze. 🧬

10-06-2023 20:56

gi0vanni +7317

Zeker, dan zijn we in ieder geval de ploeg met het meeste balbezit. Scoren en winnen zijn maar bijzaak.

11-06-2023 20:31

DiAngelo +2410

Die Sneijder heeft toch ideeën en een netwerk hè, dat ze die nog geen AD hebben gemaakt, neemt zn eigen geldkluis mee..we gooien onze eigen ruiten in......wel n fantastische voetballer 🤗

10-06-2023 14:43

NeeI +107937

"Salarissen zou ik als eerste aansnijden, die zijn de laatste jaren echt omhooggeschoten."

Om vervolgens met Nagelsmann op de proppen te komen... die tot 2026 nog 30M krijgt van Bayern.

10-06-2023 14:20

trodat4030 +97100

Haha ja, dit was dus al de helft van mijn reactie op het domme gelul van Wes. Net als de domme leugen dat Ajax 14 en 15 jarige buitenlanders koopt. Dít domme gezwets is dus dé reden waarom ik Wesley nooit hoef terug te zien in een functie bij Ajax, hij is zo dom als een stoeptegel.

10-06-2023 14:36

ProfessorX +19827

Mijn stoeptegels protesteren nu trodat 😡en bedankt 👊🏻

10-06-2023 16:24

Ajacied1981 +17412

Lekker makkelijk namen strooien zo!

10-06-2023 14:05

debetweter +10110

Wesley voor president. Eerst Ajax op de schop, daarna KNVB aan de beurt?

10-06-2023 14:05

komopajax777 +13309

Wesley bewijst hier alleen maar zijn totale ongeschiktheid voor welke bestuurlijke functie dan ook.

10-06-2023 16:37

debetweter +10110

Ik was uiteraard sarcastisch. Want het is prima als je ergens een mening of visie over hebt. Maar altijd alles openlijk afkraken, of over lullen schiet je niets mee op en beïnvloed je niet de juiste mensen mee. Steek je handen uit je mouwen en ga het veranderen. Haal je trainersdiploma bij de KNVB en bouw het daarna beter op. Of Haal het en voeg daarna je ideeën er aantoe, zorg dat je de beste wordt. Nu dit, over besturen van een bedrijf. Wesley heeft volgens mij nooit op dat niveau binnen een club gewerkt. Ga lekker naar Fc Utrecht en probeer daar eerst maar een dergelijke functie te bekleden, dan zal je zien dat het allemaal wat ingewikkelder is. Sneijder zit alleen maar met zijn armen over elkaar te mokken of te vertellen dat hij het beter kan, maar weinig referenties als bewijs. Dat noem ik falen.

10-06-2023 18:50

LukaLitmanen +82165

Sneijder en Robben zijn de beste Nederlandse voetballers van de laatste 20 jaar

10-06-2023 14:04

Web +178830

Van Persie zat er ook dicht bij
En toch ook vd Vaart

10-06-2023 14:05

gi0vanni +7317

V.d. Vaart won de de eerste golden boy award boven Messi en Rooney. Was op jonge leeftijd gestoord goed. Hielt op den duur Richard Witschge op de bank.

10-06-2023 20:44

PimDeKlager +4381

Van Persie, hou even op aub. Die jongen heeft sinds z’n gedwongen spits positie bij Arsenal nooit meer op z’n eigen plek gespeeld.

Als spits was hij namelijk niet om aan te zien bij Oranje. Die man heeft volgens mij nooit een belangrijke goal in Oranje gemaakt(Die tegen Spanje had hij 4 jaar eerder moeten maken).

11-06-2023 00:09

JariHeijden +5606

Dit slaat echt nergens op.

11-06-2023 10:04

Omar +17186

van Dijk was op zijn hoogtepunt ook waanzinnig sterk

10-06-2023 14:06

Web +178830

Klopt
Maar wat is die terug gevallen

10-06-2023 14:13

gi0vanni +7317

Vooral blessures en in mindere maten zal de leeftijd ook meespelen. Jammer want van Dijk was onze beste verdediger.

10-06-2023 20:45

Nr.10 +111510

Robben wat mij betreft wel met enige afstand van de rest, zelfs ondanks alle blessures. WK in Brazilie was hij echt ongelooflijk.

10-06-2023 14:40

Dolberg25 +8859

Robben staat ver boven Sneijder. Na Cruijff en Van Basten de beste Nederlandse speler allertijden.

10-06-2023 15:15

YRGI +32964

Onzin. Maar Robben is wel de beste van zijn generatie inderdaad.

10-06-2023 15:31

komopajax777 +13309

Niet te vergelijken ,want de een is aanvaller en de ander middenvelder.

10-06-2023 16:38

PimDeKlager +4381

🤣🤣🤣 ben jij Ruud Gullit vergeten? Frank Rijkaard? Pietje Keizer? Ik kan nog wel eventjes doorgaan hoor. Robben was echt een topper, maar hij komt niet voor in de top 5.

11-06-2023 00:11

Dusbaba +15425

Ik vind Sneijder echt een heerlijk mannetje en luister graag naar hem. Blijf alsjeblieft lekker wie je bent en laat je niets aanpraten. Maar ga geen spelersmakelaar worden svp.

10-06-2023 13:59

Web +178830

Dat moet hij ook blijven doen
Beetje café praat met Andy

10-06-2023 14:03

trodat4030 +97100

Jammer alleen dat de helft dat zn mond verlaat volstrekte onzin is.

10-06-2023 14:40

PimDeKlager +4381

Probleem van Sneijder is dat hij zichzelf echt heel erg serieus neemt. Ik mis alleen nog een pijp in z’n mond en een serieus muziekje op de achtergrond wanneer hij iets gaat uitleggen.

10-06-2023 18:11

Psychevore +21186

Wat een visie laat hij hier zien.

'Dan moet je beslissingen nemen'

Kom er maar eens op. En de nieuwe trainer? Nagelsmann. Wat een visionair, wat een inzicht, deze man moet AD worden en de club omgedoopt tot FC Wesley.

10-06-2023 13:59

Simpelishetmoeilijkst +25359

Wesley is niet realistisch. Denkt hij dat we Nagelsmann betalen kunnen?

10-06-2023 13:53

Dusbaba +15425

Als je bedenkt waartoe Ajax bereid is voor Bergwijn te betalen, zie ik niet in waarom je Nagelsman niet zou kunnen halen. Als zijn eerste actie dan ook nog is om Bergwijn te dumpen, heb je meteen alle problemen omtrent dat geld opgelost en ben je er nog beter op geworden ook.

10-06-2023 13:57

Omar +17186

Het voordeel van Bergwijn is dat hij natuurlijk nog wel voor een aanzienlijk bedrag verkocht kan worden. Mocht Nagelsmann komen en het mis gaan, dan moet je zijn contract afkopen, wat vgm bij Schreuder al een dure grap was.

10-06-2023 14:12

trodat4030 +97100

Waarom zou Nagelsmann 1 van zijn, in potentie, beste spelers dumpen?

10-06-2023 14:42

Simpelishetmoeilijkst +25359

Dat is een hele goede oplossing, al weet ik niet watched jaarsalaris can Nagelsmann moet zijn? Vast heel hoog

10-06-2023 17:03

Simpelishetmoeilijkst +25359

Jij noemt het een hele goede speler, ik een enorme dure miskoop.

10-06-2023 17:04

Gonzalez75 +5885

Niet realistisch wellicht wat betreft Nagelsmann, wel heeft Wesley het inhoudelijk verder goed verwoord en ziet hij het ook prima. Niks mis mee met z'n pleidooi.

10-06-2023 14:00

komopajax777 +13309

Poeh dat jij daar intrapt...

10-06-2023 16:39

Dolberg25 +8859

Dus we verlagen het salarisplaffond en proberen vervolgens één van de best betaalde trainers ter wereld te halen?

Sneijder for president! Wat een genie!

10-06-2023 13:52

AINIESTA +45216

Captain Obvious heeft er ook even over nagedacht hoor pfff

10-06-2023 13:35

tijger19 +123

Leuk hoor, maar dit is gewoon kroegpraat.

10-06-2023 13:28

SCHREUDERNOPARTY +2499

Mislintat had het wel in zijn interview na ontslag Heitinga er over als de juiste kandidaat meer tijd nodig heeft gaat dat voor een snelle 2e keus, dus laat hem maar even wachten op nagelsmann.

Mooie droom had ik vannacht ;)

10-06-2023 13:12

Kuningaz +5355

Of op vanavond, als Pep de triple heeft gewonnen en een echte uitdaging aan wil gaan. Als we dan toch gaan dromen.

10-06-2023 13:25

WantAmsterdam +116198

Man man man, Wesley was een geweldige voetballer (tot 2011, toen ging het snel bergafwaarts), maar ik kan hem echt nul serieus nemen als persoon.

10-06-2023 13:00

Vik86 +42397

2010 was zijn jaar.. Hij had wereld voetballer van het jaar moeten worden..

10-06-2023 13:03

WantAmsterdam +116198

Ja, zo Zondé dat hij niet wereldkampioen is geworden, dan had niemand om hem hen gekund.

10-06-2023 13:04

Vik86 +42397

Ik vond hem bij inter echt goed.. Ze wonnen toen van bayern.. Pandev scoorde in de laatste minuten..maar dat was in 2011 volgens mij..

10-06-2023 13:05

WantAmsterdam +116198

Ja klopt, dat was jaartje later.
Ja, zijn eerste drie jaartjes bij Inter was die echt fantastisch.

10-06-2023 13:11

Patrick67 +9624

Robben schuld.

10-06-2023 13:13

Patrick67 +9624

Was CL finale 2010. Bayern veel beter en typisch Mourinho afbraakvoetbal.

10-06-2023 13:14

WantAmsterdam +116198

Heb ik anders in herinnering beste Patrick, Mourinho heeft Bayern toen tactisch helemaal afgetroefd. Mede dankzij een ontketende Milito.

10-06-2023 13:16

Vik86 +42397

Wat ik mij herriner van inter, was dat ze een sterke selectie hadden en speelden goed voetbal.. Samuel, Eto o, Zanetti,cambiasso,stankovic, pandev, millito, sneijder.. Oja en ballotelli.... Ballotelli deed toen raar tegen manchester united..

10-06-2023 13:22

WantAmsterdam +116198

Lucio, Maicon…

10-06-2023 13:22

Vik86 +42397

Wat een team..

10-06-2023 13:23

trodat4030 +97100

Wacht nog 2 jaar en je hebt 3 maanden nodig om om Wesley heen te kunnen, Want.. XD

10-06-2023 14:45

Oxxer +164720 moderator

Die kapbeweging was geniaal, Diego Milito was die avond fantastisch.

10-06-2023 19:15

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25437

Morgen wordt bekend als Pep de CL wint dat hij de nieuwe trainer wordt. Maar alleen als hij wint vanavond

10-06-2023 12:53

Christiaan +54

Ik geloof dit onmiddellijk

10-06-2023 12:59

Patrick67 +9624

Sneijdertje toch. Tuurlijk zou hij ideaal zijn, maar wij zijn helaas verre van ideaal voor hem.
Qua competitie en geld. De Club zelf zou perfekt voor hem zijn.

10-06-2023 12:49

Vik86 +42397

Fc Utrecht is perfect voor hem..

10-06-2023 12:51

Amp +37936

Hij heeft t over nagelsmann..

10-06-2023 15:19

Nr.10 +111510

Zie je, ik zeg het al een tijdje: Nagelsmann wil alleen komen als Sneijder AD wordt. Die twee bekokstoven samen wat. Nagelsmann is waarschijnlijk betrokken bij de coup van Sneijder.

10-06-2023 12:48

Web +178830

Toch buiten dat ik het een aparte vind
Het was een fantastische speler
Enorm goed schot, kon het spel zo goed verleggen, maar ook de bal vasthouden bij aansluiten
Door dat hij twee benig was, ging het spel zo snel bij hem, de bal corrigeren had hij nooit nodig, de bal stuiterde bij hem nooit van de voet
Ras voetballer was het
Dat mag ook gezegd worden

10-06-2023 12:41

JTajax +10718

Zeker, enorm genoten van hem als speler. Een van mijn favoriete Ajacieden (heb '95 niet bewust meegemaakt).
Maar hij blijkt helaas niet heel slim te zijn.

10-06-2023 13:03

Web +178830

Nee niet geschikt voor een functie

10-06-2023 13:12
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.