Driessen kritisch op 'fletse' Tahirović en 'transfervrij opgehaalde' Van den Boomen

door Gino Haverkamp 320

Bron De Telegraaf

Driessen kritisch op 'fletse' Tahirović en 'transfervrij opgehaalde' Van den Boomen

door Gino Haverkamp 320

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Ajax is volgens Valentijn Driessen 'volledig de weg kwijt', zo schrijft hij in een harde column in De Telegraaf. De verslaggever veegt daarin de vloer aan met vrijwel iedereen bij Ajax en richt zijn pijlen vooral op de directie en Raad van Commissarissen van de club.

Driessen is niet bepaald onder de indruk van het niveau van de Ajax-selectie. De drie fouten van doelman Gerónimo Rulli zaterdag tegen FC Augsburg (3-1 nederlaag) onderstrepen volgens Driessen zijn onuitgesproken vertrekwens, Branco van den Boomen is 'slechts' een transfervrije aankoop die vorig seizoen nog bij 'de nummer 13 van Frankrijk', Toulouse FC, speelde, vermeend Ajax-target Nick Olij is een 'doorsnee Eredivisie-keeper', Benjamin Tahirović is 'flets' en de uitgesproken kritische Steven Berghuis 'ontbreekt recht van spreken' of, zo sluit Driessen niet uit, sorteert met zijn uitspraken ook voor op een vertrek. Kortom, de journalist is niet onder de indruk van wat er bij Ajax rondloopt.

Ajax heeft versterkingen nodig en volgens Driessen heeft directeur voetbalzaken Sven Mislintat er nog geen één gehaald die daadwerkelijk goed te noemen is. De Duitser 'faalt' volgens Driessen al. 'Hij communiceert minimaal twee transfertermijnen nodig te hebben en denkt aan een traject van twee tot vier jaar voor aansluiting van Ajax bij de Europese elite. Het is alles bij elkaar een treurige opsomming. Eentje die potentiële topspelers afschrikt om voor Ajax te kiezen.'

Driessen laat zich uit over transfer Spertsyan

De Raad van Commissarissen wordt ook hard aangepakt door Driessen. Dit gaat dan vooral over de vermeende interesse van Ajax in Eduard Spertsyan van FK Krasnodar, wiens eigenaar nauwe banden zou hebben met de Russische president Vladimir Poetin. Dat Ajax onderhandelt met een Russische club met dusdanige banden kan rekenen op veel kritiek, zo ook bij Driessen, die zijn vizier richt op Jan van Halst, Pier Eringa en Annette Mosman. 'Terwijl Mosmans werkgever, pensioenfonds APG, probeert alle Russische belangen af te stoten, staat zij als Ajax-commissaris toe dat de club mazen in de wet zoekt om de soms onduidelijke sancties te ontduiken. Waarbij zelfs constructies via Duitsland worden overwogen.'

Ajax heeft zijn nieuwe thuisshirt gepresenteerd. Bestel hier het nieuwe thuisshirt voor het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

Rock69 +8411

Denk jij nou echt dat Mislintat ook maar 1 nacht wakker ligt, van wat mensen zoals jij zeggen of schrijven. Totaal niet! Nee Driessen, je schat deze super relaxte man totaal verkeerd in. Nog sterker is, dat het niet eens bij hem terecht komt. Gepokt en gemazeld in de Duitse en Engelse voetbalwereld. Daar is de Nederlandse media een slap aftreksel bij.

03-08-2023 08:18

Balou +1830

Ajax moet nu eindelijk eens gaan ingrijpen en Driessen en Verweij op straffe van …. verbieden zulke opruiende artikels waar dan ook te publiceren, want beide heren gaan nu echt te ver in hun haat tegen Ajax te laten blijken. Genoeg is genoeg!!!

02-08-2023 18:39

Noahdepoah2021 +4843

Ooit was de Telesport bijlage het wachten waard . Iedere ochtend snel naar de sportbijlage om te kijken of er nieuws was over ons aller Ajax, de competitie en internationaal voetbal. Mooie opiniestukken en goede verhalen over spelers of de club. Kritisch, soms wat opgeblazen maar rechtvaardig en op feiten gebaseerd. Onder Valentijn is dit afgezakt naar een erbarmelijk niveau. Het niveau van het riool.

02-08-2023 14:37

Tabbink +1535

Heerlijk ik zie de krantenkoppen al verschijnen: “Driessen en Verweij i.v.m. dramatische informatiepositie ontslagen”

02-08-2023 12:14

Ferd +38337

Valentijn Driessen is volgens AS 'volledig de weg kwijt'. en ook: de uitgesproken kritische Valentijn Driessen 'ontbreekt recht van spreken'

02-08-2023 06:07

Jan Doedel +4281

Zou toch geweldig wezen als we morgen lezen dat Valentijn van een torenflat is gesprongen en heel toevallig op Mike V is geland?

Ja ik besef dat het erg is wat ik schrijf maar door hun haat tegen Ajax ben ik die 2 misbaksels gaan haten.

01-08-2023 23:32

Robertini +39074

Het is maar voetbal. Ja, ze zijn ontzettend irritant, maar dit vind ik persoonlijk te ver gaan.

02-08-2023 00:18

maxwellstyle10 +4667

totaal mee eens.. je kan het zwaar oneens zijn met de dingen die ze schrijven, maar haat is destructief.. Je kunt het ook bekijken als zijnde dat ze wel iets negatiefs moeten schrijven omdat Ajax zo'n grote naam is en het gewoon de bekendste club is. Hoge bomen vangen veel wind toch? Kritiek zal er heel veel zijn en vaak alleen op Ajax. Dat met die transfer van Spertsyan (of hoe je et ook schrijft) dat men geen comment geeft op Til vanuit Moskou ed.. Dat is puur sensatie want Ajax verkoopt. Ook daarin is Ajax weer de beste ;) We krijgen de meeste kritiek, hebben de meeste prijzen, spelen het beste voetbal (ok niet altijd haha) en daardoor hoog en alleen en eenzaam moeten we ook veel kritiek ontvangen en verdragen.. Borst vooruit, kin omhoog en zoals we zien heeft Sven nu al al die kritiek doen verstommen..

02-08-2023 09:59

FrancescosRavioli +15152

Kan je beter andersom hebben. Mike is een stuk zwaarder.

**Sarcasmedisclaimer

02-08-2023 19:47

Rock69 +8411

Hou liever je kop, zweterige oetlul van de Telegraaf.

01-08-2023 13:43

Medoz +4322

"Treurige opsomming"? Meer een treurige (voor)afrekening door die Driessen!

01-08-2023 13:33

Don.O +108

Het geweten van Ajax?

01-08-2023 12:42

Rolo +13602

Branco van den Boomen is 'slechts' een transfervrije aankoop die vorig seizoen nog bij 'de nummer 13 van Frankrijk', Toulouse FC, speelde.....

Serieus? Nou... dan is vanaf nu iedere inkomende transfer waardeloos in de ED...

Tadic kwam in 2018 van de nummer 17 van de PL. Maar goed, dat was ook een waardeloze transfer.

Als je Branco een beetje gevolgd had, of je had verdiept... dan weet je dat dit gewoon een prima transfer is. Vd Boomen was één van de betere middenvelders van de ligue 1 vorig seizoen en bleef zelfs overeind tegen het middenveld van PSG.

01-08-2023 10:19

mokum007 +6522

Precies D

02-08-2023 01:16

Berghuis +14297

Al ben ik volslagen tegen de Telegraaf en met name Ibiza Mike en glimworm Driessen, ze hebben tot op heen gewoon weg nog heen ongelijk gekregen... Ajax handeld nergens en er is geen enkele strohalm om te geloven dat er deze week wel de nodige versterkingen gaan komen.. Je speelt deze week tegen Dortmund dat je compleet de vernieling in gaat spelen, een uitslag van 6-0/6-1 zou mij helemaal niks verbazen en die wedstrijd mag toch serieus genomen worden als graadmeter voor het seizoen, dat start immers volgende week.

01-08-2023 08:43

Koekie87 +20967

Dus omdat Ajax niks laat lekken handelen ze ook niet. Heel verstandig om je als club in de kaarten te laten kijken vind je ook niet. Ajax doet sowieso al geen uitspraken over in wie ze dan wel of geen intresse hebben. Vertel mij dan maar eens waar ze gelijk in hebben gekregen. Het enigste wat die krant doet is dingen verzinnen en Ajax beschadigen.

01-08-2023 08:52

WouterB +915

Als Ajax niet handel hoe komt dat er 2 spelers komt

02-08-2023 07:21

GvZ +1021

Stop nou eens met die artikelen van die bijgochem op deze site te publiceren. Dat er weinig tot niets meer gelekt word naar zijn krantje is de enige rede dat falentijn probeert te stoken

31-07-2023 21:52

3sterren +20205

’De Gooi en Eemlander’ is een ”krantje”.

Het pulp verspreidende blaadje waar Driessen fabels voor verzint, mag zich vandaag de dag wat mij betreft scharen onder de ranzige roddelbladen ...

01-08-2023 12:24

Ferd +38337

Stop nou toch eens jammeren dat deze artikelen op de site staan. Het levert AS de inkomsten op die ze nodig hebben om de site te draaien. Je kan de topics gewoon overslaan hoor.

02-08-2023 06:09

HStorm +3140

Heb het artikel niet eens gelezen en stoor mij zelfs nu al aan de tekst erin.

31-07-2023 20:51

eenAjaxfan +20287

Trap ik er toch weer in om een stuk van die bijgochem te lezen...
Doe het niet, mensen.
Het slaat wederom nergens op wat die man schrijft.

31-07-2023 20:29

Grouster +1346

Ik denk dat de scouting al jaren niet op orde is of dat ze genegeerd worden. We wisten natuurlijk dat bepaalde spelers zouden vertrekken, maar we zijn morgen augustus en er zijn nog geen gerichte aankopen gedaan.

31-07-2023 20:16

3sterren +20205

Niet zo zeer de schuld van scouting, maar er zit nu een zeer solide en buitengewoon stevig slot op de ’oorlogskas’ ...

01-08-2023 12:27

jordy888 +3157

Hij noemde Tahirovic ook een "18-jarige reserverspeler van AS Roma". Totaal geen kennis van zaken deze depressieve, hypocriete en labiele clown.

31-07-2023 18:56

jo1 +4584

Hoe noem jij Tahirovic dan?als hij goed was speelde hij nier bij ons

31-07-2023 22:29

Ajax '69 +3831

Jezus. Droeftoeter. Wat doe je op As met dit soort stupide teksten?

01-08-2023 00:03

jo1 +4584

Je weet dat het de waarheid is. Waarheid is altijd hard he

01-08-2023 07:59

Koekie87 +20967

Hahaha Ajax is voor jonge spelers altijd nog een prima club. Ben je eigenlijk voor Ajax of kom je hier alleen maar om de boel op te hitsen. Zo een jongen is echt niet dom hoor aangezien hij ook wel weet dat hij bij Ajax meer kansen krijgt als jonge speler dan bij een as Roma.

01-08-2023 08:53

jo1 +4584

Als hij naar Man u zou kunnen, zou hij hier dan ook spelen denk je?

01-08-2023 09:00

Koekie87 +20967

Als mijn moeder een snor had gehad was het mijn vader geweest. Ajax staat bekend als een van de beste clubs voor jonge spelers, sommige jongens zijn daarnaast gelukkig nog wel zo verstandig om eerst naar een club naar Ajax te gaan ipv naar een club als Manchester United waar maar de vraag is of ze aan spelen toekomen.

01-08-2023 09:44

jo1 +4584

Gast had gewoon weinig opties, maar maakt niet uit. Hopelijk wordt het wat.
Stond bekend ja. Als ze deze selectie zien komt er geen kip meer. Aantrekkingskracht wordt zo steeds minder. Als zelfs de ultra Ajacied Tadic het al niet meer ziet zitten

01-08-2023 09:48

3sterren +20205

@jo1
Zo zeg, dat zijn pas bemoedigende uitspraken waar je de echte Ajax-supporter aan herkend ...

01-08-2023 12:30

3sterren +20205

@jo1
”nier bij ons”.
Nierstenen zijn ook hard ...

01-08-2023 12:30

jo1 +4584

Klopt een Ajacied is succes gewend

01-08-2023 13:13

Ferd +38337

de waarheid is dat jij op fr12.nl thuishoort

02-08-2023 06:09

jordy888 +3157

Hij is ten eerste geen 18 en ten tweede hebben de meeste hier hem nooit zien spelen en Valentijn ook niet dus dan moet je geen onzin roepen. Wijsneus.

02-08-2023 14:17

jordy888 +3157

Sorry dat ik me mening gaf.

02-08-2023 14:17

Richard Duizer +237

Falentijn maak je maar zorgen ajax wordt gewoon kampioen onder sven en stijn. Aankopen worden binnenkort gepresenteerd.

31-07-2023 18:46

BBAFCA +9756

Ik kan die Valentijn en gehaktbal Verweij echt aanrijden als ik ze toevallig tegen komen

31-07-2023 18:45

ajaxcied4life +26026

- Huntelaar manager maken van jeugdzaken
- Vos aanstellen als coach voor Jong Ajax
- Kelvin de Lang wegplukken bij City en hoofdscout maken
- Emanuelsson aanstellen als assistent voor JAJ (ervaring opgedaan bij onder meer Utrecht)
- Peereboom doorschuiven naar onder 18;
- Maduro als assistent aanstellen;
- met eeb klein budget Tahirović gekocht;
- Transfervrij een leiderstype als van Boomen aangetrokken
- Samen kunnen werken met de FD en RvC voor wat betreft de transferpolitiek en het uitrollen ervan. Wat er denk ik mede toe leidt dat er relatief weinig lekt;
- Bassey verkocht voor het aankoopbedrag;
- Timber ook voor een marktconform bedrag;
- Kreek benoemen tot coördinator verhuurde spelers

Dat lijkt me een prima rijtje, maar voor eendimensionale minkukels als Driessen is dit bedenken te hoog gegrepen.

31-07-2023 18:24

jo1 +4584

Ok en daar worden we kampioen mee?

31-07-2023 22:30

Ajax '69 +3831

Met jouw bijdragen zeker niet.

01-08-2023 00:04

jo1 +4584

Met de bijdragen van Sven ook niet

01-08-2023 07:59

Koekie87 +20967

Hahaha en met de bijdrage van v.d. Sar werden we afgelopen seizoen zelfs derde ondanks dat er meer dan honderd miljoen is geïnvesteerd in allerlei middelmaat. Lekker zaligmakend al die hele dure aankopen vooral als je aan het einde van de rit met lege handen staat.

01-08-2023 08:56

jo1 +4584

Prima spelers die je gehaald hebt. Sanchez en Wijndal misschien minder in potentie gewoon goed materiaal. Je moest een heel nieuw team bouwen. Er was geen basis meer net zoals nu

01-08-2023 09:00

Koekie87 +20967

Hahaha en daarom zijn we natuurlijk derde geworden. Zijn helemaal geen prima spelers en hebben ons een vermogen gekost. Daarnaast ook nog eens Schreuder aangesteld op basis van zaken zoals dat hij goed in de groep zou liggen als assistent. Heb daar trouwens voor de rest maar weinig van gemerkt toen hij uiteindelijk als eindverantwoordelijke werd aangesteld. Dus nee was helemaal niet prima zoals ze afgelopen seizoen gehandeld hebben.

01-08-2023 09:03

jo1 +4584

Betaal jij de spelers? Iedereen doet net of ze zelf moeten betalen. Als je dit beleid vindt van onze Sven ga dan naar je plaatselijke amateurclub. Zo handelt Ajax op dit moment ook.als jij denkt dat je met deze groep nog maar een kans maakt om kampioen te worden moet je maar eens wakker worden

01-08-2023 09:08

Koekie87 +20967

Hahaha wat een lariekoek verkondig je en waarom neem je v.d. Sar eigenlijk in bescherming. Ohja heeft natuurlijk het heilige Ajax DNA en daar mag je niks van vinden ook al heeft hij er een grote klerezooi van gemaakt. Ben harstikke tevreden met het beleid wat Sven voert. Geen gekke dingen en aangezien Ajax een begrotingstekort heeft en spelers heeft met salarissen die zijn gebaseerd op cl niveau en bij elkaar meer dan 53 miljoen betalen aan salarissen uiteindelijk is het allemaal niet zo heel vreemd dat Ajax de hand op de knip houd. Verdiep jij je eerst maar eens in de daadwerkelijke financiële situatie van Ajax. Ja hebben een eigen vermogen van meer dan 200 miljoen maar is iets heel anders dan geld wat je daadwerkelijk kan uitgeven aan zaken zoals transfers plus dat ze dit jaar minder binnen halen aan Europees voetbal en dus uiteindelijk ook aan sponsorinkomsten. Maargoed gelukkig heeft jo1 het niet voor het zeggen op het financiële gebied bij Ajax.

01-08-2023 09:51

koelman +300

Schrijft hij dat dan?

01-08-2023 14:26

koelman +300

Is Jo tegen een laaghangende tak aangelopen?

01-08-2023 14:27

Ferd +38337

"die gast is overal mislukt". Man man man, je hebt het over holmaat, maar volgens mij ben jij het sub-slaafje van Valentijn en Verweijfd tijdens hun leather & latex gay feestjes

02-08-2023 06:12

ajaxcied4life +26026

Mislintat kon gewoon bijtekenen bij Stuttgart. De beleidsbepalers aldaar zijn niet op hun achterhoofd gevallen en zouden echt niet door willen gaan mislukking.

02-08-2023 06:23

arigold +7839

Goede aankopen:
Neres
Antony
Tadic
Blind
Martinez
Tagliafico

Onana en Frenkie waren geen directe versterkingen.
Martinez ook niet, kwam pas later in de basis. Eigenlijk valt het lijstje met echte directe versterkingen wel mee de afgelopen jaren. Alles wat dat wel was, was 20 mln. plus. Het grootste verschil zat hem in doorstroming. Frenkie. De ligt. Gravenberch. Timber. Vd Beek.

31-07-2023 17:29

arigold +7839

Ook die inderdaad.

01-08-2023 07:06

Ferd +38337

Martinez speelde gelijk in de basis, kwam pas in het tweede seizoen op de bank terecht.

Neres daarentegen kwam pas na 6 maanden in de basis.

02-08-2023 06:12

Appels34 +1613

Ik dacht dat Lemic het bij ons voor het zeggen had? Telegraaf....?

31-07-2023 17:22

JanBiesbos +29011

Zo …. Falentijn paar liter azijn opgezopen??

31-07-2023 16:21

MichelAngelo66 +22194

Ik vind die Driessen een vreselijke kwal. Hypocriet, een gluiperd en nog veel meer. Ik zou hem met de grond gelijk maken als ik aan tafel zou zitten met hem….. maar onze club staat er erbarmelijk voor. Daar is niet veel aan gelogen.

De directie is nog altijd niet compleet en de RvC onvoldoende voetbal capabel. Er zou een enorm financieel gat zijn, maar geen verantwoordelijke is eruit gegooid. Ja, Hamstra dat was een makkelijke. De penningmeester zit er gewoon nog en wordt hier zelfs verdedigd.

Om het nog vreemder te maken is er geen Hoofd Jeugdopleidingen en gaan we er net zolang over doen als het halen van een TD. Nogmaals, dit is de slagader van Ajax.

Over kwaliteiten van spelers en aankopen kan je twisten, maar wat mij betreft over de erbarmelijke organisatorische staat van onze organisatie niet. Een Sven die er net zit (en die ik best de tijd gun) en een in het voetbalmetier volslagen groene Hendriks maken de dienst uit. Geen AD en het ontbreken van kennis en ballen in de RvC maken het niet vrolijker.

31-07-2023 16:03

JanBiesbos +29011

Tis gewoon een drop lul … was er niet bij tegen real-ajax 1-4 hé sukkel!!

31-07-2023 16:23

Balou +1830

En dat onze club er zo voor staat hebben we te danken aan Overmars die heel veel geld over de balk heeft gesmeten middels astronomische salarissen en zijn dickpics waardoor hij niet te handhaven was,Schreuder die er niets van kon en dankzij zijn zaakwaarnemer ons opzadelde met waardeloze spelers en ook ten Hag die ons van een aantal uitstekende spelers heeft “ beroofd “ en nu moeten Steijn en Mislintat het ontgelden terwijl ze hun uiterste best doen om over een een paar weken een goed Ajax te hebben staan

31-07-2023 16:28

MichelAngelo66 +22194

Met je eens hoor. Overmars is zeker medeschuldig aan de huidige situatie, alsmede de toenmalige directie en RvC. Schreuder en zijn zaakwaarnemer is helemaal absurd. Maar ja, is allemaal niet verrassend. Dit waren de valkuilen waar Cruijff altijd al voor waarschuwde. Maar ja, ze weten het allemaal beter binnen Ajax.

31-07-2023 16:54

AlmightyAjax +5828

Wow, de wonderen zijn nog niet de wereld uit. Ik ben het is volledig eens met onze Falentijn.

31-07-2023 15:52

Maria +12

Heeft Sven die Driessen iets aangedaan want die wous Heeft echt een hekel aan hem en schrijft hem helemaal kapot zoals heel Ajax

31-07-2023 15:40

Maria +12

Heeft Sven die

31-07-2023 15:36

Dusbaba +15337

Op zich zegt hij hier niet echt veel verkeerds. Het is alleen vreemd dat hij altijd en alleen zijn pijlen op Ajax richt.

31-07-2023 15:27

Bram +2042

De F side vind het blijkbaar goed dat hij elke keer Ajax negatief in het daglicht zet. Maar als Wesley een keer een liedje over zijn stad zingt, komen ze met een statement. Nu vinden ze het blijkbaar best dat ze dagelijks maar wat verzinnen om Ajax in een kwaad daglicht zetten

31-07-2023 14:24

Simpelishetmoeilijkst +25119

Mocht De Televaag iemand in management hebben met gemiddelde intelligentie, dan zouden beide Verweijt en Falentijntje of per direct worden ontslagen, of ze zouden een andere baan krijgen binnen de organisatie, bijvoorbeeld verslaggevers jeugd voetbal of als koffie jufs fungeren, want normale mensen begrijpen de situatie bij Ajax wel.

31-07-2023 14:20

3sterren +20205

Zij zijn juist de reden dat het pulp verspreidende blaadje nog enigszins wordt gelezen.
Fabels verkopen veel sneller dan de waarheid ...

01-08-2023 12:37

Simpelishetmoeilijkst +25119

Op de lange duur gaat het fout voor ze, omdat niemand nog een krant zal kopen, waar in geen echt nieuws staat. Dat is hier al aan de hand bij ons in de VS.

01-08-2023 15:22

profoff +8351

Ajax hoeft geen duitse constructie te doen. Ajax mag zaken doen met Krasnodar.
Je kan er ethisch je vraagtekens bijzetten, dat verandert niet als je het via duitsland doet.
M.a.w. er zijn geen voordelen aan een duitse constructie.

31-07-2023 14:20

Koekie87 +20967

Hahaha maar ik hoorde Driessen niet toen zaakwaarnemertje Rob Jansen in de Telegraaf zijn kritiek mocht spuien, ik hoorde Driessen ook niet toen Ajax er vorig seizoen een grote klotezooi van van maakte ik hoorde diezelfde Driessen ook niet toen Heitinga met een pagina groot interview in diezelfde Telegraaf stond. Het enigste waar ik Driessen maar ook Verweij en de hele Telegraaf op betrap is op het veroorzaken van onrust bij Ajax maar ook dat ze constant mensen naar voren proberen te schuiven die hun van de laatste roddels en achterklap kunnen voorzien.

31-07-2023 13:42

JanBiesbos +29011

Ook ETH werd belachelijk gemaakt en de sukkel mist elk gevoel voor takt

31-07-2023 16:26

Babangida83 +23827

Sjonge jonge, is ook alleen maar zeiken wat hij doet. Overal het negatieve van zoeken. Zouden we bij Driessen eens moeten doen over zijn werk. Verder ook gewoon weer paginavulling, niets relevants of inhoudelijks.

31-07-2023 13:35

Jp777 +8773

Ajax is nog lang niet wat het moet zijn

MAAR…..

Telegraaf heeft een oorlog verklaard aan Ajax, het feit dat de Telegraaf geen exclusieve partner meer is wordt gezien als verraad, het feit dat er daarnaast geen direct lek meer is wordt gezien als hoogverraad

31-07-2023 13:27

Simpelishetmoeilijkst +25119

Vind ik helemaal niet erg.

31-07-2023 14:22

Ferd +38337

voordat Ajax Mediahuis (waar De Telegraaf overigens onder valt, dus eigenlijk is er niets veranderd) partner maakte ipv alleen De Telegraaf, hadden ze de oorlog al verklaard. Ze hakken al 4 tot 5 jaar op Ajax.

02-08-2023 06:15

V12 +867

de club holt keihard achteruit. Dat mensen nog denken dat het wel goed komt met onze TD hopen tegen beter weten in. Er zijn onderhand genoeg signalen waardoor je kunt zien dat het echt de verkeerde kant op gaat.

Een nitwit in de RVC die het voetbalgedeelte moet beoordelen en controleren. Van Halst degradeerde als TD terwijl hij de vierde begroting van het land had. Dan een TD die het nog nooit was en wel het hele beleid in handen krijgt. De opleiding ligt momenteel in handen van een Coördinator die verantwoording moet afleggen aan een Hockeyer. In de dagelijkse gang van zaken worden ze gecomplementeerd door een boekhouder die eerste centjes in de kassa wil voordat ze het uitgeeft. Leuk op school geleerd maar in het voetbalmetier kom je dan overal te laat.
Het is pure onkunde en amateuristisch geklooi en zal nooit genoeg zijn om de NL top te domineren en al helemaal niet genoeg om Europees potten te breken. Luchtfietsers brengen ons niets. Een paar goede aankopen zou nog kunnen maar op lange termijn wordt het helemaal niets met deze mensen. De kwaliteit ontbreekt gewoon. Je moet wel heel veel geluk hebben dat deze mensen die van tevoren nog niets bewezen, ervaren noch geleerd hebben (Van Halst, Misenlat, Hockeyer) nu plotseling allemaal presteren als toppers in de voetbalindustrie.

31-07-2023 13:21

Koekie87 +20967

Tja en de grootste luchtfietsers zoals v.d. Sar en Huntelaar hoor ik je dan jammer genoeg weer niet over. Maar dat zijn wel de mensen die deze ellende hebben veroorzaakt samen met nog een paar andere. Dat je met een selectie waar je meer dan honderd miljoen in hebt geïnvesteerd en daarmee derde word is een regelrechte schande. Heb je daar zelf nooit vraagtekens bij gezet of is dit bericht van Driessen weer een heel mooi iets om je onderbuikgevoelens mee te voeden. Daarnaast boeit het me eerlijk gezegd geen ene reet wie op welke positie zit bij Ajax als diegene maar verstand van zaken heeft. Dat was er ook mis het afgelopen seizoen. Mensen die heel slecht zijn in het managen van een club die het zwaar heeft.

31-07-2023 13:47

Simpelishetmoeilijkst +25119

Koekje87, jr hrbt hrt gord ingezien, al vind ik dat je Huntelaar een kans moet geven om te leren, en hij lijkt nu beter te functioneren van wat we zien mt de jeugd contracten. Ik zie het wel weer God komen, al gaat het even duren. Heb wel vertrouwen in Mislintat en Steijn.

31-07-2023 14:26

3sterren +20205

Noem dan tenminste Gerry Hamstra als één van de hoofdschuldigen naast Edwin van der Sar. Voormalige spits Klaas-Jan was slechts zijn stagiair / assistent ...

01-08-2023 12:42

Psychevore +21186

En nu? Krijg je een kusje van Valentijn en Mike?

31-07-2023 13:56

Lavie +2260

Sven heeft Bassey en Tadic al weg laten gaan. Met Timber is afgelopen zomer afgesproken dat er mee zou worden gewerkt aan een transfer. Met Conceocao, Daramy, Klaassen, Rulli, Sanchez en Wijndal zijn er nog behoorlijk wat miskopen die z.s.m. moeten vertrekken. Ik heb vertrouwen in Sven zijn schoonmaakcapaciteiten. Nu is het tijd voor eigen jeugd om op te staan.

31-07-2023 13:06

Hans Verhagen +14054

Conceocao! een van de weinige die mij wel kan bekoren.

31-07-2023 13:15

Lavie +2260

In Jong Ajax misschien. In het eerste heeft hij nauwelijks rendement. Ik zie hem dit seizoen geen basisplaats afdwingen. Voor hem is toch 5 miljoen betaald en hij zal een flink salaris hebben.

31-07-2023 13:23

V12 +867

Kortom, hij heeft vooral Bassey weg laten gaan. Timber en Tadic zijn niet vanwege de door jouw vermeende schoonmaakkwaliteiten van Misenlat weggegaan. Voor Bassey kwam een bod binnenrollen waarvoor mening supporter hem op de fiets had weggebracht. Eindconclusie jou vertrouwen is op helemaal niets gebaseerd.

31-07-2023 13:26

Lavie +2260

In de winterstop was er al een bod op Bassey van 23 miljoen van Brighton. Van der Sar heeft dat bod geweigerd. Net zoals hij een bos van 60 miljoen op Alvarez heeft geweigerd. Ook heeft die flapdrol Alfred Schreuder en John Heitinga aangesteld. Qua trainer zijn we er enorm op vooruit gegaan iig.

31-07-2023 16:57

Simpelishetmoeilijkst +25119

Mag ik Bergwijn bij de miskopen scharen? Voor dat geld…….

31-07-2023 14:26

Lavie +2260

Ik had Bergwijn en Brobbey beide niet (terug)gehaald voor dat geld. O.b.v. vorig seizoen kun je beide al miskopen zien. Er is nu 100% voor ze gekozen door Tadic te laten vertrekken. Bergwijn speelt dit seizoen linksbuiten en Brobbey in de spits zoveel is duidelijk. Ik verwacht dat we beide spelers aankomende zomer zonder verlies kunnen verkopen net als Bassey.

31-07-2023 14:32

Simpelishetmoeilijkst +25119

Dan zou ik dolblij zijn!

31-07-2023 16:53

Lavie +2260

Volgend seizoen maken Amourricho en Mika uit wie er linksbuiten staat. Weet jij een betere spits dan Brobbey?

31-07-2023 16:58

Flaco +19583

Driessen zou kritiek moeten hebben op het feit dat wij een zeer middelmatige voetballer op 10 hebben lopen die 3 miljoen per jaar verdient. Maar ja, wie lekt wordt verdedigd.

31-07-2023 12:50

henkie58 +2032

Zielig ventje die Driessen. Vergeet niet dat Mislintat in een bende is terechtgekomen! Door de goede resultaten de afgelopen seizoenen, is er een hoop verbloemd! Zo goed was de heer Overmars nou ook weer niet! Door hem is het een wanorde geworden met alle gevolgen van dien.

31-07-2023 12:14

Koekie87 +20967

Driessen spreekt uiteindelijk voor eigen parochie aangezien die liever vriendjes zoals Heitinga, v.d. Sar en Rob Jansen de lakens ziet uitdelen bij Ajax.

31-07-2023 13:48

Steeph +3867

Valentijn is een zuiger, maar heerlijk, alle Sfanboys weer over de rooie. Volk dat precies denkt te weten hoe de lekkende lijntjes liepen of lopen. Het is momenteel gewoon ronduit slecht wat Mislintat laat zien. Vooral dat hij inderdaad al vanaf januari bezig zou zijn en nog helemaal niks rond heeft is ronduit beschamend. Een paar weken geleden snapte ik ergens nog wel enig geloof in de beste man. Nu staat de competitie voor de deur en heb je a) heel veel onrust in de tent want goede spelers zien het niet meer zitten en b) niet eens een voorbereiding kunnen doen met een fatsoenlijke selectie. Als je nu nog enig geloof in Mislintat én een Ajax hart hebt vraag ik me af of je wel helemaal 100 bent.

31-07-2023 11:53

Fvy +167

Laatste keer dat ik het nakeek was ik
128. En jij?

31-07-2023 20:37

Ferd +38337

Als je geen geloof in Ajax en Mislintat hebt, dan ben je a) niet helemaal 100 en b) dan heb je zeker geen Ajax hart.

En nee, ik ben geen fanboy, maar ik zie wel het grotere plaatje.

02-08-2023 06:18

Steeph +3867

Ah ja, dat plaatje van middelmaat en veel te veel betalen voor spelers die je niet nodig hebt. Had ‘m bijna gemist.

02-08-2023 07:54

Ferd +38337

ik weet niet waar jij dat plaatje ziet, ik noem dat namelijk niet. Maar goed, azijn in de ogen is pijnlijk en niet goed voor het gezichtsvermogen

02-08-2023 08:29

Catenaccio +2752

Valentijn, stop nu eens om zonder allen info te kennen iemand ter bashen.
Sven wil wel maar kan niet financieel. Of dat terecht is dat is een vraag die ze intern moeten beantwoorden. Schrijven on het schrijven. Telegraaf heeft ik mol meer us ja..

31-07-2023 11:52

RepoocElad +9880

De columns van Valentijn zijn bij elkaar ook een treurige opsomming

31-07-2023 11:36

DeHeerVanDeMeer +25164

Falentijn pakt zijn loep weer om alle negatieve puntjes weer te zoeken en op te sommen.
Driessen is zeker vergeten dat de geweldige Overmars in zijn eerste transferperiode Moisander
Lucas Andersen, Tobias Sana, Poulsen, Schóne en Ryan focking Babel binnen haalde.
Ook geen geweldige oogst, je moet mensen de tijd geven en niet na 1 maand compleet afbranden.
Overmars had ook tijd nodig voor hij goed werd in de transfers en dan nog zaten er flaters bij,
het is een onmogelijk beroep.
Had de directeur van de Telegraaf Falentijn wat meer afgebrand, misschien was het nog wat geworden.

31-07-2023 11:33

Balou +1830

Ajax moet de Telegraaf een verbod geven om zowel van Driessen als Verweij nog artikelen over Ajax te publiceren. Wat een riool journalisten zijn deze 2. Het enige wat ze kunnen is Ajax volledig de grond in te schrijven. Wat een naar stel zijn deze hufters BAH!!!

31-07-2023 11:30

Sies +4481

Kunnen we aub gewoon niks meer posten van Driessen of Verweij merk dat men er aggressief van wordt...Er mag best kritisch gekeken worden maar doorgaans alleen maar iemand proberen te vernederen of schlecht te maken gaat gewoon te ver...Dit heeft niks meer journalistiek te maken...

31-07-2023 11:17

gi0vanni +7123

Het nieuws gaat bijna nooit om het nieuws en het is waar of niet. Het gaat alleen maar om zoveel mogelijk centjes verdienen en laat negatief nieuws nu net toevallig beter verkopen als positief nieuws.

31-07-2023 11:48

Rodsje +14677

Waarom zijn driessen en verweij uberhaupt gebaard door hun moeders 😅

31-07-2023 11:15

RuffRhythim +24837

Tja wat kunnen die moeders er aan doen dat die twee spermacellen die dag gewonnen hadden.... :-/

31-07-2023 12:25

Dolblij +44934

Typische reactie van een radeloze: lekker wild om zich heen slaan.

Triest.

31-07-2023 11:14

RepoocElad +9880

Ik denk dat Driessen totaal niet radeloos is. Die ziet een rampseizoen voor Ajax elke dag dichterbij komen en knijpt al in zijn handjes. Dat wordt heel erg makkelijk columns schrijven voor hem de komende maanden

31-07-2023 12:01

en88ajaxfan +2125

Alweer Driessen? Met hetzelfde liedje? KUTVENT. Flikker op.

31-07-2023 11:14

luisternaarmij +618

Als we al 6 nieuwe aankopen hadden gedaan waren we weer een koopclub die de eigen jeugd geen kans geeft ..
Doodmoe word ik van dat gelul van Driessen en co.

31-07-2023 11:12

donkerblauw +2840

Pot verwijt de ketel

31-07-2023 11:12

Psychevore +21186

Haaha wtf?

Van den Boomen is exact wat Ajax nodig heeft: een regisseur op het middenveld die ze van overal bij iedereen op de stropdas legt of perfect in de loop geeft.
Tahirovic is lange, doch lichtvoetige zes die kan beuken en voetballen. Lijkt in alles beter dan Alvarez.

Door deze man neergezet als 'transfervrij' (alsof dat ook maar iets betekent) en 'flets'.

Wat een lul van een vent is dit toch.

31-07-2023 11:09
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.