Van den Boog praat donderdag met Jol

door AFCACBS410 36

Van den Boog praat donderdag met Jol

door AFCACBS410 36

Laatst geüpdatet

De persdienst van Ajax heeft het nieuws bevestigd dat Van den Boog zijn vakantie heeft onderbroken voor een goed gesprek met Jol. Van den Boog had tot nu toe alleen telefonisch overleg met Jol. De algemeen directeur landt woensdagavond op Schiphol en gaat donderdag om tafel met Jol.

Ajax wil graag duidelijkheid over de toekomst van Jol omdat de perikelen al bijna een week duren. Jol wil versterkingen halen, maar Ajax heeft daar weinig financiële ruimte voor. De coach schermt met een aanbieding van het Engelse Fulham.

Lees meer over:
Plaats reactie

superedje +0

ik maak jol kapot als die weggaat

22-07-2010 09:39

ili +0

Hem kan je niks maken. En Rik ook niet. Er is nu een beslissing, dus nu kan jij weer terug nar je bed. Want in de Arena kom je nooit he

22-07-2010 11:19

Luuks2 +345

VD Boog , laat je verstand werken en hou MARTIN JOL als trainer

22-07-2010 08:37

ajacied40 +0

die van de boog moet zelf opkasen . want die heb het zelf nodig en niet jol die van de boog maak alles kapot .nu gaat alles weg al de goei . lekker he . en de supporters moeten maar meer betallen is dat daarom hij dat zelf nodig heb .
ze moeten het bestuur zelf opkassen want dat is niets ze willen zelf de zakken vullen . en de supporters zijn er de duppen er van die moeten meer betallen om zullie meer wil heb .het ging zo goed en wat krijg je niets

22-07-2010 07:40

ili +0

Och ben jij er weer?

En je bent zeker geen 410-er, hahahaah mocht je willen. Nee, mss is Ajax kids club meer wat voor jou

21-07-2010 23:18

Bjornisajaxcied +585

sesamstraat is al afgelopen hoor:Z

21-07-2010 23:19

AFCACBS410 +0

dus jij vind het normaal dat de trainer er zo tussenuit gaat vlak voo zo een belangrijke pot,,naar notabene fulham? als je niet gelooft datik op 425 zit is het jou gedachte, ma denk dan maar aan me vakkie die er elke maar dan ook elke wedstrijd weer bij zijn,,daarom reageer ik zo fel,,,frustratie over de hele situatie,,over de hele week eigenlijk.

21-07-2010 23:28

ili +0

Nee, is complete onzin. Want boys van 410 reageren niet zo ;)

22-07-2010 00:23

Bjornisajaxcied +585

waar basseer je dat op?

21-07-2010 23:16

Damian +0

Denk je echt dat van der boog zijn vakantie had afgebroken als hij zal blijven? Denk het niet. Vindt het zwaar kut als hij weg gaat. Lijkt wel alsof alle trainers uit den haag het Advocaat gen hebben. "ooh geld laat ik maar weer verhuizen". Snap ook niet waarom iedereen zo scheldt op het bestuur want Jol wist hoe de situatie was: Eerst verkopen en dan kunnen we weer kopen. Ach misschien wordt ik wel te oud voor de voetbal wereld om het allemaal te begrijpen...

22-07-2010 00:00

PauloS +0

yeah right. jij zit de hele dag al te stoken.

21-07-2010 23:14

Randy428 +3

Gewoon als Ajax zijnde een duidelijk statement maken. Jol is niet te koop punt uit. En als Jol wel vertrekt, samen met Luis, Maarten, Gregory, met de al vertrokken Marko en Dennis, dan graag 50% van de seizoenskaarten terugstorten.

21-07-2010 22:48

Sweetlake79 +0

Ajax zinkt heel diep. Het feit dat er geen geld is voor versterkingen zegt voldoende. Het feit dat de RvC geen geld wil beschikbaar stellen, geeft aan dat de korte termijngedachte zege viert. Totaal niet denkend, als we hem weg doen, wie volgen er nog meer. Leuk geld op de korte termijn, maar ik denk dat ze op de lange termijn meer kunnen verdienen. Die lange termijn realiseer je alleen wanneer je niet te veel mensen weg doet. Maar ja, schijnbaar zien die knuppels van de RvC dat niet. Daarnaast vraag ik me al jaren af of dit wel echte Ajacieden zijn.

21-07-2010 22:39

therock +0

Die lui van de RVC weten prima waar ze mee bezig zijn, ze kunnen alleen moeilijk geld uitgeven wat er niet is. Daarnaast zijn ze klaar met allemaal nutteloze aankopen zoals wat grotendeels afgelopen jaren heeft plaatsgevonden. De RVC en het Bestuur is niets te verwijten. Het ligt echt aan de instelling van Jol. Blijkbaar gooit hij de handdoek in de ring als het te moeijlijk wordt......

21-07-2010 22:43

Bjornisajaxcied +585

RVC gaat er niet over voor de 80000x word er doodziek van om dat elke keer te herhalen, dit is namelijk gezegd door Uri Coronel.

tijdens een vraag van AT5

21-07-2010 22:50

therock +0

RVC of Bestuur staan aan dezelfde kant in deze kwestie, daarom maak ik er voor het gemak even geen onderscheid tussen...

21-07-2010 22:54

Bjornisajaxcied +585

moet je dus wel doen, RVC bepaald niks, van den boog & jeroen slop, moeten bepalen of zij wel of niet spelers gaan halen dan wel uit mekaar.

21-07-2010 23:14

jhar +0

Volledig eens met 'therock'. De KNVB speelt ook nog een rol in dit geheel. Begroting en investering zijn 2 totaal verschillende zaken. Er moet dus eerst ruimte ontstaan qua salarispost en om te investeren. De ruimte binnen de technische staf ontstaat als de Jol clan vertrekt (lintje er omheen en een bos bloemen voor bewezen diensten).

21-07-2010 22:51

Sweetlake79 +0

Wie haalt deze man weg van deze site, sinds vandaag lid en alleen aan het stoken!!

21-07-2010 22:52

jhar +0

Wordt het toch weer gezellig....

21-07-2010 23:01

Sweetlake79 +0

Ja toch!!! Niet mee eens dan?

21-07-2010 23:03

jhar +0

weg met Jol

21-07-2010 22:29

therock +0

inderdaad weg met jol

21-07-2010 22:30

RommaAKAzlatan +0

Waarom weg met Jol?

21-07-2010 22:32

therock +0

Omdat hij totaal niet loyaal is aan de club en onbetrouwbaar. Hij wist waar die aan begon en nu een jaar later gaat hij lopen zeiken. Hij wilde toch iets opbouwen? Hij wilde toch prijzen gaan winnen? Hij wilde toch Lodeiro? En nu gaat hij naar Fulham.... laat me niet lachen... voor de prijzen????

Jol heeft het goed gedaan afgelopen jaar, maar met zo'n instelling heeft Ajax niets aan deze vent. Of ben je het met me oneens. Nogmaals het bestuur wil wel, maar er is geen geld!!!! Dit hebben ze vorig jaar bij de aantreding van Jol ook al verteld!!!!

21-07-2010 22:36

RommaAKAzlatan +0

Tuurlijk hebben ze geen geld. Ze willen weer winst maken enzo. Vergeet niet dat v.d. Boog heeft gezegd dat de waarde op het veld is. v.d. Wiel, Steek en Suarez zijn bij elkaar zo'n 75 miljoen waard. Als 1 van deze spelers vertrekt (ze gaan wellicht alle 3 deze zomer) dan heeft AJAX genoeg geld om te investeren. Wat ik wil zeggen is dat AJAX NU moet kopen (el hammie, dembele) zodat ze het verlies (dat zeker gaat komen) nu al opvangen. Supporters blij, stadion vol met kaarten van 30 euro p.s., Jol blij, Ajax kan vragen wat ze willen voor de 3 toppertjes, laatste moment mogen ook de toppers weg, geen problemen! Anders zitten we gegarandeerd straks op het laatste moment met een bak geld waar we niks mee kunnen en de spelers die er dan nog over zijn zijn dan onbetaalbaar omdat die club ook zijn transfers nog moet maken. INVESTEREN is de sleutel en daar heeft v.d. Boog geen kaas van gegeten. Misschien dat zijn bedrijfje daarom failliet ging... oeps...

21-07-2010 22:41

therock +0

ben het met je eens dat investeren belangrijk is maar als je morgen eten wilt kopen maar overmorgen pas salaris krijgt, welke investering wil je in hemelsnaam maken????

21-07-2010 22:45

RommaAKAzlatan +0

Alsof een club als Ajax geen geld heeft? Doe 1x normaal... Ze moeten ook salarissen betalen elke week/maand. Of denk je dat ze elke maand precies binnen krijgen wat ze vervolgens weer storten? Ajax heeft heus wel 5 miljoen en zo niet kunnen ze ook tijdelijk even lenen bij de bank. Dat is goedkoper dan op het laatste moment aankopen te moeten doen waardoor spelers duurder zijn of al weg zijn gekaapt! Risico's nemen en investeren! Losers gaan 't schip in als ze niet heel snel iets doen. Voorbeeld: Emanuelson kreeg een contract waardoor hij 5 jaar bij zou tekenen en jaarlijks 2 ton minder ontvangt als dat hij nu verdient. Hij tekent niet en v.d. Boog doet geen tegenvoorstel. Emanuelson is over 1 jaar contractsvrij. Dit betekend volgend jaar gratis weg uit a'dam. Als v.d. Boog zijn voorstel met 3 ton per jaar verhoogd tekent Urby. Volgend jaar voor 7 a' 8 miljoen verkopen en je hebt een winst van 6,9 a' 7,9 miljoen. Nee, zegt v.d. Boog. Dit is het voorstel en anders niet. Doei miljoenen en volgend jaar doei Urby. Lekker slim;)

21-07-2010 22:56

AFCABart +2

wat het laatste betreft heb je gelijk. het lenen zou ik dan persoonlijk weer niet doen. maar ik kan me zeker vinden in de basis van je reactie!

21-07-2010 23:00

RommaAKAzlatan +0

Dankje... Ik wind me hier al tijde over op! Het is zo simpel maar soms doen ze daar zo moeilijk in a'dam.

21-07-2010 23:03

therock +0

Waarom zou Urby opeens meer moeten gaan verdienen dan wat hij nu verdient. Laat hem eerst maar eens 2 seizoenen achter elkaar CONSTANT presteren!

Ajax is een beursgenoteerd bedrijf. Dit betekent dat de financiele huishouding zeer transparant is. Als jij in een jaar 21 miljoen euro verliest dan wil de bank eerst zien dat je het allemaal onder controle hebt voordat je gaat aankloppen om geld te lenen.....

21-07-2010 23:04

Sweetlake79 +0

Gast, waarom ben je lid van deze site? Juist om te stoken, je bent sinds vandaag lid. Gewoon lekker optiefen koekwaus.

21-07-2010 23:07

Joery +0

Op dit punt geef ik hem gelijk hoor.

21-07-2010 23:09

therock +0

zit hier helemaal niet om te stoken maar we verschillen van mening... wat is een echte ajacied naar jouw mening, iemand die na een jaar kiest voor de poen uit engeland of iemand die beleid probeert te maken?

21-07-2010 23:11

RommaAKAzlatan +0

Ten 1e hebben we 21 miljoen verlies en geen schuld dus waar praat je over? Gaat de Fortis bij jou ook vragen waarom je elke maand 800 euro in het rood staat? Nee, hij laat feyenoorders liever rente betalen en verdiend aan je Kakkerlak;)

21-07-2010 23:11

Sazzz +1

Ervan uitgaande dat je 7 à 8 miljoen voor hem gaat krijgen, wat ik betwijfel... En je kunt niet zomaar meer geven als je niets hebt... Of wou je eindigen zoals Haarlem?

21-07-2010 23:59

RommaAKAzlatan +0

Ajax heeft geen 3 ton in kas liggen? Jij kunt wel betwijfelen of je 7 of 8 miljoen voor urby kan krijgen maar dat lijkt mij toch heel logisch. Die man staat standaard basis, heeft dan een 4 of 5 jarig contract, heeft scorend vermogen en is in belangrijke wedstrijden op zijn best! Trouwens.... kijk maar wat ie nu waard is op www.transfermarkt.de ;) Dus twijfel maar niet, dat is beter. Als ik Urby was zou ik ook niet tekenen voor salarisvermindering bij een verlenging van zijn contract. Hij kan straks transfervrij naar Sevilla of Villareal waar hij 3x zoveel gaat verdienen.

22-07-2010 00:09

Damian +0

Waar jij de fout in gaat is dat als Urby een contract tekent bij ons Ajax voor 4-5 jaar zoals jij zegt met hetzelfde salaris of nog hoger dan wat hij nu heeft niemand hem wil kopen. Sevilla/Villareal willen hem alleen hebben omdat hij transfer vrij is. Hij krijgt nr.30 en als het wat is hebben ze geluk is het niets dan verhuren ze hem of laten het contract uitlopen. Zo goed is hij niet hoewel urby daar anders over denkt. Ajax kan gewoon niet het risico lopen dat als hij langer blijft hij een bedreiging vormt qua loonkosten. Zeer logisch maar dat vindt ik zowiezo dat de directie de laatste tijd goede en logische keuzes maakt.

22-07-2010 00:23

Rolo +13797

Welke instelling?? Heb je Jol al zelf horen vertellen ho ehet ervoor staat en wat er gevraagd wordt? Ik snap goed dat als je diverse spelers ziet gaan je vervanging wil.. en Jol, en Ajax zien dat deze selectie spelers aan moeten trekken maar ja hoe..??

21-07-2010 22:42

jhar +0

wat gemist?

21-07-2010 22:38

brttt +0

Ook leuk om te zien hoe fans van andere Engelse clubs dan Fulham tegen al dit gedoe aankijken. Bijvoorbeeld deze reactie:

Times Are Bad When Fulham Can Take Ajax's Manager.....This has got to stop!

One of Europes most illustrious clubs,built upon total footballing ethics being held to ransom by a nobodyhead football club....Scandalous!

Voor meer: http://www.bbc.co.uk/dna/606/A71934537

21-07-2010 21:53

Bergkamp10 +18

Hoe zit het eigenlijk met die 2 brazilianen die vorig jaar gehaald zijn? Die Eduardo en die zeehond??

21-07-2010 21:16

pestkop +0

allebei weer weg

21-07-2010 21:18

Rho1980 +1499

Eduardo zit er nog hoor....

21-07-2010 21:30

harrytrump +0

Het beste is als Martin Jol weggaat. Er is weinig tot geen geld voor versterkingen, en dat wist Jol donders goed toen hij vorig jaar tekende. Het bestuur wil niets liever dan versterkingen maar is de puinhoop van 10 jaar wanbeleid aan het opruimen. Jol probeert ze nu te chanteren door met een andere aanbieding te schermen. Met 3 miljoen per jaar is Jol de best betaalde ajaxied. Als je naar een jaar zo omgaat met een club als Ajax kan je beter vertrekken. Jol had beter moeten weten en stelt zich uiterst onprofessioneel op.

21-07-2010 21:11

therock +0

ben het wel met je eens harrytrump

21-07-2010 21:26

Cello +52979 moderator

Opvallend, dat Fulham zolang het geduld heeft.....ook voor hen komt de seizoenstart met de dag, met de week dichterbij en ze hebben dus allerminst zekerheid, dat Jol voor hen kiest. Dan hoor je eigenlijk al met het volgende alternatief aan de slag te gaan, immers wanneer Ajax Jol garantie's bied mbt aankopen, vertrekt ie niet.

21-07-2010 21:08

wilyha +2

de zeeuw zegt toch vanavond word het misschien duidelijk

21-07-2010 21:00

Mokum31 +6141

?????....vertel wat heb ik gemist

21-07-2010 21:02

AFCACBS410 +0

niks, is onzin.

21-07-2010 21:04

AFCACBS410 +0

de engelse media claimt een defenitief akoord tussen beide partijen...dadelijk alleen nog bbc en in geloof het wel.

jammer maar waar

laffe haagse herder in dat geval.

hoef geen trainer die niet volledig bij ajax wil zijn als het zo moet. ongelooflijk nog steeds niets duidelijk...hoelang moet je twijfelen/praten.knopen doorhakken tegen paok moete we er staan verdomme.

21-07-2010 21:00

giet +0

de engelse media claimt al 3 dagen dat er een akkoord is met jol maar jol heeft ook nog een werkgever die akkoord zal moeten gaan .
maar het wordt er allemaal niet beter op op deze manier dat is echt wel heel duidelijk

21-07-2010 21:07

rechtsback +0

de engelse media claimt al een tijdje een defenitief accoord, echter is er ook al een tijdje iedere keer weer een bericht over vervolg gesprekken. dus ook die zijn in deze zaak niet zo betrouwbaar gebleven.

het is spijtig maar we zullen moeten wachten tot jol zegt ik bijf of ik ga.

en de suporters zullen weer met zich moeten laten sollen door bestuur en trainer.

21-07-2010 21:08

Yaan +0

Martin moet gewoon blijven, het is een echte coach!

21-07-2010 20:59

mr1060 +1

Nou, morgen weten we WEER niks let maar op! Het word sinds maandag ELKE dag uitgestelt... Ik geloof er niet meer zo veel in, ik lees het wel een x als er staat Jol blijft/vertrekt definitief.

21-07-2010 20:58

AFCACBS410 +0

vnv maar weer NOS kijke dus.

21-07-2010 20:44

Henkstoeten +0

Wat wil Ajax achteruit of vooruit.......................

21-07-2010 20:40

MRB +0

Ik wil Mounir in een Ajax shirt met rugnummer 9 zien, en rap een beetje!!!

21-07-2010 20:34

brullie +7046

En wat voor nummer krijgt Louis?

21-07-2010 20:37

Ibrano9 +0

Wie is Louis ? (:

21-07-2010 20:38

ajacied043 +0

Luis Suarez

21-07-2010 20:43

MRB +0

Louis krijgt niks, die zit in Munchen. Luis behoud gewoon 16 (my lucky number).

21-07-2010 21:11

n3dLajax +5

Hij komt iig terug van vakantie. Er is nog hoop voor deze man.

21-07-2010 20:32

rechtsback +0

zolang alleen in de engelse media de geruchten toe nemen is er niet zo veel aan de hand. wel verbaast het me dat het continu wordt uitgesteld, nogmaals. het lijkt er niet op dat ze jol echt sirieus nemen.

21-07-2010 20:27

Mark10 +1073

Wat ik nou niet begrijp dat ze morgen pas weer gaan praten.
Hij kan vanavond toch nog wel effe 2 uur kletsen met JOL
Zodat hij morgen gelijk met EL Hamdaoui, dembele enz om de tafel kan zitten en die transfers in orde maken zodat ze vrijdag bij de open dag gepresenteerd kunnen worden

21-07-2010 20:26

rechtsback +0

haha, dat is idiaal he, was het maar zo'n feest.

maar wanneer jol blijft zal het waarschijnlijk niet lang duren voordat er versterkingen komen. helaas is geduld een schone zaak

21-07-2010 20:31

dasultra +0

Zo zouden wij denken, maar hun hebben daar blijkbaar geen trek in.

21-07-2010 20:35

AFCACBS410 +0

Jol rond vertrek naar fulham af !


guardian

21-07-2010 20:24

Mokum31 +6141

Pffff weer een dag wachten...wat een aanfluiting

21-07-2010 20:19

isgoed +0

hier word je toch strontziek van

21-07-2010 20:18

Meesmuijres +0

WEER EEN DAG WACHTEN :D strontziek word je er van

21-07-2010 20:14

JIDDA +0

Laat ik ten eerste zeggen dat ik er het volste vertrouwen in heb dat Jol gewoon bij ons in amsterdam blijft.

Maar wat erger ik me toch aan dit soort dingen, hoezo kan de algemeen directeur van Ajax tijdens de drukste periode (transferperiode) op vakantie zijn wanneer er enorm belangrijke beslissingen moeten worden genomen?

Dit is het verschil tussen mensen die dit puur zakelijk als hun baan zien en mensen die met het hart bij Ajax werken. Tenslotte vindt ik het ongelooflijk dat van de Boog nu pas terugkomt van vakantie. Hoe lang speelt dit namelijk al? En hoe lang laten ze met ze alle ons niet in onzekerheid?

Wat mij betreft is het één grote teringbende bij Ajax in het bestuur en ik ben bang dat we nog niet eens de helft weten van wat er allemaal speelt.

AFCA CBS

21-07-2010 20:02

rechtsback +0

of het een teringbende is bij ajax in het bestuur weet ik niet. ik heb vanochtend meerdere malen het bestuur geprezen over het feit dat ze het beleid uitvoeren en daar aan vast houden, in tegen stelling van de voorgangers die de trainer iedere keer weer zijn gang liet gaan.

Dat neemt niet weg, dat ik het met je 2de en 3de alinia volkomen eens ben. Het is rond uit lachwekkend dat van der boog nu pas terug komt.
Ik kan me nu heel goed indenken dat jol de afgelopen week zich ook niet echt sirieus genomen voelde.

Het is een schande wanneer je zo'n zaak wilt afhandelen door een telefoontje vanuit je strandstoeltje. wat dat betreft een sterk minpunt voor van der boog.

Verder weet ik niet of hij kinderen heeft, zodat hij rekening moet houden met schoolvakantie's. maar dat hij op vakantie gaat is hem niet kwalijk te nemen. de timing is niet idiaal, maar als je je aan de schoolvakantie's van kinderen vast moet houden wel te begrijpen en dus niks over te verwijten.

maar zoals eerder gezegt, het is onverstelbaar dat hij in ze strandstoeltje even via een telefoontje een jol die met 1 been in fulham staat om te willen praten.

ik vond de actie van jol niet netjes door te drijgen met opstappen, dat vind ik nogsteeds niet. maar het wordt steeds begrijpelijker

21-07-2010 20:17

herman +0

nou weer donderdag nu we weten het wel hou maar op met dit soort informatie
want donderdag is zijn broer ziek en vrijdag is zijn opoe jarig zaterdag gaat hij nadenken en wellicht beslist hij maandag enz enz
volgende week moeten we tegen PAOK is er iemand bij ajax die dat al weet

21-07-2010 20:01

Joery +0

Schiet toch eens op man, woensdag moeten we al vol aan de bak. Zul je zien dat Jol ook nog vertrekt ook, dan is het helemaal lekker. Dan beginnen we de competitie net met een nieuwe coach, kun je nooit sterk beginnen.

21-07-2010 19:57

dasultra +0

Eigenlijks is het allemaal de zelfde praat. Je hoort continue het zelfde. Maar wat wij willen horen dat krijgen we niet.

21-07-2010 19:57

Gabri411 +49

misschien probeert ajax jol aan het lijntje te houden tot 1 september?

21-07-2010 19:57

Sazzz +1

Ja hoor, ik word er niet goed van. We zitten verdorie al drie dagen te wachten. Eerst was het maandag. Op maandag werd gezegd: "morgen." Op dinsdag zei Jol: "ik ben er woensdag uit." En nu is het woensdag, weten we nog niks...

21-07-2010 19:57

micky +1

Weer een dag wachten....

21-07-2010 19:56

Champy37 +0

Jaa jongens hier word je toch niet goed van! Maandag zou het duidelijk zijn, toen werd het dinsdag, toen werd het woensdag en nu is het al donderdag. Wat een teringzootje!

21-07-2010 19:56

AFCACBS410 +0

voor de mensen die dus vandaag een uitspraak of iets dergelijks verwachtten

donderdag is er gesprek

DUS WEER EEN DAG WACHTEN.

21-07-2010 19:54

sbcobra +54

plus presentatie nieuwe aankoop:P

21-07-2010 19:54
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.