[Update III] 'Ajax doet tegenbod aan het adres van West Ham United voor transfer Álvarez'

door Timo Suur 1513

Bron De Telegraaf

[Update III] 'Ajax doet tegenbod aan het adres van West Ham United voor transfer Álvarez'

door Timo Suur 1513

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Ajax heeft een bod ontvangen van ruim dertig miljoen euro van West Ham United op Edson Álvarez, zo schrijft De Telegraaf. De Mexicaan heeft al een persoonlijk akkoord bereikt met de club uit Londen en zodoende moeten alleen de clubs nog tot een akkoord komen over de transfersom.

Zaterdagmiddag zullen de clubs verder in onderhandeling gaan over de transfer van Álvarez. De verwachting is dat de deal snel rond gaat komen. Ajax wil veertig miljoen euro ontvangen voor de verdediger annex middenvelder, maar er wordt verwacht dat beide teams het eens zullen worden over een vast bedrag van 35 miljoen euro exclusief bonussen.

Sven Mislintat, directeur voetbalzaken van Ajax, heeft al voorgesorteerd op een vertrek van Álvarez met het aantrekken van Benjamin Tahirović. De Mexicaan kon ook rekenen op belangstelling van een aantal grotere clubs, maar zij wilden pas later in de transferperiode een beslissing maken over zijn mogelijke komst. Hierdoor heeft Álvarez besloten om het gesprek aan te gaan met West Ham United en na meerdere gesprekken met de Engelse clubleiding is hij overtuigd dat dit de juiste stap is in zijn carrière.

'Álvarez gaat negen miljoen euro per jaar verdienen'

Volgens De Telegraaf ligt er bij West Ham United een contract klaar tot medio 2028. De verdediger annex middenvelder kan naar verluidt ongeveer negen miljoen euro bruto per jaar verdienen in Engeland. Hij werd in de zomer van 2019 voor vijftien miljoen euro overgenomen van Club América en speelde 147 wedstrijden in het shirt van Ajax. Hierin wist hij dertien keer het net te vinden en ook was de Mexicaan goed voor zes assists. Eerder deze transferperiode ketst een transfer naar Borussia Dortmund af, maar nu lijkt zijn langverwachte transfer alsnog in de maak.

Update - 21.50 uur (zaterdag 5 augustus) - 'West Ham United biedt 34,7 miljoen euro op Álvarez, Ajax wil meer'

West Ham United heeft per e-mail een bod uitgebracht van 34,7 miljoen euro op Edson Álvarez, zo meldt De Telegraaf. Eerder schreef de krant dat de Engelse club mondeling een bod van ruim dertig miljoen euro had neergelegd, maar zwart op wit blijkt dit bedrag iets hoger te zijn. Het bedrag komt omgerekend overeen met de dertig miljoen pond die Fabrizio Romano zaterdagavond meldt via Twitter. Het is niet bekend of in het huidige bod bonussen verwerkt zitten, maar het medium laat weten dat Ajax meer vraagt en zondag met een tegenvoorstel zal komen. De Mexicaan is niet met Ajax meegereisd naar Duitsland voor de oefenwedstrijd tegen Borussia Dortmund.

Update II - 15.20 uur (zondag 6 augustus) - 'Uiteindelijke deal Álvarez levert Ajax zo'n 40 miljoen euro op'

De verwachting is dat Ajax rond de 40 miljoen euro gaat ontvangen voor Edson Álvarez, zo weet Sky Sports te melden. West Ham United heeft het bovenstaande openingsbod uitgebracht. Ajax is nog niet akkoord en verwacht wordt dat de onderhandelingen, die beide partijen snel willen afronden, uitkomen op dat West Ham United zo'n veertig miljoen euro betaalt.

Update III - 08.05 uur (maandag 7 augustus) - 'Ajax doet tegenbod aan het adres van West Ham United voor transfer Álvarez'

Ajax heeft een tegenbod gedaan aan het adres van West Ham United met betrekking tot de mogelijke transfer van Edson Álvarez, zo schrijft journalist Florian Plettenberg op Twitter. Het bedrag van het tegenvoorstel is niet bekend. De Engelse club heeft al een officieel bod uitgebracht van 34,7 miljoen euro, maar dit voorstel is geweigerd door de Amsterdammers. De verwachting is dat er een akkoord gesloten gaat worden voor zo'n 39 miljoen euro. De Mexicaan heeft al een persoonlijk akkoord bereikt met de club uit Londen en beide teams zijn vastberaden om de transfer zo snel mogelijk af te ronden.

Bestel nu het derde shirt van het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

Laudrup10 +17185

Grootste winst zou zijn het vertrek van Klaassen. Ook al halen we twee toppers achterin, als Klaassen basis staat komen we gewoon niet aan voetballen toe.

08-08-2023 11:17

brullie +7054

Ajax moet hem deze transfer gunnen en het bod pakken.

08-08-2023 06:59

Aldek +5101

Pfff Ajax … pak is door!!!!

Duurt allemaal veel te lang.

- 2 verdedigers
- 1 middenvelder
- 1 spits

07-08-2023 15:42

JanBiesbos +29271

Nou kom maar op met die kanjers knal er maar in met HERE WE GO AJAX signing sutalo, zyech and weghorst!

07-08-2023 15:30

tdecler +3324

Weghorst?

07-08-2023 16:23

debetweter +10114

Ja weghorst. Die ramt ze er allemaal in. We hebben doelpunten nodig.

07-08-2023 18:07

tdecler +3324

Past totaal niet bij Ajax.

07-08-2023 18:24

debetweter +10114

Ik zou dan wel Nuamah voor rechtsbuiten nog willen en klaassen en kudus verkopen. Misschien nog 2 backs halen.

07-08-2023 18:08

4bier +31367

EXCLUSIVE: Édson Álvarez to West Ham, here we go! Verbal agreement with Ajax for total package around £34/35m fee 🚨⚒️🇲🇽 #WHUFC

Álvarez will fly to London in the next 24 hours in order to undergo medical tests and sign contracts.

Personal terms agreed as revealed on Saturday.

07-08-2023 12:43

jodenkoek0341 +258

https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1688500364952092672?t=5z8KqIHUDUXRKlsHQHiFtg&s=19


Alvarez naar west ham voor 35 miljoen pond

07-08-2023 12:43

emieltjuhh +18043

Paredes mag weg haal die maar op dan

07-08-2023 12:42

Daneman +1387

ajax wordt dit jaar geen kampioen. Het moeizaam van de hand doen van Alvarez en Kudus heeft daar een rol bij.

07-08-2023 12:31

JanBiesbos +29271

Wtf? Brain fart?

07-08-2023 15:18

036AFCA97 +146682

Haha, kijk die foto op Sneijder z’n Instagram story.

Van mij mag die t zelf weten, alleen voor de publieke opinie is het niet slim om zulke foto’s te posten op zo’n locatie, toch?

07-08-2023 12:29

VluggeJaapie +2046

Is toch vakantie... niks mis mee, Boef is fan van Ajax stiekem en niet van AZ, denk dat de supporters van AZ er niet blij mee zijn hahhaha

07-08-2023 13:04

Psychevore +21187

Nou, gelukkig maar dat ze het tegenbod bij West Ham gedaan hebben en niet per ongeluk bij Malmö ofzo.

07-08-2023 12:26

afcaveenendaal +1966

Westham is ook niet gek! Wij als supporters weten dat alvarez is beloofd deze transferperiode mee te werken aan een vertrek, dat weet westham ook, !

07-08-2023 12:17

VluggeJaapie +2046

Dat was beloofd door die snuiters, die er een rotzooii er van hebben gemaakt... maaar Ajax gaat niet te moeilijk doen, bij de onderhandeling alleen het bod moet wel goed zijn. West ham weet ook dat Ajax vorig jaar het bod vn 50 mil. Heeft afgewezen van Chelsea....

07-08-2023 12:25

JTajax +10718

Over het algemeen wordt er dan wel een bedrag afgesproken. Anders zou het een rare afspraak zijn, dan moet je ieder bod maar accepteren?

07-08-2023 12:28

Lars.v +3039

Had die Debast voor ons ook niet interessant geweest?

07-08-2023 12:13

fluwelenlinker +11903

Is er nog niet klaar voor vind ik. Heeft nog een jaartje naast Vertonghen nodig.
Zeker in combinatie met Hato heeft Ajax meer baat bij een iets meer ervaren RCV.

07-08-2023 12:24

SpursAjax +6724

Jammer dat hij gaat. Een middenveld Met Alvarez, Boomen en Berghuis was echt heel goed in belans geweest!

07-08-2023 11:35

trodat4030 +97192

Ik moest hardop lachen..

07-08-2023 11:38

Oxxer +164957 moderator

@SpursAjax

Kom op man, ik ben niet anti Alvarez, maar kijk aub verder dan het bekende, er zijn genoeg spelers met dezelfde wedstrijdmentaliteit maar voetballend tig klasse beter dan Alvarez, zij maken Ajax 1 direct sterker of Tahirovic en Silvano Vos de kans geven als zijn opvolger.

07-08-2023 11:44

Spelvreugde +4652

Precies dit.

07-08-2023 12:23

svg +1990

Vooral in Argentinie lopen er geweldige spelers momenteel rond

07-08-2023 12:25

Oxxer +164957 moderator

Echt, wie en waarom?

Ajax heeft al opties in de selectie.

07-08-2023 12:27

debetweter +10114

Valentin Barco

07-08-2023 18:10

Oxxer +164957 moderator

Ken ik niet, is dat wat?

07-08-2023 18:26

Yeshyeshyall +11000

We verwachten dus nog een rcv en lcv (ito?) een 10, een 9 en een rechtsbuiten. Pfff echt ontzettend veel in twee/drie weken wel. Denk dat er als er een lcv bijkomt geen lb maar wel ook nog wel een rb komt (gaeei?)

07-08-2023 11:33

Rockanje23 +37128

Zo staat het ervoor ja. Maar ik zou een lcv halen die ook linksback kan spelen.

07-08-2023 11:37

Bonie +1052

Het duurt allemaal bizar lang!

07-08-2023 11:46

RichardWitschge8 +5221

Reken er maar niet op dat er nog 5 basiswaardige spelers gehaald worden.

07-08-2023 12:18

mokum007 +6523

Dat zal zekers niet worden

07-08-2023 12:45

debetweter +10114

We hopen ook nog een links-en een rechtsback

07-08-2023 18:11

AlexIbarra +19330

Het wordt allemaal een beetje te ingewikkeld, let's keep it simple.

Wij halen de terugkoopclausule van tafel, en ook het doorverkooppercentage. In plaats daarvan krijgen jullie alle rechten en betaal je in 1x 45 miljoen. Pond.

07-08-2023 11:30

Aldek +5101

Komop Ajax!! Doorpakken en aub spelers halen!

Duurt allemaal veel te lang.

07-08-2023 11:17

Aankoper +1778

Waar blijft Spertsyan?

07-08-2023 10:59

Mv9494 +16659

Steijn heeft gisteren al gezegd dat ie niet komt

07-08-2023 11:01

Aankoper +1778

Nee toch?

07-08-2023 11:03

ReconditeNL +6480

Het klopt helaas: https://twitter.com/stefdebont_vi/status/1688241446480912384

07-08-2023 11:05

Aankoper +1778

Nog niet definitief. Ik blijf hoop houden.

07-08-2023 11:12

Rockanje23 +37128

Hoop is uitgestelde teleurstelling

07-08-2023 11:38

Aankoper +1778

Achja, wat is een mens zonder hoop.

07-08-2023 11:41

trodat4030 +97192

Hopeloos?

07-08-2023 11:49

trodat4030 +97192

Die blijft in Rusland.

07-08-2023 11:48

Michael 1974 +22035

Ik vind dat niet kunnen menselijk gezien. #freespertsyan

07-08-2023 12:19

vanreenen +10338

Als Alvarez 9M euro z(bruto) per jaar gaat verdienen, dan kan Westham toch makkelijk 39 of 40M euro aftikken? Zij worden elk jaar gesponsord door tv gelden die buitenproportioneel zijn.

07-08-2023 10:48

Ozymandias +159568

Onder de financiele regels van de UEFA gaat die logica niet op. Onder die regels zijn dat twee specifieke potjes. Sommige Engelse clubs hebben veel geld te besteden maar mogen hun salarishuis onder de regels niet vergroten, sommige andere mogen juist hun salarishuis wel vergroten maar hebben onder de regels nauwelijks een transferbudget om te besteden.

07-08-2023 11:17

Psychevore +21187

De PL heeft eigen financiële regels. Die zijn volgens mij strenger dan die van de UEFA.

Zelfde in Spanje.

07-08-2023 12:29

Ibrahimofiets +1087

Dat je iets makkelijk kan aftikken zegt niks over de waarde van iets of iemand.

Een huisarts betaalt evenveel voor de boodschappen als een schoonmaakster.

07-08-2023 12:37

Sense of.H +5472

Het is vandaag 7 augustus en heb m'n salaris nog steeds niet binnen en het is al 5 dagen over freaking tijd,m'n werkgever zegt we kunnen je pas betalen als Alvarez is verkocht dus opschieten met die hap.

07-08-2023 10:39

Michael 1974 +22035

Okee klaas-jan 😂

07-08-2023 12:19

036AFCA97 +146682

35 miljoen voor Alvarez en 30 miljoen als ze Klaassen erbij nemen.

07-08-2023 10:34

sucre +15267

Hahahaha

07-08-2023 11:23

Michael 1974 +22035

Het is dat je zo’n ingewikkelde naam hebt, anders misschien ben je misschien goed td materiaal

07-08-2023 12:20

SAE +4167

Hoop dat er vandaag nog een akkoord komt. Vrees anders dat we zaterdag ineens weer Klaassen en Alvarez op het middenveld gaan zien.

07-08-2023 10:29

Ajaxlee +5569

Laat gaan, laat gaan! Nou Kudus en Alvarez nog verkopen en dan kunnen er nieuwe basiswaardige spelers worden gehaald. Ik hoop op: Sutalo, Ito, Nuamah, en een spits. Daar liggen de prioriteiten. Dat zou gelijk zoveel kwaliteit toevoegen aan de selectie. Mochten we dan nog Sanchez, wijndal en Klaassen kunnen slijten kunnen we daar ook nog nieuwe spelers voor halen. Voor de linksback: Barco, rechtsback: Jelert en 10 blijf ik bij Spertsyan. Ik denk namelijk dat hij niet komt omdat Klaassen en berghuis blijven en die 2 drukken flink op het salarishuis, en dan heb je ook nog Taylor die op 10 kan.

07-08-2023 10:26

NipeB +15850

Ik vind zowel Klaassen, Berghuis als Taylor echt niet goed genoeg voor 10. Klaassen was een lopende 10 maar neemt al tijden nauwelijks meer aan het spel deel. Berghuis is geen 10, geeft te weinig steekballen en is ook niet technisch genoeg voor de drukte in het centrum. Taylor is een bankzitter. Die brengt echt niks. Bergwijn lijkt me nu de enige optie. Forbs dan op links en Nuamah op rechts. Dan nog een spits die wel scoort en je hebt een goede voorhoede. Er zou nog een 10 moeten komen, maar dat heeft dan minder de prio. Ik zie ook graag veel positiewisselingen. Dat kan met deze aanvallers.

07-08-2023 10:32

Ajaxlee +5569

Ik zeg niet dat ik ze goed genoeg vind. Ik probeer ook realistisch te zijn. Als Berghuis, Klaassen en Taylor blijven zie ik geen nieuwe 10 komen. Ik denk persoonlijk niet dat Bergwijn een goede 10 is, maar dat is mijn mening. Ik zou graag Nuamah zien komen en een nieuwe spits. De prioriteiten liggen naar mijn inziens dan wel echt in de achterhoede

07-08-2023 10:50

Sanderajaxforlive +1515

Voor de eredivisie wel toch ? En je moet hopen dat Hlysson en Misehouy zich sterk door ontwikkelen en minuten krijgen in het eerste. Ik zou eerder voor een rechtsbuiten en spits gaan. Die zijn er ook amper in de jeugd.

07-08-2023 11:03

Ajaxlee +5569

Eens! Een rechtsbuiten, een spits en verdedigers zijn het meest nodig. Ben wel bang dat de nummer 10 positie Europees onvoldoende is, maar we zullen het zien.

07-08-2023 11:06

NipeB +15850

2 CVs en een spits. Ik zie het liefst wel een 10 die er gelijk staat en anders is Bergwijn met Nuamah als aankoop op rechts een optie met inderdaad Hlynsson en Misehouy erachter. Die laatste vind ik wel echt nog Jong Ajax. Hlynsson lijkt iets verder.

07-08-2023 11:11

Sander31 +7897

Ik vind het wel fijn te zien dat het lijkt dat we bij elke verkoop een doorverkoop plaatsen. Toch lekker

07-08-2023 10:17

Rock69 +8411

Wie is Florian Complottenberg wel niet. De vraagprijs is 40 miljoen minimaal. Verder zullen er bonussen bij gaan komen. En daarbij een doorverkoop percentage. Gebeurt dit laatste niet, dan zal de prijs hoger gaan worden met de bonussen. Want ik zie Alvarez bij een piek dit seizoen in de belangstelling komen van de topploegen in Engeland, en Spanje

07-08-2023 10:06

Danielson +50622

Ik niet. Zie niet veel doorgroeipotentie. Dat wij 40 M voor hem vangen is in wezen 'gevonden geld'.

07-08-2023 10:11

Rock69 +8411

Mag jij vinden! Kun jij ook.niets aan doen. Je bent een liefhebber van Alvarez of niet.

07-08-2023 10:20

Danielson +50622

Alvarez konden wij er goed bij hebben, maar je verwacht toch niet dat als hij naar de PL gaat, hij opeens een topspeler wordt?
Nee wij mogen onze handen dichtknijpen met deze deal.

07-08-2023 10:32

DankzijCruijff +48731

Mooi dat jij dat allemaal voor je ziet, goed verhaal ook.

Maar ga toch maar uit van het verhaal van Plettenberg.

07-08-2023 10:11

Rock69 +8411

Ik ga nergens van uit zolang Ajax er niet zelf mee gaat komen. Tot dusverre hebben ze het nog nooit goed gehad

07-08-2023 10:21

-Wes- +2834

Hoe later je in de transfermarkt grote aankopen wilt doen, hoe hoger de prijzen worden en hoe lastiger het gaat worden met beperkte budgetten. Dus kun je je afvragen of je perse tot de laatste snik moet dooronderhandelen als dit ook veel kostbare tijd kost. Stel je trekt er na lang onderhandelen 39 in de plaats van 34,7 miljoen uit, maar de transfers die je met dit opgebrachte budget wilt doen worden ook iedere week die je later bent hoger en hoger. Wat levert het dan onder de streep op?

(Dit gaat niet zozeer over Alvarez, moet over onderhandelen in het algemeen. Ook over Kudus bijvoorbeeld.)

07-08-2023 09:52

Ajaxlee +5569

Dat is niet altijd zo toch. Je hebt genoeg clubs die met spelers afgesproken hebben dat ze mogen gaan (zie alvarez en kudus), als daar geen clubs voor komen tot de laatste week/dag en de spelers willen perse gaan moet je akkoord gaan met een lager bedrag. Dat is ook zo wanneer je als club het geld nodig hebt, maar clubs melden zich niet voor spelers. Als zij zich dan toch ineens de laatste dagen melden en het geld is nodig, dan vallen de prijzig juist weer lager uit toch.

07-08-2023 10:08

OntlastendeMiddenvelder +1987

Hij gaat 9 miljoen per jaar verdienen, allemachtig, dat hij zich met zo'n schofterig fooitje laat afschepen.

07-08-2023 09:41

fc Barcelona_ke +19255

Idd hij kan makkelijk 5 mln per jaar krijgen. Zaakwaarnemer is hard of west ham geeft em zomaar 9

07-08-2023 09:45

DeWijsneus +25798

Tegenwoordig toch 3 keer tanken en 5 keer boodschappen.

07-08-2023 09:51

Ajax1998 +3333

Sven kom op! Haal eens wat versterkingen! Alvarez en kudus verkoop je toch wel! Over 5 dagen spelen we al!!

07-08-2023 09:23

Sjaakvaak +26608

Lees even het bericht hieronder van SamW.

07-08-2023 09:42

fc Barcelona_ke +19255

We hebben afgelopen week al 3 spelers in 4 dagen. Dat is goed begin. We hebben nog 3 weken hoor, maar volgende week moeten we selectielijst al bij uefa inleveren voor de platoffs

07-08-2023 09:47

Ajax1998 +3333

Daarom we moeten opschieten!

07-08-2023 09:50

SamW +1466

Veel mensen hier denken dat nieuwe spelers aantrekken winkelen bij de Mediamarkt is. Je ziet iets liggen, pakt het, loopt naar de kassa en het is van jou.
Het verschil is dat clubs moeten onderhandelen, contracten op moeten stellen, juristen er naar moeten kijken en, zeker niet het onbelangrijkste, dat de koopwaar zelf er ook nog iets van moet vinden. Veel interessante spelers zullen wachten of er, naast Ajax, ook nog een club uit de Premier League komt die een meervoud betaalt ten opzichte van Ajax.
Sven is niet te benijden wat dat betreft en heeft, in mijn ogen, al boven verwachting gepresteerd.

07-08-2023 09:12

Balgevoel +31025

Dat denken echt niet veel mensen, maar fijn dat je 't even komt uitleggen. 😉 Sven is prima bezig, maar ik vraag me af of je 25-30 miljoen voor één speler moet uitgeven als je ziet dat je in elke linie nog kwaliteit tekortkomt. Onrealistisch, maar idealiter is dit, volgens mij, het verlanglijstje: 2, 3, 5, 7, 9, 10... Nog zes (🫣) spelers (en nee, die gaan niet komen)...

Kijkend naar de huidige bezetting:
2: Rensch, Sánchez, Gooijer
3: Medić, Aertssen
5: ASE, Wijndal
7: Kudus, Berghuis, Conceicao, Forbs
9: Brobbey, Rasmussen
10: Berghuis, Hlynsson, Bergwijn (Misehouy nog jaartje KKD)

Prioriteit ligt, denk ik, bij een 2, 5 en 9. Van het scala backs 'voldoet' alleen ASE momenteel (voorzichtig) en op 9 hebben we realistisch gezien alleen Brobbey momenteel...

07-08-2023 09:23

Sjaakvaak +26608

3. Staat Sutalo nog heel hoog op het lijstje.
5. Kan Hato eventueel ook naartoe schuiven mocht Kaplan weer fit zijn en voldoen. ASE vind ik eigenlijk nog te licht maar laat hem maar lekker groeien en laten zien wat hij kan. Wijndal kan voorlopig nog wel als back als de rest van het team maar draait. Op 2 is het ook driewerf ruk maar Rensch heeft ooit toch wel een goed seizoen gedraaid, moet er ergens toch inzitten. Al in al vind ik de back posities toch een plek waar wellicht meer geëxperimenteerd kan worden, zet eens buitenspelers op middenvelders daar neer (niet dat we er daar veel van hebben maar toch)
7. Lijkt mij met Forbs, Conceicao en bij nood Berghuis meer dan goed bezet
9. Hier moet een speler bijkomen, dat geven Steijn en Sven ook aan.
10. Berghuis zie ik hier mooie dingen gaan doen, zag je afgelopen weekend ook al. Pakt goed de rol als leider op. Een betere back-up dan Bergwijn is wel gewenst ja.

Lijkt mij dat Sutalo, een spits en een middenvelder moeen komen. Met waar ruimte 1 flexibele back. Dan heb je met 4 spelers genoeg. Daarvoor heb je 39+40+16 miljoen voor. Moet wel wat leuks te doen zijn

07-08-2023 09:50

Balgevoel +31025

Denk ik ook, alleen wil ik bij voorkeur Hato vrijspelen van een rol als back. Daar zie ik echt een toekomstige wereldster in, op 4. Verder eens, maar de vraag is wel: wat kun je met een goedkopere rechtsbenige centrale verdediger dan Sutalo nog meer doen en waarmee wordt het elftal netto het 'meeste' beter?

07-08-2023 10:05

VluggeJaapie +2046

10. Back ups Groth als ik het goed schrijf en Forbs zijn geen goede vervangers voor Bergwijn???

07-08-2023 12:15

behangdelul +32850

Alvarez gaat de nieuwe revelatie worden in de PL. 100% dat die als "steal" wordt gezien aan het einde van het seizoen.

07-08-2023 09:09

TJHooker +3938

Zou zomaar kunnen! Daar krijgt je niet elke keer een gele kaart voor die kleine tikjes. Gewoon een prima stofzuiger die nooit verzaakt en je 3 keer voorbij moet en geweldig kan koppen.

07-08-2023 09:29

manvanglas +1336

Dat zou zeker kunnen gebeuren! Zoals bij Veltman ook het geval was, zij het andere prijscategorie

07-08-2023 09:33

Danielson +50622

Geloof hier helemaal niets van. Maakt te veel stomme fouten en z'n handelingssnelheid is te laag voor de PL top.

07-08-2023 10:14

Gonzalez75 +5889

Negen miljoen bruto per jaar verdienen? Die Engelsen hebben geld, geen verstand.

07-08-2023 09:05

Amp +38000

achjah, als je het rijtje topverdieners bij ons ziet en de omstandigheden waarin wij nu (pas) mogen kopen...

07-08-2023 11:14

lodeiro +614

Logisch , West ham heeft geld genoeg

07-08-2023 08:57

Pvt +869

Met die paar miljoen extra meteen Sutalo vastleggen graag.

07-08-2023 08:56

AlexLitmanen10 +14461

Eerst sutalo rond maken
Daarna pas verkopen

Genoeg is genoeg

07-08-2023 09:31

manvanglas +1336

Hopelijk kan Sven snel handelen met een gedeelte van deze opbrengst! De hoop op Sutalo begint lichtjes af te nemen...

Voor Kudus moet het bedrag ook omhoog gaan naarmate het langer duurt. En dan Daramy nog weg voor een mooie prijs, laat ze maar bieden!

Opvolger snel binnenhalen... Nuamah zou meer dan welkom zijn, maar Mislintat verrast ons wel vaker.

07-08-2023 08:43

Dolblij +45556

Dat wordt een hele aardige deal voor zowel Alvarez als Ajax. Sven kan gerust verder shoppen.

07-08-2023 08:39

Thomas15 +438

Prima bedrag. Met Tahirovic en Vos heb je daar genoeg bezetting. Naar mijn gevoel missen we gewoon nog een 10 en natuurlijk Sutalo.

Met 2 gerichte aankopen gaat het team echt beter spelen. Zie 5 jaar geleden met Blind en Tadic.

07-08-2023 08:32

Gonzalez75 +5889

Een echte 9 hebben we nog nodig. Brobbey kan geen hele wedstrijden spelen en raakt regelmatig geblesseerd. Wat is het alternatief, die jonge IJslander?

07-08-2023 09:07

Capocapo +12001

Gisteren haakte Brobbey vroeg af?

07-08-2023 09:20

Thomas15 +438

Ik ben van mening dat je Brobbey 100% vertrouwen moet geven. Als die ballen er eenmaal ingaan en dat moment kan komen dan heb je echt een goede spits.

Ik zou meer voor een ervaren backup/stormram gaan als backup. Maar met je eens we hebben wel een 9 nog nodig idd.

07-08-2023 09:22

LANS +117

Wout Weghorst

07-08-2023 11:21

Thomas15 +438

Interessante optie. Maar is ook alweer 31 en moet een transfersom en een aardig salaris kosten. In de huidige strategie zie ik dat niet zo zitten.

07-08-2023 11:43

Gonzalez75 +5889

Het seizoen gaat nog beginnen......

07-08-2023 12:58

HetOrakel10 +243

Berghuis is onze nummer 10, dus liever een spits erbij halen.

07-08-2023 09:23

Thomas15 +438

Dat is zo natuurlijk. Zou je dan een vervanger willen kopen voor de spits positie?

07-08-2023 09:42

HetOrakel10 +243

Zeker, ik zou nog een pure afmaker proberen te halen als back-up voor Brobbey. In de voorbereiding was het maken van kansen denk ik een van de grootste problemen. Maar zou Brobbey wel basis zetten.

07-08-2023 09:47

Thomas15 +438

ja precies. Zou mooi zijn!

07-08-2023 09:48

Man40 +1431

Ik hoorde een gerucht dat Ajax barreal van fc sincinatti gaat kopen voor 7 miljoen ik weet niet of het waar is?

07-08-2023 08:30

manvanglas +1336

Goed bedrag en terecht ook dat het wat omhoog wordt geschroefd zo vlak voor de start van de competitie.

Het is Alvarez meer dan gegund!

07-08-2023 08:27

Stefansuarez +19095

Ik heb zo'n gevoel dat we vandaag of morgen verrast gaan worden door onze Sven

07-08-2023 08:24

Nr.10 +111573

Ik hoop wel dat we deze keer verrast worden met spelers die echt gehaald zijn om het niveau van de basiself op te krikken.

07-08-2023 08:30

Ricoteb +53178

33-34 miljoen pond kom je dus op 38-40 miljoen euro. Is toch echt een prima bedrag voor die gozer. Daar mag je heel blij mee zijn. Hopelijk deze week rond maken, net als Daramy. En vooral, laat Mislintat inkomende transfers maar eens rondmaken. Ook deze week zal je er toch 2/3 binnen moeten halen, of in ieder geval de akkoorden klaar hebben liggen.

07-08-2023 08:22

Bonie +1052

Kom eens op met versterkingen man, wat duurt dit achterlijk lang! ❌❌❌

07-08-2023 08:21

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25455

Ontspannen gap. Vorige week al een paar gecontracteerd of ben je dat alweer vergeten.

07-08-2023 08:24

Nr.10 +111573

Niks ontspannen, opschieten, er hadden 6 weken geleden al toppers voor de verdediging moeten komen.

07-08-2023 08:31

Bonie +1052

Precies!

07-08-2023 08:45

Bonie +1052

Zo! Om van te watertanden!

07-08-2023 08:45

Krullen +8061

Nr.10 eens, maar goede spelers liggen niet voor het oprapen. En dan liever wat langer wachten, dan dat we met de volgende Bassey op de proppen komen.

07-08-2023 08:52

Mokum31 +6177

Ontspannen doen we ergens anders.
Gewoon ff snel versterken

07-08-2023 09:01

ReconditeNL +6480

Ja, precies! op FM heb ik een topper binnen een half uurtje oid al binnen, waarom kan Sven dat nou niet zo snel regelen verdomme?!

07-08-2023 09:04

Bky +56799

Nou hup, aanmaken.

07-08-2023 08:21

Hans Verhagen +14147

Schakelen met deze centen. Als Sutalo niet deze week tekent stap je over op plan B. En svp ook informeren bij Woutje Weghorst. Altijd goed als je een extra strijder toe kan voegen die er ook een aantal inprikt.

07-08-2023 07:03

Michael 1974 +22035

Wappie weghorst ajb niet

07-08-2023 08:12

leeke +10411

Is wel gied vior 20 doelpunten

07-08-2023 08:14

Delaney +14848

''Is wel gied vior 20 doelpunten.''

En toen werd je wakker.

07-08-2023 08:15

Berghuis +14390

Hij had vast gezopen, maar in de Eredivisie zou hij waarschijnlijk wel direct de meest productieve spits zijn.. Voetballen kan hij niet, afmaken wel en kansen creëeren we zat.

07-08-2023 08:22

MosesD +14704

Minimaal. Is fysiek en mentaal stuk fitter dwn Brobbey

07-08-2023 08:42

Mokum31 +6177

Wellicht een droom 20 …niet ondenkbaar.
Wel de enige Nederlander met passie.
Bij ons gisteren niet gezien, vorige week niet en vorig jaar ook niet

07-08-2023 09:03

Michael 1974 +22035

Maar we kunnen toch wel een betere optie nemen dan woutje weghorst? Ik snap jullie overwegingen, maar dat is wel echt een paniek keuze.

Ik ben geen scout en beschouw mezelf als een kenner van ajax en niet van het voetbal als geheel, dus ik heb geen alternatieven hoor, maar jezus…..wout weghorst…..hou op. Luuk de jong 2.0

07-08-2023 09:32

Adam24 +39238

Weghorst heeft in de laatste 2 seizoenen bij elkaar, 16 keer gescoord (in 71 wedstrijden). Zijn laatste top seizoen (en misschien wel zijn enige top seizoen) is 20/21 met 20 goals in de Bundesliga. Daarvoor was hij heel steady (16/17 goals per seizoen). Het is dus wel een gok omdat hij dat niveau al 2 jaar niet heeft gehaald.

07-08-2023 08:15

3sterren +20205

And the winner is: ’De man van zes miljoen: Sven Mislintat !’ ...

06-08-2023 21:11

eros +4823

40 miljoen, 5 miljoen bonus en 20% doorverkoop
Er gaat nog 7 miljoen naar z’n vorige club

06-08-2023 18:54

TheSpecialOne +8934

Heeft Sky Sports soms een glazen bol?

06-08-2023 18:15

MichelAngelo66 +22289

€40 miljoen voor een speler die niet bij ons past is een mooi bedrag. Hoeveel krijg Feyenoord ook alweer voor hun beste speler?

06-08-2023 17:52

Ajaxfan31183 +16391

Ja nu snap ik het, hij paste niet bij ons maar was wel 1 van de betere spelers. Je kan maar oogkleppen op hebben en lekker met de rest meepraten

07-08-2023 08:18

ReconditeNL +6480

Dat hij onze beste speler was toont eerder aan hoe on-ajax vorig jaar was dan dat het aantoont hoe goed hij bij Ajax past.

07-08-2023 08:20

Ajaxfan31183 +16391

Hij was het jaar daarvoor ook al 1 van de betere

07-08-2023 08:21

MichelAngelo66 +22289

Fijn dat je het eindelijk snapt. Ik praat met niemand mee. Vanaf dag één zeg ik hetzelfde. Ken je het spreekwoord ‘In het land der blinden is eenoog koning’?

07-08-2023 19:51

Ajaxfan31183 +16391

Waar jij in leef dus

07-08-2023 20:04

AFCACruijff14 +162542

Dom gelul weer. Ajax en Alvarez was een topmatch.

07-08-2023 08:46

MichelAngelo66 +22289

Sarcastisch mag ik aannemen?

07-08-2023 19:52

PietjePrecisie +1997

Waanzinnig salaris voor een beperkte speler (als persoon vind ik hem prima, ik gun hem het beste). Wordt hij dan de speler van West Ham met het hoogste salaris?

06-08-2023 17:03

Berghuis +14390

9 miljoen is ook gewoon absurd voor West Ham, kan me bijna niet voorstellen dat zij een speler hebben die meer verdiend.

06-08-2023 17:52

TheSpecialOne +8934

West Ham is veel rijker dan Ajax, dus de salarissen liggen logischerwijs ook hoger.
Ze kunnen Alvarez zoveel betalen omdat Ajax veel te weinig voor hem vraagt. Het verschil krijgt Alvarez in salaris uitbetaald.

06-08-2023 18:17

Geer64 +139

Gaat Sven nu winkelen in 2e divisie van België

06-08-2023 16:58

Broodjebal44 +5727

Zolang Overmars daar niets weghaalt zou ik zeggen niet doen.

07-08-2023 08:32
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.