[Update] Bergkamp tekent bezwaar aan

door ArthurV 119

[Update] Bergkamp tekent bezwaar aan

door ArthurV 119

Laatst geüpdatet

Het lijkt erop dat het nog wel even gaat duren voordat er een akkoord bereikt is tussen Ajax en het op non-actief gestelde trio Dennis Bergkamp, hoofdtrainer Marcel Keizer en assistent-trainer Hennie Spijkerman. Dit meldt De Telegraaf maandagochtend.

'Het ontbinden van de contracten met het trio ligt bij de advocaten van de respectievelijke partijen en we hopen dit zo snel mogelijk afgerond te hebben', vertelt algemeen directeur Edwin van der Sar. De krant meldt verder dat de onvoltooide afhandeling van de lopende contracten voor Ajax geen belemmering was om met de nieuwe trainers Erik ten Hag en Alfred Schreuder in zee te gaan.

Keizer, Spijkerman en Bergkamp werden daags na de bekeruitschakeling bij FC Twente (21 december) op non-actief gesteld. Officieel zijn zij dus nog altijd niet ontslagen. Wat betreft de situatie van Bergkamp is het opmerkelijk dat de individueel trainer een maand eerder overeenstemming met Van der Sar bereikte over de aanpassing van diverse voorwaarden in zijn doorlopende arbeidscontract.

Update - 20.30 uur (17 januari 2018)
Via zijn advocaat Harro Knijff heeft Dennis Bergkamp bezwaar aangetekend tegen Ajax. Reden hiervan is, zoals bekend, zijn ontslag bij Ajax van afgelopen december. 'We hebben Ajax laten weten het oneens te zijn met de ontslaggronden', vertelt Knijff aan Voetbal International. 'We hebben nog geen andere redenen gehoord dan die in het persbericht stonden en daar tekenen we bezwaar tegen aan.'

Dennis Bergkamp staat op de website van Ajax nog steeds vermeld als lid van de technische staf. Knijff laat weten hier erg verbaasd over te zijn. 'Maar het gaat ons hier om de ontslaggronden. Ik wacht op een nadere reactie van Ajax. Als we hierover geen overeenstemming bereiken, zal Ajax een arbitragezaak bij de KNVB aanhangig moeten maken om tot beëindiging van de arbeidsovereenkomst te kunnen komen. De bal ligt bij Ajax.'

Lees meer over:
Plaats reactie

JDerksen +0

mensen maken een standaard fout om zomaar kenmerken toe te delen aan goede voetballers; maar Gullit is niet slim en ook nog eens een eikel, Ibrahimovic is een arrogante lul en totaal geen sociaal mens, van Basten is geen goede coach en Bergkamp is geen goede bestuurder. Als je met het schip Ajax koers wil varen, moeten alle neuzen de zelfde kant op staan. Als er contstant 1 iemand discussies aangaat en de koers bemoeilijkt, dan moet er gegeven moment ingegrepen worden. Dennis was een fenomeen als voetballer en zal voor altijd een erelid zijn, maar past niet in de functie die hij helaas al te lang heeft bekleed

25-01-2018 05:58

Dragon36 +22

Wat wil hij dan? Schadevergoeding oid? HIj heeft toch al genoeg verdiend kom op, zeg. En terugkeren lijkt me al helemaal geen optie, werkrelatie volledig verstoord.
Wees een vent, accepteer hoe het is en gun Ajax en jezelf rust.

21-01-2018 18:02

Eduit020 +0

Bergkamp vondt het niet de moeite om met Ajax mee te gaan naar uitwedstrijden en als Ajax thuis speelde zat meneer bovenin het stadion op zijn ivoren troon te kijken, als ass trainer hoor je volgens mij toch op de bank te zitten en gewoon mee te gaan naar de wedstrijden?

19-01-2018 09:47

Pluto10 +0

Bergkamp heeft gelijk dat hij gerechtelijke stappen onderneemt, al gun ik hem die rollercoaster niet. Hij is ten onrechte op non-actief gesteld omdat hij -als medelid van de trainersstaf- meerdere weken voor een daadwerkelijk ontslag-, uit morele overwegingen
nòg niet wilde praten met een opvolger.
Dat siert de man juist.

Bergkamp houdt niet van publiciteit, maar zijn spaarzame interviews getuigen van
intelligentie. Hij zat niet bij Ajax om het geld, niet om de macht en niet om het aanzien. Hij was daar met een missie. Hij droeg (vooral intern) zijn visie uit als een club-icoon met een oprechte betrokkenheid bij onze club.

19-01-2018 00:28

michaellaudrup +4660

Linksom of rechtsom,hij zal toch een keer zijn muil moeten opentrekken. In de vorm van zijn advocaat vrees ik.

18-01-2018 18:48

erwtenpeller +2006

Wanneer komt de tijd dat we eens een jaar of zes de rust binnen de club kunnen houden.ik word beroerd van al dat negatieve gedoe .laten we eindelijk eens gaan presteren voor onze trouwe fans.

18-01-2018 18:31

Knalpot +3606

Opmerkelijk om te lezen hoeveel 'fans' toch alweer hun conclusies klaar hebben en alle stenen al van onderen naar boven hebben gehaald. Als je dit zo leest snap je uberhaupt niet waarom er nog advocaten ingeschakeld dienen te worden. Tokkies blijf bij je leest...de waarheid komt toch wel boven.

18-01-2018 16:44

blava +2

Ik neem aan dat Ajax voor het het op non actief stellen van de drie zijn eigen jurist geraadpleegt heeft en een bepaalde strategie heeft voor deze zaak. Zo'n Knijff roept maar wat. Een goede jurist regelt zo'n zaak zonder publiciteit en rechtzaak. Blijkbaar staat Bergkamp zwak en is het tijd om de publiciteit te zoeken om er nog iets uit te slepen.

18-01-2018 10:16

niquedegraaff +5289

Nou weet ie de pers dus wel te vinden..

18-01-2018 10:33

BokkieBokstra +11291

Ook indirect maar dat is een probleem voor Ajax wat al jaren speelt. Slechte communicatie met de pers. Want dit verhaal kan je ook ophangen voor van der Sar en Overmars. Ik vind het een groot verschil hoe met bv PSV en Feyenoord. Die clubs worden wel geleid door persoonlijkheden en mensen die normaal hun zegje kunnen doen voor de camera. Het is bij Ajax al jaren huilen met de pet op.

18-01-2018 10:58

RusselWestbrook +21

Ze mogen van mij stotterend voor de camera staan en complete wartaal uitslaan zolang ze goede spelers blijven kopen (Overmars) en dikke sponsorcontracten binnenhalen (van der Sar). Dat dat onwerkbare TH inmiddels ook niet meer bestaat is ook een pluspunt voor beide heren.

18-01-2018 17:07

BokkieBokstra +11291

Ze zeggen helemaal niets. Stotterend wartaal uitslaan dat zou al iets zijn.

18-01-2018 18:05

RusselWestbrook +21

Waarom zouden ze iets moeten zeggen?

18-01-2018 18:40

BokkieBokstra +11291

Ja, waarom zouden ze iets moet zeggen? Je hebt gelijk je kan ook gewoon je mond houden. Ik denk, het hoort bij je functie als directeur dat als er iets gebeurt dat je daar iets over zegt. Ik denk ook dat het verstandig is om jouw kant van het verhaal te vertellen. Dat verwacht je ook van een coach of spelers na een wedstrijd dat er iets gezegd wordt. Ik ben bang dat het niet eens opzet is maar gewoon onkunde.

18-01-2018 19:09

Rentokill +4606

De pot verwijt de ketel dattie zwart ziet. Bergkamp kan zn ontslag niet aanvechten. Hij is namelijk niet ontslagen. Hij is op non-actief gesteld. Wegens verantwoordelijkheid bij tegenvallende prestaties en meningsverschillen over het te voeren beleid. Bergkamp weet heel goed dat wanneer hij wint het niet zal gaan om weer doodleuk in het TH plaats te nemen, laat staan op de bank naast ten Hag te gaan zitten. Dit doet hij alleen om zn verlies te dekken.

18-01-2018 15:19

JDerksen +0

jij bent de enige wijze hier en niemand begrijpt je, is het niet? daarom geeft iedereen je elke keer een duimpje omlaag als jij wat schrijft; het is gewoon een onredelijke wereld. Herken jezelf sukkel!

19-01-2018 00:01

BokkieBokstra +11291

Hoe krijgen de leidinggevenden van Ajax het voor elkaar er zo een rommeltje van te maken in zo een treurig jaar. Een belediging is het. Zou de RVC niet in kunnen grijpen? Wat mij betreft wordt de hele directie, van de Sar en Overmars ook op non actief gezet. Deze mensen zijn volledig ongeschikt. Stel maar een paar zwaargewichten aan om Ajax in rustiger vaarwater te krijgen.

18-01-2018 09:59

Ajax68 +10

Van de Sar is een Laffe Zwakkeling, en hoort niet daar te zitten als voorzitter !
Laat Overmars zijn gang maar gaan nu die Werkweigeraar weg is, en stel een Voorzitter aan die van wanten weet.
Haal dhr. Kinsbergen maar terug.

18-01-2018 10:18

BokkieBokstra +11291

Overmars vind ik net zo verantwoordelijk voor deze puinhoop. Ik denk aan bijvoorbeeld Michael van Praag. Er is iemand nodig die de brokken van de afgelopen jaren kan repareren. Ik vind het onbegrijpelijk dat er zoveel Ajacieden zijn die inmiddels perona non grata zijn bij Ajax. Die revolutie heeft Ajax door midden gescheurd. Daar is hoop werk aan de winkel om al die mensen weer aan je te binden.

18-01-2018 10:22

Rentokill +4606

Waarom? Wat doen ze fout? Er is een verkeerde coach aangesteld. Is niet de eerste keer en zal zeker niet de laatste keer zijn. Het is en blijft mensenwerk. Managers zijn niet anders dan voetballers en andersom.

18-01-2018 16:33

mcjc +2

Bergkamp kan een rol vervullen als cultuurbewaker van de jeugdopleiding en daarnaast individueel trainer blijven. Als lid van het technisch hart veroorzaakt hij teveel conflicten en onrust.

18-01-2018 09:57

Ajax68 +10

WERKWEIGERING en MEDEWERKING,..WERK ONMOGELIJK maken voor MEDEBEPALERS en anderen, ..SFEER BEDERVEND bezig zijn,.. GESPREKS WEIGERING na verschillende verzoeken te hebben gedaan etc etc.
WEG met dit soort WEIGERAARS !

18-01-2018 09:47

ram +7283

Knopje links van de 'a'. Even uitzetten. Staat zo schreeuwerig en is nogal Tokkie. Tevens maakt het je post onleesbaar. Het is maar een tip hoor. Doe ermee wat je wil...

18-01-2018 09:59

NotForSale +2233

Gewoon de jeugd laten trainen

18-01-2018 09:43

Rentokill +4606

En dan die gespeelde verbazing van de advocaat dat Bergkamp nog op de site staat. Alsof hij niks had geroepen wanneer Bergkamp al van de de site was gehaald... Zo doorzichtig allemaal. Bergkamp had de schijn al tegen en nu helemaal. De man heeft een groot gebrek aan tact en social skills. Dan hoor je niet in een technisch hart. Wereldvoetballer of niet.

18-01-2018 09:18

PJK54 +1

Het inschakelen van een advocaat zal een ieder doen zeker als het om veel geld gaat dus kijk daar niet vreemd van op ik hoop alleen dat dit niet weer een zwarte bladzijde uit de geschiedenis van Ajax gaat worden doordat advocaten alles via de media gaan spelen.

Ik denk dat de grootste fout het moment van op non-actief zetten is geweest en de rol van vd Sar hierin als je iemand eerst een loonsverhoging geeft en vervolgens op non-actief zet is er iets niet goed en lijkt het mij een emotionele beslissing geweest.

Al met al weer niet goed voor Ajax.

18-01-2018 09:12

Ben +0

Vanuit Bergkamp zijn perspectief begrijp ik het helemaal, je contract wordt net verlengd, en een paar weken later wordt je ontslagen. Vanuit Ajax begrijp ik het ook, je wilt met een schone lei, nieuwe trainers, nieuwe staf beginnen. Maar geef Bergkamp dan een andere -minder invloedrijke- functie binnen de club. Ik weet niet wat zijn ambities zijn, maar voor een grootheid als Bergkamp moet altijd een plek zijn binnen Ajax.

18-01-2018 09:10

ram +7283

Ik snap Dennis best. Ik begrijp niet dat Ajax hem ooit heeft verlengd aangezien hij er een ongelooflijke zooi van gemaakt heeft. Wat mij betreft is er dan ook echt geen ruimte meer voor hem op de club.

Legende als speler en dat blijft voor altijd. Maar als 'bestuurder' dramatisch.

18-01-2018 10:01

FelixjeGassenlicht +0

Deze man heeft een spoor van ellende achter zich gelaten met vooral conflicten en Ajax niets gebracht sinds 1992. Dat hij nu weer doorgaat met advocaten e.d. spreekt ook boekdelen.

18-01-2018 08:51

PJK54 +1

"een spoor van ellende" vind ik nogal een uitspraak volgens mij is het jaren goed gegaan zo goed zelfs dat, voor hij op non-actief gezet werd, zijn contract is verbeterd dus waar zit het niet goed.

18-01-2018 09:06

Caparzo +4220

Formeel staat hij toch op non-actief? Dan is hij dus (nog) niet ontslagen..

18-01-2018 07:26

GvanderK +2743 moderator

Dennis Bergkamp is iemand die normaal nooit tegenspraak krijgt, nu die is ontslagen, is het meneertje op zijn pik getrapt. Wees een vent en neem je verlies.

18-01-2018 06:00

AFCA0492 +3

hij wil gewoon geld zien en daar is helemaal niks mis mee. zou hetzelfde doen.

18-01-2018 06:36

niquedegraaff +5289

Denk dat Bergkamp Ajax al genoeg geld heeft gekost.

18-01-2018 10:34

KingVince +116

Was al helemaal klaar met Bergkamp, maar als je de advocatuur een beetje kent..... met Harro Knijff in zee gaan. Wellicht 1 van de grootste witte boordencriminele advocaat die er maar bestaat...... een van de beste om op dit niveau.... lees Shell, KLM, Oranje die hij allemaal vertegenwoordigd heeft, gewoon je gelijk te halen...........

Zie hier voetbal is een afspiegeling van de maatschappij :(

17-01-2018 23:54

Ajax4xbestevaneuropa +2

Bergkamp-Jonk conflict waardoor Cruijff weg ging, liet Bergkamp Cruijff eigenlijk vallen. Daarna riep hij wel steeds: Ik draag Cruijff's visie uit. Maar voortborduren op europees succes van de finale en een trainer aanstellen die nooit in zijn loopbaan europees voetbal meemaakte....
Nouri geen excuus, geen europees en rijker dan ooit. Moeten er koppen rollen. sinds 2014 geen prijs, dus geen gokjes met trainers zoals Keizer die alleen boerenclubjes en jong ajax deden. Was Ajax nog 2 jaar 2e onder keizer had bergkamp hem ook willen behouden omdat hij keizer kende.
Denk je dat Johan het leuk had gevonden als hij zag hoe Dennis met Bosz omging? Laatste foto Cruijff met Bosz he, Dennis hoorde ik niet toen Johan kanker had en steun vroeg.

17-01-2018 23:28

JDerksen +0

Naarling Dennis, Blijf van Ajax af !

17-01-2018 23:24

JDerksen +0

Dennis ROT OP !!

17-01-2018 23:20

Rentokill +4606

Zeer triest. Sar en Marc hebben het lang met m geprobeerd. Veel dingen opgeofferd voor hem. Deze reactie van Dennis illustreert dit alleen maar nog meer.

17-01-2018 23:10

JDerksen +0

Je wordt toch stapelgek van die gozer!! Naast niet vliegen doet ie ook niet naar luisteren en signalen opvangen lijkt het. Wil ie nou z'n zakken nog meer vullen dan als ze al zijn of heeft ie een bord voor z'n kop. Iedereen struikelt over 'm en hij zorgt er al tijden voor dat ontwikkelingen met de handrem erop gebeuren. Je moet er toch niet aan denken dat die gozer straks terug komt; dan is er echt stront aan de knikker, dan ga je echt grote schade oplopen. Geef hem alsjeblieft het geld met een strik erom! Het was een geweldige voetballer, maar ik ben zo blij dat ie eindelijk uit het bestuur is. Het moet weer een keer rustig worden op de club

17-01-2018 23:08

Rentokill +4606

Klopt helemaal. Alleen: Het gaat m niet om geld maar om zn gezicht. Ten koste van alles en iedereen moet hij z’n gelijk halen.

17-01-2018 23:14

RuffRhythim +24837

Deze zaak kent geen winnaars....

17-01-2018 23:01

BGB +0

Deze man is financieel onafhankelijk en één van Nederlands grootste voetballers geweest, waar maak je je dan druk om zeg.

17-01-2018 23:01

Mart42 +2

Op de manier hoe ze met hem om zijn gegaan. Hoop op een snelle oplossing en dat bij iedereen het belang van Ajax voorop staat

17-01-2018 23:11

Labrador +10

Dennis hou toch op man

17-01-2018 22:58

wodonar +0

Ze zijn op non-actief gezet, niet ontslagen toch nog?

17-01-2018 22:36

Qwibuss98 +19

Snapt iemand waarom dit niet gebeurt (voor zover wij weten) bij andere ontslagen van trainers?

Pastoor niet bijvoorbeeld...
Vind sowieso ontslagrecht (in vergelijking met 'normaal' ontslagrecht waar de gemiddelde AS'er mee te maken krijgt) in het voetbal ook maar apart

17-01-2018 22:35

Ajax#1900 +1

Dit is ook een strijdt tussen egos natuurlijk, en het gaat om meer geld.

17-01-2018 22:39

Raydo +1517

Omdat de meerderheid een contract voor bepaalde duur heeft. Om dat af te kopen kun je simpelweg de resterende salarissen uitbetalen. Bij een contract voor onbepaalde duur, zoals hier, zul je tot een vergelijk moeten komen.

17-01-2018 23:39

Daniii +246

Het houd ook nooit op..

17-01-2018 22:29

Bobbaasje +3

Zakkenvuller dat het is.

17-01-2018 22:13

ARUCAMBA +1

levenslange zitplaats arena inruilen voor een zitplaats voor uitwedstrijden, zielig gedoe, heeft miljoenen op de bank staan, moet zo nodig ajax nog even uitwringen, had veel goodwill kunnen kweken met te zeggen "mijn inbreng werd niet meer op prijs gesteld, dus doorgaan heeft dan geen zin, daarom lever ik mijn contract in".

17-01-2018 22:12

Mart42 +2

Net voor het ontslag is het contract van Dennis Bergkamp verlengt terwijl ze binnen Ajax al een andere trainer en plannen hadden. Geen goede zet van Ajax en kan Dennis goed begrijpen dat er nu een advocaat is op gezet. Ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

17-01-2018 22:29

Raydo +1517

Is niet verlengd, hij had al een contract voor onbepaalde duur.

17-01-2018 23:40

Schip +23351

Jij begrijpt er echt niets van stumper.

20-01-2018 12:29

Ajax95Duivendrecht +24072

Vanuit Bergkamps oogpunt volkomen begrijpelijk, hij had een lopend contract bij Ajax dat nu ineens per direct is stopgezet.

Ik heb geen verstand van juridische zaken, maar het lijkt me dat dit met een schadevergoeding van Ajax richting Bergkamp snel opgelost kan worden. Maar we zullen zien wat de rechter uiteindelijk beslist.

Hoop in ieder geval niet dat deze rechtszaak er één van de lange baan wordt, aan dergelijke onzekerheid heeft Ajax helemaal niets.

17-01-2018 22:12

jvs +0

Je kan ook denken: "Ajax is mijn club. Misschien moet ik niet proberen die club kapot te procederen"! Zou mijn negatieve gevoel dat ik nu heb over Bergkamp een stuk verbeteren.

17-01-2018 22:25

BokkieBokstra +11291

Poeh poeh, als je ene nog niet gehad hebt dan heb je het andere weer. Gelukkig is de oorlogskas vol. Wat is dit allemaal enorm slecht. Vraag me af wie straks nog de brokken moet gaan ruimen bij Ajax.

17-01-2018 22:08

Schip +23351

Terecht.

17-01-2018 22:06

johnd +6

Triest en teleurstellend. Dit gaat echt alleen om geld, niets met clubliefde te maken.

Helaas zal hij die rechtzaak ook nog gaan winnen ook, net als Vd Zee toen.

17-01-2018 22:03

Ajaxvooraltijd +2

Gewoon afkopen en oprotten met die rat. Beter nog, laat hem de spoorbomen open en dicht doen zoals Zivcovic toen der tijd.

17-01-2018 21:59

Schip +23351

Naar mannetje ben jij nog steeds.

17-01-2018 22:07

Ajaxvooraltijd +2

Tja zal er vannacht echt wakker van liggen.

17-01-2018 22:22

ST +23060

Tsja... staat in zijn recht. En was daarom te verwachten. Ze zullen hem een smak geld mee moeten geven aangezien hij waarschijnlijk al voor onbepaalde tijd aan Ajax verbonden was. Zo niet moeten ze zijn salaris doorbetalen tot het einde van zijn lopende contract.

17-01-2018 21:59

Tscheu +40

Ja, zal hij echt nodig hebben !

17-01-2018 22:05

MickS +6232

Het is en blijft een voetbalfenomeen, maar als mens ben ik zo ontiegelijk teleurgesteld in deze man. Het is met geen pen te beschrijven gewoon...

17-01-2018 21:58

Panama +0

Misschien dat er bij advocatenkantoor Kasem & De vries nog een goede rondloopt Dennis? Garantie dat je zaak besproken wordt in Jinek,Rtl late night & boulevard.

17-01-2018 21:41

Robinjo1988 +1

Fucking triest persoon! Een held als voetballer maar ik hoef die vent nooit meer bij Ajax te zien.

17-01-2018 21:39

michaellaudrup +4660

Tis mij nog altijd een raadsel wat zijn functieomschrijving is, het heeft in ieder geval niet lekker gewerkt .

17-01-2018 21:35

FrankRijkaard4 +1851

Bergkamp. Een kunstenaar als voetballer. Stond bij mij op een voetstuk. Daar is hij keihard vanaf gevallen.

17-01-2018 21:13

MickS +6232

als voetballer zal hij daar altijd blijven staan wmb. Maar hem als mens ben ik volledig met je eens!

17-01-2018 21:59

TOOL +3

Gaat alleen maar om de centen!

17-01-2018 21:08

Champy +1

Eerder principe.

17-01-2018 21:16

Dwergje48 +4

En terecht denk.

17-01-2018 21:19

Champy +1

Net zoals Van Der Zee destijds. Ontslag na verlenging.
Benieuwd wat de uitkomst hiervan is.

17-01-2018 21:03

AjaxRobEnschede +150

Waarom zou er door het ontslag van Keizers geen onhoudbare situatie ontstaan kunnen zijn ? In een maand tijd kan veel veranderen Dat het niet handig is lijkt me duidelijk maar onmogelijk nee. Alleen de boel is onder advocaten, net als met Nouri. Voer voor de media, telegraaf voorop uiteraard. Maar we zouden eigenlijk al dat nieuws moeten negeren. Gaat om de pegels, alles geoorloofd

17-01-2018 21:36

MankeNelis +7

De spijker op zijn kop. Ik denk dat Sarremans een probleem heeft.

17-01-2018 21:37

Panama +0

Jonk bezwaar maken tegen wat? Tegen bergkamp?

17-01-2018 21:39

JDerksen +0

Jonk is weg door Berkamp, vriend

17-01-2018 23:18

Adam24 +39063

Ik snap dus niet dat dit niet achter gesloten deuren afgehandeld kan worden. Ajax snapt toch wel dat ze moeten betalen? Betaal hem gewoon, je hebt net verlengd, hij staat in zijn recht, eigen schuld, dikke bult en door.

17-01-2018 21:02

Champy +1

De beerput die Ajax heet kan je nooit volledig dichthouden.

17-01-2018 21:04

Noxin +15465

Bergkamp als spitsentrainer; prima. Lijkt me sterk dat zo'n grote speler die jonkies niet wat bij kan leren. Maar laat 'm zich alsjeblieft niet meer met het technische beleid bemoeien.

17-01-2018 21:00

Erik87 +0

1 ding kun je dus wel zeker zeggen nu. Bergkamp heeft dus niet zelf ontslag genomen.

17-01-2018 20:58

xstaniox +15037

Jaa..
Als wat jij zegt waar zou zijn, dan had Ajax nu toch de perfecte reden om Bergkamp te ontslaan?
Volgens mij is Bergkamp het juist niet eens met de ontslaggronden..

Lezen blijft moeilijk

17-01-2018 21:42

Ferd +38316

Maar in dat scenario gaat hij dus akkoord met ontslag, wat hij niet doet.

Bergkamp is nooit loyaal geweest aan Keizer. Ajax (lees Overmars en Sar) wilde van Bergkamp af en Keizer is het slachtoffer geworden.

17-01-2018 21:50

MickS +6232

zo zie ik het ook.

17-01-2018 22:01

insectenverdelg +23379

Gok dat Bergkamp juridisch heel sterk staat. Denk namelijk dat hij niet heel veel anders gehandeld heeft dan de afgelopen pak weg 4 jaar. Een maand voor ontslag vond Ajax dat goed genoeg om hem nog contract verlenging aan te bieden. Dan moet je dus goede redenen hebben waarom dat nu anders zal zijn. Gok dat dit wel is lang kan duren en misschien nog wel is meer koppen kan laten rollen.

17-01-2018 20:51

NouridolbergNeres34 +1889

Hier kon je natuurlijk op wachten dat dennis bezwaar ging maken, heel erg triest allemaal de manier waarop dit moet gaan.

Laten we hopen dat het snel wordt afgewikkelt financieel en het boek bergkamp kan worden afgesloten, zit er niet op te wachten dat hij weer terug komt.

17-01-2018 20:50
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.