Schreuder over debuut Sánchez: 'Je ziet gelijk zijn temperament en agressiviteit'

door NielsOpdam 110

Bron ESPN

Schreuder over debuut Sánchez: 'Je ziet gelijk zijn temperament en agressiviteit'

door NielsOpdam 110

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Alfred Schreuder vindt dat Jorge Sánchez een prima debuutwedstrijd voor Ajax heeft gespeeld. Dat vertelt de oefenmeester na afloop van FC Utrecht - Ajax op de persconferentie. Sánchez mocht na 38 minuten invallen, omdat Devyne Rensch geblesseerd naar de kant moest.

'Ik denk een prima debuut', begint Schreuder over de eerste minuten van de Mexicaanse rechtsachter. 'Je ziet gelijk zijn temperament, zijn agressiviteit. Ik ben wel tevreden over alle invallers die dat lieten zien. Je ziet dat het een winnaar is, dat hij tempo heeft en dat hij het spel snel beheerst, ook met de bal. Defensief zie je sowieso dat hij goed is in zijn duels.'

De Ajax-trainer sprak ook over Steven Berghuis, die zondagmiddag op de 10-positie speelde in plaats van de rechtsbuitenpositie waar hij vorige week stond. 'Ik vind dat hij vorig jaar hele goede wedstrijden bij Ajax heeft gespeeld, maar ik ben er ook van overtuigd dat hij de kwaliteiten heeft om bij Ajax als rechtsbuiten te spelen en dat hij dan naar binnen kan komen... Ik vind wel dat hij een flexibele speler is. Ik vind ook dat hij heel goed op de positie van Taylor kan spelen.'

'Tadić deed het redelijk goed aan rechterkant'

Vorige week speelde Berghuis als rechtsbuiten, maar tegen FC Utrecht wilde Schreuder Dusan Tadić vanaf de rechterkant zien. 'Hij deed het redelijk goed en is balvast geweest voor ons. Dat vond ik heel belangrijk, dat je ernaartoe kunt spelen, dat hij ballen vasthoudt. Als je onder druk komt, dat hij aanvallend het elftal gaat helpen.'

Bestel het nieuwe derde Ajax-tenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

Robbie en de Kock +11224

Een beetje druistig en onhandig nog Sanchez. Wel lekkere energie. Ben benieuwd.

Ik vond trouwens Baas erg goed invallen voor Blind. Lekker fel en goed in de opbouw meedoen.

29-08-2022 12:07

JTajax +10718

Volgens mij is hij niet alleen snel, maar ook erg sterk. Dat is wel lekker in de duels natuurlijk. Goede tackle ook. Verdedigend dus heel goed.

Verder wel harde voeten en, wat ik van de berichten begreep en in de video's heb gezien, een beroerde voorzet. Dat zag je gisteren in de wedstrijd niet terug omdat hij niet echt voorzetten gaf. Wellicht weet hij zelf ook dat hij dat niet kan haha.

29-08-2022 10:31

Velibor30370 +4158

Vond m prima invallen, en dat omhaaltje getuigd ook van branie. M’n Mexicaanse kennissen zeiden allemaal, zonder uitzondering, hij is slechter aan de bal dan Alvarez maar dat heeft deze invalbeurt echt niet laten zien. Hij ziet r wmb comfortabeler uit aan de bal, had ik niet verwacht. Zo op t eerste gezicht dus prima aankoop

29-08-2022 08:33

YRGI +32964

Gaf paar hele slechte passes, maar dat deed Alvarez in het begin ook.

29-08-2022 10:02

Velibor30370 +4158

Klopt, maar door de verhalen van de Mexicaantjes had ik m veel slechter en onrustiger aan de bal verwacht. Nog erger dan Alvarez in het begin. Dus in dat opzicht vond ik t prima.
Hij was overigens niet de enige met slechte passes 😱. 0-2 in Utrecht is natuurlijk top maar ik vond t verder niet best allemaal…

29-08-2022 12:58

michaellaudrup +4660

Tadic was weer zeer matig vandaag, al de derde x op rij.

29-08-2022 00:03

Sjaakie +5827

'Je ziet gelijk zijn temperament, zijn agressiviteit. Ik ben wel tevreden over alle invallers die dat lieten zien. Je ziet dat het een winnaar is, dat hij tempo heeft en dat hij het spel snel beheerst, ook met de bal. Defensief zie je sowieso dat hij goed is in zijn duels.' Precies dat wat Rensch niet in zich heeft.

28-08-2022 23:32

Ferd +38589

Rensch is de laatste wedstrijden prima.

29-08-2022 05:02

Rock69 +8411

Ik zou Rensch voor Sanchez stationeren als rechtshalf. Met onze nieuwe Antony opvolger, heb je de rechterkant gereed. Dan de linkerkant nog met onze linksback, want weer Blind liet bij de eerste kans van Dost alles toe wat hij juist moet voorkomen. Berghuis kan op vier posities uit de voeten. Rechtshalf, als 10, rechtsvoor of linkshalf. Ideale speler.

29-08-2022 06:38

Ferd +38589

wie moet dan plaats maken voor Rensch op het middenveld?

29-08-2022 07:30

twynestar +28581

gewoon met 12 spelen. wij zijn ajax

29-08-2022 07:46

Sjaakie +5827

Niet als verdediger Ferd. Nog steeds niet en dat gaat hij niet worden ook. Youri Baas straalt in de paar minuten die hij heeft mogen spelen al meer uit dan Rensch in 2 jaar.

29-08-2022 08:30

Ferd +38589

Sjaakie, de laatste wedstrijden speelt Rensch weer net zo goed als in z'n debuutseizoen. Vorig seizoen was het niet veel, dat klopt, maar het seizoen daarvoor wel en nu ook weer

29-08-2022 10:31

Qifesh +24917

Overdreven hoor

29-08-2022 10:55

Sjaakie +5827

Rensch speelt (als verdediger) niet goed Ferd en heeft dat ook nooit gedaan. Voor de rest ontbreekt ook het Ajax-niveau, fysiek maar vooral ook mentaal. We spreken elkaar eind van het seizoen: zet de de fles maar vast klaar! Malbec, dat is mijn favoriet.

29-08-2022 11:12

Ferd +38589

Er staat een fles champagne klaar voor als we weer kampioen zijn geworden, met Rensch die gewoon een prima seizoen gaat spelen

30-08-2022 08:09

Sjaakie +5827

Eind vorig jaar hadden we een deal over de volgende weddenschap Ferd: ik krijg een fles wijn van jou als Rensch geen vaste kracht in Ajax1 is en al helemaal niet als verdediger. Die had ik dus eigenlijk al een paar maanden geleden verwacht, maar goed een fles champagne eind van dit seizoen is ook goed.

30-08-2022 10:34

Ferd +38589

Je kan best een flesje wijn van me krijgen hoor, geen probleem. Zeg maar waar ik hem moet laten afleveren want persoonlijk overhandigen wordt lastig (ik woon in Azië)

30-08-2022 11:40

Ferd +38589

Vorig seizoen was Rensch teleurstellend. Dit seizoen is hij weer goed bezig. En hij gaat Sánchez uit de basis houden

30-08-2022 11:41

ram +7283

Ik vond hem voetballend ook zéér meevallen. Blij met zijn debuut.

28-08-2022 23:12

MichelBoerebach +29216

Tadic deed het helemaal niet 'redelijk goed' aan de rechterkant. Het was om te janken zo slecht.

28-08-2022 21:40

Steffenhagen +37945

Schreuder is echt een lafbek ; Tadic was vreselijk vandaag

28-08-2022 21:39

twynestar +28581

ja wat zou het intelligent van hem zijn om dat in de media te zeggen.....

29-08-2022 07:47

jerryisthename +31942

Je kunt hem er ook uit halen voor Kudus. Hoef je niet persé te zeggen. Hij zei toch zelf dat hij niet schroomde om gevestigde namen eruit te halen als dat nodig was? Nou, dat zie ik nog niet helemaal, vooral mbt. Blind, Tadic en zijn zoon Taylor. 😂

29-08-2022 09:37

twynestar +28581

klopt. maar dan nog brand je hem niet af als je hen wel hebt opgesteld

29-08-2022 09:44

Flipper33 +6826

Tadic wordt met de week minder lijkt het wel weet niet hoe oud die is maar kan beter niet al te lang doorgaan

28-08-2022 20:10

michaellaudrup +4660

Mee eens ,hij laat hem maar staan. Haal die gast er met de rust uit, geef een wisselspeler de kans!

29-08-2022 00:05

Rock69 +8411

Tadic wil graag weer op zijn eigen plekje. Linksvoor! Ik proef een stukje ontevredenheid. Maar met Tadic, Taylor en Blind op links, daar kun je niet mee aankomen in de CL en tegen de Nederlandse top

29-08-2022 06:43

Velibor30370 +4158

Ik denk dat iedereen wel ziet dat in de huidige groep met de vorm die er is, 10 de enige plek voor Tadic is waar hij nog t verschil kan maken. Op de flanken is ie momenteel echt minder dan de alternatieven

29-08-2022 08:36

Eurysaces +29544

Terecht dat hij Tadic niet afvalt, maar het is natuurlijk onzin dat hij een redelijk goede wedstrijd speelde. Zelfs met redelijk zou je hem al te veel hebben gegeven.

Schreuder moet keuzes van maken en die zijn niet in het voordeel van Tadic.

28-08-2022 17:56

Masz +3731

Timber aanvoerder.

28-08-2022 18:45

jerryisthename +31942

Of Pasveer of Blind en dan Timber?

29-08-2022 09:39

Eurysaces +29544

Timber gaat zijn laatste jaar in, ik vind dat hij die verdiend, heeft ook aangegeven dat dit een ambitie was van hem.

29-08-2022 10:35

Qifesh +24917

Zou niet weten waarom..anders dan: schroeft de prijs ook op..

29-08-2022 10:57

Masz +3731

@qifesh "Zou niet weten waarom..anders dan: schroeft de prijs ook op.."
Kan voor Timber een signaal zijn om nog langer te blijven. Een bod naar Timber moet dan nog overtuigender zijn.

29-08-2022 11:00

Maikel +6862

Tadic kan op geen enkele vleugel meer.
Niet eens in de ED...
Hij is te trots om het zelf toe te geven, wil z'n elftal niet in de steek laten. Chapeau.
Maar deze prestaties sinds een half jaar nemen geen einde.
Bescherm hem tegen zichzelf en zet hem op de bank.

28-08-2022 17:54

FrancescosRavioli +15367

Of in de punt.

Als spits is ie als aanspeelpunt prima.

28-08-2022 18:35

MichelBoerebach +29216

Probeerden we tegen Fortuna al. Werkte ook niet.

28-08-2022 21:41

BillSplate +9727

N=1 bij jou?

29-08-2022 01:46

MokumFinest +124

Ga toch weg. Je ziet toch in alles dat die Brobbey de beste optie in de punt is. Die kopgoal gisteren, de klasse druipt ervan af en iedere CV heeft zijn handen vol aan hem.

29-08-2022 06:54

FrancescosRavioli +15367

Ik ga niet weg. Begrijpend lezen is een vak. Zeg ik dat hij beter is dan Brobbey? Nee.

Brobbey is veel beter en completer. Maar kan geen 2x90 min per week volhouden. Tadic wel. Je hebt hem dus hoe dan ook nodig. Lucca houd dat op ons niveau ook nog niet vol. Dan heb ik ook een aantal Kudus voor de spits positie zien opteren. Leuk om te gaan proberen tegen het rechterrijtje. Maar hij is natuurlijk erg onstuimig ondanks dat ie goed kan voetballen en het is niet zijn eigen positie. Daarnaast coacht Tadic ook.

Voor zijn spel mag Tadic van mij gewoon naar de bank. Echter komt ie toch wel aan zijn minuten vanwege bovengenoemde redenen. Dus als ie toch moet spelen, zet hem dan in de as.

29-08-2022 09:28

FrancescosRavioli +15367

Dan noem je 1 wedstrijd. Hij heeft er vaak zat wel goede potten gespeeld. Brobbey moet altijd je eerste keuze zijn, maar als die nog totaal geen conditie heeft zal je toch naar plan B moeten uitwijken.

29-08-2022 09:32

Professor +11201

Sorry Schreuder wat je over Tadic zei is echt onzin. Je kan hem niet altijd blijven verdedigen.

28-08-2022 17:44

Koscar +5415

Tadic succesvol passing percentage 53%, dat is echt dramatisch.

28-08-2022 17:26

jjdd +3402

Je valt je spelers publieke niet af.

Dus als Schreuder zegt dat Tadic "redelijk" speelde, bedoelde hij dus gewoon waardeloos.

Maar dat kan je naar buiten toe niet zeggen he?

28-08-2022 17:20

trodat4030 +97100

Jawel hoor!

28-08-2022 17:53

Masz +3731

Intern ja, extern niet.

28-08-2022 18:46

twynestar +28581

en mede daarom bij jij geen trainer van een bvo

29-08-2022 07:48

trodat4030 +97100

Sanchez:
Minutes played 52'
Goals 0
Assists 0
Clearances 1
Blocked shots 0
Interceptions 0
Tackles 1
Dribbled past 0
Ground duels (won) 3 (2)
Aerial duels (won) 3 (0)
Possession lost 14
Fouls 0
Was fouled 1
Touches 48
Acc. passes 23/30 (77%)
Key passes 0
Crosses (acc.) 1 (0)
Long balls (acc.) 4 (1)
Shots on target 1
Shots off target 0
Shots blocked 0
Dribble attempts (succ.) 0 (0)

Rensch:
Minutes played 38'
Goals 0
Assists 0
Clearances 0
Blocked shots 0
Interceptions 0
Tackles 1
Dribbled past 0
Ground duels (won) 1 (1)
Aerial duels (won) 0 (0)
Possession lost 3
Fouls 0
Was fouled 0 <- belachelijk natuurlijk als je ziet waarom hij gewisseld moest worden...
Touches 27
Acc. passes 18/20 (90%)
Key passes 0
Crosses (acc.) 2 (1)
Long balls (acc.) 2 (2)
Shots on target 0
Shots off target 1
Shots blocked 0
Dribble attempts (succ.) 0 (0)

#doetochmaarrenschalfredje!

Die succesvolle passing en balverlies stats vind ik wel ietwat zorgwekkend verschil.

28-08-2022 17:13

WantAmsterdam +116198

Rensch was gewoon degelijk. Ik vind hem nog steeds meer een speler voor de as maar op dit moment eerste RB.

28-08-2022 18:11

Manov +8581

Op een foute pass na was hij goed.

28-08-2022 17:12

DeMagere +23140

Sanchez heeft duidelijk de X-factor. Hij bracht energie en lef. Als hij ingespeeld raakt op zijn medespelers, dan hebben we weer een verdediger met branie erbij.

28-08-2022 17:06

twynestar +28581

oh jee, we hebben weer branie.

29-08-2022 07:49

DeMagere +23140

oh jee, we hebben weer twynestar.

29-08-2022 09:29

stopperspil +11203

Tadic moet linksbuiten en Bergwijn trekt voorspelbaar als linksbuiten steeds naar binnen en dat weten de verdedigers inmiddels ook dus zet hem op 10

28-08-2022 16:52

AINIESTA +45219

Bergwijn kan en gaat ook gewoon buitenom hoor. Het is geen Antony.

28-08-2022 17:10

WantAmsterdam +116198

Oh en Tadic is lekker onvoorspelbaar op LB?
Geen snelheid en 95% van de tijd een hoge voorzet

28-08-2022 18:15

FrancescosRavioli +15367

Hij geeft vanaf daar tenminste wel goede voorzetten. Nu moet ie telkens terugkappen

28-08-2022 18:42

WantAmsterdam +116198

Hoge voorzetten zijn geen middel dat we moeten nastreven. Tuurlijk als er ruimte ligt en de verdediging niet in organisatie is, kun je wel eens een geven, zoals Berghuis vandaag. Maar 90 minuten hoge voorzetten is niks.

28-08-2022 18:52

Amp +37936

Dan zou je zijn voorzetten van de laatste weken eens moeten terug gaan kijken. Die kwamen vaker uit bij de cornervlag of de grensrechter dan voor t doel. Is en blijft een held, maar dat blinde volggedrag mag ook wel eens minderen

28-08-2022 21:12

Betuwe85 +20851

Probleem met tadic is dat hij nog op 0 goals staat daardoor wil te vaak voor zich zelf gaan

28-08-2022 16:52

Kingoffdatoilet +17246

Tadic heeft het vrij matig gedaan vandaag. Lat moet omhoog Schreuder.

28-08-2022 16:49

komopajax777 +13309

Tadic was slecht.Het enige wat hij wel goed deed was de bal vasthouden.

28-08-2022 17:01

Kingoffdatoilet +17246

Ook dat ging lang niet altijd goed. Overigens vond ik Brobbey ook niet echt denderend.

28-08-2022 17:26

michaellaudrup +4660

En aanstellen, kan hij ook goed.

29-08-2022 00:12

Maikel +6862

Eufemistisch gezegd..😉

28-08-2022 17:49

In Bassey we trust +15361

Hey Alfredo, je mag Tadic ook wisselen he.

28-08-2022 16:48

willem1958 +8854

Het is helemaal niet de bedoeling dat Tadic de bal vasthoudt op rechts, het is de bedoeling dat je diepgang hebt en een actie maakt.
Tadic had vandaag totaal geen rendement op rechts en vorige week was het op 10 ook al niet best.
Wat een slap gelul van Schreuder en dat alleen maar om Tadic te ontzien.
Als dit ook binnenskamers zo gaat dan vrees ik het ergste met deze trainer.

28-08-2022 16:47

linksbinnen +8202

Snap dat Schreuder zijn spelers niet en plein public gaat afvallen, maar wij hebben geen strond in de ogen Alfred! Tadic was vandaag zeer matig. En ik betwijfel of Sanchez comfortabel aan de bal is...heeft wel grinta.

28-08-2022 16:58

linksbinnen +8202

Sorry,had ik niet moeten schrijven. Ik maak er zand van.

28-08-2022 17:32

michaellaudrup +4660

Dat is verleden tijd:)

29-08-2022 00:14

Sampaoli +39261

Prima debuut, net als Baas aan de andere kant. Het inpassen van spelers in een team met zoveel kwaliteit is een stuk makkelijker dan bijvoorbeeld uitblinken bij Jong Ajax. Of Sanchez en Baas op lange termijn een meerwaarde kunnen zijn valt nog te bezien. Het zijn op het eerste oog hele degelijke backs in ieder geval.

28-08-2022 16:44

Stapperij +39

Misschien was Tadic vandaag goed in de coaching?

28-08-2022 16:43

Dennis129 +11888

Tadic op links natuurlijk voorbijgestreefd door Bergwijn. Toen maar tegen beter weten in in de spits geprobeerd, terwijl iedereen na de afgelopen 4 jaar al weet dat hij daar alleen bruikbaar is als valse 9 tegen ploegen die ook willen voetballen en dus niet in de eredivisie. Toen maar op 10 geprobeerd, wat ook geen succes was, dat kan gewoon niet (meer) Nu nog ff aankloten op rechts en dan linksback ofzo omdat Daley geblesseerd is? Er moet toch een plekje gevonden worden. Echt voor mij 1 van de allergrootste Ajax helden, ben echt fan van hém, maar aan alles komt een eind. Het moet niet zielig gaan worden. Zo wil je hem niet herinneren. Kan als linksbuiten nog back up van waarde zijn, dan geeft hij echt zijn assists nog wel, maar op andere posities is het hem gewoon niet.

28-08-2022 16:43

debarbaar +8250

Zet Conceição daar neer. Het was bijna zielig hoe Tadic op de flank ploeterde.

28-08-2022 16:40

1991 +7787

Circus Conceição

28-08-2022 16:41

1991 +7787

Met in de defensie; Bassey & Jurriaan

28-08-2022 16:42

willem1958 +8854

Sanchez had één missertje maar voor de rest paste hij moeiteloos in het elftal, hele goede aankoop in ieder geval.
Jammer wel voor Rensch dat ie nu een blessure heeft want ik vond hem de laatste twee wedstrijden juist weer goed naar z'n niveau toe groeien waar we hem van kennen.
Wel zo prettig natuurlijk voor Sanchez want die kan mooi minuten maken op deze manier.

28-08-2022 16:40

Rock69 +8411

Als het hele elftal gaat draaien zoals Bassey, Timber, Sanchez en Alvarez. Dan komt het helemaal goed en staat er straks een oersterk Ajax in de CL

28-08-2022 16:37

Bonno1978 +6494

We mogen concluderen dat Tadic alleen nog maar vanaf links uit de voeten kan. En daar staat tegenwoordig Bergwijn. En dus zet je m op rechts, waar hij dramatisch speelt. En dan zeg je vervolgens dat hij heel belangrijk is voor het team, bal vast kan houden etc etc. Zo doorzichtig trainers..:

28-08-2022 16:36

036AFCA97 +146682

Tadic was dramatisch. Veel balverlies, geen goede voorzetten, geen dribbels, geen rendement, niks deze wedstrijd.

Toch vreemd dat Schreuder dit niet durft te benoemen.

28-08-2022 16:36

Rock69 +8411

Uiteindelijk kun je Tadic niet meer laten staan. Dat moment komt steeds dichterbij! Misschien komt er een buitenlandse club die Tadic wil kopen

28-08-2022 16:52

michaellaudrup +4660

Of een andere trainer met ballen! Of doe wat je beloofd ook goed.

29-08-2022 00:18

Rock69 +8411

Tadic is nog steeds een gewilde speler binnen het juiste team. Ieder jaar trekken er clubs aan hem. We zullen het zien.

29-08-2022 06:46

AlexIbarra +19293

Dan krijgt Schreuder ws de wedervraag waarom hij Tadic rechtsvoor zet, de enige positie waar hij nooit eerder speelde.
(Behalve in noodgevallen, blessuregolf etc.)
Hij speelt al een tijdje niet goed / ongelukkig, maar heeft dan ook op 4 posities gestaan in de laatste 5 wedstrijden.
Dat doe je niet als je het beste uit een speler wilt halen.

Ik denk dat we het voorin wat anders gaan aanpakken als Antony vertrekt en we geen dribbelaar terugkopen.
Geen idee wat de rol van Tadic daarin wordt maar er zal waarschijnlijker een type linksbenige 10 op rechtsvoor komen te staan. Kan Berghuis zijn, Tadic, Kudus. Hoe dan ook wordt het aanvalsspel anders.
Waarbij Kudus meer individuele kwaliteiten heeft, Tadic het superieure overzicht en Berghuis wat meer loopvermogen.

Ondertussen is Tadic dus al van zijn eigen positie verdreven, zwerft nu door het elftal en moet wellicht binnenkort een nieuwe rol gaan aanleren.
Schreuder maakt dan wel geen statement maar als je kijkt naar zijn daden, is de status van Tadic al behoorlijk gedaald.

28-08-2022 17:11

NeeI +107937

Ik vind Schreuder een prettige man om te horen praten, maar echt heel serieus kun je m niet meer nemen. Hoe kun je nu stellen dat Tadic t 'redelijk goed' heeft gedaan aan de rechterkant? Hij was dramatisch. Één van zijn slechtste wedstrijden in het Ajax-shirt.

Ik denk dat Schreuder (en Ajax) voorsorteert op het niét aantrekken van een vervanger van de vertrekkende Antony en het zo wil oplossen, met Tadic op rechts.

28-08-2022 16:29

Nr.10 +111510

Het was toch wat geweest als die Sanchez bij zijn debuut een omhaal had gescoord hè

28-08-2022 16:25

AFCAMM +11380

Vond het mooi dat ‘ie het gewoon probeerde. Het zag er ook best aardig uit.

28-08-2022 16:33

AlexIbarra +19293

Ik kon alleen de blessuretijd kijken helaas, maar dacht heel ff dat ik het hoogtepunt van de dag nog ging meepakken. :)

28-08-2022 17:13

Stoffel +18570

'Tadić deed het redelijk goed aan rechterkant'

Mooi, Schreuder hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen.

28-08-2022 16:25

willem1958 +8854

@Stoffel;

hij durft Tadic niet af te vallen zoveel is duidelijk en ik ben bang dat ie 'm ook niet op de bank durft te zetten wat uiteindelijk betekent dat je een zwakker Ajax krijgt dan nodig.

28-08-2022 16:43

Slang +14994

Snap waarom Tadic speelt, kijk zijn rendement de afgelopen jaren. Maar als het na 60 min nog steeds niet uit komt mag je best wisselen

28-08-2022 16:23

Ajaxkenner +587

Hoeveel wedstrijden vind jij dat hij nog dit soort prestaties mag leveren om in de basis te staan?

28-08-2022 16:27

Slang +14994

Hij heeft nooit meer dan 3 wedstrijden zonder rendement gehad. Dus als hij 5+ wedstrijden speelt zonder goal/assist mag een ander het proberen

28-08-2022 16:32

ProfessorX +19827

Hoe vaak hoor je wel niet dat behaalde resultaten niet voor de toekomst is .

28-08-2022 16:36

Slang +14994

Dus wie is er nu beter dan? of heb je een glazen bal thuis

28-08-2022 16:39

ProfessorX +19827

2 glazen bollen namelijk 1 reserve als die andere kapot gaat. 🤗.

Jaja ik ben goed voorbereid

28-08-2022 22:23

ajaciedje90 +60261

Tadic heeft geen bal goed geraakt man. Hou alsjeblieft op.

28-08-2022 16:22

Ajaxkenner +587

''TADIC DEED HET REDELIJK GOED AAN DE RECHTERKANT'' ''Hij is balvast geweest voor ons''.

Dit it toch absolute onzin. Deze opmerkingen vind ik heel gevaarlijk. Zou hij Tadic dus echt niet durven bekritiseren laat staan wisselen?

28-08-2022 16:20

ProperFootball +14699

Daar lijkt het sterk op.

28-08-2022 16:28
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.