Ook Nederlandse media: 'Jol vertrekt'

door Sjoerd Valkering 353

Ook Nederlandse media: 'Jol vertrekt'

door Sjoerd Valkering 353

Laatst geüpdatet

Steeds meer Engelse media berichten over onderhandelingen tussen Martin Jol en Fulham. De trainer zou ontevreden zijn over het transferbeleid bij Ajax en ziet in een overgang naar Fulham een mooie uitweg.

Hij is volgens de Daily Mail vrijdag naar Londen gevlogen. Fulham moet Ajax nog wel transfergeld betalen omdat Jol nog onder contract staat, ook hier zouden al onderhandelingen met Ajax over gevoerd worden. Hij kan 1,5 miljoen pond per jaar verdienen.

Er is nog niets bevestigd door beide clubs. Alleen de Engelse media heeft zich aan de geruchten gewaagd.

Update 13.35u: Inmiddels hebben de Nederlandse media de Engelse berichtgeving serieus genomen en citeren het AD en Het Parool de Engelse krant The Mirror.

Ajax heeft nog niks laten weten. De beurs is gesloten. Maandag zou er door Fulham al een persconferentie zijn gepland. Onder andere Radio 1 en Radio 538 melden het nieuws.

Lees meer over:
Plaats reactie

bosspg +0

Overal verhalen van martin jol maar heb nog nergens foto's filmpjes of wat dan ook gezien dat jol ook echt daar was de pers daar is moeilijk te ontlopen ze maken foto's en filmpjes van alles

18-07-2010 19:56

oldschool +0

Ik word zo moe van mijn club... meestal ben ik wel positief aan het begin van het nieuwe seizoen maar nu met het eventuele vertrek van Jol en enkele sleutelspelers ben ik bang dat we niet bij de bovenste 3 eindigen..... Jammer, heel jammer..

18-07-2010 19:42

Meesmuijres +0

Kunnen we Jol niet gewoon aan zijn contract houden?

18-07-2010 16:41

Sazzz +1

En waar baseren zij zich op? Op de Engelse media....

18-07-2010 12:50

migilo +2

Als Jol hem peert dan hoeft ie z'n kop nooit meer in Amsterdam te vertonen.

18-07-2010 11:21

davids4life +0

nee dan gooi ik een pompoen op zijn shrek hoofd

18-07-2010 19:27

AjaxYahudi +3108

Jol weg.. Nu Urby ook nog weg dan is er eens wat positief nieuws, elke keer als ik die gozer op het veld zie denk ik aan een drol die maar niet weg wil spoelen...

18-07-2010 07:11

MEGAFCA +0

daar gaat dan onze: 3eSTER...weer niet gelukt!

18-07-2010 01:09

foensai +0

http://www.ajaximages.com/imagebank/flex/image/find_last/ajax
kijk hier even naar, wil nog niet veel zeggen maar toch.

17-07-2010 23:24

PietAFCA +0

Jongens, de Nederlandse media citeert uit de Engelse. En de journalistiek daar is om uitgekotst te worden... van elke scheet wordt daar een atoombom gemaakt ...dus neem het a.u.b. niet al te serieus....

17-07-2010 22:09

Rho1980 +1499

Precies, bovendien is het AD ook steeds meer een sensatie krant geworden.
Mocht het waar zijn dan is het echt een drama, weer een trainer weg. In de laatste 10 jaar 15 trainers geweest ofzo.

18-07-2010 11:54

clarens1 +0

als het zo is dan is het niet anders, dan maar Ronald Koeman halen samen met Blind.
Ook dan komt het wel weer goed.

18-07-2010 13:02

w86 +9466

Ronald Koeman??

18-07-2010 14:22

nol001 +0

Zeg die Koeman heeft het bij geen één club uit gehouden dan komt er weer een trein aan hier na toe en dan is er weer wat anders Laat Blind het maar doen, geef hem een kans

18-07-2010 14:56

Ruben72 +0

Onder koeman is ajax wel kampioen geworden.

18-07-2010 16:20

davids4life +0

met de selectie van Cootje koeman kan zelf geen kampioens team bouwen alleen kapot maken dat kan hij als de beste met koeman aan het roer spelen we over 2 jaar in de jubiler league

18-07-2010 19:25

leonajacied +0

jaa lijkt mij ook de beste optie
koeman deed het best goed bij ajax.... en bij psv ook.

18-07-2010 17:52

leonajacied +0

jol heeft gelijk dat het transferbeleid niet goed is...
maar dat is niet een reden om ajax en de supporters in de steek te laten.
en ons voor de zoveelste keer opnieuw laten beginnen.
vorig jaar was een goede start, dan moet die er nou mee doorgaan.

17-07-2010 19:44

Bjornisajaxcied +585

Ajax is vanmiddag veilig geland op de luchthaven van Porto. Om 13.45 uur, ruim een uur later dan gepland, Nederlandse tijd zette het vliegtuig met de Ajacieden aanboord voet aan land in Portugal. Vanavond om 20.00 uur staat er voor de Amsterdammers een training op het programma. Morgenavond wordt de oefenwedstrijd tegen FC Porto afgewerkt in Estadio do Dragao. Die wedstrijd begint om 19.00 uur en is live te zien op RTL 7, maar ook te volgen middels een livescore via Ajaxinside.nl.

dit staat zowel op de site van ajax als op de site van ajaxinside.nl (kan de reden zijn van het nog niet geven van een verklaring!.)

17-07-2010 19:18

Joery +0

Zou me echt verbazen. Hij is naar Ajax gekomen om prijzen te winnen, dan moet je helemaal niet daarna naar Fulham gaan. Daar is het helemaal kansloos.

17-07-2010 18:44

hans +0

belachelijk

17-07-2010 18:33

pcknaller +17

Als het waar is, wat ik niet hoop, kan dat ook betekenen dat we vd wiel, suarez, en steek kwijt zijn. Het zou me niets verbazen als zo iets ten grondslag kan liggen aan een evt vertrek. Wat heb je dan tenslotte te zoeken in de championnen liga? Niets ten nadelen van de boys die er dan in komen maar winnen zal je hem zeker niet. Ajax heeft 21 miljoen redenen om te verkopen. Daarmee heeft Jol er net zoveel om te gaan denk ik dan helaas.
Laat het dan ook maar een storm in een glas water zijn.Een stap terug doen is toch wel heel erg .....van Ajax naar Fulham. Zelfs al zou je een grote vrachtwagen met geld krijgen, je wil toch iets bereiken lijkt mij. Terugkomend op het evt vertrek van KEYspelers, zonder hen wordt het errug lastig....

17-07-2010 18:19

Steek +0

'Nederlandse media'.. ze citeren uit The Mirror lol. Belachelijk hoe Het Parool het meldt trouwens, alsof het feit is.

17-07-2010 17:51

sapp +642

schei toch uit, wat een onzin allemaal. wie verkiest Fullham nou boven AJAX!!? alleen flapdrollen

17-07-2010 17:48

milansu +0

Als Ajax hem laat gaan is het dus officieel. Dan heeft deze directie totaal geen visie en mogen ze allemaal een voor een opstappen, niet dat dat wat uitmaakt want de volgende die er komen te zitten zijn waarschijnlijk weer dezelfde soort koekenbakkers. Zo gaat het al 10 jaar.

17-07-2010 17:40

skinny hein +0

En hoe wil jij m tegenhouden dan?met een contract zwaaien?

17-07-2010 18:02

keyston94 +0

De geruchten beginnen steeds sterker te worden, dus ik weet niet of het nu onzin is maar als Jol vertrekt dan hebben wederom een klote seizoen.
En dan kunnen we alles vergeten want dan gaan alle bepalende spelers sowieso willen vertrekken.

17-07-2010 17:33

ajax4perez +9565

deze man vertrekt gewoon helaas...
aangezien ajax in de schulden zit en hij weer een jaar moet teren op een laag budget om spelers te kopen en dan ook nog eens rommedahl, vd wiel en suarez ziet vertrekken en dan misschien ook nog wel stekelenburg ziet gaan.
Ziet hij een te groot gedeelte van het basis elftal vertrekken waardoor hij weer een jaar moet fabriceren binnen de club.

Ik zie hem liever wel blijven maar denk dat blind wel een goede vervanger is

17-07-2010 17:30

Cello +52979 moderator

Mooi. Jij hebt dus een glazen bol?. Je weet dus al met zekerheid dat Jol weg is, net als overigens vd Wiel en Suarez. Van de namen die jij meldt is overigens alleen Rommedahl weg, die een leuk seizoen draaide en WK. Maar mag ik je nog effe eraan herinneren, dat nog geen jaar geleden bijna alle ajacieden om zijn vertrek smeekten??.

Ik denk dat Jol gewoon blijft...want het zijn geruchten en door het vaak ergens te vermelden (in diverse media, die het weer van elkaar overnemen) òf door het harder te roepen, wordt het er niet meer waar door. Zoals in de geruchtenstroom wordt geschreven gaat Jol er financieel niets op vooruit en is en blijft Fullham een middenmoter (zelfs als er een groot budget is) en dat past niet echt bij een ambitieuze trainer, die mee wil doen om de prijzen. En na Tottenham, HSV en Ajax is Fullham, met alle respect, toch een stap achteruit, zeker sportief gezien.

17-07-2010 18:18

ili +0

The daily mirror...

Tja, dan weet je genoeg.... Whahahahaha

17-07-2010 17:25

lars16 +0

Als hij nu weg gaat, maakt hij zich volkomen ongeloofwaardig voor de rest van zn leven!

Eerst zeggen dat je blijft en dan alsnog vertrekken

17-07-2010 17:21

grotesmurf +4

Dit flikte ie vorig seizoen toch ook bij HSV, na één jaar ging ie toen naar Ajax. Ik zie het hem zo weer doen, het is en blijft een Hagenees.

K#T.

17-07-2010 17:12

ajaxfanmarcel +1469

als dit zo is dat jol nu alweer vertrekt dan is hij ook niet te vertrouwen. na hsv een jaartje ook ajax een jaartje. en dan maar schreeuwen dat ie met ajax een doel heeft en niet eerder weg wou tot dat ie kampioen is geworden. ik blijf hopen dat ie blijft. gaat ie weg dan maar adriaanse maar benaderen

17-07-2010 16:38

slenders100 +0

vuile verrader als dit waar is,

17-07-2010 16:17

fan1963 +1

zielige reactie

17-07-2010 17:00

AFCA19 +0

hoezo zielig? hij is toch een verrader. Een seizoen geleden zijn hij dat hij prijzen wilde pakken met ajax en dat hij hier kon bouwen. Als hij nu weggaat is hij een ouderwetse verrader.

17-07-2010 17:32

AFCA19 +0

dat ajax hem laat gaan is 1 maar waarom zou je fulham überhaupt willen trainen? Die club word al helemaal in geen 100 jaar kampioen.

17-07-2010 17:31

davids4life +0

ik snap ook niet wat heb je bij fulham te zoeken ga dan naar arsenal of chelsea daar kun je prijzen pakken

17-07-2010 18:35

neuzen +0

Ik heb hier een heel naar gevoel bij.....heb al jaren een seizoenskaart en ging afgelopen seizoen elke wedstrijd met een goed gevoel naar het stadion. We waren eindelijk weer onverslaanbaar thuis. En nu dit.....Ben zwaar pissed...mijn seizoenskaart weer verlengd en nu wacht er een dramatisch seizoen met wrs de beste spelers die zijn vertrokken, Blind als opvolger en geen technisch directeur met mooi netwerk om spelers te halen. En dan over 2 weken voorronde CL....GVD!

17-07-2010 15:52

Pantheon +938

Ja jongens, laten we lekker met z'n alle gaan zeiken op Jol omdat een roddelblad iets de wereld in gooit!! **zucht**

17-07-2010 15:52

joeph. +0

jonge ik hooooooooppp het! zonder jol geen sterk team voor volgend seizoen! dan moet er weer iemand anders komen en die gaat weer veel veranderen en daar hebben steek urby en nog een paar genoeg van!
en dan gaan ze weg!!!!!

17-07-2010 16:41

neuzen +0

Dit is echt zwaar en zwaar klote nieuws. Ik was erg tevreden over Jol en dacht dat we eindelijk de juiste man hadden binnengehaald voor stuk continuiteit en beleid. Het is duidelijk dat hij vetrekt omdat hij geen cent kan uitgeven, zoals bijv geen eens 300 000 voor Boula vorig seizoen.....Ondertussen is PSV wel creatief en haalt steeds nieuwe spelers, ofwel koop (Marcelo) of huur (Marcus Berg). Waarom is Berg niet naar Ajax gekomen? Jol wilde hem ook en Berg wilde liever Ajax dan PSV.....Dit zijn de frustraties van Jol en daar kon hij niet meer mee omgaan. Precies dezelfde reden waarom hij bij HSV is weggegaan. Vind het wel een klote streek van hem, vanwege zijn beloftes vorig jaar

17-07-2010 15:49

FWAjacied +3899

Berg is niet naar Ajax gekomen om de simpele reden dat het totaal geen Ajax spits is.

17-07-2010 15:50

neuzen +0

Wat een onzin zeg. Wat vind jij een Ajax spits? Was Pantelic dat dan? Wanneer hebben we een Ajax spits gehad die rendeerde? Dat was Huntelaar; een killer in de 16. En wat is Berg? Een killer in de 16. Was de perfecte man geweest.

17-07-2010 15:54

DennyvdSar +0

Denk dat een speler die bij ajax in de spits staat er altijd minimaal 20 inlegt. Er is genoeg aanvoer voor de voorhoede dus ja lijkt me stug als dat niets gaat worden.

17-07-2010 15:56

FWAjacied +3899

Huntelaar is dus absoluut geen Ajax-spits. Dat is een afmaker, iemand die alle ballen naar zich opeist. Pantelic is in dat opzicht meer een Ajax-spits, die mee doet met het spel, zijn medespelers ziet staan en voor het overzicht zorgt. Hierdoor zullen er betere aanvallen komen en is het niet op toevalsvoetbal gebaseerd waar Ajax van een man afhankelijk is. Met Pantelic was dat totaal niet, omdat hij niet alleen aan zijn doelpunten dacht, maar ook mee deed met het spel waardoor ook de doelpunten makkelijker vielen. Het gaat niet alleen om de doelpunten, het gaat ook om dat aanspeelpunt te zijn, waardoor je beter gaat voetballen. Dat is Pantelic overduidelijk meer dan Huntelaar en Berg.

17-07-2010 15:59

neuzen +0

Wat is belangrijker? Een Ajax spits of 1 zoals Huntelaar die er 30 inlegt? We spelen allang niet meer het Ajax spel zoals we willen, want we hebben geen buitenspelers en dus ook geen Ajax spits in dat systeem. Is heel makkelijk om te begrijpen hoor.

Ondertussen haalt PSV Lens en Berg.....Die spelers had ik ook graag gewild. Lens is een fantastische voetballer en was een waardige opvolger van Suarez geweest

17-07-2010 16:03

FWAjacied +3899

Een Ajax-spits. Zonder een Huntelaar maken we 104(!) doelpunten, zonder een afmaker die je er zo graag bij hebt. We hebben afgelopen seizoen beter voetbal gespeeld dan die jaren dat Huntelaar of een andere afmaker er was. En dat heeft dan ook helemaal niets met buitenspelers te maken, dat heeft te maken met het feit dat er nu een aanspeelpunt staat. Zo komt er meer dynamisch spel, kunnen opkomende verdedigers/middenvelders kaatsen met de spits en in scoringspostie komen en ben je niet afhankelijk van de vorm van je afmaker. Het is allemaal niet meer zo voorspelbaar.

17-07-2010 16:06

brianb +0

Berg was ideaal geweest man.

17-07-2010 15:57

wilyha +2

ik dacht dat mijn weekend niet meer stuk kon want ik word papa maar dit is ook niet goed

17-07-2010 15:43

masterrr +1

Haha dus je laat de geboorte van je kind beinvloeden door wat geruchten over de ajax-coach?

Jol blijft gewoon, dus laat je humeur niet verpesten! ;-)

17-07-2010 15:45

masterrr +1

Haha dus je laat de geboorte van je kind beinvloeden door wat geruchten over de ajax-coach?

Jol blijft gewoon, dus laat je humeur niet verpesten! ;-)

17-07-2010 15:46

WinstonWeed +2

Zo, jij weet wel je prioriteiten te stellen zeg,..sjongejonge.
Dan weet je kind ook meteen hoe belangrijk het voor je is.

17-07-2010 15:50

DennyvdSar +0

hahaha liefde moet groeien he ;)

17-07-2010 15:53

Pantheon +938

Kom op mensen, gaan we nou ineens een roddelblad in Engeland geloven?
En over het stukje dat Jol niet mag investeren... een paar dagen geleden was er nog te lezen dat hij aangaf met een aantal spelers bezig te zijn.

Kortom... ik geloof er nog niet veel van... hoop stemmingmakerij als je het mij vraagt.

17-07-2010 15:43

Pantheon +938

Kom op mensen, gaan we nou ineens een roddelblad in Engeland geloven?
En over het stukje dat Jol niet mag investeren... een paar dagen geleden was er nog te lezen dat hij aangaf met een aantal spelers bezig te zijn.

Kortom... ik geloof er nog niet veel van... hoop stemmingmakerij als je het mij vraagt.

17-07-2010 15:42

w86 +9466

Ik geloof er ook niks van. Met Ajax heeft hij kans om Champions League te spelen. Fulham heeft weliswaar afgelopen seizoen finale van de Europa League gehaald, maar is daar niet eens een structurele deelnemer. Dat er dan meer te besteden is, is allemaal leuk, maar je speelt daar normaal gesproken op geen enkel niveau mee voor de prijzen. En volgens mij heeft Jol vorig jaar al ingeleverd om bij Ajax te komen werken, die levert dus dit jaar niet weer een miljoen in om bij Fulham te gaan werken..

17-07-2010 15:44

youpafc +0

Laten we het hopen vriendd

17-07-2010 15:45

thombas +0

dan is JOL echt een hater!

17-07-2010 15:31

vanreenen +10314

Als Jol vertrekt omdat het transferbeleid bij Ajax niet past bij een topclub,zoals Ajax zegt dat het is of wil zijn, kan ik mij daarin ook vinden. Dan stap ik ook op als supporter en keer ik het voetbal definitief de rug toe. Eerst lees ik dat Martin Berg wil huren en vervolgens wordt Berg niet door Ajax maar door Pisvee gehuurd. In Ehv kan veel meer dan in Amsterdam. Hoe wil je dan kampioen worden als Jol weg gaat. Moet je weer van vooraf aan beginnen!! Ik word hier moedeloos van.

17-07-2010 15:24

Mark 020 +0

Laat gaan die jol, strik erom en geld pakken.
Laat Frank de boer maar komen als trainer, lijkt mij een gepaste met een ajax hart:-)
Ajax moet alleen maar mensen aantrekken die zich verbonden voelen met de club.
Misschien Cruyf ook erbij betrekken, die is toch weg bij Barca, heeft weer tijd zat.....

Mark 020

17-07-2010 15:21

AFCA19 +0

we worden toch wel kampioen dit jaar. Net zoals oranje dit jaar het wereldkampioenschap moest pakken gaan wij die schaal pakken. Iedereen is dit jaar zwakker. zelfs psv. met clubs als vvv, de graafschap, ado, vitesse, az en excelsior moet je kampioen worden. Het enigste wat ons kan tegenhouden is onzelf. Als je zelf niet scoort zoals robben deed doe je jezelf de das om. Zelfs als suarez weggaat word ajax nog kampioen. Simpelweg omdat siem de jong net zo belangrijk kan zijn.

17-07-2010 15:08

Nab +0

volgens mij wordt psv wel sterker hoor!

17-07-2010 15:10

DennyvdSar +0

word ja,, over een jaar of 10

17-07-2010 15:11

AFCA19 +0

juist niet. Ze hebben een Zweedse keeper. Ze hebben manolev. Ze hebben 2 Mexicanen en 1 Braziliaan. Ze gaan meer scoren maar achterin word het gatenkaas. Ze zullen de eerste wedstrijden proberen te communiceren achterin met gebrekkig Engels. En met zoveel buitenlanders in je team gaat het gewoon ooit fout lopen in de communicatie. En dat is toch het belangrijkste in het voetbal.

17-07-2010 15:13

w86 +9466

Alleen die braziliaan is nieuw, voor de rest spelen ze al langer samen. Communicatie zal dus best lukken.

Waar we het denk ik wel over eens zijn, is dat de aankopen van PSV niet heel denderend zijn. Alleen Berg is een echte aanwinst, de rest moet ik allemaal nog zien hoor. En Berg hebben ze gehuurd dus hebben ze op de lange termijn ook niks aan.

17-07-2010 15:39

FWAjacied +3899

Nee hoor, dat heb je goed mis.

17-07-2010 15:13

Mark 020 +0

PSV sterker? Ze hebben Berg aangetrokken, die wij niet wilde.
Ze kopen alle afdankertjes van Ajax:-)

17-07-2010 15:23

FWAjacied +3899

Daarom zeg ik dus ook dat PSV niet sterker is geworden. We moeten PSV nou niet gaan overschatten, het was vorig jaar niets en dat wordt het dit jaar ook niet. En met het beleid van nu gaan ze over een paar jaar de kant van Feyenoord op. Ajax is verstandig geworden, Jol wil niet mee doen met het verstandig zijn.

17-07-2010 15:28

jdvp1987 +9

overal in topics en al gaan ze over de scheidsrechter wordt er constant gepraat over aankopen. nieuwe spelers hebben we niet nodig. we moeten bouwen met wat we hebben, dan maar een keer een jeugdspeler minder laten vertrekken en gewoon een kans geven!! Als ik kijk naar de beelden van de wedstrijd tegen FC Horst zie ik daar een sarpong, ozbilic en een suk lopen. waarom laten we deze "goedkope" oplossingen niet gewoon de kans geven en voetballen in Ajax 1.. de "gerichte" aankopen van de afgelopen jaren zijn ook op 2 na goed gebleken.. Suarez en de Zeeuw doen het fantastisch. Mocht Suarez vertrekken kunnen we uitkijken naar een extra speler maar meer ook niet. De backpositie kan gerust ingevuld worden met jeugd en ook de spitspositie, daar ben ik echt niet bang voor.

17-07-2010 15:07

McRib +0

Jij snapt de ajax filosofie. Punt is alleen dat een coach nu Jol, de pineut is bij weer geen kampioenschap, daarom kiezen trainers vaak voor zekerheid maar ben het met je eens! Met Enoh De Zeeuw en De Jong staat het middenveld en het centrum met toby en Jan ook.Suarez in de voorhoede en de rest eigen jeugd!

17-07-2010 15:25

w86 +9466

Dat jeugd moet doorbreken, vind ik ook terecht. Maar we moeten dat wel doen op momenten dat ze er klaar voor zijn. Dus eerst beginnen met invalbeurten en dat langzaam uitbreiden. En idd de basis staat, zeker als Stekelenburg ook nog blijft.

17-07-2010 15:43

Ruben72 +0

Haagse praatjesmaker dik jol als dit zo is.
Dick Advocaat is toch ook een Hagenees?
Zakkenvullers die hagenezen.

17-07-2010 15:00

FWAjacied +3899

Hij gaat naar verluid minder verdienen bij Fulham...

17-07-2010 15:01

Joery +0

Nee, het bedrag wat ie bij Fulham ging verdienen stond in ponden geschreven. Uiteindelijk zou het er op neer komen dat ie iets meer zou gaan verdienen ALS het waar is natuurlijk.

17-07-2010 15:03

DennyvdSar +0

Ook niet waar. Hij gaat daar 1,5m pond verdienen. dat moet je keer 1,2 doen. dan zit je op 1,8 bij Ajax zou hij 1 miljoen meer verdienen dan bij Fulham

17-07-2010 15:07

FWAjacied +3899

Negotiations stalled over pay. Club owner Mohamed Al Fayed had earmarked a salary of £1.5million a year – £1m less than Jol earned at Ajax.

Volgens mij wordt hier toch vermeld dat hij minder gaat verdienen. Of heb je ergens een ander bedrag gelezen? Het moet natuurlijk maar blijken of het waar is, hoe snel mensen hier toch in paniek raken van een gerucht wat zich gewoon verspreid over de andere sites.

17-07-2010 15:07

Joery +0

Ja, ik had een ander bericht gelezen. Misschien gaat ie dan minder verdienen. Maar inderdaad, mensen zijn zo kortzichtig, ieder gerucht dat verspreidt wordt, wordt meteen als waarheid aangenomen.

17-07-2010 15:08

Ruben72 +0

Nou dan ben je helemaal debiel voor minder bij een middenmoot club in Engeland.

17-07-2010 15:04

AFCACBS1900 +2493

Lekker wel, dit is een groter verlies voor Ajax dan als Suarez zou vertrekken. Weer een nieuwe trainer kunnen we niet gebruiken.

17-07-2010 14:57

huibdegroot +0

Weet iemand of Ajax dit tegen kan houden door te zeggen dat ie niet weg mag en hoeveel geld Fulham moet betalen om Jol naar Londen te halen???

17-07-2010 14:48

Elcaptain +0

Tuurlijk je kunt altijd nee zeggen maar dan zit je met een ontevreden trainer. En Jol en vd Boog hebben al een niet te beste relatie, dat is denk ik ook de reden dat hij weggaat

17-07-2010 14:49

AFCA19 +0

gewoon de filosofie van van der gijp volgen. GEEN TRAINER!

17-07-2010 14:46

Dr. Football +0

Gestel dat de geruchten waar zijn, dan is het jammer dat we weer niet in staat zijn geweest om een trainer langer dan 1 seizoen aan ons te binden. Echter Jol wist waar hij aan begon, dus een vertrek zou ik hem aanrekenen. Natuurlijk is het moeilijk voor een Nederlandse club om mensen te behouden als clubs uit grote landen gaan lopen zwaaien met de geldbuidel. We moeten wel realistisch blijven. De financiële zijn zo enorm groot dat we daar als klein land (lees: weinig tv inkomsten) niet mee kunnen concurreren. Al blijft het natuurlijk vreemd dat Barcelona een 155 mio moet lenen om de spelersssalarissen te kunnen betalen.

Daarom valt het bestuur op dit moment weinig te verwijten. Zij zijn een pad ingeslagen waarbij er keihard gesaneerd moet worden. Ajax moet zijn kosten reduceren, wat neerkomt op het snijden in de grootste kostenpost salarissen. Er is niets voor niets een tekort van 20 mio in een jaar. Ajax leeft op te grote voet. Daarom zijn de harde ingrepen in de salarissen te begrijpen en daarbij zal je af en toe als bestuur je poot stijf moeten houden. Hoe impopulair dit ook op de buitenwereld overkomt. We willen toch niet in een Feyenoord situatie terecht komen. En dat PSV op dit moment bijvoorbeeld veel spelers haalt vind ik onverantwoord. Als de nieuwe aankopen niet renderen hebben ze daar een groot probleem en krijg je Feyenoord-achtige toestanden. Wie zegt overigens dat de spelers daadwerkelijk wat zullen toevoegen aan het elftal? Mogelijk slaan we de grootste slag voor jaren van achter de bestuurstafel en nemen we een enorme financiële voorsprong op Feyenoord en PSV.

Ajax heeft de weg ingeslagen zich te concentreren op haar eigen jeugd, soms met een gerichte aankoop van buitenaf. Dit wordt mede ingegeven dat 80% van de aankopen niet zijn geslaagd en vaak voorbij werden gestreefd door een jeugdspeler. Ik ben daarom blij met de continuïteit wat betreft het beleid. Met of zonder Martin Jol...

17-07-2010 14:45

FWAjacied +3899

Helemaal mee eens. Sommigen mensen hier kennen maar twee dingen zeggen: Kut bestuur en heel het bestuur moet oprotten! Die hebben dan totaal geen weet van de situatie bij Ajax.

17-07-2010 14:51

Daluniz10 +0

helemaal mee eens,
maar ajax moet nu wel weer opzoek naar een goede coach, want ik heb totaal geen vertrouwen in blind.
ik begrijp dat blind graag weer coach wilt worden .. maar hij moet maar eerst wat meer ervaring opdoen als coach.
hij denkt teveel met zijn ajax hart maar niet met zijn verstand.

17-07-2010 14:51

Joery +0

Ben het hier mee eens. Aan mensen zoals jou moeten anderen een voorbeeld nemen. Die roepen maar wild in het rond.

17-07-2010 14:58

Eastwood +0

Ik sluit me volledig bij je aan.

17-07-2010 15:45

Pantheon +938

Amen.
Hulde voor de nadekende mens ipv de schreeuwers!

17-07-2010 15:50

FWAjacied +3899

Precies. Misschien een goed idee om dit stuk even bij opinie te zetten zodat iedereen even goed kan realiseren wat er nu daadwerkelijk aan de hand is en waarom er zo wordt gehandeld door het bestuur. De overgrote mening is dat het een waardeloos bestuur is en dat ze moeten oprotten, maar juist nu verdienen ze de credits om niet als blinden naar alle wensen van de trainer te luisteren.

17-07-2010 15:53

Polderboy +0

Het valt mij altijd weer op dat het de gerenormeerde pers is die dit overneemt.
Ik geloof best dat Fulham Jol wil inlijven en het op deze manier wil spelen. Echter geloof ik dit pas als Ajax het meldt. AT5 heeft laten weten dat Ajax niets weet van een transfer van de trainer.
Laten we maar lekker afwachten voordat we alles en iedereen af gaan zeiken.

17-07-2010 14:41

amsterdammert +0

Het bestuur moet gewoon met de vuist op tafel slaan en zeggen dat Jol niet mag vertrekken. Maar gek genoeg laat Ajax iedereen gaan. Maar ik vind het ook niet chique van Jol. Hij beweerde een jaar geleden nog, dat hij prijzen wilde pakken bij Ajax. Tot dusver heeft ie alleen de beker gewonnen. En hij zei een maand of 2 terug, dat hij absoluut bij Ajax zou blijven.

17-07-2010 14:41

Daluniz10 +0

Als Jol weg gaat vind ik het schandalig van hem.
hij is gehaald omdat hij heeft bewezen succes te kunnen halen met middelmatig materiaal en een club als ajax kan geen elftal kopen (in vergelijking met buitenlandse clubs), dat moeten wij als ajaxzijnde ook niet willen. . Ik had de indruk dat Ajax veel heeft gedaan om Jol binnen te halen en hem meer ´macht´ gegeven had dan eerst de bedoeling was dus moet hij zijn taak ook afmaken en niet als het een beetje tegenzit met aankopen de makkelijkste weg kiezen en weg gaan.

17-07-2010 14:47

youpafc +0

GODVERDOMME, als eerste baal ik hier natuurlijk als een stekker van!, maar ajax zit toch in Portugal?!!, is er daar werkelijk geen een die enig nieuws kan brengen over Jol. En die trut van Ajax tv dan. Daar hoor ik vandaag ook opmerkelijk weinig van, stap GVD gewoon op Jol af en vraag of het waar is of niet?
Ajaxc traint toch ook gewoon neem ik aan in Portugal?
GODVERDOMME, als eerste baal ik hier natuurlijk als een stekker van!, maar ajax zit toch in Portugal?!!, is er daar werkelijk geen een die enig nieuws kan brengen over Jol. En die trut van Ajax tv dan. Daar hoor ik vandaag ook opmerkelijk weinig van, stap GVD gewoon op Jol af en vraag of het waar is of niet?
Ajaxc traint toch ook gewoon neem ik aan in Portugal?

17-07-2010 14:40

wilyha +2

foppe de haan een idee

17-07-2010 14:39

youpafc +0

GODVERDOMME, als eerste baal ik hier natuurlijk als een stekker van!, maar ajax zit toch in Portugal?!!, is er daar werkelijk geen een die enig nieuws kan brengen over Jol. En die trut van Ajax tv dan. Daar hoor ik vandaag ook opmerkelijk weinig van, stap GVD gewoon op Jol af en vraag of het waar is of niet?
Ajaxc traint toch ook gewoon neem ik aan in Portugal?
GODVERDOMME, als eerste baal ik hier natuurlijk als een stekker van!, maar ajax zit toch in Portugal?!!, is er daar werkelijk geen een die enig nieuws kan brengen over Jol. En die trut van Ajax tv dan. Daar hoor ik vandaag ook opmerkelijk weinig van, stap GVD gewoon op Jol af en vraag of het waar is of niet?
Ajaxc traint toch ook gewoon neem ik aan in Portugal?

17-07-2010 14:39

Flarkow +0

Geloof er geen zak van

17-07-2010 14:39

Kaos +1

Eerst The Guardian die het over Raymond van der Wiel heeft en nu The Mirror die het over Markus Stekelenburg hebben. Wat hebben die Engelsen toch? Hopen dat dit niet waar is, weer een nieuwe trainer zou funest zijn

17-07-2010 14:37

AFCA19 +0

omdat ze het zo uitspreken en te lui zijn om research te doen

17-07-2010 14:38

siepel95 +0

Gregory lijkt op Raymond?
en Markus op Maarten?

17-07-2010 14:49

youpafc +0

GODVERDOMME, als eerste baal ik hier natuurlijk als een stekker van!, maar ajax zit toch in Portugal?!!, is er daar werkelijk geen een die enig nieuws kan brengen over Jol. En die trut van Ajax tv dan. Daar hoor ik vandaag ook opmerkelijk weinig van, stap GVD gewoon op Jol af en vraag of het waar is of niet?
Ajaxc traint toch ook gewoon neem ik aan in Portugal?

17-07-2010 14:34

Nab +0

Volgens mij postte ik een 2 uur geleden een bericht dat ik vooralsnog alleen Mirror een bericht heb zien vertellen dat het rond is met Jol.

ANDERE MEDIA HEB IK HET ALLEEN MAAR ZIEN OVERNEMEN..??

17-07-2010 14:21
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.