Ajax O19 gestaakt, O15 wint en wordt tweede

door Bart Veenstra 133

Ajax O19 gestaakt, O15 wint en wordt tweede

door Bart Veenstra 133

Laatst geüpdatet

Het kampioensduel tussen Ajax O19 en Feyenoord O19 is na ongeregeldheden op de tribune gestaakt. Wanneer de wedstrijd wordt afgemaakt en op welke manier dat gebeurt, is nog niet bekend. Ajax O15 won met 2-0 van FC Utrecht en eindigt de competitie daardoor als nummer twee.

FT | Ajax O15 - FC Utrecht O15 (2-0)

Ajax O15 heeft zaterdagmiddag op Sportpark de Toekomst FC Utrecht O15 met 2-0 verslagen. Door de zege eindigt Ajax O15 de competitie als nummer twee. Vitesse O15 werd kampioen.

Al vroeg in de wedstrijd kreeg Ajax een behoorlijk grote kans. Op aangeven van Jayden Banel raakte Loed Klaasen de paal. Hierna volgden twee dompers voor Ajax O15. Zowel Amourricho van Axel Dongen als Prince Aning moest zich laten vervangen met een blessure. Even later raakte Ajax O15 opnieuw de paal. Dit keer werd een voorzet van Dani Brussee teruggekopt door Klaassen, waarna Julian Rijkhoff de bal op de paal kopte.

Na rust kwam Ajax verdiend op voorsprong. Banel werd de diepte ingestuurd, omspeelde de doelman en tikte vervolgens binnen. Het duurde vervolgens niet lang voordat Ajax' tweede treffer van de middag zou vallen. Op aangeven van Rijkhoff was het Klaasen die voor de beslissing zorgde. Ajax ging daarna op zoek naar meer doelpunten, maar enkele kansen bleven onbenut. Zo was Rijkhoff dichtbij een doelpunt, terwijl ook Ibrahima Camara de 3-0 had kunnen maken.

Opstelling Ajax O15:

De Graaff; Camara, Gooijer, Brussee (Chourak 52'), Aning (Viereck 18'); Brandes (Oughcha 36'), Chahid, Klaasen (Jansen 56'); Banel, Rijkhoff, Van Axel Dongen (Dubois 14').

Wissels Ajax O15:

Setford, Viereck, Chourak, Oughcha, Jansen, Dubois.

Doelpunten:

1-0 Jayden Banel (46')
2-0 Loed Klaasen (50')

14.30 uur | Ajax O19 - Feyenoord O19 (0-0)

De wedstrijd tussen Ajax O19 en Feyenoord O19 is na dertig minuten spelen gestaakt. In eerste instantie werd de wedstrijd na ongeregeldheden op de tribune nog tijdelijk stilgelegd, maar na een halfuur wachten, werd de wedstrijd definitief gestaakt.

Op het moment van staken was de stand 0-0. Ajax kreeg namens Brian Brobbey twee goede kansen, terwijl ook Anass Salah-Eddine dichtbij een treffer was.

Opstelling Ajax O19:

Reiziger; Regeer, Rensch, J. Timber, Salah-Eddine; Q. Timber, Llansana, Taylor; Ünüvar; Brobbey, Hansen.

Wissels Ajax O19:

Raatsie, Douglas, Abid, Pinas, Warmerdam, Dostanic, Bonnah.

Opstelling Feyenoord O19:

Koorevaar; Hall, Lewis, Hendriks, Hartman; Geertruida, Burger, El Bouchataoui; Touré, Bannis, Kökcü.

Wissels Feyenoord O19:

Huijgen, Gunduz, Jansen, De Mooij, Yates, Van der Zeeuw, Amadin.

Doelpunten:

-

Bijzonderheden:

- Bij een zege is Ajax O19 landskampioen. Feyenoord O19, dat een punt meer heeft, heeft aan een gelijkspel genoeg voor de landstitel.

Volg de wedstrijd via Twitter:

Lees meer over:
Plaats reactie

Koekie1970 +0

In een woord: Droeftoeters.

26-05-2019 11:47

PJK54 +1

en dat is nog zachtjes uitgedrukt!

26-05-2019 12:11

PJK54 +1

Ik lees veel berichten oven een reglementaire 3-0 overwinning voor 010 maar dan straf je eigenlijk de spelers voor daden welke zijn gepleegd door een stelletje doorgesnoven randdebielen, welke overigens een stadionverbod voor het leven dienen te krijgen. Dat geeft mogelijkheden voor de toekomst toch?

26-05-2019 09:34

Cruijffthebest +13438

Dit zijn geen Ajax-fans, maar idioten die een levenslang stadionverbod moeten krijgen voor heel Nederland.
Deze debielen zijn Ajax onwaardig en in de kern eigenlijk geen Ajacieden, weg ermee!!!

26-05-2019 08:34

Cupmetgroteoren +5

Je weet gewoon dat die fanatieke supporters helemaal doorslaan als ze de naam Nouri horen. Dat wordt nog jaren een teer punt waar door Feyenoordsupporters in geprikt gaat worden. Het zou me niet verbazen als dit een keer echt helemaal uit de klauw gaat lopen.

26-05-2019 03:10

Rik428 +1

Als de KNVB ballen heeft en hier boven wil staan dan geven ze dat kampioenschap gewoon lekker aan die kakkies. Eigen schuld. Bedank het Gucci-leger maar

26-05-2019 00:35

suske +25

Met deze oplossing zijn de voetballers van Ajax.o19 de dupe.

26-05-2019 09:21

NouriVandeBeek +7

Statement wat slapjes van Edwin van der Sar. Excuses voor de slechte organisatie mocht er wel vanaf.

26-05-2019 00:33

Ajax114 +1706

Wat een losers, dat hangt wel om het voetbal heen en ook om Ajax heen. Ze zullen zich wel weer stoer voelen. Dit kan Ajax missen als kiespijn en deze stadionverbod voor het leven geven.

25-05-2019 23:08

Hagmag +9

Laat ik beginnen om te stellen dat een ieder zich fatsoenlijk dienst te gedragen langs de lijn, in ieder geval niet dreigen met geweld of geweld gebruiken. Hetgeen wat er gebeurd is keur is af.
Het is een feit van algemene bekendheid dat er een ongezonde rivaliteit tussen 010 en Ajax is.
De laatste maanden ging het dagelijks alleen maar over Ajax, terwijl 010 een kansloos seizoen speelde.
De wedstrijd van vanmiddag:
Komt niemand dan op de gedachte om de meegereisde 010 supporters/ouders/familie etc. etc. een zodanige plek op de Toekomst te geven dat ook zij ongestoord en veilig kunnen genieten van deze kampioenswedstrijd.
Dat lieden die zich Ajax-supporter noemen niet direct en eenvoudig contact kunnen maken met 010 supporters die ook een enorme haat koesteren jegens Ajax.
010 aanhangers hebben zich kennelijk provocerend gedragen, hetgeen dan met gewelddadig intimiderend gedrag van lieden die zich verwant voelen met Ajax, het zijn geen Ajax supporters, beantwoord wordt. Het is en blijft een kruitvat en er zijn figuren die zitten te wachten op één aanleiding om lekker uit hun stekker te gaan.
Ook de 010 supporter moet zich daarvan bewust zijn en zich onthouden van provocerend gedrag.
Triest dat Ajax dit zo heeft onderschat en niet in staat is om de veiligheid op de Toekomst voor een ieder te kunnen garanderen.
Degenen, 010 of Ajax verwanten mogen wat mij betreft gestraft worden met een Ajax en een stadionverbod in NL van minimaal 10 jaar.
Aanpakken dit respectloze gedrag.

25-05-2019 23:04

Rik428 +1

De ongezonde rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord herkennen, maar zelf dan niet groot genoeg kunnen zijn om gewoon 'Feyenoord' te schrijven ipv. '010'. Als zelfs de mensen die het wél doorhebben al niet meer groot genoeg kunnen zijn....

26-05-2019 00:43

Ginoajax1 +2938

van Gangelen, kakkerlak. Zal het niet nalaten af te geven op ajax. Wat mij betreft slaan ze die vent in Amsterdam een keer op zijn muil.

25-05-2019 22:51

ram +7283

In deze situatie is het gezond om af te geven op Ajax. Dat doen alle gezonde minds hier!

26-05-2019 04:25

FrankDeB +0

Om je kapot voor te schamen. Één ding is zeker: uitsupportersverbod Klassieker zal wel weer met 5 jaar worden verlengd.

25-05-2019 21:36

Jaridebeste +2

Nou hebben we werkelijk zo'n geweldig seizoen beleefd met z'n allen. Eindelijk kampioen en in Europa alom bewonderd. Iedereen was trots op ons Ajax.
En dan vindt zo'n stelletje kansloze individuen het nodig om het seizoen om deze manier af te sluiten. En dan lees ik hier ook nog vergoelijkende reacties, ja maar hunnie begonnen, hunnie provoceren bla bla. Ja WHATEVER. Zo zijn tig van die lui dat weet je toch. Je bent verdomme bij een JEUGDwedstrijd. En sowieso BLIJF MET JE POTEN VAN EEN ANDER AF.
Zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn. Wat een teleurstelling voor die jongens ook. Echt. Hadden ze zich zo op die wedstrijd verheugd. Het is te triest voor woorden.

25-05-2019 21:04

Rik428 +1

Ben het met je eens, maar je bent nog te mild. Zij begonnen? Dit was verdomme familie vrienden van de spelers die óók kampioen konden worden. Familie en vrienden van de spelers! Ja natuurlijk leven die mee?! Waar hebben we het over? Laat ze juichen en feliciteer elkaar. Eigenlijk is het al treurig genoeg dat we moeten benoemen dat het een jeugdwedstrijd is, omdat het eigenlijk altijd zou moeten kunnen, maar goed dat verwacht ik niet eens meer.

Kijk ik wil graag de komende jaren een keer weer mee naar de Kuip voor een competitiewedstrijd, maar als dit soort lieden ook mee gaan dan is het misschien beter dat we het gewoon helemaal niet meer doen

26-05-2019 00:49

NouriVandeBeek +7

Hoe kan je als organisatie de Feyenoord familieleden 20 meter naast de harde kern zetten. Hoe haal je het in je hoofd. Bij een doelpunt of kampioenschap gaan ze uit hun bol. Wat hun goed recht is. Je weet dat er bij de harde kern zwakzinnige tussen zitten. Risico moet je nooit nemen.

25-05-2019 20:46

atalantanio +539

De harde kern? Het is een jeugdwedstrijd! Wat een ongelofelijke imbecielen die dit op hun geweten hebben.

25-05-2019 22:09

tonny +0

belachelijk dat men zich niet gedragen kan, opsluiten dat zooitje
dit is geen reclame voor de club

25-05-2019 20:26

ajax4perez +9565

Te triest voor woorden, uiteraard wordt er geprovoceerd maar dan alsnog dien je je in te houden! Ongeacht wat er in de uit wedstrijd is voorgevallen.

Van der Sar heeft aangegeven dat het streven is om komend seizoen weer uit publiek toe te laten bij de klassieker.
Ik gok dat dit niet gaat gebeuren en dat het minimaal 5 jaar nog op zich laat wachten.

Bedankt aan iedereen die daar vanmiddag aan bij heeft gedragen! Hoop dat zij trots zijn op zichzelf en zich een “echte” Ajacied vinden

25-05-2019 19:52

Cupmetgroteoren +5

Waarom mogen er in Nederland niet zoals in Oekraïne straatgevechten worden gehouden? Zand over een grasveldje strooien, touw eromheen, een scheidsrechter en een arts erbij, en dan gewoon knokken. Wordt een megasucces en kan de jeugd zich eens uitleven.

25-05-2019 19:04

altijdwelwat +7

Je zal maar als ventje van 16, 17 jaar oud het hele seizoen keihard getraind hebben, gezond hebben gegeten, op tijd naar bed, niet op stap met je vrienden, wedstrijden glansrijk hebben gewonnen , wedstrijden lelijk hebben gewonnen. Kortom duizenden uren geinvesteerd hebben om deze wedstrijd te kunnen spelen, om je te kunnen laten kronen tot landskampioen. En dat dan een groepje debielen het nodig vind om je dat alles af te pakken , om stoer te kunnen doen tegenover hun zielige vriendjes...... triest en onbegrijpelijk.

25-05-2019 18:54

VanDeMolen +0

Gewoon stadionverbod geven. Had ook moeten gebeuren met die gast dit Ziyech een douw gaf vorig jaar bij de spelersbus. Je blijft met je poten van andere mensen af.

25-05-2019 18:30

Cupmetgroteoren +5

Dat was onbegrijpelijk. Zelfs van der sar die daar niets over zei. Van der Sar doet goed werk maar soms is het echt een slappeling.

25-05-2019 18:31

Cupmetgroteoren +5

Ach ja.. vroeger werden er dorpsgevechten gehouden. Nu heb je een stel doorgesnoven gasten met tattoos die ff willen knokken. Er zijn wel ergere zaken op de wereld.

25-05-2019 18:09

Murph +963

Wat hebben tattoos hier mee van doen.

25-05-2019 19:35

amthree +407

Dit zijn geen ajax supporters maar een stelletje tering debielen die ajax alleen maar een slechte naam geeft..

25-05-2019 17:31

ram +7283

Stelletje mongolen!!! Serieus... uitschot van de samenleving. Ga gewoon weg ofzo. Zo ver mogelijk. En je hebt totaal geen liefde voor voetbal of voor Ajax. Je bent gewoon een agressieve mafklapper. Teringhufters verpesten het voor de rest.

Als ze nu besluiten de komende 10 jaar bij geen enkele Ajax-Feyenoord uitsupporters toe te laten: prima! Eigen schuld, dikke bult.

Gatver, wat wordt ik hier ziek van.

25-05-2019 17:30

OV020 +0

Ik had willen zien of Feyenoord ook niet verder zou spelen bij een 2-0 voorsprong. Jammer dat een paar onbenullen op de tribune zo’n direct kampioensduel verziekt.

25-05-2019 17:28

larson +0

ik vraag mij serieus af waarom mensen nog verbaasd zijn dat dit gebeurd.
dit is bekend je ziet het overal zowel op straat of waar dan ook.
Dit is dan klappen voor je club maar als je dan ook nog ga proveceren erbij.
Je weet eigenlijk al wat er dan gebeurd,en of het dan een jeugd wedstrijd is of niet het blijft altijd haat tussen 2 clubs.

25-05-2019 17:01

Vertonghen +15

Ach ja het is slecht wat er gebeurd is (heb het niet kunnen zien) maar je kan er op wachten.
Je wilt nieten weten wat er gebeurd in kakkerlakkenland als je daar tijdens een wedstrijd word gespot als zijnde een Ajacied.
Zovaak mensen zien rennen voor hun leven in de kuip en op varkenoord.

Ik begrijp sowieso niet waarom je bij zo’n beladen duel het uitvolk op de hoofdtribune plaatst.
Heb veel jeugd klassiekers bijgewoond en verbaas me elke keer weer over het fnoord volk wat luidkeels op de hoofdtribune plaatsneemt...
Doen er werkelijk niets aan om een beetje in de anonimiteit te blijven, sterker nog je kan een grote bek toe krijgen!

Het is jammer dat het moet maar als ik in rotterdam naar Ajax ga kijken dan houd ik me gewoon rustig en probeer ik niet op te vallen.
Heb al zovaak woorden gehad met die types maar ben zelf gewoon geen vechtersbaas dus zover laat ik het nooit komen.

25-05-2019 16:59

Koekie1970 +0

Als jij nou eens begint met gewoon Feyenoord te zeggen i.p.v. ka.. en 010, dan zijn we al een eind op weg. Man dit gedrag kan en mag je niet goedkeuren.

26-05-2019 11:54

Kaito +188

Er is straks een hele generatie die nooit een klassieker heeft gezien in de Kuip.. Dat is toch heel erg treurig.

25-05-2019 16:53

MarLuuk76 +3557

Ik dacht dat het besloten was? En er geen kaarten verkocht werden. Eerlijk gezegd vind ik dat de gene die deze gasten kaarten heeft verkocht, of door gelaten ook schuldig zijn. Ajax kent deze gasten en weet ook hoe simpel ze zijn. Vooral dat menneke in z’n blauw witte streepjes shirt met paar tatoos om nog stoerder te lijken, en wat coke om de ogen wat agressiever te laten zijn. Is gewoon een halve tame. Ik vind dat Feyenoord de wedstrijd wel mag hebben eigenlijk. Terwijl ik echt niet blij word van die club. Maar blijkbaa zitten er bij ons een paar die zo mogelijk nog dommer zijn dan het volk uit de kuip. Dat is dan weer wel een prestatie van wereld formaat.

25-05-2019 16:40

trodat4030 +97084

Besloten is niet het juiste woord. Besloten voor niet-genodigden is beter omschreven. Ajax heeft een gering aantal kaarten aan 1 vd supportersverenigingen geschonken. Voor zover ik weet moesten zij wel bijhouden aan wie zij die kaarten gaven, dus er zal een lijst beschikbaar zijn neem ik aan. In principe heeft Ajax zelf die harde kern dus uitgenodigd. Ik vind het gewoon naïef van Ajax dat ze de Feyenoord-ouders op dezelfde tribune hebben gezet als de harde kern. Er ís nota bene een uitvak en men heeft deze dag juíst op deze manier georganiseerd ivm de ongeregeldheden bij Swift vorige week.. Dit was vragen om problemen.

25-05-2019 17:01

AntiCatenaccio +0

Wanneer gaan ze bij Ajax, Feyenoord en de KNVB nou leren om gewoon te stoppen met thuispubliek bij de klassieker? Bij Ajax neemt het aantal mongolen alleen maar toe, in Rotterdam staan ze allemaal dicht op het veld. Dit gaat ooit een keer fout, ook in De Kuip of in de Arena.

25-05-2019 16:32

AFCAPolarBear +542

Kokcu bij Feyenoord? Serieus? En dan klagen dat er niet genoeg jeugd doorstroomt!

25-05-2019 16:31

FTS95 +16091

Schande, punt uit

25-05-2019 16:28

GerardAjax26 +2

Vreemde manier van hun club steunen hebben sommige mensen. Die spelers doen het hele jaar hun best om kampioen te worden, spelen een goede wedstrijd en dan wordt het gestaakt omdat volwassenen zich niet kunnen gedragen.

25-05-2019 16:14

Cupmetgroteoren +5

Het is ook bijna weer een klucht dat die gast die een mep aan de Telegraaf verslaggever uitdeelde erbij zit. Als ik me een boze agressieve voetbaltokkie moet voorstellen dan is hij het prototype. Stoom komt uit z'n neus, niet voor rede vatbaar, klaar om iedereen neer te slaan die hem verkeerd aankijkt.

25-05-2019 16:10

gebruikersnaam +0

Dit soort lui, van welke club dan ook, zijn niks beter dan isis-aanhangers, extreem linkse anarchisten of extreem rechtse racisten. Niveau van een gemiddelde tbs delinquent. Stelletje ééncellige holbewoners die van zichzelf vinden dat alles en iedereen die iets anders aanhangt of ondersteunt minderwaardig is en behandeld mag worden als stront.

25-05-2019 16:22

Raoul14 +3092

Tuig van de richel!

25-05-2019 16:37

Red Devil +3604

Hoe laf en dom kun je zijn om de familie van de spelers aan te vallen.
Komende jaren geen uitfans bij de Klassieker dat hebben ze vorige week bij Swift en vandaag op De Toekomst naar de kloten geholpen.

25-05-2019 16:02

NouriVandeBeek +7

Denk dat Feyenoord O19 de overwinning krijgt, maar dat is niet het belangrijkst. Hoop vooral dat er geen rake klappen zijn gevallen.

25-05-2019 16:01

DMDTagz +3300

Wedstrijd zou eigenlijk gewoon zonder publiek moeten worden gespeeld.

Als Feyenoord nu de overwinning in de schoot geworpen krijgt, kan je volgend seizoen 34 keer Ajacieden gaan meppen met een shirt van de tegenstander aan, word je automatisch kampioen...

25-05-2019 16:07

Mokum430 +262

De nieuwe handgranaat

25-05-2019 16:16

Kokakola +0

Waarom? Feyenoord weigerde verder te spelen. Die krijgen geen 0-3.

25-05-2019 17:03

de_pitbull +0

Enige positieve is dat onze spelers nu wat extra rust krijgen voor deze wedstrijd.

25-05-2019 16:01

NouriVandeBeek +7

Denk niet dat er nog gespeeld gaat worden. Ajax moet de veiligheid waarboren als thuisspelende club.

25-05-2019 16:02

Welja +717

Als wij als amateurclub van het veld stappen als we klappen krijgen, moet de wedstrijd worden overgespeeld EN krijgen WIJ een boete omdat we van het veld zijn gestapt. Verwacht dus wel dat het wordt uitgespeeld. KNVB heeft verkeerde prioriteiten.

25-05-2019 18:10

appeltje +116

Niks extra rust. Feyenoord is kampioen. En terecht.

25-05-2019 16:04

f.m.d. +926

Gaat de media het nu ook eens doorhebben dat de haat van AJax kant naar Feyenoord minimaal even groot is als andersom.

25-05-2019 15:59

DMDTagz +3300

Ik lees alleen maar: het is de schuld van die en die.

Fuck dat! Het is de schuld van de idioten die hun poten niet thuis kunnen houden. Simpel.

25-05-2019 15:57

RJB1979 +25866

https://twitter.com/fryouri1908/status/1132282373809364992

Dit zou wat zijn hoor.

25-05-2019 15:57

JordanAFCA +22481

Hahahaha ongelofelijk...

25-05-2019 16:01

appeltje +116

Ik heb dat argument 'provocatie' persoonlijk nooit echt gesnapt. Hoe werkt dat?
"Hij kwetst mij met woorden, daarom moet ik laten zien dat ik fysiek sterker ben."
Wat is dit, de oertijd?

25-05-2019 15:56

Redrum +96213

Ok, dus iemand kan jou recht in je gezicht een kansloos flikkertje noemen en dan glimlach je vriendelijk en loop je weg?

25-05-2019 16:05

appeltje +116

Ja dan denk ik wat een debiel en loop weg. Waarom zou ik me verlagen tot zijn niveau? Heeft toch geen enkele zin. En dan krijgt meneer tokkie de reactie waar-ie op hoopte.

25-05-2019 16:29

trodat4030 +97084

Als je geen flikker bent en jezelf niet kansloos vind, waarom zou je er niet om lachen?

25-05-2019 18:15

ram +7283

Ja! Precies dat!

Wat boeit mij het in godsnaam wat een domme vreemde tegen mij zegt. Daar sta je boven als je enige IQ en beschaving bezit.

25-05-2019 20:05

Marcel317 +0

Als je niet daadwerkelijk een kansloos flikkertje bent die kampt met zijn zelfvertrouwen en klaar is voor een gesticht, dan loop je inderdaad weg. De vriendelijke glimlach hoeft niet.

26-05-2019 11:01

Naoro +166

Zonde voor de spelers, thuis tegen Feyenoord kampioen worden was toch fijn geweest. Maarja schijnbaar waren er andere mensen die graag de aandacht willen, geeneens de scheids deze keer

25-05-2019 15:54

JordanAFCA +22481

Soms lijkt de haat groter naar je rivaal dan de liefde voor je club... echt onvoorstelbaar hoe weinig hersencellen sommige mensen wel kunnen hebben

25-05-2019 15:53

kaashaas +4

Wat een triest verhaal... dan ben je echt een volslagen mesjokkenaar !! Dit zijn geen mensen met Liefde voor Ajax maar mensen met haat voor elke tegenstander..

Doe je dit nu voor Ajax of ... voor wie doe je dit?

25-05-2019 15:51

JordanAFCA +22481

Hopelijk wordt dat tuig opgepakt en dat hun registratie bij Ajax de prullenbak in mag en een stadionverbod van levenslang mogen krijgen

25-05-2019 15:51

JohanCruijffAFCA +0

En een gevangenisstraf of taakstraf voor mishandeling graag

25-05-2019 15:59

pieke +521

Wel toevallig dat als er rellen zijn bij Ajax, de oorzaak altijd de andere partij is en anders de politie.

25-05-2019 15:50

Aspers73 +3241

Wat een schande zeg! Hoop dat Feyenoord deze wedstrijd nu met 3-0 krijgt toegewezen, dat zal ze leren. Ook alle namen opschrijven en stadionverbod. Een jeugdwedstrijd!

25-05-2019 15:48

JohanCruijffAFCA +0

Zou wel sneu zijn voor onze jochies. Die kunnen er niets aan doen. Dat ze de club straffen voor de onveilige situatie die is gecreëerd lijkt me wel logisch

25-05-2019 15:50

JordanAFCA +22481

Zo zou ik ook denken eerlijk gezegd...

25-05-2019 15:52

NouriVandeBeek +7

Ik had me enorm op de wedstrijd verheugd. Had het helaas kunnen weten. Dat supporters het voor zichzelf verpesten is één ding, maar ze gooien heel mooi moment voor de spelers in de prullenbak. Walgelijk

25-05-2019 15:47

Thedude +22

Bedankt idioten deze wedstrijd wordt omgezet in 0-3 verlies daar kun je op wachten. Rivaliteit snap ik maar de extreme haat moet eens ophouden. dit is een jeugd wedstrijd en burgemeesters horen en zien dit ook. die denken als dit een jeugd wedstrijd is en het gebeurd daar al laten we wederom de eerste 10 jaar geen supporters bij wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord. ten slotte de gene die hier verantwoordelijk voor zijn jullie zijn coke doorsnoven idioten, er zijn amoebes met down die meer herseninhoud hebben.

25-05-2019 15:46

M.J AJAX +0

Om te Janken dit. Besef hoe die gastjes van onze -19 daar nu in die fucking kleedkamer zitten man. Kampioenschap naar de kloten omdat er n paar mongolen niet tegen een paar scheldwoorden kunnen... Bizar. Heb met ze te doen.

25-05-2019 15:45

Kokakola +0

De supporters die daar waren zijn ook jong , zijn over het algemeen geen volwassen mannen van 40-50.

25-05-2019 15:46

Redrum +96213

Moraalridders Showtime draait weer overuren. Man, man, man, wat word ik toch een partij moe van al die fatsoensrakkers hier. Als je niet begrijpt wat er gebeurd als je op een Ajax-tribune als Feyenoorder gaat lopen provoceren, dan ben je gewoon een naïef lulletje. Is het goed dat het gebeurd? Nee. Is het vreemd dat het gebeurd? Nee, zeker niet. Er is een reden dat uitsupporters in een apart en afgesloten vak zitten. Het is overigens ook niet de eerste keer dat Feyenoord-supporters van een tribune af gemept zijn omdat ze tussen het thuispubliek zaten. Maar natuurlijk ligt alles nu weer aan de Ajacieden die het simpelweg niet pikken dat ze geprovoceerd worden in hun eigen vak. Nee, die Feyenoorders hadden daar niet moeten zitten en hadden sowieso hun bek moeten houden. Als je een stier op zijn kloten mept dan weet je dat ie achter je aan komt. Als je als Feyenoordfan in een Ajax-vak gaat zitten en dan gaat lopen provoceren, dan weet je wat er gebeurd.

25-05-2019 15:44

AjaxDaniel +14527

Ik vind het ook wel onbegrijpelijk dat de fanatieke Ajax aanhang en de Feyenoord supporters in hetzelfde vak gezet worden. Wie verzint dat?

25-05-2019 15:45

JohanCruijffAFCA +0

Inderdaad slecht geregeld

25-05-2019 15:53

appeltje +116

Inderdaad. Hadden gewoon de fanatieke Ajax aanhang moeten weren.

25-05-2019 15:54

Heesakkers +0

Helemaal mee eens!! Wordt ook moe van al die reacties van die internethelden hier bij AjaxShowtime

25-05-2019 15:46

JohanCruijffAFCA +0

Geprovoceerd? De FAMILIELEDEN van de KINDEREN van Feyenoord zaten stil te kijken naar de wedstrijd. Dat ze af en toe klappen voor hun kinderen kan je ze natuurlijk niet kwalijk nemen. Dit is diep en diep triest van onze supporters.

25-05-2019 15:52

appeltje +116

Vergelijk je die mensen (en jezelf?) met een stier? Niet echt een heel sterk argument...

25-05-2019 15:54

HStorm +3164

Lekker slim. Dus als Feyenoorder weet je dat ook en gaat er dan voor om met deze kennis je voordeel te doen? Fans blind reageren op een simpele provocatie. Met welke gevolgen je vooraf niet kan inschatten maar vermoedelijk sancties voor de club als er al geen (jeugd) gewonden zijn gevallen?

Is dit het beste wat WIJ te bieden hebben?

25-05-2019 16:09

trodat4030 +97084

Dus onze aanhang mag de spelers en club vd tegenstander aan 1 stuk uit lopen dagen, maar zodra er iemand wat terugroept mag er gewoon amok gemaakt worden. Als er íemand hier iets niet helemaal begrijpt, dan ben jij t. Apart, normaal kom je wel met zinnige teksten, maar je slaat nu echt een km of 5 naast de plank..

Verder zaten de Feyenoorders op die tribune op aanwijzing van Ajax, dus als er érgens schuld ligt buiten de supporters, is het ONZE club. De Feyenoord-aanhang (wat bestond uit ouders en kinderen, geen fans vd harde kern) had gewoon geen keus in deze.

25-05-2019 16:17

trodat4030 +97084

En nog iets: als je menden met enige fatsoensnormen Moraalridders wilt noemen, ben ik supertrots op mijn moeder dat ze een ‘moraalridder’ heeft opgevoed, go mama!

25-05-2019 16:20

FTS95 +16091

Ref, jij bent 1 van de vaste gasten hier. Normaal gesproken met een goede, gefundeerde mening. Nu verdien je net zo'n schorsing als die mafkezen

25-05-2019 16:26

DonQ +6024

Jij bent net zo erg als die idioten die dit op hun geweten hebben. Denk toch eens na man.

25-05-2019 16:29

ram +7283

Je vergelijkt een dier met deze supporters; doe je goed! Deze "supporters" reageren net zo dierlijk als die stier...

25-05-2019 20:09

Marcel317 +0

Het enige wat belangrijk is aan dit gezwets is de vergelijking tussen een stel dieren en deze fans. Verder is het pure stront wat je uitkraamt.

26-05-2019 11:05

fc Barcelona_ke +19255

Knvb bepaalt zeker 0-3 voor kakkerlakken. Eigen schuld stomme eikels van onze fans

25-05-2019 15:40

JordanAFCA +22481

Bedankt he imbecielen!

25-05-2019 15:39

AjaxDaniel +14527

Definitief gestaakt....

25-05-2019 15:39
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.