'Amrabat, John en Kostic op lijstje'

door Sam van Raalte 49

'Amrabat, John en Kostic op lijstje'

door Sam van Raalte 49

Laatst geüpdatet

OPTIES - Frank de Boer noemde vrijdagmiddag Guus Hupperts als mogelijke rechtsbuiten voor Ajax en De Telegraaf heeft vrijdag een paar andere opties uit de doeken gedaan. Volgens de krant staan naast Ola John ook Nordin Amrabat en Filip Kostic op het lijstje bij Ajax.

Amrabat en John zouden vanwege hun hoge salaris en langdurige contracten bij respectievelijk Galatasaray en Benfica alleen voor huur een optie zijn. De 21-jarige Kostic zou eventueel van FC Groningen overgenomen moeten worden.

Lees meer over:
Plaats reactie

goblinmaster +16

Sorry maar als die 2 al te hoog voor de loonlijst zijn, poe poeh. En huren. als Hupperts dan geen drol kost zou dat mijn keuze zijn. Maar wil je snelheid en voorzet met rechts, zet je Ligeon. Schone leest het spel goed en dan heb je met Klaassen, Serero, de Jong allerlei handige positiespel mannetjes daar.
Jammer dat Serero ze er niet in knalt zoals bv Klaasen dat kan.En Bojan is toch ook goed genoeg rond die positie denk ik.

24-12-2013 01:05

CrazyJew +1

Heb wel het gevoel dat Ambrabat volwassen is geworden maar zie hem eigenlijk liever ook niet. Maar hoorde hier idd iemand ook Ruiz noemen. Die heeft idd 2 slechte seizoenen gehad maar weet zeker dat de Boer hem aan de gang krijgt.

21-12-2013 19:31

daslogisch +1

Amrabat heeft niet vaak goed gespeeld als RECHTSbuiten. Heeft zelfs meerdere malen aangegeven "zich veel fijner te voelen aan de linkerkant" omdat het dreigend worden veel makkelijker is wanneer je niet hoeft te passeren maar lekker eenvoudig naar binnen kunt trekken. Hupperts past totaal niet in de Ajaxspeelstijl. John is verbonden aan een investeringsmaatschappij, waar eigenlijk geen enkele club samenwerking mee moet opzoeken, is meer links- dan rechtsbuiten (maar itt Amrabat zou wel goed vanaf rechts kunnen spelen) en mssn wel t belangrijkste: hij is waarschijnlijk alleen te huur waardoor je na een half jaar spelen zeker weten helemaal niets aan hem kunt/zult verdienen en waarschijnlijk weer op zoek moet naar een speler voor die positie. Kostic is ook echt een fysieke speler (heeft wel een actie) die bij Groningen meer tijd en ruimte krijgt dan bij Ajax, zal Groningen kennende achterlijk veel geld moeten kosten en bovenal is geen rechtsbuiten! Waarom wordt Ruiz toch maar niet genoemd? Wat kwaliteiten betreft zonder meer de beste optie. De enige speler die t liefst wel op rechts speelt, de meest technische, de mooiste balcontrole, het meeste overzicht. Zou ie dan zo achterlijk veel vragen aan salaris??

21-12-2013 13:46

AnitAjax +0

Als je dit jaar (en vorig jaar) minimaal 2 wedstrijden van Ruiz had gezien zou je die jongen niet willen halen. Speelt lui en ver onder zn kunnen. Laat af en toe iets geniaals zien, maar is meestal onzichtbaar. Vergelijkbaar met Sulejmani.

21-12-2013 16:41

TomKraan +0

Ik zou gaan voor Kostic of Hupperts. Amrabat is natuurlijk ook een uitstekende voetballer voor Ajax & de Eredivisie, maar zal een te zwaar salaris meenemen ben ik bang. Kostic & Hupperts zijn leuke voetballers als je ze voor een relatief klein bedrag op kunt pikken.

21-12-2013 13:30

robert R. +2

Zag hem tegen Feyenoord spelen. En toen bakte hij er niets van.

21-12-2013 13:47

31xAjax +7969

Cuenca mooi daar laten en Amrabat al helemaal. Hupperts is geen verkeerde en heeft een enorm goede mentalitiet. Die wil tenminste buiteom gaan en wij hebben alleen maar buitenspelers die denken dat ze straf krijgen als ze buitenom passeren en een voorzet afgeven, Hij zal niet veel hoeven kosten dus we gaan er geen bult aan vallen.

Wie had gedacht dat Overmars zo'n topper zou worden toen ie destijds van Willem II overkwam?

21-12-2013 12:06

daslogisch +1

Wil wel buitenom, maar kan dat niet wanneer er weinig ruimte is. Overmars was bijzonder snel, een wapen waarop hij altijd terug kon vallen. Hupperts heeft ook best wel wat snelheid, maar kan niet zoals Overmars, Lukoki, de Sa etc zijn speler puur op snelheid overklassen.. Als je dan ook geen actie in huis hebt en niet houdt van de kleine ruimte.. Blijft dan feitelijk niet zoveel bruikbaars over voor Ajax..

Spelers die niet veel hoeven kosten zijn er veel, dat mag geen criterium zijn om ze naar Ajax te halen. Zeker niet wanneer je in theorie al teveel zekere structurele beperkingen bij de betreffende speler kunt ontdekken.om ooit te mogen denken dat t voor Ajax een topper kan worden..

21-12-2013 13:53

RoodWit +62

IK zet mijn vraagtekens bij al de namen die worden opgenoemd.

21-12-2013 10:52

glob +230

Cuenca nog een half jaar huren met een optie voor nog een jaar. Dan hebben we voorin voldoende opties, zeker nu zo dadelijk Siem weer terug is en Fischer straks zijn vorm weer terug heeft. Verder geen gekke dingen doen. Je ziet aan ons huidige middenveld hoe snel dingen kunnen gaan. Wie had 3 maanden geleden kunnen denken dat ons sterkste middenveld zou bestaan uit Klaassen, Blind en Serero. Niemand toch? Zo zie je maar hoe snel zich bepaalde dingen kunnen ontwikkelen. Dan kan ook zomaar met onze talentvolle aanvallers die er binnen Ajax rondlopen.

21-12-2013 09:08

RobertoStrife +2

Amrabat, absoluut niet doen. John, als het huur is met optie tot koop, kun je overwegen. Hupperts, lijkt me niet niveau Ajax, maar zal goedkoop zijn en kan verrassen, omdat hij nog erg jong is. Kostic gaat natuurlijk weer teveel kosten, omdat hij uit groningen moet komen.

Misschien Hupperts, maar de rest niet doen.

21-12-2013 08:15

afc_red +2

Andersen, Duarte (Hangend naar binnen), Klaassen (Als valse schaduw spits). Bojan, Ligeon (Overmars had ook de techniek van een deurmat), Cerny, Bousbiba, Meleg, Kishna, De Bondt, De sa.

Zomaar een hand vol spelers die er kunnen spelen, er in de toekomst kunnen spelen, een tijdelijk gat prima kunnen vullen, of er gewoon toppers kunnen worden op die positie.
Nee lekker niemand halen. Gewoon Eigen jeugd gebruiken, er is zat talent.

Die Hupperts is in mijn ogen veels te traag voor een goede buitenspeler.
En ga nu eens echt scouten, er loopt zat talent rond.

21-12-2013 01:15

Flerenc +1

Het profiel van een rechtsbuiten is volgens mij een goede dribbel, een goede voorzet rechtsbenig, explosiviteit en rechtsbenig, dan vallen er toch een heel aantal spelers van jouw lijstje af.

Alleen De Sa, Bojan en Ligeon zouden dat kunnen en misscchien Bousbiba, die ik niet goed genoeg ken.

Vreemd dat je het door eigen jeugd wilt invullen en toch noemt dat Ajax beter moet scouten...

Het zou iemand moeten zijn, die we Europees nog kunnen inzetten.

Op het moment denk ik dat een blessure vrije Cuenca dat het best kan invullen.

21-12-2013 02:10

DonAdam +2360

KRot op met losers als Hupperts, Amrabat en Kostic! WZAWZDB!

21-12-2013 01:09

JornBoilesen +0

Sana ruilen voor Hupperts

21-12-2013 00:09

robert R. +2

Kostic en Hupperts zijn nog te licht
Ambrabat heeft een nare uitstraling vind ik
John is een linksbuiten.

Gewoon Cuenca huren met optie tot koop.

20-12-2013 23:55

Superjodeuh +0

1. John (kopen)
2. Kostic (kopen)
3. John (huren)
4. Hupperts (kopen)


Amrabat begin ik verder liever niet over.

20-12-2013 23:35

l0l +4

Cuenca die beweegt als een stoepstengel. Heb toch echt liever of John of Kostic.

20-12-2013 23:18

kampioenenjood +5068

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Hupperts wel een leuk spelertje vind bij Roda JC. Bij mij is het echter nooit opgevallen dat hij Ajax-materiaal zou kunnen zijn.. Ik denk niet dat John of Amrabat Ajax direct naar een hoger niveau tillen (wat je toch verwacht van een huurling). Hupperts en Kostic lijken mij teveel middenmaat. Cuenca zie ik wel graag komen, maar dan wel met een definitieve transfer, geen huurling.

20-12-2013 23:08

MaupCaransaNES +2

En Amrabat, haha Amrabat? Gaat nergens over, haalt nooit meer Oranje.

20-12-2013 22:22

sucre +15242

Is ook lastig he als je geen Nederlander bent.........

20-12-2013 22:40

MaupCaransaNES +2

Hopelijk is dit een rookgordijn. Het zou wel heel ondermaats scoutingswerk zijn als dit wérkelijk de voornaamste transferkandidaten zijn. Ik hoef alledrie niet.

Fischer is beter dan Hupperts, Klaassen is beter dan Ola en Blind is beter dan Kostic. Ik vind ze alledrie geen kwaliteitsinjecties in de selectie.

20-12-2013 22:19

#1 Ortega +0

En Vermeer is beter dan Ronaldo... Je vergelijkingen slaan helemaal nergens op! Kostic is absoluut wel een interessante speler voor Ajax. Hupperts doet het heel behoorlijk, maar zwak met zijn linkse en Amrabat zie ik gewoon niet als ajacied..

21-12-2013 00:16

Hillie99 +0

Amrabat heeft jaren in de jeugd gespeeld bij ajax destijds had hij toestemming van zijn jeugdcoach om later (2dagen) terug tekomen maar hoofdopleiding was het daar niet mee eens, einde ajax.

Maar miss niet de juiste man voor ajax maar de beste man heeft nog steeds een ajaxhart!

21-12-2013 21:28

Alexander40 +6114

Ola John voor een half seizoen huren en anders jeugdspelers doorschuiven. Volgens mij loopt er genoeg talent op de vleugels. Je moet echt van goede huize komen om van een eredivisieclub te komen en goede jeugdspelers van ajax die eraan komen en alleen maar beter worden uit de basis te houden. Ik ken geen speler die haalbaar is en hieraan voldoet. Cuenca lijkt teveel op schone vrees ik.

20-12-2013 22:14

Sasz23 +0

Een spits die er 25 in legt vind je voor ajax niet (type Messi is onbetaalbaar) Tenminste niet met de spelwijze die ajax nu volgt. Kracht van ajax is juist dat ze niet afhankelijk zijn van 1 scorende speler (ala feyenoord en pelle) en veel spelers met scorend vermogen hebben.

20-12-2013 22:04

Cello +52979 moderator

Aangezien ik denk dat kopen niet de optie zal zijn, niet in de laatste plaats door wat men verwacht van aankomende spelers uit de jeugd, zal het wel huren worden. En persoonlijk vind ik dat ook de enige juiste oplossing.

En van het rijtje namen denk ik dan dat Ola John de meest voor de hand liggende is... die anderen zullen denk ik niet te huur zijn of misschien zelfs niet geïnteresseerd zijn om 'slechts' verhuurd te worden.

20-12-2013 22:04

afcajax033 +0

Die kostic speelt net een half jaartje goed en die hupperts nog niet eens een half jaar.. Laat ze het eerst maar is wat langere tijd achter elkaar bewijzen

20-12-2013 21:52

ambtenaar +23

Huren heeft in mijn ogen geen zin, speel dan verder met Schone of Bojan.
Spelers als Hupperts of Kostic die zit er in de jeugd wel aan te komen hoop ik.
Haal liever een goeie spits.

20-12-2013 21:04

l0l +4

Klopt. Huren is bij Ajax nooit wat geweest. Wees eerlijk, kijk Cuenca en voordeel van de twijfel Bojan.

20-12-2013 21:39

Am*damned +0

Tuurlijk is huren wel een optie.
Opvulling totdat onze talenten ver genoeg doorontwikkeld zijn

20-12-2013 21:50

AronAdam +0

Met Nordin Amrbat aan de zijkant krijg je weer ballen voor de goal en Sigthorson weer aan het spelen. Cuenca heeft het vorig jaar niet laten zien.
Nordin je bent welkom!!

20-12-2013 20:58

DieEkteAjacied +0

Ze hadden Deulofeu (van Barcelona) moeten huren toen het nog kon. Nu speelt ie voor Everton op huurbasis. Hij was denk ik echt een nuttige speler geweest, want hij is veter dan Cuenca en Krkic.

20-12-2013 20:56

Mace0107 +1

Mensen houd is op met die cuenca, helemaal niet bijzonder.
Waarom iemand halen, schone doet het uitstekend op die positie en dan heb je nog Bojan, Andersen, De sa, Sana, Meleg die op die positie kunnen spelen.
Gewoon gaan voor de jeugd

20-12-2013 20:54

Flipper33 +6826

Moet elke keer lachen als iemand typt dat Cuenca niks heeft laten zien heel het elftal liet toen geen bal zien !! En Cuenca moest zich aanpassen..Andersen is geen buitenspeler..zelfde geld voor meleg..jij heb het niet echt goed voor met Ajax als je met namen zoals de Sa en Sana aankom wil je dat Ajax..degradeert ? Als je dan toch interessant wil doen..zeg dan Becker El ghazi en Kishna !!

20-12-2013 22:28

Flipper33 +6826

Helemaal niemand van dat lijstje !!! Cuenca zou het meest voor de hand liggen op de rechtsbuiten positie.. begon net zijn draai te vinden bij Ajax en toen draaide Ajax voor geen meter... nu het beter gaat dan is het voor Cuenca ook fijner voetballen !!

20-12-2013 20:50

DieEkteAjacied +0

Jesé Rodriguez

20-12-2013 20:47

BigDaddy84 +0

Als ze echt vertrouwen hebben in de buitenspelers van de A1 en Jong Ajax en ze willen perse een buitenspeler erbij hebben dan huren ze een speler. Dan vallen Kostic en Hupperts dus al af. Daar komt bij dat beide spelers op dit moment geen meerwaarde zijn voor de selectie. En De Boer heeft juist aangegeven dat als er een speler komt, het dan een meerwaarde moet zijn. Ik laat me in ieder geval verrassen, maar zou er geen moeite mee hebben als er niemand bij komt. We hebben een prima selectie en kunnen in de drie competities prima meedoen zolang er geen ontzettend grote blessuregolf komt.

20-12-2013 20:45

BobHaarms86 +3

Kostic zegt me niet zo veel. Ik kijk wel samenvattingen van Grongingen enzo, maar toevallig de enige wedstrijd die ik dit seizoen zowat helemaal heb gekeken van Groningen was vorige week tegen Feyenoord (om te kijken of Feyenoord punten liet liggen ;) ). Dus een eerlijk oordeel kan ik niet echt vellen. Wie kan mij wat meer vertellen over Kostic?

20-12-2013 20:44

JohnDylan +22501

Cuenca of John lijken me de beste opties die Ajax momenteel heeft. Met Bojan en Cuenca of John zou Ajax de flanken goed hebben bezet. Hupperts komt technisch tekort en Kostic komt op elk vlak tekort.

20-12-2013 20:36

Hwb +1478

We hebben alleen interesse in een rechtsbuiten. Wat wordt er zoal geroepen, hier en in de Telegraaf?
John (links)
Kostic (links)
Emanuelson (links)
Kishna (links)

Denk nou eerst allemaal eens na.

20-12-2013 20:33

ibrahendriks +1

Kostic,echte linksbuiten met veel goede voorzetten.Speelt elke week,ook dat is belangrijk.

20-12-2013 20:22

Intec +0

Zeg je het weer linksbuiten en geen rechtsbuiten zou jammer zijn als kostic rechtsbuiten wordt neergezet.

20-12-2013 20:24

DieEkteAjacied +0

Is Meleg niet gewoon een optie?

20-12-2013 20:16

Intec +0

Meleg is meer een linkermiddenvelder geen rechtsbuiten of linksbuiten.
Mis enorm veel snelheid net als fischer.
Ik mis soms de snelheid van miralem.

20-12-2013 20:23

Gregorclegane +0

Die laatste zin.....

20-12-2013 20:23

Intec +0

Ja sorry kreeg het moment tegen juventus door me hoofd heen.

20-12-2013 20:25

Rayno95 +0

Ja...., maar als Miralem gewoon een goeie mentaliteit zou hebben, was hij een succes geweest, het talent heeft hij, maar een mentaliteit van 10x niks...

20-12-2013 20:26

Gregorclegane +0

Als ..... Als mijn oma klootjes had gehad zou ze mijn opa zijn geweest.

21-12-2013 14:39

Bergkamp10 +18

Zou Cuenca er helemaal niet op staan?

20-12-2013 20:15

Intec +0

Tuurlijk wel dit is maar het lijstje van de televaag. Deze gasten staan wel op de lijst maar er staan er wel meer op weet ik zeker. En daar hoort cuenca ook bij een cuenca in vorm is 30 keer beter als deze gasten.

20-12-2013 20:21

jidi +0

precies,D;

20-12-2013 20:25

mickey2602 +4790

Als ik jouw reacties zo eens lees heb ik een vermoeden dat jij wel gecharmeerd bent van Cuenca;-)

20-12-2013 23:37

Intec +0

Ja was ik al voor dat hij bij ajax speelde mooie elegante voetballer met een goede actie. Wat hij vorig seizoen uit bij nac liet zien.
Van mij mag hij wel weer naar ons komen. Een echte rechtsbuiten.

21-12-2013 00:12

Rayno95 +0

Hupperts kan, John ja, Kostic ja, Ambrabat NEE...

20-12-2013 20:01

ali_ajax +0

urby halen zou zeker een goed plan zijn, multi inzetbaar wanneer boilesen niet fit is, blind op het middenveld laten en dijks ben ik geen fan van. En hij kan ook nog eens (goed) voorin spelen, technisch was hij altijd al een van onze sterkste spelers. Onder de boer zou hij het uitstekend doen, dat liet hij zien in de 2/3 wedstrijden die hij onder de boer speelde. Op het middenveld hebben we teveel opties daarvoor.

20-12-2013 19:50

KevinR34 +0

Ik zou gaan voor Kostic of Ola John. Amrabat en Hupperts heb ik meer me twijfels bij. Vooral Hupperts komt denk ik te kort voor het niveau Ajax.

1. Kostic
2. Ola John
3. Amrabat
4. Hupperts

20-12-2013 19:40

ajax4ever01 +13

Ik zeg probeer Emanuelson terug te halen.. snel en een altijd wel een mooi hard schot in de voeten en multi inzetbaar!

20-12-2013 19:34

IamLegend +2

neeeee geen urby, drama voetballer. lakse speler, maakte veel fouten in tijd van martin jol. frank de boer was de enige die nog een beetje kon sleutelen aan de stijl van urby.

toen was hij net zoals van rhijn nu speelt zeg maar... alleen van rhijn maakt minder fouten.

20-12-2013 19:36

ajax4ever01 +13

Ieder zijn mening maar ik ben het niet met je eens.

20-12-2013 19:38

ali_ajax +0

Waarom komt ajax bijna alleen maar met spelers met een eredivisie verleden?

20-12-2013 19:32

Obnoxious +1

Voor huur is dat natuurlijk een betere optie. Als ze eredivisieverleden hebben zijn ze al gewend aan Nederland en kunnen ze communiceren in het veld. Cuenca en Bojan hebben allebei veel moeite en zijn dus eigenlijk ook niet nuttig wanneer je ze maar een half jaar huurt.

Overigens ben ik sowieso tegen huren. Koop dan maar gewoon iemand die wat minder goed is, of laat wat jeugd eerder doorstromen. Ook al speelt hij dan misschien wat minder, je bouwt wel aan je EIGEN team. (Ik vind trouwens daarnaast de bijdrage van gehuurde spelers erg mager..)

20-12-2013 19:43

IamLegend +2

gwn niemand halen, schone vult zijn rol goed in.

20-12-2013 19:26

Oliveira +0

Schone is geen rechtsbuiten. Het word eens tijd dat Ajax met echte buitenspelers gaat spelen..... dan is Ajax bijna onverslaanbaar. Niet om Schone af te zeiken hoor want hij doet het goed maar hij is overduidelijk geen buitenspeler. Ik zie Schone het liefst op het linker middenveld.

20-12-2013 19:51

1Zlatan +5188

Cuenca kopen en dan lekker zo:

Bojan - DeJong - Cuenca
Serero - Klaassen
Blind
Boilesen - Moisander - Veltman - Rhijn
Cilessen

Bojan/Fischer, Serero/Duarte en Rhijn/Ligeon mogen concurreren.

20-12-2013 19:21

jorikajax +0

denk zelf dat we het sterkst zijn met duarte en denswill als backs en schone op de plek van cuenca en cuenca op de plek van bojan. zie het liefst nog 1 snele speler dan hebben we nog meer aanvalsopties. als cuenca dat niet is liever gewoon jeugd laten doorstromen

21-12-2013 07:23

Gregorclegane +0

Laat Hupperts maar komen. Het enige dat tegen heeft is zijn naam.

Hupperts is de juiste speler voor op rechts. Hupperts is the one

20-12-2013 19:17

Intec +0

Heeft precies 5 goede wedstrijden gespeeld. Eind van het seizoen loopt zijn contract af. cuenca huren met optie op koop

20-12-2013 19:23

Gregorclegane +0

Als we Hupperts niet halen, gaan we daar nog spijt van krijgen.
Hij heeft een actie, een goede voorzet, pass en schot, met links en rechts. Hij scoort en geeft assists. Hij heeft een winnaarsmentaliteit en een bepaalde drive in het veld. Bovendien is ie jong. Ik denk dat mensen zich misleiden door zijn naam en zijn haardracht of iets dergelijks. Deze speler is een goedkoop buitenkansje.

20-12-2013 19:37

Intec +0

Paar ton gaat hij kosten eind van het seizoen is hij transfervrij.
Maar we willen kwaliteit. En dat heeft niks te maken hoe hij eruit ziet.
Het is gewoon een middelmatige voetballer net als josefzoon.

20-12-2013 19:44

Gregorclegane +0

Hij is beter en effectiever dan jozefzoon

20-12-2013 19:47

mickey2602 +4790

Ik durf te wedden dat als Ajax Guus Hupperts zou halen en die blijkt wel te voldoen dat 80% van de negatieve reacties hier dan luiden,ik zei het toch,deze jongen is zoooooo goed...
Maarja,wil hij wel naar Ajax?Want Ajax wil alleen jongens hebben(zoals Duarte)die ontzettend graag bij Ajax willen voetballen.

20-12-2013 23:35

ST +23084

Waarschijnlijk omdat hij Guus heet.

21-12-2013 07:59

Gregorclegane +0

Als we Hupperts niet halen, gaan we daar nog spijt van krijgen.
Hij heeft een actie, een goede voorzet, pass en schot, met links en rechts. Hij scoort en geeft assists. Hij heeft een winnaarsmentaliteit en een bepaalde drive in het veld. Bovendien is ie jong. Ik denk dat mensen zich misleiden door zijn naam en zijn haardracht of iets dergelijks. Deze speler is een goedkoop buitenkansje.

20-12-2013 19:42

bojan +7

Hahaha ik vind hem best goed maar inderdaad hij heeft iets waardoor ik hem niet zou halen :S .. Ik zou gaan voor John.. Amrabat zowiezo niet en Kostic heb ik niet echt gevolgd dus kan ik niet over oordelen.

20-12-2013 19:54

HeinJan +0

Amrabat en John hebben allebei genoeg kwaliteiten, zij zullen zich echter als persoon wel moeten schikken in dit Ajax. Tevens ben ik geen voorstander van huren; Bojan is al gehuurd, dat is zat. We zijn Ajax, geen Vitesse.
Kostic moet mij nog wel overtuigen. Ondanks een aantal goede wedstrijden, heeft hij op mij nog geen indruk gemaakt zoals Tadic en Suarez dat deden in hun jaren bij Groningen. Maar goed, dit is pas zijn eerste seizoen in de basis, dus wie weet gaat hij nog een enorme ontwikkeling doormaken. Als dat zo is, is het natuurlijk een meesterzet om hem te halen, voordat hij presteert zoals Suarez en Tadic. Scheelt weer een paar miljoen.

20-12-2013 19:17

Intec +0

Cuenca !!!!! Niet deze gasten

20-12-2013 19:16

RuudRuud +0

Kostic is toch meer een linksbuiten? Dacht dat Frank meer naar een rechtsbuiten op zoek was

20-12-2013 19:16

leazi +0

GEEN Amrabat!

20-12-2013 19:13

Dip +0

Guus Hupperts?!?!

20-12-2013 19:13
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.