Verweij verwacht vertrek Misehouy: 'Die jongen kiest ervoor om ergens anders te gaan spelen'

door Cristian de Jong 80

Bron De Telegraaf

Verweij verwacht vertrek Misehouy: 'Die jongen kiest ervoor om ergens anders te gaan spelen'

door Cristian de Jong 80

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Mike Verweij weet te melden dat een vertrek van Gabriël Misehouy bij Ajax onvermijdelijk is. Het 18-jarige talent heeft zijn contract nog altijd niet verlengd en volgens de clubwatcher van De Telegraaf stelt Misehouy twee eisen waar Ajax niet op in zou willen gaan.

Volgens Verweij zou Misehouy niet alleen speeltijd in het eerste elftal eisen, maar ook een flink salaris. Tegelijkertijd toont Ajax interesse in PSV-talent Isaac Babadi. 'Ajax had op een gegeven moment goede hoop dat Misehouy zou bijtekenen, ondanks belangstelling van Manchester City en Girona.' Dit is ook één van de redenen dat Babadi in eerste instantie geen optie was. 'Want dan belemmer je gelijk zijn ontwikkeling. Eigenlijk was er met potlood al een streep door de naam van Babadi gezet, tot het moment dat Misehouy zich weer raar begon te gedragen.'

Verweij gaat in op de gestelde eisen van Misehouy. 'Hij eiste niet alleen speelminuten bij Ajax, maar dan ook in de grote wedstrijden.' Daarnaast verwacht het talent een flink salaris. 'Hij verwacht meer geld en dat gaat Ajax hem niet betalen. Maar Ajax heeft hem een uitstekende aanbieding gedaan, heb ik gehoord', aldus Verweij.

De Amsterdammers hebben nu besloten dat Misehouy niet meer mee mag trainen bij het eerste elftal. 'Aan de reactie van Ajax zie je wel dat er eindelijk weer leiding is bij de club. Nu heeft Ajax gewoon de deur op slot gedaan. Ajax zegt gewoon: "Je traint niet meer met het eerste elftal mee, klaar!" Het is slikken of stikken, en die jongen kiest ervoor om ergens anders te gaan spelen.' Ajax zou zijn pijlen nu richten op PSV-talent Babadi. 'Maar die vraagt een behoorlijke som tekengeld, omdat hij bij PSV ook uit zijn contract loopt.'

Verweij met mini-update over Tagliafico

Een mogelijke terugkeer van linksback Nicolás Tagliafico lijkt er deze transferwinter ook niet in te zitten, meldt Verweij. Op X zegt de journalist het volgende: 'Ik weet iets meer. Van Ajax is op dit moment geen sprake.'

Lees meer over:
Plaats reactie

EricMY +5

Ik begrijp hem heel goed , Is een van de beste scorende spelers in KKD , doet het goed in Ned elftal. Als Ajax dit soort spelers echt had opgeleid en de talenten laat meetrainen met eerste vanaf jaar of 17 dan was er niets aan de hand . En dat hij zichzelf wil bewijzen is niet vreemd. Heb nergens gelezen dat het om topwedstrijden gaat. Dat is volgens mij gewoon stemmingmakerij. Ook salaris zal echt niet om Hato gaan maar ik denk over de andere jongens die van Jong naar selectie gingen. Ik lees ergens anders dat het over 600-700.000 gaat Veel geld maar ik schat dat buitenlandse clubs een veelvoud betalen.

Kortom ik vind het zonde, we zeggen altijd tegen dit soort talenten ga maar, en later zeuren we dan weer dat we ze moeten terugkopen voor veel geld. Kijk naar Brobbey maar nu ook weer Rijkhof dan speelt geld ineens geen rol. Kortom tijd voor visie en echt plan voor opleiden en dan vasthouden. Dat kan echt

28-01-2024 00:24

ProfessorX +19827

Je kan Geen wedstrijden eisen !
Je moet investeren in je zelf en als je je eigen zo goed vind laat je het zien en teken je bij desnoods in stappen bonussen

28-01-2024 10:24

Babangida83 +23821

Gewoon einde oefening voor die jongen. Of hij nu bedelend terugkomt of niet straks. Dan laat je als Ajax ook zien dat het graag of niet is en dat je je eigen opleiding serieus neemt.

Wat betreft Babadi. Die aast natuurlijk op tekengeld. Wil ook snel rijk worden. Daar zou ik als Ajax zijnde niet aan meewerken. Wat Raiola altijd deed, was dat hij dan 30-40% van de transferrechten kreeg als hij bij een club een transfervrij toptalent aanbood. Het talent kreeg dan veel tekengeld, iedereen schat hemeltje rijk. Voetbalcarriére naar de gallemiezen. Ik kan mij zo voorstellen dat de zaakwaarnemers van zowel Misehouy als Babadi daar ook op zitten te azen. Uiteindelijk krijgt zo'n zaakwaarnemer een veelvoud van wat de speler krijgt. Tot zover het ondersteunende vak van de zaakwaarnemer die uiteraard altijd het beste voor heeft met de speler, zolang de speler er maar voor kiest om hem schat-hemeltje-rijk te maken.

27-01-2024 20:25

JanBiesbos +28984

Kiest voor geld logisvh

27-01-2024 19:57

Sunny_Boy +835

Goh, over deze analyse heeft Vermeij zeker weken over nagedacht. En bedankt, Vermeij.

27-01-2024 18:17

KleineReus +6427

Kortom, hij wil snel cashen. Goed recht natuurlijk. Zou als Ajax echter wel het spel goed spelen nu en hem aangeven dat hij ook bij Jong gewoon gaat banken. Wellicht dat de transfer dan per direct plaatsvindt, en er nog iets aan wordt overgehouden.

27-01-2024 16:24

036AFCA97 +146646

Zal wel naar City gaan. Ergens in een jeugdelftal. Vervolgens verhuurd worden aan een van hun clubs, terug naar City, weer niet spelen en dan naar PSV.

27-01-2024 15:34

Spielmacher +10682

Speeltijd in het eerste kun je nergens eisen uiteraard. Denk je dat hij dat bij City ook zou vragen? "Ja Pep, ik wil wel komen, maar dan moet je me wel een basisplaats geven in de grote wedstrijden." Allemaal gelul. Het gaat altijd om het zogenaamde "plan", eufemisme voor heel veel doekoe. Veel geld: de club ziet het echt in me zitten en heeft me een goed plan voorgelegd. De mazzel kerel!

27-01-2024 15:10

Turg +1163

Misehouy begrijpt niet hoe het werkt. Kijk naar Hato. Als je je eenmaal in het eerste hebt ingevochten, en je maakt jezelf onmisbaar, krijg je vanzelf een hoger salaris.

27-01-2024 14:39

Cello +52828 moderator

@Turg

Misschien is Hato wel de vriend waar hij naar verwijst, die een salaris heeft, dat hij ook zou willen. Verder eens met jou hoor. En Misehouy wil de volgorde aanpassen.... eerst het geld en zekerheid van speeltijd in Ajax-1.

27-01-2024 14:48

koenos1 +7908

Eindstation RKC

27-01-2024 14:22

Siemjo +7862

Gaat geld ophalen in Engeland, aan spelen in het eerste elftal van welke club dan ook komt hij in Engeland ook niet toe. Zal alleen maar zitvlees kweken op de reservebank

27-01-2024 14:20

Bobje99 +7044

Ik snap niet zo goed waarom men babadi graag ziet komen als Misehouy gaat. Lood om oud ijzer want de mindset is precies het zelfde. Hoe je er aan komt, kom je er ook weer vanaf. Als Babadi straks een stapje kan maken is het de eerste die moeilijk gaat doen. Een beetje Ronald Koeman en zijn trein zeg maar. Je los het ene probleem met het andere op.

27-01-2024 14:05

AFCA-pride +17322

Als je hem voor 5 jaar kan vastleggen, heb je dat probleem niet zo snel met Babadi

27-01-2024 17:33

Bobje99 +7044

Als dit soort gasten een goed seizoen draaien en er is wat interesse begint het gezeik. Juist als ze 5 jaar vastleggen. Ik laat me verrassen maar ben sceptisch.

27-01-2024 18:32

edalm +4914

Zal wel naar een ' topclub' gaan. Lekker bankie warm houden op de tribune

27-01-2024 13:54

jerryisthename +31683

Als dit waar is; ok, bye! 👋🏼
Opzouten met die Misehouy.
Next! Babadi? Als het niet te gek wordt, deze speler dan maar halen en is hij ook te veeleisend, keer een latino-talent halen voor op 10. 👍🏼
In de tussentijd Eriksen proberen los te weken voor op 10. Mogen Hlynsson en dat nieuwe talent leren van Eriksen en samen uitvechten wie eerste reserve wordt.
Babadi zal hierin wel niet mee willen; jammer dan.
We moeten kwaliteit en ervaring hebben op deze cruciale positie.

27-01-2024 13:47

Danielson +50165

'spelen' = 'cashen' Mike.

27-01-2024 13:39

Gert.P +921

Nee verwij hij kiest voor geld zo jammer dit!!

27-01-2024 13:34

barry1988 +23993

Misehouy kan gewoon beter vandaag nog vertrekken dan morgen. Met al zijn gezeik beïnvloed hij ook andere jonge spelers.
Als hij echt had willen blijven dan had hij al wel getekend. Genoeg talenten in de wereld die zijn plek kunnen overnemen dus doorschakelen als Ajax.

27-01-2024 13:30

Dolblij +44900

Verwend spook dat meent van alles te kunnen eisen zonder daar eerst een prestatie tegenover te hebben gezet.

27-01-2024 13:28

Johnnie +387

Als je van het niveau Sneijder en Van der Vaart bent, oké. Maar dat is hij niet. Succes na dit seizoen.

27-01-2024 13:07

Orangesoul +5980

Zijn dr wel meer die het niveau niet hebben.. Dit Ajax is niveau Robbert Schilder, Richard Knopper, Tim de Cler, Dani de Wit, Kenneth Taylor, Yusuf Hersi, etc...

27-01-2024 13:40

Ajax1114 +19393

Wat Verwey terecht zei dat je merkt dat er wel leiding is bij Ajax nu. Zaakwaarnemer en speler dachten wel even met Ajax te kunnen spelen , nou dus mooi niet. Niet meer meetrainen met Ajax 1 en hopelijk laten ze hem ook niet meer meedoen met Jong Ajax. Dat laatste hoef je mijn inziens niet altijd te doen maar in dit geval wel .

27-01-2024 13:02

Soccerskins v2 +43203

Klopt, ik ben ook wel benieuwd of hij maandag speelt. Als Ajax echt consequent zou zijn hoort hij daar gewoon op de bank te zitten tot mei.

27-01-2024 13:07

Devid87 +3532

Het ironische is, is dat hij speeltijd eist maar vervolgens naar een club gaat waar hij dat sowieso niet krijgt.

Uiteindelijk ligt het gewoon aan zijn mentaliteit, en dan kan je nog zo 'geweldig' voetballen, je gaat het dan niet redden.

27-01-2024 12:55

Bobje99 +7044

Dat weet je niet Deivid. Als Babadi deze kant op kan komen, wie zegt dat een Misehouy niet de zelfde stap zou kunnen maken. Er is toch nog niet gezegd dat hij naar city of Madrid gaat, wel?

27-01-2024 14:07

Devid87 +3532

Hij wordt aan Man City gelinkt...

27-01-2024 17:38

Bobje99 +7044

Dat City interesse heeft wil toch niet zeggen dat hij er heen gaat?

27-01-2024 18:33

Odysseus +14246

Aldus Mike Verwacht

27-01-2024 12:52

GinoAFCA +14787

Die Verweij ken beter stoppen met de journalist spelen . Dat die lekker gaat vissen ofzo

27-01-2024 12:41

AFCAHoorn +22610

Vissen naar frikandellen in de frituurpan bij de FEBO.

27-01-2024 12:42

Wouter.H +11156

MisserDoei

27-01-2024 12:35

Scherpschutter +1848

Henderson hoeft geen speeltijd te eisen, maar deze kneus wel. Om bij Ajax te voetballen heb je persoonlijkheid nodig, reden waarom deze nobody ongeschikt is voor een carrière in de top.

27-01-2024 12:34

MarkP +21539

Wat verbeeld dit ventje zich nou? Alsof hij al heel seizoen heeft geexceleerd in ajax 1. Hij is een nobody en mag blij zijn dat hij bij ajax speelt.

27-01-2024 12:30

musicradio +3893

zijn omgeving ziet het vele geld en de cultuur van deze gasten

27-01-2024 12:49

musicradio +3893

er direkt een streep door zetten voor dit soort gasten

27-01-2024 12:50

Multi +33193

Als dit toch al je instelling is op zo'n jonge leeftijd, dan ben je ook totaal geen teamplayer. Zulke jongens redden het ook 99 van de 100 keer niet. Alleen de exceptionele talenten die echt zo goed zijn komen ermee weg.

Geld geld geld....

27-01-2024 12:29

DankzijCruijff +48659

Misedoei. Ik begrijp dat mensen zeggen dat je als je principieel bent Babadi dan eigenlijk ook niet moet proberen binnen te halen, maar ik vind zijn situatie wel wat anders. Die heeft moordende concurrentie bij PSV, terwijl Misehouy met een beetje ambitie en arbeid prima kans zou kunnen maken in het eerste gezien de pure armoede mbt aanvallende middenvelders. En er nu ook nog eens een trainer bij Ajax is die zelfs spelers zoals Martha en Banel serieuze kansen geeft. Dat maakt de situaties voor mij verschillend.

Ik zie Babadi toch heel graag komen. Overigens niet als hij echt achterlijke financiële eisen heeft die niet passen bij zijn huidige status als voetballer. Dan is hij geen haar beter en moet je daar je vingers ook niet aan branden.

27-01-2024 12:28

GNBL +89854 moderator

Al kan ik het vertrek van Babadi wel iets beter begrijpen als je ziet dat hij Saibari en Til voor hem heeft en ze willen ook Tillman definitief overnemen. Maar als hij dezelfde bizarre eisen heeft dan ook lekker laten lopen.

27-01-2024 12:37

altijdlastig +1122

Het voelt een beetje als vlak voor de bruiloft met je jeugdliefde er met een net iets lekkerder mokkel vandoor gaan. Dan ben je dus eigenlijk al die tijd helemaal niet verliefd geweest. Maar gewoon een lege domme kneus.

27-01-2024 12:25

GNBL +89854 moderator

Wel erg specifiek dit. 😅

27-01-2024 12:26

altijdlastig +1122

dan had ik nog wel kleur haar en ogen genoemd ;)

27-01-2024 12:37

AjaxDeBesteClub +18786

Gewoon verbannen van de toekomst dit soort types. Laat hem maar op de blaren zitten.

27-01-2024 12:22

AFCACruijff14 +160980

Ajax moet zich nooit laten chanteren door dit soort figuren. Speeltijd eisen, haha. Ga maar lekker naar Engeland toe, maar accepteer dat je de volgende gaat worden in een lange rij met geflopte talenten die zijn weggekocht. Als je Ajax 1 al niet op eigen kracht denkt te bereiken, hoe verwacht je dan bij een Engelse topclub in de ploeg te spelen die ongelimiteerd geld en spelers hebben. Sukkel.

27-01-2024 12:12

4EVERAJAX +8363

Dit hele systeem maakt het (voor zaakwaarnemers) mogelijk om het zo te spelen. Dat gaat niet veranderen. Goed recht om t te proberen toch. Gaat ten koste van zo een talent. Helaas. Voorbeelden genoeg voor spelers om te zien wat er met voorgangers hun carrière gebeurde om voor geld te kiezen. Moet aan Bouy denken bijvoorbeeld. Brobbey had geluk. Misehouy moet gewoon goed nadenken en zelf keuzes maken, helaas z'n omgeving en nog (tr) jong om verstandig te zijn.

27-01-2024 12:20

DeKenner +9276

Dit soort reacties vind ik altijd zo kleinzerig. Ohh hij vertrekt bij Ajax, dús hij flopt of eindigt bij PEC…

Er zullen altijd voetballers zijn die slagen of floppen. Of ze nou bij Ajax vertrekken, bij Ajax blijven, of naar Ajax toekomen. Voor alle drie de situaties zijn er meer dan genoeg voorbeelden.

27-01-2024 12:23

AFCACruijff14 +160980

DeKenner, het is niet bepaald een publiek geheim dat de meeste talenten die Ajax (Maar ook Fey en PSV) verlaten zo voor hun twintigste nergens slagen, sowieso niet het stapje hoger dat ze toen dachten te kiezen. Die spelen over 3 jaar weer in Nederland maar dan bij clubs waar ze altijd op neerkeken.

27-01-2024 12:36

DeKenner +9276

Nee, het is net waar je de focus op legt. Het is niet persoonlijk, want ‘wij’ Nederlanders houden er gewoon van om te klagen en te wijzen naar mislukkingen. Er zijn echter ook voorbeelden van spelers die jong vertrokken en tóch slagen. Namen die me nu te binnenschieten:
- Nathan Aké - speelt bij Man City en Oranje op het allerhoogste niveau om de prijzen
- Donyell Malen - speelt bij Dortmund en Oranje ook op het hoogste niveau en op zich ook om de prijzen
-Ian Maatsen idem dito
-Brobbey, weliswaar met een omweg, komt er nu ook wel.
- Wat langer geleden Robin van Persie die de absolute wereldtop haalde.

En zo vergeet ik er vast een paar.

Ik wil maar zeggen dat er meerdere wegen naar Rome leiden. Als Misehouy bij Ajax blijft kan hij ook mislukken (zie Unuvar als voorbeeld..), maar als hij vertrekt kan hij ook zomaar slagen.

27-01-2024 13:23

AFCACruijff14 +160980

Malen had PSV nodig om bij Dortmund te komen.

27-01-2024 13:31

NW23 +5020

Dit zijn een paar namen in een hele lange lijst van spelers die jong vertrokken. Daarbij is op jouw lijst ook wel wat aan te merken.

Van Persie is heel vroeg vertrokken, maar heeft nog wel bij het eerste van Feyenoord gespeeld. Is niet als jeugdspeler vertrokken.

Brobbey idem dito en is daarnaast totaal mislukt daar. Het is dat Ajax een spits nodig had en het hem gegund heeft om terug te komen. Als Ajax hem niet terug had gehaald, was het zeer de vraag of we ooit nog van hem gehoord hadden.

Donyell Malen is gewoon mislukt in het buitenland en kwam met hangende pootjes terug naar Nederland (PSV). Toen pas is hij zich gaan ontwikkelen.

De enige die echt geslaagd is, is Aké en Maatsen lijkt aardig op weg. Van Persie is uiteraard ook geslaagd. Was niet echt een jeugdspeler meer, maar wel één waarvan velen vonden dat hij te vroeg was vertrokken.

27-01-2024 14:38

AFCACruijff14 +160980

Van Persie is inderdaad geen onbekende jeugdspeler geweest toen hij naar Engeland ging. Won met Feyenoord nota bene de Uefa Cup.

27-01-2024 14:47

DeKenner +9276

Klopt, en Brobbey heeft nu Ajax nodig. Het gaat erom dat ze niet geflopt zijn en niet bij PEC zijn geëindigd (nog niet in ieder geval). Dat zou Misehouy ook kunnen lukken. Of Rijkhoff, of Prince Aning, of Muzambo, of iedere andere jeugdspeler die verguisd werd omdat hij Ajax op jonge leeftijd achter zich liet.

Verder is het natuurlijk logisch dat jongens als Bouy en Mink Peeters door ons als supporters graag als argument worden genoemd richting een Misehouy.

27-01-2024 17:53

de echte causio +2260

Ik heb Misehouy een paar keer op de Toekomst zien spelen. In die wedstrijden speelde hij zoals hij zich nu buiten de lijnen gedraagt. Hij vind zichzelf erg goed, parasiteerde op andere spelers en was vooral met zijn eigen succes bezig.
Ik vind dat Ajax veel eerder en duidelijker moet omgaan met dit "soort" spelers. Topvoetballer worden betekent ontzettend veel investeren in jezelf, hoge eisen stellen aan je zelf en elke dag het beste uit jezelf halen. Als ik dan lees over Frtitz Jim dat hij bij Excelsior heeft geleerd dat je ook als je de bal niet hebt hard moet werken, als ik Misehouy zie voetballen , dan denk ik: hier is voor de opleiding nog veel te winnen.

27-01-2024 12:06

vandenhaas4 +15047

Eigenlijk zou jong ajax een goede overbrugging moeten zijn, maar als je die Vos hoort praten over dat het resultaat niet belangrijk is. Leren presteren is ook belangrijk.

27-01-2024 12:40

EinSteijn +4760

Mooi gezegd. Oud-spelers zoals Litmanen, die zich helemaal ten dienste van het team opstelden, zitten dit soort verhalen denk ook hoofdschuddend te lezen.

27-01-2024 13:17

Dolblij +44900

Goed verwoord.

27-01-2024 13:44

EinSteijn +4760

Weet niet of het aanbod van Ajax aan Misehouy nog staat, maar dat zou ik dan ook lekker intrekken. Lekker een half jaartje laten banken bij Jong en doordeweeks rondjes op de Toekomst laten rennen, en daarna hem veel succes wensen bij Lokeren/Pescara/Osnabruck.

27-01-2024 11:59

noppenkoning +41106

Misschien nog proberen te verkopen deze periode voor 2 ton ofzo

27-01-2024 12:00

Altijdindestraat +39828

Babadi doet hetzelfde met psv, dus vraag me af of het wel goed signaal is om juist hem te halen.

27-01-2024 11:58

Kryptonite +76738

Er is geen twijfel aan het talent van Misehouy of Babadi. Je moet altijd een slag om de arm houden want het kan een Ihattaren-scenario worden, maar het gaat bij die jongens niet om inzet tijdens de wedstrijden of niet meetrainen of iets dergelijks. Het gaat er meer om dat ze snel geld willen verdienen en daarom willen vertrekken. Nou als je Babadi een contract kunt laten tekenen van 5 jaar, dan kan je hem over 3 jaar oid verkopen voor veel geld (mits hij zich ontwikkelt), waarbij je rekening houdt met zijn persoonlijkheid en de verwachting dat hij niet zal bijtekenen. Prima toch?

27-01-2024 12:23

Dit is mijn club +10104

Lijkt me niet. Gewoon doorschakelen en geen energie steken in jongens die er zo in staan.

27-01-2024 12:25

DEELM +11891

Het is die jongens goed recht om ergens anders te gaan spelen. We leven in een vrij land en hij bevindt zich met zijn talent in een positie dat hij keuzes te over heeft. Fijn voor 'm, maar gedraag je alleen niet als een kleuter door belachelijke eisen te stellen aan Ajax voor een eventuele verlenging en houd Ajax niet aan een lijntje. Is gewoon zo ontiegelijk kinderachtig van z'n management ook. Ze zijn gewoon helemaal los gekomen van de realiteit en denken dat t allemaal normaal is. Zorgwekkend!

27-01-2024 11:58

Altijdindestraat +39828

Hij weet iets meer... Wat een smurf is het ook, waarom die frikandel nog aandacht krijgt is de grote vraag.

27-01-2024 11:56

Chalana1984 +4393

Als dit verhaal waar is en hij stelt inderdaad die eisen: gewoon laten gaan. Moet zien of hij het met die houding elders gaat maken.

27-01-2024 11:54

Orangesoul +5980

In Ajax1 speelt er ook een jeugdspeler bij wie dit wel is gelukt: een basisplaats opeissen en miljoenen verdienen! Structureel slecht spelen, fouten maken en toch weer elke week in de basis staan en de grote meneer uithangen! Je kan t proberen toch als Misehouy zijnde...

27-01-2024 11:52

xstaniox +15036

Als Mike nou echt ballen had, zou hij zeggen dat het al zeker is dat hij vertrekt.
De ballen die de AS leden zeg maar wel hebben

27-01-2024 11:51

BattieSr +2400

Wat een ziener die Verweij zeg!!

27-01-2024 11:47

FransHoek +8960

Psv of Feyenoord zal hem wel over 2 jaar oppikken

27-01-2024 11:46

Kryptonite +76738

En daarom moeten wij nu proberen om Babadi te halen. Kunnen we PSV een keer 'eerder naaien'.

27-01-2024 12:25

noppenkoning +41106

Dat artikel van AS twee dagen geleden, wat was dat nou precies?

27-01-2024 11:45

Ibuprobrimovic +4600

Joh, dat wist nog niemand

27-01-2024 11:43

SCHREUDERNOPARTY +2489

weer een carrière verpest voordat die überhaupt is begonnen, met deze kut mentaliteit kom je er bij geen 1 club niet

27-01-2024 11:43

AjaxDeBesteClub +18786

Waarom halen we Unuvar niet terug? Die is beter dan Hylnsson en Misehouy.

27-01-2024 11:43

TeringHenkie +28261

Je kunt niet zomaar iedereen terughalen in de winterstop!!

Dat Excelsior daar aan mee heeft gewerkt is mooi maar dat hoeven ze niet te doen.

27-01-2024 11:45

AjaxDeBesteClub +18786

Dat is waar. Maar als Unuvar ooit een kans heeft op speeltijd is het nu. En als hij ergens kan slagen dan is het bij Ajax. Hij heeft wel kwaliteiten hoor.

27-01-2024 11:47

TeringHenkie +28261

Lekker laten gaan, dit zijn geen winnaars en komen nooit aan de top. Dat heeft Ajax goed gezien.

Babadi binnen hengelen en dan ga je er nog op vooruit ook want die is stukken beter en verder in zijn ontwikkeling .

Hoop trouwens wel dat Ajax hem ook geen plek meer geeft in JA, want we moeten bouwen op jongens die volgend jaar ook nog bij ons zijn!

Excommunicado Misehouy!!

27-01-2024 11:41

AjaxDeBesteClub +18786

Geef Vink of Gorter maar een kans op zijn plek.

27-01-2024 11:44

Polifinario +2095

Als hij inderdaad eist dat hij in het eerste moet spelen, dan kun je er niks mee en kun je niet anders dan afscheid nemen. Waarschijnlijk gek gemaakt door z’n omgeving.

27-01-2024 11:36

Nr.10 +110947

Denk dat het vooral over geld gaat. Als hij straks naar Utrecht gaat, net als Quinten Timber deed, om daar een jaar alles te spelen, dan weet je dat het om de speeltijd ging. Maar ik heb zo’n vermoeden dat hij juist naar een grote club gaat waar hij veel meer gaat verdienen, in het tweede gaat spelen en eerst een paar keer verhuurd gaat worden.

27-01-2024 11:41
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.