Geduld Ajax raakt op; Misehouy traint niet meer mee met Ajax 1

door Jon van Dam 546

Bron Voetbal International

Geduld Ajax raakt op; Misehouy traint niet meer mee met Ajax 1

door Jon van Dam 546

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Gabriël Misehouy traint niet meer mee met het eerste elftal van Ajax, zo meldt Voetbal International donderdag. Volgens het medium raakt het geduld van Ajax op omdat het talent zijn aflopende contract nog niet heeft verlengd.

Ajax probeert al enige tijd om Misehouy langer aan de club te binden. Het 18-jarige talent beschikt nog over een contract tot de zomer van 2024. Voetbal International schrijft dat Ajax de middenvelder een contractvoorstel voor 3,5 jaar heeft gedaan. Echter zou er geen reactie op zijn geweest.

Eerder op de donderdag schreef Ajax Showtime dat Misehouy nog altijd inzet op een langer verblijf in Amsterdam. De reden dat de creatieveling nog geen krabbel heeft gezet onder een nieuwe verbintenis, is het perspectief bij Ajax 1. Onder Maurice Steijn zat Misehouy nauwelijks bij de wedstrijdselectie van de hoofdmacht. Na de winterstop werd hij door John van 't Schip beloond met twee oproepen voor de wedstrijdselectie. Zo zat hij op de bank tegen Go Ahead Eagles en RKC Waalwijk.

Interesse Babadi en Rijkhoff

Voetbal International geeft aan dat de situatie rondom Misehouy niks te maken heeft met de belangstelling voor PSV-speler Isaac Babadi. De talentvolle middenvelder is inderdaad in beeld bij Ajax, maar zou een flink bedrag aan tekengeld eisen. Ajax doet er momenteel wel alles aan om oud-jeugdspeler Julian Rijkhoff terug te halen. Het eerste bod werd door zijn club Borussia Dortmund afgewezen, maar Ajax heeft er vertrouwen in dat Rijkhoff nog deze winter terugkeert in Amsterdam.

Lees meer over:
Plaats reactie

Bals +3762

Als AJAX een marktconform bod heeft neergelegd dat past binnen de huidige salarishuisregels gepaard aan een duidelijk ontwikkelplan naar het gewenste EEN niveau en het totaalplaatje is de jeugdspeler niet goed genoeg, dan gaan de wegen scheiden. Na nummer 14 was en is niemand groter dan de club. Wat niet wegneemt dat het BETAALD voetbal is en de speler het volste recht heeft om zich heen te kijken en keuzes te maken. Zoals het AJAX recht is om te zeggen tot hier en niet verder. Nu nog het beleid consequent blijven uitvoeren.

27-01-2024 10:18

Cello +52796 moderator

Een quote uit de media:
In de onderhandelingen met Misehouy speelt geld een rol. “Wat Ajax in het verleden ook verkeerd heeft gedaan, is contracten van zeven à acht ton uitdelen aan talenten. Misehouy heeft een goede vriend bij Ajax die zo'n contract heeft ondertekend. Dat doet Ajax nu niet meer. Hij verwacht meer geld en dat gaat Ajax hem niet betalen.

Dat is dus wat ik in het verleden bedoelde met dat die forse contracten een precedent zouden scheppen. Dat bij onderhandelingen in de toekomst verwezen zou gaan worden naar eerder toegekende salarissen in contracten van spelers.
En als zo'n speler niet begrijpt òf niet wilt begrijpen dat de tijden veranderd zijn....dan krijg je dus dit wat we vandaag de dag meemaken met nu Misehouy.
Positieve voor toekomstige onderhandelingen is dan weer wel, dat inmiddels duidelijk is dat het verleden met 'grote contracten' voorbij is en dat men vanaf nu weet waar men aan toe is en dus niet meer hoeft 'tijd te rekken' in de hoop dat Ajax door de knieën zal gaan. Die tactiek zal niet meer werken.

27-01-2024 00:19

AjaxPositivo +6946

Wie zou die vriend dan zijn? Vos? Of Setford?

27-01-2024 00:32

Cello +52796 moderator

@AjaxPositivo

Your guess is as good as mine!. Wellicht dat anderen het wel weten op AS.
Ik gok, aangezien deze aanbieding er al enige tijd ligt, dat het iemand is die vóór afgelopen zomer, vóór zeg maar Mislintat kwam, 18 jaar werd en dus ging verlengen....

27-01-2024 00:40

Frenkiebaasdejong +22

Ik denk wel dat het mes aan twee kanten snijdt... zeker, zon gozer lijkt alle realiteitszin kwijt te zijn. En we moeten onze oren niet laten hangen naar dit soort verwende mannetjes... Aan de andere kant: ik vraag me wel af bij dit soort jongens waarom zij niet meer minuten bij het eerste krijgen. Zo worden zij ook gestimuleerd en kunnen het gevoel krijgen er dichtbij te zitten. Ik moet bekennen dat ik misehouay niet heb gezien en daarmee weinig over zijn potentie kan zeggen. Maar de potentie is er wel, als ik velen mag geloven. Ik heb al jaren lang het gevoel dat er bij Ajax toch meer tijd wordt gegund aan jongens die minder talentvol lijken te zijn. Zijn zij mentaal beter, of lopen zij wat makkelijker in de pas? Waarom krijgen Banel en Hlynsson alle kans? Ik heb het bij hen beiden echt nog niet gezien. Of maakt misehouay zich echt al tijden onmooglijk bij de club of zoiets? Neemt niet weg dat dit onnozele gedrag van hem nergens toe gaat leiden. Ja, tot een transfer naar het buitenland. Om vervolgens tot in den vergetelijkheid te raken...

26-01-2024 13:16

Muddy +2427

Een factor zou kunnen zijn dat je onervaren meestal brengt als je een comfortabele voorsprong hebt en de laatste keer dat dat gebeurde kan ik me niet herinneren. Nou ja tegen RKC, maar toen waren de wisselmomenten op.

26-01-2024 14:48

Cello +52796 moderator

@Frenkiebaasdejong

Het is niet zo moeilijk eigenlijk. Eerst was ie er nog niet klaar voor (vorig jaar), vanwege ook dat er andere optie's de voorkeur kregen. Dit jaar kwam ie, als ik het goed heb wel in aanmerking maar raakte voor die tijd al geblesseerd en sinds zijn blessure tot aan nu weigert hij een contract te tekenen en wijst veel zo niet alles erop, dat hij pas wilt tekenen wanneer hij speeltijd krijgt. Tsjah, als dat waar is dan ruikt het wel een beetje naar een soort van chantage.
Een jongen als Banel, die de meesten onder ons duidelijk minder vinden, krijgt wel een kans omdat Misehouy dus niet wilt tekenen. Als bijv. Misehouy vorige week getekend had dan ben ik wel haast overtuigd, dat niet Banel maar Misehouy de kans had gekregen en was gedebuteerd.
En Ajax is verre van gecharmeerd over de manier van handelen op dit moment van Misehouy en zal vhSchip wel meegegeven hebben om Misehouy niet op te stellen. En nu gaan ze dus een stapje verder deze week, waarbij hij ook niet meer mee traint met Ajax-1. Het geduld is op. Niet tekenen betekent dat ie deze zomer transfervrij kan vertrekken en om die reden (dat ie transfervrij is) kan hij bij zijn nieuwe club ook een veel hoger tekengeld opstrijken....dit omdat dan die nieuwe club geen transfersom hoeft neer te leggen. Dat tekengeld kan dan in de miljoenen lopen hè?. En ook voor de zaakwaarnemer is het lucratief, want die kan ook een hogere commissie opstrijken.
En als je voor Ajax niets kan opbrengen (vanwege transfervrije status) moet je ook niet meer tijd, geld en moeite steken in een jongen, die er straks in augustus niet meer is. Dan kan je die tijd en moeite beter besteden aan iemand, waarop je straks in augustus wel kan rekenen als Ajax zijnde.,

26-01-2024 23:08

Ajax34 +3979

Als er een goede kans is om vast bij het eerste te komen voor de jonge tallenten dan is het wel nu.
Maar je moet die kans wel willen pakken natuurlijk. Tenzij je een zak geld en op een zijspoor belanden belangerijker vindt.

26-01-2024 12:25

BasseyAdriaan33 +13604

Het werd hoog tijd dat Ajax zich zo gaat opstellen. Oren niet meer laten hangen naar hongerige geldbeluste 16-18 jarige jongetjes die op hol worden gebracht door nog ergere geldbeluste zaakwaarnemers.
Het is graag of niet! Het zegt ook heel veel over zo’n jongen zelf, hoe graag wil je bij Ajax in het eerste spelen of hoe graag wil je zoveel mogelijk geld binnen harken ten koste van je carrière.

26-01-2024 12:01

Matts +2124

Die heeft nooit de intentie gehad om bij te tekenen joh. Hij zegt alleen maar dat hij wil bijtekenen om er meer geld uit te halen en om evt. een beetje goodwill te kweken bij de achterban. Lekker laten gaan. Het zoveelste toptalent dat zijn talent verkwanselt. Waarschijnlijk gaat hij over een jaar of 3 naar PSV. Next!

26-01-2024 11:22

KarimB +11191

Nee joh. PSV zou nog goed zijn. Denk eerder RKC via omzwervingen bij kasimsampa en Arik Saloniki

26-01-2024 12:20

Matts +2124

Ja, maar bijvoorbeeld Bergwijn en Malen zijn ook nog bij PSV beland. Vind het wel typisch iets voor hen, aangezien ze nooit iets zelf kunnen bedenken.

26-01-2024 13:00

KarimB +11191

Mwah. Ik heb niks met PSV maar vind ze niet perse niks zelf kunnen bedenken.

26-01-2024 14:36

timliefaart +6

dan toch niet, veel plezier bij Mac. CIty 4,

26-01-2024 10:11

Torman +1975

Lekker laten verzinken in het geldwolven gedrag van hem én zijn familie. Bijna 2 mil eisen las ik ergens, wat gaat er mis in t hoofd bij die jongens denk je dan he

26-01-2024 10:10

Koekie87 +20962

Op basis waarvan zou die jongen recht hebben bij Ajax op 2 miljoen euro. Heeft hij al een aantal wedstrijden in het eerste gespeeld, is hij ondertussen al een onbetwiste basisspeler. Met dat soort eisen zou hij in een klap net onder de grootverdieners belanden zoals Bergwijn, Brobbey en Berghuis. Als je zo een jongen als Hato 2 miljoen zou geven op jaarbasis dan zou ik dat nog enigszins begrijpen maar bij deze jongen absoluut niet.

26-01-2024 10:38

Holadieje +5874

Heel goed, tot hier en niet verder

26-01-2024 09:22

Joodhannus73 +3579

Wat een negativiteit. De jongen presteert gewoon hartstikke goed. Meest crestieve en veelbelovende talent in de opleiding. Twee klasse beter dan Hlynsson, alleen die is wat ouder. Hij wil gewoon waardering krijgen. Axel van Dongen mag zijn schoenveters echt niet vastmaken. En die debuteert wel?! Taylor mag elke week blijven prutsen? Ik vind het gewoon oliedom van Ajax. Er is iets in hem gebroken. Als je weet dat je de beste bent (dat is hij van zijn lichting) en je krijgt structureel geen kans, dan ga je weg. Dit soort typische Ajax spelers moet je koesteren. Hij gaat het op 100% goed doen bij een andere club tzt. Dit is een Lobotka 2 verhaal. Mismanagement van de bovenste plank. In de categorie Ziyech niet laten debuteren in Oranje (veel te laat een poging doen) en uiteindelijk achter het net vissen. Kapitaalvernietiging!

26-01-2024 09:08

Petterson +24814

Bullshit. Ajax heeft hem een prima contract geboden en perspectief. Hij wil puur het onderste uit de kan halen. Prima. Maar als Ajax moet je niet te gek doen met dit soort spelertjes. Zal in mijn overtuiging altijd een lichtgewicht blijven.

26-01-2024 10:05

Torman +1975

Wat een kolder. Dit soort gasten verzieken je jeugdopleiding. Gun hem Almere City over 4 jaar met zo’n houding. Nooit vergeten wat Ajax je allemaal heeft gegeven en geleerd pik

26-01-2024 10:10

Koekie87 +20962

Ik hoor jongens zoals Hato, Hlynsson en zelfs Fitz-Jim anders niet janken over zaken zoals een perspectief of een plan. Maar schijnbaar hebben die dan een hele andere mentaliteit dan deze jongen die gaat lopen janken. Bewijs je lekker op trainingen en zorg dat een trainer absoluut niet om jou heen kan. Aan dit soort geouwehoer heeft helemaal niemand wat.

26-01-2024 10:41

Hunkelaars +3365

Dit soort jongens met deze mentaliteit moet je gewoon afscheid van nemen.
Die kom je weer tegen na een paar mislukte avonturen.
Bij deze gasten wil de hele familie meevreten, dus lekker laten gaan.

26-01-2024 21:57

ck69 +13050

"Hij wil gewoon waardering krijgen"

Ja... in geld.

Als hij bijtekent gaat hij sowieso spelen (had hij misschien al basis gestaan), maar het gaat hem en z'n familie alleen om geld.

26-01-2024 10:48

NoPants +7451

Afgelopen zomer 18 geworden, mocht mee trainen met het eerste en zat al eens bij de wedstrijd selectie. Raakte toen geblesseerd dus speelde helemaal niet. Nu is die weer fit maar heeft hij nog maar een contract voor een paar maanden. Nu snap ik wel dat ajax zegt eerst bijtekenen en dan komt je kans.

Hij kan wel Vos aandragen, maar die kreeg minuten nádat hij voor 5 jaar tekende. Als je hem nu speelminuten geeft dan is dat alleen positief voor zijn onderhandelingspositie met city ofzo, maar niet voor ajax.

26-01-2024 11:43

BasseyAdriaan33 +13604

Die jongen presteert hartstikke goed?
Speelt leuk in de KKD en heb je gezien waar jong Ajax staat? Doet het niet meer dan gewoon aardig…. Niets staat vast dat hij een onbetwiste basis speler zou zijn. Als je nu al zulke belachelijke eisen stelt, zegt het genoeg over zijn geestelijke gesteldheid.
Absoluut niet waard om belachelijke salarissen te eisen.
Opgerot met dit soort misselijke geldbeluste jongetjes

26-01-2024 12:02

Techno303 +2515

Hij wil gewoon waardering krijgen? Hoor en lees eens wat je schrijft!

Als de wereld zo zou werken, wat het helaas bij ons wel gedaan heeft, krijgt iedereen een contract van heb ik nou daar…

Dit snotjongen komt net kijken, talent of niet, waardering dwing je af door niet je banktegoeden en je bling te laten spreken, maar je voeten. We zitten namelijk bij een voetbalclub en niet een zielig Instagram groepje!

Waar is de waardering voor onze club vanuit dit jong?!

27-01-2024 07:17

Techno303 +2515

Dit soort gasten leren het niet en geloven echt dat ze de nieuwe Messi zijn. Geld, geld en geld

Dus snel laten gaan jammer joh

26-01-2024 06:16

debetweter +10060

Geld, geld en geld idd of spelen. Ze willen een garantie op minimaal 1 van de 2. Hato breekt wel door op jongere leeftijd, Hlysson is niet veel beter en een goed alternatief is er niet. Ook word hij steeds niet opgesteld in Ajax 1. Zal wel met zijn mentaliteit of kwaliteit te maken hebben, maar probeer dat maar eens aan iemand te vertellen. Dit soort jongens zijn gewend dat ze overal waar ze komen voetballen de beste zijn, daar gaan ze in geloven. Kan zorgen voor arrogantie en maakt ze dan ook makkelijk te manipuleren met geld, geld en geld en/of zaakwaarnemers met hetzelfde belang. Best logisch toch? Ik sta er nog steeds wel voor open om lekker in het buitenland te gaan werken, zeker als ik nog meer mee ga verdienen.

26-01-2024 09:01

Frans.M +341

Dood moe van DIT soort, iedere keer gezeik om geld zodra het contract getekend moet worden ivm leeftijd.
Ajax steekt tijd en behoorlijk wat geld in dit tuig en net even teveel is daar nul respect voor. 9 van de tien keer van uit hun opvoeding niet omdat er geld moet komen voor de rest van de familie die ook onderhouden moet worden.
Heb het nog enigszins netjes proberen te verpakken, maar in mijn optiek beginnen deze zaken wel heel erg op te vallen.

26-01-2024 05:07

TheSpecialOne +8820

Ja, Want iedereen met een kleurtje is arm en woont in een achterstandswijk. Das war einmal!
De tijden zijn inmiddels veranderd, maar kennelijk ben je blijven steken in dit soort nare vooroordelen.

26-01-2024 08:07

KingJames23 +11422

Waar noemt Frans een kleurtje dan? Jij legt hem nu woorden in de mond die hij niet geschreven heeft.

26-01-2024 13:16

TheSpecialOne +8820

Wat voor kleur heeft Misehouy? De context is wel duidelijk. Kan Frans soms niet zelf praten of ben jij zijn officiële woordvoerder? Dit zou een en ander verklaren.

26-01-2024 13:32

Wobbo +11146

Waarschijnlijk heeft Frans.M gewoon gelijk hoor.

26-01-2024 19:56

Hunkelaars +3365

Wel toevallig dat dit soort gasten die benoemd met een kleurtje altijd het meeste gezeik hebben. Voorbeelden ga ik niet noemen, maar zijn alom bekend.
Het percentage uitkeringstrekkers kun je zo opzoeken bij het CBS hoor.

26-01-2024 22:01

Frans.M +341

Zowel blank als niet blank moet onderhouden worden tegenwoordig of leef jij onder een steen tegenwoordig. Ik zeg maar even bewust niet blank want dan komt er weer komentaar van gasten zoals u.
Wel is het inderdaad zo dat de jongens die snel willen doorschakelen vrij vaak niet blank zijn, laat dat even tot u bezinken en stel dan ook meteen de vraag aan jezelf waarom dat zo is. In mijn optiek kan het verschillende oorzaken hebben zoals van huis uit met een doel van de ouders, altijd in armoede geleefd hebben of gewoon geld belust, zeg het maar ik weet het niet maar laten we mekaar geen mietje noemen om ook daadwerkelijk te constateren dat het wel net even meer en net even dit soort zaken naar boven komen drijven op hun jonge leeftijd dat bij de blanken jongeren. Wellicht is het antwoord wel dat de blanken jongeren nuchterder zijn of zo?
Geen idee hoor maar ze blijven langer hangen over het algemeen.

28-01-2024 03:00

TheSpecialOne +8820

Misschien heeft het meer te maken met het feit dat de ''niet-blanke'' jongens zich niet meer het kaas van het brood laten eten en minder met het in armoede opgegroeid zijn of op geld belust te zijn.
Toen De ligt op zijn achttiende naar Juventus vertrok, is hij heel bewust overgestapt naar Raiola om een gigantisch salaris van maar liefst 12 miljoen voor hem te bedingen. Nu verdient diezelfde De Ligt bij Bayern tussen de zeventien en negentien miljoen per jaar. Frenkie de Jong verdient minimaal 18 miljoen per jaar bij Barcelona omdat het door bonussen nog verder kan oplopen. Blanke jongens nuchterder?! Laat me niet lachen.

28-01-2024 15:15

NW23 +5020

Goed zo!

Echt weg met dit soort gasten. 'Plan', 'speeltijd'. Allemaal woorden voor de bühne. Als Ajax geen plan plan heeft, bieden ze je geen contract aan.

Goed dat Ajax zich niet laat misbruiken. Volgende stap moet zijn uit de selectie bij Jong Ajax. Je neemt geen buitenlandse zaakwaarnemer als je wil blijven.

26-01-2024 00:34

STYD +1

Betere prof ook? Of beter talent? Wil je nu betere profs die elke hard werken of betere talenten die er niet voor gaan?

26-01-2024 00:29

caspervans +5336

Tja, volkomen terecht. Hij moet het laten zien op de trainingen, in oefenwedstrijden en bij Jong. Niet alleen met goals en mooie acties, maar ook in z'n mentaliteit en z'n voetbalgogme. Prima beslissing dit lijkt me. Maar dan hopelijk ook geen minuten meer bij Jong, als 'ie toch niet wil gaan voor onze club, ook geen talenten in de weg staan alsjeblieft.

26-01-2024 00:24

STYD +1

Jong Ajax heeft 22 wedstrijden gespeeld en alle wedstrijden waarin Misehouy (18 jaar) is begonnen hebben ze niet gewonnen. Eerst maar presteren voordat je gaat eisen. Deed Frenkie de Jong ook niet en debuteerde ook pas op zijn 21ste en de rest is history.

26-01-2024 00:22

TeringHenkie +28225

Ajax doet gewoon geen zaken met zwaar omstreden zaakwaarnemers en daar hebben ze gewoon gelijk in. Ook al kost het hun een redelijk talent.

Het is geen Nouri…van de Vaart of Donny niveau voetballer dus er is niets aan verloren.

25-01-2024 23:44

TheSpecialOne +8820

Donny is geen topniveau. Hij speelt nu slechts mondjesmaat bij Frankfurt.

26-01-2024 08:09

KingJames23 +11422

Donny staat gewoon in de basis bij Frankfurt. Hij wordt alleen na ongeveer een uur gewisseld omdat hij nog 90 minuten kan spelen.

26-01-2024 13:17

AFCA22 +2439

Off: morgen groot nieuws verwacht volgens SkaffaNeres! Marokaanse Nationaliteit geeft hij aan. (Geen Ziyech)

25-01-2024 23:07

RFHK +12871

Skaffa heeft helemaal geen bronnen..

25-01-2024 23:10

AFCA22 +2439

Volgens mij is KlerryHunstra (Hamstelaar) zn bron. Zat laatst wel goed met Henderson en ook het nieuws over Forbs had 'ie er al opgezet

25-01-2024 23:20

AFCA22 +2439

Maar eens hoor trouwens. Het blijft wel een beetje een vaag account. We gaan het zien morgen :)

25-01-2024 23:21

RFHK +12871

Jij bent zeker "De Ajax Tacticus" op Twitter?

25-01-2024 23:27

AFCA22 +2439

Haha nee ben ik niet. Ik plaats sowieso nooit wat op twitter ook. Kijk er alleen rond deze tijd op bij Fabrizio Romano, Tim van Duijn en accounts als Klerry en Skaffa enzo.

Edit: Haha wel zelfde foto zie ik nu indd !

25-01-2024 23:46

RFHK +12871

Haha ja vandaar dat ik het dacht! Zelfde profielfoto en op hetzelfde moment een tweet over mogelijk nieuws uit Marokkaanse hoek.

26-01-2024 08:25

Popper +597

Mazraoui huren wellicht?

25-01-2024 23:30

Suarez16_ +9171

Zou mooi zijn. Trippier misschien die kant op.

25-01-2024 23:36

AFCA22 +2439

Las dat Bayern ook met Boey bezig is van Galatasaray. Mits fit is Mazraoui altijd een aanwinst natuurlijk!

25-01-2024 23:50

Hunkelaars +3365

Mits fit is het grootste probleem, dus niet aan beginnen.

26-01-2024 22:03

AjaxHato +4612

Marokaanse rechtsbuiten en t is geen Ziyech.
Ben benieuwd
Of een Marokaanse linksback.

25-01-2024 23:56

Dutch Schaefer +6097

Een rechtsbuiten zou wel het vertrek van Forbes kunnen verklaren. We gaan het zien.

26-01-2024 08:48

AjaxHato +4612

Mohamed Harmony?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1163787/ajax-aast-op-marokkaans-wonderkind-hamony.html

26-01-2024 00:29

vandenhaas4 +15028

Harmony. Voor de naam alleen al moet je het doen. Zit er meteen muziek in je aanval.

26-01-2024 08:31

Hunkelaars +3365

Daar hebben we er genoeg van, dus laat maar.

26-01-2024 22:03

8bier +478

Ajax
Juventus
Fulham
Freiburg
Cambuur
Eindhoven
Zalamek
FCJ Hanoi 2012
Tyrek Mosnaer
FC Tomtomsk

Zo'n carrière zal het wel worden

25-01-2024 23:04

vandenhaas4 +15028

Ja en dan bij Tomtomsk een interview geven en zeggen dat Ajax altijd mag bellen.

26-01-2024 08:33

Chrismokum020 +16369

Wie denkt Babadi wel niet dat hij is met zn tekengeld? Je mag iemand op zn bloten knieën bedanken dat Ajax interesse heeft broekie. Die mentaliteit van tegenwoordig is om te kotsen. Lekker wegblijven bij onze mooie club en dat geldt ook voor Misehouy. Zoveel eisen nu al, shirt niet waard man

25-01-2024 22:53

Cello +52796 moderator

@Chrismokum020

Bij vrijwel iedere inkomende transfer is er sprake van tekengeld. Dat op zich is dus niet zo bijzonder. Wat het mogelijk wel bijzonder maakt, dat zou zijn als ie een dermate hoog tekengeld vraagt, dat in vergelijk met andere transfers buitensporig genoemd kan worden. Maar.... dat is het goedrecht van die jongen!. Vragen kan altijd, krijgen is of valt dus nog maar te bezien...., maar dat is ook onderhevig aan onderhandelen. En als je dan beide (club èn speler) weinig of geen 'water bij de wijn' wilt doen zal het dus ook op tekengeld kunnen klappen, ja zelfs als je eerder al wel overeenstemming had over duur contract en alle andere voorwaarden incl. salariswens.

Afwachten dus maar....

26-01-2024 01:00

Chrismokum020 +16369

Snap ik hoor, maar dat er hoog ingezet wordt staat me al niet aan. Ventje speelt niet eens bij psv momenteel dus mag blij zijn als hij het bij de grootste club van NL mag laten zien

26-01-2024 09:37

Steffenhagen +37732

Dit gaat gewoon over geld . En daar kiest hij en zijn familie nadrukkelijk voor . Prima, maar dan niet zeiken over je kansen in het eerste . Wees dan een vent en zeg waar het echt over gaat . Oh ja en bij elke club die je nu gaat kiezen zullen je kansen op het eerste veel en veel lager zijn dan bij Ajax . Tot ziens bij PEC Zwolle

25-01-2024 22:44

Ajaxlee +5558

Geld of gebrek aan perspectief. De reden maakt niks uit. Het zou eeuwig zonde zijn om een van de grootste talenten (van zijn lichting) te verliezen.

25-01-2024 22:20

Rolo +13590

Alleen niemand is groter dan de club.... iets terug doen voor de club die je gebracht heeft waar je nu bent is wel het minste.

25-01-2024 23:02

Techno303 +2515

Gebrek aan respect naar de club

26-01-2024 06:35

Arieajax +1153

Ballenjongen van maken

25-01-2024 21:58

YRGI +32891

Misehouy is ook gewoon veel beter dan Hlynsson...

25-01-2024 21:53

Koekie87 +20962

Denkt van 't Schip toch anders over.

25-01-2024 22:01

YRGI +32891

Ja maar die vindt Martha en Banel ook goed genoeg.

25-01-2024 22:02

Koekie87 +20962

Ben het ook niet eens met alle keuzes van van 't Schip maar eigen jeugd he dus dat verkoopt lekker.

25-01-2024 22:04

Cello +52796 moderator

@YRGI

Wanneer Misehouy al weken, zoniet maanden geleden al getekend zou hebben dan had je Banel bijv. niet zien debuteren, want dan had ie Misehouy wel laten spelen.

En als de tactiek van Misehouy is dat ie eerst minuten wil maken in Ajax-1 alvorens hij zijn krabbel onder een nieuw contract zet....dan ruikt dat naar een soort chantage èn moet je niet raar opkijken, dat daardoor De Lange vhSchip heeft opgedragen om Misehouy voorlopig niet te laten debuteren èn nu schijnbaar dus ook heeft opgedragen om hem niet meer te laten meetrainen zolang hij niet bijtekend.
Ik denk dat het logisch is, dat men zich bij Ajax niet onder druk wil laten zetten door een speler, die op deze manier zijn zin wil doordrukken.
Zou je namelijk eraan toegeven, dan schept het een precedent en heb je straks veel meer spelers, die dit gaan doen..... dan is echt het hek van de dam. Dat kan gewoon niet!.

26-01-2024 01:11

YRGI +32891

Ach ja, dan ook niet klagen als hij zo ergens anders speelt.

27-01-2024 02:15

Hunkelaars +3365

Misehouy is een geldbewuste clown met zijn familie als publiek.
Hlynson zit gewoon een betere kop op zonder gezeik.

26-01-2024 22:06

YRGI +32891

En veel minder talent.

27-01-2024 02:15

nlvcmn +5806

Tja Misehouy… Ik heb de afgelopen jaren veel van dit soort ‘supertalenten’ langs zien komen .

Het lijkt wel alsof de talenten waar minder bombarie om is in de jeugd het uiteindelijk redden in Ajax.

Ik schaar hem in hetzelfde rijtje als Unuvar, Hansen, Nouri (Stay strong) en die Bounida waar je ook niks van hoort.

Leuk in de jeugd, maar tekort voor Ajax 1

25-01-2024 21:53

Koekie87 +20962

Afgelopen zomer werd Salah-Edinne volgens een aantal Ajax watchers op deze pagina nog vergeleken met Mazraoui, Zelfde geld voor Unuvar die het allemaal wel even zou laten zien of een Fitz-Jim.

25-01-2024 22:00

Ajaxlee +5558

Persoonlijk had ik ook meer van ASE verwacht. Toch blijf ik het bijzonder vinden dan Martha de voorkeur krijgt boven ASE die zich volledig op de positie op het middenveld lijkt te focussen.

25-01-2024 22:14

thelordjoshua +10641

De vergelijking Anass met Mazraoui is helemaal niet zo gek, jij bekijkt vanuit een heel oordelend momenteel standpunt, maar hoeveel wedstrijden heeft hij nou écht kunnen meedoen? Na de teringzooi met Steijn 0. Dus hoe kan je hem nou echt beoordelen. Meer uit zijn tijd van Jong en Twente dan bij ons afgelopen halve seizoen, het is niet alsof wij dit jaar zwaardere potten hebben gehad dan hij bij Twente of Jong. Excelsior, RKC, etc zouden net zo goed KKD kunnen spelen. Je snapt mn punt. Mensen onderschatten vertrouwen, omgeving en het mentale aspect, de focus in voetbal ligt heel ergens anders tegenwoordig.

25-01-2024 22:22

Okocha078 +13648

Als we met een dubbele 6 zouden spelen, ASE en Henderson heb ik zelfs nog wel vertrouwen in hem. Bij Twente was hij op het middenveld vaak echt goed. Lijkt ook een stukje onzekerheid of spanning bij ons.

25-01-2024 22:25

UwSchipper +5591

Ik vind ASE gewoon goed en acht hem op termijn OK voor het eerste.

25-01-2024 22:56

Rolo +13590

Alleen... OK is niet goed genoeg voor Ajax. En dat is zonde voor dit soort spelers. Lekker naar een middenmotor in de ED gaan en doorgroeien door minuten te maken.

25-01-2024 23:05

Yeshyeshyall +10920

Ja heel vaardig aan de bal Salah Edinne, verdedigend niet goed genoeg helaas. We hopen altijd dat er een nieuwe godenzoon opstaat, zoals met Hato nu en Gooijer. Dat is toch ook het allermooiste? Daarom worden ze soms wat te veel gehyped, afgelopen jaren onder Ten Hag.
was de stap naar het eerste ook wel erg groot aan het worden, inmiddels is dat verre van het geval. Daarom vind ik de reden die Misehouy geeft over perspectief ook niet echt geloofwaardig. We hebben echt goed talent nodig, het team is jonger dan ooit en er debuteren steeds spelers. Gebrek aan perspectief is dan echt geen argument lijkt me. Er is meer perspectief dan ooit. Uiteraard chanteert Ajax net zo hard als Misehouy en ik zie hem liever blijven maar snap wel dat het onhoudbaar is. Als Ajax met dit soort wensen gaat meebewegen krijg je een gekke situatie. Voor Misehouy is het een enorme gok. Kan overal terecht maar speeltijd is een heel ander verhaal. Je bent gewoon handelswaar voor veel van die clubs, en leuk als je zo extreem goed bent dat je doorbreekt maar zo niet, dan ben je 4 miljoen euro ofzo die ze gratis binnen zien wandelen. Misehouy is vast goed genoeg maar als je wilt blijven dan zou ik dat zeker doen want de weg om Ajax heen is hoogstwaarschijnlijk veel langer en onzekerder

26-01-2024 07:53

vandenhaas4 +15028

Nouri past niet helemaal in het rijtje natuurlijk maar eens met het principe.

26-01-2024 08:34

MarkP +21515

Laten gaan deze diva, wordt sowieso niks bij ajax met deze jongen als hij zon mentaliteit heeft.

25-01-2024 21:50

Cello +52796 moderator

@Mark.P

Ik vermoed ook, dat met deze mentaliteit het gelijk ook de laatste keer is dat ie bij tekent. Dat kan je nu al aanvoelen. En tegen de tijd dat er weer gesproken moet gaan worden mbt een nieuw contract kan je al bijna nu uittekenen, dat ie dan zich uit z'n contract laat lopen. Dan kost ie voor een nieuwe club géén transfersom (alleen opleidingsvergoeding) èn kan ie, juist omdat er geen transfersom betaald hoeft te worden een veel hoger tekengeld ontvangen. Dat wil zo'n jongen wel even meepakken, dat voel je nu al, dat Ajax dan een flinke transfersom mis loopt, dat boeit zo'n jongen totaal niet!.

26-01-2024 01:24

CruijffiaansNouriaans +4425

Jezus ik snap echt niet dat dit soort gastjes niet snapt dat als je 3 jaar Ajax 1 hebt, je veel meer waard bent dan 9 maanden jong ajax en transfertje. Mink Peters ? TFM. Ken je em nog? Misehoey komt straks echt in dat rijtje terecht. Ben geen fan van PSV maar Robben pakte de weg der geleidelijkheid ondanks zijn onmiskenbare talent en die gast heeft me daar een carrière gehad. Laat ze daar eens naar kijken. Sukkels

25-01-2024 21:46

michaellaudrup +4660

Die Babadi is ook geen verkeerde.

25-01-2024 21:46

CruijffiaansNouriaans +4425

Talent is geen fluit waard zonder karakter.

25-01-2024 21:42

Yeshyeshyall +10920

Denk dat de relatieve chaos bij Ajax ook niet helpt. Misehouy heeft denk ik juist nu heel veel kans op slagen bij Ajax. Ben het wel eens dat je ook wel moet willen maar goed we kennen de details niet. Denk dat hij niet sneller doorbreekt elders, of hij moet naar psv gaan

25-01-2024 21:35

Julisme +272

Goed zo!!! Grenzen stellen is uitstekend.Het komt er uiteindelijk op neer dat jonge (die nog niks hebben gepresteerd )omhoog gevallen pubers denken dat ze Ajax kunnen chanteren...weg ermee en nooit meer terughalen.

25-01-2024 21:32

Bruno04 +15718

Gebrek aan perspectief: er stonden tegen rkc 9 spelers in het veld onder de 22 jaar. Waarvan 2 aankopen rest allemaal jeugd.

Lul niet zo slap man

25-01-2024 21:31

C14 +22310

En waarom staan er ineens zoveel jeugdspelers in en in voorgaande jaren vrijwel geeneen? En zelfs al afgeschreven spelers als Banel en Martha?

25-01-2024 21:51

401Middenweg401 +5977

Dat jij spelers afschrijft betekent niet dat ze afgeschreven zijn.

25-01-2024 21:58

Ajaxlee +5558

En toch mogen dat soort jongens nooit in de basis staan. Ik dacht dat we die tijd voorbij waren, maar niks is minder waar.

25-01-2024 22:16

Lello +1019

Ben je familie van Misehouy ofzo? In de voorgaande jaren is elk seizoen tenminste 1 jeugdspeler doorgebroken.

25-01-2024 22:21

TeringHenkie +28225

En met al deze jeugdspelers word je uitgeschakeld door een derde klasse amateurs Hercules in de beker, billenknijpen tegen elke club uit het rechterrijtje.. zweinen tegen Kowet ect ect. Met deze jeugdspelers sta je zo weer op 18. Een Alvarez is 100.000 keer beter dan een FJ, want anders had FJ denk ik wel in Engeland gevoetbald en niet op de bank gezeten bij Excelsior ! Excelsior … who the fuck knows Excelsior !!

25-01-2024 23:31

C14 +22310

Ik schreef ze juist niet af, 99% hier schreef ze af, had je geweten als je de jeugdtopics goed had gevolgd.

Maar ik gaf ze ook weinig kans.

26-01-2024 00:50

C14 +22310

@tering

Waar zeg ik dat ik deze talenten in de basis wil? En je bent veel meer uitgeschakeld en in zulke slechte staat door de kansloze aankopen.

Punt over Fitz-Jim en Excelsior heb ik al zo vaak uitgelegd.

26-01-2024 00:52

vandenhaas4 +15028

Ik zie weer allerlei mensen (of dezelfde persoon met meerdere accounts) hier beginnen over een 'plan'. Het enige plan wat hem kan overtuigen is een plan waarbij er veel geld naar hem wordt overgemaakt.

25-01-2024 21:28

401Middenweg401 +5977

Prima plan toch? Moet hij alleen eerlijk over zijn.

25-01-2024 21:59

Bruno04 +15718

Misehouy tot ziens. En chef “eist een hoop tekengeld babadi” ook weg laten

25-01-2024 21:27

WantAmsterdam +115917

Ik weet dat de pre Bosman tijden alles behalve ideaal waren voor de spelers. Maar is er echt niks tussen pre Bosman en dit systeem waar zaakwaarnemers spelers als pure handelswaren gebruiken en spelers de club wisselen net hun onderbroek?
Helaas zijn de grote voetbalbonden allemaal een corrupte bende die allang in de hand van de rijke clubs, investeerders en zaakwaarnemers zijn. Dus een fair compromis waar zowel de gemiddelde voetbalclub als ook spelers ermee kunnen leven zal dus niet zo snel komen. En ideeën als de Super League maken het allemaal erger.

25-01-2024 21:23

ck69 +13050

Dit laat prima zien waar de rotte appels zitten. Dit soort jongens wil je niet bij je club.

25-01-2024 21:27

WantAmsterdam +115917

Ja, maar helaas zijn de meeste jongens zo. Het zit in de hele cultuur van voetbal. Ik wil niet elk seizoen een groot talent verliezen op die manier, ook al zijn het “rotte appels”.

25-01-2024 21:29

Appels34 +1613

Ja man. Het Moderne Voetbal met die belachelijke geldsommen heeft het echt verpest voor supporters van clubs als Ajax. De druiven zijn zuur.

Volgens sommigen hiero, ligt het ook aan Ajax. En ik moet eerlijk zeggen dat ik niet ongevoelig ben voor hun argumenten. Maar, dit is toch een heilloze weg voor ons? Zodra de 18e verjaardag in beeld komt, weigeren de talenten bij te tekenen. Wat moet je dan nog als club met je jeugdopleiding?

Je kan nou wel die babadi proberen, maar dat is net zo een opportunist. En ik geloof dat ze bijna allemaal zo zijn. Dus, ja.... Ik weet het niet.

25-01-2024 22:04

WantAmsterdam +115917

Die weg moeten we echt niet gaan, we kunnen niet met de wereldtop meegaan, we spelen in een flutcompetitie en hebben geen rijke investeerders achter ons. Krankzinnige salarissen voor talenten die nog niks hebben gepresteerd of voor overschatte spelers als Bergwijn kunnen zomaar onze dood betekenen.

25-01-2024 22:10

w86 +9337

Er zijn genoeg jeugdspelers die wel doorbreken. Rensch, Hato, Hlynsson, Taylor bijvoorbeeld.

Denk dat je bij het opleiden gewoon dit verlies moet accepteren. Ook als het zogenaamd toptalenten zijn. Als jongens liever voor het grote geld kiezen, zitten ze bij Ajax niet goed.

En qua perspectief is het bij City niet beter. Ook Ajax kan hem 5 jaar op rij verhuren aan allerlei clubs.

25-01-2024 22:24

Professor +11112

Weer een creatieve speler minder en er zijn er al zo weinig. En nu Ajax?

25-01-2024 21:07

Sjaaakie +1129

Ajax red zich wel, speelt de komende jaren weer om de prijzen en in Europa. Voor Misehouy is dat allemaal nog maar afwachten...

25-01-2024 21:40

Dusbaba +15321

Gewoon tegen psv een invalbeurt geven. Ben je meteen van het gezeik af. Of niet natuurlijk en heb je een topspeler en weet je dat ook meteen.

25-01-2024 21:04

WantAmsterdam +115917

Je denkt dat een kleine invalbeurt alles veranderd??
En je wilt het risico lopen dat wij punten verliezen door een 18 jarig jochie die lang niet helemaal overtuigd in Jong erin te zetten?

25-01-2024 21:28

Dusbaba +15321

Ik bedoel meer dat als hij door de mand valt, hij dat zelf dan ook meteen weet. Maar niet al te serieus nemen mijn comment. Desalniettemin gok ik zo dat hij het beter zal doen dan Forbs op die plek. Dus wie weet. Misschien een gokje waard.

25-01-2024 21:39

C14 +22310

Je gaat ook echt eerder verliezen met Misehouy dan met Hlynsson, of Banel.

25-01-2024 21:53

WantAmsterdam +115917

“ Ik bedoel meer dat als hij door de mand valt, hij dat zelf dan ook meteen weet”
Dat is toch wel heel naïef in mijn ogen. Die jonge jongens hebben meestal geen zelfbesef. Als Gaby die wel had, dan zou hij inzien dat je met die waardeloze vertoning tegen Groningen geen aansprak maakt op minuten in Ajax 1.

“ Desalniettemin gok ik zo dat hij het beter zal doen dan Forbs op die plek.”
Dat is A) een zinloze vergelijking want ze spelen op andere posities en hebben dus niks met elkaar te maken. En B) Forbs heeft de op één na meeste assists per minuten in de Eredivisie, na Berghuis, terwijl Misehouy grote moeite met de KKD heeft.

25-01-2024 21:53

Dusbaba +15321

Kun je nagaan. Hij is niet eens een buitenspeler en zal desalniettemin beter zijn dan Forbs op die plek. "De meeste assists per minuut". Ja, zo kan ik ook wel wat statistieken verzinnen. Misehouy heeft de minst aantal overtredingen per minuut in de Eredivisie bv.

25-01-2024 22:01

Ajaxlee +5558

Als we 3-0 voorstaan kun je hem makkelijk even inbrengen toch😅

25-01-2024 22:17

WantAmsterdam +115917

Ah, dus geen argument, maar alles afdoen en met een compleet hypothetisch verhaal komen.

25-01-2024 22:31

Jariiii +21809

Goed zo. Helemaal klaar met deze mentaliteit. Kom nou, Ajax is gekke Henkie niet.

25-01-2024 21:02

Hersenspinsel +7992

Misehouy
https://twitter.com/zingerparata/status/1750258727452569870?t=6rojGTQuL2gHgSrYxyhL3w&s=19

25-01-2024 20:56

Dusbaba +15321

Dit verpest wel een beetje het beeld dat hier van hem wordt geschetst. Wat een heerlijke speler zeg.

25-01-2024 21:17

Eurysaces +29498

Heerlijke speler, net als Unuvar in de jeugd. Dit zal ook zijn waarom het wringt in de onderhandelingen. In het buitenland zullen ze veel meer betalen voor dit soort gokjes en dat is precies waar Misehoy naar op zoek is.

Natuurlijk wilt hij bij Ajax blijven, maar hij gaat kiezen voor het geld.

25-01-2024 21:26

WantAmsterdam +115917

Tja, je vind van bijna elke speler een mooie compilatie. Niemand twijfels eraan dat hij potentie heeft, het dingetje is dat hij nog lang niet klaar is voor een serieuze rol in Ajax 1 maar als 18 jarige nul geduld heeft.

25-01-2024 21:26

C14 +22310

Hlynsson, Martha en Banel zijn er wél klaar voor? En überhaupt Ajax 1 materiaal?

25-01-2024 21:53

WeirdAJAX +12069

Eerlijk is eerlijk, zo'n compilatie is van de meeste spelers niet te maken.

25-01-2024 22:49

TeringHenkie +28225

Nee ook niet maar spelen op andere posities . Op 10 kan bv altijd ook nog een Berghuis. Daarbij denk ik dat geen 1 trainer van Ajax Misehouy bewust buiten de basis houd.

Waarschijnlijk gewoon niet goed genoeg volgens de Technische Staf.

25-01-2024 23:36

koenos1 +7905

Rijkhof, Bonnah. Die laatste speelt nu bij Austria Klagenfurt in Oostenrijk. Zo kunnen we er nog wel een paar noemen.

Misehouy zien we later terug bij RKC.

25-01-2024 20:54

ck69 +13050

Bouy en Peeters ook top carrières gehad

25-01-2024 21:30

AFCA-pride +17311

Hoever, Redan, Hoogewerf, Fosuh Mensah

25-01-2024 22:27

Berghuis +14287

Zei twee maanden geleden al is dat ze die gozer voor straf gewoon geen wedstrijden moeten laten spelen. Toxic voor andere jonge spelers.

25-01-2024 20:54

Robbie en de Kock +11118

Tete, Kluivert, Dest, Brobbey, we heard it all before...

25-01-2024 20:50

AjaxPositivo +6946

En zij hadden nog wel wat laten zien.
Zo vermoeiend dit, na een handjevol kkd-goals

25-01-2024 20:52

koenos1 +7905

Rijkhof, Bonnah. Die laatste speelt nu bij Austria Klagenfurt in Oostenrijk. Zo kunnen we er nog wel een paar noemen.

Misehouy zien we later terug bij RKC.

25-01-2024 20:53

Oxxer +163797 moderator

@Robbie en de Kock

3 van de 4 zaten bij Raiola, Dest neem ik niks kwalijk, hij leverde >€20M op.

25-01-2024 20:54

WantAmsterdam +115917

Inderdaad, Dest was gewoon een mooie deal.
Nous zou ik dan eerder noemen, al was bij hem al vroeg best duidelijk dat het niks ging worden.

25-01-2024 21:00

Oxxer +163797 moderator

Ik mis Raiola niet, hij heeft Ajax en andere clubs veel geld gekost, andere zaakwaarnemers kopieëren zijn strategie. Transfersommen is een belangrijk onderdeel van het businessmodel van Ajax.

25-01-2024 21:04

WantAmsterdam +115917

Ja, Raiola was de koning (of meer de schurke) van het hele systeem, master in the art of grifting. Maar de andere zaakwaarnemers zijn inderdaad helaas ook geen slechte copycats. Deze dubieuze Israëliër van die op de en of andere manier maar weinig mensen hebben gehoord, kan er ook wat van.

25-01-2024 21:14

Oxxer +163797 moderator

Ik ken Zahavi al een tijd, hij is een schurk.

25-01-2024 21:57

LukaLitmanen +81888

Raiola is veel te jong overleden. Dat is gewoon tragisch

Hartstikke leuk dat geld maar heb je niks aan

25-01-2024 22:27

AFCA-pride +17311

Misschien wel erger als Mino destijds.

25-01-2024 22:29

Oxxer +163797 moderator

@AFCA-pride

Voor zover ik weet was Mino nooit betrokken bij fraude, valsheid in geschrifte en witwassen. Hij draaide clubs een paar ledematen uit en vroeg schandalig hoge provisies. Zahavi was ook betrokken bij Third Party Ownership, de man heeft een heel dubieus track record.

25-01-2024 22:35

NipeB +15786

Dest wordt lekker kampioen en speelt achtste finale in de CL. Die doet het niet slecht. Brobbey gaat deze zomer ook gewoon naar een topcompetitie. We geven kennelijk liever non-voetballers als Banel en Martha of Taylor de kans dan een creatieve speler als Misehouy. Zegt genoeg over het gebrek aan visie bij Ajax.

25-01-2024 21:36

w86 +9337

Jij denkt echt dat al 3 of 4 trainers op rij Misehouy bewust niet opstellen omdat hij te creatief is? En dat ze liever minder goede spelers opstellen?

Volgens mij wordt er al 2 jaar amper beleid gevoerd bij Ajax, en dan zou dit wel ineens van bovenaf worden opgelegd..

25-01-2024 22:30

jjlncua33 +403

Brobbey gaat naar een topcompetitie omdat hij terug mocht bij Ajax, dat moet je er wel bij zetten

26-01-2024 04:14

NipeB +15786

Nee er wordt inderdaad geen beleid gevoerd in het algemeen. Je ziet wel al jaren dat creatieve spelers niet in de as maar altijd naar de vleugels worden verbannen waar ze minder sterk zijn en hun potentieel niet bereiken. Ook worden ze veel vaker op de bank gehouden. Dat is bewust risicomijdend en schijterig gedrag van een club die allang geen branie of visie meer heeft.

26-01-2024 09:30

NipeB +15786

Hij zat al in de topcompetitie maar dan op de bank. Zonder Ajax was hij er ook wel gekomen.

26-01-2024 09:31

Oxxer +163797 moderator

Voor wat het waard is, Pini Zahavi zaakwaarnemer van Misehouy is zeer omstreden, mocht een tijd niet werken in Engeland, aangeklaagd in België voor fraude, valsheid in geschrifte en witwassen, kreeg ook een fitti met Uli Hoëness.

25-01-2024 20:50

AFCA-pride +17311

Bij Albers (wel een engnek trouwens) had hij bijgetekend, nu is de kans steeds kleiner.

25-01-2024 20:53

ck69 +13050

Ik denk dat familie Misehouy maar 1 criterium heeft voor hun zaakwaarnemer

25-01-2024 20:54

Oxxer +163797 moderator

Ik veroordeel niet, als hij wil gaan, dikke doei, succes een deur verder, zie wel dat Misehouy en entourage overgestapt zijn naar een hele foute zaakwaarnemer, Uli Hoëness noemde Zahavi een gierige piranha.

25-01-2024 20:57

Hersenspinsel +7992

Fabrizio Romano
"His new representative is superagent Pini Zahavi."
Ik dacht al waar slaat dat super op.🤣

25-01-2024 20:59

Oxxer +163797 moderator

Is genoeg info te vinden over deze man , vraag mij af hoe Misehouy bij zo iemand uitkomt.

25-01-2024 21:07

Ajax14AMS +25205

Bizar. Ajax moet talenten als deze JUIST koesteren.

Maar nee, we gaan deze zomer weer een veelvoud van het bedrag wat Misehouy vraagt spenderen aan NOG een aankoop.

We zijn onze identiteit totaal kwijt lijkt het wel.
Kopen kopen kopen.

25-01-2024 20:49

Koekie87 +20962

Die jongen treineert zelf de boel door niet bij te willen tekenen. Kan Ajax allemaal niet zo heel veel aan doen. Deden Brobbey, Gravenberch ook en toen hadden we zelfs nog Overmars. Vind het altijd wel lekker makkelijk om naar Ajax te wijzen met dit soort dingen.

25-01-2024 20:51

Ajax14AMS +25205

Je tekent bij als je perspectief geboden wordt op doorbreken, en dat heeft Ajax gewoon totaal niet gedaan. Geen plan, niks.

Je doet alsof bijtekenen een garantie op slagen is, maar je carriere kan bij ons ook als een nachtkaars uit gaan. Goed voorbeeld is Unuvar.

Misehouy had met de prestaties van Hlynsson allang minuten moeten maken, dan had hij allang bijgetekent.

25-01-2024 20:59

Koekie87 +20962

Wie zegt dat er geen plan is en waarom krijgen andere jeugdspelers dan wel een kans. Lekker de zaakwaarnemer van deze jongen napapegaaien. Wat is straks eigenlijk het perspectief en plan voor deze jongen bij een club als City.

25-01-2024 21:03

WantAmsterdam +115917

Lijkt me dat er duidelijk perspectief is als die bij Ajax 1 als 18 jarig jonkie die zijn contract niet weigert te verlengen en niet eens constant goed presteert bij Jong op de bank mag zitten bij Ajax 1.

25-01-2024 21:17

AFCA1996L +15796

Want Ajax valt iets te verwijten dat een 18 jarige snotneus geen geduld heeft en niet wil verlengen? Ajax moet spelers die voor het logo willen spelen koesteren en spelers zoals Misehouy snel van de hand doen.

25-01-2024 20:53

Ajax14AMS +25205

Misehouy speelt al een jaar of 11 voor het logo en is geboren Amsterdammer... Die gast wilt niks liever dan slagen bij Ajax.

MAAR... Als je niet eens minuten krijgt al is Hlynsson week in week uit aan het kloten terwijl jij zelf bij Jong Ajax elke keer de beste bent, dan zou ik ook gaan kijken naar andere opties...

Met die koopgekte van de laatste jaren en alle omstandigheden in deze situatie zou ik ook niet zomaar bijtekenen. Kijk bijvoorbeeld naar Unuvar zijn situatie!

25-01-2024 21:01

AFCA1996L +15796

Ik ben ervan overtuigd dat Misehouy allang minuten had gemaakt bij het eerste als hij maanden/weken geleden had verlengd. Ajax voelt dat ze aan het lijntje worden gehouden en logischerwijs zien ze geen reden om hem te belonen.

25-01-2024 21:06

Koekie87 +20962

Unuvar is zo ontzettend goed dat hij zelfs al bij Twente een onbetwiste basisspeler is en daar de pannen van het dak speelt

25-01-2024 21:06

Ajax14AMS +25205

Over Unuvar zijn niveau heb ik het niet...

Hij was/is een heel groot talent die naar de gehele Europese top kon, hij bleef en is nu uitgeleend geweest aan Turkije en Twente. Ondertussen hebben wij allemaal nieuwe spelers erbij gehaald op zijn positie en hem nooit de kans gegeven terwijl hij het bij Jong Ajax erg goed deed.

Zo kan het ook bij Ajax. Mensen doen alsof bijtekenen betekent dat je slaagt, maar dat is allerminst zeker. Soms krijg je niet eens een kans. (zoals Misehouy dit jaar)

Als je iemand als Unuvar, met zoveel talent ziet die nooit de kans gehad heeft, en je ziet die situatie ook ontstaan bij jezelf, dan ga je twijfelen.

25-01-2024 21:11

Ajax14AMS +25205

Zou kunnen, maar Misehouy verlengt niet omdat hij geen minuten krijgt en geef hem eens ongelijk. Hij wilt perspectief zien en dat wordt hem niet gegeven nu.

Ajax moet hem gewoon minuten geven. Dan niet verlengen? Dan ben je gierig voor geld inderdaad.

Hoe we nu met de situatie omgaan is onzorgvuldig. We halen straks Babadi voor even veel geld.

25-01-2024 21:13

Eurysaces +29498

Die gast wil niks liever dan slagen bij Ajax? 🤣

Dan stond die handtekening al een half jaar op het papier en had hij zijn debuut al lang gemaakt. Unuvar zal wel de reden zijn waarom Ajax niet tot de bodum gaat, want ook Misehoy is niet zo dominant in het profvoetbal als hij was in de jeugd.

25-01-2024 21:18

AFCA1996L +15796

Ajax wil met Misehouy door, dus zien ze toekomst in hem. Waarom is dat niet goed genoeg voor een speler die nog maar 18 is? Ik herhaal: Een speler van 18(!!!!) eist meer perspectief in Ajax 1. Waar hebben we het in godsnaam over? Als hij echt voor perspectief gaat dan zien we hem dus over een halfjaar bij een vergelijkbare club als Ajax en niet City. Ik ben benieuwd

25-01-2024 21:21

Bruno04 +15718

Gast er stonden tegen RKC 9(!) spelers in waarvan de oudste 22 jaar. En bijna allemaal eigen jeugd.

Alleen Ramaj en tahirovic niet.

25-01-2024 21:30

Marcw1972 +16456

En Berghuis niet

25-01-2024 21:48

MarcelS16 +1684

Ach geef hem een zak knallen en hij tekend bij.

25-01-2024 20:49

jaripettersson +9433

Deze geboren Amsterdammer schopt het tot zijn eigen Ajax 1, kan daarin de komende jaren belangrijk worden en op z'n 21e met goeie ervaring en wat centen op zak, door de voordeur, naar het buitenland. Wat doet dit clowntje horlepiep??

25-01-2024 20:47

Ajax14AMS +25205

Ajax springt zelf totaal idioot om met de situatie. Er moest allang een waterdicht plan voor deze jongen klaarliggen, en hij moest allang wat minuutjes gemaakt hebben voor Ajax-1. Zeker met de prestaties van Hlynsson de laatste tijd.

Ik word echt zo moe van hoe wij met die jeugdcontracten om gaan. Zo sloom, niet of nauwelijks op waarde schatten, en dat terwijl jeugd onze levensader is.

25-01-2024 20:51

Polifinario +2095

Een waterdicht plan nog wel. En wat als meneer even wat minder speelt, kan er dan van dat plan afgeweken worden of blijft dan het plan leidend? En wat als hij, wat heel normaal is bij jonge spelers, een hele tijd slecht speelt? Een plan voor jeugdspelers bestaat niet, alles is afhankelijk van de eigen ontwikkeling en die kan alle kanten op.

25-01-2024 20:58

AFCA-pride +17311

Complete onzin wat jij schrijft in mijn ogen. Veel blessures gehad. De enige mogelijkheid was tegen RKC afgelopen zondag (domme keuze om het niet te doen). Ik vind dat je Hlynsson niet op de juiste waarde inschat. Maakt veel vuile meters en veel aanspeelbaar tussen de linies.
Geen plan betekent in realiteit niet genoeg geld. Denk je Man City een echt plan met hem heeft, laat me niet lachen.

25-01-2024 20:59

behangdelul +32486

Je loopt heel de dag al als een dramaqueen te piepen, maar hij is ook nog even geblesseerd geweest he.....maandje of 2 ofzo. Het is gewoon een ondankbare graaiende hond. PUNT.

25-01-2024 21:00

Koekie87 +20962

Wie zegt dat Ajax geen plan heeft. Alleen moet zo een jongen zich wel gewoon bewijzen zoals elke andere speler wel doet. Waarom krijgen jongens zoals Hato, Hlynsson en noem het allemaal maar op dan wel kansen en staan ze zelfs in de basis.Zou het dan ook niet gewoon aan zo een jongen zelf liggen en dan met name aan zijn mentaliteit. Niet willen knokken voor een basisplaats maar gaan lopen janken en dwarsliggen als een trainer op dit moment andere keuzes maakt.

25-01-2024 21:00

Ajax14AMS +25205

Dat plan geeft toch geen garanties? Maar het laat wel zien dat je een toekomst in hem ziet.

Nu is hij week in week uit de beste bij Jong Ajax, loopt Hlynsson te kloten en krijg je NOG geen minuten. Hij traint geen eens meer mee!

Bijtekenen is geen garantie op succes met onze koopgekte van laatste jaren. Combineer dat met geen goed plan hebben voor deze jongen, en dan kan het dat hij geen perspectief ziet en verder kijkt.

25-01-2024 21:04

Ajax14AMS +25205

Man City komt wel degelijk met een plan voor hem. Of dat realistisch is en uitgevoerd wordt kun je over discussieren, maar ze komen wel degelijk met een mooi verhaal. Een zak geld is niet genoeg.

Ajax moet laten zien dat ze hem in onze toekomst zien. Hoe doe je dat? Door een soort plan uit te spreken waardoor hij weet onderdeel te zijn van de toekomst en je hem ook minuten geeft als hij goed speelt.

Wij doen dat nu niet, en als er dan een grote club met een mooi verhaal komt en een zak geld, dan is dat aantrekkelijk als je bij Ajax op een dood spoor zit. (en daar lijkt het bij Misehouy wel op)

25-01-2024 21:06

Ajax14AMS +25205

Alsof hij niet al veel eerder kon vertrekken naar de Europese top... Hou toch op man.

Als hij echt zo een geldwolf was dan was hij allang weg geweest.

25-01-2024 21:07

Ajax14AMS +25205

Misehouy zelf zei dat. Ik vraag me ook af waarom Hlynsson de kans blijft krijgen, want hij haalt al weken geen hoog niveau. Bizar gewoon dat Misehouy 0x is ingevallen.

25-01-2024 21:08

Koekie87 +20962

Wie zegt dat er geen plan is. Hoor alleen die zaakwaarnemer janken over een plan, maargoed wie neemt nou een zaakwaarnemer serieus. Die zijn alleen maar uit op de beste deal voor hunzelf.

25-01-2024 21:09

Ajax14AMS +25205

Niet alleen zaakwaarnemers zijn uit op de beste deal voor hunzelf. Ook Misehouy, maar ook Ajax zelf. Zo kun je niemand meer serieus nemen.

25-01-2024 21:14

Koekie87 +20962

Uhm nee neem zaakwaarnemers idd niet serieus en waarschijnelijk word deze jongen ook nog eens gek gemaakt door betreffende zaakwaarnemer.

25-01-2024 21:40

Koekie87 +20962

Groot gelijk wat Ajax doet, niks oren laten hangen naar allerlei zaakwaarnemers maar ook jeugdspelers die net komen kijken en vinden dat ze recht zouden hebben op allerlei zaken waar je vraagtekens bij mag zetten. Daarnaast ook weer zo een jongen met een hele verkeerde mentaliteit die niet wil knokken voor zijn plekje maar gaat lopen dwarsliggen omdat meneer schijnbaar gekrenkt is in zijn ego. Lekker naar Manchester City laten gaan onder het mom van mooie verhaaltjes zoals perspectief, een plan en noem het allemaal maar op.

25-01-2024 20:45

DD +6366

Beetje dubbel. Babadi flikt psv hetzelfde als dat Misehouy bij ons doet. En die gaan we dan wel een dik contract geven?

25-01-2024 20:34

Koekie87 +20962

Is juist dom om je oren te laten hangen naar een jongen die nog helemaal niks heeft bewezen en zijn zaakwaarnemer die alleen maar eurotekens in zijn ogen ziet.

25-01-2024 20:37

Polifinario +2095

Zou voor mij inderdaad ook niet hoeven.

25-01-2024 20:59

Gaza +4353

Wegwezen. Gelijk op non-actief.

25-01-2024 20:29
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.